Er waren even een paar robots(spammers) voor het eerst sinds CO opnieuw gelanceerd is. Het systeem draait nu weer op de laatste versie wat vermoedelijk het probleem was. Tevens heb ik de verificatie voor registratie een tikje aangepast om het moeilijker te maken voor bots.
Mocht je toch een bot tegenkomen stuur mij een bericht of druk op de knop Meld dit bericht aan een moderator.
Zal zondermeer een hele domme vraag zijn maarre, hoe herken ik een bot (ga er gemakshalve vanuit dat bot afkorting van robot is, maar daar sla ik wellicht de plank ook volledig mee mis)?
Citaat van: Shar op november 06, 2014, 23:24:36
Zal zondermeer een hele domme vraag zijn maarre, hoe herken ik een bot (ga er gemakshalve vanuit dat bot afkorting van robot is, maar daar sla ik wellicht de plank ook volledig mee mis)?
Niet echt een domme vraag hoor, maar dat klopt wel ja.
Dit zijn vaak computers en/of mensen die accounts aanmaken en onzinnige berichten posten, berichten sturen naar gebruikers of wat dan ook. Met onzinnige berichten kan het flauwekul zijn, reclame, virussen en dergelijke.
Hier volgen even een paar berichten van de bots die wat hadden geplaatst.
Citaat van: oppoobob op november 05, 2014, 09:07:19
It's a great story here. I'm reading it, I felt it was a very good knowledge yet.
Citaat van: oppoobob op november 05, 2014, 09:06:26
It is very good at it. I feel like I'm reading a lot. It can be used in everyday life, really.
Deze bot plaatste iets in het Zweeds omdat het topic in de titel het woord Zweden bevatte :P
Citaat van: TubbWann op november 03, 2014, 11:50:55
Detta var ganska stor. Synd om dem kastar.
Citaat van: TubbWann op november 03, 2014, 11:50:20
Grote stroom, geweldige ervaring.
Citaat van: Mchangning op oktober 23, 2014, 06:07:10
Kun je me leren. Ik zou heel erg zijn.
Deze onderste ging in op het woord "herdenking" wat ook in de titel stond.
Citaat van: Mchangning op oktober 23, 2014, 06:05:03
Ik was net als jij, ik begrijp je.
Citaat van: KaeowPadPu op oktober 16, 2014, 11:15:15
Een nieuwe kennis voor mij de beste.
Citaat van: KaeowPadPu op oktober 16, 2014, 11:13:46
I think it is a wonderful lot.
Citaat van: Shar op november 06, 2014, 23:24:36
Zal zondermeer een hele domme vraag zijn maarre, hoe herken ik een bot (ga er gemakshalve vanuit dat bot afkorting van robot is, maar daar sla ik wellicht de plank ook volledig mee mis)?
Een sprekend voorbeeld van een spambot is ook een account met de naam Dokkumer. Komt ook alleen maar onzin uit :devil
@ Taurus: bedankt voor de toelichting, weer wat geleerd. Zal het uiteraard melden mocht ik er één tegenkomen.
Zie overigens dat de eerste hier zich boven zelf gemeld heeft, de Dokbot :).
Is dit verleden tijd? :zucht
Ik hoop het niet
Citaat van: gobo op november 08, 2014, 10:31:00
Ik hoop het niet
Ik post binnenkort wel een paar foto's van mijn vriendin. Hoe de Schoot aan deze foto komt weet ik nog steeds niet.
Citaat van: Dokkumer op november 08, 2014, 11:39:15
Ik post binnenkort wel een paar foto's van mijn vriendin. Hoe de Schoot aan deze foto komt weet ik nog steeds niet.
Wij hebben nog rege..... :X :zweep l0l
Opnieuw een aantal bots hier, waaronder Kassanda..
Citaat van: CJ058 op november 24, 2014, 09:48:07
Opnieuw een aantal bots hier, waaronder Kassanda..
Alweer afgehandeld :) zal even dieper moeten kijken hoe zit dit flikken :rodekaart