Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: oost op januari 23, 2015, 11:31:54

Titel: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: oost op januari 23, 2015, 11:31:54
 Welkom bij de club

Hopelijk kun je de verwachtingen inlossen  |:)
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: pvanbuijtene op januari 23, 2015, 11:33:42
welkom! |:)
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Bernardo op januari 23, 2015, 11:34:09
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  29 sec.29 seconden geleden
OFFICIEEL | De tweede winterse versterking is binnen! Mikhail Rosheuvel maakt per direct de overstap van #AZ naar SC #Cambuur!

Welkom!  |:)
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: scc-aaron op januari 23, 2015, 11:35:56
Ik ben sceptisch over deze aankoop maar desalniettemin, succes en laat zien dat ik ongelijk heb!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: HilversumOnTour op januari 23, 2015, 11:38:12
Veel vertrouwen in deze speler: SUPER AANKOOP!  |:) |:) |:)
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Oetseuuh op januari 23, 2015, 11:38:45
WELKOM!  |:)
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: speculeter op januari 23, 2015, 11:39:41
Welkom bij de mooiste club van Nederland.
Hoop dat we mooie en spectaculaire dingen van je krijgen te zien!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Montana op januari 23, 2015, 11:53:38
Welkom!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: SCCTerschelling op januari 23, 2015, 11:55:33
Mooi, knallen jongen! Suc6!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Cambuur058 op januari 23, 2015, 12:04:11
1,5 jaar + optie contract
genoemde bedrag van 500k is onzin

welkom  |:)
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Lore op januari 23, 2015, 12:09:55
Citaat van: Cambuur058 op januari 23, 2015, 12:04:11
1,5 jaar + optie contract
genoemde bedrag van 500k is onzin

welkom  |:)

Mooi! Mooie periode ook!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Sander Scc op januari 23, 2015, 12:14:16
Welkom  |:)
Wederom hulde aan de ts! Lekker bezig!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: de Schoot op januari 23, 2015, 12:17:19
TOP!  :thumbsup
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: legeips op januari 23, 2015, 12:21:16
Citaat van: Cambuur058 op januari 23, 2015, 12:04:11
1,5 jaar + optie contract
genoemde bedrag van 500k is onzin

welkom  |:)

Ik hoop inderdaad dat het bedrag onzin is, want de helft was ook al een stevige prijs geweest.

Maar desalniettemin welkom bij onze mooie club.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: michello op januari 23, 2015, 12:22:16
Nou meneer is akkoord. Top. Mooie stand-inn van Narsingh en wellicht kan hij op links nog wat betekenen. |:)
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Collingwood op januari 23, 2015, 12:23:12
Welkom!  |:)

Welkome breedteversterking naast Narsingh en De Ridder. Zal waarschijnlijk genoeg minuten gaan maken, hopen dat hij dan kan laten zien een meerwaarde te zijn voor dit Cambuur.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Gasgeve op januari 23, 2015, 12:41:59
Goede aankoop. Rosheuvel inbrengen of Schet/Schepers inbrengen dat is een groot verschil.

Goed werk TS
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: carlo de leeuw op januari 23, 2015, 13:01:16
Ben nog niet direkt enthousiast over deze speler maar ook niet negatief of zo.
Prima degelijke aankoop, zeker gezien de middelen van Cambuur.
Dit soort spelers wilden vorig jaar niet eens praten met Cambuur.
Welkom en succes bij Cambuur!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: drg op januari 23, 2015, 13:02:36
Welkom!

Ken 'm niet zo, alleen de naam komt me bekend voor maar iedere versterking is welkom, laat het maar net zo'n revelatie als Reijnen blijken  :thumbsup
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Cambuur058 op januari 23, 2015, 13:08:11
Beeldmateriaal over deze speler:

doelpunten:

http://foxsports.nl/video/238988-59-doelpunt-mikhail-rosheuvel-az-fc-groningen-1-2.html
http://foxsports.nl/video/211052-34-doelpunt-mikhail-rosheuvel-fc-groningen-heracles-almelo-1-1.html
http://foxsports.nl/video/206729-64-doelpunt-mikhail-rosheuvel-fc-utrecht-heracles-almelo-2-1.html
http://foxsports.nl/video/204703-36-doelpunt-mikhail-rosheuvel-heracles-almelo-go-ahead-eagles-1-0.html
http://foxsports.nl/video/165928-63-doelpunt-mikhail-rosheuvel-feyenoord-heracles-almelo-1-2.html

afgekeurd doelpunt

http://foxsports.nl/video/197599-10-rosheuvel-ziet-doelpunt-afgekeurd-worden.html
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: DeGroteLeeuwarder op januari 23, 2015, 13:12:29
Goed voor in de breedte en is ook niet de sloomste
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Mp op januari 23, 2015, 13:17:49
Weet iemand wat er voor Rosheuvel is betaald? 500k die wordt genoemd zal vast niet kloppen
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: IsmailvanEssen op januari 23, 2015, 13:20:20
Welkom! Hoop niet dat ze 500k hebben betaald voor hem..
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: dit is mien club op januari 23, 2015, 13:22:08
Misschien accelereert hij beter bij Cambuur betere spelers om hem heen als bij Heracles en iets minder hoog niveau dan AZ.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: DeGroteLeeuwarder op januari 23, 2015, 13:29:39
Citaat van: Mp op januari 23, 2015, 13:17:49
Weet iemand wat er voor Rosheuvel is betaald? 500k die wordt genoemd zal vast niet kloppen

Volgens FOX is er naar verluidt een half miljoen betaald ..

Maarja wat moeten we geloven?
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Cambuur058 op januari 23, 2015, 13:32:05
Citaat van: DeGroteLeeuwarder op januari 23, 2015, 13:29:39
Volgens FOX is er naar verluidt een half miljoen betaald ..

Maarja wat moeten we geloven?
Ype en Ard hebben dit ontkent
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: fred op januari 23, 2015, 13:47:07
Welkom Rosheuvel. Laat het maar zien !
Vooralsnog vind ik Narsingh/de Ridder beter.
Goede aankoop voor de breedte. Rosheuvel is wel wat anders dan een Schet/Schepers....
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: carlo de leeuw op januari 23, 2015, 13:55:33
Citaat van: fred op januari 23, 2015, 13:47:07
Welkom Rosheuvel. Laat het maar zien !
Vooralsnog vind ik Narsingh/de Ridder beter.
Goede aankoop voor de breedte. Rosheuvel is wel wat anders dan een Schet/Schepers....
Het zou me ook niet verbazen dat men heeft gewacht tot deze transfer en dat er nu een speler van Cambuur weg gaat/verhuurd word.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: fred op januari 23, 2015, 13:59:01
Citaat van: carlo de leeuw op januari 23, 2015, 13:55:33
Het zou me ook niet verbazen dat men heeft gewacht tot deze transfer en dat er nu een speler van Cambuur weg gaat/verhuurd word.

Dan moet Mo-tje verkocht zijn...Als Wout of die Bijker verkocht zouden zijn hadden ze denk ik eerder een verdedigende backup gehaald...
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: legeips op januari 23, 2015, 14:07:09
Enige reden die ik kan bedenken is dat bijker na de zomer weggaat naar AZ en dat dit in de transfer is opgenomen. Andere verklaring voor de 5 ton kan ik niet bedenken, want anders liep Rusnak hier nog.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Spine op januari 23, 2015, 14:28:48
Citaat van: legeips op januari 23, 2015, 14:07:09
Enige reden die ik kan bedenken is dat bijker na de zomer weggaat naar AZ en dat dit in de transfer is opgenomen. Andere verklaring voor de 5 ton kan ik niet bedenken, want anders liep Rusnak hier nog.
Lezen spiegel lezen....
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: el haj op januari 23, 2015, 14:42:59
CambuurTV is er snel bij. :P

https://www.youtube.com/watch?v=cfmfTUdNW4Y
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: sccambuurlwdd op januari 23, 2015, 14:54:18
Komt over als een verstandige jongen. Ben benieuwd of hij zich tot een vaste waarde kan ontwikkelen. In ieder geval mooi om hem erbij te hebben.. Geen Barto meer op de buiten  |:)
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: SCC-J op januari 23, 2015, 14:54:40
Citaat van: el haj op januari 23, 2015, 14:42:59
CambuurTV is er snel bij. :P

https://www.youtube.com/watch?v=cfmfTUdNW4Y

Rosheuvel: het duurde van mijn part iets te lang. Cambuurtv: het is toch allemaal snel gegaan.  :thumbsup
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 23, 2015, 14:55:44
Citaat van: SCC-J op januari 23, 2015, 14:54:40
Rosheuvel: het duurde van mijn part iets te lang. Cambuurtv: het is toch allemaal snel gegaan.  :thumbsup
En deze dan... Ben je ambitieus? Hij had moeten zeggen: Nee, ik kom hier om lekker op de bank te hangen en mn zakken te vullen.

Wat een onnozele vragen
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Bernardo op januari 23, 2015, 14:58:58
Zijn toch van die standaard vragen. Wat moet ie anders vragen.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: michello op januari 23, 2015, 15:01:19
Citaat van: legeips op januari 23, 2015, 14:07:09
Enige reden die ik kan bedenken is dat bijker na de zomer weggaat naar AZ en dat dit in de transfer is opgenomen. Andere verklaring voor de 5 ton kan ik niet bedenken, want anders liep Rusnak hier nog.

