Zojuist heb ik i.v.m. een vol rakende bijlage/avatar map van de website de boel opgeschoond, alle bijlagen die groter dan 256kb waren en ouder dan 25 dagen zijn hierdoor verwijderd. Tevens zijn ook avatars van leden die meer als 90 dagen niet hebben ingelogd ook verwijderd.
Nu kan iedereen rustig weer zijn bijlages posten en avatars uploaden zonder gedonder, graag zou ik wel willen vragen als jullie een avatar uploaden om dit via de optie "Specificeer een avatar via URL" te doen. Dit scheelt opslag ruimte en bandbreedte op de website.
Als je een avatar via een URL wilt uploaden zijn er talloze zogenaamde "Image hosting" websites.
Hieronder staan enkele:
http://imageshack.us/
http://imgur.com/
http://photobucket.com/
www.tinypic.com is ook een goede.
daar heb ik goede ervaringen mee en je hoeft geen account te maken.