Jan Mennega @JanMennega
(Journalist Dagblad van het Noorden) :
Paco van Moorsel speelt komend seizoen bij SC Cambuur. FC Groningen verhuurt hem aan de eredivisie promovendus.
Welkom |:)
Citaat van: michello op juni 18, 2013, 19:33:49
Jan Mennega @JanMennega
(Journalist Dagblad van het Noorden) :
Paco van Moorsel speelt komend seizoen bij SC Cambuur. FC Groningen verhuurt hem aan de eredivisie promovendus.
Welkom |:)
Zou volkomen logisch zijn. Voor Hoe lang ligt Van Moorsel nog vast bij Groningen?
Paco van Moorsel (Veldhoven, 15 december 1989) is een Nederlandse middenvelder die op dit moment onder contract staat bij FC Groningen.
Voordat hij bij FC Groningen terecht kwam speelde hij bij FC Den Bosch. Hij doorliep de jeugdopleiding van RKSV Boxtel.
Van Moorsel maakte zijn debuut in het betaalde voetbal op 29 september 2006 tegen Go Ahead Eagles.
Vanaf het seizoen 2012/2013 zal Van Moorsel uitkomen voor FC Groningen. De Groningers hebben de middenvelder, die een 3-jarig contract tekende, transfervrij weten vast te leggen.
WELKOM PACO, KLASBAK!!! |:) _O_
Leuk die journalisten die elkaar elke scoop proberen af te vangen :_spank
Waar is groningen mee bezig? Alles wat tegen een bal aan kan trappen wordt verhuurd of verkocht?
geld geld geld poelie
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:01:25
Waar is groningen mee bezig? Alles wat tegen een bal aan kan trappen wordt verhuurd of verkocht?
Zolang ze Zeefuik houden hoeven ze zich nergens druk over te maken toch? :_schater
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:01:25
Waar is groningen mee bezig? Alles wat tegen een bal aan kan trappen wordt verhuurd of verkocht?
Hieruit maak ik op dat hij wel wat kin?
Mits fit, uitstekende speler. Jammer dat we geen optie tot koop hebben bedongen.
FC Groningen stuurt derde overbodige speler naar Leeuwarden
Dinsdag, 18 juni 2013 om 20:20
FC Groningen neemt alweer afscheid van Paco van Moorsel. De 23-jarige middenvelder annex aanvaller kwam vorig jaar zomer over van FC Den Bosch, maar schopte het in de Eredivisie tot slechts zeven optredens. De Trots van het Noorden laat dinsdagavond weten dat men Van Moorsel komend seizoen naar alle waarschijnlijkheid stalt bij SC Cambuur.
Hierdoor blijft de Veldhovenaar alsnog behouden voor het hoogste niveau in Nederland, want de Friese club is door de promotie van vorig seizoen na de zomer ook actief in de Eredivisie. Het tijdelijke vertrek van Van Moorsel naar de geel-blauwen is zo goed als rond: "Er moeten nog wat kleine contractuele zaken worden geregeld, maar ik voorzie geen problemen meer", zegt technisch manager Henk Veldmate tegen RTV Noord.
Van Moorsel, die nog tot de zomer van 2015 onder contract staat in de Euroborg, is na Alexander Cristovao en Leonard Nienhuis alweer de derde speler die Groningen deze zomer verruilt voor Cambuur. De promovendus legde eerder ook al Harm Zeinstra en Ruud Swinkels vast. Cambuur maakt dinsdag ook melding van een langer verblijf van Mohamed El Makrini en Michiel Hemmen, die allebei voor twee seizoenen hebben bijgetekend.
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:14:24
Mits fit, uitstekende speler. Jammer dat we geen optie tot koop hebben bedongen.
|:) |:)
Heerlijk! Geweldige speler vond ik hem altijd bij Den Bosch!
Ben benieuwd hoe hij het voor ons in de Eredivisie gaat doen!
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:14:24
Mits fit, uitstekende speler. Jammer dat we geen optie tot koop hebben bedongen.
idd .Speler met enorme werklust en diepgang
Welkom!!!
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2006/07 FC Den Bosch 2 0 Eerste divisie
2007/08 FC Den Bosch 24 1 Eerste divisie
2008/09 FC Den Bosch 25 3 Eerste divisie
2009/10 FC Den Bosch 34 10 Eerste divisie
2010/11 FC Den Bosch 24 5 Eerste divisie
2011/12 FC Den Bosch 30 10 Eerste divisie
2012/13 FC Groningen 8 0 Eredivisie
Totalen: 147 wedstrijden en 29 doelpunten
Welkom. Heeft nog een tweejarig contract bij Groningen, dus is volgend seizoen niet (zomaar) over te nemen.
Paco, Welkom bij onze mooie club.
Welkom! |:)
Vorig seizoen een beetje uit beeld geraakt maar was bij Den Bosch een prima voetballer. Hopelijk blijft hij fit dan hebben we hier een goeie aan. Welkom |:)
Welkom en succes bij ons mooie club |:)
als ie in vorm raakt is het een goeie aanwinst voor ons,,suc 6
Heb er wel vertrouwen in dat Paco, als hij wekelijks speelt, weer op een goed nivo terugkomt. Dan wel hopen dat je hem ook volgend jaar erbij hebt.
Succes bij ons mooie :scc!!
Vorig seizoen aardig wat assists bij het tweede van Groningen!
Citaat van: SCCRulez op juni 19, 2013, 11:35:31
Heb er wel vertrouwen in dat Paco, als hij wekelijks speelt, weer op een goed nivo terugkomt. Dan wel hopen dat je hem ook volgend jaar erbij hebt.
Succes bij ons mooie :scc!!
Met Mo in zijn rug kan het een mooi koppel worden op het middenveld. Ze deden het bij Den Bosch ook niet onaardig.
En dan Türk er nog bij als linkshalf? Zou toch een mooi middenveld zijn :proost. Maar die zal wel onhaalbaar zijn.
Cambuur speelt niet met een links half maar met twee controleurs.
Dus de 10 positie zal gaan tussen Bakker en van Moorsel.
Makrini daar achter. Er moeten echt nog wel twee goede middenvelders bij.
Erik Bakker Aanvallende middenvelder
Marco van der Heide Aanvallende middenvelder
Mohammed El Makrini Verdedigende middenvelder
Paco van Moorsel Aanvallende middenvelder
Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:37:08
Cambuur speelt niet met een links half maar met twee controleurs.
Dus de 10 positie zal gaan tussen Bakker en van Moorsel.
Makrini daar achter. Er moeten echt nog wel twee goede middenvelders bij.
Erik Bakker Aanvallende middenvelder
Marco van der Heide Aanvallende middenvelder
Mohammed El Makrini Verdedigende middenvelder
Paco van Moorsel Aanvallende middenvelder
Hoe is het eigenlijk met Marco?
Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:37:08
Cambuur speelt niet met een links half maar met twee controleurs.
Dus de 10 positie zal gaan tussen Bakker en van Moorsel.
Makrini daar achter. Er moeten echt nog wel twee goede middenvelders bij.
Erik Bakker Aanvallende middenvelder
Marco van der Heide Aanvallende middenvelder
Mohammed El Makrini Verdedigende middenvelder
Paco van Moorsel Aanvallende middenvelder
Makrini is rechts en wat moet er dan bij? Een linkermiddenvelder!!
Staat wel in zijn topic, fysiek opzich wel goed.. maar kan niet langer dan een half uur bij een feestje zijn dan heeft hij koppijn!
Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:40:09
Staat wel in zijn topic, fysiek opzich wel goed.. maar kan niet langer dan een half uur bij een feestje zijn dan heeft hij koppijn!
Ok, wist ik niet.
Dank voor je reactie:)
Amateurcontract nu he? Ben heel benieuwd!
Citaat van: richard op juni 19, 2013, 13:39:59
Makrini is rechts en wat moet er dan bij? Een linkermiddenvelder!!
Een linksbenige middenvelder!!!! Cambuur speelt toch niet met een rechter en een linker middenvelder
---------------keeper---------------
RB-----CV--------------CV--------LB
------------CM---------CM-----------
------------------AM-------------------
RA----------------S----------------LA
Geen links en rechts half dus!!!
Citaat van: Timmie op juni 19, 2013, 13:41:17
Ok, wist ik niet.
Dank voor je reactie:)
Amateurcontract nu he? Ben heel benieuwd!
Klopt hoop dat het goed gaat komen
Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:42:56
Een linksbenige middenvelder!!!! Cambuur speelt toch niet met een rechter en een linker middenvelder
---------------keeper---------------
RB-----CV--------------CV--------LB
------------CM---------CM-----------
------------------AM-------------------
RA----------------S----------------LA
Geen links en rechts half dus!!!
Links en rechts mid is ook niet nodig met de backs die we hebben.
Al mag Bijker wel wat meer durven om de voorzet te geven als hij toch al 20/30 meter op de andere helft is..
heerlijk om deze speler hier te zien ,,was bij d.bosch een topper oogt nu weer fit dus
hopen dat ie dat niveau weer haalt dan kunnen we er een hele goeie aan hebben
Citaat van: Timmie op juni 19, 2013, 13:51:24
Links en rechts mid is ook niet nodig met de backs die we hebben.
Al mag Bijker wel wat meer durven om de voorzet te geven als hij toch al 20/30 meter op de andere helft is..
Bijker moet lekker zijn eigen ding doen .Hij moet weten wat er om hem heen gebeurd dan pas mag hij de voorzet geven .In de erediv mag je niet balverlies lijden als je eigen positie niet is overgenomen .En ik vond Bijker de laatste 8 wedstr eigenlijk onze beste speler
Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:20:22En ik vond Bijker de laatste 8 wedstr eigenlijk onze beste speler
Maak daar maar de gehele 2e seizoenshelft van.
Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:20:22
Bijker moet lekker zijn eigen ding doen .Hij moet weten wat er om hem heen gebeurd dan pas mag hij de voorzet geven .In de erediv mag je niet balverlies lijden als je eigen positie niet is overgenomen .En ik vond Bijker de laatste 8 wedstr eigenlijk onze beste speler
Was zeker een van onze betere spelers, eens. Maar wat ik bedoel, geef die bal eens voor en niet, als je de aanval inzet, weer terugspelen..