Eh? Wees eens duidelijker want hier snap ik niks van  8P
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Marc S op januari 23, 2015, 15:09:55
Rosheuvel: "Ze noemen Cambuur ook wel een sleeping giant" "Club met en grote achterban, het is ook elke keer uitverkocht"  :y
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Dokkumer op januari 23, 2015, 15:27:20
Citaat van: Marc S op januari 23, 2015, 15:09:55
Rosheuvel: "Ze noemen Cambuur ook wel een sleeping giant" "Club met en grote achterban, het is ook elke keer uitverkocht"  :y
Volgens mij zijn we al een ruim jaar aardig wakker hoor |:)

Welkom Mikhail, ik hoop dat je je vorm van je Heracles periode gaat overtreffen.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: sccambuurlwdd op januari 23, 2015, 15:51:20
Citaat van: SCC-J op januari 23, 2015, 14:54:40
Rosheuvel: het duurde van mijn part iets te lang. Cambuurtv: het is toch allemaal snel gegaan.  :thumbsup

Vraagstelling is inderdaad een beetje vreemd. Niet alleen die vraag.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Hasses op januari 23, 2015, 15:54:44
Citaat van: carlo de leeuw op januari 23, 2015, 13:01:16
Ben nog niet direkt enthousiast over deze speler maar ook niet negatief of zo.
Prima degelijke aankoop, zeker gezien de middelen van Cambuur.
Dit soort spelers wilden vorig jaar niet eens praten met Cambuur.
Welkom en succes bij Cambuur!
Er was vorig seizoen ook al contact met Lodeweges volgens Rosheuvel
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Hasses op januari 23, 2015, 15:58:59
Welkom Mikhail!  |:)
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Sander Scc op januari 23, 2015, 16:01:45
Citaat van: SCC-J op januari 23, 2015, 14:54:40
Rosheuvel: het duurde van mijn part iets te lang. Cambuurtv: het is toch allemaal snel gegaan.  :thumbsup


Hij luistert gewoon niet naar hem en werkt zijn standaard vragenlijstje af.
Weer geen studiepunten verdiend met dit interview.  :wall
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Tanjajeah op januari 23, 2015, 17:05:52
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 23, 2015, 14:55:44
En deze dan... Ben je ambitieus? Hij had moeten zeggen: Nee, ik kom hier om lekker op de bank te hangen en mn zakken te vullen.

Wat een onnozele vragen

Ik kan de ergernis begrijpen, komt niet echt professioneel over. Ik ben geen journalist, maar regel 1 ken ik wel: open vragen stellen.

Goede vragen waren geweest:
-Wat zijn je ambities?      OF
-Wat verwacht je van je tijd bij Cambuur?

Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: jeff op januari 23, 2015, 17:15:26
Welkom Mikhail  |:)

Kunnen we geen cambuuronline tv beginnen, zijn we ook van dat slechte gedoe af van cambuurtv 8P
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Hasses op januari 23, 2015, 17:21:20
Als we het allemaal zo goed weten, wat doet we dan hier?
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Unknown op januari 23, 2015, 17:54:07
Citaat van: Hasses op januari 23, 2015, 17:21:20
Als we het allemaal zo goed weten, wat doet we dan hier?

Je mag iets toch nog wel goed of slecht vinden?


Welkom bij onze mooie club Rosheuvel.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Harry L. op januari 23, 2015, 18:00:34
Welkom, een versterking op de flank. Je naam is hier vaak genoemd, ben zeer benieuwd.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: dizzhead op januari 23, 2015, 18:24:50
Moet die eerst scoren voordat zijn naam met hoofdletters wordt geschreven?

Welkom!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: legeips op januari 23, 2015, 18:28:24
Citaat van: Spine op januari 23, 2015, 14:28:48
Lezen spiegel lezen....

Wat moet ik lezen om er een andere conclusie aan te hangen... Ben erg nieuwsgierig welk feitelijk deel ik heb gemist..
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: jeff op januari 23, 2015, 18:35:49
Citaat van: legeips op januari 23, 2015, 18:28:24
Wat moet ik lezen om er een andere conclusie aan te hangen... Ben erg nieuwsgierig welk feitelijk deel ik heb gemist..
De 5ton is ontkend door Ype en Ard.
Was de transfersom of het salaris bij Rusnak de rede dat die hier niet meer speelt?
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: denistel op januari 23, 2015, 18:41:21
welkom Rosheuvel helaas 3 jaar te laat maar je bent nog steeds jong.gaat helemaal goed komen.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Casuals-lwd op januari 23, 2015, 18:51:47
Wederom weer een prima breedteversterking, Schepers is nu compleet overbodig dat contract maar laten ontbinden.

Het is trouwens: "Mikhail Rosheuvel"
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: poelie-lwd op januari 23, 2015, 19:16:42
Citaat van: Casuals-lwd op januari 23, 2015, 18:51:47
Wederom weer een prima breedteversterking, Schepers is nu compleet overbodig dat contract maar laten ontbinden.

Het is trouwens: "Mikhail Rosheuvel"

Breedteversterking? Denk dat De Ridder en/of Narsingh zich geen reeks slechte wedstrijden kunnen veroorloven. Deze knaap kan gas geven hoor. Erg blij mee!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2015, 19:24:52
Citaat van: poelie-lwd op januari 23, 2015, 19:16:42
Breedteversterking? Denk dat De Ridder en/of Narsingh zich geen reeks slechte wedstrijden kunnen veroorloven. Deze knaap kan gas geven hoor. Erg blij mee!

Is het ook mogelijk dat Rosheuvel op links komt en de Ridder een andere rol krijgt op het middenveld?
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: sccambuurlwdd op januari 23, 2015, 19:35:47
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2015, 19:24:52
Is het ook mogelijk dat Rosheuvel op links komt en de Ridder een andere rol krijgt op het middenveld?

Lijkt mij absoluut een mogelijkheid!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: sunderland op januari 23, 2015, 20:19:26
Citaat van: jeff op januari 23, 2015, 18:35:49
De 5ton is ontkend door Ype en Ard.
Was de transfersom of het salaris bij Rusnak de rede dat die hier niet meer speelt?
daarom juh .Cambuur en 5 ton  :_schater
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: sunderland op januari 23, 2015, 20:21:40
Citaat van: DeGroteLeeuwarder op januari 23, 2015, 13:29:39
Volgens FOX is er naar verluidt een half miljoen betaald ..

Maarja wat moeten we geloven?
denk eens logisch na zeg .
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: sunderland op januari 23, 2015, 20:22:47
Welkom Rosheuvel .Gas op de vleugel .Je zal veel spelen omdat er altijd wel 1 vd kneusjes iets heeft
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2015, 20:46:39
wanneer is ie speelgerechtigd? Dinsdag al (of morgen)
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Cambuur058 op januari 23, 2015, 20:50:32
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2015, 20:46:39
wanneer is ie speelgerechtigd? Dinsdag al (of morgen)
dinsdag!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2015, 20:54:50
Citaat van: Cambuur058 op januari 23, 2015, 20:50:32
dinsdag!

Mooi, even pool aanpassen  |:)
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Voorstopper op januari 23, 2015, 21:17:02
Citaat van: sunderland op januari 23, 2015, 20:19:26
daarom juh .Cambuur en 5 ton  :_schater

misskien hewwe se de staatsloterei wel wonnen juh op oudjaarsavond  :_schater
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: speculeter op januari 23, 2015, 22:14:25
Nog geen minuut gespeeld en nu al 5 pagina's vol.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: drg op januari 23, 2015, 23:19:49
Ik neem aan dat hij puur voor de linkervleugel gehaald is? Is het dan de bedoeling dat De Ridder achter de spits kan gaan spelen of zou hij de hoofdman op de linkervleugel blijven? Als die bedragen (of in de buurt van) waar zijn dan is het een hoop geld voor een tweede keuze.

Ook al hebben we Bytiqi het restant van het seizoen, en stelt Henk negen van de tien keer toch Barto achter de spits op en kan Meleg speeltijd wel vergeten en krijgt Van de Streek er ook te weinig van die ook op die positie zou kunnen (en moeten). Ik denk dat we onderhand wel een luxe probleem creëeren met al die mogelijke spelers op de 10.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: poelie-lwd op januari 24, 2015, 01:26:24
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2015, 19:24:52
Is het ook mogelijk dat Rosheuvel op links komt en de Ridder een andere rol krijgt op het middenveld?

Dat zou heel goed kunnen. Heeft Henk volgens mij ook wel eens aangegeven. Maar goed, daar kun je Bytyqi ook neerzetten.

Luxeprobleem!!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: Cambuur123 op januari 24, 2015, 09:24:10
Luxeprobleem is motiverend!
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: JurjenS7 op januari 24, 2015, 11:17:32
De wedstrijden dat Narsingh/de Ridder wedstrijdfit waren zijn op 1 hand te tellen, dus waarschijnlijk speelt deze man ondanks dat hij tweede keus is minimaal 12 wedstrijden in de laatste seizoenshelft. Ben benieuwd waar Henk Barto neerknalt nu, misschien op t doel?
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: sunderland op januari 24, 2015, 11:25:52
Citaat van: JurjenS7 op januari 24, 2015, 11:17:32
De wedstrijden dat Narsingh/de Ridder wedstrijdfit waren zijn op 1 hand te tellen, dus waarschijnlijk speelt deze man ondanks dat hij tweede keus is minimaal 12 wedstrijden in de laatste seizoenshelft. Ben benieuwd waar Henk Barto neerknalt nu, misschien op t doel?
wie zegt dat de ridder beter is dan rosheuvel ?
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: AL op januari 24, 2015, 11:29:12
Zie liever Rosheuvel dan de ridder op de vleugel!
Veel meer dreiging en snelheid.
De ridder wellicht op 10 al vind ik dat het bij hem vaak alles of niets is.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: sunderland op januari 24, 2015, 11:40:40
Citaat van: AL op januari 24, 2015, 11:29:12
Zie liever Rosheuvel dan de ridder op de vleugel!
Veel meer dreiging en snelheid.
De ridder wellicht op 10 al vind ik dat het bij hem vaak alles of niets is.
precies hij kan voetballen maar bij ado wasie nergens
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: poelie-lwd op januari 24, 2015, 11:50:05
Citaat van: sunderland op januari 24, 2015, 11:40:40
precies hij kan voetballen maar bij ado wasie nergens

Wie wel? Alleen Ogbeche haalde zijn nivo.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: speculeter op januari 24, 2015, 11:54:39
Grote kans dat de ridder vanavond uitblinkt tegen Psv.
Titel: Re: mikhail rosheuvel
Bericht door: bartheinsbroek op januari 25, 2015, 17:49:37
Citaat van: sunderland op januari 24, 2015, 11:25:52
wie zegt dat de ridder beter is dan rosheuvel ?

