Cambuur Online

Algemene Discussie => Van alles en nog wat => Topic gestart door: De Raaf op november 05, 2013, 23:42:39

Titel: Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!
Bericht door: De Raaf op november 05, 2013, 23:42:39
Ga allemaal even naar www.petities.nl svp. En teken ook voor het feit dat Leeuwarden Leeuwarden mut bliewe en niet in fries verkracht wud
Titel: Re: Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!
Bericht door: EastSide058 op november 05, 2013, 23:47:55
Al gedaan ,
:0= Leeuwarden Anti Fries
Titel: Re: Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!
Bericht door: DayDreamer op november 06, 2013, 13:06:15
Al gedaan  :thumbsup
Titel: Re: Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!
Bericht door: dizzhead op november 05, 2014, 09:17:16
Citaat van: oppoobob op november 05, 2014, 09:07:19
It's a great story here. I'm reading it, I felt it was a very good knowledge yet.
wat is dit? Een spambot zonder spam? Geef me zijn ip, dan haal ik m neer.  :_spank   :devil
Titel: Re: Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!
Bericht door: Viper op november 05, 2014, 09:42:30
Citaat van: dizzhead op november 05, 2014, 09:17:16
wat is dit? Een spambot zonder spam? Geef me zijn ip, dan haal ik m neer.  :_spank   :devil

Haha inderdaad! Maar zijn nickname staat voor 'alle ballen op Bob', dus sowieso een ban.
Titel: Re: Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!
Bericht door: Unknown op november 05, 2014, 09:46:55
Willen ze de naam dan echt definitief Ljouwert maken? :R
Dat in de stad waar alleen Fries wordt gesproken door de mensen van buiten de stad die hier komen wonen en werken.
Ik hoorde echt pas serieus mensen Fries praten toen ik op het voortgezet onderwijs kwam, dat waren leerlingen van buitenaf.

Gewoon Leeuwarden gvd!
Titel: Re: Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!
Bericht door: SCC-J op november 05, 2014, 10:07:33
Wat is de aanleiding van deze petitie? En aan wie wordt deze petitie aangeboden?
Titel: Re: Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!
Bericht door: Dokkumer op november 05, 2014, 19:20:06
Citaat van: dizzhead op november 05, 2014, 09:17:16
wat is dit? Een spambot zonder spam? Geef me zijn ip, dan haal ik m neer.  :_spank   :devil
Meld het even eerder aan mij, dan kan ik ingrijpen.
Technische gedeelte moet maar door TaurusJr opgelost worden
Titel: Re: Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!
Bericht door: 666 op november 05, 2014, 19:33:39
Ondertekend..!
Titel: Re: Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!
Bericht door: dizzhead op november 05, 2014, 19:48:01
Citaat van: Dokkumer op november 05, 2014, 19:20:06
Meld het even eerder aan mij, dan kan ik ingrijpen.
Technische gedeelte moet maar door TaurusJr opgelost worden


:thumbsup Sorry chef.  :proost
Titel: Re: Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!
Bericht door: gobo op november 05, 2014, 19:53:24
Vorig jaar al gedaan. Ding is al een jaar oud
Titel: Re: Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!
Bericht door: Dokkumer op november 06, 2014, 10:54:40
Citaat van: dizzhead op november 05, 2014, 19:48:01

:thumbsup Sorry chef.  :proost
Ken gebeure... Met sien allen sien we meer ;)