Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: WouterZz op augustus 24, 2013, 12:54:37

Titel: Wedstrijd DVD's
Bericht door: WouterZz op augustus 24, 2013, 12:54:37
De wedstrijd Cambuur - NAC is inmiddels te downloaden via nieuwsgroepen. Cambuur - Groningen staat er vandaag ook op. Andere memorabele wedstrijden zullen ook online komen. Ik heb geen torrents maar wellicht dat iemand anders ze daar online kan zetten?

Cambuur - NAC: http://www.binsearch.info/?b=SC+Cambuur+-+NAC+Breda+04-08-2013&g=alt.binaries.boneless&p=ww%40058.com+%28WW058%29&max=250 (http://www.binsearch.info/?b=SC+Cambuur+-+NAC+Breda+04-08-2013&g=alt.binaries.boneless&p=ww%40058.com+%28WW058%29&max=250)
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: Bernardo op augustus 24, 2013, 13:51:00
 :thumbsup
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: WouterZz op augustus 24, 2013, 14:33:06
Cambuur - Groningen http://www.binsearch.info/?q=cambuur+groningen&max=100&adv_age=1100&server= (http://www.binsearch.info/?q=cambuur+groningen&max=100&adv_age=1100&server=)
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2013, 15:51:20
En dan? Uitpakken en branden?
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: Bernardo op augustus 24, 2013, 15:57:28
Kan, of op je laptop/pc laten staan  ;)
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2013, 16:00:05
Branden dus :P Laat ze niet staan ivm HD ruimtegebrek.
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2013, 16:11:09
zou iemand stap voor stap mij kunnen uitleggen hoe ik het kan downloaden?

Bij voorbaat dank
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: fred op augustus 24, 2013, 16:14:53
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2013, 16:11:09
zou iemand stap voor stap mij kunnen uitleggen hoe ik het kan downloaden?

Bij voorbaat dank

de eenvoudigste manier:

download grabit (gratis, en te vinden met google) of kijk op http://www.binaries4all.nl/
vul bij de opties/instellingen je accountgegevens in van je provider
download het .nzb bestand en open het met grabit (als hij het niet automatisch doet)
mocht je bestanden missen dan kunnen deze gerepareerd worden dmv de .par bestanden. hier heb je quickpar voor nodig.

uitgebreide uitleg voor dummies staat ook allemaal op http://www.binaries4all.nl/



succes ermee !
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2013, 16:18:29
Citaat van: fred op augustus 24, 2013, 16:14:53
uitgebreide uitleg voor dummies staat ook allemaal op http://www.binaries4all.nl/

Kijk aan zo'n laatste zin heb ik wat  8P :y :_schater
Maar volgens mij ging er bij upc iets mis, omdat die iets niets ondersteunden??
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: punkman op augustus 24, 2013, 16:20:06
Klopt, die heeft geen gratis news server ...
Gratis news server kan je hier vinden:
http://just4today.net/ (http://just4today.net/)
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: fred op augustus 24, 2013, 16:34:55
met upc account werkt het op zicht ook wel. alleen werken die met fair use policy waardoor je na een behoorlijk aantal gig omlaag gezet wordt in snelheid.
daarom heb ik een payserver voor een paar euro in de maand en kan dan met 5mb/sec downloaden....
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: kapseltje op augustus 24, 2013, 17:41:51
Chille shit WouterZz! Bedankt
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: DMS78 op augustus 24, 2013, 18:34:20
Hartelijk dank!!!
Titel: Re: Wedstrijd DVD's
Bericht door: fred op augustus 24, 2013, 19:56:54
Net even terug gekeken. Wat een lawaai na de 4-1 tot het eindsignaal  |:)