Ik!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: lunnie op januari 26, 2015, 13:45:05
de Ridder viel prima in tegen die counterploeg zaterdag.... daarin zie je dat ie genoeg in zich heeft.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Drumfather SCC op januari 26, 2015, 17:58:36
Cambuur Twitter; Goed nieuws uit Zeist! Alle formaliteiten zijn geregeld en Mikhail Rosheuvel is dus speelgerechtigd voor #CAMPEC!
Rosheuvel krijgt rugnummer 14
Goede zaak  :thumbsup
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: IsmailvanEssen op januari 27, 2015, 11:23:03
Dat is mooi nieuws!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: HilversumOnTour op januari 27, 2015, 21:12:08
AANWINST  _O_
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: OuweSkeve op januari 27, 2015, 21:14:21
Fantastisch debuut.......was nog mooier geweest als hij de winnende had gemaakt ;(
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: gewoon een fan op januari 27, 2015, 21:15:46
Hier kunnen wij nog heel veel plezier aan beleven  _O_
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Marc S op januari 27, 2015, 21:25:01
Geweldig debuut, alleen wat ongelukkig in de afronding.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 27, 2015, 21:25:33
Aanwinst, snelheid, durft actie te maken: top
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: EdsjeSCC op januari 27, 2015, 21:27:24
Narsingh - Ogbeche - Rosheuvel als voorhoede. Genieten
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: fred op januari 27, 2015, 21:29:28
Prima ingevallen, wat een genot. Had alleen wel 1 van de 3 opgelegde kansen mogen maken.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sccambuurlwdd op januari 27, 2015, 21:45:42
Tja. Die bal moet op Narsingh of in het doel. Een paar mooie acties, maar hij vergeet zichzelf onsterfelijk te maken.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: De Gast op januari 27, 2015, 21:49:16
Zeker weten een aanwinst. Prima kansen gehad.. jammer genoeg niks mee gedaan. Hij had historie kunnen schrijven maar dat is ons niet gegund.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sunderland op januari 27, 2015, 22:05:29
Wat een power
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: zeewolde op januari 27, 2015, 22:08:22
Heerlijke voetballer!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Cambuur058 op januari 27, 2015, 22:09:24
Prachtspeler, IETS zuiverder in de eindpass en hij is  niet te stoppen.
geld meer dan waard, nu al gezien.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Tukker op januari 27, 2015, 22:12:42
Citaat van: Cambuur058 op januari 27, 2015, 22:09:24
Prachtspeler, IETS zuiverder in de eindpass en hij is  niet te stoppen.
geld meer dan waard, nu al gezien.
helemaal mee eens. Geweldig gespeeld voor iemand die net één dat speelgerechtigd is
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: lunnie op januari 27, 2015, 22:34:30
Heerlijk debuut. Nog even wat trainen op de eind pass :)
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: carlo de leeuw op januari 27, 2015, 22:37:41
voor iemand zonder wedstrijd ritme prima gespeeld.
Zeker een aanwinst als hij dit door kan trekken.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: speculeter op januari 27, 2015, 23:14:46
Had zich onsterfelijk kunnen maken....
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 28, 2015, 02:05:51
Zó jammer van die grote kans! Hopelijk komt dat door het missen van wedstrijdritme.. Lijkt een érg bruikbare aankoop te zijn!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Scc01 op januari 28, 2015, 10:28:17
Zo op het eerste gezicht een hele goede aankoop. En die eindpass... Mja hij kon hem ook niet echt kwijt. Hij schoot zelf en als die Hahn niet zo in vorm was geweest had hij gewoon gezeten. Erg blij met deze man
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: denistel op januari 28, 2015, 14:34:40
wat een actie,s en snelheid mooi dat ie ook voor koemd seizoen vast ligt gaan we veel plezier aan beleven.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: kickandrush op januari 28, 2015, 14:39:07
Wou zich te graag onsterfelijk maken. Ik geef em een half jaar om te leren over te spelen anders kan ie wat mij weer vertrekken.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Eewal op januari 28, 2015, 14:41:10
Citaat van: kickandrush op januari 28, 2015, 14:39:07
Wou zich te graag onsterfelijk maken. Ik geef em een half jaar om te leren over te spelen anders kan ie wat mij weer vertrekken.
yes!!! Bob scheepers er weer in!! Heeft fantastisch gedebuteerd en dan zo'n reactie!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: denistel op januari 28, 2015, 14:43:07
Citaat van: kickandrush op januari 28, 2015, 14:39:07
Wou zich te graag onsterfelijk maken. Ik geef em een half jaar om te leren over te spelen anders kan ie wat mij weer vertrekken.

kon immers niet veel anders met die bal. wereldredding van hahn.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2015, 14:46:09
Citaat van: kickandrush op januari 28, 2015, 14:39:07
Wou zich te graag onsterfelijk maken. Ik geef em een half jaar om te leren over te spelen anders kan ie wat mij weer vertrekken.

Totaal lachwekkend.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: kickandrush op januari 28, 2015, 14:50:24
Citaat van: Eewal op januari 28, 2015, 14:41:10
yes!!! Bob scheepers er weer in!! Heeft fantastisch gedebuteerd en dan zo'n reactie!

Bob had dezelfde kansen ook wel om zeep geholpen dus wat dat betreft had het weinig uit gemaakt...  :zweep

Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Lore op januari 28, 2015, 15:05:27
Citaat van: kickandrush op januari 28, 2015, 14:50:24
Bob had dezelfde kansen ook wel om zeep geholpen dus wat dat betreft had het weinig uit gemaakt...  :zweep

:_schater :_schater
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Scc01 op januari 28, 2015, 16:25:12
Citaat van: kickandrush op januari 28, 2015, 14:50:24
Bob had dezelfde kansen ook wel om zeep geholpen dus wat dat betreft had het weinig uit gemaakt...  :zweep
Bob had z'n man niet voorbij gekomen en de bal al voor de middenlijn ingeleverd
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: DayDreamer op januari 28, 2015, 16:32:12
Citaat van: kickandrush op januari 28, 2015, 14:39:07
Wou zich te graag onsterfelijk maken. Ik geef em een half jaar om te leren over te spelen anders kan ie wat mij weer vertrekken.

8P  :_schater
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Yellow Army op januari 28, 2015, 17:00:17
Citaat van: kickandrush op januari 28, 2015, 14:39:07
Wou zich te graag onsterfelijk maken. Ik geef em een half jaar om te leren over te spelen anders kan ie wat mij weer vertrekken.

Koekoek jonguh!!!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Cor op januari 28, 2015, 19:35:02
Citaat van: kickandrush op januari 28, 2015, 14:39:07
Wou zich te graag onsterfelijk maken. Ik geef em een half jaar om te leren over te spelen anders kan ie wat mij weer vertrekken.

Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: TARGET op januari 29, 2015, 08:14:17
Deze jongen komt er wel.!!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: bartheinsbroek op januari 29, 2015, 13:12:45
Spanning zal ook wat met zo'n jongen doen, en het feit dat hij plotseling naar een kolkende Noordtribune speelt ipv dat suffe klapvee uit Alkmaar zal ook wel wennen zijn :P

Hopen dat hij snel z'n draai vind, want z'n acties aan de zijlijn waren om te smullen!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Thieske op januari 29, 2015, 14:09:46
Heerlijk elftal zo, aan beide kanten diepgang. Gaat nog veel meer laten zien!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: De Gast op februari 01, 2015, 08:16:26
Waarom moest Rosheuvel er nou weer uit voor een door de mand gevallen speler? Daar ging in elk geval je kans op een counter aangezien er toen helemaal geen snelheid meer in de ploeg zat..
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Galdiano op februari 01, 2015, 08:44:17
Citaat van: De Gast op februari 01, 2015, 08:16:26
Waarom moest Rosheuvel er nou weer uit voor een door de mand gevallen speler? Daar ging in elk geval je kans op een counter aangezien er toen helemaal geen snelheid meer in de ploeg zat..

Rosheuvel had kramp, kon niet verder.
Je moet er zuinig mee omgaan!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Marc S op februari 01, 2015, 10:33:25
Citaat van: Galdiano op februari 01, 2015, 08:44:17
Rosheuvel had kramp, kon niet verder.
Je moet er zuinig mee omgaan!

Eens, aangezien we al 2 spelers van glas hebben voorin. Deze zal dat niet zijn, maar ook hij kan ovebelast raken.. al helemaal aangezien hij hier nog geen week is.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: oost op februari 04, 2015, 22:53:23
Schiet die bal er eens in man  :_spank
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: John Hiatt op februari 04, 2015, 23:10:11
Duidelijk waarom AZ hem wel wilde verkopen. De oren in de sneeuw op rechts spraken boekdelen. Maagdelijk wit!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: De Gast op februari 04, 2015, 23:38:22
Zonde man. Je begon zo goed hier.. maar doelpunten maken..
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: TARGET op februari 04, 2015, 23:44:06
ROSHEUVEL KOMT ER WEL.!!! :clint
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: EdsjeSCC op februari 05, 2015, 00:30:13
Citaat van: TARGET op februari 04, 2015, 23:44:06
ROSHEUVEL KOMT ER WEL.!!! :clint

Dat denk ik ook. Een echte buitenspeler die zijn tegenstander constant op zoekt en dan binnendoor of buitenom gaat. Zonde dat hij nog niet 1 van de goede kansen geprikt heeft, dat had hem een enorme boost en vertrouwen gegeven
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: drg op februari 05, 2015, 00:52:55
Nog altijd beter dan Lukoki  l0l

Wat ongelukkig geweest in de afronding afgelopen wedstrijden, geef hem ook even de kans om in het elftal in te werken. Straks met Narsingh op de andere kant gewoon een verwoestende voorhoede.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: ruubmac op februari 05, 2015, 08:27:17
Hebben we het bonnetje nog?  :devil
Het was natuurlijk ook niet een ideale situatie. Heeft leuke dingen laten zien, maar is duidelijk geen afmaker.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Lore op februari 05, 2015, 09:26:54
Citaat van: drg op februari 05, 2015, 00:52:55
Nog altijd beter dan Lukoki  l0l

Wat ongelukkig geweest in de afronding afgelopen wedstrijden, geef hem ook even de kans om in het elftal in te werken. Straks met Narsingh op de andere kant gewoon een verwoestende voorhoede.