Doet Barca ook
Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:33:57
Doet Barca ook
Ja en dus halen ze de CL-finale ook niet :clint
Citaat van: denistel op juni 24, 2013, 13:51:23
heerlijk om deze speler hier te zien ,,was bij d.bosch een topper oogt nu weer fit dus
hopen dat ie dat niveau weer haalt dan kunnen we er een hele goeie aan hebben
_O_ |:)
Speler met goed inzicht en gebruikt dit ook om spelers om zich heen te coachen. Prima techniek en speler waar Makrini bal wel kan brengen, kan d'r wel wat mee. Grunn krijgt spijt denk ik 8P
http://www.youtube.com/watch?v=3eBJofREHKs
Wat een heerlijke voetballer! Nu al een goede tandem met hemmen.
Dit is een toppertje jongens en kon het inderdaad zeer goed vinden met Hemmen.
Wat een power! Bakker kan zijn basisplaats vergeten!
Citaat van: Galdiano op juni 28, 2013, 21:53:31
Wat een power! Bakker kan zijn basisplaats vergeten!
Ik zou Bakker maar niet te snel afschrijven! V moorsel is inderdaad een klasbak! Op dit moment zou ik kiezen voor v moorsel, bakker en makrini.
De tegenstander was DTD, lastig om conclusies te trekken aan de hand van deze wedstrijd..
Ja tegen zo'n tegenstander lijken alle spelers uitblinkers :zweep
Citaat van: drg op juni 28, 2013, 22:01:36
Ja tegen zo'n tegenstander lijken alle spelers uitblinkers :zweep
Behalve met alle respect Johny de Vries ;)
Citaat van: Eewal op juni 28, 2013, 22:02:51
Behalve met alle respect Johny de Vries ;)
Is die nog niet weg dan :X
Citaat van: Eewal op juni 28, 2013, 22:02:51
Behalve met alle respect Johny de Vries ;)
Zal vast een hele aardige knul zijn, maar is gewoon veel te licht.
Citaat van: Yellow Army op juni 28, 2013, 22:20:02
Zal vast een hele aardige knul zijn, maar is gewoon veel te licht.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vent, beste man de 1e helft. Positiespel, het doelpunt, vrijlopen. Klasse aanwinst!!!
Paco oleeeeeeeeeeeeee |:) |:) |:)
Citaat van: Galdiano op juni 28, 2013, 21:53:31
Wat een power! Bakker kan zijn basisplaats vergeten!
op basis van 1 oefenwedstrijd??? Jonge, wat hest dou dur kijk op zeg :_schater
Citaat van: wiekie1969 op juni 29, 2013, 01:54:41
whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vent, beste man de 1e helft. Positiespel, het doelpunt, vrijlopen. Klasse aanwinst!!!
Paco oleeeeeeeeeeeeee |:) |:) |:)
heb het over de vries juh
:_schater
Citaat van: Galdiano op juni 28, 2013, 21:53:31
Wat een power! Bakker kan zijn basisplaats vergeten!
We speelden tegen DTD, niet tegen een Eredivisieclub. :insane
Citaat van: Nightmarelwd op juni 29, 2013, 09:55:47
We speelden tegen DTD, niet tegen een Eredivisieclub. :insane
Ja klopt, maar als je het vergelijkt met de rest van de selectie, was er een weselijk verschil!
Aantal wedstrijdem gezien nu van hem
Snap al die positieve ophef niet. Nog niks "speciaals" van hem gezien. Waarvan ik denk tjee wattun topper.
Citaat van: sk13 op juli 10, 2013, 00:01:23
Aantal wedstrijdem gezien nu van hem
Snap al die positieve ophef niet. Nog niks "speciaals" van hem gezien. Waarvan ik denk tjee wattun topper.
At dat mantsje ansen sien draai fonnen het is ut foor oons un prima speuler.
Citaat van: sk13 op juli 10, 2013, 00:01:23
Aantal wedstrijdem gezien nu van hem
Snap al die positieve ophef niet. Nog niks "speciaals" van hem gezien. Waarvan ik denk tjee wattun topper.
Dan heb jij geen verstand van voetballen.....
Klasse straalt eraf man.
We spreken elkaar aan eind van seizoen wel weer.
Citaat van: sk13 op juli 10, 2013, 00:01:23
Aantal wedstrijdem gezien nu van hem
Snap al die positieve ophef niet. Nog niks "speciaals" van hem gezien. Waarvan ik denk tjee wattun topper.
Deze speler is een magnifieke voetballer. Heeft alles. Ziet het spelletje zo ontzettend goed! Zal volgend jaar ook bij Groningen slagen!
Volgend jaar speelt hij nog bij ons |:)
En alweer een goaltje erbij, klasse aanwinst jongen |:) _O_
Goed gespeeld tegen Sparta is zeker een aanwinst
Lekker bezig die paco, ga zo door jonge!
vind het onze beste aanwinst tot nu toe.
Citaat van: denistel op juli 13, 2013, 22:57:09
vind het onze beste aanwinst tot nu toe.
Oordeel op basis van drie oefenwedstrijden en eerste drie competitiewedstriden valt hij mij tegen. Hij zou ons creativiteit op het middenveld moeten bieden, iets waar het hem tot dusver nog aan ontbeert...
Hij durft geen bal diep te geven.
Hij ging alleen maar achteruit tegen NAC.
Citaat van: 0517 op augustus 15, 2013, 15:20:07
eerste drie competitiewedstriden valt hij mij tegen.
Inderdaad, waardeloze bankzitter tegen roda 8P
Citaat van: moodygrunn op augustus 15, 2013, 15:46:53
Inderdaad, waardeloze bankzitter tegen roda 8P
We hebben ook pas twee gespeeld toch?
Citaat van: Roofvogel op augustus 15, 2013, 15:53:27
We hebben ook pas twee gespeeld toch?
Zegt genoeg over degene die de post maakte
Citaat van: HJ.Wijma op augustus 15, 2013, 15:23:02
Hij durft geen bal diep te geven.
Hij ging alleen maar achteruit tegen NAC.
Hij moet gewoon geen sprinkhaan zoals barto voor hem hebben
Citaat van: Roofvogel op augustus 15, 2013, 15:53:27
We hebben ook pas twee gespeeld toch?
Hij blikt vast vooruit...
Zie het absoluut in hem zitten! Als hij vlak achter Hemmen speelt kan hij van waarde zijn!
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 16:06:22
Zie het absoluut in hem zitten! Als hij vlak achter Hemmen speelt kan hij van waarde zijn!
zo ist hij heeft gewoon heel veel kwaliteit
Goede speler alleen heeft hij op dit gewoon terecht Bakker voor zich!
Citaat van: KristCambuur op augustus 15, 2013, 22:33:21
Goede speler alleen heeft hij op dit gewoon terecht Bakker voor zich!
Is dat zo?
Nee, Brands is beter.
Ik heb zowel Brands als Paco liever dan Bakker
Citaat van: De Raaf op augustus 15, 2013, 22:42:28
Ik heb zowel Brands als Paco liever dan Bakker
akkoord gevederde vrind!
ik oek....bakker mut meer gif in zien spel krijgen.
Citaat van: De Raaf op augustus 15, 2013, 22:42:28
Ik heb zowel Brands als Paco liever dan Bakker
Brands en Paco zijn absoluut de betere voetballers, maar Bakker maakt juist de betere loopacties. Keuze genoeg voor de 10. Al had ik Brands wel eens binnen de lijnen verwacht, al was het maar voor een invalbeurtje.
Brands is toch nog geblesseerd?
Ik ben meer een fan van het type speler Van Moorsel, maar Bakker heeft het tegen Roda niet slecht hedaan terwijl Van Moorsel erg matig was tegen NAC. Nog niet wisselen dus.
Citaat van: Dokkumer op augustus 15, 2013, 22:54:24
Brands is toch nog geblesseerd?
van Brakel bedoel je? Brands is gewoon fit volgens mij. Deed maandag nog mee tegen jong Groningen.
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 16:06:22
Zie het absoluut in hem zitten! Als hij vlak achter Hemmen speelt kan hij van waarde zijn!
Op basis waarvan? Welke wedstrijden heeft hij jou overtuigd?
Citaat van: Yellow Army op augustus 15, 2013, 23:11:56
van Brakel bedoel je? Brands is gewoon fit volgens mij. Deed maandag nog mee tegen jong Groningen.
Yupz, my bad...
Citaat van: 0517 op augustus 15, 2013, 23:19:52
Op basis waarvan? Welke wedstrijden heeft hij jou overtuigd?
Heb enkele oefenwedstrijden gezien, waar hij veel meer power en inzicht heeft dan Bakker.
Meende tegen die turken. Soms vallen van die kleine dingen op waardoor je gelijk ziet dat hij goed kan voetballen.
Feldballe hetzelfde verhaal, een swabberbal over 20 meter die hij gelijk stillegd en door speelt, veelal 1 keer raken. Alleen moet wat meer durven, dan is het een hele goede!
Citaat van: De Raaf op augustus 15, 2013, 22:42:28
Ik heb zowel Brands als Paco liever dan Bakker
Op basis waarvan dan? Brands is veels te wild en te zelfzuchtig. V moorsel is een goede speler, een loper maar geen speler met creativiteit.
Middenveld met makrini ritzmaier en bakker vind ik niet meer dan logisch!
Voetbalkennis! 8)
Ik ben nooit weg van Bakker geweest. Beetje ideale schoonzoon; win je geen oorlog (wedstrijden) mee. Brands had een goede voorbereiding en verdient een kans en Paco is gewoon de betere voetballer
Citaat van: AL op augustus 17, 2013, 07:09:41
Op basis waarvan dan? Brands is veels te wild en te zelfzuchtig. V moorsel is een goede speler, een loper maar geen speler met creativiteit.
Middenveld met makrini ritzmaier en bakker vind ik niet meer dan logisch!
brands veel te wild??? gister tijdens de training liet hij weer goeie dingen zien,,technisch
veel beter dan bakker,,fysiek oek en het een knal inde benen.bakker mut eens meer van
zich af gaan bijten en duels winnen en op goal knallen,,al1 loopacties maken is niet genoeg.
Citaat van: De Raaf op augustus 17, 2013, 08:16:27
Ik ben nooit weg van Bakker geweest. Beetje ideale schoonzoon; win je geen oorlog (wedstrijden) mee. Brands had een goede voorbereiding en verdient een kans en Paco is gewoon de betere voetballer
Komt niet vaak voor maar ben het 100% met je eens! |:)
Bakker vandaag zien spelen jongens? :zweep |:)
Hij liep 5 minuten na de match al buiten rond, of heeft ie een tweelingbroer?
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2013, 00:14:54
Hij liep 5 minuten na de match al buiten rond, of heeft ie een tweelingbroer?
