Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: michello op juni 18, 2013, 19:33:49

Titel: Paco Van Moorsel
Bericht door: michello op juni 18, 2013, 19:33:49
Jan Mennega ‏@JanMennega
(Journalist Dagblad van het Noorden) :

Paco van Moorsel speelt komend seizoen bij SC Cambuur. FC Groningen verhuurt hem aan de eredivisie promovendus.

Welkom  |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Lore op juni 18, 2013, 19:35:31
Citaat van: michello op juni 18, 2013, 19:33:49
Jan Mennega ‏@JanMennega
(Journalist Dagblad van het Noorden) :

Paco van Moorsel speelt komend seizoen bij SC Cambuur. FC Groningen verhuurt hem aan de eredivisie promovendus.

Welkom  |:)

Zou volkomen logisch zijn. Voor Hoe lang ligt Van Moorsel nog vast bij Groningen?
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: 666 op juni 18, 2013, 19:42:20
Paco van Moorsel (Veldhoven, 15 december 1989) is een Nederlandse middenvelder die op dit moment onder contract staat bij FC Groningen.

Voordat hij bij FC Groningen terecht kwam speelde hij bij FC Den Bosch. Hij doorliep de jeugdopleiding van RKSV Boxtel.

Van Moorsel maakte zijn debuut in het betaalde voetbal op 29 september 2006 tegen Go Ahead Eagles.

Vanaf het seizoen 2012/2013 zal Van Moorsel uitkomen voor FC Groningen. De Groningers hebben de middenvelder, die een 3-jarig contract tekende, transfervrij weten vast te leggen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op juni 18, 2013, 19:43:12
WELKOM PACO, KLASBAK!!! |:) _O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op juni 18, 2013, 19:43:40
Leuk die journalisten die elkaar elke scoop proberen af te vangen :_spank
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:01:25
Waar is groningen mee bezig? Alles wat tegen een bal aan kan trappen wordt verhuurd of verkocht?

Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: denistel op juni 18, 2013, 20:02:26
geld geld geld poelie
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: brambo3004 op juni 18, 2013, 20:02:45
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:01:25
Waar is groningen mee bezig? Alles wat tegen een bal aan kan trappen wordt verhuurd of verkocht?

Zolang ze Zeefuik houden hoeven ze zich nergens druk over te maken toch? :_schater
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: 0517 op juni 18, 2013, 20:08:03
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:01:25
Waar is groningen mee bezig? Alles wat tegen een bal aan kan trappen wordt verhuurd of verkocht?

Hieruit maak ik op dat hij wel wat kin?
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:14:24
Mits fit, uitstekende speler. Jammer dat we geen optie tot koop hebben bedongen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Bernardo op juni 18, 2013, 20:26:09
FC Groningen stuurt derde overbodige speler naar Leeuwarden
Dinsdag, 18 juni 2013 om 20:20
FC Groningen neemt alweer afscheid van Paco van Moorsel. De 23-jarige middenvelder annex aanvaller kwam vorig jaar zomer over van FC Den Bosch, maar schopte het in de Eredivisie tot slechts zeven optredens. De Trots van het Noorden laat dinsdagavond weten dat men Van Moorsel komend seizoen naar alle waarschijnlijkheid stalt bij SC Cambuur.

Hierdoor blijft de Veldhovenaar alsnog behouden voor het hoogste niveau in Nederland, want de Friese club is door de promotie van vorig seizoen na de zomer ook actief in de Eredivisie. Het tijdelijke vertrek van Van Moorsel naar de geel-blauwen is zo goed als rond: "Er moeten nog wat kleine contractuele zaken worden geregeld, maar ik voorzie geen problemen meer", zegt technisch manager Henk Veldmate tegen RTV Noord.
Van Moorsel, die nog tot de zomer van 2015 onder contract staat in de Euroborg, is na Alexander Cristovao en Leonard Nienhuis alweer de derde speler die Groningen deze zomer verruilt voor Cambuur. De promovendus legde eerder ook al Harm Zeinstra en Ruud Swinkels vast. Cambuur maakt dinsdag ook melding van een langer verblijf van Mohamed El Makrini en Michiel Hemmen, die allebei voor twee seizoenen hebben bijgetekend.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: richard op juni 18, 2013, 20:31:45
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:14:24
Mits fit, uitstekende speler. Jammer dat we geen optie tot koop hebben bedongen.
|:) |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: KristCambuur op juni 18, 2013, 20:57:10
Heerlijk! Geweldige speler vond ik hem altijd bij Den Bosch!
Ben benieuwd hoe hij het voor ons in de Eredivisie gaat doen!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op juni 18, 2013, 21:00:16
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:14:24
Mits fit, uitstekende speler. Jammer dat we geen optie tot koop hebben bedongen.
idd .Speler met enorme werklust en diepgang
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Lwdscc op juni 18, 2013, 21:01:30
Welkom!!!

seizoen    club    wedstrijden    doelpunten    competitie
2006/07    FC Den Bosch    2    0    Eerste divisie
2007/08    FC Den Bosch    24    1    Eerste divisie
2008/09    FC Den Bosch    25    3    Eerste divisie
2009/10    FC Den Bosch    34    10    Eerste divisie
2010/11    FC Den Bosch    24    5    Eerste divisie
2011/12    FC Den Bosch    30    10    Eerste divisie
2012/13    FC Groningen    8    0    Eredivisie
Totalen:   147   wedstrijden en 29 doelpunten   
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: kgscc op juni 18, 2013, 21:11:11
Welkom. Heeft nog een tweejarig contract bij Groningen, dus is volgend seizoen niet (zomaar) over te nemen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: SCCornjum op juni 18, 2013, 21:46:58
Paco, Welkom bij onze mooie club.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 18, 2013, 21:49:47
Welkom! |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Delamere op juni 18, 2013, 21:53:12
Vorig seizoen een beetje uit beeld geraakt maar was bij Den Bosch een prima voetballer. Hopelijk blijft hij fit dan hebben we hier een goeie aan. Welkom |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sytsa op juni 18, 2013, 21:53:35
Welkom en succes bij ons mooie club |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: denistel op juni 18, 2013, 22:41:22
als ie in vorm raakt is het een goeie aanwinst voor ons,,suc 6
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: SCCRulez op juni 19, 2013, 11:35:31
Heb er wel vertrouwen in dat Paco, als hij wekelijks speelt, weer op een goed nivo terugkomt. Dan wel hopen dat je hem ook volgend jaar erbij hebt.

