Poll
Vraag:
Wie wordt de meest waardevolle speler in de tweede seizoenshelft?
Optie 1: Hemmen
stemmen: 15
Optie 2: El Makrini
stemmen: 21
Optie 3: Bakens
stemmen: 4
Optie 4: Schokker
stemmen: 2
Optie 5: Tighadouini
stemmen: 7
Optie 6: Anders (namelijk...)
stemmen: 3
De tweede seizoenshelft voor Cambuur gaat zondag los op bezoek bij Sparta. Wie wordt het meest waardevol voor ons? Denk dan niet alleen aan doelpunten maar ook aan assists, reddingen, passes.
Ik ben geneigd om op Hemmen te stemmen, maar ga toch voor Bakens. Zonder zijn aanwezigheid doen de andere verdedigers het in de broek.
Ozturk 125.000
makrini of tighadouini
Hemmen!!!!!!!!!
Geen twijfel mogelijk: El Makrini!
Is al 1,5 seizoen de beste man bij ons.
Verwacht ook veel van Adnane en verder natuurlijk Bakens top. Oebele komt helemaal los en verwacht dat Bakker weer lekker gaat ballen.
Hoop dat we Marco nog eens zien spelen in het shirt van Casmbuur, maar vrees het ergste.
vd heide trainde weer behoorlijk mee hoor vandaag.
ik hou het op vd laan als meest waardevolle speler
Mark de leeuwarder :proost
meest waardevol zal wel el makrini zijn, maar oebele is mijn favoriet |:)
Hemmen.. want die gaat nog veel belangrijke doelpunten voor ons scoren |:)
ik zeg Adnane, omdat hij weer voetbal laat zien. Onze team speelt slecht en onzorgvuldig met teweinig kansen met de Leeuw op de vleugel. Met Adnane veel meer voetbal en aanvallen en kansen.
Hemmen .Als we niet zo,n goede spits hadden dan hadden we rond plek 10 gestaan
En Hemmen is niet een spits die de 3e of 4e maakt
El Makrini.. by far..
Hopen dat ie nog een jaartje blijft
al anderhalf jaar lang een van de beste spelers MAKRINI!!
Alle eredivisieclubs die in de middenmoot staan zitten echt te slapen (gelukkig maar)
Inderdaad el makrini
Geen twijvel mogelijk! El Makrini!
MAKRINI!!!! |:)
Al twee seizoenen el makrini natuurlijk!!
Johnny de Vries :_schater
el makrini |:) wat ruimt die wat op in het middenveld zeer belangrijk voor dit cambuur
Citaat van: Ruppppert op februari 06, 2013, 22:14:51
el makrini |:) wat ruimt die wat op in het middenveld zeer belangrijk voor dit cambuur
Ik vul jouw uitleg graag even aan; hij ruimt niet alleen op, hij offert zichzelf ook vaak op.
Zekerweten El Makrini! _O_
hemmen |:)
Ook geen twijfel mogelijk
Wat doet schokker in deze lijst?
Citaat van: kapseltje op februari 07, 2013, 09:40:12
Wat doet schokker in deze lijst?
Meer dan jouw opmerking hier doet. Heb je zijn assists al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft? l0l
Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2013, 10:19:55
Citaat van: kapseltje op februari 07, 2013, 09:40:12
Wat doet schokker in deze lijst?
Meer dan jouw opmerking hier doet. Heb je zijn assists al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft? l0l
Heb je zijn foute balaannames al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft? l8l 8)
Schokker hoort niet in deze poll thuis. Hij heeft een paar goede helften gespeeld dit seizoen, maar dat is natuurlijk niet voldoende om aan deze poll mee te doen
De statistieken liegen er niet om bij Schokker, maar Adnane vind ik daarentegen meer toevoegen aan het team.
Ik denk ook dat Schokker als stand-in moet spelen voor Bakker. Denk dat zn aantal assists dan zullen groeien.
Citaat van: kapseltje op februari 07, 2013, 12:54:33
Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2013, 10:19:55
Citaat van: kapseltje op februari 07, 2013, 09:40:12
Wat doet schokker in deze lijst?
Meer dan jouw opmerking hier doet. Heb je zijn assists al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft? l0l
Heb je zijn foute balaannames al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft? l8l 8)
Schokker hoort niet in deze poll thuis. Hij heeft een paar goede helften gespeeld dit seizoen, maar dat is natuurlijk niet voldoende om aan deze poll mee te doen
Ok, als het aantal foute balaannames bepalend is voor het wel of niet voorkomen op deze lijst blijft er maar zeer weinig over.
El-Marocci :D
Edit: Of om maar even door te gaan. Als volgens jouw "glas half leeg theorie" Oebele al niet op de lijst thuishoort... Hoe slecht is de rest dan? :devil
ik vind dat die "anders" er ook niet thuishoort.
bakens staat er oek op en ken een waardevolle speler zijn maar hij speel
veel te weinig wedstrijden.
ik hou het op vd laan _O_