Cambuur Online

Algemene Discussie => Van alles en nog wat => Topic gestart door: stefanos689 op januari 29, 2014, 23:36:04

Titel: JOB - match reporter
Bericht door: stefanos689 op januari 29, 2014, 23:36:04
Hello,

I am looking for reporters (your job would be sending statistical data from stadium) for Cambuur home games. Payment is 65 euro per game. Payment includes any expenses. Extra 10 euro possible for more expensive games, but generally we expect you to cover all games and purchase permament ticket. Serious job for serious company. Interesting bonus system for good workers. Pls apply at stepan.luksik@rtsportscast.com for more info.

Stepan

P.S: Admin pls remove or transfer this wherever it belongs ( I do not want to act against rules of this forum).
Titel: Re: JOB - match reporter
Bericht door: Don op januari 30, 2014, 02:14:00
Iemand interesse in een baan als belchinees? Ik ga me in elk geval beschikbaar stellen. Mooi meegenomen die 65 euro.
Titel: Re: JOB - match reporter
Bericht door: Taurus Jr op januari 31, 2014, 15:41:01
Kwam een automatische ban per ongeluk op, volgens database leek dit op een spammer maar na nader inzien lijkt dit toch een legitieme gebruiker haha.

You've been automatically banned on accident, the system recognized a possible spam reference hence the automatic ban, this has been undone since you seem a legit user haha.
Titel: Re: JOB - match reporter
Bericht door: dizzhead op januari 31, 2014, 15:45:58
Citaat van: Taurus Jr op januari 31, 2014, 15:41:01
Kwam een automatische ban per ongeluk op, volgens database leek dit op een spammer maar na nader inzien lijkt dit toch een legitieme gebruiker haha.

You've been automatically banned on accident, the system recognized a possible spam reference hence the automatic ban, this has been undone since you seem a legit user haha.

Conclusie, haha is van alle talen. Mij niet gezien, gratis geld of niet, maar ik ga niet met een balpen/telefoon in het stadion zitten. Ik kom daar voor t voetbal  l0l
Titel: Re: JOB - match reporter
Bericht door: papier op januari 31, 2014, 15:47:28
Paar seizoenen geleden zat er altijd een jongen bij me in het vak door te bellen wie ingooide etcetera, kreeg er ook voor betaald. Maar goed, ook niks voor mij ik ga voor het plezier naar het stadion en werken doe ik wel op m'n werk.
Titel: Re: JOB - match reporter
Bericht door: Cambuur058 op januari 31, 2014, 16:07:32
Toch wel een mooi baantje
Titel: JOB - match reporter
Bericht door: Leovardia op januari 31, 2014, 18:23:20
Op sud zat een aantal
Jaren terug ook een poosje een belchinees met headsetjr


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: JOB - match reporter
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:06:12
Citaat van: Taurus Jr op januari 31, 2014, 15:41:01
Kwam een automatische ban per ongeluk op, volgens database leek dit op een spammer maar na nader inzien lijkt dit toch een legitieme gebruiker haha.

You've been automatically banned on accident, the system recognized a possible spam reference hence the automatic ban, this has been undone since you seem a legit user haha.
VOlgens Google is dit een spammer ;)
Titel: Re: JOB - match reporter
Bericht door: Taurus Jr op februari 01, 2014, 15:29:47
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:06:12
VOlgens Google is dit een spammer ;)

Doe je toch wat verkeerd ;)
Google zegt niet alles en na beetje rond zoeken omtrent RTsportscast kom je er gauw achter dat dit toch geen spammer is. ^^
Titel: Re: JOB - match reporter
Bericht door: Leovardiascc op februari 01, 2014, 15:34:00
niet echt handig dit baantje als je op noord zit  8P