Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Taurus Jr

#1
Nieuws / Re: Gefixt.
december 23, 2019, 22:42:27
Citaat van: roepieh op december 23, 2019, 22:37:58
cool, thx, ik kon het niet zo 123 vinden.

Geef gewoon Dokkumer de schuld, alles werkt en ik doe niks en ineens was er iets stuk en Dokkumer was de eerste die het meldde  :_schater
#2
Nieuws / Gefixt.
december 23, 2019, 22:34:20
Ben eruit, kleine fout in de database gefixt. Hoe dit ontstaan is geen idee, maar er stond geen waarde in een bepaalde kolom en nu wel weer.

Iedereen kan weer raak spammen :)
#3
Websites / Re: Cambuuronline
oktober 17, 2018, 17:19:04
Ligt echt aan de provider helaas, nog geen gehoor maar heb even onder de motorkap lopen klooien maar niks raars of iets wat dit kan veroorzaken kunnen vinden verder.
Chatbox heb ik overigens wel uitgeschakeld aangezien deze amper tot niet werd gebruikt.
#4
Websites / Re: Cambuuronline
oktober 17, 2018, 08:35:46
Ben op onderzoek gegaan en het blijkt dat het SSL certificaat wat nu op de website staat niet helemaal klopt, heb een bericht naar de webhost gedaan en hoop dat hier snel actie word doorgenomen. Ben zelf even beperkt omdat ik op cursus ben en niet alles bij de hand heb maar hoop dat het deze week nog word opgelost.

Problemen vielen in eerste instantie niet op omdat alles bij mij en sommigen gewoon werkte maar nu is de site voor velen waaronder mij op bepaalden apparaten/browsers ook moeilijk/niet te bereiken.
#5
Vragen & Opmerkingen / Re: YouTube filmpjes posten.
september 08, 2016, 13:57:43
Gefixt, kwam doordat Google (YouTube) een wijziging heeft gemaakt. Als je nu de link gebruikt en hij bevat https:// in plaats van http:// dan werkt het!
#6
Beste bezoekers,

Jullie zullen wel hebben gemerkt dat de website eventjes niet te bereiken was wegens een SSL certificaat. Dit kwam omdat dit certificaat van de website verlopen was, deze verliep gisteren om 23:01 en is nu net weer verlengd.
Daarnaast zit ik nog wat kleine dingetjes aan te passen onder de motorkap, dus mocht je iets tegen komen meld het gerust.

De YouTube linkjes werken ook weer zolang je maar gebruik maakt van https:// in plaats van http://

Mvg El Toro Jr.
#7
Nieuws / Re: Bijlages
december 12, 2014, 16:23:48
Citaat van: dizzhead op december 12, 2014, 16:21:52
En mijn avatar is nu ook weg  ;(


tijd voor een nieuwe dus...

Oeiii, blijkbaar ben ik iets te enthousiast geweest. Heb de map met alle bijlages en avatars geleegd. Stonden honderden in namelijk en kon niet vinden welke de malafide was.
Als je je avatar ergens upload en dan de link gebruikt dan zal dit niet snel weer gebeuren hehe.
#8
Nieuws / Re: Bijlages
december 12, 2014, 16:22:15
Citaat van: dizzhead op december 12, 2014, 16:20:12
Ok. Jammer, gisteren heb ik wel geprobeerd een audio file te uploaden, welke te groot bleek. Kan dat het niet zijn? :)
In het sfeer forum.

