Vanaf heden is de optie om bijlages bij te voegen verdwenen, ik zie dat er een poging is gewaagd om bestanden te uploaden die malafide software bevatten. (Oftewel een virus)
Dit kan iemand bewust of onbewust hebben gedaan maar goed. Ik kreeg wel eerder de melding van iemand dat zijn antivirus melding(en) gaf en dat blijkt hierdoor te komen. Helaas verdwijnt de bijlage functie hierdoor.
Ok. Jammer, gisteren heb ik wel geprobeerd een audio file te uploaden, welke te groot bleek. Kan dat het niet zijn? :)
In het sfeer forum.
En mijn avatar is nu ook weg ;(
tijd voor een nieuwe dus...
/edit: Gevonden!
Citaat van: dizzhead op december 12, 2014, 16:20:12
Ok. Jammer, gisteren heb ik wel geprobeerd een audio file te uploaden, welke te groot bleek. Kan dat het niet zijn? :)
In het sfeer forum.
Nee hoor, zat al een limiet op hoe groot een bestand mocht zijn. Maar heb al vaker berichtjes en mailtjes gehad en zag nu iets raars en bleek hieraan te liggen. Momenteel alles aan het nalopen.
Citaat van: dizzhead op december 12, 2014, 16:21:52
En mijn avatar is nu ook weg ;(
tijd voor een nieuwe dus...
Oeiii, blijkbaar ben ik iets te enthousiast geweest. Heb de map met alle bijlages en avatars geleegd. Stonden honderden in namelijk en kon niet vinden welke de malafide was.
Als je je avatar ergens upload en dan de link gebruikt dan zal dit niet snel weer gebeuren hehe.