9 juli, om 19:00 wanneer is cristovao een keer van de partij?
Zou mooi zijn als we hem eens in actie kunnen zien. Want ik heb nu nog geen idee wat hij kan. Hoop dat 'ie snel herstelt.
zaterdag kenne we voor het eerst lekker aan de bak dit binne potjes voor regio vernaak
Citaat van: denistel op juli 07, 2013, 15:20:52
zaterdag kenne we voor het eerst lekker aan de bak dit binne potjes voor regio vernaak
Ik las Valkenswaard vv de Valk?
ja klopt wij gaan met 4 man rond half 11 weg
ruppert gaatst filmen?
of moet iemand anders de taak overnemen :proost
Matchday!! |:)
Maar even kijken vanavond...
Doen de testspelers ook mee?
Iemand enig idee?
Vuurwerk graag thuishouden :_schater :_schater
Hoe lijkt het met de geblesseerde spelers? Kan Hemmen spelen?, kan Christavao eindelijk eens spelen?
Citaat van: peter op juli 09, 2013, 11:12:04
Maar even kijken vanavond...
Doen de testspelers ook mee?
Iemand enig idee?
Vuurwerk graag thuishouden :_schater :_schater
Volgens mij doen de testspelers mee, ja.
Bron: http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=64675&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Het zegt alleen allemaal weer zo weinig tegen een amateurteam. Ze moeten zaterdag tegen Sparta maar even goed getest worden!
Citaat van: Collingwood op juli 09, 2013, 11:38:28
Volgens mij doen de testspelers mee, ja.
Bron: http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=64675&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Het zegt alleen allemaal weer zo weinig tegen een amateurteam. Ze moeten zaterdag tegen Sparta maar even goed getest worden!
Als we tegen Sparta volledig door de mand vallen zal dat wel een flinke dreun zijn op mijn vertrouwen voor volgend seizoen.
Proefspelers Pereira en Massih Wassey doen zeker mee. En dit tweette Henk Albers net:
Feldballe zal mogelijk een klein deel van de wedstrijd tegen #Kootstertille mee gaan doen. #Cambuur
Dus er is ook een kans dat we de nieuwe testspeler Oliver Feldballe in actie kunnen zien.
Vanavond ook entree betalen?
Citaat van: Timmie op juli 09, 2013, 15:32:50
Vanavond ook entree betalen?
volgens mij €7,50
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
@HenkAlbers1970: Opstelling #CAMBUUR Nienhuis,Pereira,VdLaan,Leeuwin,Droste,Wassey,ElMakrini,Bakker,DeGraaf,Hemmen,Schokker #KooCam #Kootstertille #vvog
De graaf: hij kan hard lopen, maar een bal goed raken is iets anders.
12e minuut 0-1 Erik Bakker
'12 Erik Bakker 0-1 Rebound van de paal
'20 Hemmen 0-2
'38 Jeremy de Graaf 0-3
Hoe doen de proefspelers het?
Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 19:43:03
'38 Jeremy de Graaf 0-3
Haha, hij kreegt veel kritiek maar toch flikt hij het weer! Vorige wedstrijd had hij ook al 2 goals en 2 assists...
Citaat van: KristCambuur op juli 09, 2013, 19:46:07
Haha, hij kreegt veel kritiek maar toch flikt hij het weer! Vorige wedstrijd had hij ook al 2 goals en 2 assists...
Als statistieken de doorslag geven....
Ruststand: 0-3
0-1 Bakker
0-2 Hemmen
0-3 Jeremy de Graaf
Citaat van: KristCambuur op juli 09, 2013, 19:46:07
Haha, hij kreegt veel kritiek maar toch flikt hij het weer! Vorige wedstrijd had hij ook al 2 goals en 2 assists...
Toch is hij niet zo goed als de rest.
Citaat van: Yellow Army op juli 09, 2013, 19:47:33
Als statistieken de doorslag geven....