Nee hoor, zat al een limiet op hoe groot een bestand mocht zijn. Maar heb al vaker berichtjes en mailtjes gehad en zag nu iets raars en bleek hieraan te liggen. Momenteel alles aan het nalopen.
#9
Nieuws / Bijlages
december 12, 2014, 16:14:10
Vanaf heden is de optie om bijlages bij te voegen verdwenen, ik zie dat er een poging is gewaagd om bestanden te uploaden die malafide software bevatten. (Oftewel een virus)
Dit kan iemand bewust of onbewust hebben gedaan maar goed. Ik kreeg wel eerder de melding van iemand dat zijn antivirus melding(en) gaf en dat blijkt hierdoor te komen. Helaas verdwijnt de bijlage functie hierdoor.
#10
Algemeen / Re: hooligans
december 03, 2014, 21:52:01
Enquête had wel iets uitgebreider gemogen, het is wel heel eenvoudig zo... Plus jullie zouden ook wel wat meer over jullie zelf mogen vertellen, zoals de opleiding/niveau, exacte doel van deze enquête en ga zo maar door. (Een beetje toelichting zeg maar)
Tevens had vraag 10 ook wel meer opties gemogen of bijvoorbeeld een optie die je zelf kan invullen. Bepaalde media verdraaid met een hoop nieuws en niet alleen met "hooligans" de waarheid of het exacte verhaal.
#11
Van alles en nog wat / Facebook pagina's om te liken
november 26, 2014, 22:19:44
Post hier Facebook pagina's die jij de moeite vind om te volgen en te liken!

Ik zal even beginnen met een paar die onmisbaar zijn en 1 die laatst al voorbij kwam als nieuwsbericht op het forum.
SC Cambuur
Media Archief Cambuur
Cambuur Online

Tevens mijn bedrijf ;) In & Out ICT
#12
Nieuws / Re: Paar bots.
november 24, 2014, 10:31:51
Citaat van: CJ058 op november 24, 2014, 09:48:07
Opnieuw een aantal bots hier, waaronder Kassanda..

Alweer afgehandeld :) zal even dieper moeten kijken hoe zit dit flikken  :rodekaart
#13
Nieuws / Nieuwe Facebook Pagina om te volgen
november 11, 2014, 18:57:44
Het Cambuur Archief is nu te vinden op Facebook als pagina! Mocht je de pagina nog niet volgen of er mee bekend zijn neem dan een kijkje.

Reacties kunnen in dit topic geplaatst worden of natuurlijk op de pagina zelf!

#14
Nieuws / Re: Paar bots.
november 06, 2014, 23:31:26
Citaat van: Shar op november 06, 2014, 23:24:36
Zal zondermeer een hele domme vraag zijn maarre, hoe herken ik een bot (ga er gemakshalve vanuit dat bot afkorting van robot is, maar daar sla ik wellicht de plank ook volledig mee mis)?

Niet echt een domme vraag hoor, maar dat klopt wel ja.
Dit zijn vaak computers en/of mensen die accounts aanmaken en onzinnige berichten posten, berichten sturen naar gebruikers of wat dan ook. Met onzinnige berichten kan het flauwekul zijn, reclame, virussen en dergelijke.

Hier volgen even een paar berichten van de bots die wat hadden geplaatst.

Citaat van: oppoobob op november 05, 2014, 09:07:19
It's a great story here. I'm reading it, I felt it was a very good knowledge yet.

Citaat van: oppoobob op november 05, 2014, 09:06:26

It is very good at it. I feel like I'm reading a lot. It can be used in everyday life, really.

Deze bot plaatste iets in het Zweeds omdat het topic in de titel het woord Zweden bevatte :P

Citaat van: TubbWann op november 03, 2014, 11:50:55
Detta var ganska stor. Synd om dem kastar.

Citaat van: TubbWann op november 03, 2014, 11:50:20
Grote stroom, geweldige ervaring.

Citaat van: Mchangning op oktober 23, 2014, 06:07:10
Kun je me leren. Ik zou heel erg zijn.

Deze onderste ging in op het woord "herdenking" wat ook in de titel stond.

Citaat van: Mchangning op oktober 23, 2014, 06:05:03
Ik was net als jij, ik begrijp je.

Citaat van: KaeowPadPu op oktober 16, 2014, 11:15:15
Een nieuwe kennis voor mij de beste.

Citaat van: KaeowPadPu op oktober 16, 2014, 11:13:46
I think it is a wonderful lot.
#15
Nieuws / Paar bots.
november 06, 2014, 23:14:27
Er waren even een paar robots(spammers) voor het eerst sinds CO opnieuw gelanceerd is. Het systeem draait nu weer op de laatste versie wat vermoedelijk het probleem was. Tevens heb ik de verificatie voor registratie een tikje aangepast om het moeilijker te maken voor bots.

Mocht je toch een bot tegenkomen stuur mij een bericht of druk op de knop Meld dit bericht aan een moderator.