Cambuur Online

Cambuur op het Internet => Nieuws => Topic gestart door: Taurus Jr op januari 16, 2013, 22:50:51

Titel: Chat
Bericht door: Taurus Jr op januari 16, 2013, 22:50:51
De Chat is nu volledig operationeel :)
Klik op Chat in het menu en je hebt de chat ervoor, vooral handig tijdens wedstrijden.
Titel: Re: Chat
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:08:08
Hopelijk tijdens de wedstrijd wat minder gewauwel in de topics. Ging vroeger ook altijd leuk in de chat.  :proost
Titel: Re: Chat
Bericht door: Taurus Jr op januari 17, 2013, 22:12:42
Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:08:08
Hopelijk tijdens de wedstrijd wat minder gewauwel in de topics. Ging vroeger ook altijd leuk in de chat.  :proost

Op Top Sport Leeuwarden ging het ook goed in de chat en was er geen onoverzichtelijk spam op het forum :P
Titel: Re: Chat
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:20:07
Ik doelde meer op nog vroeger.. De nog oudere Cambuur Online.. Later werd er niet veel meer gebruik van de chat gemaakt. VOlgens mij omdat er veel users overstapten qua browser en die chat toen alleen op IE werkte.
TSL chat was ook leuk, niet vaak geweest maar zeker gezellig.
Titel: Re: Chat
Bericht door: Taurus Jr op januari 17, 2013, 22:21:32
Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:20:07
Ik doelde meer op nog vroeger.. De nog oudere Cambuur Online.. Later werd er niet veel meer gebruik van de chat gemaakt. VOlgens mij omdat er veel users overstapten qua browser en die chat toen alleen op IE werkte.
TSL chat was ook leuk, niet vaak geweest maar zeker gezellig.

Ahhh IE dat was vroegah :P
Toen was ik nog niet op CoL :)
Titel: Re: Chat
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:26:14
Hehe, was inderdaad heel vroeger. Voor de opmars van Firefox nog of toen Netscape nog een procent of 3 marktaandeel had :devil