Ik snap wat je bedoeld maar uiteindelijk geven goals en assists toch de doorslag. Ik zeg niet dat hij een contract verdiend maar slecht doet hij het zeker niet!
:)
Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 19:50:24
Toch is hij niet zo goed als de rest.
Hij kan meekomen en ik vind dat het word overdreven hoe slecht hij het doet. Of hij een contract verdiend is een andere vraag...
Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 19:50:24
Toch is hij niet zo goed als de rest.
Hij is waarschijnlijk ook niet zo duur als de rest :clint
Citaat van: KristCambuur op juli 09, 2013, 19:54:25
Ik snap wat je bedoeld maar uiteindelijk geven goals en assists toch de doorslag. Ik zeg niet dat hij een contract verdiend maar slecht doet hij het zeker niet!
Ik kan er niet over oordelen. Heb hem nog niet in actie kunnen zien, maar gezien zijn stats moge het duidelijk zijn dat ie zijn bijdrage levert.
Citaat van: KristCambuur op juli 09, 2013, 19:55:55
:) Hij kan meekomen en ik vind dat het word overdreven hoe slecht hij het doet. Of hij een contract verdiend is een andere vraag...
Het is spelen tegen de amateurs... heel wat anders dan tegen Sparta of Mallorca...
49' 0-4 Hemmen
Assist: Jeremy de Graaf ;) ;)
0-4 Hemmen! Goede assist van De Graaf.
De Graaf doet het goed :proost
Citaat van: DMS78 op juli 09, 2013, 20:11:09
Het is spelen tegen de amateurs... heel wat anders dan tegen Sparta of Mallorca...
Klopt. Maar veel mensen zijn al negatief voor ze hem zelf hebben zien spelen. Overigens gaf hij net weer de assist.
Ik kan pas een oordeel vellen als hij het ook laat zien tegen betere tegenstanders... :proost
'67 Van Moorsel 0-5
Feldballe schijnt indruk te maken?
'82 Barto 0-6
Het zegt natuurlijk nog niets, maar eagles staan 3 - 0 voor tegen az?
Citaat van: Lore op juli 09, 2013, 20:45:00
Het zegt natuurlijk nog niets, maar eagles staan 3 - 0 voor tegen az?
Oh ja.. Zal wel een goeie ploeg zijn.. Laat toch weer zien dat top JL en Eredivisie niet zo veel van elkaar verschillen. Maar inderdaad, zegt natuurlijk niks.
Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 20:48:41
Oh ja.. Zal wel een goeie ploeg zijn.. Laat toch weer zien dat top JL en Eredivisie niet zo veel van elkaar verschillen. Maar inderdaad, zegt natuurlijk niks.
Az kan natuurlijk vandaag ook gewoon zwaar getraind hebben.
Weet iemand of Cambuur vandaag getraind heeft?
'90 Feldballe 0-7
Citaat van: Lore op juli 09, 2013, 20:51:37
Az kan natuurlijk vandaag ook gewoon zwaar getraind hebben.
Weet iemand of Cambuur vandaag getraind heeft?
Ja Cambuur heeft vandaag getraind. Feldballe deed alleen niet mee, was wel toeschouwer.
Citaat van: Lore op juli 09, 2013, 20:51:37
Az kan natuurlijk vandaag ook gewoon zwaar getraind hebben.
Weet iemand of Cambuur vandaag getraind heeft?
Ja, Cambuur heeft vandaag getraind.
En het eerste doelpunt van Veldballe
Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 20:53:05
'90 Feldballe 0-7
Gelijk maar vast leggen, als ik het zo hoor!
Citaat van: Galdiano op juli 09, 2013, 20:55:00
Gelijk maar vast leggen, als ik het zo hoor!
