Poll
Vraag:
NAC Breda - Cambuur Man of the Match
Optie 1: Leonard Nienhuis
stemmen: 3
Optie 2: Wout Droste
stemmen: 1
Optie 3: Etiënne Reijnen
stemmen: 5
Optie 4: Lucas Bijker
stemmen: 2
Optie 5: Vytautas Andriuskevicius
stemmen: 0
Optie 6: Erik Bakker
stemmen: 0
Optie 7: Sander van de Streek
stemmen: 0
Optie 8: Martijn Barto
stemmen: 2
Optie 9: Mikhail Rosheuvel
stemmen: 0
Optie 10: Bartholomew Ogbeche
stemmen: 0
Optie 11: Furdjel Narsingh
stemmen: 0
Optie 12: Sinan Bytyqi
stemmen: 20
Pas na de derby maar de kaartverkoop is bekend :
CiteerSTEUN ONZE MANNEN TIJDENS HET AVONDJE NAC!
9 februari 2015, 16:00
Na De Derby van aanstaande zondag staat er volgend weekend weer een mooi affiche op de agenda voor SC Cambuur. Op vrijdagavond wordt dan in Breda het duel tussen NAC en SC Cambuur gespeeld. Wil jij het avondje NAC meemaken en onze mannen steunen? Lees dan hieronder hoe je er bij kunt zijn.
NAC Breda – SC Cambuur
Vrijdag 20 februari, 20.00 uur
Rat Verlegh Stadion
Deze wedstrijd voor Cambuur-supporters te bezoeken met een verplichte auto- of buscombi.
Autocombi
Vervoersregeling met georganiseerde autocombi:
-Kaartprijs € 17,-
-Toegestaan maximaal 75 personenauto's en maximaal 5 meerpersoonsbusjes (meerpersoonsbusjes max. 9 personen, vol=vol)
– Omwisselen van 17.45 – 18.15 uur bij parkeerplaats STRAND HORST op de A28 HMP 45.6.
-Voertuigen dienen voor de voorruit een parkeerkaart te hebben met routebeschrijving (wordt verstrekt bij omwisselpunt)
-Alcoholverbod op het stadionterrein Rat Verlegh Stadion
Buscombi
Vervoersregeling met georganiseerde busreis:
-Prijs 30 euro leden Kern van Cambuur, 35 euro niet-leden
-Vertrek 15.30 uur vanaf het parkeerterrein gastenvak
-Supporters dienen uiterlijk 15.15 uur aanwezig te zijn
-Omwisselbiljetten in bus omruilen voor toegangskaart
-Instap op vertoon van uitkaart
-Alcoholverbod op het parkeerterrein gastenvak
De inschrijving voor zowel de auto- en buscombi is vandaag gestart bij de administratie van het Cambuur Stadion.
Graag tot in Breda!
http://cambuur.nl/nieuws/steun-onze-mannen-tijdens-het-avondje-nac/
Vak moet vol, deze wedstrijd moet gewonnen worden. |:)
Oei oei...de wolken worden donkerder en donkerder boven Breda:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=236921
Lijkt mij dat als dit klopt de minimale straf drie verlieswedstrijden zal worden. Dan zullen Excelsior en WII dat gelijkspel willen zien worden omgezet in overwinning. Als dat gebeurt en er gaan 2 punten af in Breda wordt het onderin wel heel spannend.
Bovendien zou een straf met puntenaftrek ook nog tot de mogelijkheden behoren. Kijk maar wat er in het verleden gebeurt is bij dit soort situaties.
Wij zijn met een 9 - persoonsbusje aanwezig! |:)
Alle auto's en busjes moeten uitverkocht raken en dan nog 1 bus erbij? Hoe groot is dat vak?
Lees ik het nou goed? Mag je in de bus bier drinken?
5 busje zullen wel mee gaan vast niet 75 auto's
Vorig jaar een mannetje of 100 mee
Citaat van: Galdiano op februari 11, 2015, 19:33:55
Lees ik het nou goed? Mag je in de bus bier drinken?
Der staat in ieder geval niet dat je niet mag drinken :y
Ze moeten hun niet zo druk maken met hun alcohol verbod op de heenreis
Citaat van: Dokkumer op februari 11, 2015, 20:31:49
120 man ;)
Tellen was op dat moment niet mijn sterkste punt :proost
Citaat van: NoProblemo op februari 11, 2015, 20:37:58
Tellen was op dat moment niet mijn sterkste punt :proost
Geen problem joh ;)
Citaat van: Dokkumer op februari 11, 2015, 20:31:49
120 man ;)
Dus er waren meer mensen aanwezig in het uitvak, stonden ook vrouwen tussen :zweep
Citaat van: geelenblauwscc op februari 11, 2015, 20:31:38
Ze moeten hun niet zo druk maken met hun alcohol verbod op de heenreis
Dus jij gaat elke week in de bus en laat je zonder problemen je behandelen als een klein kind?
Citaat van: SCC-J op februari 11, 2015, 21:02:59
Dus jij gaat elke week in de bus en laat je zonder problemen je behandelen als een klein kind?
Wat ik tot op heden heb meegemaakt werden er inderdaad lieden als kinderen behandeld. Maar zo gedragen sommigen zich ook wel een beetje... Maar dat hoeft n pilsje niet in de weg te staan naar mijn mening.
Vorig jaar was het aantal uitsupporters bij deze wedstrijd inderdaad schandalig. Hopelijk gaan er dit keer minimaal 300 man mee.
Citaat van: SCC-J op februari 11, 2015, 21:02:59
Dus jij gaat elke week in de bus en laat je zonder problemen je behandelen als een klein kind?
Volgens mij mag je in de dagelijkse bus ook geen alcohol gebruiken :proost
Citaat van: TM op februari 12, 2015, 01:04:54
Vorig jaar was het aantal uitsupporters bij deze wedstrijd inderdaad schandalig. Hopelijk gaan er dit keer minimaal 300 man mee.
Reken er maar niet op, hierna uitwedstrijden naar Zwolle - AZ - Groningen. Denk dat de meesten hun geld daaraan gaan uitgeven.
Minimaal 250/300 man mee denk ik |:)
Ik ga liever ook niet in de bus maar bij sommige uitwedstrijden zal het wel moeten als je club wil steunen
Vraag me wel eens af waar ze die over spannende stewards weg halen bij uitwedstrijden
Citaat van: geelenblauwscc op februari 15, 2015, 19:21:33
Vraag me wel eens af waar ze die over spannende stewards weg halen bij uitwedstrijden
Hahah _O_
Die met dat Vlieland mutsje is mijn nr. 1 misbaksel. Bij ADO ook al gebaren te maken naar supporters die wat aan het ouwehoeren waren met dat plexiglas.
Ja ado uit was echt het toppunt niet op de stoeltjes staan niet tegen de wand slaan anders wordt je uitkaart ingenomen :_schater
Godzijdank vrijdag met de 'bijna-vrij-vervoer-regeling' naar Breda |:)
Iemand op de hoogte van het aantal verkochte en beschikbare kaarten?
Kaarten halen!!!!!!!!!!
Deze wedst word heel moeilijk.Deze wedst word door NAC gezien als hun allerlaatste strohalm om de nacomp te ontlopen .Je kunt nog beter tegen de top 3 spelen vlgns mij
Citaat van: sunderland op februari 16, 2015, 09:20:45
Deze wedst word heel moeilijk.Deze wedst word door NAC gezien als hun allerlaatste strohalm om de nacomp te ontlopen .Je kunt nog beter tegen de top 3 spelen vlgns mij
Moet je nagaan wat voor druk er voor NAC op staat, dat is de keerzijde van 'laatste strohalmen'...
Helemaal scheel tikken die belgen!
Wie in de spits: Barto of Ogbeche? Wordt nog een moeilijke keuze voor Henk. Ook Hemmen eindelijk weer fit, wat een weelde.
Ogeche hoort gewoon in de spits, met Rosheuvel en Narsingh.
Citaat van: Collingwood op februari 16, 2015, 09:34:00
Wie in de spits: Barto of Ogbeche? Wordt nog een moeilijke keuze voor Henk. Ook Hemmen eindelijk weer fit, wat een weelde.
Henk kennende zet ie gewoon beide er weer op ;)
Maar ik zou op dit moment gewoon Barto in de basis zetten en Ogbeche via de wissel weer op ritme laten komen tot ie weer in vorm is, want dat ontbrak gewoon, voor de rest zou ik niets veranderen aan het elftal, wellicht De Ridder ook later inbrengen.
Gewoon barto weer in de spits.
De beide brommers weer op de vleugels.
En verder niks veranderen.
En dan heb je wel een luxe bank met obeche. HHemmen de ridder en bytyqi.
Oprotte met die carnavalsclub! :R
Zin in!!! |:)
De ridder voor rosheuvel
Citaat van: de Schoot op februari 16, 2015, 11:35:26
Oprotte met die carnavalsclub! :R
Zin in!!! |:)
Enige Brabantse club die qua aanhang bij mij nog op enige sympathie kan rekenen. Mede dankzij de aanvulling op mijn vaders gereedschapskist in 1992 :devil
Van de Cambuur site:
De volgende afspraak voor de mannen van Henk de Jong is aanstaande vrijdag. Dan staat de zelden saaie uitwedstrijd tegen NAC Breda op het programma.
Zelden saai :_schater
Vorig seizoen de slechtste wedstrijd van beide partijen.
0-4
Ogbeche gewoon in de spits. 2 klassen beter dan Barto.
Citaat van: Nightmarelwd op februari 16, 2015, 12:33:01
Van de Cambuur site:
De volgende afspraak voor de mannen van Henk de Jong is aanstaande vrijdag. Dan staat de zelden saaie uitwedstrijd tegen NAC Breda op het programma.
Zelden saai :_schater
Vorig seizoen de slechtste wedstrijd van beide partijen.
Dat was dus een van de zelden saaie wedstrijden ;)
Citaat van: de Schoot op februari 16, 2015, 11:35:26
Oprotte met die carnavalsclub! :R
Zin in!!! |:)
beetje respect jongen .Nac is een mooie club net als ons.Als die B_side daar losgaat dan is dat ook oorverdovend
Precies, hoewel het qua beleid en die technische staf een drama is en wat dát betreft zo snel mogelijk mag degraderen, kun je voor de supporters van NAC niks anders hebben dan respect. Hopen op een mooie pot die voor de verandering eens wat minder spannend verloopt en eerder in de tas zit. Erop en erover! |:)
Na het resultaat van gisteren is het belangrijk dit door te zetten in Breda.
Daarnaast mag deze wedstrijd ook wel wat meer gepromoot worden door Cambuur op social media, zitten nog onder de 100 supporters die meegaan.
Hopelijk vallen de blessures van makrini bijker en rosheuvel mee.
En kan narsing ook weer eens een paar wedstrijden achter elkaar meedoen.
12 auto's waarvan 2 busjes + 5 man bus sinds 15:30
zou er niet te makkelijk over denken hoor een punt is mooi en 3 nog mooier daar een punt pakken en dan thuis tegen Heracles 3
dan zijn we al een heel eind.
Wordt een moeilijke pot.. zal wel een zware wedstrijd worden.!! SCC moet winnen en zich definitief veiligstellen tijdens deze wedstrijd.!!
|:) Moeten toch minimaal met 300 man die kant op? Come on you boys! :0=
Spelen ze nu weer in het nieuwe tenue of weer geel blauw? Volgens mij hebben ze nog maar 1 keer gespeeld in het nieuwe tenue.
Citaat van: TARGET op februari 16, 2015, 16:55:26
Wordt een moeilijke pot.. zal wel een zware wedstrijd worden.!! SCC moet winnen en zich definitief veiligstellen tijdens deze wedstrijd.!!
Er is in deze pot maar één partij die MOET winnen en dat is NAC.
Maar die spelen betonvoetbal en hebben in Leeuwarden ook gemerkt dat je daar heel ver mee kunt komen.
Ik ben bang geen mooie pot en hopelijk kan Cambuur zich net als tegen dkv 110% opladen.
En voor de verandering eens geen kaart(en) voor B.
NAC zit in de hoek waar de klappen vallen, wij in euforie.
Al vaak genoeg gezien dat zo een ploeg uitgerekend tegen ons de sterren van de hemel speelt.
Hoop dat ik het mis heb en 3 punten pakken, daarna nog 3 tegen Heracles en we zijn veilig. Klaar.
Citaat van: Gasgeve op februari 16, 2015, 12:55:17
Ogbeche gewoon in de spits. 2 klassen beter dan Barto.
Barto lekker laten staan. Die is zo fit als wat.
Ogbeche oogde vermoeid en traag.
Citaat van: AL op februari 16, 2015, 19:33:54
Barto lekker laten staan. Die is zo fit als wat.
Ogbeche oogde vermoeid en traag.
Weekje rust gepakt.
Niet hopen dat we een koekje van eigen deeg krijgen na afgelopen zondag.
De Zeeuw:
Citeer
"Als je ziet welke uitwedstrijden (onder meer tegen FC Twente, Feyenoord, Ajax, SC Heerenveen en AZ, red.) ons nog te wachten staan, dan zullen we op eigen veld de punten moeten gaan pakken. Daar is Cambuur vrijdag een ideale tegenstander voor."
Mo, geef deze man geen seconde de tijd en Sander, maak 'm gek door continu de ruimte in te lopen. Demy moet bestraft worden voor deze woorden. :P
Aanwezig!! |:) |:)
Scheidsrechter is Ed Janssen.
