Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 20:20:11

Titel: Aanvragen kaart uitwedstrijden
Bericht door: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 20:20:11
Voor iedereen die buiten de stad woont is er een regeling zodat ze toch naar de uitwedstrijden kunnen en in het bezoekersvak kunnen.
Om hiervoor in aanmerking te komen heb je een uitkaart nodig en je moet uiteraard ver van Leeuwarden wonen. Als je in Wirdum woont geldt het natuurlijk niet.
Je kan om in aanmerking te willen komen contact opnemen met Sarah Tromp, het beste is het om dat per telefoon te doen. Je moet dan je gegevens doorgeven per mail, tevens kun je dan een lijst meesturen van de wedstrijden die je wilt bezoeken.
Als de wedstrijd bijna gespeeld gaat worden krijg je instructies hoe en tot wanneer je tijd hebt om je kaart te betalen. Vervolgens krijg je de combikaart thuis gestuurd en kun je die op de westrijddag omwisselen op een nader te bepalen plaats.
Sarah maakt voor telefonisch contact gebruik van het nummer van Keimpe, dit nummer kan ik hier helaas niet vermelden.
Overigens is deze regeling afhankelijk van de goodwill van de ontvangende club, als zij niet mee willen werken dan houdt het op.
Maar dit geldt ook voor het humeur van Sarah en of ze je mag.
Titel: Re: Aanvragen kaart uitwedstrijden
Bericht door: Tukker op september 18, 2013, 21:34:25
Citaat van: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 20:20:11
Voor iedereen die buiten de stad woont is er een regeling zodat ze toch naar de uitwedstrijden kunnen en in het bezoekersvak kunnen.
Om hiervoor in aanmerking te komen heb je een uitkaart nodig en je moet uiteraard ver van Leeuwarden wonen. Als je in Wirdum woont geldt het natuurlijk niet.
Je kan om in aanmerking te willen komen contact opnemen met Sarah Tromp, het beste is het om dat per telefoon te doen. Je moet dan je gegevens doorgeven per mail, tevens kun je dan een lijst meesturen van de wedstrijden die je wilt bezoeken.
Als de wedstrijd bijna gespeeld gaat worden krijg je instructies hoe en tot wanneer je tijd hebt om je kaart te betalen. Vervolgens krijg je de combikaart thuis gestuurd en kun je die op de westrijddag omwisselen op een nader te bepalen plaats.
Sarah maakt voor telefonisch contact gebruik van het nummer van Keimpe, dit nummer kan ik hier helaas niet vermelden.
Overigens is deze regeling afhankelijk van de goodwill van de ontvangende club, als zij niet mee willen werken dan houdt het op.
Maar dit geldt ook voor het humeur van Sarah en of ze je mag. Als dat laatste niet het geval is zal ze je tegenwerken waar ze kan. Stuur dan vooral geen mail naar Kees Elzinga want die brieft alles door aan zijn vriendin Sarah.
Zo houden ze samen ook CC buiten de deur.
Bedankt voor je uiteenzetting. Kees Elzinga ken ik persoonlijk niet maar als ik zijn naam google zie ik dat hij de voorzitter van KvC is? Wellicht heeft hij uit monde van zijn functie een goede verstandhouding met Sarah. En op zijn linkedin pagina staat het volgende:

Wanneer het in een organisatie niet lekker loopt, als communicatie stokt, ga ik rechtop zitten. Dan wil ik meteen mijn handen wel uit de mouwen steken. Het is immers jammer als werkzaamheden onvoldoende resultaat hebben, terwijl dat met een goede training of advies verholpen had kunnen worden.

Als iedereen binnen een organisatie weet wat hij van de ander mag verwachten, dan schept dat duidelijkheid. Goede contacten, zowel in- als extern maken het werk vaak zoveel makkelijker.


Hij is een voorstander van goede communicatie en goede contacten maakt het werk makkelijker; dat gaat helemaal goed komen  :proost

En dat Sarah haar mobiele nummer afgeschermd houdt, kan ik me wel wat bij voorstellen natuurlijk. Als ik zelf in dezelfde functie zou opereren zou ik denk ik hetzelfde doen. Maar ik zou wel reageren op e-mails  :devil

Maar ik ga er toch van uit dat iedereen die aan de club verbonden is een geel/blauw hart heeft. Of het nu van de BVO, KvC of CC is. Ik kan me dan ook moeilijk voorstellen dat mensen met een geel/blauw hart het elkaar zo moeilijk maken. Iedereen deelt toch dezelfde passie. En iedereen wil toch dat het stadion thuis en de uitvakken zo vol mogelijk zitten. Maar dat zal wel mijn naïviteit zijn.

