Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Jules058 op september 07, 2013, 01:06:17

Titel: Zou graag mee willen naar uitwedstrijden. Maar heb nu geen idee hoe.
Bericht door: Jules058 op september 07, 2013, 01:06:17
Beste mede cambuur liefhebbers. Helaas heb ik voor mijn studie us mooie liwwadden moeten verlaten. Ik woon nu in Rotterdam en had hier maar een club kaart voor feyenoord genomen. Mijn vraag is hoe kom ik nu bij uitwedstrijden van cambuur? Wel super balen trouwens ik ging altijd naar cambuur kan nog goed de potjes herinneren tegen top oss, telstar etc. En nu woon ik er 3jaar niet meer promoveren de jongens wel super trots op trouwens _O_
Titel: Re: Zou graag mee willen naar uitwedstrijden. Maar heb nu geen idee hoe.
Bericht door: De Jager op september 07, 2013, 02:59:37
Citaat van: Jules058 op september 07, 2013, 01:06:17
Beste mede cambuur liefhebbers. Helaas heb ik voor mijn studie us mooie liwwadden moeten verlaten. Ik woon nu in Rotterdam en had hier maar een club kaart voor feyenoord genomen. Mijn vraag is hoe kom ik nu bij uitwedstrijden van cambuur? Wel super balen trouwens ik ging altijd naar cambuur kan nog goed de potjes herinneren tegen top oss, telstar etc. En nu woon ik er 3jaar niet meer promoveren de jongens wel super trots op trouwens _O_

Studeerst vast geen Nederlandse taal?
Titel: Re: Zou graag mee willen naar uitwedstrijden. Maar heb nu geen idee hoe.
Bericht door: Treb op september 07, 2013, 03:08:03
Citaat van: De Jager op september 07, 2013, 02:59:37
Studeerst vast geen Nederlandse taal?

Laat die jongen lekker  :|
Titel: Re: Zou graag mee willen naar uitwedstrijden. Maar heb nu geen idee hoe.
Bericht door: Jules058 op september 07, 2013, 04:00:45
Is best lastig om met te veel drank op achter een tablet een fatsoenlijk stuk tekst te schrijven. En nee ik studeer geen Nederlandse taal  l0l
Titel: Re: Zou graag mee willen naar uitwedstrijden. Maar heb nu geen idee hoe.
Bericht door: DC op september 07, 2013, 09:34:17
Citaat van: De Jager op september 07, 2013, 02:59:37
Studeerst vast geen Nederlandse taal?

:_schater

Citaat van: Jules058 op september 07, 2013, 01:06:17
Beste mede cambuur liefhebbers. Helaas heb ik voor mijn studie us mooie liwwadden moeten verlaten. Ik woon nu in Rotterdam en had hier maar een club kaart voor feyenoord genomen. Mijn vraag is hoe kom ik nu bij uitwedstrijden van cambuur? Wel super balen trouwens ik ging altijd naar cambuur kan nog goed de potjes herinneren tegen top oss, telstar etc. En nu woon ik er 3jaar niet meer promoveren de jongens wel super trots op trouwens _O_

Ik zou overleggen met Cambuur zelf, must sowieso een uitkaart en club card aanschaffen ben ik bang.
Zijn wel meer mensen met dit probleem, ook op het forum, dus er valt vast wel iets te regelen.
Alleen met wedstrijden tegen dkv, Groningen, Ajax enzo zal het moeilijk worden omdat er veel risico's bij deze wedstrijden zit.
Titel: Re: Zou graag mee willen naar uitwedstrijden. Maar heb nu geen idee hoe.
Bericht door: Dokkumer op september 07, 2013, 10:22:36
Groningen zal ws geen probleem worden om even via Lwd te gaan. Ajax kan altijd wel wat geregeld worden.
Titel: Re: Zou graag mee willen naar uitwedstrijden. Maar heb nu geen idee hoe.
Bericht door: Yellow Army op september 07, 2013, 10:41:41
Citaat van: De Jager op september 07, 2013, 02:59:37
Studeerst vast geen Nederlandse taal?

*niet de Nederlandse taal