Maar even een topicje geopent voor de Liga BBVA (Spaanse competitie) omdat die er nog niet was :insane
David Villa naar Atletico Madrid, goed voor hem want hij kreeg niet de speeltijd die die verdiende bij Barcelona. Ben er zelf ook wel blij mee want ben wel fan van Villa, dus maar even Atletico shirtje halen lol.
Had hem liever bij Arsenal gezien want dat vind ik 'n mooie club met 'n mooi teneu. Maar goeie move van Villa!
Citaat van: Cambuur058 op juli 08, 2013, 17:51:56
Maar even een topicje geopent voor de Liga BBVA (Spaanse competitie) omdat die er nog niet was :insane
En dat wou ik eigenlijk wel zo houden, straks willen we nog een topic aan de Luxemburgse competitie besteden :devil
Citaat van: Dokkumer op juli 08, 2013, 19:58:16
En dat wou ik eigenlijk wel zo houden, straks willen we nog een topic aan de Luxemburgse competitie besteden :devil
Maar waar moet ik dat dan plaatsen haha. Want als ik 't ergens anders neerzet gaan ook weer mensen zeuren, en er is er toch ook 1 voor de BPL? :proost
Citaat van: Cambuur058 op juli 08, 2013, 20:09:39
Maar waar moet ik dat dan plaatsen haha. Want als ik 't ergens anders neerzet gaan ook weer mensen zeuren, en er is er toch ook 1 voor de BPL? :proost
Nou je
hoeft het niet te plaatsen. Niemand verplicht je daartoe :devil
Citaat van: brambo3004 op juli 08, 2013, 20:32:28
Nou je hoeft het niet te plaatsen. Niemand verplicht je daartoe :devil
Het spijt me...... :y l8l
Citaat van: Dokkumer op juli 08, 2013, 19:58:16
En dat wou ik eigenlijk wel zo houden, straks willen we nog een topic aan de Luxemburgse competitie besteden :devil
En terecht. Binnenkort Differdange - Utrecht.
Ohnee, dat moet in het Europa League topic natuurlijk :proost
'Real laat kans om Falcao te halen liggen: United en Chelsea twijfelen'
Zondag, 18 augustus 2013 om 11:25
AS Monaco ontkende met een kort statement op Twitter dat er problemen zijn rondom Radamel Falcao, maar Marca heeft toch echt andere informatie. De Spaanse sportkrant bracht vrijdag naar buiten dat de aanvaller alweer weg zou willen en dat zijn zaakwaarnemer Falcao bij diverse Europese topclubs had aangeboden. Nu claimt het dagblad dat Real Madrid de kans om de voormalig sterspeler van Atlético Madrid binnen te halen heeft afgewezen, omdat het alle aandacht richt op Gareth Bale.
/
Real zit al wekenlang achter de vleugelflitser van Tottenham Hotspur aan en zou bereid zijn om meer dan honderd miljoen euro te betalen voor Bale, die daarmee zou uitgroeien tot de duurste speler ooit. De Koninklijke legde eerder al vele miljoenen neer voor de komst van Casemiro, Daniel Carvajal, Isco en Asier Illarramendi en kan het zich dan ook niet veroorloven om ook nog eens vele miljoenen voor Falcao uit te trekken.
Marca beweert dat Falcao om verschillende redenen wil vertrekken bij Monaco. De Colombiaan zou niet tevreden zijn met de transferactiviteiten van de club, hoewel er grote namen als Joao Moutinho, James Rodríguez en Eric Abidal werden binnengehaald, en kreeg bovendien tegen de verwachting in dat hij, net als 'normale' Franse burgers, belasting moet afdragen aan zijn loon. Dit vanwege de nieuwe regels die moeten worden ingevoerd in Frankrijk.
Falcao zou zodoende alweer willen vertrekken bij Monaco, dat deze zomer liefst zestig miljoen euro betaalde aan Atlético om de spits binnen te halen. Real Madrid heeft geen interesse, maar Manchester United en Chelsea zouden volgens de geruchten nog wel in de race zijn. David Moyes zou Falcao willen laten samenspelen met Robin van Persie, terwijl José Mourinho in de goaltjesdief een geschikt alternatief ziet voor Wayne Rooney en/of Samuel Eto'o. Falcao zou voor 45 miljoen euro zijn aangeboden.
Liga Barca/Real is een betere benaming. Een totaal niet spannende competitie.