Barto laten staan en Ogbeche laten invallen het laatste half uur.
Barto was kapot na 70 minuten tegen DKV.
Ik zou Narsingh ook rust geven ook hij het laatste half uur, De Ridder starten.
Barto kapot? Vond ik juist niet, was topfit. Genoeg anderen zaten er wel doorheen, Rosheuvel, Bijker etc.
+2
Opportunistisch gelul over Barto, heeft 1 potje hard gewerkt en moet nu de topscorer vervangen omdat die even wat minder in zijn fel zat (net als de rest)? Ogbeche is gewoon buitencategorie voor ons, Barto mooi als 2e spits houden.
Citaat van: Gasgeve op februari 17, 2015, 14:05:03
Opportunistisch gelul over Barto, heeft 1 potje hard gewerkt en moet nu de topscorer vervangen omdat die even wat minder in zijn fel zat (net als de rest)? Ogbeche is gewoon buitencategorie voor ons, Barto mooi als 2e spits houden.
Ogbeche en buitencatagorie...... ik blijf dit raar vinden, hij is een oké spits, echter is hij niet beter dan bijvoorbeeld onze makrinitijes, reijnen, etc. sommigen doen net alsof ogbeche de koning is maar dat valt nou ook wel weer mee, ik vind hem verdedigend sterk en hij kan goed afmaken. Maar vaak vertraagt hij ook het spel of lijd hij dom balverlies wanneer er veel meer mogelijk was
Citaat van: Cambuur058 op februari 17, 2015, 14:13:28
Ogbeche en buitencatagorie...... ik blijf dit raar vinden, hij is een oké spits, echter is hij niet beter dan bijvoorbeeld onze makrinitijes, reijnen, etc. sommigen doen net alsof ogbeche de koning is maar dat valt nou ook wel weer mee, ik vind hem verdedigend sterk en hij kan goed afmaken. Maar vaak vertraagt hij ook het spel Daarnaast houdt hij ook vaak de bal vast om te wachten op aanlsuiting van het middenveld. Maar soms lijdt hij ook wel dom balverlies wanneer er veel meer mogelijk was
Een van de meest intelligente spelers die ik in Leeuwarden heb gezien met het oog op de randzaken (balletje vasthouden, bij overtreding even voor de bal langs, spel vertragen op juiste momenten)
onzin, vaak genoeg zijn we er uit voor een snelle counter en dan maakt meneer een te langzame actie waardoor de complete verdiging weer goed staat en hij maar wat anders moet proberen.
Citaat van: Cambuur058 op februari 17, 2015, 14:21:46
onzin, vaak genoeg zijn we er uit voor een snelle counter en dan maakt meneer een te langzame actie waardoor de complete verdiging weer goed staat en hij maar wat anders moet proberen.
Je kan Barto er inderdaad ook neerzetten... die dan de ballen te kort, lang of hoog geeft zodat er alsnog niks mee gebeurt. Overigens ben ik het echt niet helemaal oneens met je. Maar veel gevallen waarin die de bal vasthoudt, blijft de bal ook in de ploeg - dat is ook wat waard. Hij schat in mijn ogen goed in wat wel en niet kan en wat risico's (omschakeling) met zich mee brengt.
Citaat van: dizzhead op februari 17, 2015, 14:24:52
Je kan Barto er inderdaad ook neerzetten... die dan de ballen te kort, lang of hoog geeft zodat er alsnog niks mee gebeurt. Overigens ben ik het echt niet helemaal oneens met je. Maar veel gevallen waarin die de bal vasthoudt, blijft de bal ook in de ploeg - dat is ook wat waard. Hij schat in mijn ogen goed in wat wel en niet kan en wat risico's (omschakeling) met zich mee brengt.
Ik bedoel ook niet dat Barto een betere spits is dan Ogbeche, maar het irriteert me geowon dat mensen ogbeche als god zien terwijl we kwalitatief veel betere spelers in de selectie hebben rondlopen
Ogbeche is voor ons ook pure buitencategorie. Net zoals Narsingh dat is.
Citaat van: Tukker op februari 17, 2015, 12:13:58
En nog 2 er bij |:) :thumbsup |:)
+1 wordt weer gezellig _O_
Nog veeelste weinig kaarten verkocht natuurlijk voor deze belangrijke pot! hooguit 15 auto's nu..... toch een beetje schandalig weer vind ik
Citaat van: Gasgeve op februari 17, 2015, 14:05:03
Opportunistisch gelul over Barto, heeft 1 potje hard gewerkt en moet nu de topscorer vervangen omdat die even wat minder in zijn fel zat (net als de rest)? Ogbeche is gewoon buitencategorie voor ons, Barto mooi als 2e spits houden.
EENS over Barto!
Die jonge speelde denk ik zijn beste wedstrijd ooit in een Cambuur shirt.
Misschien niet door iedereen gezien, maar in de eerste helft liep hij net te lang door, waardoor narsing en van rosheuvel buitenspel stonden. (Dit had een 100% kans geweest) handelingsnelheid blijft laag.
Hij is een harde werker en afgelopen zondag was hij ontzettend goed en belangrijk, maar vrees voor hem dat hij dat niet elke week kan laten zien.
Trouwens opvallende quote van Henk de Jong: als Barto uit Brazilië kwam hadden we hem allemaal geweldig gevonden. Dat zegt dus genoeg over iets wat ik al heel lang roep. Henk, zelfs met het voetbal van afgelopen zondag had ik nooit geloofd dat hij een Braziliaan was, die zijn lui en doen alles over het algemeen met flair en techniek en dat heeft onze held van afgelopen zondag helaas wat minder.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 17, 2015, 15:26:19
+1 wordt weer gezellig _O_
Kom je alleen dit keer Kuzma? Ik neem een oude bekende van je mee :proost
Citaat van: Tukker op februari 17, 2015, 15:34:05
Kom je alleen dit keer Kuzma? Ik neem een oude bekende van je mee :proost
Klopt de kleine moet zelf sporten. Leuk kunnen we weer wat bijkletsen. |:)
Citaat van: sccleeuwarden op februari 17, 2015, 15:33:00
Nog veeelste weinig kaarten verkocht natuurlijk voor deze belangrijke pot! hooguit 15 auto's nu..... toch een beetje schandalig weer vind ik
Idd, wat een drama wat is dit nou voor support :( daar moet minimaal 200 man heen !!!
reden;Geld ivm derby (versnaperingen) , komen genoeg mooie awaydays ; ajax zwolle groningen az
Max. 100 man als ik de berichten zo hoor?
Citaat van: thankyou op februari 17, 2015, 17:42:12
reden;Geld ivm derby (versnaperingen) , komen genoeg mooie awaydays ; ajax zwolle groningen az
vrijdagavond is ook kut
Citaat van: thankyou op februari 17, 2015, 17:42:12
reden;Geld ivm derby (versnaperingen) , komen genoeg mooie awaydays ; ajax zwolle groningen az
Ajax is nou niet bepaald een buscombi om je op te verheugen. Zou wel tof zijn als er weer 800 die kant op gaan, maar met de bus is dat een illusie..
Eindelijk een soepele autocombi met weinig restricties mwb het aantal auto's en dan blijft iedereen thuis. Wat is er nodig om veel man op de been te krijgen.... :R
Ik zit lekker op de thuis vakken met een goede vriend van me uit Breda. Hoop wel op een mooi sfeervol uitvak na afgelopen zondag
Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 17, 2015, 20:56:40
Ik zit lekker op de thuis vakken met een goede vriend van me uit Breda. Hoop wel op een mooi sfeervol uitvak na afgelopen zondag
Mijn hoop is ook groot, maar de kans is wel erg klein, helaas
Citaat van: TM op februari 17, 2015, 20:53:14
Eindelijk een soepele autocombi met weinig restricties mwb het aantal auto's en dan blijft iedereen thuis. Wat is er nodig om veel man op de been te krijgen.... :R
Ook redelijke kaartprijs. 17 euro, prima.
Die kant op met een gevuld 9-persoons busje.
Citaat van: Eewal op februari 17, 2015, 19:02:46
Ajax is nou niet bepaald een buscombi om je op te verheugen. Zou wel tof zijn als er weer 800 die kant op gaan, maar met de bus is dat een illusie..
Voor 30/35 euro met de bus (zonder alcohol) naar een ufo en daar verliezen of naar een gezellig avondje Breda voor maar 17,- euro waar je ook nog eens 3 punten kunt pakken. Ik zou het wel weten...
Bij NAC heeft de achterban er een behoorlijk vertrouwen in dat ze Cambuur een pakkie gaan geven!
Citaat van: Utekleitrokken op februari 17, 2015, 21:35:41
Bij NAC heeft de achterban er een behoorlijk vertrouwen in dat ze Cambuur een pakkie gaan geven!
Die lui hebben het nu helemaal in hun bol nadat die De Zeeuw 2x gescoord heeft l0l
Kijkt de Zeeuw geen eredivisie voetbal ofzo? Vrijdag maar even kennis laten maken met Mo de sloper. Kijken waar dat grote mondje dan is.
Als Mo fit is tenminste, traint vandaag nog niet mee.
Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 17, 2015, 20:56:40
Ik zit lekker op de thuis vakken met een goede vriend van me uit Breda. Hoop wel op een mooi sfeervol uitvak na afgelopen zondag
Ook in de thuisvakken dit keer, samen met een oude bekende van hier: Dominique van Dijk.
:scc
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 18, 2015, 11:15:18
Ook in de thuisvakken dit keer, samen met een oude bekende van hier: Dominique van Dijk.
:scc
Ken je die grap over die voetballer die naar Swansea ging? :zweep
Wat doet hij tegenwoordig?
Henk Albers @HenkAlbers1970
Twijfels rond inzetbaarheid El Makrini (enkel, knie).
#Cambuur-trainer De Jong laat weten van dag tot dag te bekijken of hij spelen kan.
Anders waarschijnlijk Dijkstra op het middenveld tegen NAC.
EDIT: Bij NAC is Fernandez onzeker vanwege een gebroken hand. Van mij mag hij spelen...
Dat zou een grote aderlating zijn,als Fernandez niet kan spelen,voor Cambuur... :devil
Citaat van: carlo de leeuw op februari 18, 2015, 13:09:34
Dat zou een grote aderlating zijn,als Fernandez niet kan spelen,voor Cambuur... :devil
tegenvallertje voor ons.. gelukkig wilde hij niet voor ons spelen! _O_
2 meest voor de hand liggende manieren om zijn afwezigheid op te vangen:
Bakker, v.d. Streek, Bytyqi of Diikstra, vd Streek, Bytyqi.
Of bakker vd streek Dijkstra.
Maar ik hoop ook dat bytyqi start op middenveld.
Citaat van: speculeter op februari 18, 2015, 15:11:34
Of bakker vd streek Dijkstra.
Maar ik hoop ook dat bytyqi start op middenveld.
Bytyqi viel leuk in tegen dkv, had een goal kunnen maken maar schoot net iets te laat en werd geblokt. Anders kon hij net als vd Streek niet meer stuk hier in LWD! :thumbsup
is er nog iemand die toevallig twee plaatsen over heeft naar breda?
Citaat van: flieterper op februari 18, 2015, 15:25:47
is er nog iemand die toevallig twee plaatsen over heeft naar breda?
geen uitkaart 8)
Iemand een stand van de kaartverkoop, moeten de 100 man wel zijn gepasseerd toch?
Citaat van: Casuals-lwd op februari 18, 2015, 17:04:11
Iemand een stand van de kaartverkoop, moeten de 100 man wel zijn gepasseerd toch?
Op facebook kwam ik dit tegen, had iemand gevraagd hoeveel er mee gingen en het antwoord van Cambuur :
De teller staat op dit moment op ruim 100 meereizende supporters Bas!
Met 200 man die kant op hopelijk. Belangrijke punten!
Citaat van: Gasgeve op februari 18, 2015, 18:43:38
Met 200 man die kant op hopelijk. Belangrijke punten!
Dat ga je sowieso niet halen, zwaar teleurstellend! Wij zijn er weer bij met 9 man :proost
Naar zondag had ik wel meer verwacht
Ik hoop op drie belangrijke punten.. vol gas er op.!! dan zijn we definitief veilig.!! :0=
Fernandez kan morgen gewoon spelen bij NAC.
Citaat van: Collingwood op februari 19, 2015, 12:13:00
Fernandez kan morgen gewoon spelen bij NAC.
Die heeft de laatste wedstrijden als een krant gespeeld.
Laat hem maar lekker meedoen. :_schater
Citaat van: Collingwood op februari 19, 2015, 12:13:00
Fernandez kan morgen gewoon spelen bij NAC.
Gelukkig :_schater
Ben er inderdaad niet rouwig om.
Wat wel jammer is dat Cambuur het volgens Henk Albers morgen zonder El Makrini zal moeten doen...
Citaat van: Collingwood op februari 19, 2015, 12:35:25
Ben er inderdaad niet rouwig om.
Wat wel jammer is dat Cambuur het volgens Henk Albers morgen zonder El Makrini zal moeten doen...
Oefenen voor volgend jaar! ;)
El Makrini doet op zeker niet mee...
Citaat van: Collingwood op februari 19, 2015, 12:35:25
Ben er inderdaad niet rouwig om.
Wat wel jammer is dat Cambuur het volgens Henk Albers morgen zonder El Makrini zal moeten doen...