Titel: Re: Aanvragen kaart uitwedstrijden
Bericht door: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 21:43:42
Citaat van: Tukker op september 18, 2013, 21:34:25
Bedankt voor je uiteenzetting. Kees Elzinga ken ik persoonlijk niet maar als ik zijn naam google zie ik dat hij de voorzitter van KvC is? Wellicht heeft hij uit monde van zijn functie een goede verstandhouding met Sarah. En op zijn linkedin pagina staat het volgende:

Wanneer het in een organisatie niet lekker loopt, als communicatie stokt, ga ik rechtop zitten. Dan wil ik meteen mijn handen wel uit de mouwen steken. Het is immers jammer als werkzaamheden onvoldoende resultaat hebben, terwijl dat met een goede training of advies verholpen had kunnen worden.

Als iedereen binnen een organisatie weet wat hij van de ander mag verwachten, dan schept dat duidelijkheid. Goede contacten, zowel in- als extern maken het werk vaak zoveel makkelijker.


Hij is een voorstander van goede communicatie en goede contacten maakt het werk makkelijker; dat gaat helemaal goed komen  :proost

En dat Sarah haar mobiele nummer afgeschermd houdt, kan ik me wel wat bij voorstellen natuurlijk. Als ik zelf in dezelfde functie zou opereren zou ik denk ik hetzelfde doen. Maar ik zou wel reageren op e-mails  :devil

Maar ik ga er toch van uit dat iedereen die aan de club verbonden is een geel/blauw hart heeft. Of het nu van de BVO, KvC of CC is. Ik kan me dan ook moeilijk voorstellen dat mensen met een geel/blauw hart het elkaar zo moeilijk maken. Iedereen deelt toch dezelfde passie. En iedereen wil toch dat het stadion thuis en de uitvakken zo vol mogelijk zitten. Maar dat zal wel mijn naïviteit zijn.
Dat is nou naïviteit ja. Sarah heeft helemaal geen binding met Cambuur, ze heeft alleen binding met haar loonstrook. Ik heb het nummer van Sarah wel, maar kan en wil dat niet geven. Je bent denk ik niet helemaal op de hoogte als je BVO, KvC en CC in een adem noemt.
Afijn ik zal niet meer reageren, je weet nu hoe het zit voor uitwedstrijden.
Titel: Re: Aanvragen kaart uitwedstrijden
Bericht door: Tukker op september 18, 2013, 21:47:05
Citaat van: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 21:43:42
Dat is nou naïviteit ja. Sarah heeft helemaal geen binding met Cambuur, ze heeft alleen binding met haar loonstrook. Ik heb het nummer van Sarah wel, maar kan en wil dat niet geven. Je bent denk ik niet helemaal op de hoogte als je BVO, KvC en CC in een adem noemt.
Afijn ik zal niet meer reageren, je weet nu hoe het zit voor uitwedstrijden.
Na BVO en KvC heb ik even een adempauze genomen en toen CC getypt. Maar ik blijf van mening dat we allemaal een geel/blauw hart hebben  |:) en het elkaar niet zo moeilijk moeten maken  :proost
Titel: Re: Aanvragen kaart uitwedstrijden
Bericht door: Montana op september 19, 2013, 10:23:27
Het klopt dat er voor iedereen die buiten de stad woont is er een regeling zodat ze toch naar de uitwedstrijden kunnen en in het bezoekersvak kunnen.
Dit heb ik zelf aan den lijve ondervonden toen ik nog in Amsterdam woonde (en nog niks bij de KvC deed) en zijn er nog wel een paar (ex)forumgangers die hier gebruik van hebben gemaakt.. Gewoon contact met Sarah/Bvo opnemen of met ons en wij doen ons best voor supporters die hier gebruik van willen maken.


Citaat van: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 20:20:11
Als dat laatste niet het geval is zal ze je tegenwerken waar ze kan. Stuur dan vooral geen mail naar Kees Elzinga want die brieft alles door aan zijn vriendin Sarah.
Zo houden ze samen ook CC buiten de deur.