Zeefuik ook en wat keek ie me boos aan nadat ik iets aardig zei :_schater
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2013, 00:16:17
Zeefuik ook en wat keek ie me boos aan nadat ik iets aardig zei :_schater
Wat had je voor aardige opmerking?
Citaat van: scclwd op augustus 18, 2013, 09:21:23
Wat had je voor aardige opmerking?
Ga je mee naar de Febo? :devil
Was hij echt zo snel weg?
Teleurgesteld dat hij niet speelde tegen z'n eigen club zeker?
Maar gaat echt goed op het middenveld, dus ook hij zal dat moeten accepteren.
Paco zal wel balen, werd als 1 van de eerste gehaald maar heeft nu in tegenstelling tot de voorbereiding geen basisplek.
Maar op dit moment hebben we een goed middenveld.
Maar toch, bij groningen geen basisplek, en hier nu alweer niet.... ergens ook wel jammer, want is een goede voetballer.
Citaat van: Unknown op augustus 19, 2013, 12:14:58
Paco zal wel balen, werd als 1 van de eerste gehaald maar heeft nu in tegenstelling tot de voorbereiding geen basisplek.
Maar op dit moment hebben we een goed middenveld.
Maar toch, bij groningen geen basisplek, en hier nu alweer niet.... ergens ook wel jammer, want is een goede voetballer.
competitie is nog heel lang.
we krijgen nog wel met blessures te maken
en met schorsingen.
dan krijgt hij zijn kans(en)wel.
Klasse invalbeurt, je komt er vanzelf wel in. :thumbsup
Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 01:31:49
Klasse invalbeurt, je komt er vanzelf wel in. :thumbsup
_O_
Is feul te slap inne duels
Mochten we bakker dan toch verkopen. Even met Groningen babbelen over deze jongen. Weer een prima invalbeurt! Lekker bezig zo!
Kalm blijven jongen, tegen Katwijk sta je er in |:) |:) |:) |:)
Klasse pot tegen Nac Paco!!! |:)
Hij speelde idd zijn beste minuten tot nu toe voor ons .De breedte word ook steeds beter dus
Lekker gespeeld Paco!!!
een rasvoetballer.
bakker kan zn best maar doen nu.
:proost
van genoten voetbald echt makkelijk veel ballen in 1x en links en rechts sterk
Maar ook van Moorsel zakt ver weg de 2e helft, paar keer dom balverlies waar een counter uit komt en een open schietkans die hij helemaal verkloot, zal wel met het gebrek aan ritme te maken hebben.
Citaat van: YellowBlue op oktober 30, 2013, 09:12:13
Maar ook van Moorsel zakt ver weg de 2e helft, paar keer dom balverlies waar een counter uit komt en een open schietkans die hij helemaal verkloot, zal wel met het gebrek aan ritme te maken hebben.
Heeft alles met het gebrek aan ritme te maken lijkt me. Wanneer heeft Paco voor het laatst 90 minuten lang een wedstrijd op niveau gespeeld? Wel is duidelijk dat Paco een echte 10 is en elders niet of nauwelijks tot zijn recht komt.
Lodeweges gaf in het interview voor de wedstrijd wel duidelijk aan dat Paco er in stond omdat hij een kans verdiende op basis van de training (en niet om Bakker te sparen). Ben benieuwd of we hem nu, na zijn puike prestatie, dan ook vaker in de basiself gaan zien.
van Moorsel met Bakker vergelijken slaat nergens op. Vullen het beide op totaal verschillende manieren in.
Ik zou ze wel samen met Ritzmaier en Makrini als controleur op een 4 mans middenveld willen zien. Concequentie is dat je dan met 3 verdedigers of met 2 aanvallers gaat spelen. Dat laatste ligt meer voor de hand in mijn optiek. Met Hemmen/Lukoki of Christovao/Lukoki zou je misschien meer potten kunnen breken tegen de (sub)top in uitwedstrijden.
Maar goed, voorlopig gaan we als de brandweer dus mooi laten staan!
Watje, gaat elk duel uut de weg, redeluk in tikkietakkie foebal, dat kan alleen maar as je de bal hewwe, dus die mut je self oek us afpakke.
Deze meneer is nog luier dan Sandor! Maar die kon dat nog compenseren met bij vlagen briljant voetbal......
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 23, 2013, 22:56:14
Deze meneer is nog luier dan Sandor! Maar die kon dat nog compenseren met bij vlagen briljant voetbal......
Toch vond ik hem wel redelijk voetballen, maar ben het met je eens dat ik de felheid wat bij hem mis.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 23, 2013, 22:56:14
Deze meneer is nog luier dan Sandor! Maar die kon dat nog compenseren met bij vlagen briljant voetbal......
Heb je wel gezien hoe vaak hij zich vrijliep en dan de bal NIET kreeg? Man, oh man, gebeurde wel 20 keer!!!
Citaat van: wiekie1969 op november 24, 2013, 01:02:48
Heb je wel gezien hoe vaak hij zich vrijliep en dan de bal NIET kreeg? Man, oh man, gebeurde wel 20 keer!!!
Je voelde dat er meer druk op stond en dat ze die bal idd vaak niet dutfden te spelen . Idd wel 20 x .Hij stond veel vrij tussen de linies .
De discussie Bakker of van Moorsel kan wmb worden gesloten. Bakker heeft meer inhoud, sneller, meer diepgang. Van Moorsel is een prima voetballer maar komt t.o.v. Bakker tekort.
Citaat van: poelie-lwd op november 24, 2013, 08:06:30
De discussie Bakker of van Moorsel kan wmb worden gesloten. Bakker heeft meer inhoud, sneller, meer diepgang. Van Moorsel is een prima voetballer maar komt t.o.v. Bakker tekort.
Hest wel zien hoe vaak van Moorsel vrij stond maar ze hem niet inspeelden? En dat hij altijd vooruit wil ipv bakker die altijd terug denkt.....bakker vind ik een 1tempo voetballer met het gezicht altijd naar achter!!
Citaat van: poelie-lwd op november 24, 2013, 08:06:30
De discussie Bakker of van Moorsel kan wmb worden gesloten. Bakker heeft meer inhoud, sneller, meer diepgang. Van Moorsel is een prima voetballer maar komt t.o.v. Bakker tekort.
kan ook met wedstrijdritme hebben te maken. Ben het wel met Richard eens hij stond gister vaak vrij en toen sloegen ze hem wel over. En hij is wel iemand die inderdaad vooruit voetbalt.
Dat Paco steeds 'vrij' stond komt omdat hij volledig uit het zicht veel te diep wegliep steeds. bij balbezit komt hij veel te weinig in de bal. diepgang is prima, maar dit moet wel afgewisseld worden met ballen opeisen op het middenveld. op dit laatste punt is Bakker een stuk beter. Ik hoop vurig op versterking op linksvoor dan kan Ritzmaier op 10, die heeft een steekpass, loopvermogen en durft te schieten.
Citaat van: YellowBlue op november 24, 2013, 12:03:50
Dat Paco steeds 'vrij' stond komt omdat hij volledig uit het zicht veel te diep wegliep steeds. bij balbezit komt hij veel te weinig in de bal. diepgang is prima, maar dit moet wel afgewisseld worden met ballen opeisen op het middenveld. op dit laatste punt is Bakker een stuk beter. Ik hoop vurig op versterking op linksvoor dan kan Ritzmaier op 10, die heeft een steekpass, loopvermogen en durft te schieten.
Dat is nu juist het probleem van bakker komt veel te veel in bal waardoor hij niet meer voor die goal komt en dat is nou net wat er bij ons aan ontbreekt!!
Citaat van: richard op november 24, 2013, 13:26:03
Dat is nu juist het probleem van bakker komt veel te veel in bal waardoor hij niet meer voor die goal komt en dat is nou net wat er bij ons aan ontbreekt!!
Das waar, maar mocht Bakker in de bal komen moeten de andere middenvelders er overheen gaan, dat gebeurd ook veel te weinig.
En dat bedoel ik dus met trainen dat gebeurt veel te weinig op zulke situaties vind ik!!
Dat bedoel ik ook: Bakker komt te veel in de bal en van Moorsel te weinig. Daarom zie ik ook graag Ritzmaier op 10.
Van Moorsel fraagt wel naar de bal maar staat faak dekt en hij wil nooit un ingooi ontfange
Vond Paco vandaag één van de beste mensen op het veld, zeker de eerste helft!
Heeft mij vandaag zeeeer aangenaam verrast!
Citaat van: peter op januari 26, 2014, 16:02:00
Heeft mij vandaag zeeeer aangenaam verrast!
Had ik ook niet verwacht, echt goed. En ging ook de duels goed aan _O_
GEWELDIG gespeeld Paco, klasse!! |:)
Zo, die Paco speelde voortreffelijk!
Fysiek sterkere versie van Bakker
Wederom, net als tegen GAE, ijzersterk gespeeld. Middenveld met Paco-Ritz loopt zoveel beter.
Topwedstrijd Paco,,wat n schwung
:scc
Wat heb ik van je genoten. Inzicht, strijd, passie en techniek. Klasse jongen!!!! |:)
Citaat van: Yellow Army op januari 26, 2014, 20:58:39
Wederom, net als tegen GAE, ijzersterk gespeeld. Middenveld met Paco-Ritz loopt zoveel beter.
Ik vond hem vandaag sterker als tegen GAE. Komt er eindelijk uit wat we vóór seizoensstart van hem verwachtten. :thumbsup
Bakker is zijn plaats kwijt. Geweldig gespeeld. :thumbsup
Speelde gisteren 1 van zijn betere wedstrijden, maar brengt aanvallend nog steeds niks tot heel weinig?
Citaat van: S(CC)upporter op januari 27, 2014, 09:41:01
Speelde gisteren 1 van zijn betere wedstrijden, maar brengt aanvallend nog steeds niks tot heel weinig?
snap jij het wel dan
PACOOOOO |:) |:) |:)
Jongen, dit is wel een heel belangrijk doelpunt _O_
Paco speelde Barto enkele keren goed aan, Cambuur werd toen pas echt gevaarlijk.
Toch veel beter dan Bakker!
Geweldige invalbeurt ben erg gecharmeerd van deze jongen!
Klasse Paco
Paco samen met Ritzmaier in de basis en Mo als CVM erachter tegen Groningen. En die Bakker eruit speelde teleurstellend :zucht
hoort er gewoon in te staan.gister in 20 min gevaarlijker en beter dan bakker die 70 min er voor.
denkt veel meer naar voren en dan wordt je gevaarlijk.