Succes bij ons mooie  :scc!!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op juni 19, 2013, 11:36:21
Vorig seizoen aardig wat assists bij het tweede van Groningen!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op juni 19, 2013, 11:46:35
Citaat van: SCCRulez op juni 19, 2013, 11:35:31
Heb er wel vertrouwen in dat Paco, als hij wekelijks speelt, weer op een goed nivo terugkomt. Dan wel hopen dat je hem ook volgend jaar erbij hebt.

Succes bij ons mooie  :scc!!
Met Mo in zijn rug kan het een mooi koppel worden op het middenveld. Ze deden het bij Den Bosch ook niet onaardig.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Collingwood op juni 19, 2013, 11:48:51
En dan Türk er nog bij als linkshalf? Zou toch een mooi middenveld zijn  :proost. Maar die zal wel onhaalbaar zijn.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:37:08
Cambuur speelt niet met een links half maar met twee controleurs.
Dus de 10 positie zal gaan tussen Bakker en van Moorsel.

Makrini daar achter. Er moeten echt nog wel twee goede middenvelders bij.

Erik Bakker                            Aanvallende middenvelder     
Marco van der Heide             Aanvallende middenvelder                                 
Mohammed El Makrini            Verdedigende middenvelder     
Paco van Moorsel                  Aanvallende middenvelder 
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op juni 19, 2013, 13:38:21
Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:37:08
Cambuur speelt niet met een links half maar met twee controleurs.
Dus de 10 positie zal gaan tussen Bakker en van Moorsel.

Makrini daar achter. Er moeten echt nog wel twee goede middenvelders bij.

Erik Bakker                            Aanvallende middenvelder     
Marco van der Heide             Aanvallende middenvelder                                 
Mohammed El Makrini            Verdedigende middenvelder     
Paco van Moorsel                  Aanvallende middenvelder


Hoe is het eigenlijk met Marco?
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: richard op juni 19, 2013, 13:39:59
Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:37:08
Cambuur speelt niet met een links half maar met twee controleurs.
Dus de 10 positie zal gaan tussen Bakker en van Moorsel.

Makrini daar achter. Er moeten echt nog wel twee goede middenvelders bij.

Erik Bakker                            Aanvallende middenvelder     
Marco van der Heide             Aanvallende middenvelder                                 
Mohammed El Makrini            Verdedigende middenvelder     
Paco van Moorsel                  Aanvallende middenvelder

Makrini is rechts en wat moet er dan bij? Een linkermiddenvelder!!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:40:09
Staat wel in zijn topic, fysiek opzich wel goed.. maar kan niet langer dan een half uur bij een feestje zijn dan heeft hij koppijn!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op juni 19, 2013, 13:41:17
Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:40:09
Staat wel in zijn topic, fysiek opzich wel goed.. maar kan niet langer dan een half uur bij een feestje zijn dan heeft hij koppijn!

Ok, wist ik niet.

Dank voor je reactie:)
Amateurcontract nu he? Ben heel benieuwd!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:42:56
Citaat van: richard op juni 19, 2013, 13:39:59
Makrini is rechts en wat moet er dan bij? Een linkermiddenvelder!!


Een linksbenige middenvelder!!!! Cambuur speelt toch niet met een rechter en een linker middenvelder

---------------keeper---------------
RB-----CV--------------CV--------LB

------------CM---------CM-----------

------------------AM-------------------

RA----------------S----------------LA

Geen links en rechts half dus!!!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:43:34
Citaat van: Timmie op juni 19, 2013, 13:41:17
Ok, wist ik niet.

Dank voor je reactie:)
Amateurcontract nu he? Ben heel benieuwd!

Klopt hoop dat het goed gaat komen
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op juni 19, 2013, 13:51:24
Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 13:42:56

Een linksbenige middenvelder!!!! Cambuur speelt toch niet met een rechter en een linker middenvelder

---------------keeper---------------
RB-----CV--------------CV--------LB

------------CM---------CM-----------

------------------AM-------------------

RA----------------S----------------LA

Geen links en rechts half dus!!!


Links en rechts mid is ook niet nodig met de backs die we hebben.
Al mag Bijker wel wat meer durven om de voorzet te geven als hij toch al 20/30 meter op de andere helft is..
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: denistel op juni 24, 2013, 13:51:23
heerlijk om deze speler hier te zien ,,was bij d.bosch een topper oogt nu weer fit dus
hopen dat ie dat niveau weer haalt dan kunnen we er een hele goeie aan hebben
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op juni 24, 2013, 16:20:22
Citaat van: Timmie op juni 19, 2013, 13:51:24

Links en rechts mid is ook niet nodig met de backs die we hebben.
Al mag Bijker wel wat meer durven om de voorzet te geven als hij toch al 20/30 meter op de andere helft is..
Bijker moet lekker zijn eigen ding doen .Hij moet weten wat er om hem heen gebeurd dan pas mag hij de voorzet geven .In de erediv mag je niet balverlies lijden als je eigen positie niet is overgenomen .En ik vond Bijker de laatste 8 wedstr eigenlijk onze beste speler
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op juni 24, 2013, 16:24:43
Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:20:22En ik vond Bijker de laatste 8 wedstr eigenlijk onze beste speler

Maak daar maar de gehele 2e seizoenshelft van.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op juni 24, 2013, 16:25:01
Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:20:22
Bijker moet lekker zijn eigen ding doen .Hij moet weten wat er om hem heen gebeurd dan pas mag hij de voorzet geven .In de erediv mag je niet balverlies lijden als je eigen positie niet is overgenomen .En ik vond Bijker de laatste 8 wedstr eigenlijk onze beste speler

Was zeker een van onze betere spelers, eens. Maar wat ik bedoel, geef die bal eens voor en niet, als je de aanval inzet, weer terugspelen..
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op juni 24, 2013, 16:33:57
Doet Barca ook
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: brambo3004 op juni 24, 2013, 16:42:21
Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:33:57
Doet Barca ook

Ja en dus halen ze de CL-finale ook niet :clint
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op juni 24, 2013, 21:04:04
Citaat van: denistel op juni 24, 2013, 13:51:23
heerlijk om deze speler hier te zien ,,was bij d.bosch een topper oogt nu weer fit dus
hopen dat ie dat niveau weer haalt dan kunnen we er een hele goeie aan hebben


_O_ |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: SCCRulez op juni 24, 2013, 21:34:21
Speler met goed inzicht en gebruikt dit ook om spelers om zich heen te coachen. Prima techniek en speler waar Makrini bal wel kan brengen, kan d'r wel wat mee. Grunn krijgt spijt denk ik 8P
http://www.youtube.com/watch?v=3eBJofREHKs
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: veroen op juni 28, 2013, 21:36:09
Wat een heerlijke voetballer! Nu al een goede tandem met hemmen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op juni 28, 2013, 21:43:46
Dit is een toppertje jongens en kon het inderdaad zeer goed vinden met Hemmen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Galdiano op juni 28, 2013, 21:53:31
Wat een power! Bakker kan zijn basisplaats vergeten!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: AL op juni 28, 2013, 21:57:35
Citaat van: Galdiano op juni 28, 2013, 21:53:31
Wat een power! Bakker kan zijn basisplaats vergeten!