Zal voor Henk dé manier zijn om Barto te handhaven. Bakker, Barto en vd Streek op het middenveld zou me niks verbazen.
Nieuwschierig wat Henk gaat doen.
Barto op middenveld?
Barto in spits en bytyqi op middenveld?
Dijkstra voor mo?
Of misschien debuut voor schootstra?
Uit de voorbeschouwing van de HaH kan ik de volgende zekerheden halen: De verdediging blijft staan (dus: Nienhuis; Droste, Reijnen, Bijker, Vytas) en Barto speelt hoe dan ook (De Jong: "Ik kan op dit moment niet om hem heen.")
Voor de rest is het nog onduidelijk of dat laatste ten koste gaat van Ogbeche en of Dijkstra morgen El Makrini vervangt. Verder lijkt het mij logisch dat Bakker, Van de Streek, Narsingh en Rosheuvel weer in de basis staan.
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/45281/el-makrini-vanwege-derby-opgelopen-blessure-niet-inzetbaar/
Dan zet hij Barto op het middenveld en Ogbeche in de punt. Vd Streek kan ook uitstekend controlerend spelen.
Zou gewoon Dijkstra op Mo z'n plek zetten en voor de rest weinig veranderen, maar ik zou het niet raar vinden om eens De Ridder achter de spits te willen zien, dit zijn wel wedstrijden waarin je zoiets moet durfen uit te proberen.
Vrijdag zal het aankomen op knokken en fysieke kracht. Aan de Ridder heb je dan helemaal niets.
Gewoon Dijkstra voor Mo en de rest hetzelfde.
Citaat van: AL op februari 19, 2015, 13:37:16
Vrijdag zal het aankomen op knokken en fysieke kracht. Aan de Ridder heb je dan helemaal niets.
Gewoon Dijkstra voor Mo en de rest hetzelfde.
Hoezo niet? De Ridder is misschien niet de sterkste maar blijft wel altijd rustig in benauwde situaties en kan goed het spel verdelen.
Maar van mij mag net zo goed Dijkstra er wel in, maar Henk kennende zet ie vast Barto op de 10 als Ogbeche weer speelt en zal ie v/d Streek gewoon op Mo z'n plek droppen.
Zet vd Streek maar neer. Ik ben benieuwd, die loopt ze helemaal tureluurs in een box2box rol. Ook denk ik dat hij sterker in duels is waarbij Tigadouini naar binnen knijpt.... Met Dijkstra zie ik dat somber in. Maar ik laat me graag verrassen.
''Optimisme in Breda: 'Laten we er meteen nog een feest tegenaan gooien'
NAC Breda was afgelopen weken bij ADO Den Haag hard op weg naar de eerste zege van 2015. De nummer zeventien van de Eredivisie leek dankzij twee treffers van debutant Demy de Zeeuw op weg naar de drie punten, maar gaf de buit in de slotfase alsnog uit handen. Komende vrijdag wacht tegen SC Cambuur een nieuwe kans. "Laten we er meteen nog een feest tegenaan gooien", zegt Robert Maaskant.
De coach doelt op het einde van carnaval, het feest dat Breda en omstreken de afgelopen week in de ban hield. Hij probeert tijdens de voorbeschouwende persconferentie de moed er dan ook in te houden, al wordt het voor NAC lastig om nog weg te komen uit de degradatiezone. De Brabanders staan, met nog elf wedstrijden te gaan, acht punten achter Go Ahead Eagles, dat op de veilige vijftiende plaats staat.
"Als we nog zes keer winnen zijn we veilig", weet Maaskant echter. "Ondanks de resultaten van de afgelopen weken ben ik optimistisch." De Zeeuw deelt dat optimisme, maar de nieuweling zegt in gesprek met Omroep Brabant wel een kentering te willen zien. "Ik vind het allemaal een beetje te braaf en te lief", aldus de ex-international. "Als je ziet op welke plek we staan, dan moet je vrijdag de overtuiging hebben dat je gaat winnen. Anders wordt het een heel moeilijk verhaal."''
Ben benieuwd hoe Cambuur uit DE Derby is gekomen en of dit een boost heeft gegeven aan de ploeg.
Tegen het labiele Nak dat zo'n beetje voor hun laatste kans vecht om nacompetitie evt. nog te ontlopen, maar dus ook waarschijnlijk stijf van de spanning staat, word dit een interessante wedstrijd.
Ben er eigenlijk nooit gerust op, maar heb nu wel vertrouwen in een goed resultaat.
Zul je zien dat Fernandez zn enige goal dit seizoen er uitgerekend tegen óns in trapt....
Citaat van: Vedetski op februari 19, 2015, 14:13:29
Zul je zien dat Fernandez zn enige goal dit seizoen er uitgerekend tegen óns in trapt....
Dan maken wij er gewoon twee meer toch? :zweep
Citaat van: drg op februari 19, 2015, 14:16:44
Dan maken wij er gewoon twee meer toch? :zweep
Ja want wij hebben Barto :proost
Citaat van: Vedetski op februari 19, 2015, 14:13:29
Zul je zien dat Fernandez zn enige goal dit seizoen er uitgerekend tegen óns in trapt....
Zul je net zien dat Ochbege tegen Nak zijn vorm terug vind en een hattrick maakt 8)
Vermoedelijke opstelling NAC Breda: Ten Rouwelaar; Ligeon, Marcellis, Koch, Van der Weg; Swerts, De Kamps; Seuntjens, De Zeeuw, Tighadouini; Fernandez.
Bron: BNDeStem.
Citaat van: Collingwood op februari 19, 2015, 14:31:52
Vermoedelijke opstelling NAC Breda: Ten Rouwelaar; Ligeon, Marcellis, Koch, Van der Weg; Swerts, De Kamps; Seuntjens, De Zeeuw, Tighadouini; Fernandez.
Bron: BNDeStem.
Narsingh maar op rechts tegen van der Weg, dat wordt lachen. |:)
Ogbeche moet altijd spelen Henk. Haal die kop nou eens uit Barto zijn anus.
Citaat van: Gasgeve op februari 19, 2015, 14:51:28
Ogbeche moet altijd spelen Henk. Haal die kop nou eens uit Barto zijn anus.
Dom gelul niet
Citaat van: Gasgeve op februari 19, 2015, 14:51:28
Ogbeche moet altijd spelen Henk. Haal die kop nou eens uit Barto zijn anus.
Barto is in vorm, waarom zou je die eruit halen? Speelde tegen H'veen misschien wel de beste wedstrijd (samen met Vitesse thuis) bij Cambuur. Laat m staan en hij schopt er wel een in...
Citaat van: Gasgeve op februari 19, 2015, 14:51:28
Ogbeche moet altijd spelen Henk. Haal die kop nou eens uit Barto zijn anus.
1) Er is totaal geen reden om Barto er op dit moment uit te halen. Oogst alom lof voor zijn spel tegen DKV (niet alleen van Henk).
2) Het is helemaal niet zeker of een basisplaats van Barto ten koste gaat van Ogbeche.
Citaat van: Collingwood op februari 19, 2015, 15:00:09
1) Er is totaal geen reden om Barto er op dit moment uit te halen. Oogst alom lof voor zijn spel tegen DKV (niet alleen van Henk).
2) Het is helemaal niet zeker of een basisplaats van Barto ten koste gaat van Ogbeche.
Alles behalve, want met het wegvallen van El Makrini kan Barto toch gewoon op de nummer 10 spelen.
Citaat van: Vedetski op februari 19, 2015, 15:08:00
Alles behalve, want met het wegvallen van El Makrini kan Barto toch gewoon op de nummer 10 spelen.
Daarom, en dan zou Bakker of Van de Streek op de plek van El Makrini kunnen spelen. Of dit gebeurt is natuurlijk óók niet zeker, ben zeer benieuwd naar morgen!
AUB geen Barto op het middenveld, die jongen heeft het hartstikke goed gedaan tegen de boeren l0l, maar kan absoluut niet voetballen op het middenveld.
Barto voor B, en anders bankje.
Citaat van: moodygrunn op februari 19, 2015, 14:56:20
Barto is in vorm, waarom zou je die eruit halen? Speelde tegen H'veen misschien wel de beste wedstrijd (samen met Vitesse thuis) bij Cambuur. Laat m staan en hij schopt er wel een in...
Waarom zou je Ogbeche eruit halen?
Omdat obeche niet in vorm is en of was.
Team stond vorige week goed.dus waarom veranderen?
Heb het gevoel dat als je de 0-1 scoort tegen NAC dat het daar allemaal in duigen valt. Dan kan je zomaar met grote cijfers van het veld afstappen |:)
Citaat van: speculeter op februari 19, 2015, 15:48:21
Omdat obeche niet in vorm is en of was.
Team stond vorige week goed.dus waarom veranderen?
vorige week was een wedstrijd op zich.. de wat minder begaafde spelers kunnen in andere wedstrijden bijna nooit zo presteren als tegen dkv..daarnaast denk ik dat weekje rust voor B. hem heel goed gedaan zal hebbem.
Barto in vorm hou toch op, hij speelde één wedstrijd goed
Citaat van: speculeter op februari 19, 2015, 15:48:21
Omdat obeche niet in vorm is en of was.
Team stond vorige week goed.dus waarom veranderen?
Barto was wel in vorm de wedstrijden voor DKV? Speelt 1 potje goed (net zoals het hele team, helpt ook mee) en moet het nu allemaal opeens gaan doen.
niet te veel sleutelen b inde punt barto ietsje terug en vd streek en bakker er achter moet goed komen
zal een hectische wedstrijd worden met veel druk op nac,vorig seizoen waren we dramatisch daar dus
ik ga eerst uit van een punt alles wat je meer pakt zou heel mooi zijn.
Citaat van: Gasgeve op februari 19, 2015, 15:56:36
Barto was wel in vorm de wedstrijden voor DKV? Speelt 1 potje goed (net zoals het hele team, helpt ook mee) en moet het nu allemaal opeens gaan doen.
Weet niet hoe dat kan :_schater maar krijg het gevoel dat jij B. liever in de spits ziet dan B.arto.
Citaat van: carlo de leeuw op februari 19, 2015, 17:53:32
Weet niet hoe dat kan :_schater maar krijg het gevoel dat jij B. liever in de spits ziet dan B.arto.
Hoe kom je daarbij :devil
dat zie ik ook liever hoor
Barto is een soort cult figuur, omdat hij er altijd en overal staat en het ook nog eens met 200 % inzet meer dan verdienstelijk doet.
Maar om onze Nigeriaanse ex international met 10 goals op de bank te zetten ten faveure van onze ex international van de Harkema is toch echt wat te gortig!
:0= Matchday!!! We gaan winnen!!
Citaat van: carlo de leeuw op februari 19, 2015, 22:13:46
Barto is een soort cult figuur, omdat hij er altijd en overal staat en het ook nog eens met 200 % inzet meer dan verdienstelijk doet.
Maar om onze Nigeriaanse ex international met 10 goals op de bank te zetten ten faveure van onze ex international van de Harkema is toch echt wat te gortig!
Daarom start Ogbeche in de punt met Barto achter hem op de 10! In een wedstrijd met waarschijnlijk meer persoonlijke duels dan mooi voetbal is een doorzetter als Barto op het middenveld niet ongunstig. Ik was persoonlijk eerst niet zo enthousiast over hem, maar hij heeft zijn voorjaarsvorm weer te pakken en kan de komende wedstrijden dus goud waard zijn!
Daarbij komt dat er met de blessure van El Makrini een plaats op het middenveld vrijkomt waardoor Barto een linie kan opschuiven.
Citaat van: Collingwood op februari 19, 2015, 15:14:31
Daarom, en dan zou Bakker of Van de Streek op de plek van El Makrini kunnen spelen. Of dit gebeurt is natuurlijk óók niet zeker, ben zeer benieuwd naar morgen!
Het lijkt me dat ie na de derby v/d Streek er ook niet zomaar af kan halen 8)
Ik denk gewoon:
Nienhuis
Droste/Pereira, Reijnen, Mac, Bijker/Vytas
Van de Streek/Dijkstra, Bakker/Bytyqi
Barto/Bytyqi
Narsingh, Ogbeche, De Ridder/Rosheuvel
Waar wissels natuurlijk gewoon afhankelijk zijn van de prestaties, en misschien Rosheuvel en Narsingh omdraaien als zij er allebei op staan.
Mac nog half geblesseerd toch
Zin in deze match! Gas geven! |:) |:) |:)
Al speelt clint, als we maar winnen |:)
Citaat van: drg op februari 20, 2015, 08:45:22
Het lijkt me dat ie na de derby v/d Streek er ook niet zomaar af kan halen 8)
Ik denk gewoon:
Nienhuis
Droste/Pereira, Reijnen, Mac, Bijker/Vytas
Van de Streek/Dijkstra, Bakker/Bytyqi
Barto/Bytyqi
Narsingh, Ogbeche, De Ridder/Rosheuvel
Waar wissels natuurlijk gewoon afhankelijk zijn van de prestaties, en misschien Rosheuvel en Narsingh omdraaien als zij er allebei op staan.
Het is zo gewoon dat je op meer dan de helft van de posities twijfelt ????
Citaat van: EdsjeOgbeche op februari 20, 2015, 10:35:13
Het is zo gewoon dat je op meer dan de helft van de posities twijfelt ????
Wat ik zeg, wisselspelers.
Droste, Bijker, Van de Streek, Bakker, Barto en de Ridder in de basis.
