Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Chipke op januari 31, 2013, 23:29:10

Poll
Vraag: Wie wordt de meest waardevolle speler in de tweede seizoenshelft?
Optie 1: Hemmen stemmen: 15
Optie 2: El Makrini stemmen: 21
Optie 3: Bakens stemmen: 4
Optie 4: Schokker stemmen: 2
Optie 5: Tighadouini stemmen: 7
Optie 6: Anders (namelijk...) stemmen: 3
Titel: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Chipke op januari 31, 2013, 23:29:10
De tweede seizoenshelft voor Cambuur gaat zondag los op bezoek bij Sparta. Wie wordt het meest waardevol voor ons? Denk dan niet alleen aan doelpunten maar ook aan assists, reddingen, passes.
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Goudvinger op februari 01, 2013, 10:34:25
Ik ben geneigd om op Hemmen te stemmen, maar ga toch voor Bakens. Zonder zijn aanwezigheid doen de andere verdedigers het in de broek.
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: SCC-J op februari 01, 2013, 10:50:45
Ozturk 125.000
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: okkele op februari 01, 2013, 15:59:37
makrini of tighadouini
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Harlekijntje op februari 01, 2013, 16:33:45
Hemmen!!!!!!!!!
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: AL op februari 01, 2013, 17:39:57
Geen twijfel mogelijk: El Makrini!
Is al 1,5 seizoen de beste man bij ons.
Verwacht ook veel van Adnane en verder natuurlijk Bakens top. Oebele komt helemaal los en verwacht dat Bakker weer lekker gaat ballen.
Hoop dat we Marco nog eens zien spelen in het shirt van Casmbuur, maar vrees het ergste.
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: denistel op februari 01, 2013, 17:46:34
vd heide trainde weer behoorlijk mee hoor vandaag.

ik hou het op vd laan als meest waardevolle speler
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Destroyer op februari 01, 2013, 21:42:12
Mark de leeuwarder  :proost
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: marrumer op februari 01, 2013, 23:22:09
meest waardevol zal wel el makrini zijn, maar oebele is mijn favoriet  |:)
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2013, 10:05:03
Hemmen.. want die gaat nog veel belangrijke doelpunten voor ons scoren |:)
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: MP4L op februari 02, 2013, 11:16:36
ik zeg Adnane, omdat hij weer voetbal laat zien. Onze team speelt slecht en onzorgvuldig met teweinig kansen met de Leeuw op de vleugel. Met Adnane veel meer voetbal en aanvallen en kansen.
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 02, 2013, 12:25:28
Hemmen .Als we niet zo,n goede spits hadden dan hadden we rond plek 10 gestaan
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 02, 2013, 12:26:35
En Hemmen is niet een spits die de 3e of 4e maakt
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Sander Scc op februari 06, 2013, 14:31:48
El Makrini.. by far..

Hopen dat ie nog een jaartje blijft
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: veroen op februari 06, 2013, 14:45:30
al anderhalf jaar lang een van de beste spelers MAKRINI!!
Alle eredivisieclubs die in de middenmoot staan zitten echt te slapen (gelukkig maar)
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Sonnema op februari 06, 2013, 15:16:57
Inderdaad el makrini
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 06, 2013, 16:57:51
Geen twijvel mogelijk! El Makrini!
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: richard op februari 06, 2013, 17:24:22
MAKRINI!!!! |:)
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 06, 2013, 17:28:50
Al twee seizoenen el makrini natuurlijk!!
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Dokkumer op februari 06, 2013, 21:11:27
Johnny de Vries  :_schater
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Ruppppert op februari 06, 2013, 22:14:51
el makrini |:) wat ruimt die wat op in het middenveld zeer belangrijk voor dit cambuur
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: De Taurus op februari 06, 2013, 23:24:16
Citaat van: Ruppppert op februari 06, 2013, 22:14:51
el makrini |:) wat ruimt die wat op in het middenveld zeer belangrijk voor dit cambuur

Ik vul jouw uitleg graag even aan; hij ruimt niet alleen op, hij offert zichzelf ook vaak op.
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 06, 2013, 23:26:52
Zekerweten El Makrini! _O_
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: De Gast op februari 07, 2013, 08:05:08
hemmen  |:)

Ook geen twijfel mogelijk
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: kapseltje op februari 07, 2013, 09:40:12
Wat doet schokker in deze lijst?
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Dokkumer op februari 07, 2013, 10:19:55
Citaat van: kapseltje op februari 07, 2013, 09:40:12
Wat doet schokker in deze lijst?
Meer dan jouw opmerking hier doet. Heb je zijn assists al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft?  l0l
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: kapseltje op februari 07, 2013, 12:54:33
Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2013, 10:19:55
Citaat van: kapseltje op februari 07, 2013, 09:40:12
Wat doet schokker in deze lijst?
Meer dan jouw opmerking hier doet. Heb je zijn assists al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft?  l0l
Heb je zijn foute balaannames al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft? l8l  8)

Schokker hoort niet in deze poll thuis. Hij heeft een paar goede helften gespeeld dit seizoen, maar dat is natuurlijk niet voldoende om aan deze poll mee te doen
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Supersub op februari 07, 2013, 14:04:39
De statistieken liegen er niet om bij Schokker, maar Adnane vind ik daarentegen meer toevoegen aan het team.
Ik denk ook dat Schokker als stand-in moet spelen voor Bakker. Denk dat zn aantal assists dan zullen groeien.
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: Dokkumer op februari 07, 2013, 20:56:25
Citaat van: kapseltje op februari 07, 2013, 12:54:33
Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2013, 10:19:55
Citaat van: kapseltje op februari 07, 2013, 09:40:12
Wat doet schokker in deze lijst?
Meer dan jouw opmerking hier doet. Heb je zijn assists al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft?  l0l
Heb je zijn foute balaannames al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft? l8l  8)

Schokker hoort niet in deze poll thuis. Hij heeft een paar goede helften gespeeld dit seizoen, maar dat is natuurlijk niet voldoende om aan deze poll mee te doen
Ok, als het aantal foute balaannames bepalend is voor het wel of niet voorkomen op deze lijst blijft er maar zeer weinig over.
El-Marocci :D

Edit: Of om maar even door te gaan. Als volgens jouw "glas half leeg theorie" Oebele al niet op de lijst thuishoort... Hoe slecht is de rest dan? :devil
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: okkele op februari 08, 2013, 08:33:14
ik vind dat die "anders" er ook niet thuishoort.
Titel: Re: Meest waardevolle speler Cambuur
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 09:26:11
bakens staat er oek op en ken een waardevolle speler zijn maar hij speel
veel te weinig wedstrijden.

ik hou het op vd laan _O_