Beste forumgenoten,
een kleine fout in de instellingen zorgde ervoor dat sinds gisteravond laat niemand meer heeft kunnen reageren. Deze fout is inmiddels verholpen en de veroorzaker heeft 20 stokslagen gekregen..
Lekker dat ik het vond 8P
Mijn welgemeende excuses voor de overlast!