Dan moeten we De Graaf vastleggen voor 5 jaar gezien z'n assists, goals, snelheid, voorzet etc. 8P
Eindstand Kootstertille - SC Cambuur
0-7
0-1 Bakker
0-2 Hemmen
0-3 Jeremy de Graaf
0-4 Hemmen
0-5 Paco van Moorsel
0-6 Barto
0-7 Feldballe
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 09, 2013, 20:55:30
Dan moeten we De Graaf vastleggen voor 5 jaar gezien z'n assists, goals, snelheid, voorzet etc. 8P
De Graaf vind ik niks.. Maar over die Deen heb ik (tot nu toe) alleen nog maar positieve verhalen gehoord. Wil hem graag in actie zien, word leuk tegen Sparta.
Heeft iemand deze wedstrijd ook gefilmt?
O en amateurkenners/mensen die er bij waren, goede uitslag? Werd er een beetje goed gevoetbald? |:) |:)
Citaat van: Lore op juli 09, 2013, 20:51:37
Az kan natuurlijk vandaag ook gewoon zwaar getraind hebben.
Weet iemand of Cambuur vandaag getraind heeft?
Az heeft vanmiddag een zware conditie training gehad met oa een duur loop ;)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 09, 2013, 20:55:30
Dan moeten we De Graaf vastleggen voor 5 jaar gezien z'n assists, goals, snelheid, voorzet etc. 8P
Was maar een geintje ;)
Als de 'kenners' het als zeggen dat Feldballe in enkele minuten al bter voetbalt dan De Graaf wil dat wel wat zeggen.
Citaat van: Galdiano op juli 09, 2013, 21:02:39
Az heeft vanmiddag een zware conditie training gehad met oa een duur loop ;)
Vertekend beeld dus! Toch had ik het niet erg gevonden als Cambuur 3 - 0 wint van een vermoeid AZ
Slecht veldspel van Cambuur. Geen creativiteit en te laag tempo.
Op dit moment degradatiekandidaat nummer 1!
Proefspelers:
Pereira: maakte een redelijke tot goede (fitte) indruk. Verdedigend echter niet/ te weinig getest. Viel me zeker niet tegen.
Duitse Canadees: paar goede ballen, maar komt tekort in mijn ogen.
de Graaf: komt tekort.
Feldballe: uitstekende voetballer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Makrini vond ik onthutsend zwak. Wil spel verdelen en dat kan hij absoluut niet!!!
2/3 goede en snelle buitenspelers, linksmidden en (voetballende) laatste man moeten er echt bij, wil je niet voor joker staan straks!
Citaat van: AL op juli 09, 2013, 21:29:35
Slecht veldspel van Cambuur. Geen creativiteit en te laag tempo.
Op dit moment degradatiekandidaat nummer 1!
Proefspelers:
Pereira: maakte een redelijke tot goede (fitte) indruk. Verdedigend echter niet/ te weinig getest. Viel me zeker niet tegen.
Duitse Canadees: paar goede ballen, maar komt tekort in mijn ogen.
de Graaf: komt tekort.
Feldballe: uitstekende voetballer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Makrini vond ik onthutsend zwak. Wil spel verdelen en dat kan hij absoluut niet!!!
2/3 goede en snelle buitenspelers, linksmidden en (voetballende) laatste man moeten er echt bij, wil je niet voor joker staan straks!
Oei.. Was 't weer zo slecht als de vorige x?
Citaat van: AL op juli 09, 2013, 21:29:35
Slecht veldspel van Cambuur. Geen creativiteit en te laag tempo.
Op dit moment degradatiekandidaat nummer 1!
Proefspelers:
Pereira: maakte een redelijke tot goede (fitte) indruk. Verdedigend echter niet/ te weinig getest. Viel me zeker niet tegen.
Duitse Canadees: paar goede ballen, maar komt tekort in mijn ogen.
de Graaf: komt tekort.
Feldballe: uitstekende voetballer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Makrini vond ik onthutsend zwak. Wil spel verdelen en dat kan hij absoluut niet!!!
2/3 goede en snelle buitenspelers, linksmidden en (voetballende) laatste man moeten er echt bij, wil je niet voor joker staan straks!
Eens, als toevoeging..... Brands eens op zijn eigen positie neer zetten, is een speler waar ik zeker wat in zie!!
