Gister een groep van ongeveer 25-30 Leeuwarders in Heerenveen geweest. Aanval ingezet op de kroeg waar de "harde kern" van Heervenveen altijd zit. 9 arrestaties.
Citaat van: Ronnie tng op februari 10, 2013, 19:20:03
Gister een groep van ongeveer 25-30 Leeuwarders in Heerenveen geweest. Aanval ingezet op de kroeg waar de "harde kern" van Heervenveen altijd zit. 9 arrestaties.
Hebben die een harde kern dan? nog nooit gezien :_schater
Citaat van: Destroyer op februari 10, 2013, 19:40:16
Citaat van: Ronnie tng op februari 10, 2013, 19:20:03
Gister een groep van ongeveer 25-30 Leeuwarders in Heerenveen geweest. Aanval ingezet op de kroeg waar de "harde kern" van Heervenveen altijd zit. 9 arrestaties.
Hebben die een harde kern dan? nog nooit gezien :_schater
zeg maar zachte kern :)
Citaat van: Ronnie tng op februari 10, 2013, 19:20:03
Gister een groep van ongeveer 25-30 Leeuwarders in Heerenveen geweest. Aanval ingezet op de kroeg waar de "harde kern" van Heervenveen altijd zit. 9 arrestaties.
Aanval ingezet? Ik dacht een vriendelijke uitnodiging die gretig beantwoord werd? ;)
Ajax met een man of 40 zware vechtpartij gehad in een park, waar ze hadden afgesproken met Steaua die met een man of 60 was(waarvan 10 man NEC) Aantal gewonden, amper arrestaties.
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 20:32:45
Ajax met een man of 40 zware vechtpartij gehad in een park, waar ze hadden afgesproken met Steaua die met een man of 60 was(waarvan 10 man NEC) Aantal gewonden, amper arrestaties.
10 man NEC? wat bedoel je?
Harde kern van Nec heeft banden met die van Steaua. Vorige week was er ook een groepje van Nec in Amsterdam om hun Roemeense vrienden te ondersteunen :zweep
oke raar :D
zo 10 mrt 2013
Charges ME na wedstrijd Roda JC - Feyenoord KERKRADE - De mobiele eenheid (ME) heeft zondagmiddag in Kerkrade charges uitgevoerd na afloop van de wedstrijd Roda JC tegen Feyenoord. Daarbij werden drie mannen gearresteerd wegens opruiing, vernieling en mishandeling, maakte de politie bekend.
De ME greep volgens de politie in toen heethoofdige fans weigerden weg te gaan bij de uitgang van het stadion. Daarbij raakte niemand gewond.
De politie dwong nog voor de wedstrijd vlak bij Kerkrade een bus met 60 Feyenoordfans terug naar Rotterdam te rijden. De bus had zich in Born volgens afspraak voor de wedstrijd moeten melden, maar de chauffeur had dat niet gedaan. Daarop dwong de politie de chauffeur om met passagiers terug te keren. Aanvankelijk weigerde de chauffeur dat, omdat hij werd bedreigd door supporters. Daarop werd de bus onder begeleiding van de ME terug naar Rotterdam gebracht.
Ze maken d´r in rusland een sport opzich van,
Werd vandaag nog ff gemat op de tribune bij Ado - feyenoord...
Nu op ned 2 (vpro - vrijheid van tahrir) stuk over Al Ahly Ultra's
Brazilië - (Elfvoetbal) Een jaar voor het wereldkampioenschap voetbal gaat beginnen in Brazilië is er een verschrikkelijk drama gebeurd bij een amateurwedstrijd. Een scheidsrechter is onthoofd in het Zuid-Amerikaanse land.
Scheidsrechter steekt speler dood
De 20-jarige scheidsrechter kreeg volgens bericht uit Brazilië ruzie met de 30-jarige voetballer Josenir dos Santos Abreu. De arbiter had een mes bij zich en stak de speler neer, waarna de speler overleed.
Scheidsrechter door toeschouwers onthoofd
Toen namen de toeschouwers wraak en werd hij op een afschuwelijke manier om het leven gebracht. Hij werd onthoofd en zijn hoofd werd op een stok geplaatst.
De politie heeft inmiddels een man opgepakt die toegegeven heeft dat hij betrokken was bij het bizarre incident. De politie is nog op zoek naar meer betrokkenen.
Citaat van: gobo op juli 06, 2013, 22:49:03
Brazilië - (Elfvoetbal) Een jaar voor het wereldkampioenschap voetbal gaat beginnen in Brazilië is er een verschrikkelijk drama gebeurd bij een amateurwedstrijd. Een scheidsrechter is onthoofd in het Zuid-Amerikaanse land.
Scheidsrechter steekt speler dood
De 20-jarige scheidsrechter kreeg volgens bericht uit Brazilië ruzie met de 30-jarige voetballer Josenir dos Santos Abreu. De arbiter had een mes bij zich en stak de speler neer, waarna de speler overleed.
Scheidsrechter door toeschouwers onthoofd
Toen namen de toeschouwers wraak en werd hij op een afschuwelijke manier om het leven gebracht. Hij werd onthoofd en zijn hoofd werd op een stok geplaatst.
