Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: John Hiatt op september 21, 2013, 09:04:39

Titel: Intelligentie
Bericht door: John Hiatt op september 21, 2013, 09:04:39
Zou er bij Cambuur ook iets gedaan kunnen worden aan de intelligentie van de spelers? Lukoki pakt een hele onnozele gele kaart bij PSV, gisteravond drie domme kaarten tegen de egels. Allemaal overtredingen op de helft van de tegenstander, erg dom. Hierdoor benadeel je de ploeg, nu en in de toekomst!
Titel: Re: Intelligentie
Bericht door: piene hassus op september 21, 2013, 10:03:57
Intelligentie hewwe je of je hewwe ut niet maar ken dur oek treent wudde op spelinsicht! Oek ut hoofdstuk foorsetten geve mag wel weer us deurnomen wudde
Titel: Re: Intelligentie
Bericht door: Harry L. op september 21, 2013, 10:23:49
Citaat van: John Hiatt op september 21, 2013, 09:04:39
Zou er bij Cambuur ook iets gedaan kunnen worden aan de intelligentie van de spelers? Lukoki pakt een hele onnozele gele kaart bij PSV, gisteravond drie domme kaarten tegen de egels. Allemaal overtredingen op de helft van de tegenstander, erg dom. Hierdoor benadeel je de ploeg, nu en in de toekomst!

_O_
Titel: Re: Intelligentie
Bericht door: poelie-lwd op september 21, 2013, 10:35:42
Slotje!
Titel: Re: Intelligentie
Bericht door: de Schoot op september 21, 2013, 10:40:49
Als je met 't mes tussen de tanden speelt, is dit het risico. Heb hier minder problemen mee, dan kaarten voor de bal weg trappen, praten of je shirt uitdoen.
Titel: Re: Intelligentie
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2013, 12:21:14
Citaat van: de Schoot op september 21, 2013, 10:40:49
Als je met 't mes tussen de tanden speelt, is dit het risico. Heb hier minder problemen mee, dan kaarten voor de bal weg trappen, praten of je shirt uitdoen.
_O_ _O_