Klasse jongen, wat gun ik het jou!!!!!!!!! _O_ _O_ _O_
Ah daar is de van moorsel fanclub weer. Ben blij dat hij het enige doelpunt maakte maar kan niet een gehele wedstijd op de 10. Daar heeft hij simpelweg de kracht niet voor. En nee bakker is ook geen 10 die heeft wel de kracht maar niet het inzicht.
Citaat van: sk13 op februari 23, 2014, 10:21:16
Ah daar is de van moorsel fanclub weer. Ben blij dat hij het enige doelpunt maakte maar kan niet een gehele wedstijd op de 10. Daar heeft hij simpelweg de kracht niet voor. En nee bakker is ook geen 10 die heeft wel de kracht maar niet het inzicht.
We hebben met beide niks te klagen .En bakker heeft dus helemaal niet de power ,zeker geen 90 min .Was gister wel het beslissende in de wedstr om paco in te brengen .Dieper tussen de linies en medespelers die hem wel durven in te spelen zoals lukoki
Basisplek tegen FC Groningen aub! Vertrouw die hele rel rondom Bakker en Groningen toch niet echt
Paco is zeker gebrand om zijn oude club aan te pakken :zweep
Citaat van: sk13 op februari 23, 2014, 10:21:16
Ah daar is de van moorsel fanclub weer. Ben blij dat hij het enige doelpunt maakte maar kan niet een gehele wedstijd op de 10. Daar heeft hij simpelweg de kracht niet voor. En nee bakker is ook geen 10 die heeft wel de kracht maar niet het inzicht.
bakker heeft juist niet de kracht is mijn mening.
Citaat van: denistel op februari 23, 2014, 17:54:10
bakker heeft juist niet de kracht is mijn mening.
Is geen mening, is een feit.
Paco held!
Gisteren talloze prima voorzetten gezien op Barto (dat was niet zijn wedstrijd) en presteerd het om op het juiste moment op de juiste plek te staan _O_
Citaat van: sunderland op februari 23, 2014, 13:36:53
We hebben met beide niks te klagen .En bakker heeft dus helemaal niet de power ,zeker geen 90 min .Was gister wel het beslissende in de wedstr om paco in te brengen .Dieper tussen de linies en medespelers die hem wel durven in te spelen zoals lukoki
precies! Kwam het spel sterk ten goede.
Elke aanname van Paco is naar voren gericht, dit scheelt 1-2 handelingen t.o.v. Bakker.
Bakker is meer een CM geworden, Paco veel meer een 10.
Citaat van: YellowBlue op februari 24, 2014, 08:36:12
Elke aanname van Paco is naar voren gericht, dit scheelt 1-2 handelingen t.o.v. Bakker.
Bakker is meer een CM geworden, Paco veel meer een 10.
Eindelijk iemand met een verstandig antwoord.
Zo is het. Bakker doet veel meer loop werk dan Paco terwijl Paco meer een stylist is.
in de thuiswedstrijd was bakker juist hele tijd voorin te vinden, maar daar is ook niks van over gebleven ;(
Het valt me op dat jullie weinig kijk op het spel hebben ,Paco komt duidelijk te kort op dit niveau hij en van brakel zijn eerste divisie spelers .
Dus als invaller dat kan nog wel ,maar geen vaste basis speler anders stond hij er ook wel in nietwaar.
Citaat van: runner 1 op februari 25, 2014, 17:26:36
Het valt me op dat jullie weinig kijk op het spel hebben ,Paco komt duidelijk te kort op dit niveau hij en van brakel zijn eerste divisie spelers .
Dus als invaller dat kan nog wel ,maar geen vaste basis speler anders stond hij er ook wel in nietwaar.
Het enige positieve aan jouw reactie is dat je deze keer 'Waarvan akte' hebt weggelaten, voor de rest praat je alleen maar onzin.
Citaat van: EastSide058 op februari 25, 2014, 17:32:31
Het enige positieve aan jouw reactie is dat je deze keer 'Waarvan akte' hebt weggelaten, voor de rest praat je alleen maar onzin.
Waarvan akte :_schater
Verstuurd vanaf mijn spambox
Maar eigenlijk zijn we met een hele nutteloze discussie bezig, Paco en Erik zijn 2 totaal verschillende types spelers. Het is alsof je een schaap met een geit vergelijkt..
Verstuurd vanaf mijn spambox
Zoals ik al zei:vind erik meer geschikt voor uitwedstrijden.
En paco voor thuiswedstrijden
Citaat van: Dokkumer op februari 25, 2014, 17:37:26
Maar eigenlijk zijn we met een hele nutteloze discussie bezig, Paco en Erik zijn 2 totaal verschillende types spelers. Het is alsof je een schaap met een geit vergelijkt..
Verstuurd vanaf mijn spambox
Of Be Quick en VV Dokkum! :devil
Kijk allemaal nog ff naar doelpunt tegen Roda. Voordat Barto kopduel aangaat, gaat Paco er al overheen. En is ie de situatie voor en ken ie afronden. Voetbalinzicht heet dat. Paco is een topper, Bakker een twijfelaar.
Ik vind Paco ook een geweldige voetballer. Ook gewoon hoe hij overkomt op het veld en trainingen!
Citaat van: TM op februari 25, 2014, 18:02:06
Ik vind Paco ook een geweldige voetballer. Ook gewoon hoe hij overkomt op het veld en trainingen!
maar runner1 vindt van niet, dus heb jij er geen kijk op. 8P
Overigens is dat dezelfde runner1 die claimt dat hij vanaf t begin al zei dat we t met lukoki niet gaan redden. Helderziend dus. Noujaaaah, als je ff vergeet dat die zich na vijf wedstrijden geregistreerd heeft en dat nu 'vanaf het begin' noemt, en dat we de oorlog (met Lukoki) momenteel aan het winnen zijn.
Ik vind ook dat je ze niet kunt vergelijken, maar verdedigend is Bakker veel beter en aanvallend Paco die verdedigend wel wat steekjes laat vallen. Kortom sta je onder druk dan heb je meer aan Bakker, moet je een goal maken dan Paco!
Als je ziet hoeveel energie Bakker in een wedstrijd steekt, en afjaagt en ballen veroverd dan is het meer dan een bruikbare spelen voor Cambuur, lees hier nogal vele negatieve berichten over Bakker dat vind ik niet terecht. :proost
Citaat van: De Raaf op februari 25, 2014, 17:47:16
Kijk allemaal nog ff naar doelpunt tegen Roda. Voordat Barto kopduel aangaat, gaat Paco er al overheen. En is ie de situatie voor en ken ie afronden. Voetbalinzicht heet dat. Paco is een topper, Bakker een twijfelaar.
Niet alleen bij de goal, maar ook in het algemeen kiest paco veel beter en slimmer positie. Meer een denker dan een renner als bakker.
Citaat van: S(CC)upporter op februari 25, 2014, 19:03:15
Ik vind ook dat je ze niet kunt vergelijken, maar verdedigend is Bakker veel beter en aanvallend Paco die verdedigend wel wat steekjes laat vallen. Kortom sta je onder druk dan heb je meer aan Bakker, moet je een goal maken dan Paco!
Als je ziet hoeveel energie Bakker in een wedstrijd steekt, en afjaagt en ballen veroverd dan is het meer dan een bruikbare spelen voor Cambuur, lees hier nogal vele negatieve berichten over Bakker dat vind ik niet terecht. :proost
Paco is een 10 en niks anders, bakker is wat dat betreft iets veelzijdiger. Vwb de discussie paco-bakker denk ik dat paco beter rendeert in een 433 systeem met de punt naar voren en bakker in 433 systeem met de punt naar achter (huidig syteem). Al laat paco mn na de winterstop ook zien goed in ons huidig systeem te passen.
Citaat van: Galdiano op februari 25, 2014, 17:40:32
Of Be Quick en VV Dokkum! :devil
Het enige wat aan die fiene boevenclub enigszins klopt binne de kleuren.. :devil
Citaat van: peter op februari 25, 2014, 17:40:20
Zoals ik al zei:vind erik meer geschikt voor uitwedstrijden.
En paco voor thuiswedstrijden
Ik vind dit een erg mooie en moderne gedachte. De opstelling aanpassen aan de manier waarop je gaat spelen. Een thuis en een uitspecialist op het middenveld. Het grote nadeel is natuurlijl dat je dan wedstrijdritme mist, doordat je niet alles speelt. Maar lang geleden was het ook ondenkbaar dat teams niet altijd met de sterkste opstelling speelde, terwijl dit internationaal, door het drukke programma en de grote selecties regelmatig gebeurt. Laat Cambuur maar met een revolutionaire manier van spelen beginnen!
Citaat van: Dokkumer op februari 25, 2014, 17:37:26
Maar eigenlijk zijn we met een hele nutteloze discussie bezig, Paco en Erik zijn 2 totaal verschillende types spelers. Het is alsof je een schaap met een geit vergelijkt..
Verstuurd vanaf mijn spambox
Een scheit, misschien in dit geval de ideale mix. Ik blijf persoonlijk een voorstander van Bakker. Ik heb het idee dat Bakker nog kan groeien, bij van Moorsel heb ik dat minder. Buiten dat is Bakker van ons en van Moorsel niet. Ook is het zo dat van Moorsel in de wedstrijden die hij speelde ook niet echt uitblonk.
Citaat van: Harry L. op februari 25, 2014, 21:21:01
Een scheit, misschien in dit geval de ideale mix. Ik blijf persoonlijk een voorstander van Bakker. Ik heb het idee dat Bakker nog kan groeien, bij van Moorsel heb ik dat minder. Buiten dat is Bakker van ons en van Moorsel niet. Ook is het zo dat van Moorsel in de wedstrijden die hij speelde ook niet echt uitblonk.
Daarom mooi ruilen komende zomer |:) |:) |:)
Citaat van: EastSide058 op februari 25, 2014, 17:32:31
Het enige positieve aan jouw reactie is dat je deze keer 'Waarvan akte' hebt weggelaten, voor de rest praat je alleen maar onzin.
_O_
Citaat van: EastSide058 op februari 25, 2014, 17:32:31
Het enige positieve aan jouw reactie is dat je deze keer 'Waarvan akte' hebt weggelaten, voor de rest praat je alleen maar onzin.
Hij kon geen fatsoenlijke negatieve punt uitlichten in de afgelopen wedstrijden, dan moet ie er zelf maar wat van maken natuurlijk l0l
Citaat van: S(CC)upporter op februari 25, 2014, 19:03:15
Ik vind ook dat je ze niet kunt vergelijken, maar verdedigend is Bakker veel beter en aanvallend Paco die verdedigend wel wat steekjes laat vallen. Kortom sta je onder druk dan heb je meer aan Bakker, moet je een goal maken dan Paco!
