Nog een wedstrijd dan zit eerste seizoenshelft erop.
Wat waren voor jullie hoogte en dieptepunten?
Voor mij:reijnen. ..Daar heb ik me echt op verkeken.
Verder Rusnak.
De ontlading van Reijnen bij de 2-2 bij dkv.En de wedstrijd tegen Ado van 1-2 naar 3-2 met een geweldige sfeer.
Qua speler ook zeker Reijnen.
Qua wedstrijd (de ontlading bij) de eerste uitwinst in Almelo. Geweldig was dat |:)
Hoogtepunt voor mij de 2 - 2 van reijnen tegen DKV. Zo vanuit een kansloze start terug komen in de wedstrijd van het jaar, top!
Beste speler: Rusnak!
Laten we hier maar mooi in verder gaan als Zwolle is geweest.
Ik denk dat iedereen de klinkende 7-0 op Zwolle als hoogte punt gaat omschrijven.
Top 5 wedstrijden
1. Den Haag thuis
2. Heracles uit (puur de ontlading van de eerste uitoverwinning)
3. dkv uit
4. Groningen thuis
5. Utrecht uit
Top 3 aankopen:
1. Reijnen
2. Rusnák
3. MacIntosh/vd Streek
Dieptepunten:
1. NAC thuis
2. Excelsior uit
3. Willem II uit (puur door de late gelijkmaker)
Top 5 Wedstrijden
1. Heracles uit
2. ADO thuis
3. Dkv uit
4. Groningen thuis
5. Dordrecht thuis
Citaat van: Galdiano op december 14, 2014, 21:03:47
Laten we hier maar mooi in verder gaan als Zwolle is geweest.
Ik denk dat iedereen de klinkende 7-0 op Zwolle als hoogte punt gaat omschrijven.
:_schater :_schater. Ik in ieder geval niet hoor, want 7 - 0 tegen Zwolle is niet een echt bijzondere uitslag toch?
Dieptepunt met stip op 1:
Het aangekondigde vertrek van vd Belt
En daarom is dit topic te vroeg geopend.
Citaat van: Dokkumer op december 15, 2014, 12:13:31
Dieptepunt met stip op 1:
Het aangekondigde vertrek van vd Belt
Niet het vertrek van snackwagen Van Kammen :devil
Citaat van: 666 op december 15, 2014, 12:16:57
Niet het vertrek van snackwagen Van Kammen :devil
Hoogtepunt nummer 6 is dat :devil
Top 5 wedstrijden:
1. Heracles
2. Dkv
3. Groningen
4. Utrecht
5. Eagles
Dieptepunten:
1. NAC
2. Excelsior
3. AZ
Beste speler:
Reijnen
Hoogtepunten:
Heerenveen-uit
Groningen-thuis
Dieptepunten:
vertrek vd Belt
snackwagen zonder pindasaus
Beste speler:
Reijnen
Snackbar zonder pindasaus :_schater :_schater
Ja is toch zo ?
Welke mongool bedenkt dat.....
De hoofdprijs vragen en niet eens pinda verkopen :rodekaart
Hoogtepunten
Dkv uit
Heracles uit
Utrecht uit (alleen thuis gekeken in de nacht)
go Ahead uit
Afscheidswedstrijd rusnak
Dieptepunten
Nac
Rode kaart bijker psv
Afscheidswedstrijd rusnak
Beste spelers
Reijnen en rusnak
Hoogtepunten:
1: Heracles uit (competitie), wat was dit belangrijk voor het groepsproces, het was zo'n doel om eens te winnen, hierna viel alle druk weg.
2: ADO thuis, wat spookte het in het stadion, in al die jaren misschien wel één van de meest sfeervolle wedstrijden.
3: DKV uit, die stinkboeren na een kansloze 2-0 achterstand toch een ferme tik geven door op 2-2 te komen.
4: Heracles uit (beker), ondanks de domme rode kaart, een prachtige 3-0 overwinning.
5, Utrecht uit, heerlijk gespeeld, hier heeft Cambuur laten zien conditioneel op en top te zijn.
Dieptepunten:
1: Vertrek vd Belt, eeuwig zonde, en zo'n goede directeur krijg je nooit weer. Met Ard de Graaf, gaan we de daling weer inzetten.
2: NAC thuis, wat een kansloze pot.
Revelatie:
1: Reijnen, eerst afwachtend maar wat een topper zoals hij nu speelt.