Ik zou Bakker maar niet te snel afschrijven! V moorsel is inderdaad een klasbak! Op dit moment zou ik kiezen voor v moorsel, bakker en makrini.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Eewal op juni 28, 2013, 21:58:51
De tegenstander was DTD, lastig om conclusies te trekken aan de hand van deze wedstrijd..
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: drg op juni 28, 2013, 22:01:36
Ja tegen zo'n tegenstander lijken alle spelers uitblinkers  :zweep
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Eewal op juni 28, 2013, 22:02:51
Citaat van: drg op juni 28, 2013, 22:01:36
Ja tegen zo'n tegenstander lijken alle spelers uitblinkers  :zweep

Behalve met alle respect Johny de Vries ;)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: drg op juni 28, 2013, 22:03:24
Citaat van: Eewal op juni 28, 2013, 22:02:51
Behalve met alle respect Johny de Vries ;)

Is die nog niet weg dan  :X
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op juni 28, 2013, 22:20:02
Citaat van: Eewal op juni 28, 2013, 22:02:51
Behalve met alle respect Johny de Vries ;)

Zal vast een hele aardige knul zijn, maar is gewoon veel te licht.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op juni 29, 2013, 01:54:41
Citaat van: Yellow Army op juni 28, 2013, 22:20:02
Zal vast een hele aardige knul zijn, maar is gewoon veel te licht.



whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vent, beste man de 1e helft. Positiespel, het doelpunt, vrijlopen.  Klasse aanwinst!!!

Paco oleeeeeeeeeeeeee |:) |:) |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op juni 29, 2013, 01:57:38
Citaat van: Galdiano op juni 28, 2013, 21:53:31
Wat een power! Bakker kan zijn basisplaats vergeten!


op basis van 1 oefenwedstrijd??? Jonge, wat hest dou dur kijk op zeg :_schater
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op juni 29, 2013, 05:04:28
Citaat van: wiekie1969 op juni 29, 2013, 01:54:41


whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vent, beste man de 1e helft. Positiespel, het doelpunt, vrijlopen.  Klasse aanwinst!!!

Paco oleeeeeeeeeeeeee |:) |:) |:)

heb het over de vries juh
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: poelie-lwd op juni 29, 2013, 07:03:28
 :_schater
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Nightmarelwd op juni 29, 2013, 09:55:47
Citaat van: Galdiano op juni 28, 2013, 21:53:31
Wat een power! Bakker kan zijn basisplaats vergeten!

We speelden tegen DTD, niet tegen een Eredivisieclub. :insane
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Galdiano op juni 29, 2013, 10:57:11
Citaat van: Nightmarelwd op juni 29, 2013, 09:55:47
We speelden tegen DTD, niet tegen een Eredivisieclub. :insane

Ja klopt, maar als je het vergelijkt met de rest van de selectie, was er een weselijk verschil!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sk13 op juli 10, 2013, 00:01:23
Aantal wedstrijdem gezien nu van hem
Snap al die positieve ophef niet. Nog niks "speciaals" van hem gezien. Waarvan ik denk tjee wattun topper.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: vialli op juli 10, 2013, 00:14:42
Citaat van: sk13 op juli 10, 2013, 00:01:23
Aantal wedstrijdem gezien nu van hem
Snap al die positieve ophef niet. Nog niks "speciaals" van hem gezien. Waarvan ik denk tjee wattun topper.

At dat mantsje ansen sien draai fonnen het is ut foor oons un prima speuler.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: speculeter op juli 10, 2013, 09:17:46
Citaat van: sk13 op juli 10, 2013, 00:01:23
Aantal wedstrijdem gezien nu van hem
Snap al die positieve ophef niet. Nog niks "speciaals" van hem gezien. Waarvan ik denk tjee wattun topper.
Dan heb jij geen verstand van voetballen.....
Klasse straalt eraf man.
We spreken elkaar aan eind van seizoen wel weer.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op juli 10, 2013, 09:19:15
Citaat van: sk13 op juli 10, 2013, 00:01:23
Aantal wedstrijdem gezien nu van hem
Snap al die positieve ophef niet. Nog niks "speciaals" van hem gezien. Waarvan ik denk tjee wattun topper.

Deze speler is een magnifieke voetballer. Heeft alles. Ziet het spelletje zo ontzettend goed! Zal volgend jaar ook bij Groningen slagen!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: speculeter op juli 10, 2013, 10:33:09
Volgend jaar speelt hij nog bij ons |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op juli 13, 2013, 16:37:40
En alweer een goaltje erbij, klasse aanwinst jongen |:) _O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Vanuit Helmond op juli 13, 2013, 17:48:31
Goed gespeeld tegen Sparta is zeker een aanwinst
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Jules058 op juli 13, 2013, 20:45:31
Lekker bezig die paco, ga zo door jonge!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: denistel op juli 13, 2013, 22:57:09
vind het onze beste aanwinst tot nu toe.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: 0517 op augustus 15, 2013, 15:20:07
Citaat van: denistel op juli 13, 2013, 22:57:09
vind het onze beste aanwinst tot nu toe.

Oordeel op basis van drie oefenwedstrijden en eerste drie competitiewedstriden valt hij mij tegen. Hij zou ons creativiteit op het middenveld moeten bieden, iets waar het hem tot dusver nog aan ontbeert...
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: HJ.Wijma op augustus 15, 2013, 15:23:02
Hij durft geen bal diep te geven.
Hij ging alleen maar achteruit tegen NAC.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: moodygrunn op augustus 15, 2013, 15:46:53
Citaat van: 0517 op augustus 15, 2013, 15:20:07
eerste drie competitiewedstriden valt hij mij tegen.

Inderdaad, waardeloze bankzitter tegen roda  8P
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Roofvogel op augustus 15, 2013, 15:53:27
Citaat van: moodygrunn op augustus 15, 2013, 15:46:53
Inderdaad, waardeloze bankzitter tegen roda  8P

We hebben ook pas twee gespeeld toch?
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: veroen op augustus 15, 2013, 15:55:52
Citaat van: Roofvogel op augustus 15, 2013, 15:53:27
We hebben ook pas twee gespeeld toch?
Zegt genoeg over degene die de post maakte
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op augustus 15, 2013, 15:56:27
Citaat van: HJ.Wijma op augustus 15, 2013, 15:23:02
Hij durft geen bal diep te geven.
Hij ging alleen maar achteruit tegen NAC.

