Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - polderrob

#1
Wedstrijden / Re: Sc cambuur- fc Dordrecht
april 28, 2024, 13:01:34
er is niet ge?nvesteerd in kwaliteit in de verdediging ?n het middenveld. Dit gebeurt al jaren niet en nu heb je dus de ongewenste resultaten. Als je ziet hoe er gezocht wordt naar niet werkbare oplossingen in de verdediging en het geklungel in het vinden van de voorhoede ( lees;knal naar voren en hopen dat onze Let kan doorkoppen) is kenmerkend voor het grote tekort aan kwaliteit in inzicht van de technische staf. Graag zou ik weer kijken naar de tijden van weleer toen er kerels in het veld stonden, gesteund door technisch goede spelers en een paar strategen, plus een goede doelman. Conclusie van dit gezeur: geef onze Let weer een minimaal 2 jarig contract, leg Breij langjarig vast, koester je talenten en haal een paar echt goed voetballers. Wat dat verdient Cambuur en dat verdienen wij. In het prachtige nieuwe stadion hoort een eredivisie ploeg en niet deze selectie die het in de tweede divisie nog moeilijk zou krijgen. Ach, wat droom ik nu toch.... hopelijk worden dromen waar.
Succes mannen in het nieuwe stadion en in het nieuwe seizoen
#2
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 22, 2023, 17:39:34
kijk maar op: Elfstenpark.nl en dan naar nieuwe cambuurstadion. Dan krijg je tijdlijn van af het begin van de bouw t/m/ vanmiddag 16.00 uur. Fantastich gezicht!
#3
Pool / Re: Pool DKV - SC Cambuur 13-11-2022
november 12, 2022, 19:35:37
een grapje denk ik???
#4
de Cambuur patronen bij de opbouw zijn bij iedere club bekend. Hoog druk zetten en Cambuur weet niet meer wat te doen. Dat is ernstig en misschien is een nieuwe trainer wel de oplossing> Henk hoofd scouting en een nieuwe tactisch sterke trainer!
#5
een zeer juiste en genuanceerde mening. Dit is positief kritisch kijken naar onze club! Hulde
#6
Het lijkt mij verstandig om alle critici en hardroepers maar eens een schaduwbegroting te laten samenstellen en op basis daarvan transfermogelijkheden aan te geven. Eens kijken hoe snel Cambuur failliet is. Heb toch eens vertrouwen en geef de spelers en de staf niet het echte Leeuwarder gevoel: Het is niks en het wurd niks.
Dus stoppen met negatieve berichten strooien,want dat weerhoudt mogelijke versterkingen om bij ons te komen spelen. en dat is dan mooi de schuld van de negatieve roeptoeters.
Sorry, maar ik moet dit toch eindelijk eens even kwijt.
Het is namelijk ook mijn cluppie!!!
#7
vi meldt dat Cambuur het bod heeft verhoogd en dat er vanochtend mogelijk overeenstemming is bereikt. Zou super zijn!
#8
mar nu een paar echte verdedigers en goede middenvelders. En snel graag
#9
laat maar komen. Ziet er goed uit.
#10
misschien wel de verkeerde plek, maar liever Erik Schouten houden dan Mac.Echter Mac heeft een prachtige pass over de hele en kan daarmee het spel verleggen. Verdedigend voor iedere aanvaller een open boek, helaas.
#11
Wedstrijden / Re: Dkv - Cambuur [1-5-22]
mei 01, 2022, 17:37:19
jammer dat Ma :sccc zo lang als CV blijft staan. Hij is met zijn veel te voorspelbare spel de reden dat clubs hoog druk zetten en wij er niet uit komen. Onnodig veel goals vanuit de rechterverdediging ontstaan. Paulissen laten staan en 5 of 6 nieuwe veelbelovende en goed voetballende jongens erbij. Die lange Let gewoon vastspijkeren in het team. wat een held.
#12
Wedstrijden / Re: Cambuur-Feijenoord.
oktober 19, 2021, 17:42:03
misschien eens proberen zonder Mac. Hij vertraagt het spel enorm en zijn passing is vaak te voorspelbaar. Bovendien  zo nu en dan overbodige rushes, met als gevolg gevaarlijk balverlies. Het is een geweldige speler, maar komt m.i. wat tekort voor de ere. Stel Gullit eens op naast Tol.
#13
Koolwijk is weg bij Almere. Grote cv, iets voor ons?
#14
Pool / Re: Pool PSV - SC Cambuur 21-08-2021
augustus 17, 2021, 17:33:13
waarom geen verrassing? ruststand 0-0, eindstand 1-2. Goals vanKallon en Kiss 
#15
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 21, 2021, 11:21:58
misschien goed om te weten wie de ( mede) eigenaar is van het WTC. Is dat niet de grote man van Ausnutria uit Heerenveen?