2: MacIntosh, wat een speler, velen zagen het niet zitten, maar zeer sterk in het centrum, en niet snel in paniek.
3: vd Streek, een goedkope speler, die zoveel power brengt, nu nog wisselvallig, maar een is ruwe diamant.
Als laatste wil ik kwijt dat, Rusnak te vervangen is, goede speler, maar nog niet leidend genoeg. Heeft 3/4 wedstrijden leuk gespeeld, maar veel wedstrijden ook niet thuis gegeven.
Dkv uit voelde als een dieptepunt omdat er veel nepsupporters mee waren en omdat er veel echte supporters niet meekonden .
Citaat van: sunderland op december 29, 2014, 21:12:23
Dkv uit voelde als een dieptepunt omdat er veel nepsupporters mee waren en omdat er veel echte supporters niet meekonden .
Wat zijn 'nepsupporters'?
Ik begrijp je punt en ben het er helemaal mee eens hoor dat te veel trouwe supporters niet mee konden, maar de kern van het probleem zit in de organisatie (en de eigen wekker), niet dat er veel mensen heen wilden.
Hoogtepunten:
Utrecht, DKV en Heracles uit (beide, al was ik er bij de beker niet bij)/ Zwolle Den Haag thuis.
NAC thuis was jammer en PSV uit was ook erg jammer.
Beste spelers (al kan ik nog veel meer opnoemen):
Reijnen, Mo, Ogbeche en Rusnak.
Citaat van: Whoestemen op december 29, 2014, 21:41:12
Wat zijn 'nepsupporters'?
supporters die er alleen zijn in goede tijden, gloryhunters dus.
Gemiddelde leeftijd was volgens mij 15 bij dkv uit :zucht
Citaat van: Casuals-lwd op december 29, 2014, 22:07:55
supporters die er alleen zijn in goede tijden, gloryhunters dus.
ik ging in 1984 al naar dat stinkdorp.Ik had nu de wel 5 x de kans om naar dkv te gaan maar dan buiten het uitvak .Ik had het gevoel dat ik dat beter niet kon doen met mijn maten
Eerste seizhelft was verder super op nac na
Hoogtepunt: alle uitwedstrijden. Met als kers op de taart de tweede helft bij FC Utrecht.
Dieptepunt: vertrek of aanstaand vertrek van diverse SCC mensen naar andere clubs.
Citaat van: sunderland op december 29, 2014, 22:26:27
ik ging in 1984 al naar dat stinkdorp.Ik had nu de wel 5 x de kans om naar dkv te gaan maar dan buiten het uitvak .Ik had het gevoel dat ik dat beter niet kon doen met mijn maten
idd het is ook niks tussen al die arrogante clowns.
Hoogtepunten:
DKV-uit gewoon fijn om die lui lekker te zien balen :_schater
Groningen-thuis
Utrecht-uit die wedstrijd had bijna alles en een heerlijke tweede helft
Zwolle-thuis prachtige wedstrijd gezien vooral de tweede helft, bal tempo lag erg hoog.
Heracles uit (zowel beker als competitie, in de competitie was het belangrijk om eens uit te winnen, en de beker is Heracles weg tikken met een man minder.)
Dieptepunten:
Vertrek VD belt, hij is zo belangrijk voor ons geweest jammer dat hij weg gaat, gun hem verder het beste dat wel.
Verlies van NAC-thuis dat was wel de grootste blamage dit seizoen, ook het enige trouwens op voetbal gebied, de rest calculeer je toch een beetje in.
Hoogtepunt: eerste seizoenshelft (op nac thuis na)
Dieptepunt: winterstop
Citaat van: Galdiano op december 29, 2014, 22:23:49
Gemiddelde leeftijd was volgens mij 15 bij dkv uit :zucht
goeie aanwas van jeugdige fans dus, voor je het weet heb je een thermoskannen publiek 8)
Citaat van: zeewolde op december 31, 2014, 10:38:47
goeie aanwas van jeugdige fans dus, voor je het weet heb je een thermoskannen publiek 8)
Nou ik was erbij en die gemiddelde leeftijd van 15 is absoluut onzin.
Had mijn zoon van 17 mee....probeer elk seizoen paar uitwedstrijden mee te pakken.Voor hem een van de hoogte punten van het jaar.En daar had ik het graag voor over om 5 uur op te moeten staan.
