Paul Mulders op amateurbasis naar SC Cambuur
20.01.2014 - 15:22
Filipijns international Paul Mulders komt de rest van dit seizoen uit voor SC Cambuur. De ervaren middenvelder krijgt op amateurbasis de kans om zicht te bewijzen.
Mulders speelde tussen 2005 en 2007 al eerder voor SC Cambuur. In deze twee seizoenen kwam hij zestig keer in actie, waarin hij vijf keer het net vond. Daarna speelde hij nog voor onder andere Almere City en ADO Den Haag.
www.cambuur.nl
:wall gelukkig op amateurbasis
Welkom terug Sjokkie. Ik ben de eerste die zijn woorden terugneemt als je wel een meerwaarde blijkt te zijn!
Op amateurbasis, dat vind ik prima! Mooi in de plaats van Brands, zodat er met een uitgebreide groep getraind kan worden. Niks mis mee.
Niks mis mee, op amateurbasis dus geen gat in het budget. Ligt waarschijnlijk goed in de groep (Leeuwin) en is vooral voor de opvulling, kan ook mooi als we weer een beloftenelftal krijgen daar in spelen..
Citaat van: Collingwood op januari 20, 2014, 15:37:28
Op amateurbasis, dat vind ik prima! Mooi in de plaats van Brands, zodat er met een uitgebreide groep getraind kan worden. Niks mis mee.
Zo is het! :thumbsup
Hier kun je je op deze manier geen buil aan vallen.
Ik vond bovendien dat hij het tegen De Graafschap helemaal niet zo gek deed.
welkom terug |:)
hij heeft mij tegen de graafschap niet overtuigd maar het is altijd mooi mee genomen
wederom welkom |:)
welkom
Helemaal prima op amateurbasis! Geen slechte speler :)
Als dit een (extra) reden voor Leeuwin is om bij te tekenen is hij z´n geld dubbel en dwars waard. :P
Welkom terug!
Laat het maar zien Paultje.
Beter zo'n kerel in de selectie om mee te trainen dan die afgangers van een Swinkels en Brands, moeten ze maar beter leren spelen, dan maar ruimte maken voor spelers die wel graag willen met wat ze krijgen :thumbsup
zet m op jonge,veel plezier in leeuwarden.
Succes Paul, mooie deal zo! |:)