Hij moet gewoon geen sprinkhaan zoals barto voor hem hebben
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op augustus 15, 2013, 15:57:13
Citaat van: Roofvogel op augustus 15, 2013, 15:53:27
We hebben ook pas twee gespeeld toch?

Hij blikt vast vooruit...
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Galdiano op augustus 15, 2013, 16:06:22
Zie het absoluut in hem zitten! Als hij vlak achter Hemmen speelt kan hij van waarde zijn!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op augustus 15, 2013, 21:20:40
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 16:06:22
Zie het absoluut in hem zitten! Als hij vlak achter Hemmen speelt kan hij van waarde zijn!
zo ist hij heeft gewoon heel veel kwaliteit
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: KristCambuur op augustus 15, 2013, 22:33:21
Goede speler alleen heeft hij op dit gewoon terecht Bakker voor zich!

Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: De Raaf op augustus 15, 2013, 22:40:05
Citaat van: KristCambuur op augustus 15, 2013, 22:33:21
Goede speler alleen heeft hij op dit gewoon terecht Bakker voor zich!

Is dat zo?
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2013, 22:41:25
Nee, Brands is beter.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: De Raaf op augustus 15, 2013, 22:42:28
Ik heb zowel Brands als Paco liever dan Bakker
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2013, 22:44:01
Citaat van: De Raaf op augustus 15, 2013, 22:42:28
Ik heb zowel Brands als Paco liever dan Bakker

akkoord gevederde vrind!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: denistel op augustus 15, 2013, 22:44:28
ik oek....bakker mut meer gif in zien spel krijgen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op augustus 15, 2013, 22:47:30
Citaat van: De Raaf op augustus 15, 2013, 22:42:28
Ik heb zowel Brands als Paco liever dan Bakker

Brands en Paco zijn absoluut de betere voetballers, maar Bakker maakt juist de betere loopacties. Keuze genoeg voor de 10. Al had ik Brands wel eens binnen de lijnen verwacht, al was het maar voor een invalbeurtje.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op augustus 15, 2013, 22:54:24
Brands is toch nog geblesseerd?
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: KristCambuur op augustus 15, 2013, 23:09:33
Ik ben meer een fan van het type speler Van Moorsel, maar Bakker heeft het tegen Roda niet slecht hedaan terwijl Van Moorsel erg matig was tegen NAC. Nog niet wisselen dus.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op augustus 15, 2013, 23:11:56
Citaat van: Dokkumer op augustus 15, 2013, 22:54:24
Brands is toch nog geblesseerd?

van Brakel bedoel je? Brands is gewoon fit volgens mij. Deed maandag nog mee tegen jong Groningen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: 0517 op augustus 15, 2013, 23:19:52
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2013, 16:06:22
Zie het absoluut in hem zitten! Als hij vlak achter Hemmen speelt kan hij van waarde zijn!

Op basis waarvan? Welke wedstrijden heeft hij jou overtuigd?
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op augustus 16, 2013, 08:19:58
Citaat van: Yellow Army op augustus 15, 2013, 23:11:56
van Brakel bedoel je? Brands is gewoon fit volgens mij. Deed maandag nog mee tegen jong Groningen.
Yupz, my bad...
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Galdiano op augustus 16, 2013, 08:54:06
Citaat van: 0517 op augustus 15, 2013, 23:19:52
Op basis waarvan? Welke wedstrijden heeft hij jou overtuigd?

Heb enkele oefenwedstrijden gezien, waar hij veel meer power en inzicht heeft dan Bakker.
Meende tegen die turken. Soms vallen van die kleine dingen op waardoor je gelijk ziet dat hij goed kan voetballen.

Feldballe hetzelfde verhaal, een swabberbal over 20 meter die hij gelijk stillegd en door speelt, veelal 1 keer raken. Alleen moet wat meer durven, dan is het een hele goede!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: AL op augustus 17, 2013, 07:09:41
Citaat van: De Raaf op augustus 15, 2013, 22:42:28
Ik heb zowel Brands als Paco liever dan Bakker

Op basis waarvan dan? Brands is veels te wild en te zelfzuchtig. V moorsel is een goede speler, een loper maar geen speler met creativiteit.
Middenveld met makrini  ritzmaier en bakker vind ik niet meer dan logisch!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: De Raaf op augustus 17, 2013, 08:06:42
Voetbalkennis! 8)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: De Raaf op augustus 17, 2013, 08:16:27
Ik ben nooit weg van Bakker geweest. Beetje ideale schoonzoon; win je geen oorlog (wedstrijden) mee. Brands had een goede voorbereiding en verdient een kans en Paco is gewoon de betere voetballer
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: denistel op augustus 17, 2013, 09:24:50
Citaat van: AL op augustus 17, 2013, 07:09:41
Op basis waarvan dan? Brands is veels te wild en te zelfzuchtig. V moorsel is een goede speler, een loper maar geen speler met creativiteit.
Middenveld met makrini  ritzmaier en bakker vind ik niet meer dan logisch!

brands veel te wild??? gister tijdens de training liet hij weer goeie dingen zien,,technisch
veel beter dan bakker,,fysiek oek en het een knal inde benen.bakker mut eens meer van
zich af gaan bijten en duels winnen en op goal knallen,,al1 loopacties maken is niet genoeg.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: veroen op augustus 17, 2013, 09:47:46
Citaat van: De Raaf op augustus 17, 2013, 08:16:27
Ik ben nooit weg van Bakker geweest. Beetje ideale schoonzoon; win je geen oorlog (wedstrijden) mee. Brands had een goede voorbereiding en verdient een kans en Paco is gewoon de betere voetballer

Komt niet vaak voor maar ben het 100% met je eens!  |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Stiens op augustus 17, 2013, 21:41:19
Bakker vandaag zien spelen jongens?  :zweep    |:)
Titel: Paco Van Moorsel
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 18, 2013, 00:14:54
Hij liep 5 minuten na de match al buiten rond, of heeft ie een tweelingbroer?
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 18, 2013, 00:16:17
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2013, 00:14:54
Hij liep 5 minuten na de match al buiten rond, of heeft ie een tweelingbroer?
Zeefuik ook en wat keek ie me boos aan nadat ik iets aardig zei :_schater
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: scclwd op augustus 18, 2013, 09:21:23
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2013, 00:16:17
Zeefuik ook en wat keek ie me boos aan nadat ik iets aardig zei :_schater

