(0-0) (1-1)
3-1 3-2
Hemmen Manu
Ogbeche Barto
Lukoki
4x :gelekaart
3-0 (3-0)
Leeuwin
Manu
Ritzmaier
4x :gelekaart
Hetzelfde wedstrijdverloop als 2 seizoenen geleden :devil
2-1 (1-0)
Hemmen
Ritzmaier
3x geel
1x rood
2-1 (1-0)
Barto
Manu
4x geel
Ja Ogbeche scoort vanaf sien bank zeker 8P
3-2 (1-2)
Manu
Ritzmaier
vd Laan
6x :gelekaart
9732 dolenthousiaste supporters
Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2014, 08:48:30
3-2 (1-2)
Manu
Ritzmaier
vd Laan
6x :gelekaart
9732 dolenthousiaste supporters
Zelfs 132 fans van olle enthousiast |:)
1-0 (0-0)
Hemmen
3 geel
Citaat van: Drumfather SCC op februari 09, 2014, 02:59:24
Ja Ogbeche scoort vanaf sien bank zeker 8P
Toen wisten we nog niet dat de blessure 4 weken is.
Thuis maar weer eens voor de 0
2-0 (1-0)
vd Laan
Manu
4x geel
4 - 2 :hein
Citaat van: Official-Sphere op februari 09, 2014, 18:12:39
Toen wisten we nog niet dat de blessure 4 weken is.
Grapke hoor Sphere :proost
Zou mooi zijn.. Kan hij een mannetje bij de palen zetten bij corners met zn controller 8P
Ik zeg 2-1 Cambuur, Puur omdat PEC goede spelers mist
Anders werd t verdomde lastig... Nu ook, maar minder
2-0 (1-0)
Manu
Ritzmaier
1x :gelekaart
1 - 1
Manu
4x geel
2-1 (1-1)
Manu 2x
3x :gelekaart
1-0 (1-0)
Manu
4x :gelekaart
2-1 rust
3-2 eindstand
Hemmen
Manu
Leeuwin
5x geel
1x rood
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
4-2 (3-1)
hemmen
manu
hemmen
bijker hooligan
4x :gelekaart 1x :rodekaart
3-1 (1-0)
Leeuwin
Manu
Lukokie
3x geel
1x rood Fernandez :zweep
3-1 (2-0)
Manu
leeuwin
Ritzmaier
3xgeel
Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk
3-0 (1-0)
Manu
Ritzmaier
Manu
5x geel
5-0 (2-0)
Manu
Ritzmaier
Manu
Makrini
Ritzmaier
3x geel
Citaat van: dizzhead op februari 11, 2014, 16:37:02
5-0 (2-0)
Manu
Ritzmaier
Manu
Makrini
Ritzmaier
3x geel
Kijk, dat zijn voorspellingen. :thumbsup
3-1(1-1)
Hemmen
Manu
Manu
5x :gelekaart
4-1 (2-0) 3-1 (2-0)
Hemmen
Manu
Bakker
Ritzmaier
5x :gelekaart
1x :rodekaart
2-2 (1-1)
Hemmen
Bakker
5x geel
1x rood
3-0 (2-0)
Manu 2x
Ritzmaier
3x :gelekaart
(1-0) Manu
2-0 Ritzmaier
4x geel
1-3 (1-0)
Manu
3x :gelekaart
2-1 (1-1)
Barto
Ritzmaier
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
1-0 (0-0)
Manu
3 x :gelekaart
3-1 (2-0)
Manu
Barto
Ritzmaaier
4* :gelekaart
2-1 (1-0)
Manu
Ritzmaier
3 x geel
3-1 (2-0)
Manu 3x
4x geel
2-0 (1-0)
Manu
Bakker
2 geel
3-1.
Manu
leeuwin
ritzmaijer.
Rust 1-0.
3geel.
2-1 (1-1)
Manu
Leeuwin
5x geel
1-0 (1-0)
Barto
5x :gelekaart
2-1 (1-1)
Manu
Manu
4x geel
3-0 (2-0)
Barto
Leeuwin
Lukoki
3x Geel
2-1 (1-0)
Manu
Bakker 4 :gelekaart
2-1 (1-0)
Manu
Manu
drie :gelekaart
1-0 (1-0)
Manu
3 x geel
2-1 (1-0)
Manu
Ritzmaier
3 x :gelekaart
2-1 (0-0)
Ritzmaier
Manu
4x :gelekaart
2-1 (0-1)
Manu
Lukoki
5x :gelekaart
1x :rodekaart
4-0 (2-0)
Barto
Lukoki
Manu
Lukoki
5 x geel
2-1 (1-1)
Ritzmaier
Manu
4 geel
3 -0 ( 1 - 0 )
Manu
Ritzmaier
Manu
4x :gelekaart
3-1 (1-0)
Manu
Manu
Ritzmaier
4x geel
3-1 (2-0)
Manu
Barto
Ritzmaier
4xgeel
2-0 (1-0)
Manu
Ritzmaier
2x geel
Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2014, 08:48:30
9732 dolenthousiaste supporters
Het waren er 9739, heb die 7 kleine kinderen op Oost niet geteld.
Levert toch wel bonuspunten op? :devil
Citaat van: Tukker op februari 11, 2014, 22:20:34
4-1 (2-0) 3-1 (2-0)
Goede aanpassing Tukkertje _O_
Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2014, 09:52:04
Het waren er 9739, heb die 7 kleine kinderen op Oost niet geteld.
Levert toch wel bonuspunten op? :devil
Ik heb die 7 kinderen ook gezien, en die waren zeker niet dolenthousiast, dus je hebt het toch precies goed. |:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 17, 2014, 18:37:12
Goede aanpassing Tukkertje _O_
Met Hemmen er in was het 4-1 geworden en hadden we een plekje hoger gestaan.
Thanx KA :proost