De wedstrijd Cambuur - NAC is inmiddels te downloaden via nieuwsgroepen. Cambuur - Groningen staat er vandaag ook op. Andere memorabele wedstrijden zullen ook online komen. Ik heb geen torrents maar wellicht dat iemand anders ze daar online kan zetten?
Cambuur - NAC: http://www.binsearch.info/?b=SC+Cambuur+-+NAC+Breda+04-08-2013&g=alt.binaries.boneless&p=ww%40058.com+%28WW058%29&max=250 (http://www.binsearch.info/?b=SC+Cambuur+-+NAC+Breda+04-08-2013&g=alt.binaries.boneless&p=ww%40058.com+%28WW058%29&max=250)
:thumbsup
Cambuur - Groningen http://www.binsearch.info/?q=cambuur+groningen&max=100&adv_age=1100&server= (http://www.binsearch.info/?q=cambuur+groningen&max=100&adv_age=1100&server=)
En dan? Uitpakken en branden?
Kan, of op je laptop/pc laten staan ;)
Branden dus :P Laat ze niet staan ivm HD ruimtegebrek.
zou iemand stap voor stap mij kunnen uitleggen hoe ik het kan downloaden?
Bij voorbaat dank
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2013, 16:11:09
zou iemand stap voor stap mij kunnen uitleggen hoe ik het kan downloaden?
Bij voorbaat dank
de eenvoudigste manier:
download grabit (gratis, en te vinden met google) of kijk op http://www.binaries4all.nl/
vul bij de opties/instellingen je accountgegevens in van je provider
download het .nzb bestand en open het met grabit (als hij het niet automatisch doet)
mocht je bestanden missen dan kunnen deze gerepareerd worden dmv de .par bestanden. hier heb je quickpar voor nodig.
uitgebreide uitleg voor dummies staat ook allemaal op http://www.binaries4all.nl/
succes ermee !
Citaat van: fred op augustus 24, 2013, 16:14:53
uitgebreide uitleg voor dummies staat ook allemaal op http://www.binaries4all.nl/
Kijk aan zo'n laatste zin heb ik wat 8P :y :_schater
Maar volgens mij ging er bij upc iets mis, omdat die iets niets ondersteunden??
Klopt, die heeft geen gratis news server ...
Gratis news server kan je hier vinden:
http://just4today.net/ (http://just4today.net/)
met upc account werkt het op zicht ook wel. alleen werken die met fair use policy waardoor je na een behoorlijk aantal gig omlaag gezet wordt in snelheid.
daarom heb ik een payserver voor een paar euro in de maand en kan dan met 5mb/sec downloaden....
Chille shit WouterZz! Bedankt
Hartelijk dank!!!
Net even terug gekeken. Wat een lawaai na de 4-1 tot het eindsignaal |:)