@ Helmonder die laatste zin die jij tikt in je verhaal vind ik zwaar respectloos en getuigt van een zware misvatting. Als jij dit zo ervaart is dat erg jammer. Wij, en dan met name Kees, heeft zwaar z'n nek voor je uitgestoken. Maar hier hebben we het al een paar keer over gehad.
Titel: Re: Aanvragen kaart uitwedstrijden
Bericht door: dizzhead op september 19, 2013, 10:45:05
Citaat van: Montana op september 19, 2013, 10:23:27
Het klopt dat er voor iedereen die buiten de stad woont is er een regeling zodat ze toch naar de uitwedstrijden kunnen en in het bezoekersvak kunnen.
Dit heb ik zelf aan den lijve ondervonden toen ik nog in Amsterdam woonde (en nog niks bij de KvC deed) en zijn er nog wel een paar (ex)forumgangers die hier gebruik van hebben gemaakt.. Gewoon contact met Sarah/Bvo opnemen of met ons en wij doen ons best voor supporters die hier gebruik van willen maken.

Top! Dank voor de toelichting; ik zal dit binnenkort eens gaan regelen.
Titel: Re: Aanvragen kaart uitwedstrijden
Bericht door: John Hiatt op september 19, 2013, 13:07:26
Citaat van: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 21:43:42
Dat is nou naïviteit ja. Sarah heeft helemaal geen binding met Cambuur, ze heeft alleen binding met haar loonstrook. Ik heb het nummer van Sarah wel, maar kan en wil dat niet geven. Je bent denk ik niet helemaal op de hoogte als je BVO, KvC en CC in een adem noemt.
Afijn ik zal niet meer reageren, je weet nu hoe het zit voor uitwedstrijden.

ZOMM

:O
Titel: Re: Aanvragen kaart uitwedstrijden
Bericht door: richard op september 19, 2013, 14:31:33
Citaat van: Montana op september 19, 2013, 10:23:27
Het klopt dat er voor iedereen die buiten de stad woont is er een regeling zodat ze toch naar de uitwedstrijden kunnen en in het bezoekersvak kunnen.
Dit heb ik zelf aan den lijve ondervonden toen ik nog in Amsterdam woonde (en nog niks bij de KvC deed) en zijn er nog wel een paar (ex)forumgangers die hier gebruik van hebben gemaakt.. Gewoon contact met Sarah/Bvo opnemen of met ons en wij doen ons best voor supporters die hier gebruik van willen maken.


@ Helmonder die laatste zin die jij tikt in je verhaal vind ik zwaar respectloos en getuigt van een zware misvatting. Als jij dit zo ervaart is dat erg jammer. Wij, en dan met name Kees, heeft zwaar z'n nek voor je uitgestoken. Maar hier hebben we het al een paar keer over gehad.

Waarom stuurt die Kees dan mails rechtstreeks door aan Sarah?
Titel: Re: Aanvragen kaart uitwedstrijden
Bericht door: Dokkumer op september 19, 2013, 14:38:32
@Montana: Op de discussie transparant en eerlijk te houden... Zou het handig zijn dat Kees zich hier ook registreerde en af en toe eens een reactie gaf? Het is geen must om voor ieder wissewasje meteen te reageren, maar voor dit soort zaken -vooral omdat dit ook direct over hem gaat- zou het handig zijn dat hij zelf zijn zegje ook zou kunnen doen...
Titel: Re: Aanvragen kaart uitwedstrijden
Bericht door: Vanuit Helmond op september 19, 2013, 14:41:12
Citaat van: richard op september 19, 2013, 14:31:33
Waarom stuurt die Kees dan mails rechtstreeks door aan Sarah?
Omdat de KvC een transparante verhouding met de BVO heeft en hij vond dat hij die mail door moest sturen, bovendien heeft hij prive goede contacten met haar omdat het zijn ex-collega is. Hij heeft overigens zelf tegen mij gezegd dat hij alle mail over haar door zou sturen in het telefoongesprek wat ik met hem heb gehad. Transparantie naar zijn supporters toe zou ook niet verkeerd zijn, dus meld je aan bij het forum Kees, doe wat je voorganger deed en laat zien wat voor transparante verhouding je met je donateurs hebt.