Alleen tekst
|
Tekst met afbeeldingen
Cambuur Online
Algemene Discussie => Van alles en nog wat => Topic gestart door: IsmailvanEssen op juli 23, 2014, 09:42:26
Titel:
In zweden doen ze ons ook al na...
Bericht door:
IsmailvanEssen
op
juli 23, 2014, 09:42:26
Titel zegt het al:
http://www.vkmag.com/magazine/vuurwerk_openingsceremonie_gothia_cup_2014
Titel:
Re: In zweden doen ze ons ook al na...
Bericht door:
sccambuurlwdd
op
juli 23, 2014, 10:37:41
In welk opzicht doen ze ons na?
Titel:
Re: In zweden doen ze ons ook al na...
Bericht door:
666
op
juli 23, 2014, 10:58:39
Mooi topic :|
Titel:
Re: In zweden doen ze ons ook al na...
Bericht door:
drg
op
juli 23, 2014, 11:04:33
't is daar bijna net zo druk in een wedstrijd als bij ons op de training :zweep
Alleen tekst
|
Tekst met afbeeldingen