Wat vinden jullie van die extra reclameborden op Noord? Ik vind het er echt niet uitzien, past totaal niet bij de tribune!
Jammer dat er daardoor ook niet netjes met de opgehangen spandoeken omgegaan werd, al begrijp ik dat de doeken niet voor reclame uitingen mogen hangen.
Jouw/jullie doek zag er vanaf ZUID gezien mooi uit op west..
Tja en die reclame borden, ik hoop dat het wat oplevert......
Wat voor extra borden kun je dat vanaf noord zien of bedoel je gewoon die witte?
Die borden die voor het bordes van de trappen hangen -BOSO-..
Volgens mij is dit allemaal de schuld van Sandor :devil
er maar heel snel af die dingen!!! Noord is bedoeld voor doeken niet voor reclame!!! :(
leverd wel poen op net als de zaken club 3 x de omzet van een jupiler duel,,zaten 30 Groningers de hele avond te blazen
hevve niks van de wedstrijd zien,,,nieuw stadion wut steeds noodzakelijker we groeien uit de voegen
Citaat van: denistel op augustus 18, 2013, 11:52:30
leverd wel poen op net als de zaken club 3 x de omzet van een jupiler duel,,zaten 30 Groningers de hele avond te blazen
hevve niks van de wedstrijd zien,,,nieuw stadion wut steeds noodzakelijker we groeien uit de voegen
Met die ezel van een Crone wut dat nooit wat!!
Citaat van: denistel op augustus 18, 2013, 11:52:30
leverd wel poen op
Zuid - oost - west prima!
NIET OP NOORD!! hangen al jaren doeken!! en worden nu weg gehaald door een boere sponsor BOSO!
Football is for you and me. Not for fucking industrie.
Ik mis voor de kijker vanaf noord linksboven op zuid nog een sponsor. Zie er suterich ùt zo'n oud ding
Daar kan ook wel bozo
Noord is voor de doeken er zijn verder voldoende plaatsen voor reclame! Tenzij er een partij komt die moeilijk veel wil betalen dan valt er over te denken.
Ja, ik vindt het eigenlijk ook niet netjes. Niet alles hoeft voor geld op op te draaien. Er zijn nog genoeg plekken voor reclame.
Ik neem aan dat dit z.s.m. weggehaald wordt! Schandalig dat een sponsor of de club wil dat daar reclame wordt opgehangen, zo iemand moet begrijpen dat daar spandoeken hangen waarvan sommigen al jaren en jaren meegaan, dan lijkt me dat voor die paar vierkante meter wel een ander plaatsje gevonden kan worden.
Citaat van: Southman op augustus 24, 2013, 23:52:49
Ik neem aan dat dit z.s.m. weggehaald wordt! Schandalig dat een sponsor of de club wil dat daar reclame wordt opgehangen, zo iemand moet begrijpen dat daar spandoeken hangen waarvan sommigen al jaren en jaren meegaan, dan lijkt me dat voor die paar vierkante meter wel een ander plaatsje gevonden kan worden.
Sponsoren zijn belangrijker dan de supporters bij het huidige bestuur! Zo snel mogelijk verwijderen dus.
Citaat van: Southman op augustus 24, 2013, 23:52:49
Ik neem aan dat dit z.s.m. weggehaald wordt! Schandalig dat een sponsor of de club wil dat daar reclame wordt opgehangen, zo iemand moet begrijpen dat daar spandoeken hangen waarvan sommigen al jaren en jaren meegaan, dan lijkt me dat voor die paar vierkante meter wel een ander plaatsje gevonden kan worden.
Tja, het kapitaal regeert...