Cambuur Online

Cambuur op het Internet => Nieuws => Topic gestart door: Taurus Jr op januari 18, 2013, 13:19:35

Titel: Registratie
Bericht door: Taurus Jr op januari 18, 2013, 13:19:35
Aan de gebruikers die willen registreren, kijk goed of je het juiste email adres invoert want ik zie nu al enkele leden die wachten op activatie maar een niet bestaand email adres hadden ingevuld.
Controleer ook of je de mail hebt ontvangen in de map ongewenst of spam.
Kijk goed de activatie mail door want er staat een link in die gewoon aangeeft dat jij je op deze website hebt geregistreerd en daarna volgt een activatie link en een uitleg om handmatig te activeren.

Als je dit in gedachten houd heb je totaal geen problemen met registratie, dit ligt namelijk niet aan de server kant (website) maar aan de gebruikers kant. :)


Mocht je je email fout hebben ingevoerd je kan het hier via de activatie pagina ook veranderen.
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=activate
Je kan hier ook handmatig activeren door je code in te voeren die je via de mail hebt ontvangen.
Titel: Re: Registratie
Bericht door: Dokkumer op januari 18, 2013, 15:15:42
Mochten er mensen zijn die moeite hebben om hun email adres te geven. Wij garanderen dat de email adressen niet voor commerciƫle of andere doeleinden gebruikt gaan worden. U zult slechts de activatiemail ontvangen en verder niets wat u niet wilt.

Mocht u nog steeds niet overtuigd zijn, dan adviseren wij u om een email adres bij bijvoorbeeld Gmail www.gmail.com (http://www.gmail.com) aan te maken.
Titel: Re: Registratie
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 20, 2013, 15:03:04
Wat is dan het verschil tussen Gmail en de andere mailadressen ?
Titel: Re: Registratie
Bericht door: marrumer op mei 20, 2013, 15:14:55
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 20, 2013, 15:03:04
Wat is dan het verschil tussen Gmail en de andere mailadressen ?
het is een voorbeeld, hotmail en gmail enzo zijn heel makkelijk aan te maken.
Titel: Re: Registratie
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 20, 2013, 15:59:47
Bedankt voor je uitleg Marrumer  |:)