Wat had je voor aardige opmerking?
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op augustus 18, 2013, 10:47:21
Citaat van: scclwd op augustus 18, 2013, 09:21:23
Wat had je voor aardige opmerking?
Ga je mee naar de Febo? :devil
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Lore op augustus 18, 2013, 11:17:03
Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2013, 10:47:21
Ga je mee naar de Febo? :devil

_O_ _O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Supersub op augustus 18, 2013, 11:34:15
Was hij echt zo snel weg?
Teleurgesteld dat hij niet speelde tegen z'n eigen club zeker?
Maar gaat echt goed op het middenveld, dus ook hij zal dat moeten accepteren.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Unknown op augustus 19, 2013, 12:14:58
Paco zal wel balen, werd als 1 van de eerste gehaald maar heeft nu in tegenstelling tot de voorbereiding geen basisplek.
Maar op dit moment hebben we een goed middenveld.
Maar toch, bij groningen geen basisplek, en hier nu alweer niet.... ergens ook wel jammer, want is een goede voetballer.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: speculeter op augustus 19, 2013, 12:34:41
Citaat van: Unknown op augustus 19, 2013, 12:14:58
Paco zal wel balen, werd als 1 van de eerste gehaald maar heeft nu in tegenstelling tot de voorbereiding geen basisplek.
Maar op dit moment hebben we een goed middenveld.
Maar toch, bij groningen geen basisplek, en hier nu alweer niet.... ergens ook wel jammer, want is een goede voetballer.
competitie is nog heel lang.
we krijgen nog wel met blessures te maken
en met schorsingen.
dan krijgt hij zijn kans(en)wel.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 01:31:49
Klasse invalbeurt, je komt er vanzelf wel in. :thumbsup
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Jules058 op augustus 25, 2013, 04:13:14
Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 01:31:49
Klasse invalbeurt, je komt er vanzelf wel in. :thumbsup

_O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: piene hassus op augustus 30, 2013, 18:09:39
Is feul te slap inne duels
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Jules058 op september 01, 2013, 02:48:00
Mochten we bakker dan toch verkopen. Even met Groningen babbelen over deze jongen. Weer een prima invalbeurt! Lekker bezig zo!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op september 21, 2013, 04:33:54
Kalm blijven jongen, tegen Katwijk sta je er in |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op oktober 29, 2013, 23:48:32
Klasse pot tegen Nac Paco!!! |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op oktober 29, 2013, 23:53:33
Hij speelde idd zijn beste minuten tot nu toe voor ons .De breedte word ook steeds beter dus
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: richard op oktober 30, 2013, 00:26:34
Lekker gespeeld Paco!!!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: okkele op oktober 30, 2013, 00:33:12
een rasvoetballer.
bakker kan zn best maar doen nu.
:proost
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: denistel op oktober 30, 2013, 08:52:07
van genoten voetbald echt makkelijk veel ballen in 1x en links en rechts sterk
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: YellowBlue op oktober 30, 2013, 09:12:13
Maar ook van Moorsel zakt ver weg de 2e helft, paar keer dom balverlies waar een counter uit komt en een open schietkans die hij helemaal verkloot, zal wel met het gebrek aan ritme te maken hebben.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op oktober 30, 2013, 10:35:24
Citaat van: YellowBlue op oktober 30, 2013, 09:12:13
Maar ook van Moorsel zakt ver weg de 2e helft, paar keer dom balverlies waar een counter uit komt en een open schietkans die hij helemaal verkloot, zal wel met het gebrek aan ritme te maken hebben.

Heeft alles met het gebrek aan ritme te maken lijkt me. Wanneer heeft Paco voor het laatst 90 minuten lang een wedstrijd op niveau gespeeld? Wel is duidelijk dat Paco een echte 10 is en elders niet of nauwelijks tot zijn recht komt.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Collingwood op oktober 30, 2013, 10:59:05
Lodeweges gaf in het interview voor de wedstrijd wel duidelijk aan dat Paco er in stond omdat hij een kans verdiende op basis van de training (en niet om Bakker te sparen). Ben benieuwd of we hem nu, na zijn puike prestatie, dan ook vaker in de basiself gaan zien.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: poelie-lwd op oktober 30, 2013, 11:40:58
van Moorsel met Bakker vergelijken slaat nergens op. Vullen het beide op totaal verschillende manieren in.

Ik zou ze wel samen met Ritzmaier en Makrini als controleur op een 4 mans middenveld willen zien. Concequentie is dat je dan met 3 verdedigers of met 2 aanvallers gaat spelen. Dat laatste ligt meer voor de hand in mijn optiek. Met Hemmen/Lukoki of Christovao/Lukoki zou je misschien meer potten kunnen breken tegen de (sub)top in uitwedstrijden.

Maar goed, voorlopig gaan we als de brandweer dus mooi laten staan!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: piene hassus op oktober 30, 2013, 14:58:18
Watje, gaat elk duel uut de weg, redeluk in tikkietakkie foebal, dat kan alleen maar as je de bal hewwe, dus die mut je self oek us afpakke.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 23, 2013, 22:56:14
Deze meneer is nog luier dan Sandor! Maar die kon dat nog compenseren met bij vlagen briljant voetbal......
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op november 23, 2013, 23:21:48
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 23, 2013, 22:56:14
Deze meneer is nog luier dan Sandor! Maar die kon dat nog compenseren met bij vlagen briljant voetbal......

Toch vond ik hem wel redelijk voetballen, maar ben het met je eens dat ik de felheid wat bij hem mis.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op november 24, 2013, 01:02:48
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 23, 2013, 22:56:14
Deze meneer is nog luier dan Sandor! Maar die kon dat nog compenseren met bij vlagen briljant voetbal......

Heb je wel gezien hoe vaak hij zich vrijliep en dan de bal NIET kreeg? Man, oh man, gebeurde wel 20 keer!!!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op november 24, 2013, 01:24:20
Citaat van: wiekie1969 op november 24, 2013, 01:02:48
Heb je wel gezien hoe vaak hij zich vrijliep en dan de bal NIET kreeg? Man, oh man, gebeurde wel 20 keer!!!
Je voelde dat er meer druk op stond en dat ze die bal idd vaak niet dutfden te spelen . Idd wel 20 x .Hij stond veel vrij tussen de linies .
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: poelie-lwd op november 24, 2013, 08:06:30
De discussie Bakker of van Moorsel kan wmb worden gesloten. Bakker heeft meer inhoud, sneller, meer diepgang. Van Moorsel is een prima voetballer maar komt t.o.v. Bakker tekort.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: richard op november 24, 2013, 09:41:24
Citaat van: poelie-lwd op november 24, 2013, 08:06:30
De discussie Bakker of van Moorsel kan wmb worden gesloten. Bakker heeft meer inhoud, sneller, meer diepgang. Van Moorsel is een prima voetballer maar komt t.o.v. Bakker tekort.

