Voor de geïnteresseerden, erg mooi stukje journalistiek:
http://www.tubantia.nl/extra/datajournalistiek/voetbalkaart
De cambuur kaarten zijn nog best verspreid trouwens.
valt me nog behoorlijk mee hoeveel SCC wij in de "provincie" hebben zitten
Citaat van: Marc S op oktober 24, 2014, 12:24:58
valt me nog behoorlijk mee hoeveel SCC wij in de "provincie" hebben zitten
En dan is dit nog de data van seizoen 13/14.
Eervolle vermelding voor Hilversum-Noord :insane
http://www.dichtbij.nl/t-gooi/regionaal-nieuws/artikel/3752488/is-het-gooi-de-ideale-plek-voor-een-professionele-voetbalclub.aspx
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 24, 2014, 13:01:24
Eervolle vermelding voor Hilversum-Noord :insane
http://www.dichtbij.nl/t-gooi/regionaal-nieuws/artikel/3752488/is-het-gooi-de-ideale-plek-voor-een-professionele-voetbalclub.aspx
En terecht!! _O_ _O_
Respect ouwe!
Bedankt voor de link! Hier op me werk zitten we met zn allen te kijken waar iedereen zijn supporters zitten..
wonen ook 52 fc oss supporters in haarlem 8P
Citaat van: Marc S op oktober 24, 2014, 15:35:40
wonen ook 52 fc oss supporters in haarlem 8P
Dat binnuh ezels :rodekaart
Maarliefst 32 seizoenkaarthouders van Cambuur in Amsterdam Museumkwartier. Dat is opvallend!
Citaat van: Viper op oktober 24, 2014, 15:50:05
Maarliefst 32 seizoenkaarthouders van Cambuur in Amsterdam Museumkwartier. Dat is opvallend!
Viel mij ook op. Maar ik dacht later dat dat wellicht sponsoren kunnen zijn. Vooralsnog heb ik nog maar 1 scc-er ontmoet die ook uit Amsterdam komt, maar geen SK had.
In mijn postcodegebied ben ik de enige, wat mij daar opvalt is dat er 6 ollenaren zitten in mijn wijk. Een postcode verder zit een dkv-er.... De vraag is nu, waar? :zweep
Citaat van: dizzhead op oktober 24, 2014, 15:59:08
Viel mij ook op. Maar ik dacht later dat dat wellicht sponsoren kunnen zijn. Vooralsnog heb ik nog maar 1 scc-er ontmoet die ook uit Amsterdam komt, maar geen SK had.
In mijn postcodegebied ben ik de enige, wat mij daar opvalt is dat er 6 ollenaren zitten in mijn wijk. Een postcode verder zit een dkv-er.... De vraag is nu, waar? :zweep
Zitten wel meer profclubs met exact 32 seizoenskaarthouders in die wijk.
Citaat van: Marc S op oktober 24, 2014, 16:25:49
Zitten wel meer profclubs met exact 32 seizoenskaarthouders in die wijk.
perskaarten of sponsoren (van KNVB) o.i.d. inderdaad.... .
Nog genoeg kutboeren in onze stad :R :R :R
Deze Statistieken kloppen, In het dorpje Boer met maar liefst 40 inwoners Woont 1 goede voetbalsupporter en die is voor ons |:)
674 kaarten in Cambuursterpad, hoezo Cambuur hoort op deze mooie locatie thuis :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 24, 2014, 20:21:10
674 kaarten in Cambuursterpad, hoezo Cambuur hoort op deze mooie locatie thuis :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Maar ook nog eens 23 viezerikken en 8 verdwaalden :P
Nee, er zijn maar 3 geschikte locaties in Leeuwarden, Wielenpole, Schepenbuurt en de Magere Weide. Die hoeken zijn SCHOON :devil
Ik verhuis trouwens naar, Morra, Jouswier of Niawier... Schoon gebied |:)
Citaat van: Dokkumer op oktober 24, 2014, 21:12:28
Nee, er zijn maar 3 geschikte locaties in Leeuwarden, Wielenpole, Schepenbuurt en de Magere Weide. Die hoeken zijn SCHOON :devil
Och Matengaarde in Apeldoorn is ook schoon _O_, maar daar in de buurt..... :zucht :zucht
In Bergum zijn we ook in de minderheid...
En iedereen maar denken dat die fabriek hier zo stinkt :wall
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 24, 2014, 21:32:16
Och Matengaarde in Apeldoorn is ook schoon _O_, maar daar in de buurt..... :zucht :zucht
Tja, in agrarisch gebied Wiesel kan ik het me best wel voorstellen ja :_schater
Citaat van: de Schoot op oktober 24, 2014, 22:03:48
In Bergum zijn we ook in de minderheid...
En iedereen maar denken dat die fabriek hier zo stinkt :wall
:_schater :_schater
Wat me verder ook opvalt is dat we qua verspreiding van de sk houders in den lande niets onderdoen voor clubs als AZ en Den Haag en we toch een aantal Eredivisieploegen onder ons laten. Ben benieuwd naar de cijfers over dit seizoen.
Ik mis Helmond.... :devil
Hee, er woont er nog 1 in Hengelo :thumbsup
Altijd gedacht dat ik de enige was.
Citaat van: Tukker op oktober 25, 2014, 10:10:53
Hee, er woont er nog 1 in Hengelo :thumbsup
Altijd gedacht dat ik de enige was.
Haha dacht al dat jij één van de twee was :P
Ik ben er één van 243 op mijn postcode, goed gezelschap dus. Ook 11 van hen.. :zucht en 3 verdwaalden ( 2x fc twente 1 x feyenoord.)
geen boeren of andere verdwaalden in mijn buurt
Citaat van: michello op oktober 24, 2014, 23:25:35
Ik mis Helmond.... :devil
Wat is daarmee gebeurd eigenlijk?
Citaat van: Marc S op oktober 24, 2014, 16:25:49
Zitten wel meer profclubs met exact 32 seizoenskaarthouders in die wijk.
:ams :ams :ams ?
Citaat van: mugel op oktober 28, 2014, 09:44:34
:ams :ams :ams ?
er is een wijk in amsterdam met exact 32 seizoenskaart houders vam verschillende clubs, waaronder Cambuur dus zou best om sponsorplekken kunnen gaan
Citaat van: dizzhead op oktober 24, 2014, 15:59:08
Viel mij ook op. Maar ik dacht later dat dat wellicht sponsoren kunnen zijn. Vooralsnog heb ik nog maar 1 scc-er ontmoet die ook uit Amsterdam komt, maar geen SK had.
In mijn postcodegebied ben ik de enige, wat mij daar opvalt is dat er 6 ollenaren zitten in mijn wijk. Een postcode verder zit een dkv-er.... De vraag is nu, waar? :zweep
:_schater
7 boeren in mijn dorp (is ook een boerendorp dus niet onlogisch), 1 utrecht supporter en 1 mede SCC hooligan welke ik niet ken.