Maar hopelijk gaat de kaartverkoop volgende keer wel wat eerlijker.
Ben bang dat ik dan nog vroeger van bed moet.Maar dat heb ik er graag voor over
Citaat van: Len Cantello op december 29, 2014, 22:33:36
Hoogtepunt: alle uitwedstrijden. Met als kers op de taart de tweede helft bij FC Utrecht.
Dieptepunt: vertrek of aanstaand vertrek van diverse SCC mensen naar andere clubs.
De tweede helft tegen Heracles in de beker was denk ik even sterk als die van tegen Utrecht! En dat met 10 man.
Verder een dieptepunt was het niet kunnen inbrengen van Oebele 8P
Hoogtepunt:
Dat is het hele seizoen tot nu toe eigenlijk.
Team zit goed in elkaar en de wisselwerking met spelers en supporters is prettig te noemen.
In de winterstop 7e staan, man man, wat een prestatie |:)
Dieptepunt:
Moeilijk om die te vinden maar dan zeg ik toch de thuiswedstrijd tegen NAC.
NAC komt per ongeluk op 0-1 en weten dat de hele wedstrijd vol te houden.
Cambuur probeerde het wel maar het lukte niet.
Oei, wat heb ik me zitten te verbijten in het stadion :R
Cambuur degradeert dit seizoen niet meer, let maar op mn woorden !!
prettige jaarwisseling iedereen :D
Net even het halfjaar overzicht gezien maar man wat was die Rusnak belangrijk.. dat valt dan toch wat meer op in zo'n compilatie. Toch wel je beste speler die de deur uit is gelopen..
En wat was het een mooie seizoenshelft. Alleen Uit van Psv verloren. Wereldprestatie.
Niet te evenaren denk ik zo'n seizoenshelft.
Citaat van: De Gast op januari 04, 2015, 08:48:53
Net even het halfjaar overzicht gezien maar man wat was die Rusnak belangrijk.. dat valt dan toch wat meer op in zo'n compilatie. Toch wel je beste speler die de deur uit is gelopen..
En wat was het een mooie seizoenshelft. Alleen Uit van Psv verloren. Wereldprestatie.
Niet te evenaren denk ik zo'n seizoenshelft.
BElangrijk, ja. Onmisbaar, nee. Heeft ook veel mindere wedstrijden gehad. Maar beste speler? Nee. Als El Makrini de deur nu uitloopt wordt ik echt nerveus.
Citaat van: Destroyer op januari 04, 2015, 10:17:49
BElangrijk, ja. Onmisbaar, nee. Heeft ook veel mindere wedstrijden gehad. Maar beste speler? Nee. Als El Makrini de deur nu uitloopt wordt ik echt nerveus.
Niet doen, wij hebben nog maar 8 punten nodig voor handhaving!
Citaat van: Destroyer op januari 04, 2015, 10:17:49
Als El Makrini de deur nu uitloopt wordt ik echt nerveus.
Bakker gaat dan die positie opvullen lijkt mij. Dus weinig zorgen, die maakt goede stappen dit seizoen.
laten we eerlijk wezen......veel meer punten dan je mag verwachten met deze begroting!
normaal zit je met ong. een punt gemiddeld per wedstrijd, dus 34 pnt, net boven de na competitie.
dan zou je nog 8 punten in 17 wedstrijden moeten halen.
Ideaal dus om redelijk ontspannen de 2e helft van de competitie in te gaan en zelfs wat dingen uit te proberen en zo, waar nodig, zorgvuldig gerichte versterkingen voor te bereiden voor seizoen 15/16!
Waar een wil is is een weg !
Tis maar net of de mentaliteit goed zit.
De voorzitter van Real Madrid zei een keer in de media: Nu hebben wij de beste spelers in de wereld bij ons voetballen.
Real dacht nu dat zij op halve kracht wel even de prijzen binnen zouden halen.
Nou, het seizoen was afgelopen en ze hadden helemaal niks !
Ruzie in de groep en (ik meende) een zesde plaats in de competitie.
Ik heb veel vertrouwen in de huidige groep.
Spelers hebben veel voor elkaar over en vangen elkaars fouten op.
Ja, dan sta sta je zevende in de winterstop
Je kan nog zo,n mooie groep hebben maar als de koppies niet allemaal dezelfde kant op staan, dan wordt het tien keer niks.
Vanaf 18.30 uur een compilatie van de eerste seizoenshelft van Cambuur op Fox