Hest wel zien hoe vaak van Moorsel vrij stond maar ze hem niet inspeelden? En dat hij altijd vooruit wil ipv  bakker die altijd terug denkt.....bakker vind ik een 1tempo voetballer met het gezicht altijd naar achter!!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Sonnema op november 24, 2013, 10:11:34
Citaat van: poelie-lwd op november 24, 2013, 08:06:30
De discussie Bakker of van Moorsel kan wmb worden gesloten. Bakker heeft meer inhoud, sneller, meer diepgang. Van Moorsel is een prima voetballer maar komt t.o.v. Bakker tekort.

kan ook met wedstrijdritme hebben te maken. Ben het wel met Richard eens hij stond gister vaak vrij en toen sloegen ze hem wel over. En hij is wel iemand die inderdaad vooruit voetbalt.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: YellowBlue op november 24, 2013, 12:03:50
Dat Paco steeds 'vrij' stond komt omdat hij volledig uit het zicht veel te diep wegliep steeds. bij balbezit komt hij veel te weinig in de bal. diepgang is prima, maar dit moet wel afgewisseld worden met ballen opeisen op het middenveld. op dit laatste punt is Bakker een stuk beter. Ik hoop vurig op versterking op linksvoor dan kan Ritzmaier op 10, die heeft een steekpass, loopvermogen en durft te schieten.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: richard op november 24, 2013, 13:26:03
Citaat van: YellowBlue op november 24, 2013, 12:03:50
Dat Paco steeds 'vrij' stond komt omdat hij volledig uit het zicht veel te diep wegliep steeds. bij balbezit komt hij veel te weinig in de bal. diepgang is prima, maar dit moet wel afgewisseld worden met ballen opeisen op het middenveld. op dit laatste punt is Bakker een stuk beter. Ik hoop vurig op versterking op linksvoor dan kan Ritzmaier op 10, die heeft een steekpass, loopvermogen en durft te schieten.

Dat is nu juist het probleem van bakker komt veel te veel in bal waardoor hij niet meer voor die goal komt en dat is nou net wat er bij ons aan ontbreekt!!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: pvanbuijtene op november 24, 2013, 13:27:33
Citaat van: richard op november 24, 2013, 13:26:03
Dat is nu juist het probleem van bakker komt veel te veel in bal waardoor hij niet meer voor die goal komt en dat is nou net wat er bij ons aan ontbreekt!!

Das waar, maar mocht Bakker in de bal komen moeten de andere middenvelders er overheen gaan, dat gebeurd ook veel te weinig.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: richard op november 24, 2013, 13:29:31
En dat bedoel ik dus met trainen dat gebeurt veel te weinig op zulke situaties vind ik!!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: YellowBlue op november 25, 2013, 11:48:17
Dat bedoel ik ook: Bakker komt te veel in de bal en van Moorsel te weinig. Daarom zie ik ook graag Ritzmaier op 10.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: piene hassus op november 25, 2013, 13:49:36
Van Moorsel fraagt wel naar de bal maar staat faak dekt en hij wil nooit un ingooi ontfange
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Collingwood op januari 26, 2014, 15:51:54
Vond Paco vandaag één van de beste mensen op het veld, zeker de eerste helft! 
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: speculeter op januari 26, 2014, 16:02:00
Heeft mij vandaag zeeeer aangenaam verrast!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2014, 16:47:28
Citaat van: peter op januari 26, 2014, 16:02:00
Heeft mij vandaag zeeeer aangenaam verrast!

Had ik ook niet verwacht, echt goed. En ging ook de duels goed aan _O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: HilversumOnTour op januari 26, 2014, 17:56:43
GEWELDIG gespeeld Paco, klasse!!  |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Delamere op januari 26, 2014, 18:18:00
Zo, die Paco speelde voortreffelijk!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Cambuur058 op januari 26, 2014, 18:21:43
Fysiek sterkere versie van Bakker
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op januari 26, 2014, 20:58:39
Wederom, net als tegen GAE, ijzersterk gespeeld. Middenveld met Paco-Ritz loopt zoveel beter.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Baresi op januari 26, 2014, 21:46:08
Topwedstrijd Paco,,wat n schwung
:scc
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op januari 26, 2014, 21:59:39
Wat heb ik van je genoten. Inzicht, strijd, passie en techniek. Klasse jongen!!!! |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: SCCRulez op januari 27, 2014, 01:12:50
Citaat van: Yellow Army op januari 26, 2014, 20:58:39
Wederom, net als tegen GAE, ijzersterk gespeeld. Middenveld met Paco-Ritz loopt zoveel beter.
Ik vond hem vandaag sterker als tegen GAE. Komt er eindelijk uit wat we vóór seizoensstart van hem verwachtten.  :thumbsup
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Bernardo op januari 27, 2014, 09:19:52
Bakker is zijn plaats kwijt. Geweldig gespeeld. :thumbsup
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: S(CC)upporter op januari 27, 2014, 09:41:01
Speelde gisteren 1 van zijn betere wedstrijden, maar brengt aanvallend nog steeds niks tot heel weinig?
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op januari 27, 2014, 09:47:22
Citaat van: S(CC)upporter op januari 27, 2014, 09:41:01
Speelde gisteren 1 van zijn betere wedstrijden, maar brengt aanvallend nog steeds niks tot heel weinig?
snap jij het wel dan
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Cambuur058 op februari 22, 2014, 22:28:19
PACOOOOO  |:) |:) |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: gewoon een fan op februari 22, 2014, 22:46:21
Jongen, dit is wel een heel belangrijk doelpunt  _O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: PePe op februari 22, 2014, 22:52:47
Paco speelde Barto enkele keren goed aan, Cambuur werd toen pas echt gevaarlijk.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Galdiano op februari 22, 2014, 23:30:18
Toch veel beter dan Bakker!
Titel: Paco Van Moorsel
Bericht door: HilversumOnTour op februari 23, 2014, 00:56:56
Geweldige invalbeurt ben erg gecharmeerd van deze jongen!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: EastSide058 op februari 23, 2014, 01:01:10
Klasse Paco

Paco samen met Ritzmaier in de basis en Mo als CVM erachter tegen Groningen. En die Bakker eruit speelde teleurstellend  :zucht


Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: denistel op februari 23, 2014, 01:48:43
hoort er gewoon in te staan.gister in 20 min gevaarlijker en beter dan bakker die 70 min er voor.
denkt veel meer naar voren en dan wordt je gevaarlijk.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op februari 23, 2014, 04:53:25
Klasse jongen, wat gun ik het jou!!!!!!!!! _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sk13 op februari 23, 2014, 10:21:16
Ah daar is de van moorsel fanclub weer. Ben blij dat hij het enige doelpunt maakte maar kan niet een gehele wedstijd op de 10. Daar heeft hij simpelweg de kracht niet voor. En nee bakker is ook geen 10 die heeft wel de kracht maar niet het inzicht.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op februari 23, 2014, 13:36:53
Citaat van: sk13 op februari 23, 2014, 10:21:16
Ah daar is de van moorsel fanclub weer. Ben blij dat hij het enige doelpunt maakte maar kan niet een gehele wedstijd op de 10. Daar heeft hij simpelweg de kracht niet voor. En nee bakker is ook geen 10 die heeft wel de kracht maar niet het inzicht.
We hebben met beide niks te klagen .En bakker heeft dus helemaal niet de power ,zeker geen 90 min .Was gister wel het beslissende in de wedstr om paco in te brengen .Dieper tussen de linies en medespelers die hem wel durven in te spelen zoals lukoki
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: HilversumOnTour op februari 23, 2014, 17:32:04
Basisplek tegen FC Groningen aub! Vertrouw die hele rel rondom Bakker en Groningen toch niet echt

Paco is zeker gebrand om zijn oude club aan te pakken  :zweep
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: denistel op februari 23, 2014, 17:54:10
Citaat van: sk13 op februari 23, 2014, 10:21:16
Ah daar is de van moorsel fanclub weer. Ben blij dat hij het enige doelpunt maakte maar kan niet een gehele wedstijd op de 10. Daar heeft hij simpelweg de kracht niet voor. En nee bakker is ook geen 10 die heeft wel de kracht maar niet het inzicht.

bakker heeft juist niet de kracht is mijn mening.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op februari 23, 2014, 18:43:21
Citaat van: denistel op februari 23, 2014, 17:54:10
bakker heeft juist niet de kracht is mijn mening.

Is geen mening, is een feit.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: drg op februari 23, 2014, 18:47:00
Paco held!

Gisteren talloze prima voorzetten gezien op Barto (dat was niet zijn wedstrijd) en presteerd het om op het juiste moment op de juiste plek te staan  _O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: SCCRulez op februari 23, 2014, 22:53:54
Citaat van: sunderland op februari 23, 2014, 13:36:53
We hebben met beide niks te klagen .En bakker heeft dus helemaal niet de power ,zeker geen 90 min .Was gister wel het beslissende in de wedstr om paco in te brengen .Dieper tussen de linies en medespelers die hem wel durven in te spelen zoals lukoki
precies! Kwam het spel sterk ten goede.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: YellowBlue op februari 24, 2014, 08:36:12
Elke aanname van Paco is naar voren gericht, dit scheelt 1-2 handelingen t.o.v. Bakker.
Bakker is meer een CM geworden, Paco veel meer een 10.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: dit is mien club op februari 25, 2014, 09:45:57
Citaat van: YellowBlue op februari 24, 2014, 08:36:12
Elke aanname van Paco is naar voren gericht, dit scheelt 1-2 handelingen t.o.v. Bakker.
Bakker is meer een CM geworden, Paco veel meer een 10.

Eindelijk iemand met een verstandig antwoord.

Zo is het. Bakker doet veel meer loop werk dan Paco terwijl Paco meer een stylist is.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Leovardiascc op februari 25, 2014, 15:43:59
in de thuiswedstrijd was bakker juist hele tijd voorin te vinden, maar daar is ook niks van over gebleven  ;(
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: runner 1 op februari 25, 2014, 17:26:36
Het valt me op dat jullie weinig kijk op het spel hebben ,Paco komt duidelijk te kort op dit niveau hij en van brakel zijn eerste divisie spelers .
Dus als invaller dat kan nog wel ,maar geen vaste basis speler anders stond hij er ook wel in nietwaar.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: EastSide058 op februari 25, 2014, 17:32:31
Citaat van: runner 1 op februari 25, 2014, 17:26:36
Het valt me op dat jullie weinig kijk op het spel hebben ,Paco komt duidelijk te kort op dit niveau hij en van brakel zijn eerste divisie spelers .
Dus als invaller dat kan nog wel ,maar geen vaste basis speler anders stond hij er ook wel in nietwaar.

Het enige positieve aan jouw reactie is dat je deze keer 'Waarvan akte' hebt weggelaten, voor de rest praat je alleen maar onzin.

Titel: Re: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op februari 25, 2014, 17:34:28
Citaat van: EastSide058 op februari 25, 2014, 17:32:31
Het enige positieve aan jouw reactie is dat je deze keer 'Waarvan akte' hebt weggelaten, voor de rest praat je alleen maar onzin.
Waarvan akte :_schater

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op februari 25, 2014, 17:37:26
Maar eigenlijk zijn we met een hele nutteloze discussie bezig, Paco en Erik zijn 2 totaal verschillende types spelers. Het is alsof je een schaap met een geit vergelijkt..

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: speculeter op februari 25, 2014, 17:40:20
Zoals ik al zei:vind erik meer geschikt voor uitwedstrijden.
En paco voor thuiswedstrijden
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Galdiano op februari 25, 2014, 17:40:32
Citaat van: Dokkumer op februari 25, 2014, 17:37:26
Maar eigenlijk zijn we met een hele nutteloze discussie bezig, Paco en Erik zijn 2 totaal verschillende types spelers. Het is alsof je een schaap met een geit vergelijkt..

Verstuurd vanaf mijn spambox

Of Be Quick en VV Dokkum!  :devil
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: De Raaf op februari 25, 2014, 17:47:16
Kijk allemaal nog ff naar doelpunt tegen Roda. Voordat Barto kopduel aangaat, gaat Paco er al overheen. En is ie de situatie voor en ken ie afronden. Voetbalinzicht heet dat. Paco is een topper, Bakker een twijfelaar.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: TM op februari 25, 2014, 18:02:06
Ik vind Paco ook een geweldige voetballer. Ook gewoon hoe hij overkomt op het veld en trainingen!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: dizzhead op februari 25, 2014, 18:30:28
Citaat van: TM op februari 25, 2014, 18:02:06
Ik vind Paco ook een geweldige voetballer. Ook gewoon hoe hij overkomt op het veld en trainingen!
maar runner1 vindt van niet, dus heb jij er geen kijk op.  8P

Overigens is dat dezelfde runner1 die claimt dat hij vanaf t begin al zei dat we t met lukoki niet gaan redden. Helderziend dus. Noujaaaah, als je ff vergeet dat die zich na vijf wedstrijden geregistreerd heeft en dat nu 'vanaf het begin' noemt, en dat we de oorlog (met Lukoki) momenteel aan het winnen zijn.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: S(CC)upporter op februari 25, 2014, 19:03:15
Ik vind ook dat je ze niet kunt vergelijken, maar verdedigend is Bakker veel beter en aanvallend Paco die verdedigend wel wat steekjes laat vallen. Kortom sta je onder druk dan heb je meer aan Bakker, moet je een goal maken dan Paco!
Als je ziet hoeveel energie Bakker in een wedstrijd steekt, en afjaagt en ballen veroverd dan is het meer dan een bruikbare spelen voor Cambuur, lees hier nogal vele negatieve berichten over Bakker dat vind ik niet terecht. :proost
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op februari 25, 2014, 19:06:49
Citaat van: De Raaf op februari 25, 2014, 17:47:16
Kijk allemaal nog ff naar doelpunt tegen Roda. Voordat Barto kopduel aangaat, gaat Paco er al overheen. En is ie de situatie voor en ken ie afronden. Voetbalinzicht heet dat. Paco is een topper, Bakker een twijfelaar.

