Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: HilversumOnTour op augustus 18, 2013, 00:30:52

Titel: Reclameborden op Noord
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 18, 2013, 00:30:52
Wat vinden jullie van die extra reclameborden op Noord? Ik vind het er echt niet uitzien, past totaal niet bij de tribune!

Jammer dat er daardoor ook niet netjes met de opgehangen spandoeken omgegaan werd, al begrijp ik dat de doeken niet voor reclame uitingen mogen hangen.
Titel: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: SCCornjum op augustus 18, 2013, 03:41:05
Jouw/jullie doek zag er vanaf ZUID gezien mooi uit op west..

Tja en die reclame borden, ik hoop dat het wat oplevert......
Titel: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: thankyou op augustus 18, 2013, 08:25:26
Wat voor extra borden kun je dat vanaf noord zien of bedoel je gewoon die witte?
Titel: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: Dokkumer op augustus 18, 2013, 08:29:00
Die borden die voor het bordes van de trappen hangen -BOSO-..

Volgens mij is dit allemaal de schuld van Sandor :devil
Titel: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: SCC-J op augustus 18, 2013, 11:46:33
er maar heel snel af die dingen!!! Noord is bedoeld voor doeken niet voor reclame!!!  :(
Titel: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: denistel op augustus 18, 2013, 11:52:30
leverd wel poen op net als de zaken club 3 x de omzet van een jupiler duel,,zaten 30 Groningers de hele avond te blazen
hevve niks van de wedstrijd zien,,,nieuw stadion wut steeds noodzakelijker we groeien uit de voegen
Titel: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: richard op augustus 18, 2013, 11:55:25
Citaat van: denistel op augustus 18, 2013, 11:52:30
leverd wel poen op net als de zaken club 3 x de omzet van een jupiler duel,,zaten 30 Groningers de hele avond te blazen
hevve niks van de wedstrijd zien,,,nieuw stadion wut steeds noodzakelijker we groeien uit de voegen

Met die ezel van een Crone wut dat nooit wat!!
Titel: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: SCC-J op augustus 18, 2013, 11:56:07
Citaat van: denistel op augustus 18, 2013, 11:52:30
leverd wel poen op
Zuid - oost - west prima!

NIET OP NOORD!!  hangen al jaren doeken!! en worden nu weg gehaald door een boere sponsor BOSO!
Football is for you and me. Not for fucking industrie.
Titel: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: Greg op augustus 18, 2013, 12:06:23
Ik mis voor de kijker vanaf noord linksboven op zuid nog een sponsor. Zie er suterich ùt zo'n oud ding
Daar kan ook wel bozo
Titel: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: Jules058 op augustus 18, 2013, 21:21:14
Noord is voor de doeken er zijn verder voldoende plaatsen voor reclame! Tenzij er een partij komt die moeilijk veel wil betalen dan valt er over te denken.
Titel: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: Destroyer op augustus 22, 2013, 19:11:17
Ja, ik vindt het eigenlijk ook niet netjes. Niet alles hoeft voor geld op op te draaien. Er zijn nog genoeg plekken voor reclame.
Titel: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: Southman op augustus 24, 2013, 23:52:49
Ik neem aan dat dit z.s.m. weggehaald wordt! Schandalig dat een sponsor of de club wil dat daar reclame wordt opgehangen, zo iemand moet begrijpen dat daar spandoeken hangen waarvan sommigen al jaren en jaren meegaan, dan lijkt me dat voor die paar vierkante meter wel een ander plaatsje gevonden kan worden.
Titel: Re: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: Don op augustus 24, 2013, 23:58:58
Citaat van: Southman op augustus 24, 2013, 23:52:49
Ik neem aan dat dit z.s.m. weggehaald wordt! Schandalig dat een sponsor of de club wil dat daar reclame wordt opgehangen, zo iemand moet begrijpen dat daar spandoeken hangen waarvan sommigen al jaren en jaren meegaan, dan lijkt me dat voor die paar vierkante meter wel een ander plaatsje gevonden kan worden.
Sponsoren zijn belangrijker dan de supporters bij het huidige bestuur! Zo snel mogelijk verwijderen dus.
Titel: Re: Reclameborden op Noord
Bericht door: Yellow Army op augustus 25, 2013, 00:22:02
Citaat van: Southman op augustus 24, 2013, 23:52:49
Ik neem aan dat dit z.s.m. weggehaald wordt! Schandalig dat een sponsor of de club wil dat daar reclame wordt opgehangen, zo iemand moet begrijpen dat daar spandoeken hangen waarvan sommigen al jaren en jaren meegaan, dan lijkt me dat voor die paar vierkante meter wel een ander plaatsje gevonden kan worden.

Tja, het kapitaal regeert...