Maar je voetbalt over het algemeen ook minder lekker tegen amateurs dan tegen een BVO. Tuurlijk, 1 op 1 hoor je altijd beter te zijn, maar het voetbalt anders tegen teams die eigenlijk veel slechter zijn. Je wint wel dikker, maar je voetbalt minder lekker.. Tenminste dat heb ik uit eigen ervaring.
Als ik met mijn eigen team tegen een vergelijkbaar team speel, spelen we qua positiespel, balbezit, zorgvuldigheid in passen, etc een stuk beter dan als we tegen een team spelen die we helemaal overhoop spelen. Weet niet waarom, maar zo gaat 't bij ons. En ik hoop dat Cambuur hier ook last van heeft want dat zou het matige spel verklaren, tsja.. Probeer een beetje positief te blijven he! :y :y
En we zullen echt pas zien hoe we er voor staan zaterdag tegen Sparta.
Citaat van: richard op juli 09, 2013, 21:54:28
Eens, als toevoeging..... Brands eens op zijn eigen positie neer zetten, is een speler waar ik zeker wat in zie!!
Mag wel eens wat makkelijker voetballen, en wat minder voor eigen belang gaan.
Citaat van: Andre-Lwd op juli 09, 2013, 21:55:53
Mag wel eens wat makkelijker voetballen, en wat minder voor eigen belang gaan.
Dat is dus het mooie, eigenwijs zijn......
De wedstrijd werd in een te laag tempo gespeeld.
En moeilijk om conclusies te trekken.....
Wat me wel opviel is dat er met van moorsel en brands
meer voetbal in het team kwam.
Die de graaf is wel een echte buiten en deed het zeker niet
slecht.
Die duitse canadees vond ik niks.....lodeweges was steeds
met hem in gesprek want hij maakte steeds de verkeerde
beslissingen.
Je ziet gewoon dat het team nog niet ingespeeld is.
Kan natuurlijk ook nog niet.
Tegen sparta maar eens kijken hoe het team ervoor staat.
heb weinig nieuws gezien .Hemmen slecht ,barto nog slechter .Barto mag wel eens aan zijn balaanname werken .Als die goed is scheelt dat zelfs in zo,n oefenwedstr 3 goals
@Sunderland & Peter
Wat vonden jullie van die Deen?
Citaat van: peter op juli 09, 2013, 22:18:47
De wedstrijd werd in een te laag tempo gespeeld.
En moeilijk om conclusies te trekken.....
Wat me wel opviel is dat er met van moorsel en brands
meer voetbal in het team kwam.
Die de graaf is wel een echte buiten en deed het zeker niet
slecht.
Die duitse canadees vond ik niks.....lodeweges was steeds
met hem in gesprek want hij maakte steeds de verkeerde
beslissingen.
Je ziet gewoon dat het team nog niet ingespeeld is.
Kan natuurlijk ook nog niet.
Tegen sparta maar eens kijken hoe het team ervoor staat.
Wat deed die de graaf goed dan.......vind het helemaal niks zulke spelers halen op de trainingen zelf het niveau naar beneden....
Je gaat toch niet op basis van een wedstrijd tegen een stel amateurs conclusies trekken over de sterkte van Cambuur. Daar valt na de wedstrijd van zaterdag wellicht voor het eerst wat zinnigs over te zeggen, zo is mijn mening.
Citaat van: Collingwood op juli 09, 2013, 22:32:54
Je gaat toch niet op basis van een wedstrijd tegen een stel amateurs conclusies trekken over de sterkte van Cambuur. Daar valt na de wedstrijd van zaterdag wellicht voor het eerst wat zinnigs over te zeggen, zo is mijn mening.
