er is niet ge?nvesteerd in kwaliteit in de verdediging ?n het middenveld. Dit gebeurt al jaren niet en nu heb je dus de ongewenste resultaten. Als je ziet hoe er gezocht wordt naar niet werkbare oplossingen in de verdediging en het geklungel in het vinden van de voorhoede ( lees;knal naar voren en hopen dat onze Let kan doorkoppen) is kenmerkend voor het grote tekort aan kwaliteit in inzicht van de technische staf. Graag zou ik weer kijken naar de tijden van weleer toen er kerels in het veld stonden, gesteund door technisch goede spelers en een paar strategen, plus een goede doelman. Conclusie van dit gezeur: geef onze Let weer een minimaal 2 jarig contract, leg Breij langjarig vast, koester je talenten en haal een paar echt goed voetballers. Wat dat verdient Cambuur en dat verdienen wij. In het prachtige nieuwe stadion hoort een eredivisie ploeg en niet deze selectie die het in de tweede divisie nog moeilijk zou krijgen. Ach, wat droom ik nu toch.... hopelijk worden dromen waar.
Succes mannen in het nieuwe stadion en in het nieuwe seizoen
Succes mannen in het nieuwe stadion en in het nieuwe seizoen