Vroeger... (ja vroeger) naar het avondje NAC zongen we "hak hak hak we slopen NAC NAC NAC ooh Heineken bier ooh Heineken bier" schoot mij net te binnen hahaha.
Citaat van: 666 op februari 20, 2015, 10:42:03
Vroeger... (ja vroeger) naar het avondje NAC zongen we "hak hak hak we slopen NAC NAC NAC ooh Heineken bier ooh Heineken bier" schoot mij net te binnen hahaha.
Vroeger werden nog wel eens complete gereedschapskisten en bouwmaterialen door de B-Side geleverd 8P
Ik zie Barto liever invallen in dit soort wedstrijden. Iets om achter de hand te hebben.
De stormram. Bytyqi maar op de 10.
Swerts op 6 moeten we gebruik van maken.
NAC heeft thuis nog maar één keer de nul gehouden en dat was in de waanzinnig spectaculaire derby tegen Willem II (0-0).
Doelpunten dus gegarandeerd.
Citaat van: Gasgeve op februari 20, 2015, 12:10:55
Swerts op 6 moeten we gebruik van maken.
en ook van.....Kenny v/d weg en jelle ten grabbelaar en fernandez en het (niet) meeverdedigen van tigha en het zelfvertrouwen van nak :devil.....!
Maaskant wil nog 6 keer winnen van de komende 11 wedstrijden. Als je naar het programma kijkt dan zal 1 van de overwinningen tegen Cambuur moeten zijn. Ik verwacht namelijk niet dat ze van Fc Twente, Feyenoord, AJAX, DKV en AZ gaan winnen. Dus dan moet het gebeuren tegen Cambuur, Go Ahead, Dordrecht, Heracles, Groningen en Utrecht.
Dus ingraven heeft geen zin dan win je nooit een wedstrijd. Bovendien hangt er nog puntaftrek boven het hoofd van NAC waarmee overwinningen nog noodzakelijker zijn. Cambuur moet er gelijk op klappen en direct in de eerste 10 minuten scoren dan sla je heel NAC lam en dan uitlopen.
Citaat van: Voorstopper op februari 20, 2015, 12:26:18
Maaskant wil nog 6 keer winnen van de komende 11 wedstrijden. Als je naar het programma kijkt dan zal 1 van de overwinningen tegen Cambuur moeten zijn. Ik verwacht namelijk niet dat ze van Fc Twente, Feyenoord, AJAX, DKV en AZ gaan winnen. Dus dan moet het gebeuren tegen Cambuur, Go Ahead, Dordrecht, Heracles, Groningen en Utrecht.
Dus ingraven heeft geen zin dan win je nooit een wedstrijd. Bovendien hangt er nog puntaftrek boven het hoofd van NAC waarmee overwinningen nog noodzakelijker zijn. Cambuur moet er gelijk op klappen en direct in de eerste 10 minuten scoren dan sla je heel NAC lam en dan uitlopen.
Ik zeg vd Streek in de basis, die weet hoe je in de eerste 8 minuten tweemaal moet scoren :thumbsup
115 supporters gaan vanavond naar het uitvak.
Valt een beetje tegen terwijl er 75 auto's en 5 busjes mee mochten.
115 valt inderdaad erg tegen, vooral ook na zo'n derby..
Heb zelf andere verplichtingen maar had alsnog meer verwacht
Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 11:12:37
Vroeger werden nog wel eens complete gereedschapskisten en bouwmaterialen door de B-Side geleverd 8P
Hadden we die nu echt in de bus en trein nodig :)
Wordt een zeer lastige pot...
IK verwacht een gelijk spel
Citaat van: dit is mien club op februari 20, 2015, 13:26:21
Wordt een zeer lastige pot...
IK verwacht een gelijk spel
Eens en daar teken ik voor
Cambuur heeft in dit seizoen en vorige seizoen nog niet 1x weten te scoren tegen NAC. Hoogste tijd om daar vandaag een einde aan te maken!!
Die Demy de Zeeuw snapt het niet helemaal (cambuur ideale opponent om punten te pakken), maar neem het hem niet kwalijk; toen hij voor laatste jaar in NL speelde, waren wij subtop Jupiler League. |:)
Citaat van: lunnie op februari 20, 2015, 13:34:43
Cambuur heeft in dit seizoen en vorige seizoen nog niet 1x weten te scoren tegen NAC. Hoogste tijd om daar vandaag een einde aan te maken!!
Zekers wel, in de beker. Hoogste tijd om dat vanavond minimaal te evenaren.
Citaat van: lunnie op februari 20, 2015, 13:34:43
Cambuur heeft in dit seizoen en vorige seizoen nog niet 1x weten te scoren tegen NAC. Hoogste tijd om daar vandaag een einde aan te maken!!
NAC uit altijd lastig
● NAC Breda won twee van de voorgaande drie Eredivisie-duels in eigen huis met SC Cambuur
● NAC is de enige tegenstander in de Eredivisie waar Cambuur sinds de promotie van 2013 nog niet tegen scoorde.
● In de laatste drie onderlinge ontmoetingen in de competitie vielen slechts twee goals (beide van NAC).
● NAC wist geen van de laatste elf Eredivisie-duels op een vrijdag te winnen.
● De Bredanaars wonnen dit seizoen de laatste negen thuiswedstrijden niet. Het negatieve record van de club staat op elf thuisduels op rij zonder zege uit 1998/99.
● NAC is de eerste ploeg sinds FC Den Bosch in 2004/05 die vijf opeenvolgende thuisduels in de Eredivisie niet wist te scoren; het laatste team met zes op rij was Sparta in 2001/02.
● Opvallend: NAC won zijn laatste wedstrijd op 6 december tegen Cambuur (0-1). De acht daaropvolgende duels boekte de ploeg geen overwinning.
● Van de huidige NAC-spelers maakte alleen Adnane Tighadouini (zes) dit seizoen meer competitiegoals dan Demy de Zeeuw (twee).
● Cambuur (102) en NAC (99) kregen sinds de winterstop de meeste schoten tegen in de Eredivisie.
● Cambuur kwam in de elf uitduels dit Eredivisie-seizoen alleen op bezoek bij PSV niet tot scoren.
● SC Cambuur beleeft echter na 23 speelrondes (dertig punten) zijn beste Eredivisie-seizoen ooit. De ploeg had vorige jaargang rond deze tijd zeven punten minder.
● De Leeuwarders pakten slechts vier punten in 2015, alleen huidig tegenstander NAC pakte minder punten (twee).
● De laatste Cambuur-zege op het hoogste niveau in Brabant dateert van mei 2000 (1-4 tegen Willem II); sindsdien volgden drie gelijke spelen en twee nederlagen.
● De Leeuwarders maakten de helft van het aantal Eredivisie-goals dit seizoen (17 uit 34) in het eerste en laatste kwartier van de wedstrijd.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.vi.nl%2Fupload%2F43de4fb6-f7cc-4542-9026-bd7be6df877f_nac-cam.jpg&hash=a470f938df03ac1b64c225d47dfb0017a6d146e2)
Nienhuis
Droste-Reijnen-Bijker-Vytas
Barto-Van der Streek-Bakker
Rosheuvel-Ogbeche-Narsingh
Heel goed om niet met Dijkstra te starten!
Best mogelijke opstelling voor nu |:)
0-2
Lekker aanvallend, d'r op en d'r over! |:)
Die bank van ons, wat is die ook sterk zeg!
Zeinstra, de Ridder, Bytiqi, Dijkstra, Hemmen, Steblecki en Mac-intosch.
Sarah komt nu pas aan en is om 15:00 uur al vertrokken. Hopelijk komt iedereen verder op tijd. Veel drukte op de weg blijkbaar
Citaat van: Tukker op februari 20, 2015, 19:17:32
Sarah komt nu pas aan en is om 15:00 uur al vertrokken. Hopelijk komt iedereen verder op tijd. Veel drukte op de weg blijkbaar
Drukke avondspits wegens vakantie
Citaat van: Bernardo op februari 20, 2015, 19:20:00
Drukke avondspits wegens vakantie
Dan zitten er nu aardig wat mensen zich op te vreten denk ik. Maar wij staan ook nog steeds buiten het stadion
In deze wedstrijd had ik liever met De Ridder dan met Rosheuvel gespeeld. Diepgang is er denk ik wat minder tegen een defensieve tegenstander.
Citaat van: Tukker op februari 20, 2015, 19:22:34
Dan zitten er nu aardig wat mensen zich op te vreten denk ik. Maar wij staan ook nog steeds buiten het stadion
Staan heel wat supporters in de file!
En ze zijn los! Kom op Cambuur! |:)
Waar is iedereen hier?
Cambuur moet dit winnen, wat speelt NAC slecht.
Aanwezig.
Klasse beter dan die Brabo's: AFMAKEN!!
Tijd dat we maar eens kansen gaan creëren.
Eerst de voorzetten maar wat beter. Zoveel ruimte en dan zo weinig rendament.
18 voorzetten, 1 op maat.....
Man, ligt steeds zoveel ruimte. Moeten we veel meer mee doen.
Liedje voor Nienhuis?
Citaat van: fred op februari 20, 2015, 20:39:47
Liedje voor Nienhuis?
de keeper van cambuur haalt zijn vreten uit de muur :_schater
Citaat van: fred op februari 20, 2015, 20:39:47
Liedje voor Nienhuis?
Ja zoek maar op Youtube: de keeper van Cambuur.
Vorig jaar ook :_schater
Zonde.. Kun je in de laatste seconde voor rust nog op voorsprong komen.
Ja, lekker(mee)lachen om Leo :|
Dit NAC moet je gvd oprollen man, Dat zie je gelijk
Maar nee, Ze zijn zelfs gevaarlijker
Triest..
COME ON MAN |:)
Vytas en Narsingh de zwaksten
Ik telde hem al verdomme!
Dan zit het ook niet mee :|
Deze moeten we gewoon winnen hoor.. De ruimte die we steeds krijgen.. Iets feller, iets secuurder en we maken er nog 6..
Missen creativiteit op middenveld.
Bytyqi of de ridder op middenveld graag.
Eerste 20 min moet je er al 3-4 maken, wat een ruimte kregen we! Zonde van die laatste kans van Ogbeche, maar ook een paar keer goed weggekomen.
De voorste 3 hebben een dagje vrij genomen.
Vleugels zijn lachwekkend zwak.
Bal van Ogbeche moet gewoon hangen, maar Nac is de gevaarlijkste ploeg.
We creeeren weer eens geen kansen. Nac gaat straks scoren heb ik het idee. :(
Wat een foute passes... Niet normaal. Zouden ze het belang van de wedstrijd wel in de gaten hebben? NAC gewoon in de wedstrijd laten komen.
Citaat van: 666 op februari 20, 2015, 20:52:21
Wat een foute passes... Niet normaal. Zouden ze het belang van de wedstrijd wel in de gaten hebben? NAC gewoon in de wedstrijd laten komen.
Ik begrijp er niks van. Zal je zien dat wij straks verdomme verliezen tegen de een na onderste ploeg.
Barto eruit halen en sinan erin!!!!!!!
Citaat van: mindra op februari 20, 2015, 21:00:04
Barto eruit halen en sinan erin!!!!!!!
We gaan niet wisselen, aldus Slot.
(Punt)verlies is hier onacceptabel en zal alleen aan onszelf te wijten zijn.
Regent te hard zeker, scheidsrechters die buitenspel constateren waar die niet is... :|
Zet verdorie nou eens een bal normaal voor man!!
weer net zo,n pot als elke keer tegen die lui hotseknots voetbal en dat kunnen wij niet.hele week al gezegd een punt daar is heilig.
Sjongejonge, Ogbeche kleurenblind vanavond?
Narsingh, waar ben je mee bezig?
Wat een ergernis deze pot !
Wakker wudde verd.... Mouwen omhoog en buffelen!
Geen idee wat NAC zingt, maar het is mateloos irritant.
Echte 0-0 wedstrijd.
Adje....tsja
Klasse heren, uw gepruts wordt beloond :R
Zat er aan te komen. Een grote slappe hap!!!!!!!
Bakker ezel
Niet de eerste fout van bakker :(
Weer dat kut NAC. Helemaal aan ons zelf te danken.
Nou 2 maken :_spank
Klootzakken
Ik kan me zo kwaad maken om dit gepruts. Slacht die lui af man, stelletje dapen.
Dit zag je niet aankomen
NAC gaat kut. Maar gelukkig voor nac treffen ze Cambuur om de broodnodige punten te halen. Gvd he!!
Typisch wat voor ons. We staan te schutteren als een derde klasser.
Hemmen er maar snel in.
Narsingh en ogbeche wat onthutsend zwak.
Wat een hufters met zo'n instelling..
Ze voetballen niet. Alleen maar tegenhouden en de lange bal geven. Zo win je nooit.
2x van dit NAC verliezen wie bedenkt het :clint
Durf godverdomme Ogbeche er eens af te halen en zet De Ridder er in!
Hebben we al een kans gehad? Prutsers zijn het ongelooflijk. Onherkenbaar
Citaat van: fred op februari 20, 2015, 21:25:23
2x van dit NAC verliezen wie bedenkt het :clint
Dat had ik al bedacht.
Citaat van: 666 op februari 20, 2015, 21:26:01
Hebben we al een kans gehad? Prutsers zijn het ongelooflijk. Onherkenbaar
1 Kans op slag van rust.. Tweede helft staat Jelle te blauwbekken.
De Ridder voor ogbeche Aub.
