Cambuur Online

Algemene Discussie => Van alles en nog wat => Topic gestart door: Taurus Jr op september 11, 2014, 19:33:06

Titel: PlayStation hoekje
Bericht door: Taurus Jr op september 11, 2014, 19:33:06
Welke supporters hebben hier trouwens een PlayStation?

In ieder geval heb ik er een (PS4), voeg me toe op PSN: RoyalMess-NL ben nu Destiny aan het installeren  :devil 8)

Vermeld even welke console en je naam!



PlayStation 3-----PlayStation 4
RoyalMess-NL
poelie-lwd


AmnesiaQQ--------AmnesiaQQ
derage88




Titel: Re: PlayStation hoekje
Bericht door: dizzhead op september 11, 2014, 22:26:49
Ps3. Dizz1008 is de naam. Voornamelijk fifa en gta
Titel: Re: PlayStation hoekje
Bericht door: poelie-lwd op september 12, 2014, 07:28:59
PS4 poelie-lwd BF4 en FIFA  :koffie
Titel: Re: PlayStation hoekje
Bericht door: nulachtenvieftig op september 12, 2014, 11:56:30
PS3: AmnesiaQQ (vraag me niet waarom..)
speel gta, battlefield en een hele hoop andere spellen. voeg me toe!
Titel: Re: PlayStation hoekje
Bericht door: dizzhead op september 12, 2014, 12:06:57
Citaat van: nulachtenvieftig op september 12, 2014, 11:56:30
PS3: AmnesiaQQ (vraag me niet waarom..)

waarom?  :y
Titel: Re: PlayStation hoekje
Bericht door: drg op september 12, 2014, 13:14:14
PS4 - derage88

Voornamelijk FIFA  :proost
Titel: Re: PlayStation hoekje
Bericht door: nulachtenvieftig op september 12, 2014, 16:17:37
Citaat van: dizzhead op september 12, 2014, 12:06:57
waarom?  :y

ben ik vergeten..  ;)
Titel: Re: PlayStation hoekje
Bericht door: Taurus Jr op september 14, 2014, 16:27:34
Citaat van: dizzhead op september 11, 2014, 22:26:49
Ps3. Dizz1008 is de naam. Voornamelijk fifa en gta

Kan die niet vinden op PSN  :zweep