Als je ziet hoeveel energie Bakker in een wedstrijd steekt, en afjaagt en ballen veroverd dan is het meer dan een bruikbare spelen voor Cambuur, lees hier nogal vele negatieve berichten over Bakker dat vind ik niet terecht. :proost
Bakker loopt misschien wel veel maar dat komt in mijn optiek gewoon omdat hij het inzicht mist en daardoor dus vaak een stap te laat is. Na de winterstop heb je heel duidelijk kunnen zien dat VM van de tegenstander steeds het spel kon maken als bakker speelde en bij Paco dit niet het geval was. Paco staat dieper gepositioneerd waardoor de VM van tegenstander niet het verschil kan maken in de opbouw.
inzicht resulteert in slimmere looplijnen waardoor je minder onnodige meters maakt en uiteindelijk als nummer 10 vaker in aanvallende momenten op de juiste plaats staat
Citaat van: S(CC)upporter op februari 25, 2014, 19:03:15
Ik vind ook dat je ze niet kunt vergelijken, maar verdedigend is Bakker veel beter en aanvallend Paco die verdedigend wel wat steekjes laat vallen. Kortom sta je onder druk dan heb je meer aan Bakker, moet je een goal maken dan Paco!
Als je ziet hoeveel energie Bakker in een wedstrijd steekt, en afjaagt en ballen veroverd dan is het meer dan een bruikbare spelen voor Cambuur, lees hier nogal vele negatieve berichten over Bakker dat vind ik niet terecht. :proost
Niks mis mee met bovenstaande.
Balans in elftal beter met loper bakker.met v moorsel meer aanvallend, maar ook meer risico, zeker zonder makrini.
Persoonlijk voorkeur voor bakker
Paco was de held hoor zaterdag, veroorzaakte 2 rode kaarten bij roda en maakte de winnende goal na een goede loopactie.
Vind hem een totaal andere speler dan Bakker, is veel aanvallender ingesteld. Bakker moet het meer van zijn loopvermogen hebben, Paco van zijn spelinzicht, dus dan loop je automatisch ook minder.
In de 1e 2 wedstrijden na de winterstop speelde cambuur heel goed VOETBAL tegen de eagles en huhu met Paco in de basis.
Citaat van: De Raaf op februari 25, 2014, 17:47:16
Kijk allemaal nog ff naar doelpunt tegen Roda. Voordat Barto kopduel aangaat, gaat Paco er al overheen. En is ie de situatie voor en ken ie afronden. Voetbalinzicht heet dat. Paco is een topper, Bakker een twijfelaar.
Hest helemaal geliek ouwe daap!!! :proost
Weet ik Wiekstra. Must die even opgeven bij H. Albers; wokavond bij handhaving! Whuuuuuuuuu
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Wist niet dat Paco zoveel familie leden heeft die op dit forum zit...
Ritzmaier speelt beter met Bakker dan van Moorsel... Snap dat nou eens een keer. Die jongen is net als van Brakel en Barto te licht voor de eredivisie..
waarvan akte l0l
Ach ja, heilig overtuigd blijven van je eigen gelijk.... Bakker is bijna altijd een stap te laat ondat hij zoveel draaft. Met Paco veel meer dreiging voorin. Wie dat niet ziet is net zo blind als -4 wiekie en one eyed Dokkie bij elkaar.
Verstuurd vanaf mijn spambox
Citaat van: legeips op februari 27, 2014, 23:38:03
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Wist niet dat Paco zoveel familie leden heeft die op dit forum zit...
Ritzmaier speelt beter met Bakker dan van Moorsel... Snap dat nou eens een keer. Die jongen is net als van Brakel en Barto te licht voor de eredivisie..
waarvan akte l0l
en ritzmaier is cambuur? Domme gelul wederom van je.
De rest van het elftal speelt beter met van moorsel :zweep
Citaat van: veroen op februari 28, 2014, 10:22:54
en ritzmaier is cambuur? Domme gelul wederom van je.
De rest van het elftal speelt beter met van moorsel :zweep
pak de samenvattingen er maar bij toen je grote vriend van moorsel in het veld stond. Tel nu de aantal keren dat hij iemand heeft gepasseerd. die komt nog een bushok voorbij.
Bakker is misschien wel niet een goede nummer 10 er loopt misschien te veel in jullie heldere kijkers. Maar door zijn loopvermogen ontstaat er meer dynamiek op het middenveld.
ik voel meer mensen met sympathie voor van moorsel, waardoor bakker in een onterechte schaduw staat.
Dat heet trouwens geen gelijk willen hebben, maar rationeel kijken naar het voetbal.
Maar stel van moorsel maar lekker op, dan is het eind van het seizoen niet lekker wokken, maar flink mokken.
Citaat van: legeips op februari 28, 2014, 12:27:44
pak de samenvattingen er maar bij toen je grote vriend van moorsel in het veld stond. Tel nu de aantal keren dat hij iemand heeft gepasseerd. die komt nog een bushok voorbij.
Bakker is misschien wel niet een goede nummer 10 er loopt misschien te veel in jullie heldere kijkers. Maar door zijn loopvermogen ontstaat er meer dynamiek op het middenveld.
ik voel meer mensen met sympathie voor van moorsel, waardoor bakker in een onterechte schaduw staat.
Dat heet trouwens geen gelijk willen hebben, maar rationeel kijken naar het voetbal.
Maar stel van moorsel maar lekker op, dan is het eind van het seizoen niet lekker wokken, maar flink mokken.
Ja en samenavttingen geven altijd een volledig beeld en bestaan gelukkig niet uit enkele momentopnames. Prima om je analyses op te baseren dus :|
(https://lh3.googleusercontent.com/uUg2-4LzQR8B_mGSx9jRrlNHyreL6ZuKO2uzVnYWIDA=w444-h207-p-no)
Links Paco, Rechts Bakker l0l
Citaat van: Yellow Army op februari 28, 2014, 12:35:28
Ja en samenavttingen geven altijd een volledig beeld en bestaan gelukkig niet uit enkele momentopnames. Prima om je analyses op te baseren dus :|
Ik was even vergeten dat een aantal van jullie geen fatsoenlijke baan hebben en die paar keer dat hij in de basis heeft gestaan de volle 90 minuten terug kunnen kijken.
Maar jullie krijgen je zin.. pacokkio staat waarschijnlijk in de basis, tel dan maar even zijn geslaagde passeerbewegingen en pases. En dan heb ik het niet over die tikjes terug waarop de analyse van dizzhead is gebaseerd.. Want dan scoort zelf de gemiddelde supporter hier in die paar wedstrijden een beter gemiddelde. (zelfs die supporters met een bierbuik)
Nou pacokkio, stel je wens niet teleur zondag.. Want er wordt een hoop van je verwacht, waarvan een aantal ook echt denk dat jij het kunt op dit niveau...
Citaat van: legeips op februari 28, 2014, 13:10:37
Ik was even vergeten dat een aantal van jullie geen fatsoenlijke baan hebben en die paar keer dat hij in de basis heeft gestaan de volle 90 minuten terug kunnen kijken.
Maar jullie krijgen je zin.. pacokkio staat waarschijnlijk in de basis, tel dan maar even zijn geslaagde passeerbewegingen en pases. En dan heb ik het niet over die tikjes terug waarop de analyse van dizzhead is gebaseerd.. Want dan scoort zelf de gemiddelde supporter hier in die paar wedstrijden een beter gemiddelde. (zelfs die supporters met een bierbuik)
Nou pacokkio, stel je wens niet teleur zondag.. Want er wordt een hoop van je verwacht, waarvan een aantal ook echt denk dat jij het kunt op dit niveau...
Naar mijn weten is Bakker de koning van het tikje breed en terug.
Desalniettemin maakt het me niet veel uit wie van de twee in de basis staat. Paco is een betere voetballer, maar ik denk dat Bakker nog wel eens beter in dit systeem zou kunnen passen, aangezien we eigenlijk zonder 10 spelen.
Bakker of vMoorsel, het zal wel. Respectloos is het wel om onze beste middenvelder de titel 'pacokkio'
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Als ik de opstelling van Taurus mag geloven staat Ritzmaiercebtraal.
Ben bang dat hij het niet kan belopen!
Citaat van: Galdiano op februari 28, 2014, 13:25:18
Als ik de opstelling van Taurus mag geloven staat Ritzmaiercebtraal.
Ben bang dat hij het niet kan belopen!
Denk (en hoop) eerder:
Ritzmaier Van Moorsel
El Makrini
Is offensief, maar dat mag ook wel, want Grunn gaat spelen met Hiraiej en Kieftenbeld!
Citaat van: Len Cantello op februari 28, 2014, 13:24:52
Bakker of vMoorsel, het zal wel. Respectloos is het wel om onze beste middenvelder de titel 'pacokkio'
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hoe er met Bakker wordt omgegaan door veel van jullie is pas respectloos. Ik kietel gewoon een aantal paco lief hebbers zoals jou. :thumbsup
Bakker en van Moorsel kunnen me allebei niet bekoren. Als je zoals wij met echte buitens werkt dan zijn die er voor de assists en moet een goeie aanvallende middenvelder scoren. Bakker en van Moorsel nu samen 3 goals, is veel te weinig. Zie daar volgend jaar graag een Fledderus of de Leeuw lopen.
l0l
Citaat van: legeips op februari 28, 2014, 13:10:37
En dan heb ik het niet over die tikjes terug waarop de analyse van dizzhead is gebaseerd.
