Zojuist is er misschien een paar keer een fout pagina verschenen voor sommigen, misschien is dit je opgevallen of niet.
Maar dit was mijn schuld, zaten paar kleine foutjes in het systeem die er nu uit zijn en de Chat knop blijft nu actief, voorheen als je Chat ervoor had bleef Home geselecteerd dit is nu niet meer het geval :)
Ook is de pagina waar je kon kiezen tussen het oude en nieuwe eruit gehaald en word iedereen nu naar de nieuwe website gestuurd.
Citaat van: Taurus Jr op januari 26, 2013, 18:41:05
Zojuist is er misschien een paar keer een fout pagina verschenen voor sommigen, misschien is dit je opgevallen of niet.
Maar dit was mijn schuld, zaten paar kleine foutjes in het systeem die er nu uit zijn en de Chat knop blijft nu actief, voorheen als je Chat ervoor had bleef Home geselecteerd dit is nu niet meer het geval :)
Ook is de pagina waar je kon kiezen tussen het oude en nieuwe eruit gehaald en word iedereen nu naar de nieuwe website gestuurd.
Eerste is super, maar ik moest net nog steeds kiezen voor de oude of nieuwe hoor 8P
Dat zit in de cache van je browser, paar keer site laden of verfrissen en het is normaal.