Hij had er wel voor kunnen zorgen dat wij naar een compleet andere wedstrijd zou kijken, maar man, wat schoot hij die bal slecht in!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: SCC op februari 05, 2015, 09:53:16
Ook in de 2de helft, toen hij naast schoot vanaf 5 meter (was overigens buitenspel). Dat moet toch minimaal op doel gericht zijn?!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: ruubmac op februari 05, 2015, 09:59:22
Het klopt allemaal, maar het is natuurlijk ook wel weer zo dat zo'n speler hier met 0,0 vertrouwen komt, zonder wedstrijdritme.
Geef 'm maar de tijd, deze speler gaat vast nog mooie dingen laten zien.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 05, 2015, 10:20:40
Citaat van: ruubmac op februari 05, 2015, 08:27:17
Hebben we het bonnetje nog?  :devil
Het was natuurlijk ook niet een ideale situatie. Heeft leuke dingen laten zien, maar is duidelijk geen afmaker.
schoot tegen Pec nog mooi tussen de palen, goede redding van Hahn, nu de eerste minuut zeer zwak en tegen Twente te veel tijd nodig
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Gasgeve op februari 05, 2015, 10:30:30
Komt tenminste in de positie om te scoren, heb ik Schepers of Schet nog niet zien doen dit jaar.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: hobbes op februari 05, 2015, 10:32:21
Citaat van: ruubmac op februari 05, 2015, 09:59:22
Het klopt allemaal, maar het is natuurlijk ook wel weer zo dat zo'n speler hier met 0,0 vertrouwen komt, zonder wedstrijdritme.
Geef 'm maar de tijd, deze speler gaat vast nog mooie dingen laten zien.

Helemaal mee eens, durft de actie te maken. Hopen op meer rendement maar zal toch ook nog moeten wennen. En hij is zo te zien niet van glas.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: TimSCC op februari 05, 2015, 10:33:03
Deze jongen komt er wel, geef hem even de tijd om te wennen! Heeft al meer laten zien dan Schepers en Schet samen. Leuke actie, nu nog even de perfectie! Positief blijven!!! :y
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Lore op februari 05, 2015, 12:11:35
Citaat van: Gasgeve op februari 05, 2015, 10:30:30
Komt tenminste in de positie om te scoren, heb ik Schepers of Schet nog niet zien doen dit jaar.

Als je spelers met Schepers en Schet gaat vergelijken, dan leg je de lat wel heel erg laag!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Gasgeve op februari 05, 2015, 12:20:46
Citaat van: Lore op februari 05, 2015, 12:11:35
Als je spelers met Schepers en Schet gaat vergelijken, dan leg je de lat wel heel erg laag!
Dat zijn wel zijn concurrenten.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: carlo de leeuw op februari 05, 2015, 18:15:25
prima speler voor Cambuur!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Goudvinger op februari 05, 2015, 19:57:06
Speelde gisteren een merkwaardige wedstrijd. Hoogstandjes waarbij hij zich met één beweging van twee man wist te doen, gevolgd door een mislukte voorzet en vreemde missers voor open doel. Toch denk ik dat hij met een beetje ritme wel van toegevoegde waarde kan zijn.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: AL op februari 08, 2015, 19:37:09
Pfffffffffff dramatisch net als vorige week.
Moet Veel beter kunnen, maar zal wel nog ritme missen.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: el haj op februari 15, 2015, 16:49:01
Ook deze man even een veer in de reet duwen: prima actie en voorzet bij de 1-0!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Dokkumer op februari 15, 2015, 17:29:27
Citaat van: el haj op februari 15, 2015, 16:49:01
Ook deze man even een veer in de reet duwen: prima actie en voorzet bij de 1-0!
En na 5 minuten weer toen vd Streek een teen tekort kwam.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: piene hassus op februari 16, 2015, 13:44:03
Toen wast oek aflopen
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Stiens op februari 16, 2015, 14:00:29
Klopt, daarna helemaal niks meer laten zien..
Elke bal die hij wilde voorzetten schoot 'ie vervolgens tegen een tegenstander op..
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: DayDreamer op februari 16, 2015, 14:04:41
Vanaf minuut 55 ofzo pijp helemaal leeg, kon geen sprint meer zetten.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Gasgeve op februari 16, 2015, 14:09:45
Niet zo gek ook, heeft een half jaar niet gespeeld en nu speelt die alles.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: ruubmac op maart 23, 2015, 12:07:21
Speelde imo erg goed in Alkmaar!!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: CJ058 op april 07, 2015, 09:37:01
Lees nog niks over Rosheuvel hier, niet alles gaat goed, maar vond hem heel aardig spelen zondag! Veel pit er in, zoekt z'n man op, man naast ons die eens een wedstrijd van Cambuur wilde meepakken zei ook al: 2 buitenspelers met een actie is wat waard hoor, niet veel clubs hebben die nog.

Vooral zo doorgaan Mikhail, niks mis mee!  |:)
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: hobbes op april 07, 2015, 09:43:37
Citaat van: CJ058 op april 07, 2015, 09:37:01
Lees nog niks over Rosheuvel hier, niet alles gaat goed, maar vond hem heel aardig spelen zondag! Veel pit er in, zoekt z'n man op, man naast ons die eens een wedstrijd van Cambuur wilde meepakken zei ook al: 2 buitenspelers met een actie is wat waard hoor, niet veel clubs hebben die nog.

Vooral zo doorgaan Mikhail, niks mis mee!  |:)

Pech met de afronding bij die kans, ging voor safe met de binnenkant. Als je hem vol op de pantoffel neemt loop je weer het risico dat ie over of naast vliegt. Maar was zondag wel dreigend en heeft een leuke actie. Hoe meer hij voetbalt, des te beter hij wordt.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: CJ058 op april 07, 2015, 09:47:07
Citaat van: hobbes op april 07, 2015, 09:43:37
Pech met de afronding bij die kans, ging voor safe met de binnenkant. Als je hem vol op de pantoffel neemt loop je weer het risico dat ie over of naast vliegt. Maar was zondag wel dreigend en heeft een leuke actie. Hoe meer hij voetbalt, des te beter hij wordt.
Die kans had moeten hangen natuurlijk, zeker waar. Voor de rest, tsja tegen een muur van verdedigers, plus weinig beweging van Streek en ook Bakker, creëer dan maar eens een fatsoenlijke kans. Vond hem goed spelen!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Gasgeve op april 07, 2015, 09:55:40
Altijd wel dreiging, maar moet wel een killer gaan worden. Maakt te weinig goals.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: drg op april 07, 2015, 10:02:31
Ik zie eerder dat hij door ontzettend veel spelers heen moet spelen om bij het doel te komen. Voor de rest gewoon een klasse speler, altijd dreigend maar ook hij kan natuurlijk wel eens een 100% kans missen. Ik vind hem wellicht beter dan Narsingh maar ik denk vooral dat beide spelers gewoon op hun eigen manier dreigend zijn.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: speculeter op april 07, 2015, 10:34:24
Lekker zo doorgaan!
Er gaat wel eens wat mis maar probeert het bij een volgende actie gewoon weer.
En wat een luxe...twee van die brommers op de vleugels!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: el haj op april 07, 2015, 15:22:28
Volgend seizoen draait deze jongen de hele voorbereiding (en het huidige/dan afgelopen halfjaar :P) mee en laat 'ie z'n waarde echt nog wel zien.
Wordt idd steeds beter.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Collingwood op april 07, 2015, 15:25:59
Zijn acties zijn al prima, het rendement kan nog beter. Volgens mij had hij bij Heracles behoorlijk wat assists achter zijn naam staan, dus dat komt vast wel goed. In ieder geval een (enorme) verbetering ten opzichte van Schepers/Schet.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: IsmailvanEssen op april 07, 2015, 16:23:15
Citaat van: Collingwood op april 07, 2015, 15:25:59
Zijn acties zijn al prima, het rendement kan nog beter. Volgens mij had hij bij Heracles behoorlijk wat assists achter zijn naam staan, dus dat komt vast wel goed. In ieder geval een (enorme) verbetering ten opzichte van Schepers/Schet.

Het is echt een verbetering.. Alleen soms lijkt het of hij te graag wilt.. Dan gaat het vaak fout helaas.. Afgelopen zaterdag kreeg hij in de tweede helft ook een bal die als hij die goed aannam zichzelf in scoringspositie had gebracht..
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Collingwood op april 07, 2015, 16:26:48
Citaat van: IsmailvanEssen op april 07, 2015, 16:23:15
Het is echt een verbetering.. Alleen soms lijkt het of hij te graag wilt.. Dan gaat het vaak fout helaas.. Afgelopen zaterdag kreeg hij in de tweede helft ook een bal die als hij die goed aannam zichzelf in scoringspositie had gebracht..

Klopt, mooie bal was dat van Ogbeche! Dat zijn inderdaad momenten waarop het nog beter moet. Hij ging naar buiten in plaats van richting de goal. Ik kon niet goed zien of het een verkeerde keuze of een (half) mislukte aanname was. Hij had in ieder geval zo op goal kunnen schieten als hij de bal richting de goal had aangenomen. Dat was dan een behoorlijke kans geweest.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: De Gast op april 07, 2015, 17:40:25
We mogen zeker niet klagen over de kwaliteit op de vleugels. Narsingh en Rosheuvel zijn de beste buitens die een Cambuur zich kan wensen. Supersnel en houden altijd verdedigers bezig.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Marc S op april 13, 2015, 13:56:05
Alweer 3 goals in de laatste 5 wedstrijden. Moest eerst wat wennen maar toch goed om te zien dat hij begint te scoren. Alleen beetje jammer dat 2 goals van hem achteraf niet veel uitmaakten.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: PePe op april 13, 2015, 23:09:31
Citaat van: Marc S op april 13, 2015, 13:56:05
Alweer 3 goals in de laatste 5 wedstrijden. Moest eerst wat wennen maar toch goed om te zien dat hij begint te scoren. Alleen beetje jammer dat 2 goals van hem achteraf niet veel uitmaakten.

