Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Lwd79

#1
Selectie en Technische staf / Re: René Hake
januari 31, 2018, 09:25:48
De ambitie druipt eraf bij cambuur met het aantrekken van deze nietszeggende trainer.
#2
Selectie en Technische staf / Re: Nieuwe trainer
januari 25, 2018, 15:21:00
Citaat van: Dokkumer op januari 25, 2018, 14:58:00
Wij zijn altijd objectief. Zolang er ook maar een geur van dkv aan zit is het 0,0..
Nee zonder gekheid, ik vind hem niet een onaardige trainer en zie niet in waarom deze man geen kans kan krijgen.

In de media een lul? Nou en.
Geen vrienden met alle supporters? Nou en.
Presteren, dus goede resultaten? DAAR draait het om.

Dat kortzichtige gelul over dkv slaat nergens op.
Henk de jong en sandor van der heide worden hier ook nog dagelijks geroemd terwijl die ook van dkv zijn gekomen.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Nieuwe trainer
januari 25, 2018, 12:44:01
Citaat van: Galdiano op januari 25, 2018, 12:07:30
Mooi figuur!  :_schater



Maar niet de juiste trainer voor Cambuur.

Wie is dan de juiste trainer voor cambuur?
Het hoeft van mij ook niet iemand met een zogenaamd hart voor de club te zijn dat is al meerdere keren niet goed bevallen.
#4
Citaat van: Collingwood op januari 25, 2018, 12:04:53
Henk Albers
@HenkAlbers1970
Foeke Booy: ,,We gaan met Teijsse om tafel. Als we tot een (financieel) akkoord kunnen komen willen we hem tot einde seizoen bij #Cambuur hebben."

Spectaculair!
Zwaar onder de indruk van deze transfer.
#5
Citaat van: AL op januari 20, 2018, 12:56:27
Clubloze spelers hoeven niet slecht te zijn...
Eens maar nogmaals booij rept over directe versterkingen. Dan mag ik aannemen dat hij een speler bedoelt met wedstrijdritme die gelijk kan spelen. En niet een proef speler die hij nog kent van Utrecht.
#6
Citaat van: zeewolde op januari 20, 2018, 12:48:11
wilde afgelopen zomer niet terug naar NAC, wasrom zou hij dan nu de jupiler inwilleb, en dat als basisspeler in de schotse premier league?
Booij had het toch over versterkingen. Dan zal je met iets anders aan moeten komen dan een clubloze speler. Er zijn wel meer spelers te noemen. Kijk de transfermarkt maar na.
#7
Citaat van: zeewolde op januari 20, 2018, 12:39:51
en in welk opzicht is die beter dan Teijsse?
Die speelt tenminste.. En zo zijn er nog een paar met aflopende contracten in de jl maar die wel spelen. Maar helaas wil onze club voor absoluut nul euro zaken doen en ben je dus aangewezen op proefspelers als teijsse
#8
Citaat van: Montana op januari 20, 2018, 12:26:31
Zat alternatieven voor de LB

Kenny vd weg van Ross county bijvoorbeeld. Heeft een aflopend contract daar.  En zo zijn er nog wel een paar te verzinnen.
#9
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 20, 2018, 11:56:08
Geef eens een paar alternatieven die betaalbaar en haalbaar zijn? En jij kent de conditie van Kenny? Niet direct inzetbaar? En in vergelijking met Peersman: als hij beter is dan is het dus een directe versterking :-)

Volgens mij gooi je je oude schoenen niet weg zolang je nog geen nieuwe hebt. Maar goed als jij tevreden bent met afdankertjes  heeft verder discussiëren geen zin.
#10
Citaat van: Bolle op januari 20, 2018, 11:43:09
Logisch nadenken is voor sommigen erg lastig zie ik wel...

Iedereen met een beetje verstand van voetbal ziet en snapt dat je er met een Kenny als vervanger voor Marvin beter uit komt.

Directe versterkingen zei de directie!!
#11
Citaat van: Bolle op januari 20, 2018, 11:36:01
Als vervanger voor Peersman dikke prima, maar voetballend idd wellicht geen directe versterking (los van hoe hij zich mogelijk in de USA heeft ontwikkelt)... Gaat wel voorop in de strijd en kan op vele manieren worden ingezet.

Kinderhand is weer gauw gevuld zie ik wel.
#12
Citaat van: zeewolde op januari 20, 2018, 11:26:48
hipelijk fit. Lijkt me eel een versterking.

Als dit een door booij directe versterking wordt genoemd hou dan maar op..
#13
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
januari 19, 2018, 19:46:39
Wanneer rot die (ype ik kom mijn hele leven al bij cambuur smid) nou eens op. De zoveelste technische misser met de heer booij en nog steeds mag deze man blijven zitten. 
#14
Algemeen / Re: Culturele Hoofdstad en Cambuur?
januari 17, 2018, 09:56:10
Citaat van: Cor op januari 17, 2018, 09:12:47
Als je dat denkt heb je je nooit verdiept in de achterliggende ideeën vanCH2018

Eerst maar eens kijken of dat elite feestje uit kan. De bezoekers aantallen zijn verre van duidelijk en het verwachte financiële effect ook niet.
#15
Selectie en Technische staf / Re: Sipke Hulshoff
januari 16, 2018, 09:43:45
Citaat van: Noordcambuur op januari 15, 2018, 22:12:39
Sipke blijf nog ff zitten kerel het bevalt me wel gefeliciteerd kerel :thumbsup

En weer 3.
Wel knap van de pionnen drager..