Inderdaad, vergeet niet dat dit pas zijn eerste volledige Eredivisie seizoen is. En heeft toch hele leuke dingen voor ons laten zien!
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:27:36
De meeste kwamen naar het uitvak. Lukoki en Manu na de groep nogmaals. Wijzend naar het Cambuur logo. Goed bedoeld van die jongens, volgens mij hebben ze het hier prima naar hun zin! Ogbeche gooide zijn shirt in het publiek en Ritzmaier leek erdoorheen te zitten.
Citaat van: brambo3004 op januari 10, 2014, 23:37:45
Er lopen wegen naar en door Griekenland
Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 15:07:39
Oud nieuws... Tis al geruime tijd bekend dat men liever niet verhuurt. Over een verkoop valt zeker te spreken...
Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2013, 13:14:45
Kom je daarbij.
Cambuur en Vitesse hebben lang gesproken over een overname.


