2-1 (1-0)
Hemmen
Bakker
5x geel
1-1 (1-0)
Feldballe 1 x
3 x geel
1 x rood
2-1 (0-1)
lukoki 2x
1x :gelekaart
Zonder Barto en Dijkstra:
4-2 (1-0)
Hemmen 2x
Schokker 1x
Ritzmaier 1x
5x geel
1x rood
1-0 (1-0)
Oebele 1x
3x geel
(met Mark de Liwadder 5-2 (0-2), 4x Mark, 1x Lukoki, 1x geel, 4x rood 8P 8P)
2-1 (1-1)
Hemmen
Bakker
3Xgeel
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
1-0 (0-0)
Hemmen
2x geel
met Barto:
0-2 :zucht
met Hemmen:
3-2 :y
1 - 0 (0 - 0)
Hemmen
2x :gelekaart
1-1 rust
3-1 eindstand
Bakker
Lukoki
Hemmen
3x geel
1x rood
9782 geel/blauwe supporters
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
0-3 (0-1)
4 gele kaarten
De complimenten weer naar Cambuur :(
0-4 met Barto
1-2 zonder Barto.
1-1 (0-1)
Hemmen
2x geel
2-1 (1-0)
Lukoki, Ritzmaier
4x geel
3-1 (1-0)
Lukoki
Hemmen
Hemmen
2 gele kaarten
9800 toechouwers
1-1 (0-0)
Hemmen
5x geel
1-0 (1-0)
hemmen
4 x :gelekaart 1 x :rodekaart
2-1 (0-1)
Lukoki
Schokker
3 x :gelekaart
1-1
(0-1)
Ritzmaier
3x geel
krijgst ek punten voor het goede aantal toeschouwers Ronnie ?
9680 8)
3-1
:scc
Lukoki
Schokker
Barto
1xrood
3xgeel
9600 toeschouwers
2-1 (1-1)
Hemmen
Bakker
3x geel
2-1 (1-0)
Hemmen
Ritzmaier
3x :gelekaart
1-0 (0-0)
Hemmen
3 x geel
2-2 (0-1)
Lucokei
hemmen
3x geel
0-3 Wij geen scorend vermogen en zij draaien lekker....
PS kan iemand mij uitleggen waarom je op maandag gaat oefenen tegen jong Groningen terwijl je een paar dagen later tegen Groningen 1 moet spelen?
Citaat van: YellowBlue op augustus 12, 2013, 12:08:54
0-3 Wij geen scorend vermogen en zij draaien lekker....
PS kan iemand mij uitleggen waarom je op maandag gaat oefenen tegen jong Groningen terwijl je een paar dagen later tegen Groningen 1 moet spelen?
Waarschijnlijk de enige tegenstander die kon om onze reserves wat speelminuten te geven
(1-0) Lukoki
2-1 Schokker
2x geel
Dit winnen we (helaas) niet
2-1 (0-1)
1x lukoki
1x hemmen
4x geel
0-1 (0-0)
4x geel
1-2 (0-1)
Hemmen
2x :gelekaart
9210 fanatieke supporters en 400 sikko's
2-1 (1-0)
Ritzmaier
Leeuwin
3x geel
2-1 (0-1)
Ritzmaier
Hemmen
3x :gelekaart
3-2 (2-0) |:)
1x Bakker
1x Grasmaaier
1x Hemmen
3x geel
:0= Volle bak, het snot voor de ogen en het komt goed! Zo goed vond ik Groningen niet tegen Utrecht!
3-1 winst, rust 1-1. 2e helft gas geven net zoals in de 1e 2 wedstrijden.
Hemmen, Ritzmaier en Paco.
2-1 (0-0)
Schokker
Ritzmaier -vrije trap van 23,5 meter-
4x :gelekaart
9720 geel/blauwe gekken
4-1 (2-1)
Hemmen
Lukoki
Lukoki
Ritzmaier
5 x geel
1 x rood
1-2 (1-0)
Hemmen
3x geel
1-0 (0-0)
Ritzmaier
3x geel
2-1(0-1)
Hemmen
Ritzmaier
4x geel
1-3 (1-1)
Hemmen 1x
3x Geel
1-0 (0-0)
Hemmen
2x geel
3-1 (0-0)
3x Hemmen
6x :gelekaart
3-1 (1-0)
2x Hemmen, 1x Bakker
3 X :gelekaart
rust 2-1 einde 3-2
1x hemmen 1 x ritzmaier en 1x lukoki
6 x geel
9.778
Rust 0-1
Eind 3-1
1x hemmen
1x grasmaaier
1x lukoki
2x :gelekaart
1-0 hemmen rust
1-1
1-2
2-2 ritzmaier
3-2 hemmen
4x geel
2 - 2 (0 - 1)
bakker.
ritzmaier.
3 :gelekaart
3-2 (1-2)
1 x Ritzmaier
1 x Schokker
1 x Hemmen
3 x geel
1-0 (0-0)
89' Hemmen
5x geel
1x rood
2-1 (1-1)
2x Ritzmaier
3x geel
1x rood
1-0
Hemmen
3 x geel camuur
2 x geel groningen
2-0
1 x Hemmen!
1 x Bakker
2 x geel
0-1 Rust
2-1 Eind
Ritzmaier
Hemmen
1x geel
0-1
2-1
Ritzmaier
lukoki
1x geel
0-1 rust
1-1 einde....doelpunt Hemmen
4 maal geel.
Uitverkocht huis.
1-1(0 - 0)
Lukoki
4 :gelekaart
Van harte poelie.
:proost
Iemand die 4-1 had :-)
Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2013, 20:06:02
4-1 (2-1)
Hemmen
Lukoki
Lukoki
Ritzmaier
5 x geel
1 x rood
Meneer Poelie verdient bonuspunten _O_ _O_ _O_
Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2013, 20:06:02
4-1 (2-1)
Hemmen
Lukoki
Lukoki
Ritzmaier
5 x geel
1 x rood
punten.....poelie