De belangrijke goals van Mikhail komen nog!!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: poelie-lwd op april 17, 2015, 08:28:54
Heeft nog wat pech en is soms wat doldriest maar heeft enorm veel dreiging naar voren en niet onbelangrijk, is redelijk comfortabel voor de goal. Gaat helemaal goedkomen met hem. Als hij volgend jaar constant blijft gaat hij heel belangrijk worden.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: SCC op april 17, 2015, 11:36:49
Haha, je maakt nu al mijn dag.
Hij is zeker dreigend door zijn snelheid en acties, maar zijn scorend vermogen.......
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: dizzhead op april 17, 2015, 11:41:23
Citaat van: SCC op april 17, 2015, 11:36:49
Haha, je maakt nu al mijn dag.
Hij is zeker dreigend door zijn snelheid en acties, maar zijn scorend vermogen.......

13 schoten, 7 op goal, 3 goals. Ik vind het best meevallen.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Marc S op april 17, 2015, 11:48:27
Citaat van: dizzhead op april 17, 2015, 11:41:23
13 schoten, 7 op goal, 3 goals. Ik vind het best meevallen.

Waarvan de laatste 3 ook nog in de laatste 5 wedstrijden
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: IsmailvanEssen op april 17, 2015, 11:55:11
Het is ook niet makkelijk om in de winterstop te komen en direct je draai te vinden.. Hij komt er wel! Volgend seizoen gaat hij belangrijk worden!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: carlo de leeuw op april 17, 2015, 12:50:25
Hij lijkt mij iemand die voor de goal meestal niet meer de rust bewaard en dan blindelings uithaalt.
Overigens voor Cambuur begrippen een behoorlijke speler wat mij betreft.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: HilversumOnTour op april 17, 2015, 13:47:02
Geweldige speler, zeker voor onze begrippen! Met Narsingh en Rosheuvel heb ik er alle vertrouwen in volgend jaar.

SCC!  |:)
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Dokkumer op april 17, 2015, 13:50:56
Citaat van: carlo de leeuw op april 17, 2015, 12:50:25
Hij lijkt mij iemand die voor de goal meestal niet meer de rust bewaard en dan blindelings uithaalt.
Overigens voor Cambuur begrippen een behoorlijke speler wat mij betreft.
Persoonlijk vind ik hem juist beheerster dan Narsingh die voetballend weer de betere is.. Die 2 zijn mooi complementair aan elkaar.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: John Hiatt op april 17, 2015, 13:55:35
Vind hem meer scorend vermogen hebben dan Narsingh. Iets meer overleg en hij maakt 10 per jaar. Dan ook nog eens wat fatsoenlijke voorzetten op Ogbeche.....
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: carlo de leeuw op april 17, 2015, 17:29:30
Citaat van: Dokkumer op april 17, 2015, 13:50:56
Persoonlijk vind ik hem juist beheerster dan Narsingh die voetballend weer de betere is.. Die 2 zijn mooi complementair aan elkaar.
Ondanks dat ze best wel wat verschillende kwaliteiten en gebreken hebben zijn ze imo alle 2 op de brommer,wispelturig,en geen echte goal getters.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: mugel op april 17, 2015, 18:44:07
Citaat van: John Hiatt op april 17, 2015, 13:55:35
Vind hem meer scorend vermogen hebben dan Narsingh.

Wie niet...

38 - Furdjel Narsingh has attempted more shots (incl. blocked) without scoring a goal this season than any other Eredivisie player. Denied.
3 retweets 4 favorites

Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: De Gast op juli 19, 2015, 08:44:13
Samen met Narsingh en Reijnen onze beste speler. Misschien wel te goed voor ons.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: PePe op augustus 17, 2015, 20:22:26
Wat mankeert Mikhail Rosheuvel? (viel gisteren ook met een blessure uit)
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 20:33:08
Citaat van: PePe op augustus 17, 2015, 20:22:26
Wat mankeert Mikhail Rosheuvel? (viel gisteren ook met een blessure uit)

Onze spelers hebben altijd last van de hamstrings.. Ligt wellicht aan de verzorger/fysio?!..
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Cor op augustus 17, 2015, 20:40:50
Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 20:33:08
Onze spelers hebben altijd last van de hamstrings.. Ligt wellicht aan de verzorger/fysio?!..

Of aan het kunstgras?
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: el haj op augustus 17, 2015, 22:50:23
Het is alweer een paar jaar geleden, maar ik kan me die zaak met Mboua nog wel herinneren. Volgens onze medische staf zou voetbal onmogelijk zijn met zijn knie en was 'ie eigenlijk al opgegeven. Nu weet ik niet meer of Marc toen al vertrokken was, maar op een bepaald punt keek er ook een andere arts naar z'n knie. Die andere arts vond 't eigenlijk niet zo'n probleem, Mboua was iig behoorlijk pissig.

Hij voetbalt nog steeds...

Geen idee hoe (hoog) het verloop is in onze medische staf en hoeveel van het zwaartepunt daarvan ligt bij externe partijen (denk MCL) maar destijds zou je er op z'n minst van kunnen zeggen dat het beter kon.   :P
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: legeips op augustus 17, 2015, 23:30:08
Citaat van: el haj op augustus 17, 2015, 22:50:23
Het is alweer een paar jaar geleden, maar ik kan me die zaak met Mboua nog wel herinneren. Volgens onze medische staf zou voetbal onmogelijk zijn met zijn knie en was 'ie eigenlijk al opgegeven. Nu weet ik niet meer of Marc toen al vertrokken was, maar op een bepaald punt keek er ook een andere arts naar z'n knie. Die andere arts vond 't eigenlijk niet zo'n probleem, Mboua was iig behoorlijk pissig.

Hij voetbalt nog steeds...

Geen idee hoe (hoog) het verloop is in onze medische staf en hoeveel van het zwaartepunt daarvan ligt bij externe partijen (denk MCL) maar destijds zou je er op z'n minst van kunnen zeggen dat het beter kon.   :P

Het nix te maken met van Rosheuvel, maar dou seist Marc mboua en ik zeg Cambuur - AZ..

Die kop van van Gaal... Genot |:)

http://youtu.be/3s8ca59b2UU
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Harry L. op augustus 22, 2015, 23:20:26
Citaat van: IsmailvanEssen op april 17, 2015, 11:55:11
Het is ook niet makkelijk om in de winterstop te komen en direct je draai te vinden.. Hij komt er wel! Volgend seizoen gaat hij belangrijk worden!

:_schater, sommige teksten maken je dan op zo'n avond toch nog aan het lachen.  :proost
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: AL op augustus 22, 2015, 23:39:59
Sorry maar dit gaat hem niet worden helaas.
Veels te wild!!!!!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Bernardo op augustus 23, 2015, 01:08:27
Maskt hij gewoon die 1-0,winnen we de wedstrijd waarschijnlijk
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: gewoon een fan op augustus 23, 2015, 09:15:46
Ik kan niet begrijpen dat dergelijke simpele kansen er niet in gaan op dit niveau  ;(
Dan speel je inderdaad een hele andere wedstrijd.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: DayDreamer op augustus 23, 2015, 09:26:04
En dan die vrije trappen en corners van hem, dat kan echt niet.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: speculeter op augustus 23, 2015, 11:52:32
Leek me paar keer geïrriteerd.
Net of had hij er geen zin in.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: J.Abma op september 19, 2015, 23:51:59
Citaat van: DayDreamer op augustus 23, 2015, 09:26:04
En dan die vrije trappen en corners van hem, dat kan echt niet.

Vandaag wederom een zeer matige wedstrijd, de beste man doet zijn best, maar voorzetten komen niet aan, corners gaan over of achter, afronden problematisch....lijkt me niet dat Houtkoop het minder zal doen. Waarom mag deze man na zoveel slechte corners deze nog nemen? Overgoor neemt een serie corners en vrije trappen en allen zijn gevaarlijk, lijkt me toch niet zo lastig om te zien en dat Henk gewoon in de kleedkamer meldt dat Overgoor de corners neemt, in ieder geval Rosheuvel geen corners of vrije trappen laten nemen, heeft bewezen dit niet te kunnen, eerst maar wat extra trainen, Lukoki kon het ook pas na driekwart seizoen redelijk...
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: De Gast op september 20, 2015, 08:21:53
Had zn waarde weer eens kunnen bewijzen maar helaas.. had die bal er vlak voor de tijd in moeten rossen
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Unknown op september 20, 2015, 11:31:36
Kom op man, iets doel gerichter graag. Dit kost ons punten
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: AL op november 01, 2015, 16:58:15
In de winterstop maar naar Achilles.
Pfffffffffff!!!!!!!!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: MI 81-96 op november 01, 2015, 17:00:13
Alle resterende hoop (niet veel) op Hoefdraad  :?
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: speculeter op november 01, 2015, 17:08:04
Zwakke schakel vandaag
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sunderland op november 01, 2015, 17:09:40
En die anderson dan
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: OuweSkeve op november 01, 2015, 17:14:39
Deze man kan beter gaan biljarten.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Dokkumer op november 01, 2015, 18:29:26
Citaat van: OuweSkeve op november 01, 2015, 17:14:39
Deze man kan beter gaan biljarten.
Niet als ik in de buurt ben hopelijk.. Ook de biljartballen spatten alle kanten op en die wil ik niet tegen mijn hoofd :_schater
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Moira op november 01, 2015, 19:20:02
Citaat van: Dokkumer op november 01, 2015, 18:29:26
Niet als ik in de buurt ben hopelijk.. Ook de biljartballen spatten alle kanten op en die wil ik niet tegen mijn hoofd :_schater