(https://lh6.googleusercontent.com/-mAQ9WlP_hwg/UxCL-ld0JRI/AAAAAAAAAWk/kZzIoMCY5Ic/w447-h289-no/bakutr.jpg)Bakker tegen Utrecht
(https://lh5.googleusercontent.com/-D1fE4KKqxJk/UxCL9UyTE1I/AAAAAAAAAWc/F7ybudNdL5g/w463-h299-no/bakpsv.jpg)Bakker tegen PSV
(https://lh5.googleusercontent.com/-2EDFaZJbIws/UxCL9RoYR_I/AAAAAAAAAWU/VswlLeXGHmc/w463-h290-no/pachee.jpg)Van Moorsel tegen DKV
(https://lh6.googleusercontent.com/-tBwp2jIy2O4/UxCL91Qy7xI/AAAAAAAAAWY/LjRAGF1Vh_w/w446-h300-no/pacnec.jpg)van Moorsel tegen NEC
En kom d'r maar in, Spiegel!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Len Cantello op februari 28, 2014, 14:28:39
En kom d'r maar in, Spiegel!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
vind het wel flauw dat iedereen nou spiegel pest omdat hij geen verstand van voetbal heeft, dat heb je nou eenmaal of niet zo blijkt maar weer :_spank :_spank :zweep 8P
Citaat van: Len Cantello op februari 28, 2014, 14:28:39
En kom d'r maar in, Spiegel!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
LESROOM NAV OCAP |:)
Ik zie ook liever Bakker, al doet Paco het de laatste wedstrijden vrij goed in de invalbeurten. 8)
Laat het maar zien!! Ik heb er vertrouwen in! :thumbsup |:) |:)
Citaat van: veroen op februari 28, 2014, 15:29:44
vind het wel flauw dat iedereen nou spiegel pest omdat hij geen verstand van voetbal heeft, dat heb je nou eenmaal of niet zo blijkt maar weer :_spank :_spank :zweep 8P
:_schater :_schater
lachen hier zeg...
Excuus dat mijn reactie net zo traag is als de handelings snelheid van paco. Maar als ik het allemaal goed begrijp, dan is het maken van mooie graphics bepalend of je verstand hebt van voetbal of het analyseren van de effectiviteit van een speler. Nee, ik ben zwaar overtuigd. :_schater
Voor de personen die niks te doen hebben, lees mijn berichten van begin van het seizoen. Tot nu toe heb ik meer gelijk gekregen dan je lief is. Noem het arrogantie of gebrek aan zelfkennis, ik blijf bij mijn mening dat Ritzmaier veel beter speelt met bakker, dan met van moorsel.
We hebben een ploeg die het beste rendeert vanuit een collectief, vandaar mijn visie.
waarvan akte...
Laat duidelijk zijn dat ik het niet post omdat ik het eens ben met de paco liefhebber, evenals bakker. In paco zit mijn inziens wel meer potentieel. De stats zoek ik er enkel bij als ik het gevoel heb dat er argumenten worden gebruikt die niet onderbouwd (kunnen) worden... Overigens gebruik ik squawka.com hiervoor, voor de liefhebbers van statistieken. :proost
Moet zeggen die legeips heeft er wel kijk op eindelijk 1 met een uitgesproken mening, ik ben het helemaal met hem eens
ik hoop dan ook dat Van Moorsel niet in de basis begint .
Waarvan akte.....
Citaat van: legeips op februari 28, 2014, 17:49:14
:_schater :_schater
lachen hier zeg...
Excuus dat mijn reactie net zo traag is als de handelings snelheid van paco. Maar als ik het allemaal goed begrijp, dan is het maken van mooie graphics bepalend of je verstand hebt van voetbal of het analyseren van de effectiviteit van een speler. Nee, ik ben zwaar overtuigd. :_schater
Voor de personen die niks te doen hebben, lees mijn berichten van begin van het seizoen. Tot nu toe heb ik meer gelijk gekregen dan je lief is. Noem het arrogantie of gebrek aan zelfkennis, ik blijf bij mijn mening dat Ritzmaier veel beter speelt met bakker, dan met van moorsel.
We hebben een ploeg die het beste rendeert vanuit een collectief, vandaar mijn visie.
waarvan akte...
Een spiegel met gebrek aan zelfkennis. Moet niet gekker worden :_schater
Pff ik weet dat dit een forum is, maar deze discussie :zucht
Van Moorsel gewoon in de basis! l8l
Hij knalt er gewoon 2 in zondag! |:)
Citaat van: legeips op februari 28, 2014, 17:49:14
:_schater :_schater
lachen hier zeg...
Excuus dat mijn reactie net zo traag is als de handelings snelheid van paco. Maar als ik het allemaal goed begrijp, dan is het maken van mooie graphics bepalend of je verstand hebt van voetbal of het analyseren van de effectiviteit van een speler. Nee, ik ben zwaar overtuigd. :_schater
Voor de personen die niks te doen hebben, lees mijn berichten van begin van het seizoen. Tot nu toe heb ik meer gelijk gekregen dan je lief is. Noem het arrogantie of gebrek aan zelfkennis, ik blijf bij mijn mening dat Ritzmaier veel beter speelt met bakker, dan met van moorsel.
We hebben een ploeg die het beste rendeert vanuit een collectief, vandaar mijn visie.
waarvan akte...
Het kon wel eens een loodzware wedstrijd gaan worden tegen Groningen. Dan zie ik liever iemand in de basis die 100% fit is dan iemand die 90% fit is. Wellicht heb je gelijk dat Ritzmaier beter rendeert naast Bakker. Maar het gaat zoals je zelf al zegt om het collectief en niet alleen om Ritzmaier, al hoe belangrijk hij ook inmiddels voor Cambuur geworden is.
Paco is tegen Roda in de laatste 10 minuten bij alle beslissende momenten betrokken geweest. Geeft wel aan dat ie scherp is.
Ach, met Arts is ook gebleken wie er gelijk hadden. Bende van 4 was er al heel vroeg bij. En ook in dit geval zal men hun ongelijk wel niet toegeven. Maakt geen ruk uit. :0=Paco |:) |:) |:)
Citaat van: runner 1 op februari 28, 2014, 18:21:12
Moet zeggen die legeips heeft er wel kijk op eindelijk 1 met een uitgesproken mening, ik ben het helemaal met hem eens
ik hoop dan ook dat Van Moorsel niet in de basis begint .
Waarvan akte.....
omdat meneer 'waarvan akte' gebruikte ben jij gelijk verliefd? hou toch op man
Wees maar kalm heren... Paco mag starten aangezien Bakker licht geblesseerd is. Begrijpelijke keuze!
Geniet ervan zondag.. Op naar de 3 punten met of zonder bakker of van Moorsel.
Zal dus op zeker Paco zijn, prachtkans om werkgever wat te laten zien. Niet te gebrand zijn hierop, dan krijgen we Lukoki-Ajax tafereel
Citaat van: SCCRulez op maart 01, 2014, 23:29:02
Zal dus op zeker Paco zijn, prachtkans om werkgever wat te laten zien. Niet te gebrand zijn hierop, dan krijgen we Lukoki-Ajax tafereel
Ja of Ritzmaier -PSV
Maar een doelpunt tegen je oude club paco!
Nee.. Nu zag ik waarom van Moorsel veel beter is dan bakker.. En het gekke is, eigenlijk vond ik hem niet heel anders voetballen dan die keren ervoor.
Maar ik zal dat wel wederom niet goed hebben gezien.
Ben wel blij met het puntje, want wat was dit een hartkloppingen pot.
Ik vond Paco helemaal niet zo slecht spelen :?
Hij heeft veel meer dreiging naar voren dan Bakker mijns inziens.
Citaat van: gewoon een fan op maart 02, 2014, 17:45:35
Ik vond Paco helemaal niet zo slecht spelen :?
Hij heeft veel meer dreiging naar voren dan Bakker mijns inziens.
Hahaha en we zijn weer terug bij af... :_schater
Ga deze discussie ook niet meer verder aan, ik geloof het allemaal wel. Laten we het houden op smaak verschil. :thumbsup
Citaat van: legeips op maart 02, 2014, 17:52:24
Hahaha en we zijn weer terug bij af... :_schater
Ga deze discussie ook niet meer verder aan, ik geloof het allemaal wel. Laten we het houden op smaak verschil. :thumbsup
ja idd want jij snapt er toch niks van
Citaat van: sunderland op maart 02, 2014, 21:01:34
ja idd want jij snapt er toch niks van
Heb vandaag specifiek op van Moorsel gelet. Bijzonder matig. Dreiging naar voren? Helemaal niet. Veeel te statisch. En hij loopt ook nog eens regelmatig Ritzmaier zijn ruimtes dicht. Zal heus een goeie voetballer zijn. Maar heb toch liever Bakker. Helemaal in dit soort wedsrijden.
Vond het helemaal niks hoor, Bakker trouwens ook niet.
Citaat van: Josli op maart 02, 2014, 21:37:54
Heb vandaag specifiek op van Moorsel gelet. Bijzonder matig. Dreiging naar voren? Helemaal niet. Veeel te statisch. En hij loopt ook nog eens regelmatig Ritzmaier zijn ruimtes dicht. Zal heus een goeie voetballer zijn. Maar heb toch liever Bakker. Helemaal in dit soort wedsrijden.
Bakker in dit soort wedstr ,waar gevochten moet worden waar je steeds de duels moet aangaan waar je kopduels moet winnen .Ja echt iets voor bakker . :zucht
Ik vind het knap dat men definitieve conclusies kan trekken op basis van een wedstrijd op zo'n toendra... Niemand kan fatsoenlijk een bal laten rollen laat staan een goede voorzet geven als dat ding constant opstuitert
Zeg niet dat moorsel goed speelde
Citaat van: drg op maart 03, 2014, 09:11:46
Ik vind het knap dat men definitieve conclusies kan trekken op basis van een wedstrijd op zo'n toendra... Niemand kan fatsoenlijk een bal laten rollen laat staan een goede voorzet geven als dat ding constant opstuitert
komt omdat wij laatst met feiten kwamen .Nu willen sommigen hun gelijk halen .Bakker is ook prima maar moorsel is beter tussen de linies .Gister was er geen voetbal mogelijk .Net als barto kun je niemand beoordelen op deze wedstr op basis van het voetbal .
Citaat van: legeips op maart 02, 2014, 17:52:24
Hahaha en we zijn weer terug bij af... :_schater
Ga deze discussie ook niet meer verder aan, ik geloof het allemaal wel. Laten we het houden op smaak verschil. :thumbsup
Kom je wel eens bij een training? Kennelijk niet...... :O
Citaat van: DayDreamer op maart 03, 2014, 09:06:20
Vond het helemaal niks hoor, Bakker trouwens ook niet.
Bakker was idd helemaal niks gister :insane
Bakker niks? Die man was FOUTLOOS gisteren |:)
:devil
Citaat van: Dokkumer op maart 03, 2014, 17:44:21
Bakker niks? Die man was FOUTLOOS gisteren |:)
:devil
Mwoah, vond hem wel wat afwezig :insane
Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2014, 18:16:13
Mwoah, vond hem wel wat afwezig :insane
Ik vond Bakker gisteren een beetje onzichtbaar spelen 8P
Hij kreeg een 5 voor z n matig optreden ,een erg beperkte voetballer is het . Waarvan .........
Support your local team........
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: runner 1 op maart 03, 2014, 20:18:28
Hij kreeg een 5 voor z n matig optreden ,een erg beperkte voetballer is het . Waarvan .........
