(0-0)
4-1
Barto
Rosheuvel
Barto
Mo
1x :rodekaart
3x :gelekaart
En een heel lang FEEST
3-1 (1-0)
3x Barto
:gelekaart
:rodekaart voor van de Berg
2-1 (0-1)
Barto
Barto
vier :gelekaart
een :rodekaart
KNALLLEN MET DIE BALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: CJ058 op februari 08, 2015, 14:49:50
:rodekaart voor van de Berg
man wat hoop ik daar ook op zeg, alleen om die rotkop en houding al :R
Maarja, Blom fluit niet hé
Citaat van: drg op februari 08, 2015, 14:51:13
man wat hoop ik daar ook op zeg, alleen om die rotkop en houding al :R
Maarja, Blom fluit niet hé
hadden wij maar zo'n klootzak in ons elftal...
Citaat van: Eewal op februari 08, 2015, 14:57:30
hadden wij maar zo'n klootzak in ons elftal...
Want dat is goed voor de teamspirit?
2-0 (1-0)
BARTO
BARTO
5 geel :gelekaart
7-0 (3-0)
Narsingh
Narsingh
Barto
vd Streek
Barto
Bytyqi
Rosheuvel
Citaat van: dizzhead op februari 08, 2015, 19:39:05
7-0 (3-0)
Narsingh
Narsingh
Barto
vd Streek
Barto
Bytyqi
Rosheuvel
_O_ _O_ _O_
5-2 (2-1)
Narsingh
Barto
Barto
Van de Streek
Rosheuvel
5x :gelekaart
2x :rodekaart voor de boeren!
|:) |:) |:)
3-1 (1-0)
Rosheuvel
Barto
Narsingh
4x geel
10-1 (3-0)
Streek
Barto
Bijker
Rosheuvel
Droste
Narsingh
Bakker
Macintosh
Makrini
Reijnen
4xgeel
1xrood
2-1 (1-0)
Barto
Narsingh
3x geel
Gas! |:)
2-1 (2-0)
Barto
v/d Streek
3xgeel
1xrood
1-0 (0-0)
vd Streek
5x geel
2x rood
3-1 (1-1)
Van der Streek
Barto
Bytyqi
2x :gelekaart
2-0 (0-0)
Barto
vd Streek
1x :rodekaart
6x :gelekaart
Rust 1-1
Einde 3-2.
Barto
Bakker
Narsingh.
3 geel.
Hele Zondag feest :proost
2-1 (0-1)
2 x Barto
4 x :gelekaart
1 x :rodekaart ( de Roon)
6-0 (2-0)
Barto
Barto
Streek
Streek
Narsingh
Etienne
4x :gelekaart
3x :rodekaart
3-0 regelmentair winst want dkv pakt 4 rode kaarten.
4-2 (1-2)
Barto
Barto
Reijnen
Rosheuvel
5x :gelekaart
1x :rodekaart
3-1 (1-0)
Barto 2X
Rosheuvel
2x :gelekaart
1x :rodekaart
4-3 (2-2)
Barto
e.d.
