Cambuur Online

Algemene Discussie => Overig Voetbal => Topic gestart door: Cambuur LWD op februari 13, 2015, 14:22:56

Titel: Waarom roept iedereen Olle tegen PEC Zwolle?
Bericht door: Cambuur LWD op februari 13, 2015, 14:22:56
Zie hier onderstaande link voor het verhaal, ik vond het zelf wel een grappig verhaal:

http://staantribune.nl/olle-go-ahead-egels/