:_schater
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sunderland op november 01, 2015, 19:36:55
Wat een prutser eerste klas. Dacht eerst leuke aankoop maar dat is vreselijk tegengevallen
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: speculeter op november 02, 2015, 12:56:01
Straalt ook iets uit van ongeïnteresseerd zijn...
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: wiekie1969 op november 02, 2015, 13:03:25
Mochten we gaan degraderen, dan loopt hij als 1e jankend van het veld.  :R
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: wiekie1969 op november 02, 2015, 13:04:42
Citaat van: sunderland op november 01, 2015, 17:09:40
En die anderson dan

Naar de training geweest zaterdag? Je ziet meteen dat die man gruwelijk tekort komt.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sccambuurlwdd op november 03, 2015, 11:17:34
Er zijn buitenspelers die op beide flanken uit de voeten kunnen, maar Rosheuvel absoluut niet. Die moet je altijd aan de rechterkant zetten. Probleem: Narsingh staat daar al.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: YellowBlue op november 03, 2015, 13:03:59
Dus gewoon Houtkoop op links (of Ogbeche indien fit) en Rosheuvel het uit laten vechten met Narsingh.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: denistel op november 03, 2015, 13:13:28
op rechts is ie dreigender dan narsingh denk ik.vond het ook raar dat hij zondag op lniks stond terwijl
er een linksbenige buiten op de bank zak.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: denistel op november 08, 2015, 18:11:00
wat een invalbeurt zeg niet te geloven als he ziet dat byrne de bal krijgt kun je wel
alvast gaan sprinten hoor legt ze meestal panklaar.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: AL op november 08, 2015, 18:14:16
In de winterstop maar afscheid nemen. Pffff wat een ergernis.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Harry L. op november 08, 2015, 18:16:11
Citaat van: denistel op november 08, 2015, 18:11:00
wat een invalbeurt zeg niet te geloven als he ziet dat byrne de bal krijgt kun je wel
alvast gaan sprinten hoor legt ze meestal panklaar.

Heb je gezien hoe hij het veld insjokte bij de wissel, die had er helemaal geen zin in. Hij mag henk op zijn knietjes danken dat hij nog minuten krijgt.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: SCC op november 08, 2015, 18:18:18
Als invaller moet je gedreven zijn, linkt mij. Zeker ook omdat Narsinghbehoudens de eerste 15 minuten werkelijkals een pussy loopt te voetballen.maar zowaar, Rosheuvel bracht nog minder.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: speculeter op november 08, 2015, 20:10:42
Verschrikkelijke invalbeurt.
Straalt totaal niets uit.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Vlampiep op november 08, 2015, 20:19:45
Rosheuvel had beter voor atletiek kunnen kiezen, waar zijn hardlopen misschien waardering kan oogsten,
Als voetballer komt hij op dit niveau chronisch te kort, dit met name in traptechniek, inzicht en mentaliteit.
Met andere woorden hopen op een snelle rentree van Hoefdraad, zodat Rosheuvel,verhuurd kan worden aan Telstar Emmen of zo.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: 666 op november 08, 2015, 20:31:27
Citaat van: Harry L. op november 08, 2015, 18:16:11
Heb je gezien hoe hij het veld insjokte bij de wissel, die had er helemaal geen zin in. Hij mag henk op zijn knietjes danken dat hij nog minuten krijgt.

Dat zei ik ook tegen mien maat, hoe loop je het veld in als je mag voetballen. Niet zoals Rosheuvel het doet, wat een ergenis die man. Komt zwaar te kort.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Casuals-lwd op november 08, 2015, 20:33:37
Ik had veel hogere verwachtingen van deze man, maar bewijst het tegenovergestelde. Zonde
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: J.Abma op november 08, 2015, 20:35:55
ben niet helemaal op de hoogte vandaar deze vraag: heeft deze man ook transfergeld gekost? staat mij bij ooit eens iets gelezen te hebben dat deze softe, plichtmatig meelopende voetballer 400.000 heeft gekost? hoop het toch niet zeg.......die heeft er weinig zin in, kon wel een broertje zijn van die Anderson, ook zo soft gebeuren, niet fel het duel aangaan enzovoort, manamnamanan.

zo weer genoeg gespuid, biertijd.  :ams
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: el haj op november 08, 2015, 20:49:27
Citaat van: J.Abma op november 08, 2015, 20:35:55
ben niet helemaal op de hoogte vandaar deze vraag: heeft deze man ook transfergeld gekost?

Jep.
Citaat van: J.Abma op november 08, 2015, 20:35:55
400.000

Kan ik me níet voorstellen, maar vziw heeft Cambuur geen bedragen bekendgemaakt. Voor dat bedrag had je echter ook een Rusnák kunnen kopen, dat is ook ongeveer het bedrag dat we voor die drie centrale verdedigers hebben gekregen. Twee daarvan zilveren schoen-winnaars. Die vier ton lijkt me dan ook zwaar overtrokken.

Citaat van: J.Abma op november 08, 2015, 20:35:55
zo weer genoeg gespuid, biertijd.  :ams

Proost.  :koffie
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: J.Abma op november 08, 2015, 21:04:29
Citaat van: el haj op november 08, 2015, 20:49:27
Kan ik me níet voorstellen, maar vziw heeft Cambuur geen bedragen bekendgemaakt. Voor dat bedrag had je echter ook een Rusnák kunnen kopen, dat is ook ongeveer het bedrag dat we voor die drie centrale verdedigers hebben gekregen. Twee daarvan zilveren schoen-winnaars. Die vier ton lijkt me dan ook zwaar overtrokken.

Dan is het verstandig om dit ook maar stil te houden denk ik....hoef het niet te weten..u hoeft niet de archieven in verder...anders smaakt het bier me straks niet meer. Thanks, en proost!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Galdiano op november 08, 2015, 21:12:03
Fox heeft destijds 500.000 euro gepubliceerd als transfersom voor Rosheuvel.
Dit is door diverse media overgenomen.

Cambuur heeft voor Rosheuvel 50.000 betaald. Dus gewoon een 0 teveel getikt door fox.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: AL op november 08, 2015, 21:13:45
Citaat van: Galdiano op november 08, 2015, 21:12:03
Fox heeft destijds 500.000 euro gepubliceerd als transfersom voor Rosheuvel.
Dit is door diverse media overgenomen.

Cambuur heeft voor Rosheuvel 50.000 betaald. Dus gewoon een 0 teveel getikt door fox.

En dat is 50.000 teveel.
In de winterstop mooi afscheid nemen van deze beperkte voetballer. Of hij moet het licht gaan zien.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Galdiano op november 08, 2015, 21:17:38
Citaat van: AL op november 08, 2015, 21:13:45
En dat is 50.000 teveel.
In de winterstop mooi afscheid nemen van deze beperkte voetballer. Of hij moet het licht gaan zien.

Bij Heracles heeft hij hele mooie dingen laten zien, het was een gok om voor een relatief klein bedrag een in potentie goede speler aan te trekken.
Helaas is het tot vandaag slecht uitgepakt.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: J.Abma op november 08, 2015, 21:19:24
Citaat van: Galdiano op november 08, 2015, 21:12:03
Cambuur heeft voor Rosheuvel 50.000 betaald. Dus gewoon een 0 teveel getikt door fox.

Ah..thanks voor de info..nog veel te veel en zonde van het geld..maar dat is achteraf wel wat eenvoudig...nu nog tot inzicht komen dat invallen ook geen zin heeft met zo'n mentaliteit...alhoewel voorzetten geven, afronden kan hij ook niet...dus wat houd je dan eigenlijk nog over...gewoon niet meer in laten vallen (nog steeds verbaasd dat deze man de eerste potten van dit seizoen alle vrije trappen en corners mocht nemen, dat zie je als trainer toch direct zoiets...dat ie dat niet kan...maar goehoed..das is water under the bridge ofsuh :) ) Op naar een puntje of 6 de laatste 5 wedstrijden en wat meer geluk en fitte spelers tweede helft, en dan valt de schade alsnog redelijk mee.  :scc
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: JurjenS7 op november 08, 2015, 21:19:32
Citaat van: Vlampiep op november 08, 2015, 20:19:45
Rosheuvel had beter voor atletiek kunnen kiezen, waar zijn hardlopen misschien waardering kan oogsten,
Als voetballer komt hij op dit niveau chronisch te kort, dit met name in traptechniek, inzicht en mentaliteit.
Met andere woorden hopen op een snelle rentree van Hoefdraad, zodat Rosheuvel,verhuurd kan worden aan Telstar Emmen of zo.
Rentree of entree  :devil?
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: PeterTa op november 08, 2015, 21:38:45
Was echt dramatisch vandaag, leek alsof ie nog in dezelfde modus zat als vorige week... Ook maar aan de mentalcoach...  :_schater
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: de Schoot op november 09, 2015, 11:00:07
Diepte insturen, achterlijn halen en voorzetten, zo moeilijk is het allemaal niet volgens mij. Wordt net als Narsingh verkeerd gebruikt. Peersman was de enige die gister de achterlijn haalde en prompt viel de 2-0. Staan stil op de middellijn om de bal in ontvangst te nemen. Daarna beginnen ze pas met actie ondernemen  :O
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sunderland op november 09, 2015, 11:41:30
niet weer opstellen .Nooit weer wat mij betreft na zo,n invalbeurt
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: moodygrunn op november 09, 2015, 14:38:50
Citaat van: de Schoot op november 09, 2015, 11:00:07
Diepte insturen, achterlijn halen en voorzetten, zo moeilijk is het allemaal niet volgens mij. Wordt net als Narsingh verkeerd gebruikt. Peersman was de enige die gister de achterlijn haalde en prompt viel de 2-0. Staan stil op de middellijn om de bal in ontvangst te nemen. Daarna beginnen ze pas met actie ondernemen  :O

