Wij zijn 1e jaar Business IT & Management studenten die voor een opdracht van de NHL een zelfgekozen onderzoek doen.
Deze enquête is samengesteld voor een onderzoek naar het veiligheidsgevoel rond de interactie met uit-supporters onder Cambuur supporters door Pim Dieleman, Pepijn Boessenkool en Sean Hollestelle.
Wij doen onderzoek naar het gevoel van veiligheid bij Cambuur supporters in het Cambuur stadion omtrent interactie met uit-supporters. Dit onderzoek is volstrekt anoniem. Uw persoonlijke antwoorden zullen niet met derden gedeeld worden. Het invullen van de enquête duurt circa 5 minuten.
Alvast bedankt voor uw bijdrage.
Link: http://www.thesistools.com/web/?id=444625
Dit vullen we ook altijd in bij het KNVB fanonderzoek.
Wat een bullshit vragen...
Citaat van: siepelsjeu op december 23, 2014, 13:48:40
Wat een bullshit vragen...
Wat een onsympathieke feedback
Citaat van: SCC-J op december 23, 2014, 13:48:30
Dit vullen we ook altijd in bij het KNVB fanonderzoek.
Kan ik mijzelf niet herinneren. Daarnaast is dit onderzoek voor andere doeleinden dan een onderzoek van de KNVB natuurlijk.
Ik zou me als ik jou was je eerst maar eens fatsoenlijk voorstellen voordat je iemand vraagt om een enquete in te vullen. Niet in naam, maar meer in de trant van 'welke tribune sta/zit je' en 'hoe lang kom je al bij de club'?
Citaat van: Len Cantello op december 23, 2014, 16:26:19
Ik zou me als ik jou was je eerst maar eens fatsoenlijk voorstellen voordat je iemand vraagt om een enquete in te vullen. Niet in naam, maar meer in de trant van 'welke tribune sta/zit je' en 'hoe lang kom je al bij de club'?
Idd voordat ik het ga invullen, wat ik gewoonlijk altijd doe, is het wel zo netjes om even wat meer informatie te verstrekken.
Veiligheid heeft alleen te maken met de uitsupporters? Uitsupporters zitten alleen in het uitvak? Kan me niet voorstellen dat een docent deze vragen heeft goedgekeurd
Citaat van: papier op december 23, 2014, 19:11:11
Veiligheid heeft alleen te maken met de uitsupporters? Uitsupporters zitten alleen in het uitvak? Kan me niet voorstellen dat een docent deze vragen heeft goedgekeurd
Zoals de enquete omschrijft onderzoeken wij het veiligheidsgevoel van de cambuursupporters omtrent uitsupporters. Er wordt nergens gezegd dat veiligheid alleen met uitsupporter te maken heeft.
Ben je SCC supporter? Welke tribune zit/sta je?
Citaat van: StudentNHL op december 23, 2014, 23:15:10
Zoals de enquete omschrijft onderzoeken wij het veiligheidsgevoel van de cambuursupporters omtrent uitsupporters. Er wordt nergens gezegd dat veiligheid alleen met uitsupporter te maken heeft.
1/2 van de vragen gaan over uitsupporters :rodekaart
Citaat van: siepelsjeu op december 24, 2014, 10:33:45
1/2 van de vragen gaan over uitsupporters :rodekaart
Klopt, dat onderzoeken we ook.
Citaat van: Len Cantello op december 24, 2014, 09:32:24
Ben je SCC supporter? Welke tribune zit/sta je?
Noord vak 13 bovenaan.