De politie heeft inmiddels een man opgepakt die toegegeven heeft dat hij betrokken was bij het bizarre incident. De politie is nog op zoek naar meer betrokkenen.
Bizar en ongelofelijk.. Dat dit nog kan in dat soort landen, en daar gaat het WK nog wel heen.. Afschuwelijk zulke landen, zag laatst ook een filmpje ergens in Afrika dat mensen levend verbrand werden omdat ze beschuldigd werden van hekserij. Bizar dat in deze moderne tijden dat soort praktijken nog steeds plaats vinden..
Zo te lezen heeft deze lafaard gekregen wat die verdiende enkeltje naar de hel..Wapens zijn en blijven voor slappelingen!
Citaat van: misideoldskool op juli 08, 2013, 21:07:05
Zo te lezen heeft deze lafaard gekregen wat die verdiende enkeltje naar de hel..Wapens zijn en blijven voor slappelingen!
:0= Geweld is sowieso iets doms.
Maar ik vind dat de mensen die de scheidsrechter zo gruwelijk vermoord hebben nou ook niet bepaald goed gehandeld hebben.. :zucht
Citaat van: Cambuur058 op juli 08, 2013, 21:15:20
:0= Geweld is sowieso iets doms.
Maar ik vind dat de mensen die de scheidsrechter zo gruwelijk vermoord hebben nou ook niet bepaald goed gehandeld hebben.. :zucht
Een scheidsrechter die met een mes het veld op stapt is ook niet normaal...
Citaat van: Cambuur058 op juli 07, 2013, 13:34:52
Bizar en ongelofelijk.. Dat dit nog kan in dat soort landen, en daar gaat het WK nog wel heen.. Afschuwelijk zulke landen, zag laatst ook een filmpje ergens in Afrika dat mensen levend verbrand werden omdat ze beschuldigd werden van hekserij. Bizar dat in deze moderne tijden dat soort praktijken nog steeds plaats vinden..
Je vind het ongelooflijk wat er in andere landen gebeurd. Hier gebeurd ieder weekend van alles op de amateurvelden. Grensrechter wordt getrapt, die uiteindelijk alsnog overlijdt. Jongetje van 14 wordt bij een jeugdtoernooi in coma geschopt. Wedstrijd Alphense Boys loopt uit op massale knokpartij.
Het enige verschil met de Brazilianen is dat er niemand onthoofd is.
Citaat van: Nightmarelwd op juli 08, 2013, 23:02:24
Je vind het ongelooflijk wat er in andere landen gebeurd. Hier gebeurd ieder weekend van alles op de amateurvelden. Grensrechter wordt getrapt, die uiteindelijk alsnog overlijdt. Jongetje van 14 wordt bij een jeugdtoernooi in coma geschopt. Wedstrijd Alphense Boys loopt uit op massale knokpartij.
Het enige verschil met de Brazilianen is dat er niemand onthoofd is.
Ja dat klopt, maar in Brazilië en landen waar armoede heerst gebeuren meer, en ergere, dingen dan hier. Het is in beide gevallen natuurlijk niet goed, geweld is nooit de oplossing, maar in dat soort landen is het toch wel de meest extreme vorm.
Citaat van: Dokkumer op juli 08, 2013, 21:31:21
Een scheidsrechter die met een mes het veld op stapt is ook niet normaal...
Weet ik, ik vind dat iedereen zich in die situatie heeft misdragen.. :R :R
Citaat van: Nightmarelwd op juli 08, 2013, 23:02:24
Je vind het ongelooflijk wat er in andere landen gebeurd. Hier gebeurd ieder weekend van alles op de amateurvelden. Grensrechter wordt getrapt, die uiteindelijk alsnog overlijdt. Jongetje van 14 wordt bij een jeugdtoernooi in coma geschopt. Wedstrijd Alphense Boys loopt uit op massale knokpartij.
Het enige verschil met de Brazilianen is dat er niemand onthoofd is.
Ja tuurlijk en Wiedemeijer het oek altied een mes in sien buse
Citaat van: Yellow Army op juli 08, 2013, 23:29:54
Ja tuurlijk en Wiedemeijer het oek altied een mes in sien buse
Om un appelsje met Cambuur te skillen :_schater
Citaat van: Yellow Army op juli 08, 2013, 23:29:54
Ja tuurlijk en Wiedemeijer het oek altied een mes in sien buse
:_schater :_schater
Citaat van: Nightmarelwd op juli 08, 2013, 23:02:24
Je vind het ongelooflijk wat er in andere landen gebeurd. Hier gebeurd ieder weekend van alles op de amateurvelden. Grensrechter wordt getrapt, die uiteindelijk alsnog overlijdt. Jongetje van 14 wordt bij een jeugdtoernooi in coma geschopt. Wedstrijd Alphense Boys loopt uit op massale knokpartij.
Het enige verschil met de Brazilianen is dat er niemand onthoofd is.
Wat hier in het amateurvoetbal gebeurt slaat ook werkelijk nergens op, dat soort idioten mogen w.m.b. nooit weer in de buurt van een veld komen, zelfs niet bij een hondenuitlaatveldje.
In Italie is men blij dat Hellas weer in de serie A haar kunsten mag vertonen.
http://www.youtube.com/watch?v=GeVNSWVMruY