(https://pbs.twimg.com/media/HKYrEB-WwAE-3sP?format=jpg&name=small)
Meteen de eerste driepunter! |:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 09, 2026, 18:49:34
Meteen de eerste driepunter! |:)
Staan we hierdoor hopelijk weer op 0. :rodekaart
Gewoon op vrijdag om 20.00 uur, om af te wennen? ;)
Citaat van: Galdiano op juni 09, 2026, 19:01:30
Staan we hierdoor hopelijk weer op 0. :rodekaart
Maakt niet uit. Dan staan wij op doelsaldo bovenaan :proost
Mooi begin iig. Beter dan gelijk top club.
Excelsior altijd erg moeilijk voor ons
Prima, mooi thuis.
Voor het eerst in de clubhistorie?: :0= Wij staan bovenaan, Wij staan bovenaan!
Een prima wedstrijd om mee te beginnen.
De Derby is in het weekend van 4-6 december. Eerst uit. Zal wel 6 december om 12.15 worden.
toch lekker, als je hier van een vermoedelijke concurrent gelijk drie punten weet te pakken.