De A staat voor alcoholist, of azijnzeiker.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Derkx R.H. op juni 05, 2026, 18:56:24
En heel verhaal maar hier draait het om... ?Zonder bestuurlijke vernieuwing, in alle lagen van de club, sta ik niet garant.?
Citaat van: Bernardo op mei 28, 2026, 19:01:31
Hoeveel hadden we vorig seizoen, 10.000+ toch?
Citaat van: Noordcambuur op november 21, 2025, 22:32:25
Heb je een keer stadion vol met misschien nieuwe sponsoren nou die bedenken zich nu wel
Citaat van: Noordcambuur op oktober 08, 2025, 21:16:31
Kaartverkoop gaat heel goed 4 vakken op Oosttribune al uitverkocht meeste kaarten nog tekoop vak 21.
Zuidtribune nog rond 80 kaarten beschikbaar.
Noordtribune uitverkocht.
Citaat van: Lore op mei 15, 2025, 16:16:10
Heel eerlijk, ik vind het wel leuk. Geen idee waarom, maar het interesseert mij. en nee, dat heeft geen enkele zin. Maar ons commentaar op het voetbal heeft ook geen enkele zin hoor