Slappe bende zeg. Wat ben ik kwaad.
Tweede keer paal, het mag niet.
Citaat van: scclwd op februari 20, 2015, 21:27:52
Slappe bende zeg. Wat ben ik kwaad.
Het eerste waar ik nu aan denk is Philip Cocu :_schater
Citaat van: scclwd op februari 20, 2015, 21:29:04
Tweede keer paal, het mag niet.
Met zo'n instelling wil je het ook niet. Veel te slap aan de tweede helft begonnen.
Iedere laatste training maar 6000 man dan!! :clint
Domme wissel!
We staan voor paal voor heel nederland.
Ik was al ziek maar ik ben gvd nog zieker. Wat is dit slecht.
Wat een kakscheids ook weer zeg :R
Zo'n mooi weekend vorige week en nu zo'n deceptie.
Dit doet me aan diverse uitwedstrijden van vorig jaar denken.... En dat zijn geen goede herinneringen.
Die Bitiqi mag ook wel weer een strik omheen. Nog in geen 1 wedstrijd wat laten zien. En dat staat hoger op de lijst dan Rusnak ? :_schater
Om je kapot te schamen! !!!!!!
Wat een stel laffe vegers zijn het daar ook bij nak
Narsingh :O
Slappe hap
Dit was de start van een goede serie, jaja.
Citaat van: scclwd op februari 20, 2015, 21:39:19
Dit was de start van een goede serie, jaja.
Thuis wellicht...
Nou 7 aanvallers....wachten op de 2-0 zo he 1:1 achterin
Nou, hopen op een missertje van Jelle dan maar
Thuis halen we sowieso punten maar dit is net zo slecht als de laatste wedstrijd tegen NAC...
Citaat van: fred op februari 20, 2015, 21:40:05
Nou 7 aanvallers....wachten op de 2-0 zo he 1:1 achterin
Wissels ook veel te laat.
Hoofdblessure, laat maar lekker doorspelen joh... :zucht
Citaat van: fred op februari 20, 2015, 21:40:05
Nou 7 aanvallers....wachten op de 2-0 zo he 1:1 achterin
En nu ze die zelf niet maken moeten wij het maar doen...
Het gaat nog heel moeilijk worden de komende wedstrijden.
Wat zei je Dokkie ?
Sjonge jonge, dikke afgang. Ongelooflijk.
Citaat van: scclwd op februari 20, 2015, 21:43:06
Het gaat nog heel moeilijk worden de komende wedstrijden.
Want cambuur speelt 1x een slechtere wedstrijd en we winnen nooit meer.
Wat een grote ergernisssssssssssssssssssss...
1 wedstrijd met passie en strijd en nu weer afzien? :R :R :R
Citaat van: scclwd op februari 20, 2015, 21:43:06
Het gaat nog heel moeilijk worden de komende wedstrijden.
Uit wel, thuis zijn we een heel ander team.. Maar 2-0, ik ga nog ff hardlopen...
Wat een onozel balverlies ook weer sjongejongejonge......
Citaat van: drg op februari 20, 2015, 21:43:46
Want cambuur speelt 1x een slechtere wedstrijd en we winnen nooit meer.
Mag ik je eraan herinneren dat wij van de afgelopen zes wedstrijden en vijf hebben verloren?
Om te kotsen.
Wat een fantasie wissels.
Ogbeche die werkelijk niets maar dan niets goed doet blijft staan.
Ik ben er wel klaar mee.
Weekend naar de hel!!!
Wat een verschrikkelijk slechte vertoning na vorige week gvd he
Hoerezooi godverdomme
Citaat van: drg op februari 20, 2015, 21:43:46
Want cambuur speelt 1x een slechtere wedstrijd en we winnen nooit meer.
Zo wel ja, hiervoor dkv ook vijf op rij verloren. Realistisch blijven he?!
Citaat van: fred op februari 20, 2015, 21:43:15
Wat zei je Dokkie ?
Ik ontken alles. Tot volgende week! Op naar Heracles, maar eens laten zien dat we het nog kunnen.
Citaat van: scclwd op februari 20, 2015, 21:44:27
Mag ik je eraan herinneren dat wij van de afgelopen zes wedstrijden en vijf hebben verloren?
Ik wou er niet over beginnen maar inderdaad!
Smerige kut NAC dat niet eens de spelers die ze hebben zou moeten kunnen betalen, hele wedstrijd vegen en enkeltjes pakken, het mag allemaal, en dan ook nog met slap voetbal winnen van een nog slapper cambuur. Henk niet godverdomme zn wisselbeleid ook eens aanpassen :R
Zo, we kunnen weer klagen :thumbsup
Nou op naar volgende week! Collectieve wanprestatie.
Ze moeten zich kapot schamen!
Citaat van: ruubmac op februari 20, 2015, 21:46:04
Zo, we kunnen weer klagen :thumbsup
Nou dat mag ook met zulke slappe zooi in de tweede helft...
Tachtigduzend voorzetten en maar één op maat. Stelletje dapen.
Citaat van: Galdiano op februari 20, 2015, 21:46:55
Ze moeten zich kapot schamen!
Ik snap gewoon niet dat je na zon wedstrijd als vorige week weer zo af kan gaan tegen notabene NAC
Het is verschrikkelijk. Ogbeche laat al tijden niks meer zien. Ok, nu 2-1...
Maar had er al lang uit gemoeten.
B. doet toch nog iets goed. Als ze nu echt ballen hebben schuiven ze in anderhalve minuut met zn allen door
Citaat van: scclwd op februari 20, 2015, 21:44:27
Mag ik je eraan herinneren dat wij van de afgelopen zes wedstrijden en vijf hebben verloren?
Waarin cambuur nog wel goed speelde maar niet kan winnen van topclubs met begrotingen factortje 10. Dit is as echt een slechte wedstrijd, daar waar ik de afgelopen weken veel beter spel heb gezien van ons team.
Citaat van: Bernardo op februari 20, 2015, 21:46:36
Nou op naar volgende week! Collectieve wanprestatie.
Slappe hap. Je weet dat dit wedstrijden zijn waar je moet knokken. Niet gezien.
Bytyqi enige lichtpuntje voor mij. Volgende week maar weer eens kijken
Citaat van: Destroyer op februari 20, 2015, 21:47:51
Ik snap gewoon niet dat je na zon wedstrijd als vorige week weer zo af kan gaan tegen notabene NAC
Tsja. Op z'n 11 en 30st win je geen wedstrijden.
Wat een domme wissels.... Henk heeft vorige week de jongens fantastisch in de juiste modus gezet. Maar ik begrijp echt geen reet van deze wissels. 70 min blijven voetballen en dan opeens wissels die niks meer met voetbal te maken hebben.
Barto had gewisseld moeten worden voor de ridder. Waardoor bytyci naar het middenveld had gemoeten en de ridder en narsingh op de flank.
Hemmen voor ogbeche.... Gewoon blijven voetballen, er was verdomme nog genoeg tijd voor een punt.
Ik begrijp geen ene snars van Henk de Jong vanavond..
Bytiqi bijna altijd aanspeelbaar. Alle passes waren zuiver.
Rest moet zich kapot schamen.
Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 21:51:27
Barto enige lichtpuntje.
Had hij zijn telefoon in zijn broekzak zitten dan?
11e plek nu
kan gebeuren.. heracles thuis weer vlammen!
Citaat van: Destroyer op februari 20, 2015, 21:51:29
in het donker dan
Die jonge moet veel meer minuten krijgen. Veel beter dan barto op die positie
ik ben weer de enige met een goedwerkende tv.
mooi voetbal,goeie combinaties.
kutveld,voordeel voor nac.
goeie scheids,ook wel s lekker.
geflatteerde uitslag.
:proost
Citaat van: drg op februari 20, 2015, 21:49:07
Waarin cambuur nog wel goed speelde maar niet kan winnen van topclubs met begrotingen factortje 10. Dit is as echt een slechte wedstrijd, daar waar ik de afgelopen weken veel beter spel heb gezien van ons team.
O ja? Vitesse ook bar slecht. Wij hebben vaak veldoverwicht, maar we doen er niks mee. Ik maak me werkelijk zorgen om de nacompetitie.
Citaat van: legeips op februari 20, 2015, 21:53:12
Had hij zijn telefoon in zijn broekzak zitten dan?
Nee een mijnwerkershelm op zijn hoofd. De rest zat ver onder de grond.
Citaat van: scclwd op februari 20, 2015, 21:54:08
O ja? Vitesse ook bar slecht. Wij hebben vaak veldoverwicht, maar we doen er niks mee. Ik maak me werkelijk zorgen om de nacompetitie.
Ik niet, we pakken nog wel voldoende punten.
Thuis 3 punten pakken met een gemotiveerd elftal, en heeft er iemand misschien wat pikante foto's van Henk? Dan kunnen we het even over zijn wisselbeleid hebben...
Citaat van: pvanbuijtene op februari 20, 2015, 21:53:31
kan gebeuren.. heracles thuis weer vlammen!
Kan gebeuren, DKV vorige week incident, zo kun je ook denken. Die overwinning van vorige is al niks meer waard zo :R
Als je wint had je 2 punten van voorronde Europees gestaan.
Wij zijn het ideale medicijn voor NAC. Wat een verschrikkelijk slechte tegenstander. Maar we konden er vorig seizoen al niks mee en nu nog steeds niet.
Maar jezus zeg.. wat kunnen wij verschrikkelijk slecht mogelijkheden uitspelen...
Ik schaam me echt voor die gasten.. Wat was dit slecht zeg. NAC wint vanaf nu niets meer, die zijn standaard nog slechter.
Maar jonge jonge... Schaamteloos
Waardeloze pot.. ook pech gehad met 2 ballen op de paal.
Citaat van: DayDreamer op februari 20, 2015, 21:55:42
Die overwinning van vorige is al niks meer waard zo :R
:?
echt?
:zucht
Citaat van: okkele op februari 20, 2015, 21:54:05
ik ben weer de enige met een goedwerkende tv.
mooi voetbal,goeie combinaties.
kutveld,voordeel voor nac.
goeie scheids,ook wel s lekker.
geflatteerde uitslag.
:proost
22 voorzetten in een helft waar 1 van aankomt en gewoon lekker blijven doorgaan op die manier... De enige keer dat ze dat niet doen en dat er niet recht op de paal of Ten Grabbelaar geschoten wordt zit ie... Nee ik heb geen leuk spel gezien. Leek er ook totaal niet op dat men er zin in had.
schaam je kapot. ogbeche ondanks zijn goal DRAMATISCH! veruit de slechtste speler van het veld, gvd man
Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 21:54:34
Ik niet, we pakken nog wel voldoende punten.
Waar baseer jij dat op?
Citaat van: Cambuur058 op februari 20, 2015, 21:57:04
schaam je kapot. ogbeche ondanks zijn goal DRAMATISCH! veruit de slechtste speler van het veld, gvd man
Heeft geknokt en geen goede voorzet gehad.
Toch vanuit het niets een goal. _O_
Citaat van: scclwd op februari 20, 2015, 21:58:29
Waar baseer jij dat op?
Op dezelfde lucht als die van alle andere jankers die roepen dat we nu degradatiekandidaat zijn :devil
Barto, bijker, reijnen , nienhuis voldoende evenals de invallers
droste, vytas, streek en rosheuvel zeer matig.
B, NARSINGH en bakker wat waren die slecht vandaag :( :(
Citaat van: Galdiano op februari 20, 2015, 21:58:44
Heeft geknokt en geen goede voorzet gehad.
Toch vanuit het niets een goal. _O_
heeft ongeveer 12x balverlies geleden omdat meneer weer volledig de tempo uit een aanval hield en een 200% kans gemist, mensen hier noemden dat 'buitencategorie'
Is het gemis van El Makrini dan zo groot?
Verliezen van NAC... :_schater dat bedenk je niet
Bakker en Narsingh waren dramatisch.
Citaat van: Galdiano op februari 20, 2015, 22:01:43
Bakker en Narsingh waren dramatisch.
je vergeet ogbeche ;)
Citaat van: 666 op februari 20, 2015, 22:01:38
Is het gemis van El Makrini dan zo groot?
Verliezen van NAC... :_schater dat bedenk je niet
2x, een ware angstgegner
Citaat van: Cambuur058 op februari 20, 2015, 22:02:38
je vergeet ogbeche ;)
Nee die heeft gescoord dus buitencategorie..
Citaat van: Cambuur058 op februari 20, 2015, 22:01:27
heeft ongeveer 12x balverlies geleden omdat meneer weer volledig de tempo uit een aanval hield en een 200% kans gemist, mensen hier noemden dat 'buitencategorie'
vandaag een slechte wedstrijd, normaal buitencategorie.
Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 21:59:29
Op dezelfde lucht als die van alle andere jankers die roepen dat we nu degradatiekandidaat zijn :devil
:_schater
:proost :proost :proost :proost
Jezus dat NAC is slecht, maar wij waren nog slechter...
Maar de wissels was voor ons de nekslag.. Ik verwacht volgende week opvreet mentaliteit tegen Heracles.
Citaat van: zeewolde op februari 20, 2015, 22:03:23
vandaag een slechte wedstrijd, normaal buitencategorie.
Laatste weken absoluut niet. Heeft daarvoor goede wedstrijden gespeeld
Citaat van: Harry L. op februari 20, 2015, 22:03:03
2x, een ware angstgegner
3 van de laatste 4 competitiewedstrijden verloren.
