Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - sytsa

#1
CAMBUUR EEN SPITS MOET ER KOMEN OPSCHIETEN
#2
Selectie en Technische staf / Re: Tim Bakens
juni 19, 2013, 18:29:40
Komt wel rond moet nog op een paar details afhandelen maar ze zien geen problemen
#3
Welkom en succes bij ons mooie club |:)
#4
Komt allemaal goed even geduld nog |:) |:) |:)
#5
Welkom bij ons mooie club,en laat maar wat zien...Succes
#6
Selectie en Technische staf / Re: Christovao
juni 03, 2013, 18:03:23
Welkom terug bij ons mooie club,en succes en ga ervoor
#7
Cambuur wint met 1-4

Rust 0-2

Doelpuntenmakers. Barto2x,De leeuw,Schokker
#8
Rust 0-1
Eindstand 0-3

Doelpunten Schokker,Bakker en Barto
#9
Wedstrijden / Re: Cambuur-Top Oss
april 04, 2013, 21:27:13
Rust 2-0
Eindstand 4-1

Barto 2x,schokker en Bakker
#10
Pool / Re: Pool: Cambuur - Go Ahead Eagles
maart 31, 2013, 16:05:45
Ruststand 2-0
Eindstand 3-0.    Schokker,Tighadouine en De Leeuw

4x geel

#11
Selectie en Technische staf / Re: Arts
maart 09, 2013, 13:03:04
Alfons is gewoon eigenwijs nu ook hij denkt alleen maar aan zich zelf in plaats van aan de club,anders had hij zijn koffers al lang gepakt.En het bestuur doet ook niks ongelovelijk,een verloren seizoen
#12
Selectie en Technische staf / Re: Arts
maart 08, 2013, 22:36:43
zet nou Oebele eens op 10 man wees nou niet zo eigenwijs elke keer verdomme
#13
Wedstrijden / Re: Telstar - Cambuur
maart 08, 2013, 20:31:35
Mercurius dat is de zender van leeuwarden mooi duo Cor dorhout en Henk Alberts
#14
Selectie en Technische staf / Re: Arts
maart 05, 2013, 20:02:54
Beste Arts ik weet dat je het forum leest want je kijkt ook naar twitter en facebook.Neem zoals Mc laren bij twente ook de stap en denk aan de club en niet aan jezelf.Als je zo,n Cambuur hart hebt dan stap je per direct op want je krijgt dit cambuur niet meer aan het voetballen.En je weet niet meer wat je doen moet want je wissels zijn belachelijk en je laat ook nog eens spelers de laatste 8 minuten invallen,Nee het is over.DUS BEL VD BELT OP DAT HET KLAAR IS EN PAK JE KOFFERS......
#15
Selectie en Technische staf / Re: Dwight Lodeweges
februari 19, 2013, 13:37:21
Welkom bij onze mooie club Dwight Lodeweges,heb vanmiddag 1e kennismaking met hem gehad prima en heeft ook nog humor.Samen met Henk,Sandor en Jan maak er wat van de komende 2 jaar |:)