Hello,
I am looking for reporters (your job would be sending statistical data from stadium) for Cambuur home games. Payment is 65 euro per game. Payment includes any expenses. Extra 10 euro possible for more expensive games, but generally we expect you to cover all games and purchase permament ticket. Serious job for serious company. Interesting bonus system for good workers. Pls apply at stepan.luksik@rtsportscast.com for more info.
Stepan
P.S: Admin pls remove or transfer this wherever it belongs ( I do not want to act against rules of this forum).
Iemand interesse in een baan als belchinees? Ik ga me in elk geval beschikbaar stellen. Mooi meegenomen die 65 euro.
Kwam een automatische ban per ongeluk op, volgens database leek dit op een spammer maar na nader inzien lijkt dit toch een legitieme gebruiker haha.
You've been automatically banned on accident, the system recognized a possible spam reference hence the automatic ban, this has been undone since you seem a legit user haha.
Citaat van: Taurus Jr op januari 31, 2014, 15:41:01
Kwam een automatische ban per ongeluk op, volgens database leek dit op een spammer maar na nader inzien lijkt dit toch een legitieme gebruiker haha.
You've been automatically banned on accident, the system recognized a possible spam reference hence the automatic ban, this has been undone since you seem a legit user haha.
Conclusie, haha is van alle talen. Mij niet gezien, gratis geld of niet, maar ik ga niet met een balpen/telefoon in het stadion zitten. Ik kom daar voor t voetbal l0l
Paar seizoenen geleden zat er altijd een jongen bij me in het vak door te bellen wie ingooide etcetera, kreeg er ook voor betaald. Maar goed, ook niks voor mij ik ga voor het plezier naar het stadion en werken doe ik wel op m'n werk.
Toch wel een mooi baantje
Op sud zat een aantal
Jaren terug ook een poosje een belchinees met headsetjr
Sent from my iPhone using Tapatalk
Citaat van: Taurus Jr op januari 31, 2014, 15:41:01
Kwam een automatische ban per ongeluk op, volgens database leek dit op een spammer maar na nader inzien lijkt dit toch een legitieme gebruiker haha.
You've been automatically banned on accident, the system recognized a possible spam reference hence the automatic ban, this has been undone since you seem a legit user haha.
VOlgens Google is dit een spammer ;)
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:06:12
VOlgens Google is dit een spammer ;)
Doe je toch wat verkeerd ;)
Google zegt niet alles en na beetje rond zoeken omtrent RTsportscast kom je er gauw achter dat dit toch geen spammer is. ^^
niet echt handig dit baantje als je op noord zit 8P