De Chat is nu volledig operationeel :)
Klik op Chat in het menu en je hebt de chat ervoor, vooral handig tijdens wedstrijden.
Hopelijk tijdens de wedstrijd wat minder gewauwel in de topics. Ging vroeger ook altijd leuk in de chat. :proost
Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:08:08
Hopelijk tijdens de wedstrijd wat minder gewauwel in de topics. Ging vroeger ook altijd leuk in de chat. :proost
Op Top Sport Leeuwarden ging het ook goed in de chat en was er geen onoverzichtelijk spam op het forum :P
Ik doelde meer op nog vroeger.. De nog oudere Cambuur Online.. Later werd er niet veel meer gebruik van de chat gemaakt. VOlgens mij omdat er veel users overstapten qua browser en die chat toen alleen op IE werkte.
TSL chat was ook leuk, niet vaak geweest maar zeker gezellig.
Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:20:07
Ik doelde meer op nog vroeger.. De nog oudere Cambuur Online.. Later werd er niet veel meer gebruik van de chat gemaakt. VOlgens mij omdat er veel users overstapten qua browser en die chat toen alleen op IE werkte.
TSL chat was ook leuk, niet vaak geweest maar zeker gezellig.
Ahhh IE dat was vroegah :P
Toen was ik nog niet op CoL :)
Hehe, was inderdaad heel vroeger. Voor de opmars van Firefox nog of toen Netscape nog een procent of 3 marktaandeel had :devil