Zoals gisteren al aangegeven... Welke stylist kan wél goed uit de voeten in een varkenspoel?
Laten we wel wezen, ook een speler als Messi zou hier niet goed op kunnen spelen.
Citaat van: sunderland op maart 03, 2014, 09:16:01
komt omdat wij laatst met feiten kwamen .Nu willen sommigen hun gelijk halen .Bakker is ook prima maar moorsel is beter tussen de linies .Gister was er geen voetbal mogelijk .Net als barto kun je niemand beoordelen op deze wedstr op basis van het voetbal .
Geheel mee eens! Had met voetbal helemaal niks meer te maken daar, wat een drama. Wat de cijfers ook zeggen tav eerdere wedstrijden, ik heb er alle vertrouwen in dat TS goed weet in te schatten welke speler voor welke wedstrijd meer geschikt is.
Was niet best geef ik toe, maar wat rot dat: 3 punten :thumbsup
speelde uitstekend
Nog even met hem gepraat bij het Hertje na afloop. Wil heel graag blijven en voelde zijn benen niet meer na de 4-3. Het publiek gaf mij vleugels zei hij, geweldig!!!
Dit was de beste wedstrijd van Paco _O_
Geweldige pot gespeeld.
Zo slim tussen de ruimtes spelend.
En heel veel verdedigend werk opgeknapt.
Voor mij MOTM, wat een geweldige wedstrijd heeft hij gespeeld! _O_
Eigenlijk vond ik paco motm.
speelde uitstekend!!
alleen minder opvallend dan barto en lukoki(de andere uitblinkers).
Godver, wat speelde deze jongen goed gisteravond. Inderdaad was verkiezing motm terecht geweest. Als je hem binnenboord kan houden, dan altijd doen!
Citaat van: AL op april 13, 2014, 10:18:12
Eigenlijk vond ik paco motm.
speelde uitstekend!!
alleen minder opvallend dan barto en lukoki(de andere uitblinkers).
Ik ook. Hij kon altijd al goed voeballe, maar aan het begin van het seisoen speelde hij als een suurtsje. Gisteren als een bikkel, leek El Makrini wel
Wat speelde deze jongen een fantastische wedstr .
Echt prachtig passje op Barto in de val bij die 3-3 (en ook echt prachtig om al die doelpunten vanuit alle hoeken te zien op FOX :y)
Ik vind hem in vorm beter dan een Ritzmaier die hopeloos uitvorm is, daarom maar in de basis beginnen.
nog maar een jaartje hier dan?
Citaat van: Cambuur058 op april 14, 2014, 16:15:23
nog maar een jaartje hier dan?
Misschien is Groningen wel bereid hem transfervrij aan ons over te doen? Zij hebben genoeg spelers voor Paco's positie, en ik denk dat er niet veel ploegen zullen zijn die een transfersom voor hem willen betalen. Een beetje een Nienhuis-scenario, dus. Of eventueel in een deal met Bakker betrekken.
Wat mij betreft behouden, gewoon een goede voetballer! :proost
Ms wel beetje zelfde verhaal als Lukoki.
Geef iemand vertrouwen en zie wat er gebeurd!
Een van zijn sterkste wedstrijden in cambuurdienst. Zie hem liever blijven dan aantal van de bankzitters. Ik denk dat hij meer kan brengen dan hij dit seizoen heeft kunnen doen.
Geweldige speler dit, hopen dat hij blijft!
PACO VAN MOORSEL!
Citaat van: Timmie op april 15, 2014, 11:29:41
Geweldige speler dit, hopen dat hij blijft!
PACO VAN MOORSEL!
Zou absoluut een mooie aanwinst zijn als die definitief overgenomen word, zit veel potentie in.
Citaat van: sccvl op april 17, 2014, 20:10:04
Zou absoluut een mooie aanwinst zijn als die definitief overgenomen word, zit veel potentie in.
Ik ben zo'n enorme fan van deze man!
Mooi ook, schreeuw al maanden zijn naam op Zuid.
Niemand die me serieus nam.. Scoort even de winnende tegen Roda en iedereen vindt 'm het mannetje..
Houden deze man!
PACO VAN MOORSEL!
Contract bij Groningen loopt af, en zou wel in Leeuwarden willen blijven :)
Citaat van: Galdiano op april 18, 2014, 10:02:36
Contract bij Groningen loopt af, en zou wel in Leeuwarden willen blijven :)
Contract loopt niet af volgens FCG:
"Bij SC Cambuur begint Paco van Moorsel, de derde door FC Groningen verhuurde speler, zijn draai steeds beter te vinden; hij lijkt Erik Bakker uit de basis verdreven te hebben. Zijn contract bij FC Groningen loopt nog tot medio 2015. Niet duidelijk is of Cambuur ook komend seizoen van de diensten van Van Moorsel gebruik wil maken"
Citaat van: michello op april 18, 2014, 10:17:04
Contract loopt niet af volgens FCG:
"Bij SC Cambuur begint Paco van Moorsel, de derde door FC Groningen verhuurde speler, zijn draai steeds beter te vinden; hij lijkt Erik Bakker uit de basis verdreven te hebben. Zijn contract bij FC Groningen loopt nog tot medio 2015. Niet duidelijk is of Cambuur ook komend seizoen van de diensten van Van Moorsel gebruik wil maken"
Klopt, heeft nog een jaartje.. Ruilen met Bakker joh!
Het is niet alleen het goaltje tegen Roda.. Ook de manier waarop hij bepaalde dingen "uitlokt". Beide rode kaarten en tegen NEC de rode kaart voor Koolwijk. Toch slimmigheidjes die bij anderen ontbreekt.
Citaat van: Dokkumer op april 18, 2014, 11:56:01
Het is niet alleen het goaltje tegen Roda.. Ook de manier waarop hij bepaalde dingen "uitlokt". Beide rode kaarten en tegen NEC de rode kaart voor Koolwijk. Toch slimmigheidjes die bij anderen ontbreekt.
Helemaal mee eens. Goal was een voorbeeld he.. Want niet iedereen ziet de andere dingen die hij doet..;-)
Verder staat hij altijd vrij. Altijd de vrije man. Heeft een prachtige (steek)pass in de benen. Schitterende voetballer!
Citaat van: Timmie op april 18, 2014, 12:02:07
Helemaal mee eens. Goal was een voorbeeld he.. Want niet iedereen ziet de andere dingen die hij doet..;-)
Verder staat hij altijd vrij. Altijd de vrije man. Heeft een prachtige (steek)pass in de benen. Schitterende voetballer!
Goede voetballer, maar over het hele seizoen heeft hij in mijn ogen te weinig gebracht.
Toch zou ik hem graag houden, maar ruilen met Bakker zou je echt niet moeten doen.
Als Bakker toch verkast naar Groningen, dan de Leeuw proberen te betrekken!!
Citaat van: AL op april 18, 2014, 12:12:20
Goede voetballer, maar over het hele seizoen heeft hij in mijn ogen te weinig gebracht.
Toch zou ik hem graag houden, maar ruilen met Bakker zou je echt niet moeten doen.
Als Bakker toch verkast naar Groningen, dan de Leeuw proberen te betrekken!!
Weet je wat het ook is?!
Paco is een speler die het spelletje heel goed ziet en kan spelen.
Wat jammer is, is dat niet alle medespelers om hem heen dit zien.
Dit houdt dan automatisch in dat als Paco een loopactie maakt en de bal wil of iemand in de ruimte komt, dat medespelers dit niet zien..
Andersom ook, als hij de bal heeft en een steekpass wil geven, dat een medespeler dit niet snapt/ziet.
Als hij dan toch die steekpass geeft maar komt niet aan oid, dan lijkt dit heel knullig van hem..
Zet eens een camera 90 minuten op hem, dan zul je zien dat hij geniaal is!
Citaat van: Timmie op april 18, 2014, 12:28:40
Weet je wat het ook is?!
Paco is een speler die het spelletje heel goed ziet en kan spelen.
Wat jammer is, is dat niet alle medespelers om hem heen dit zien.
Dit houdt dan automatisch in dat als Paco een loopactie maakt en de bal wil of iemand in de ruimte komt, dat medespelers dit niet zien..
Andersom ook, als hij de bal heeft en een steekpass wil geven, dat een medespeler dit niet snapt/ziet.
Als hij dan toch die steekpass geeft maar komt niet aan oid, dan lijkt dit heel knullig van hem..
Zet eens een camera 90 minuten op hem, dan zul je zien dat hij geniaal is!
Benjij zijn broer of zo?.....
Citaat van: speculeter op april 18, 2014, 12:32:50
Ben jij zijn broer of zo?......
Geniaal vind ik wat ver gaan, maar ik kan mij verder wel in zijn analyse vinden. Vond het in zijn tijd bij Den Bosch altijd al een interessante speler voor ons.
Geniaal vind ik ook wat overtrokken, verder kan ik me prima vinden in je analyse.
Citaat van: AL op april 18, 2014, 12:12:20
Goede voetballer, maar over het hele seizoen heeft hij in mijn ogen te weinig gebracht.
Toch zou ik hem graag houden, maar ruilen met Bakker zou je echt niet moeten doen.
Als Bakker toch verkast naar Groningen, dan de Leeuw proberen te betrekken!!
Vind persoonlijk ook dat hij te weinig kansen heeft gehad van de TS! En dan bedoel ik helemaal voor de winterstop! Bakker mocht toen veel te lang blijven staan!
Naja, misschien ook wel wat overtrokken. Zat even in een enthousiaste bui;)
Wat is geniaal?! Messi/Ronaldo/Zlatan zijn geniaal!
Paco is op Cambuur niveau geniaal..
Citaat van: Bernardo op april 20, 2014, 11:14:07
Vind persoonlijk ook dat hij te weinig kansen heeft gehad van de TS! En dan bedoel ik helemaal voor de winterstop! Bakker mocht toen veel te lang blijven staan!
Amper een kans gehad inderdaad. Dan is het ook lastig om je te profileren.
Heeft het goed opgepakt en hoort in de basis thuis!
absoluut geen basis speler voor de eredivisie...
Leuk voor de breedte, maar hier winnen we de oorlog niet mee.
Citaat van: legeips op april 21, 2014, 09:14:48
absoluut geen basis speler voor de eredivisie...
Leuk voor de breedte, maar hier winnen we de oorlog niet mee.
Dit bedoel ik.. Ik ken je niet of wat dan ook, maar mensen die dit zeggen zien de dingen niet die ik hierboven heb genoemd.