En dan moet je nog 50 meter naar de goal/achterlijn, da's een eind met bal
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sjaak op november 09, 2015, 15:07:48
Inderdaad, Rosheuvel laat zien dat je Cambuur een warm hart toedraagt. Lever je contract in en ga wat nuttigs doen met je leven.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Gasgeve op november 09, 2015, 15:09:16
Heeft kwaliteiten, maar is mentaal verreweg de zwakste speler in de selectie. Knok jezelf weer in het team en loop niet te janken dat je er niet in staat. Laat eens zien wat je kunt. Hij mag nog blij zijn met zoveel kansen, Masek krijgt geen enkele kans.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: hobbes op november 09, 2015, 15:28:55
Citaat van: moodygrunn op november 09, 2015, 14:38:50
En dan moet je nog 50 meter naar de goal/achterlijn, da's een eind met bal

Daarom speelde Byrne ze in de diepte aan, maar daar lopen ze nooit op
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: zeewolde op november 27, 2015, 22:32:34
Vaak commentaar op deze man gehad, maarcsamen met vytas de enige voldoende vandaag
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sccambuurlwdd op november 27, 2015, 22:33:26
Citaat van: zeewolde op november 27, 2015, 22:32:34
Vaak commentaar op deze man gehad, maarcsamen met vytas de enige voldoende vandaag

Dan stel je wel hele lage eisen.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Destroyer op november 27, 2015, 22:33:57
Citaat van: zeewolde op november 27, 2015, 22:32:34
Vaak commentaar op deze man gehad, maarcsamen met vytas de enige voldoende vandaag

drie voorzetten de rest was prut man
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: OuweSkeve op november 27, 2015, 22:36:15
Goede acties ja, maar dan die voorzetten. Ik vraag me af of hij wel kijkt. Misschien dat de goal wat meer naar de linker cornervlag moet.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: zeewolde op november 27, 2015, 22:36:51
Citaat van: sccambuurlwdd op november 27, 2015, 22:33:26
Dan stel je wel hele lage eisen.
want?

Kwam er vaak langs en behoorlijke voorzetten. O.a. kans steblecki
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Bernardo op november 27, 2015, 22:37:01
Citaat van: zeewolde op november 27, 2015, 22:32:34
Vaak commentaar op deze man gehad, maarcsamen met vytas de enige voldoende vandaag

Op basis van de eerste helft, kan hij over de hele wedstrijd nooit een voldoende hebben. Voor de eerste helft krijgt hij een 2, en de tweede een 6.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Collingwood op november 27, 2015, 22:37:06
Voor zijn doen dit seizoen inderdaad een goede wedstrijd.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Destroyer op november 27, 2015, 22:37:58
Citaat van: Collingwood op november 27, 2015, 22:37:06
Voor zijn doen dit seizoen inderdaad een goede wedstrijd.

:_schater Zegt dus genoeg over de kwaliteit dit seizoen
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Collingwood op november 27, 2015, 22:39:09
Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 22:37:58
:_schater Zegt dus genoeg over de kwaliteit dit seizoen

Dat klopt, heeft vandaag volgens mij meer geslaagde acties en zelfs voorzetten gehad dan de rest van het seizoen bij elkaar.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sccambuurlwdd op november 27, 2015, 22:40:24
Citaat van: zeewolde op november 27, 2015, 22:36:51
want?

Kwam er vaak langs en behoorlijke voorzetten. O.a. kans steblecki

Omdat hij matig speelde.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: zeewolde op november 27, 2015, 22:41:54
Citaat van: Bernardo op november 27, 2015, 22:37:01
Op basis van de eerste helft, kan hij over de hele wedstrijd nooit een voldoende hebben. Voor de eerste helft krijgt hij een 2, en de tweede een 6.
de eerste helft had iedereen onvoldoende, vytas net niet
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 27, 2015, 22:54:47
Citaat van: Bernardo op november 27, 2015, 22:37:01
Op basis van de eerste helft, kan hij over de hele wedstrijd nooit een voldoende hebben. Voor de eerste helft krijgt hij een 2, en de tweede een 6.

Perfect gezegd.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: AL op november 27, 2015, 23:21:24
Wegwezen met deze dweil!!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sunderland op november 28, 2015, 02:30:33
Citaat van: zeewolde op november 27, 2015, 22:36:51
want?

Kwam er vaak langs en behoorlijke voorzetten. O.a. kans steblecki
prachtig idd. 1 goede voorzet geweldig de rest triest
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: AL op november 28, 2015, 07:40:03
Is toch een aanfluiting!
Toen ik hoorde dat Narsingh niet speelde maar Rosheuvel wist ik het wel.
In de winterstop maar naar Achilles.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: 666 op november 28, 2015, 08:07:58
Vooral die verdedigende actie in de 1e helft wil ik er even uitlichten.... Linker verdediger komt op, Rosheuvel denkt "hier ga ik even meelopen maar meer ook niet" en denkt even later "hij loopt toch best wel fanatiek op en loopt mij voorbij". Hierna begaat hij een domme overtreding op een gevaarlijke plek omdat hij gvd niet met zijn man meeloopt. Wat een drama is die man.

2e helft een paar acties dat je denkt "zou het niet" en dan zie je zijn eindproduct  :wall
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Bill Shankly op november 28, 2015, 11:14:11
Ik vond hem een redelijke tweede helft spelen
Kwam in iedergeval wat dreiging af

Maar ja het zegt misschien wel genoeg over het Nivo
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Marc S op november 28, 2015, 12:45:25
Citaat van: 666 op november 28, 2015, 08:07:58
Vooral die verdedigende actie in de 1e helft wil ik er even uitlichten.... Linker verdediger komt op, Rosheuvel denkt "hier ga ik even meelopen maar meer ook niet" en denkt even later "hij loopt toch best wel fanatiek op en loopt mij voorbij". Hierna begaat hij een domme overtreding op een gevaarlijke plek omdat hij gvd niet met zijn man meeloopt. Wat een drama is die man.

2e helft een paar acties dat je denkt "zou het niet" en dan zie je zijn eindproduct  :wall

Prachtige acties gevolgd door een bal die ze bij de kidsclub bijna kunnen aanraken.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: OuweSkeve op december 12, 2015, 21:59:16
Af en toe leuke actie's. Maar man,man,man, het is gewoon zielig hoe hij een voorzet geeft.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: OuweSkeve op december 12, 2015, 22:02:02
De ergernis veranderde vaak in lachen op de tribune.  ;( :zucht
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: el haj op december 12, 2015, 23:36:29
Mag je vinden, ik ben hartstikke blij dat 'ie af en toe z'n man alsof 't niks is voorbij gaat. Die voorzetten gaan wel komen. Heb echt 't gevoel dat Rosheuvel in vorm aan 't komen is.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Collingwood op december 12, 2015, 23:39:48
Citaat van: el haj op december 12, 2015, 23:36:29
Mag je vinden, ik ben hartstikke blij dat 'ie af en toe z'n man alsof 't niks is voorbij gaat. Die voorzetten gaan wel komen. Heb echt 't gevoel dat Rosheuvel in vorm aan 't komen is.

Acties zijn inderdaad goed. Desondanks is het voor mij ook een ergernis als hij weer eens een bal tegen een tegenstander aan of over de achterlijn schiet. Misschien moet hij Lukoki eens bellen. Die had twee jaar geleden hetzelfde maar eindigde het seizoen uiteindelijk toen toch nog met zeven assists. Had wel het idee dat hij toen heel veel op voorzetten heeft getraind.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: el haj op december 12, 2015, 23:46:56
Citaat van: Collingwood op december 12, 2015, 23:39:48
Acties zijn inderdaad goed. Desondanks is het voor mij ook een ergernis als hij weer eens een bal tegen een tegenstander aan of over de achterlijn schiet. Misschien moet hij Lukoki eens bellen. Die had twee jaar geleden hetzelfde maar eindigde het seizoen uiteindelijk toen toch nog met zeven assists. Had wel het idee dat hij toen heel veel op voorzetten heeft getraind.

Hahaha, helemaal gelijk. De situatie is eigenlijk 100% vergelijkbaar. Hopen dat de TS en Rosheuvel zelf dit oppakken!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: denistel op december 13, 2015, 07:28:03
is wel 90 min een lastpak voor de defensie he.narsing is misschien beter maar
rosheuvel ging er wel voor gister en dat er dan dingen mis gaan ok maar de
drive was er er wel
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Bankzitter op december 13, 2015, 09:12:26
Laten we het lekker positief houden, hij veroorzaakte wel de nodige vrije trappen en corners met zijn passeeracties.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: wiekie1969 op december 13, 2015, 09:51:24
Citaat van: denistel op december 13, 2015, 07:28:03
is wel 90 min een lastpak voor de defensie he.narsing is misschien beter

:thumbsup |:)
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Marc S op december 13, 2015, 10:36:50
Citaat van: denistel op december 13, 2015, 07:28:03
is wel 90 min een lastpak voor de defensie he.narsing is misschien beter maar
rosheuvel ging er wel voor gister en dat er dan dingen mis gaan ok maar de
drive was er er wel

Op een gegeven moment zaten ze Rosheuvel met 3 man te dekken. Zoals ik eerder zei, zijn acties zijn altijd prima. Maar hij moet echt trainen op de voorzetten!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Harry L. op december 13, 2015, 10:42:46
Op zijn positie zou ik toch kiezen voor Narsingh (mits fit) of bijv. een Masek in de rol die Rusnak vervulde.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Shar op december 13, 2015, 10:44:19
Citaat van: Marc S op december 13, 2015, 10:36:50
Op een gegeven moment zaten ze Rosheuvel met 3 man te dekken. Zoals ik eerder zei, zijn acties zijn altijd prima. Maar hij moet echt trainen op de voorzetten!
Eens. Doet me erg denken aan Lukoki. Snelheid en dreiging waardoor hij toch gevaarlijk is / kan zijn. Helaas zijn zijn voorzetten vaak drama. Ik neem aan dat daar aan geweekt wordt, dat zou er dan toch ook een keer uit moeten komen.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Vlampiep op december 13, 2015, 11:31:01
Citaat van: Harry L. op december 13, 2015, 10:42:46
Op zijn positie zou ik toch kiezen voor Narsingh (mits fit) of bijv. een Masek in de rol die Rusnak vervulde.
Narsingh voor Rosheuvel kan ik nog inkomen, maar Masek lekker laten groeien en als wisselspeler steeds wat meer ervaring laten opdoen want de competitie kan nog lang worden.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: speculeter op december 13, 2015, 13:16:36
Wat een drama joh.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: YellowBlue op december 13, 2015, 13:56:16
Citaat van: el haj op december 12, 2015, 23:36:29
Mag je vinden, ik ben hartstikke blij dat 'ie af en toe z'n man alsof 't niks is voorbij gaat. Die voorzetten gaan wel komen. Heb echt 't gevoel dat Rosheuvel in vorm aan 't komen is.