_O_ _O_
Mee eens! :y
Ja wat moet je van die Deen zeggen .Goede lengte ,goede techniek snelle balbehandeling .Laat em zaterdag maar meespelen vanaf minuut 1 .Dan kun je zien hoe hij ook fysiek zijn mannetje staat
09-07-2013 Regioteam Kootstertille - S.C. Cambuur: Highlights (13/14)
Citaat van: Collingwood op juli 09, 2013, 22:32:54
Je gaat toch niet op basis van een wedstrijd tegen een stel amateurs conclusies trekken over de sterkte van Cambuur. Daar valt na de wedstrijd van zaterdag wellicht voor het eerst wat zinnigs over te zeggen, zo is mijn mening.
Gaat om individuele kwaliteiten van spelers zelf hoe ze lopen hoe ze zich opstellen coaching balaanname dat hoort tegen elke tegenstander hetzelfde te zijn.....dat zie je bij van Moorsel dat het goed is brands en zeker feldballe die gast heeft echt kwaliteit en die pereirra viel me ook niet tegen......maar eens dat je tegen Sparta meer duidelijkheid hebt, dus daar gaan we ook even kijken!!
Citaat van: Collingwood op juli 09, 2013, 22:32:54
Je gaat toch niet op basis van een wedstrijd tegen een stel amateurs conclusies trekken over de sterkte van Cambuur. Daar valt na de wedstrijd van zaterdag wellicht voor het eerst wat zinnigs over te zeggen, zo is mijn mening.
krijg je geen beeld van met die proefspelers .Met bijker stond de linkerkant gelijk dichtgespijkerd bijv de 2e helft .Vond broekhof wederom niet zo best
Citaat van: richard op juli 09, 2013, 22:40:27
Gaat om individuele kwaliteiten van spelers zelf hoe ze lopen hoe ze zich opstellen coaching balaanname dat hoort tegen elke tegenstander hetzelfde te zijn.....dat zie je bij van Moorsel dat het goed is brands en zeker feldballe die gast heeft echt kwaliteit en die pereirra viel me ook niet tegen......maar eens dat je tegen Sparta meer duidelijkheid hebt, dus daar gaan we ook even kijken!!
Daar heb je in principe natuurlijk gelijk in. Maar ik heb het idee dat sommige spelers een beetje gemakzuchtig worden zodra ze tegen amateurs spelen, of dingen gaan doen waar ze niet goed in zijn (zoals El Makrini). Misschien ook niet zo vreemd, aangezien dit al de vijfde wedstrijd tegen een amateurclub, op een gegeven moment ben je dan niet echt gemotiveerd meer misschien (wat overigens zeker niet professioneel is!).
Citaat van: sunderland op juli 09, 2013, 22:40:51
krijg je geen beeld van met die proefspelers .Met bijker stond de linkerkant gelijk dichtgespijkerd bijv de 2e helft .Vond broekhof wederom niet zo best
Dat speelt inderdaad ook nog mee.
en ik ben het met Richard eens dat Brands zaterdag maar eens achter hemmen moet spelen .Heeft power en diepgang maar ook een goed schot uit de 2e lijn .De eerste helft waren er vandaag nogal wat mogelijkheden om uit de 2e lijn te schieten .Dat gebeurde niet omdat bakker dat niet kan
Citaat van: Ruppppert op juli 09, 2013, 22:38:04
09-07-2013 Regioteam Kootstertille - S.C. Cambuur: Highlights (13/14)
Dankje Ruppert!! |:)
Held! _O_
Om een goed beeld te krijgen zou ik zaterdag met deze opstelling
beginnen:
Nienhuis
Droste,vdlaan,leeuwin,bijker
Makrini,bakker,van moorsel
Schokker,hemmen,de deen.........
Perreire mag van mij blijven
Brands kan goed voetballen,maar zie niet goed op welke plek.
En ik zie Dijkstra nog wel eens kans krijgen als verdedigende middenvelder.
En die deen......meteen contract aanbieden.
Was eerste wedstrijd die ik zag, maar het was niet best. Eigenlijk heel slecht. Geen lijn, geen patronen, geen leider. Die nieuwe Deen beviel mij wel. Goede balaanname, ook goede voorzet. Aantal spelers vielen me echt zwaar tegen: Schokker, Barto en Leeuwin. Maar misschien moeten we de serieuzere wedstrijden afwachten voor beter beeld.