Ik weet niet of het onbewust in de koppies gaat zitten, maar als je weet dat de enige Eredivisieclub waar je de afgelopen anderhalf jaar niet tegen gescoord hebt uitgerekend NAC is....
Citaat van: zeewolde op februari 20, 2015, 22:03:23
vandaag een slechte wedstrijd, normaal buitencategorie.
Heeft echt heel weinig goede aannames, vooral sinds winterstop is het drama. Dat de voorzetten niet aankomen heeft misschien ook te maken dat B niet goed staat.
we missen gewoon creativiteit.. Eindeloos breien wat leidt tot niets of voorzetten van de flanken die nergens terecht komen.
NAC heeft het goed gezien. Cambuur laten breien net zoals wij thuis meestal doen en dan komen de punten vanzelf.
Drama. Narsingh die werkelijk geen bal goed geraakt heeft. Ogbeche, op zijn goal na, idem. Bakker en Reijnen die ver weg zakten en Streekie had zijn dag ook niet. Enig lichtpuntje is de invalbeurt van Bytiqi. Kortom, uithuilen, snel vergeten en volgend weekend weer 3 punten tegen Hoeracles.
Citaat van: De Gast op februari 20, 2015, 22:04:59
we missen gewoon creativiteit.. Eindeloos breien wat leidt tot niets of voorzetten van de flanken die nergens terecht komen.
NAC heeft het goed gezien. Cambuur laten breien net zoals wij thuis meestal doen en dan komen de punten vanzelf.
:0= Bytyqi
Citaat van: zeewolde op februari 20, 2015, 22:03:23
vandaag een slechte wedstrijd, normaal buitencategorie.
scorebordjournalistiek. als je ziet hoe vaak hij het verpest, ongelofelijk. heeft de grootste moeite met een bal aannemen.
waarom denk je dat hij zo veel gele kaarten heeft? omdat hij ELKE KEER de bal van zn voeten laat springen. hij haalt altijdhet tempo er uit :( :( :(
even namens de oost-tokkies.....
nienhuus is te klein,mut fut.
bijker mut sien bek houwe.
reynen ken t niet belope.
vytas is jupiler-niveau.
barto mag helemaaaal niet speule.
de ridder ken t niet belope.
makrini ken we niet zonder,ik lever mien seizoenkaart in.
bakker mut fut.
ogbeche wint niet 1 luchtduel !
ik kom hier nooit weer.
Ongelooflijk dat Ogbeche bleef staan. Barto naar 9 en Bytiqi op 10 en je haf niet verloren.
Citaat van: De Gast op februari 20, 2015, 22:04:59
we missen gewoon creativiteit.. Eindeloos breien wat leidt tot niets of voorzetten van de flanken die nergens terecht komen.
NAC heeft het goed gezien. Cambuur laten breien net zoals wij thuis meestal doen en dan komen de punten vanzelf.
Het is toch te zot voor woorden dat clubs zelfs in eigen huis al dat laffe voetbal gaan spelen om Cambuur te verslaan :R
Nog even en we moeten ook uit gaan wijken naar dat schijterige counter voetbal om punten te halen, al verwacht ik dat we thuis gewoon nog wel minstens 9 a 10 punten kunnen halen dit seizoen.
Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 22:04:42
3 van de laatste 4 competitiewedstrijden verloren.
Ik weet niet of het onbewust in de koppies gaat zitten, maar als je weet dat de enige Eredivisieclub waar je de afgelopen anderhalf jaar niet tegen gescoord hebt uitgerekend NAC is....
Het kan niet meer stuk na dkv, zullen ze wel gedacht hebben. Even de punten uit breda halen ... :R
Citaat van: okkele op februari 20, 2015, 22:07:25
even namens de oost-tokkies.....
nienhuus is te klein,mut fut.
bijker mut sien bek houwe.
reynen ken t niet belope.
vytas is jupiler-niveau.
barto mag helemaaaal niet speule.
de ridder ken t niet belope.
makrini ken we niet zonder,ik lever mien seizoenkaart in.
bakker mut fut.
ogbeche wint niet 1 luchtduel !
ik kom hier nooit weer.
:_schater
Citaat van: Cambuur058 op februari 20, 2015, 22:07:19
scorebordjournalistiek. als je ziet hoe vaak hij het verpest, ongelofelijk. heeft de grootste moeite met een bal aannemen.
waarom denk je dat hij zo veel gele kaarten heeft? omdat hij ELKE KEER de bal van zn voeten laat springen. hij haalt altijdhet tempo er uit :( :( :(
Eens, als Barto hele seizoen spits had gestaan had hij er meer dan 11 in liggen.
Als we niet op voorsprong komen kunnen we het wel shaken.. wat een afgang dat je van zo'n reteslecht niveauloos elftal als NAC verliest. In de eerste divisie zouden ze nog moeite hebben om bovenin mee te doen
Citaat van: De Gast op februari 20, 2015, 22:09:23
Als we niet op voorsprong komen kunnen we het wel shaken.. wat een afgang dat je van zo'n reteslecht niveauloos elftal als NAC verliest. In de eerste divisie zouden ze nog moeite hebben om bovenin mee te doen
Ons niveau is anders ook niet al te best sinds de winterstop, op vorige week na dan.
Citaat van: De Gast op februari 20, 2015, 22:09:23
Als we niet op voorsprong komen kunnen we het wel shaken.. wat een afgang dat je van zo'n reteslecht niveauloos elftal als NAC verliest. In de eerste divisie zouden ze nog moeite hebben om bovenin mee te doen
Wat een onzin, hoevaak zijn we dit seizoen wel niet van een achterstand terug gekomen? Utrecht, ADO, DKV onder andere.
Maar even realistisch. Ik snap neit dat je probeert te gaan voetballen als je weet dat NAC dit laffe counter voetbal gaat spelen. Ik had ook echter max. een puntje verwacht. Probeer zelf eens met een versterkt middenveld voor de dag te komen. Door hier weer punten te laten liggen hou je toch enigszins weer duk op jezelf. Als Heracles wint dit weekend, moet je ze zelf volgende week weer verslaan...
In het begin had ik zoiets van tering wat is NAC slecht. Cambuur vond vaak een vrije man op het middenveld. Maar eventjes later ging Cambuur gewoon mee in het niveau en zakte zelfs nog verder weg. Onvoorstelbaar! Maar goed, wederom tegen NAC een offday zulken we maar zeggen. Op naar volgende week |:)
Citaat van: DayDreamer op februari 20, 2015, 22:10:46
Ons niveau is anders ook niet al te best sinds de winterstop, op vorige week na dan.
Zwolle en PSV thuis waren heel behoorlijke wedstrijden vond ik zelf. Twente was het kwaliteitsverschil te groot en Vitesse was RAMPZALIG.
Citaat van: ruubmac op februari 20, 2015, 22:11:34
In het begin had ik zoiets van tering wat is NAC slecht. Cambuur vond vaak een vrije man op het middenveld. Maar eventjes later ging Cambuur gewoon mee in het niveau en zakte zelfs nog verder weg. Onvoorstelbaar! Maar goed, wederom tegen NAC een offday zulken we maar zeggen. Op naar volgende week |:)
Zo is het. We rollen die lui volgende week met 3-0 op en ruilen het zeiken in voor de polonaise :proost
Dordrecht bij deze ook maar gedegradeerd...
Ik moet dit maar snel vergeten....wat waren we goed tegen die boeren he? Wat een pot :proost
dat kut nac heeft 4 keergewonnen waarvan twee keer tegen ons 8P
Citaat van: Destroyer op februari 20, 2015, 22:11:14
Maar even realistisch. Ik snap neit dat je probeert te gaan voetballen als je weet dat NAC dit laffe counter voetbal gaat spelen. Ik had ook echter max. een puntje verwacht. Probeer zelf eens met een versterkt middenveld voor de dag te komen.
Naief voetbal inderdaad. Op dit niveau ga je uit niet het spel maken maar zak je wat in en benut je de ruimte. Maar wat doen wij.. en zeker tegen dat laffe zootje uit Breda is het voor hun koren op de molen als je het spel gaat maken. Dat was juist hun bedoeling. Je tuint er met open ogen in.
Op het laatst ook veel te veel aanvallers op het veld.
Citaat van: DayDreamer op februari 20, 2015, 22:22:36
Op het laatst ook veel te veel aanvallers op het veld.
Daar ligt het uiteindelijk NIET aan. Het begint met het spelen op 80% en maar 1 of 2 voorzetten van de 40? die een voldoende haalden. Met een flink aantal betere voorzetten krijg je echt de kansen wel op de 0-1 en dan breken ze.
Denk dat je best kunt stellen dat het spel dat Cambuur wil spelen bijna onmogelijk is op een veld als die van Nac. Ook bij Twente en thuis tegen Vitesse in de sneeuw is dit gebleken.
In mijn ogen zit het probleem vooral in een gebrek aan een plan B. Henk heeft maar 1 plan. Aanvallen... En als dat niet lukt, nog meer aanvallers erin (waardoor het vaak een chaos wordt). Ik vind dat maar naief, op een dergelijk veld tegen een kutploeg als NAC. Waarom niet bij fases temporiseren, NAC aan de bal laten en snel omschakelen. Daar hebben we perfecte spelers voor.
Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 22:25:19
Daar ligt het uiteindelijk NIET aan. Het begint met het spelen op 80% en maar 1 of 2 voorzetten van de 40? die een voldoende haalden. Met een flink aantal betere voorzetten krijg je echt de kansen wel op de 0-1 en dan breken ze.
Mosterd na de maaltijd. Als Henk zo was blijven spelen had iedereen zich afgevraagd waarom hij niet alles of niets gespeeld heeft.
slappe hap vandaag.
leuk 1e halfuurtje rondtikken wat niks opleverde en daarna niet meer uit de slaapmodus gekomen.
Henkie laat zich ook, als beginnend coach, meeslepen in alle euforie van vorige week en komt stoer met een bataljon aanvallers aan de start, waardoor niemand het meer wist toen het niet meer liep.
Als er van de 20 voorzetten 1 aankomt dan is het dus voorzetten geven op goed geluk.
Narsing en Rosheuvel zeer zwak en ogbeche ondanks een prima goal verder weinig goed gedaan, lijkt wel of ie voor ut eerst mee doet en dat ze mekaar nog niet snappen of zo.
We zaten vandaag echt op de grens definitief naar boven/onder kijken.............het laatste dus.
Zal nu wel weer een moeizame handhaving opleveren een stuk of 2 wedstrijden voor het einde.
Vorige week opgetogen en trots op deze ploeg en nu zit je je weer kapot te ergeren en sta je weer voor lul.
Maar goed wat doe je der aan.
Ondanks dat we het nog steeds geweldig doen hoor overheerst nu toch een enorme telerstelling!
Ut "mooie" van Cambuur is dat je dit van te voren wel wete. Wij helpe al JAREN clubs op ut zadel en score de ex Cambuurvoetballers altied in sukke wedstrieden :(
Ook typisch dat we dan ver in blessuretijd wel opeens een goal kunnen maken en uit de 350 voorzitten tijdens de wedstrijd bijna geen gevaar creëeren. Man man, wat kan ik me aan deze club ergeren af en toe :proost
Nou lekker dan mooi kut weekend zo.
Wat een drama joh.
Nooit meer beginnen met barto op middenveld.
Bytyqi had gewoon moeten starten en Barto in spits.
Citaat van: carlo de leeuw op februari 20, 2015, 22:30:45
slappe hap vandaag.
leuk 1e halfuurtje rondtikken wat niks opleverde en daarna niet meer uit de slaapmodus gekomen.
Henkie laat zich ook, als beginnend coach, meeslepen in alle euforie van vorige week en komt stoer met een bataljon aanvallers aan de start, waardoor niemand het meer wist toen het niet meer liep.
Als er van de 20 voorzetten 1 aankomt dan is het dus voorzetten geven op goed geluk.
Narsing en Rosheuvel zeer zwak en ogbeche ondanks een prima goal verder weinig goed gedaan, lijkt wel of ie voor ut eerst mee doet en dat ze mekaar nog niet snappen of zo.
We zaten vandaag echt op de grens definitief naar boven/onder kijken.............het laatste dus.
Zal nu wel weer een moeizame handhaving opleveren een stuk of 2 wedstrijden voor het einde.
Vorige week opgetogen en trots op deze ploeg en nu zit je je weer kapot te ergeren en sta je weer voor lul.
Maar goed wat doe je der aan.
Ondanks dat we het nog steeds geweldig doen hoor overheerst nu toch een enorme telerstelling!
En zo is het..
Citaat van: speculeter op februari 20, 2015, 22:59:44
Nou lekker dan mooi kut weekend zo.
Wat een drama joh.
Nooit meer beginnen met barto op middenveld.
Bytyqi had gewoon moeten starten en Barto in spits.
Precies en dan maar eens geen Ogbeche.
Op wie moet ik stemmen.. Ik zou het niet weten :(
Citaat van: 666 op februari 20, 2015, 23:05:42
Op wie moet ik stemmen.. Ik zou het niet weten :(
moet nog even een naam bij met het stemmen:niemand.
Ach.. je wint wat, je verliest wat. Het zat er jammer genoeg niet in vandaag.
We blijven er gewoon met 2 vingers in de neus in hoor.
Op naar volgende week |:)
Keihard falen van ts! Verkeerde keuzes, verkeerde opstelling, veel te laat met ingrijpen. Keihard falen van de spelers, stelletje juffertjes.