Hij kán wel goede voorzetten geven,maar kijkt niet en doet maar wat.... gewoon gebrek aan (voetbal) intelligentie
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Bernardo op december 13, 2015, 14:01:48
Toch heb ik het idee dat Rosheuvel meer een teamspeler is als Narsingh, werkt veel harder voor het team.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: denistel op december 13, 2015, 18:00:11
vind ik ook narsing is veel te lief en daar hebben we op dit moment niks
aan.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Yellow Army op december 13, 2015, 18:42:05
Leuke acties afgewisseld met slechte voorzetten. Maar heeft wel een drive die ik wat mis bij Narsingh.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: speculeter op januari 25, 2016, 09:22:16
Leg mij nou eens uit dat deze speler die bij een eerste divisie club gewoon op de bank zou zitten bij ons elke keer keer in de basis staat met 0,0% rendement l8l
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sk13 op januari 25, 2016, 10:03:30
Bij de eerste goal van ADO. Is het rosheuvel die totaal niet meeloopt met speler. Die tegenstander kan zo voorzet geven.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: AL op januari 25, 2016, 10:07:23
Kunnen we niet ruilen met Resida of zo?
Dit is veruit de zwakste speler van de selectie!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Oosttribune op januari 25, 2016, 10:30:53
lekker op de tribune zetten, wat een flapdrol is dit zeg
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: denistel op januari 25, 2016, 10:32:42
Citaat van: sk13 op januari 25, 2016, 10:03:30
Bij de eerste goal van ADO. Is het rosheuvel die totaal niet meeloopt met speler. Die tegenstander kan zo voorzet geven.

ja en niemand die tegen die havenaar aan knalt en nienhuis blieft oek staan.iedereen was veel te
slap die 2e helft.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: carlo de leeuw op januari 25, 2016, 19:20:42
Citaat van: sk13 op januari 25, 2016, 10:03:30
Bij de eerste goal van ADO. Is het rosheuvel die totaal niet meeloopt met speler. Die tegenstander kan zo voorzet geven.
vind hem ook zeer matig maar wat meeverdedigen betreft is Narsing helemaal een drama.
Dat is denk ik ook de reden dat de TS toch telkens weer voor hem kiest, ondanks dat Narsing een klasse beter is aan de bal.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Montana op januari 26, 2016, 10:43:23
Dat Rosheuvel speelt zegt alles over de instelling van Narsingh.
Ik hoop dat er morgen iets van rancune speelt bij Rosheuvel tegen z'n oude werkgever
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: speculeter op januari 26, 2016, 11:03:00
Hoop toch echt niet dat die flapdrol er morgen weer instaat zeg....
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sunderland op januari 26, 2016, 11:54:52
het zou een schande zijn als hij wel speelt .Ik denk dat we met hem 15% minder zijn
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: okkele op januari 26, 2016, 11:58:38
geen rosheuvel en vd laan.
hiariej back,overgoor en narsingh in de basis.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: speculeter op januari 26, 2016, 12:20:30
En rosheuvel?
Op de bank? Of op de tribune?
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Hendrikscc op januari 26, 2016, 12:23:47
Ik hoop dat er tegen AZ een paar mannen gespaard worden en wat anderen de kans krijgen zich te bewijzen. Elk mogelijk positief resultaat daar is mooi meegenomen. Dan in de derby met je sterkste (uitgeruste) spelers knallen!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Bernardo op januari 26, 2016, 12:24:08
Citaat van: speculeter op januari 26, 2016, 12:20:30
En rosheuvel?
Op de bank? Of op de tribune?

Wat denk jezelf? Je slaat nu wel door.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: speculeter op januari 26, 2016, 12:28:52
Citaat van: Bernardo op januari 26, 2016, 12:24:08
Wat denk jezelf? Je slaat nu wel door.
als ik de meningen hier verder lees valt dat wel wat mee denk ik.
Voegt mijns inziens niks toe aan team.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Bernardo op januari 26, 2016, 12:33:14
Citaat van: speculeter op januari 26, 2016, 12:28:52
als ik de meningen hier verder lees valt dat wel wat mee denk ik.
Voegt mijns inziens niks toe aan team.

Want we hebben inderdaad meer goede buitenspelers die wel op de bank kunnen zitten.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: De Gast op januari 26, 2016, 13:54:38
Citaat van: Hendrikscc op januari 26, 2016, 12:23:47
Ik hoop dat er tegen AZ een paar mannen gespaard worden en wat anderen de kans krijgen zich te bewijzen. Elk mogelijk positief resultaat daar is mooi meegenomen. Dan in de derby met je sterkste (uitgeruste) spelers knallen!

Zoiets werkt toch niet.. dus gewoon knallen morgen en proberen 3 punten binnen te harken. Zondag wordt toch ook al een moeilijk verhaal.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: 666 op januari 26, 2016, 14:19:42
Wat mij betreft verkopen ze hem... Wat een ergernis deze voetballer. Ik ook had de hoop dat het wat ging worden met hem, maar het is gewoon een bierliek voetballer. Hij komt op alle fronten te kort.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: D.H.Skolten op januari 31, 2016, 12:14:19
Citaat van: 666 op januari 26, 2016, 14:19:42
Wat mij betreft verkopen ze hem... Wat een ergernis deze voetballer. Ik ook had de hoop dat het wat ging worden met hem, maar het is gewoon een bierliek voetballer. Hij komt op alle fronten te kort.
Maar hij staat bijna altijd in de basis,dat verwijt ik henk! Alles beter dan Rosheuvel!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: speculeter op januari 31, 2016, 12:16:11
Vandaag maakt hij zijn eerste doelpunt.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Marc S op januari 31, 2016, 12:21:00
Citaat van: speculeter op januari 31, 2016, 12:16:11
Vandaag maakt hij zijn eerste doelpunt.

Van het seizoen dan. Had er vorig seizoen een stuk of 4-5 gescoord.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: D.H.Skolten op januari 31, 2016, 12:54:18
Citaat van: speculeter op januari 31, 2016, 12:16:11
Vandaag maakt hij zijn eerste doelpunt.
Kun je wel vergeten,hij raakt al in paniek zodra hij beseft dat ie richting goal gaat!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: AL op januari 31, 2016, 16:21:52
Nooit meer opstellen!!!!!
Dwaas!!!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Bankzitter op januari 31, 2016, 16:32:00
Ik mag toch echt hopen dat Narsingh, Hoefddraad en Houtkoop niet fit waren voor negentig minuten.
Als Byrne of vd Laan de bal krijgt, diep gaan!
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: JurjenS7 op januari 31, 2016, 16:39:35
Vind het wel sneu voor deze jongen, want hij probeert het wel en wil heel graag.. moet ook een klap voor hem zijn dat hij niet alleen bij az, maar ook bij cambuur de beperkste speler blijkt te zijn
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sunderland op januari 31, 2016, 16:43:24
Mrgn verhuur aub
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: sunderland op januari 31, 2016, 16:43:42
Ow ow wat een beperkte speler
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2016, 16:48:41
Citaat van: sunderland op januari 31, 2016, 16:43:24
Mrgn verhuur aub
Aan wie? Leonitas?
Ergernis vandaag. Slechts 1 redelijk bruikbare bal van hem in de 16 gezien.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Harry L. op januari 31, 2016, 16:52:53
Niet meer opstellen aub. :rodekaart prutser
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: drg op januari 31, 2016, 16:58:32
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2016, 16:48:41
Aan wie? Leonitas?
Ergernis vandaag. Slechts 1 redelijk bruikbare bal van hem in de 16 gezien.

Kwam ook wel erg vaak voor (en de rest van het seizoen) dat wanneer Rosheuvel de bal voor kan geven dat er niemand klaar staat.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Bill Shankly op januari 31, 2016, 17:22:58
Was weer dramatisch slecht   

Maar dan nog hoor je hem als supporters niet uit te fluiten :rodekaart
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: mario op januari 31, 2016, 17:27:09
Citaat van: Bill Shankly op januari 31, 2016, 17:22:58
Was weer dramatisch slecht   

Maar dan nog hoor je hem als supporters niet uit te fluiten :rodekaart
Was idd hope loos maar ben het bovenstaand eens.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Yellow Army op januari 31, 2016, 18:08:00
Eens, ook was hij nog zo slecht, uitfluiten is zooo 020
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: PeterCambuur op januari 31, 2016, 18:51:10
Citaat van: Yellow Army op januari 31, 2016, 18:08:00
Eens, ook was hij nog zo slecht, uitfluiten is zooo 020

Uitfluiten keur ik niet goed, maar hij liet in de tweede helft een bal over de achterlijn lopen die hij 100% had kunnen halen als hij even aanzette. Dat zorgde op de tribune voor heel veel woede. En terecht! Je moet je doodschamen als je niet alles geeft in zo'n wedstrijd. Lekker de bank warm houden volgende week.
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: okkele op juni 16, 2016, 15:14:27
eindelijk dit topic weer in gebruik....... :_schater
vertrokken naar roda jc.

dikke doei .
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Bill Shankly op juni 16, 2016, 23:01:31
Onvoorstelbaar eigenlijk dat Roda hem heeft voor twee jaar :?

Veel succes daar
Titel: Re: Mikhail Rosheuvel
Bericht door: Dokkumer op juni 17, 2016, 11:51:00
Scoort ie in ieder geval niet tegen ons.

Succes in de semi-Duitse mijnen en jammer dat er hier totaal niet uitkwam wat erin zit.