Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: maxnl op december 02, 2014, 20:14:37

Titel: hooligans
Bericht door: maxnl op december 02, 2014, 20:14:37
Hey allemaal,
Wij zijn 2 scholieren uit Nederland en we doen een voor ons profielwerkstuk onderzoek naar voetbalgeweld in Nederland. Zouden jullie onze korte enquete in willen vullen? Duurt maar een minuutje! Dit is de link: https://nl.surveymonkey.com/s/YZF8F67. Het zou ons heel erg helpen! Alvast bedankt!
Titel: Re: hooligans
Bericht door: sccweestwel op december 02, 2014, 20:22:09
nee
Titel: Re: hooligans
Bericht door: John Hiatt op december 02, 2014, 20:39:09
Nee!

Slotje!
Titel: Re: hooligans
Bericht door: Daddy T. op december 02, 2014, 20:48:10
Citaat van: maxnl op december 02, 2014, 20:14:37
Hey allemaal,
Wij zijn 2 scholieren uit Nederland en we doen een voor ons profielwerkstuk onderzoek naar voetbalgeweld in Nederland. Zouden jullie onze korte enquete in willen vullen? Duurt maar een minuutje! Dit is de link: https://nl.surveymonkey.com/s/YZF8F67. Het zou ons heel erg helpen! Alvast bedankt!

Ingevuld, erg weinig vragen voor een onderzoek over voetbalgeweld.

Zolang je de oude strings van je vriendin via dit forum te koop kunt aanbieden  :zucht , hoeft op dit topic geen slotje.
Titel: Re: hooligans
Bericht door: Scc01 op december 02, 2014, 21:06:07
Citaat van: Daddy T. op december 02, 2014, 20:48:10

Zolang je de oude strings van je vriendin via dit forum te koop kunt aanbieden  :zucht , hoeft op dit topic geen slotje.

:_schater
Titel: Re: hooligans
Bericht door: maxnl op december 02, 2014, 21:10:20
Citaat van: Daddy T. op december 02, 2014, 20:48:10
Ingevuld, erg weinig vragen voor een onderzoek over voetbalgeweld.

Zolang je de oude strings van je vriendin via dit forum te koop kunt aanbieden  :zucht , hoeft op dit topic geen slotje.

hahaha, we moesten een kort onderzoek doen, de rest van onze onderzoeksvragen zijn voor t grootste deel al beantwoord. Daarnaast, voor n goeie prijs heb ik nog wel wat liggen  ;) maar hoe kan ik dat slotje er af halen dan? weet niet hoe dat werkt..
Titel: Re: hooligans
Bericht door: 666 op december 02, 2014, 22:19:14
 l0l
Titel: Re: hooligans
Bericht door: Clint op december 03, 2014, 07:26:24
Ingevuld.

Ik had toch wat meer bij de vragen verwacht om zelf ook wat te kunnen in/aanvullen.
Zo mis ik bv een vraagstelling/mening over de voetbalwet mbt het hooliganisme.

Maar goed, het is jullie onderzoek.
Titel: Re: hooligans
Bericht door: Lore op december 03, 2014, 09:06:05
Zou hij wel weten waten DKV is? Anders denk ik dat hij gaat denken dat Cambuur rivaliteit met een amateurclub heeft!
Titel: Re: hooligans
Bericht door: IsmailvanEssen op december 03, 2014, 09:12:39
Heb het voor je ingevuld omdat ik me verveelde op werk.. Beetje domme vragen maarja.. Hoop dat je een goed cijfer krijgt..
Titel: Re: hooligans
Bericht door: Goudvinger op december 03, 2014, 10:59:59
Ingevuld. Bij vraag 3 mis ik de optie: sommige mensen zijn nog te dom om te poepen.
Titel: Re: hooligans
Bericht door: EdsjeSCC op december 03, 2014, 11:42:48
Wat een slechte enquete. Bij volgens mij vraag 8 had ik graag een anders, namelijk... in willen vullen maar die optie was er niet.

Desalniettemin succes er mee
Titel: Re: hooligans
Bericht door: DeGroteLeeuwarder op december 03, 2014, 13:05:43
Tegenwoordig wordt je al snel als hooligan bestempeld. Veel mensen beschouwen je al als een hooligans als je de uitsupporters uitlokt of met spreekkoren mee doet. Ik vind dat de politie het vuurtje ook wat opstookt waardoor er agressie ontstaat. Als je alleen al bij de Poiesz op het fietspad staat na een thuiswedstrijd krijg je 9 van de 10 een grote bek van een agent.
Titel: Re: hooligans
Bericht door: Lore op december 03, 2014, 14:32:25
Citaat van: Goudvinger op december 03, 2014, 10:59:59
Ingevuld. Bij vraag 3 mis ik de optie: sommige mensen zijn nog te dom om te poepen.

:_schater :_schater
Titel: Re: hooligans
Bericht door: Taurus Jr op december 03, 2014, 21:52:01
Enquête had wel iets uitgebreider gemogen, het is wel heel eenvoudig zo... Plus jullie zouden ook wel wat meer over jullie zelf mogen vertellen, zoals de opleiding/niveau, exacte doel van deze enquête en ga zo maar door. (Een beetje toelichting zeg maar)
Tevens had vraag 10 ook wel meer opties gemogen of bijvoorbeeld een optie die je zelf kan invullen. Bepaalde media verdraaid met een hoop nieuws en niet alleen met "hooligans" de waarheid of het exacte verhaal.