Geachte Forumleden,
Voor mijn afstuderen richt ik mij op het ontwerpen van een tribunestoel.
Ik doe onderzoek naar de behoefte van de eindgebruikers en gebruikservaringen. Ik zou u daarom willen vragen of u in de gelegenheid bent een enquête in te vullen.
Het zal ongeveer 5 à 10 minuten van uw tijd in beslag nemen.
De link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=423492 (http://www.thesistools.com/web/?id=423492)
Ik zou het bijzonder op prijs stellen.
Alvast hartelijk bedankt!
Ingevuld.
Waardeloze stoelen op west, ik kijk elk seizoen met weemoed terug naar de stoelen op oost.
Die veren lekker mee. Die stoelen op West, drukken verschrikkelijk in de rug.
Citaat van: Galdiano op juli 31, 2014, 10:19:29
Ingevuld.
Waardeloze stoelen op west, ik kijk elk seizoen met weemoed terug naar de stoelen op oost.
Die veren lekker mee. Die stoelen op West, drukken verschrikkelijk in de rug.
Gewoon weer lekker op noord komen staan!
Afstuderen op een tribunestoel. :_schater
Ik wil staanplaatsen schrijf dat maar op.
Ik ben op zoek naar tribunestoelen met verstelbare zitting en kliksysteem zodat de stoelen direct losgeklikt kunnen worden om eens lekker mee te smijten. :devil
Edit: Uiteraard zal ik de enquête netjes invullen, mezelf wel afvragen wanneer er afgestudeerd mag worden op de paringsdans van de paarsgevlekte zeekomkommer.
Heb voor jou nog wel een studie liggen over de fossilisering van het pantoffeldiertje.
Tribunestoel... Alleen al voor deze taalflater verdien je een onvoldoende
Bijvoorbeeld: De tribunestoel bij mijn lokale voetbalclub, deze stoel beschikt over veel ruimte ten opzichte van de stoelen naast mij. Dat vindt ik het meest belangrijk.
Een werkwoord in de eerste persoon is NOOIT met een dt!!!
Citaat van: Clint op juli 31, 2014, 11:03:03
Heb voor jou nog wel een studie liggen over de fossilisering van het pantoffeldiertje.
Geweldig. Geheel vanuit eigen ervaringen op kleitablet geschreven?
Citaat van: SCC-J op juli 31, 2014, 10:51:13
Ik wil staanplaatsen schrijf dat maar op.
_O_
Graag verwarming in de zitting zodat ik geen kouwe poten krijg als ik er 90 min op sta. Tevens wat aerodynamischer zodat ik de stoel WEL in het uitvak kan smijten vanaf trappie 10.
Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2014, 11:48:09
Graag verwarming in de zitting zodat ik geen kouwe poten krijg als ik er 90 min op sta. Tevens wat aerodynamischer zodat ik de stoel WEL in het uitvak kan smijten vanaf trappie 10.
tja gooibare stoelen, hadden ze bij NEC toch maar even mooi geregeld :_schater
Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2014, 11:48:09
Graag verwarming in de zitting zodat ik geen kouwe poten krijg als ik er 90 min op sta. Tevens wat aerodynamischer zodat ik de stoel WEL in het uitvak kan smijten vanaf trappie 10.
Wat moet jij met zittingsverwarming als je constant op trappie 10 staat. Dan moet je trapverwarming hebben en dat is in deze zaak niet aan de orde.
Ingevuld :thumbsup
Ook ingevuld :devil
Ik wil een verwarmde stoel, een lekkere masseuse, een houdertje voor mijn biertje, topless bediening! Komkommertijd!
Voetbal kijk je staand en niet zittend. |:)
Zitten kun je thuis voor de buis.
Deze enquête is slechts een klein onderdeel van mijn afstuderen.
Ik zal vervolgens een tribunestoel gaan ontwerpen.
Ik ben nog op zoek naar enkele respondenten. :D
Alvast bedankt voor jullie reacties, wordt zeer op prijs gesteld, wie weet komt het ooit nog eens ten goede aan de stoelen bij Cambuur 8)