Zo verlies je dus van een van de grootste kutclubs van Nederland.
Middenveld was weer niet in balans. Bakker als verdedigende middenvelder was een fout. Is totaal niet een vechter en balafpakker. Barto hoort ook niet op 10. B. Is al weken uit vorm, deed voorin alles fout en ballen inleveren, al scoorde hij nog wel knap. Vleugels hopeloos.
Volgende week middenveld met:
Makrini Streek
De Ridder ( wanneer zien ze dat nou eens bij de TS???!)
Citaat van: John Hiatt op februari 20, 2015, 23:31:35
Zo verlies je dus van een van de grootste kutclubs van Nederland.
:_schater
Hou eens op vent, omdat we er van verliezen is het een kutclub? NAC is een mooie club met fantastische supporters. Dat die hoge heren daar een potje er van maken, maakt het nog geen kutclub.
Citaat van: michello op februari 20, 2015, 23:31:49
Middenveld was weer niet in balans. Bakker als verdedigende middenvelder was een fout. Is totaal niet een vechter en balafpakker. Barto hoort ook niet op 10. B. Is al weken uit vorm, deed voorin alles fout en ballen inleveren, al scoorde hij nog wel knap. Vleugels hopeloos.
Volgende week middenveld met:
Makrini Streek
De Ridder ( wanneer zien ze dat nou eens bij de TS???!)
Ogbeche scoort makkelijk, maar echt alle ballen springen van z'n voeten. Daarom heeft hij ook zoveel kaarten. Veel vinden hem van buitencategorie, ik vind hem buiten z'n goals om eigenlijk een hele matige voetballer.
Citaat van: Treb op februari 20, 2015, 23:41:16
:_schater
Hou eens op vent, omdat we er van verliezen is het een kutclub? NAC is een mooie club met fantastische supporters. Dat die hoge heren daar een potje er van maken, maakt het nog geen kutclub.
Goh, ga jij voor mij bepalen wat ik wel of niet een kutclub mag vinden?
Citaat van: John Hiatt op februari 20, 2015, 23:43:37
Goh, ga jij voor mij bepalen wat ik wel of niet een kutclub mag vinden?
Nee hoor. Ik gaf slechts mijn mening.
Na 2 uurtjes afkoelen vind ik het ook wel weer best dat we van de laatste 2 wedstrijden alleen de 1e hebben gewonnen en niet alleen de laatste.
Misschien dat de dames volgende week weer zonder rokjes speulen :_schater :_schater....moest wel lachen om Henkie :thumbsup
En zo kon NAC er weer 3 bijschrijven.. Wat spelen we toch naïef voetbal, dat zij puur gaan afwachten weet je van tevoren al.. Dus moet je dat zelf ook gaan doen en niet proberen het spel te maken. Dan wordt het maar een zaadpot, krijg je wel meer kans op punten.. En handhaving is heilig volgens Henkie..
Totaal 487 km. tegen de heen en weer zwaaiende ruitenwissers zitten kijken. En tussendoor nog een zaadpot bekeken. De ogen hoeven dit weekend even niks meer te kijken dat met voetbal te maken heeft.
We zijn niet verwend vandaag. Zelfs de broodjes frikandel waren lauw.
Nu twee keer van (vind ik) het meest kleurloze en defensieve team uit de eredivisie verloren.
NAC was altijd een mooie club maar daar is niks meer van over. Wel top supporters. Van mij mag NAC echt degraderen met dit spel.
En nu maar hopen dat de TS hier een keer wat van leert. Zo zijn we kanonnenvoer voor elke tegenstander, hoe belabberd ze ook spelen. Gewoon maar inzakken en geen ruimte weggeven en je hebt al de halve winst.
MotM geen
En een :gelekaart voor die lui achter me die meenden Tighadouini toe te moeten zingen
De km's heb ik niet geteld, maar het begon al zwaar k*t met al die files.
Deze wedstrijd zo snel mogelijk vergeten en op naar volgende week.
Colletief gefaald helaas, deze wedstrijd deed me denken aan ADO uit vorig jaar.
Vandaag op zo veel fronten te kort, waar we vorige week in uitblinkte. Middenveld zonder makrini mist echt balans! Verder jammer dat er zo weinig supporters mee waren. NAC supporters tweede helft erg luidruchtig.
Is er ook iemand verantwoordelijk dat we zo laat pas aankwamen bij het staion? Ik bedoel, er is iemand die verzint die omwisseltijden...
God jonge die Maaskant irriteert me nog steeds het meest.. flapdrol
Volgens mij was er een auto met pech of zo iets .omwisselen moeten ze gewoon op het cambuurplein doen wat ze ook deden bij Heracles uit beker
Ruim 500km gereden(godzijdank in een busje) om 70minuten een slap potje te zien.
Bytyqi goede passes en stond paar keer goed voor de goal maar werd niet gezien en een strakke goal van Ogbeche maar helaas veel te laat.
Henk, kom uit die dug-out. 'Furieus' zijn voor de pers is een gevalletje mosterd na de maaltijd.
Citaat van: Utekleitrokken op februari 21, 2015, 03:06:04
Henk, kom uit die dug-out. 'Furieus' zijn voor de pers is een gevalletje mosterd na de maaltijd.
Dat deed hij echt wel hoor, veel vaker dan normaal zelfs.
vorige week speelden we tegen een topvorm verkerend dkv en had ik alle vertrouwen deze week tegen een zwalkend nac en ik vreesde
al voor zo,n pot,wat het is weet ik niet maar mag nooit gebeuren. en we mutte opstelling simpel houden.mo speelt niet dan moet Dijkstra
daar staan en b hoort in de spits en barto moest gewoon op de bank.vorige week was vd streek het grote gevaar maar we speelden nu zo dat
hij amper in de 16 kwam dan doe je je zelf te kort.hopelijk wordt hier van geleerd en knallen we tegen Heracles er weer boven op.
Ik lees in de wedstrijdverslagen niets over de onnauwkeurige passing. Volgens mij was dit essentieel in deze wedstrijd. Ik heb zelfs Reijnen meerdere kutballen zien geven. Dit gebeurde na de aardige beginfase en laat je de tegenstander in het spel komen (welke zelf ook bedroevend slecht speelde).
En bij de 1e goal even op Bakker gelet, die moet hem gewoon eerder spelen. Maar Bakker moet de bal altijd eerst controleren voordat hij er een gevolg aan geeft. Dan zie ik na afloop een interview met De Kamps en prijzen ze hem om zijn tackle, ja door het falen van Bakker. Ik erger mij er nog kapot aan. ADO uit, 2x NAC en een x Scheveningen man man man niet om aan te gluren.
Ps NAC denkt in een flow terecht te komen maar dit 11tal pakt niet zo heel veel punten meer, bij ons kun je zeggen "ja het was vandaag niet om aan te gluren". Maar bij NAC is dat de standaard.
Was het Maaskant niet die eerder al zei defensiever te gaan spelen zodat ze minder doelpunten tegen krijgen en meer kans hebben op het pakken van punten?
Zet daar dan een tactiek tegenover :0= Dit NAC is zo ontzettend zwak dat het een hele prestatie is hiervan te verliezen. Je moet hier goddomme een beetje uitgekookt met 0-3 winnen. Je hebt razendsnelle buitenspelers en je speelt een uitwedstrijd tegen een ploeg die vergaat van de zenuwen. Laten komen en er een beetje slim uitcounteren zoals dkv hier deed.. Maar nee hoor.. het was een wanvertoning. En dit valt vanavond vooral te wijten aan onze trainer en niet aan onze 'meisjes'.
Citaat van: 666 op februari 21, 2015, 08:15:31
ADO uit, 2x NAC en een x Scheveningen man man man niet om aan te gluren.
Poe poe 4 slechte potjes in een seizoen.
Het lijkt wel dat het iedereen naar zijn bol stijgt hier.
11de is heel keurig.
Van mijn part worden we 15de als we er maar in blijven.
7de/8ste worden we toch niet.
Het elftal speelt het hele seizoen al in de middenmoot. En dan nu tevreden zijn met plaats 15?
Maar op deze manier zal het inderdaad richting plaats 15 gaan.
Citaat van: Galdiano op februari 21, 2015, 09:07:46
Poe poe 4 slechte potjes in een seizoen.
Het lijkt wel dat het iedereen naar zijn bol stijgt hier.
11de is heel keurig.
Van mijn part worden we 15de als we er maar in blijven.
7de/8ste worden we toch niet.
Het stijgt mij helemaal niet naar mijn bol, het gaat mij er om dat je met dit materiaal, tegen zulke tegenstanders, op 30% nog moet winnen. Dan is dit natuurlijk dramatisch. Als je vergelijkt wat wij dit seizoen standaard doen dan mag je hier wel even over klagen.
En jij wilt dat wij er in blijven, dat wil natuurlijk iedereen. En volgend seizoen wordt misschien wel een moeilijker seizoen, maar hoe wij dit seizoen presteren is het begrijpelijk hoe er hier gereageerd wordt.
Tsjongejonge wat slaan we weer lekker door in negativiteit. Het klopt dat Cambuur gisteren barslecht was. Maar als ik dan mensen alweer zie 'vrezen' voor de play-offs... :O Ook met dit matige voetbal hadden we gewoon van NAC kunnen winnen als we in de beginfase scherper waren geweest. In de thuiswedstrijden tegen Heracles, Excelsior, Willem II en GAE gaan we echt nog wel punten pakken hoor.
Neemt niet weg dat het gisteren wel bar en boos was. We hebben volgens mij vooral van onszelf verloren. In de eerste fase van de wedstrijd ben je de bovenliggende partij, maar als dan 1 van de 18 voorzetten aankomt kun je eigenlijk wel ophouden. Verder nog veel persoonlijke fouten, waar onder andere de eerste goal van NAC uit komt (knullig balverlies Bakker), waarmee je NAC weer terug in de wedstrijd helpt. Vond alleen Bytyqi goed aan onze kant.
Citaat van: De Gast op februari 21, 2015, 09:22:38
Het elftal speelt het hele seizoen al in de middenmoot. En dan nu tevreden zijn met plaats 15?
Maar op deze manier zal het inderdaad richting plaats 15 gaan.
Cambuur speelt goed maar krijgt nagenoeg geen kansen.
Nu met blessures en schorsingen zullen zeker nog gaan zakken.
Wat een drama gisteren.
Eerst uren in de file gestaan waardoor ik pas rond 20.20 in t stadion was.
toen op de thuis vakken hoorde ik de eerste helft alleen maar :
wat is dit cambuur sterk, hier gaan we geen punten tegen pakken en wat een snelheid in hun aanval.
als die bal in de 45e minuut niet op de paal was gegaan maar in de goal hadden we ze gepakt want zij warenmentaal zo zwak.
maar je laat ze tweede helft in het spel komen en bakker maakt dan oliedomme fout door die bal niet weg te rammen.
Ik zei hier nog week terug dat nac al 5 wedstrijden thuis niet scoort maar gelukkig voor hun cambuur lang komt.
het is toch triest dat wij al 20 wedstrijden de 0 niet kunnen houden. Na de winterstop telkens 2 doelpunten tegen behalve tegen dkv. Op die manier moet je er 3 maken om te winnen e n met de huidige scherpte vorivoorin lukt dat niet. Probleem ligt dus allereerst achterin en daarnaast moet er eens toegewerkt worden naar een vaste basis en niet elke week totaal ander team.
en ik vind rosheuvel wel heel matig. Waarom de ridder zo weinig gebruiken. Op 10 is dat zo enorm extra wapen...
Citaat van: De Gast op februari 21, 2015, 09:02:41
Was het Maaskant niet die eerder al zei defensiever te gaan spelen zodat ze minder doelpunten tegen krijgen en meer kans hebben op het pakken van punten?
Zet daar dan een tactiek tegenover :0= Dit NAC is zo ontzettend zwak dat het een hele prestatie is hiervan te verliezen. Je moet hier goddomme een beetje uitgekookt met 0-3 winnen. Je hebt razendsnelle buitenspelers en je speelt een uitwedstrijd tegen een ploeg die vergaat van de zenuwen. Laten komen en er een beetje slim uitcounteren zoals dkv hier deed.. Maar nee hoor.. het was een wanvertoning. En dit valt vanavond vooral te wijten aan onze trainer en niet aan onze 'meisjes'.
counter voetbal kenne we niet spelen dan gaat het achter in helemaal fout en hoeft voor mij oek niet als je aanvallend gewoon
scherp bent dan maak je er 3 tegen die lui.maar ja als je niet scherp bent dan help je die lui in de wedstrijd.
inde rust had je al 2 of 3 keer moeten wisselen.
Het is wel zo dat, ondanks dat het slappe hap was, je minstens 30 min Nac volledig in de tang hebt en het een wonder is dat je er uit die 20 voorzetten niet eens èèntje maakt.Dat het daarna alleen maar minder word is te verwachten.
Gelukkig is dit volledig aan aanstelling/beleving te wijten en niet aan "niet beter kunnen" anders had je een groter probleem!
In tegenstelling tot wat CambuurAmersfoort zegt vind ik het probleem voorin en op de midden liggen. Wie was gister nou de aanvallende middenvelder? En wie stond er in de spits? Ik heb niemand gezien en voor de goal is niemand te bereiken..
