Beste mede cambuur liefhebbers. Helaas heb ik voor mijn studie us mooie liwwadden moeten verlaten. Ik woon nu in Rotterdam en had hier maar een club kaart voor feyenoord genomen. Mijn vraag is hoe kom ik nu bij uitwedstrijden van cambuur? Wel super balen trouwens ik ging altijd naar cambuur kan nog goed de potjes herinneren tegen top oss, telstar etc. En nu woon ik er 3jaar niet meer promoveren de jongens wel super trots op trouwens _O_
Citaat van: Jules058 op september 07, 2013, 01:06:17
Beste mede cambuur liefhebbers. Helaas heb ik voor mijn studie us mooie liwwadden moeten verlaten. Ik woon nu in Rotterdam en had hier maar een club kaart voor feyenoord genomen. Mijn vraag is hoe kom ik nu bij uitwedstrijden van cambuur? Wel super balen trouwens ik ging altijd naar cambuur kan nog goed de potjes herinneren tegen top oss, telstar etc. En nu woon ik er 3jaar niet meer promoveren de jongens wel super trots op trouwens _O_
Studeerst vast geen Nederlandse taal?
Citaat van: De Jager op september 07, 2013, 02:59:37
Studeerst vast geen Nederlandse taal?
Laat die jongen lekker :|
Is best lastig om met te veel drank op achter een tablet een fatsoenlijk stuk tekst te schrijven. En nee ik studeer geen Nederlandse taal l0l
Citaat van: De Jager op september 07, 2013, 02:59:37
Studeerst vast geen Nederlandse taal?
:_schater
Citaat van: Jules058 op september 07, 2013, 01:06:17
Beste mede cambuur liefhebbers. Helaas heb ik voor mijn studie us mooie liwwadden moeten verlaten. Ik woon nu in Rotterdam en had hier maar een club kaart voor feyenoord genomen. Mijn vraag is hoe kom ik nu bij uitwedstrijden van cambuur? Wel super balen trouwens ik ging altijd naar cambuur kan nog goed de potjes herinneren tegen top oss, telstar etc. En nu woon ik er 3jaar niet meer promoveren de jongens wel super trots op trouwens _O_
Ik zou overleggen met Cambuur zelf, must sowieso een uitkaart en club card aanschaffen ben ik bang.
Zijn wel meer mensen met dit probleem, ook op het forum, dus er valt vast wel iets te regelen.
Alleen met wedstrijden tegen dkv, Groningen, Ajax enzo zal het moeilijk worden omdat er veel risico's bij deze wedstrijden zit.
Groningen zal ws geen probleem worden om even via Lwd te gaan. Ajax kan altijd wel wat geregeld worden.
Citaat van: De Jager op september 07, 2013, 02:59:37
Studeerst vast geen Nederlandse taal?
*niet de Nederlandse taal