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 00:22:48
Was eerste wedstrijd die ik zag, maar het was niet best. Eigenlijk heel slecht. Geen lijn, geen patronen, geen leider. Die nieuwe Deen beviel mij wel. Goede balaanname, ook goede voorzet. Aantal spelers vielen me echt zwaar tegen: Schokker, Barto en Leeuwin. Maar misschien moeten we de serieuzere wedstrijden afwachten voor beter beeld.
Dat sowieso. Tegen amateurs is het heel moeilijk in te schatten hoe 't gaat. Tegen Sparta eens maar echt zien hoe we er voor staan. Als we daar flink op onze bek gaan zitten we wel in de problemen denk ik.
Ik heb die Brands in Leeuwarden, toen ie bij Telstar speelde, eens een monsterachtige wedstrijd als centrale, voetballende controleur zien spelen.
Technisch goed, goede pass,sterke fysiek, uitstraling, leider. Jan Poortvliet kon er heel goed mee omgaan. Lodeweges ook wel, denk ik.
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 00:22:48
Was eerste wedstrijd die ik zag, maar het was niet best. Eigenlijk heel slecht. Geen lijn, geen patronen, geen leider. Die nieuwe Deen beviel mij wel. Goede balaanname, ook goede voorzet. Aantal spelers vielen me echt zwaar tegen: Schokker, Barto en Leeuwin. Maar misschien moeten we de serieuzere wedstrijden afwachten voor beter beeld.
Vond Schokker ook erg matig spelen, vond Brands daar trouwens ook niet best spelen, rechtsbuiten moet echt een goede aanvaller bij komen.
Brands moet meer vanuit het middenveld komen denk ik, alleen daar hebben we al zoveel spelers voor, ik geef Dijkstra een goede kans om in een 4-2-3-1 systeem naast Makrini komen te spelen. We zullen het wel zien allemaal, maar Sparta gaan we met dit voetbal niet van winnen.
vond schokker de eerste half uur de beste .Alles kwam bij hem weg
Citaat van: sunderland op juli 10, 2013, 08:59:42
vond schokker de eerste half uur de beste .Alles kwam bij hem weg
Veel en veel te traag. Het lijkt heel wat, maar rendement is erg laag.
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 09:06:25
Veel en veel te traag. Het lijkt heel wat, maar rendement is erg laag.
Eerste half uur was hij de beste man! Daarna veel minder!
Citaat van: Timmie op juli 10, 2013, 09:22:53
Eerste half uur was hij de beste man! Daarna veel minder!
En Cristovao nog steeds geblesseerd?
Citaat van: Yellow Army op juli 10, 2013, 09:47:25
En Cristovao nog steeds geblesseerd?
Hij was wel mee, maar speelde niet. Denk het dus wel:(
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 09:06:25
Veel en veel te traag. Het lijkt heel wat, maar rendement is erg laag.
tis maar wat je onthoudt. 1e goal assist ,2e goal assist ,3e goal zelf.De hele eerste helft was se traag as poppestront
Citaat van: Yellow Army op juli 10, 2013, 09:47:25
En Cristovao nog steeds geblesseerd?
Heeft geloof ik blessure aan het hielbeen. Hij zei gisteren dat hij over een week of twee mee kan doen.
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 09:06:25
Veel en veel te traag. Het lijkt heel wat, maar rendement is erg laag.
Meeste assists afgelopen jaar van de hele eerste divisie. Valt mee dus.
Citaat van: Yellow Army op juli 10, 2013, 09:47:25
En Cristovao nog steeds geblesseerd?
trainde vandaag volop mee
Citaat van: Bascambuur op juli 10, 2013, 18:09:45
Meeste assists afgelopen jaar van de hele eerste divisie. Valt mee dus.
Als je een wedstrijd maar kunt lezen, kun je je gebrek aan snelheid goed mee compenseren. Plus dat je een hogere handelingssnelheid mag hebben ;)