Bakker
Barto
1x :gelekaart
6-1 (2-0)
Narsingh
Barto
Barto
v.d Streek
El Makrini
Reijnen
geen :gelekaart :rodekaart (aan onze zijde)
3-1 (1-1)
Barto
Narsingh
Rosheuvel
5x :gelekaart
Citaat van: Ronnie tng op februari 11, 2015, 18:34:18
6-1 (2-0)
Narsingh
Barto
Barto
v.d Streek
El Makrini
Reijnen
geen :gelekaart :rodekaart (aan onze zijde)
Go Ronnie!! _O_
3 - 2 (1 - 0)
Rosheuvel
Bakker (p)
Barto
6 x :gelekaart
2 - 1 (0 - 0)
Bakker
Bakker
4 x :gelekaart
4-0(1-0)
Barto
Barto
Reijnen
Bytyqi
8x :gelekaart
1x :rodekaart
4-3 (1-2)
Barto
Bakker
Vd Streek
Hemmen
4x geel
4-2 (2-1)
Narsingh
Barto
Barto
Barto
3x :gelekaart
1x :rodekaart
1-1 ruststand
3-2 eindstand
De ridder
Bartho
Reijnen
4x :gelekaart
1x :rodekaart
2-0 (1-0)
2x Barto
2x geel
4-1 (1-0)
Vd Streek
Narsingh
Barto
Rosheuvel
6 x geel
2 x rood (vd Berg/de Roon)
2-1 (1-1)
Barto
Rosheuvel
7x geel
1x rood
Rust 1-2
Eind 4-2
Barto
Narsingh
Van der Streek
Rosheuvel
6x :gelekaart 1x :rodekaart
2-1 (0-1)
Barto
Van de Streek
3 keer geel
2-3 (1-1)
Uth 2x
Larsson
6x :gelekaart
Citaat van: Ravnajuv op februari 13, 2015, 10:10:10
2-3 (1-1)
Uth 2x
Larsson
6x :gelekaart
Tegen de Oldehove aangelopen?
Citaat van: Thieske op februari 13, 2015, 10:16:46
Tegen de Oldehove aangelopen?
De bijdrages die hij hier plaatst zijn allemaal op DKV gericht. Ik neem hem niet serieus.
:0= WIJ WINNEN!
4-1 (1-1)
Reijnen
Narsingh
Barto
Narsingh
4 x geel
1 x direct rood ( vd berg/ de Roon)
3-2 (1-1)
Barto
Reijnen
Hemmen
5x :gelekaart
3-0
4x :rodekaart voor hun, dus een regelmantaire nederlaag :_schater
2-0 (2-0)
bakker
barto
3x :gelekaart
2-0 (1-0)
Barto
Reijnen
5x geel 1x rood
(2-1) Barto, Rosheuvel
3-2 Bytygi
4x geel
1x Rood
3-1 (1-0)
Barto
barto
barto
4x geel
1-3 (1-1)
Uth
Barto
Larsson
Thern
Citaat van: OebeleCambuur op februari 14, 2015, 17:02:26
1-3 (1-1)
Uth
Barto
Larsson
Thern
l0l l8l
3-1 (2-0)
Narsingh
Barto
Hemmen
6x geel
4-0 (1-0)
Barto
Barto
eigen goal
V/d streek
7x :gelekaart
1x :rodekaart
2-1 (1-1)
Barto
Rosheuvel
3x geel
1-0
4-0
Barto
barto
barto
hemmen
5 x geel
Citaat van: OebeleCambuur op februari 14, 2015, 17:02:26
1-3 (1-1)
Uth
Barto
Larsson
Thern
:0= Vuile opruier! Lik mn scrotum! l0l
2-1 (0-1)
Barto 2x
Rood De Roon.
5x geel.
Citaat van: dizzhead op februari 14, 2015, 21:33:37
:0= Vuile opruier! Lik mn scrotum! l0l
Hum, ik overweeg je serieus hier extra punten voor toe te kennen :y
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2015, 21:54:54
Hum, ik overweeg je serieus hier extra punten voor toe te kennen :y
Ik zeg doen!! |:) |:) |:) |:)
4-2 (2-1)
Barto
Bakker
De Ridder
Narsingh
3 x :gelekaart
3-2 (1-1)
Barto
Barto
Rosheuvel
1x rood ( vd Berg)
4x geel
3-1 (2-1)
Barto
Barto
Barto
3 x :gelekaart
4-2 (2-1)
Barto
Rosheuvel
Hemmen
Rijnen
4 :gelekaart
2 :rodekaart
2-1 (0-1)
BARTO
NARSINGH
4x :gelekaart
3-0 (1-0)
Barto
Bakker
vd Streek
5x geel
2x rood
Weer vergeten in te vullen :wall :wall :wall :wall :wall