Het is toch belachelijk dat Bytigi op de bank zat??? De man kwam in het veld en meteen kreeg Ogbeche meer ballen. De nederlaag van gisteravond is volledig aan de ts te wijten. In de rust had er al gewisseld moeten worden. Aantal spelers trok de pootjes terug in de duels.
Mut ik namen noemen? Suurtsje hansaplast, bakker, rosheuvel. Lachwekkend hoe die narsingh over het veld liep. Wat een mietje die vent.
Man man man we hadden ons gisteravond veilig kunnen spelen, wat was dat nac slecht pffffffffffffff. Zat geen enkel voetbal in bij die lui.
Maar als je een bal terugschiet na een blessurebehandeling terwijl je 1-0 achterstaat dan verlies je.
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2015, 10:43:24
Het is toch belachelijk dat Bytigi op de bank zat??? De man kwam in het veld en meteen kreeg Ogbeche meer ballen. De nederlaag van gisteravond is volledig aan de ts te wijten. In de rust had er al gewisseld moeten worden. Aantal spelers trok de pootjes terug in de duels.
Mut ik namen noemen? Suurtsje hansaplast, bakker, rosheuvel. Lachwekkend hoe die narsingh over het veld liep. Wat een mietje die vent.
Man man man we hadden ons gisteravond veilig kunnen spelen, wat was dat nac slecht pffffffffffffff. Zat geen enkel voetbal in bij die lui.
Maar als je een bal terugschiet na een blessurebehandeling terwijl je 1-0 achterstaat dan verlies je.
Het was niet eens een blessurebehandeling. Nac schoot dr bal buiten omdat ze wildrn wisselen. Hoezo lief en bescheiden?
Tuurlijk was het kut, maar geen man overboord er zijn nog genoeg wedstrijden om te winnen.
Aanval erg zwak, middenveld (tot Bitiqi erin kwam) matig en de verdedoging verloor se focus na ong. 60 minuten. Zonde, hadden 3 punten moeten zijn.
Citaat van: Yellow Army op februari 21, 2015, 11:14:40
Het was niet eens een blessurebehandeling. Nac schoot dr bal buiten omdat ze wildrn wisselen. Hoezo lief en bescheiden?
kest nagaan ;(
Wanvertoning van het hele team en ts.
Citaat van: Collingwood op februari 21, 2015, 09:40:13
Tsjongejonge wat slaan we weer lekker door in negativiteit. Het klopt dat Cambuur gisteren barslecht was. Maar als ik dan mensen alweer zie 'vrezen' voor de play-offs... :O Ook met dit matige voetbal hadden we gewoon van NAC kunnen winnen als we in de beginfase scherper waren geweest. In de thuiswedstrijden tegen Heracles, Excelsior, Willem II en GAE gaan we echt nog wel punten pakken hoor.
Neemt niet weg dat het gisteren wel bar en boos was. We hebben volgens mij vooral van onszelf verloren. In de eerste fase van de wedstrijd ben je de bovenliggende partij, maar als dan 1 van de 18 voorzetten aankomt kun je eigenlijk wel ophouden. Verder nog veel persoonlijke fouten, waar onder andere de eerste goal van NAC uit komt (knullig balverlies Bakker), waarmee je NAC weer terug in de wedstrijd helpt. Vond alleen Bytyqi goed aan onze kant.
Je noemt ploegen die ik beter vind dan NAC....
Het wurd weer ouwerwets billenknijp voetbal de komende weken. Als we gisteren 3 punten hadden gepakt, dan ben je zo goed als veilig. Dit is de eerste sleutel wedstrijd waar we geen punt kunnen bijschrijven.
Volgende week Heracles, en die komt hier niet voor een puntje.. dus volle bak..
Dat is juist een ploeg die zich niet ingraaft, waardoor het voor ons gemakkelijker voetballen wordt. Betonploegen liggen ons niet.
Citaat van: Collingwood op februari 21, 2015, 09:40:13
Tsjongejonge wat slaan we weer lekker door in negativiteit. Het klopt dat Cambuur gisteren barslecht was. Maar als ik dan mensen alweer zie 'vrezen' voor de play-offs... :O Ook met dit matige voetbal hadden we gewoon van NAC kunnen winnen als we in de beginfase scherper waren geweest. In de thuiswedstrijden tegen Heracles, Excelsior, Willem II en GAE gaan we echt nog wel punten pakken hoor.
Neemt niet weg dat het gisteren wel bar en boos was. We hebben volgens mij vooral van onszelf verloren. In de eerste fase van de wedstrijd ben je de bovenliggende partij, maar als dan 1 van de 18 voorzetten aankomt kun je eigenlijk wel ophouden. Verder nog veel persoonlijke fouten, waar onder andere de eerste goal van NAC uit komt (knullig balverlies Bakker), waarmee je NAC weer terug in de wedstrijd helpt. Vond alleen Bytyqi goed aan onze kant.
Klopt idd. Na DKV zouden we weer kampioen worden en nu voetballen we volgend jaar weer in de Jupiler League. De bekende waan van de dag. Gisteren wel duidelijk dat ze op het kunstgras verwend zijn. Op zo'n slecht veld gisteren hadden ze gewoon te veel problemen om de bal lekker snel te laten gaan, bij alle passes over de grond leek er wel vertraging in te zitten.
Citaat van: legeips op februari 21, 2015, 12:49:18
Je noemt ploegen die ik beter vind dan NAC....
Het wurd weer ouwerwets billenknijp voetbal de komende weken. Als we gisteren 3 punten hadden gepakt, dan ben je zo goed als veilig. Dit is de eerste sleutel wedstrijd waar we geen punt kunnen bijschrijven.
Volgende week Heracles, en die komt hier niet voor een puntje.. dus volle bak..
Als wij gisteren met 3 punten zo goed als veilig waren geweest, dan suggereer je ook dat wij in de komende 10 wedstrijden nog 3 punten moeten pakken. Niet een onmogelijke taak toch?
Komende 10 wedstrijden 6 punten halen en je bent veilig.
Moet kunnen lijkt mij.
Met gemak, we eindigen gewoon met 40 a 45 punten.
Zware reeks gehad en ook van ADO en NAC niet kunnen winnen.. Seizoen maar uitvoetballen en nog ergens 2 wedstrijdjes winnen. Geen probleem maar als je van zo'n drama elftal als NAC 2x verliest (en allejezus wat is dat een hopeloos elftal) dan mag je de rest van het seioen niet meer naar boven kijken.
Wat is iedereen negatief man.. :zucht
Over 34 wedstrijden speel je 5 a 6x kut. Toevallig twee keer tegen NAC.
Wij zijn 'maar' Cambuur met een van de laagste begrotingen van de Eredivisie en we staan er prachtig voor.
Wij blijven er met twee vingers in de neus in.
Ik zou me als NAC supporter veel meer zorgen maken.. hun voetbal is de standaard voor dit seizoen. Gelukkig zijn wij anders gewend, daarom maak ik mij geen enkele zorgen.
Citaat van: Treb op februari 21, 2015, 14:37:19
Wat is iedereen negatief man.. :zucht
Over 34 wedstrijden speel je 5 a 6x kut. Toevallig twee keer tegen NAC.
Wij zijn 'maar' Cambuur met een van de laagste begrotingen van de Eredivisie en we staan er prachtig voor.
Wij blijven er met twee vingers in de neus in.
Ik zou me als NAC supporter veel meer zorgen maken.. hun voetbal is de standaard voor dit seizoen. Gelukkig zijn wij anders gewend, daarom maak ik mij geen enkele zorgen.
Amen _O_. Paniek om niks. We hebben al prachtige momenten/wedstrijden gehad, en er zullen er meer volgen. Ik denk ook dat we op 40/45 punten uitkomen. De meesten hier, waaronder ondergetekende willen na een slechte wedstrijd nog wel eens de realiteit uit het oog verliezen 8P
Citaat van: 666 op februari 21, 2015, 09:23:34
Het stijgt mij helemaal niet naar mijn bol, het gaat mij er om dat je met dit materiaal, tegen zulke tegenstanders, op 30% nog moet winnen
Het stijgt je dus toch wel een beetje naar de bol ;)
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik had zoiets wel verwacht na vorige week. Niks aan het handje; volgende week weer lekker thuis op een goed veld met de 12e en 13e man erachter |:)
Citaat van: Harry L. op februari 21, 2015, 14:46:53
Amen _O_. Paniek om niks. We hebben al prachtige momenten/wedstrijden gehad, en er zullen er meer volgen. Ik denk ook dat we op 40/45 punten uitkomen. De meesten hier, waaronder ondergetekende willen na een slechte wedstrijd nog wel eens de realiteit uit het oog verliezen 8P
Vanavond de kater van gisteren weer even wegspoelen door de wedstrijd van vorige week nog maar een keer terug te kijken. En dat terwijl ik gisteren/vannacht nog riep even geen voetbal te hoeven kijken dit weekend 8P
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2015, 14:55:10
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik had zoiets wel verwacht na vorige week. Niks aan het handje; volgende week weer lekker thuis op een goed veld met de 12e en 13e man erachter |:)
Eens, zag dit ook al aankomen. Het lijkt me ook een tegenstander die ons gewoon niet ligt.
Citaat van: Tukker op februari 21, 2015, 15:03:31
Vanavond de kater van gisteren weer even wegspoelen door de wedstrijd van vorige week nog maar een keer terug te kijken. En dat terwijl ik gisteren/vannacht nog riep even geen voetbal te hoeven kijken dit weekend 8P
:_schater. Heb ik verleden week gelijk toen ik thuiskwam gedaan. Veel plezier, het verveelt nooit :thumbsup
Citaat van: Gasgeve op februari 21, 2015, 12:41:55
Wanvertoning van het hele team en ts.
Ik ben er voor de meegereisde supporters schadeloos te stellen :P
Of korting te geven op de volgende uitwedstrijd :thumbsup
Nee, ff serieus. Kan gebeuren zo'n pot vlak na de wedstrijd tegen dkv (beter nu dan vorige week) maar volgende week moeten ze weer retescherp op het veld staan. Hopelijk weer met Mo, een betere Ogbeche en een flitsende Narsingh en Rosheuvel. Want anders ga je het niet redden tegen de teams die tegen degradatie voetballen.
Citaat van: Harry L. op februari 21, 2015, 15:12:50
:_schater. Heb ik verleden week gelijk toen ik thuiskwam gedaan. Veel plezier, het verveelt nooit :thumbsup
Ik ook. Vorige week was het nagenieten, nu is het anti-kater medicijn
Citaat van: Tukker op februari 21, 2015, 15:14:57
Nee, ff serieus. Kan gebeuren zo'n pot vlak na de wedstrijd tegen dkv (beter nu dan vorige week) maar volgende week moeten ze weer retescherp op het veld staan.
Het deed een beetje denken aan de stelregel in de Jupilerleague, daar zie je vaak dat de ploeg die periodekampioen geworden is gelijk de volgende wedstrijd verliest.
Het leek wat op gemakzucht, luiheid etc...
Citaat van: Harry L. op februari 21, 2015, 14:46:53
Amen _O_. Paniek om niks.
welke paniek?
als er niet gewonnen word is dit forum zooo voorspelbaar.
maar het gaat idd nergens over,alsof alle andere clubs het hele seizoen klasse spelen en alle wedstrijden lopen zoals het zou moeten.
col = 75% zeiken om niks.
Citaat van: Lore op februari 21, 2015, 13:38:37
Als wij gisteren met 3 punten zo goed als veilig waren geweest, dan suggereer je ook dat wij in de komende 10 wedstrijden nog 3 punten moeten pakken. Niet een onmogelijke taak toch?
nee, maar bij elke verlies partij neemt de druk toe en dat voetbalt een stuk minder prettig..
Laten we hopen dat we volgende week de boel rechtzetten...
Citaat van: Marc S op februari 21, 2015, 15:07:38
Eens, zag dit ook al aankomen. Het lijkt me ook een tegenstander die ons gewoon niet ligt.
het had ook een leuke start van een goeie serie kunnen zijn.. maar goed dat is misschien ook teveel gevraagd.
Lijkt me dat je na 2 nederlagen tegen NAC echt wel reden hebt tot zeiken. Thuis verbaasde het een ieder al hoe slecht een NAC was en als je nu ook nog uit van zo'n hopeloos elftal verliest dan ben je gewoon een kleuterklasje.
NAC uit verliezen kan alleen maar positief uitpakken.
Tegen DKV was het zo'n feest en er kon van iedereen gewonnen worden was het gevoel.
Het tegendeel is bewezen! Heracles pak je en dan zie ik wel een leuke serie komen waar een punt of 10 gehaald kan worden.
Citaat van: okkele op februari 21, 2015, 15:37:08
welke paniek?
als er niet gewonnen word is dit forum zooo voorspelbaar.
maar het gaat idd nergens over,alsof alle andere clubs het hele seizoen klasse spelen en alle wedstrijden lopen zoals het zou moeten.
col = 75% zeiken om niks.
wat mij op/meeviel.
Kwam de stand eredivisie van de winterstop tegen.......Ik dacht dat we behoorlijk dichter bij de nacompetitie streep waren gekomen, maar we stonden toen 10 punten boven de nr 16 en nu 9 punten.
nauwelijks verschil dus, ondanks matige reeks van Cambuur na de winterstop!
overigens had de nr 16 vorig jaar op het einde totaal 32 punten.
Zelfs de ergste doemdenkers mogen toch wel enig vertrouwen hebben in rechtstreekse handhaving.