Jij kijkt, aanname hoor, voetbal voor het voetbal en kijkt niet naar andere dingen. Hoe spelers staan en lopen etc.
Als je daar niet op let, dan mis je een heleboel!
Citaat van: Timmie op april 21, 2014, 09:17:14
Dit bedoel ik.. Ik ken je niet of wat dan ook, maar mensen die dit zeggen zien de dingen niet die ik hierboven heb genoemd.
Jij kijkt, aanname hoor, voetbal voor het voetbal en kijkt niet naar andere dingen. Hoe spelers staan en lopen etc.
Als je daar niet op let, dan mis je een heleboel!
nou jongen deze legeips mist sowieso een heleboel .Hij verkondigd hier vaak een heleboel onzin .Paco heeft zijn draai hier idd gevonden ,ik zou hem nog 1 seiz houden .En daarbij komt dat hij nooit zanikte toen hij steeds op de bank zat ,dat hield hij intern
En ik denk dat hij ook graag wil blijven .Hij heeft zware jaren gehad en begint op te bloeien .Als Henk hem vertrouwen geeft hebben we hele goede derbij
Henk gaat met de punt naar voren spelen schat ik in. Dan heb je spelers als Paco nodig.
Citaat van: legeips op april 21, 2014, 09:14:48
absoluut geen basis speler voor de eredivisie...
Leuk voor de breedte, maar hier winnen we de oorlog niet mee.
Volgens mij heb jij alleen maar samenvattingen gekeken dit jaar :wall
Prima jongens... dan houden we hem toch.. lekker flink wat dynamiek op dat middenveld. :_schater Ik mis bij hem creativiteit, daarnaast heb ik heb vaak genoeg de hele wedstrijd zien rond huppelen en zijn "geweldige" loop bewegingen gezien, nou ik blijf bij mijn standpunt, maar we praten begin 2015 wel weer.
Want als de TS op dezelfde manier kijkt als de liefhebbers hier, dan krijgen we een te fragiel middenveld met weinig impuls tot aanvallen.
Citaat van: legeips op april 21, 2014, 21:41:07
Prima jongens... dan houden we hem toch.. lekker flink wat dynamiek op dat middenveld. :_schater Ik mis bij hem creativiteit, daarnaast heb ik heb vaak genoeg de hele wedstrijd zien rond huppelen en zijn "geweldige" loop bewegingen gezien, nou ik blijf bij mijn standpunt, maar we praten begin 2015 wel weer.
Want als de TS op dezelfde manier kijkt als de liefhebbers hier, dan krijgen we een te fragiel middenveld met weinig impuls tot aanvallen.
ok, tot in 2015!
Citaat van: Timmie op april 18, 2014, 12:28:40
Weet je wat het ook is?!
Paco is een speler die het spelletje heel goed ziet en kan spelen.
Wat jammer is, is dat niet alle medespelers om hem heen dit zien.
Dit houdt dan automatisch in dat als Paco een loopactie maakt en de bal wil of iemand in de ruimte komt, dat medespelers dit niet zien..
Andersom ook, als hij de bal heeft en een steekpass wil geven, dat een medespeler dit niet snapt/ziet.
Als hij dan toch die steekpass geeft maar komt niet aan oid, dan lijkt dit heel knullig van hem..
Zet eens een camera 90 minuten op hem, dan zul je zien dat hij geniaal is!
Lees net pas dit bericht.. Maar wist niet dat de broer van Paco, Timmie heet. :_schater
Ik ben misschien geen liefhebber van de speler Paco, maar jij slaat helemaal door in de andere kant. Spelers die zijn geniale ideeën niet door hebben of zien :_schater
Echt check eerst maar eens hoeveel steek ballen hij echt geeft of hoe vaak hij een speler passeert, om ruimte te creëren voor de voorhoede. Nee, jij plaatst hem op een voetstuk, waar hij echt niet thuis hoort. Want een geniale middenvelder is hij echt niet.
Persoonlijk vind ik 'm te slap in de persoonlijke duels.
Citaat van: legeips op april 21, 2014, 21:53:07
Lees net pas dit bericht.. Maar wist niet dat de broer van Paco, Timmie heet. :_schater
Ik ben misschien geen liefhebber van de speler Paco, maar jij slaat helemaal door in de andere kant. Spelers die zijn geniale ideeën niet door hebben of zien :_schater
Echt check eerst maar eens hoeveel steek ballen hij echt geeft of hoe vaak hij een speler passeert, om ruimte te creëren voor de voorhoede. Nee, jij plaatst hem op een voetstuk, waar hij echt niet thuis hoort. Want een geniale middenvelder is hij echt niet.
Zal ik even checken, ok? Hoi!
Citaat van: legeips op april 21, 2014, 21:41:07
Prima jongens... dan houden we hem toch.. lekker flink wat dynamiek op dat middenveld. :_schater Ik mis bij hem creativiteit, daarnaast heb ik heb vaak genoeg de hele wedstrijd zien rond huppelen en zijn "geweldige" loop bewegingen gezien, nou ik blijf bij mijn standpunt, maar we praten begin 2015 wel weer.
Want als de TS op dezelfde manier kijkt als de liefhebbers hier, dan krijgen we een te fragiel middenveld met weinig impuls tot aanvallen.
Yoooo, zien we je dan weer! Beste maar weer!
Citaat van: legeips op april 21, 2014, 09:14:48
absoluut geen basis speler voor de eredivisie...
Leuk voor de breedte, maar hier winnen we de oorlog niet mee.
Eens, leuk voor op de bank. Verder niet. Daar komt nog bij dat ik van een 10 verwacht dat hij ook de nodige goals maakt, dat kan onze vriend paco niet. Ik zeg de Leeuw halen.
Citaat van: Harry L. op april 22, 2014, 17:57:10
Eens, leuk voor op de bank. Verder niet. Daar komt nog bij dat ik van een 10 verwacht dat hij ook de nodige goals maakt, dat kan onze vriend paco niet. Ik zeg de Leeuw halen.
Heb ik nieuws voor je, ondanks hij goed bevriend is met onze spits Hemmen, hij komt niet!
Citaat van: Timmie op april 22, 2014, 18:02:30
Heb ik nieuws voor je, ondanks hij goed bevriend is met onze spits Hemmen, hij komt niet!
Jammer, dat zou de perfecte tien zijn. Hoe kom jij aan die info? Een telfoontje gehad van een vriend bij fcg. Wat is er nog meer voor nieuws ........
Citaat van: Harry L. op april 22, 2014, 18:06:11
Jammer, dat zou de perfecte tien zijn. Hoe kom jij aan die info? Een telfoontje gehad van een vriend bij fcg. Wat is er nog meer voor nieuws ........
Zou inderdaad mooi zijn als hij zou komen. Al vind ik, en vrijwel iedereen bij de FC, niet dat hij een '10' is.
Meer een 9,5..
Tja, zal m'n CV er eens bij pakken..;-)
Citaat van: Timmie op april 22, 2014, 18:09:27
Zou inderdaad mooi zijn als hij zou komen. Al vind ik, en vrijwel iedereen bij de FC, niet dat hij een '10' is.
Meer een 9,5..
Tja, zal m'n CV er eens bij pakken..;-)
Die v/d Looi heeft al moeite om de namen binnen zijn selectie te onthouden. Die gebruit hem helemaal verkeerd. Als je met de punt naar voren speelt is de Leeuw de ideale 10 die er zeker 8-10 voor je maakt
Citaat van: Harry L. op april 22, 2014, 18:14:19
Die v/d Looi heeft al moeite om de namen binnen zijn selectie te onthouden. Die gebruit hem helemaal verkeerd. Als je met de punt naar voren speelt is de Leeuw de ideale 10 die er zeker 8-10 voor je maakt
Maakt zeker zijn doelpuntjes wel.
Maar ja, je hebt Chery ook nog he..
Waarschijnlijk voor een jaar verhuurd aan Sparta.
Dat lijkt mij nou ook niet echt een vooruitgang...
Citaat van: de Schoot op juli 20, 2014, 17:12:49
Waarschijnlijk voor een jaar verhuurd aan Sparta.
Dat lijkt mij nou ook niet echt een vooruitgang...
Denk dat Sparta een leuk team krijgt en mee gaat doen voor kampioenschap.
Paco vind ik zelf niet goed genoeg voor de basis bij ons.
Voor hem denk ik een leuke club.
had hem voor de breedte hier graag gewild. Hij kon nog veel stappen maken.
Ik vond paco echt wel goed spelen de 2e seizoenshelft.. Lekker tussen de linies en met strijd. Hij is zelfs belangrijk geweest.. Ik zeg gewoon naar Cambuur gaan.
Citaat van: 666 op juli 20, 2014, 20:25:28
Ik vond paco echt wel goed spelen de 2e seizoenshelft.. Lekker tussen de linies en met strijd. Hij is zelfs belangrijk geweest.. Ik zeg gewoon naar Cambuur gaan.
vind ik ook maar het is duidelijk dat hij niet meer komt ..Hij heeft na de winterstop hele goede wedstrgespeeld tegen dkv rkc roda goahead vitesse . Verdomme vind het echt jammer of er moet nog wat in de hoge hoed zitten wat beter is . Ook heb ik het idee nu dat met het lange verhaal vd laan de samenwerking ook wat uit de lucht is .Ik heb verl zomer een tijdje met hans nijland gesproken en die wist mij te vertellen dat paco en die andere jongens hier voor een appel en een ei speelden wb huur . Nu is cambuur dat niet geweest met vd laan
Succes daar, Paco! |:)
Mocht 'em altijd graag zien, mooie sierlijke voetballer. MEGAbelangrijke goal in de slotminuten tegen RKC, stadion ontplofte toen man!
Tegen Roda ;)
Ja die tegen Roda, die zal ik voorlopig niet meer vergeten _O_ wat een bevrijding was dat zeg
Oeps sjezus ja uiteraard Roda hehe thanks _O_
Paco naar NEC.
Succes Paco bij NEC, dat je er maar veel in mag trappen tegen weer Roda :_schater
Toch jammer dat hij niet meer bij ons speelt.
Citaat van: 666 op juli 26, 2014, 10:02:00
Toch jammer dat hij niet meer bij ons speelt.
Degelijke speler (voor de breedte), maar had de basis niet naar een hoger plan gebracht...
NEC is een goede club voor Paco :thumbsup al had ik m voor de breedte graag bij ons gezien
succes jongen, heb van je genoten na de winterstop :thumbsup _O_
:0= slotje!!!!!!!
Is geen speler meer van ons CAMBUUR net als een aantal andere topics!