Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Puma

#1
Inderdaad, vergeet niet dat dit pas zijn eerste volledige Eredivisie seizoen is. En heeft toch hele leuke dingen voor ons laten zien!
#2
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
april 03, 2014, 11:48:06
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:27:36
De meeste kwamen naar het uitvak. Lukoki en Manu na de groep nogmaals. Wijzend naar het Cambuur logo. Goed bedoeld van die jongens, volgens mij hebben ze het hier prima naar hun zin! Ogbeche gooide zijn shirt in het publiek en Ritzmaier leek erdoorheen te zitten.

Van der Laan en Ritzmaier leken er inderdaad flink door heen te zitten. Hoop dat het knopje binnen twee dagen 'weer' om kan.  |:)
#3
Dan komt ie in de winterstop maar weer terug! :D
#4
Selectie en Technische staf / Re: Erik Bakker
januari 10, 2014, 23:48:04
Citaat van: brambo3004 op januari 10, 2014, 23:37:45
Er lopen wegen naar en door Griekenland :clint

Das waar. Maar vliegtuigje gaat sneller.
#5
Selectie en Technische staf / Re: Erik Bakker
januari 10, 2014, 23:25:39
Vliegangst?  Is afgelopen zomer gewoon op vakantie geweest naar Griekenland. Dus daar zal hij vast geen last van hebben.
#6
Iemand enig idee waarom Bakker wederom niet in het vliegtuig stapt? Sorry offtopic, I know.
#7
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
september 23, 2013, 12:14:10
Leon Broekhof (voormalig #degraafschap en #cambuur) laat weten dat hij per direct stopt met het spelen van betaald voetbal.
#8
Slaat toch helemaal nergens meer op!
#9
Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 15:07:39
Oud nieuws... Tis al geruime tijd bekend dat men liever niet verhuurt. Over een verkoop valt zeker te spreken...

Kan wel oud nieuws zijn, maar zo ligt de situatie dan nog steeds.
En ga natuurlijk ook niet alles hier neer droppen... wat ie allemaal verteld heeft!
#10
Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2013, 13:14:45
Kom je daarbij.
Cambuur en Vitesse hebben lang gesproken over een overname.


Gister zelf met Adje gesproken. Misschien dat Vitesse wel wil verkopen, maar niet verhuren.  ;)

En aangezien Cambuur niet gaat betalen... tenminste dat neem ik aan.
#11
Wedstrijden / Re: SCC - Groningen
augustus 20, 2013, 12:58:39
Iemand enig idee of deze wedstrijd nog een keer herhaald word bij Fox? Zoja, wanneer?
#12
Vitesse wil Adje niet laten gaan, verhuur: nee.
#13
Selectie en Technische staf / Re: Lucas Bijker
augustus 17, 2013, 13:35:55
Woow, veel reacties haha.
Snap ook wel dat je niet alles op Bijker af kunt schuiven.  ;)
#14
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 17, 2013, 13:31:04
Gewoon kaartje kopen en gaan... de boys steunen! Waar we ook spelen...  |:)
#15
Mohamed El Makrini!  |:)

Links, rechts.. overal.