Niet alleen bij de goal, maar ook in het algemeen kiest paco veel beter en slimmer positie. Meer een denker dan een renner als bakker.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op februari 25, 2014, 19:11:47
Citaat van: S(CC)upporter op februari 25, 2014, 19:03:15
Ik vind ook dat je ze niet kunt vergelijken, maar verdedigend is Bakker veel beter en aanvallend Paco die verdedigend wel wat steekjes laat vallen. Kortom sta je onder druk dan heb je meer aan Bakker, moet je een goal maken dan Paco!
Als je ziet hoeveel energie Bakker in een wedstrijd steekt, en afjaagt en ballen veroverd dan is het meer dan een bruikbare spelen voor Cambuur, lees hier nogal vele negatieve berichten over Bakker dat vind ik niet terecht. :proost

Paco is een 10 en niks anders, bakker is wat dat betreft iets veelzijdiger. Vwb de discussie paco-bakker denk ik dat paco beter rendeert in een 433 systeem met de punt naar voren en bakker in 433 systeem met de punt naar achter (huidig syteem). Al laat paco mn na de winterstop ook zien goed in ons huidig systeem te passen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op februari 25, 2014, 19:25:40
Citaat van: Galdiano op februari 25, 2014, 17:40:32
Of Be Quick en VV Dokkum!  :devil
Het enige wat aan die fiene boevenclub enigszins klopt binne de kleuren.. :devil
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 25, 2014, 20:04:04
Citaat van: peter op februari 25, 2014, 17:40:20
Zoals ik al zei:vind erik meer geschikt voor uitwedstrijden.
En paco voor thuiswedstrijden

Ik vind dit een erg mooie en moderne gedachte. De opstelling aanpassen aan de manier waarop je gaat spelen. Een thuis en een uitspecialist op het middenveld. Het grote nadeel is natuurlijl dat je dan wedstrijdritme mist, doordat je niet alles speelt. Maar lang geleden was het ook ondenkbaar dat teams niet altijd met de sterkste opstelling speelde, terwijl dit internationaal, door het drukke programma en de grote selecties regelmatig gebeurt. Laat Cambuur maar met een revolutionaire manier van spelen beginnen!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Harry L. op februari 25, 2014, 21:21:01
Citaat van: Dokkumer op februari 25, 2014, 17:37:26
Maar eigenlijk zijn we met een hele nutteloze discussie bezig, Paco en Erik zijn 2 totaal verschillende types spelers. Het is alsof je een schaap met een geit vergelijkt..

Verstuurd vanaf mijn spambox

Een scheit, misschien in dit geval de ideale mix. Ik blijf persoonlijk een voorstander van Bakker. Ik heb het idee dat Bakker nog kan groeien, bij van Moorsel heb ik dat minder. Buiten dat is Bakker van ons en van Moorsel niet. Ook is het zo dat van Moorsel in de wedstrijden die hij speelde ook niet echt uitblonk.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: De Raaf op februari 25, 2014, 21:40:10
Citaat van: Harry L. op februari 25, 2014, 21:21:01
Een scheit, misschien in dit geval de ideale mix. Ik blijf persoonlijk een voorstander van Bakker. Ik heb het idee dat Bakker nog kan groeien, bij van Moorsel heb ik dat minder. Buiten dat is Bakker van ons en van Moorsel niet. Ook is het zo dat van Moorsel in de wedstrijden die hij speelde ook niet echt uitblonk.

Daarom mooi ruilen komende zomer  |:) |:) |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Leovardiascc op februari 25, 2014, 22:08:14
Citaat van: EastSide058 op februari 25, 2014, 17:32:31
Het enige positieve aan jouw reactie is dat je deze keer 'Waarvan akte' hebt weggelaten, voor de rest praat je alleen maar onzin.

_O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: drg op februari 25, 2014, 22:37:34
Citaat van: EastSide058 op februari 25, 2014, 17:32:31
Het enige positieve aan jouw reactie is dat je deze keer 'Waarvan akte' hebt weggelaten, voor de rest praat je alleen maar onzin.

Hij kon geen fatsoenlijke negatieve punt uitlichten in de afgelopen wedstrijden, dan moet ie er zelf maar wat van maken natuurlijk  l0l
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: veroen op februari 26, 2014, 13:57:13
Citaat van: S(CC)upporter op februari 25, 2014, 19:03:15
Ik vind ook dat je ze niet kunt vergelijken, maar verdedigend is Bakker veel beter en aanvallend Paco die verdedigend wel wat steekjes laat vallen. Kortom sta je onder druk dan heb je meer aan Bakker, moet je een goal maken dan Paco!
Als je ziet hoeveel energie Bakker in een wedstrijd steekt, en afjaagt en ballen veroverd dan is het meer dan een bruikbare spelen voor Cambuur, lees hier nogal vele negatieve berichten over Bakker dat vind ik niet terecht. :proost

Bakker loopt misschien wel veel maar dat komt in mijn optiek gewoon omdat hij het inzicht mist en daardoor dus vaak een stap te laat is. Na de winterstop heb je heel duidelijk kunnen zien dat VM van de tegenstander steeds het spel kon maken als bakker speelde en bij Paco dit niet het geval was. Paco staat dieper gepositioneerd waardoor de VM van tegenstander niet het verschil kan maken in de opbouw.

inzicht resulteert in slimmere looplijnen waardoor je minder onnodige meters maakt en uiteindelijk als nummer 10 vaker in aanvallende momenten op de juiste plaats staat
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: carlo de leeuw op februari 26, 2014, 17:07:38
Citaat van: S(CC)upporter op februari 25, 2014, 19:03:15
Ik vind ook dat je ze niet kunt vergelijken, maar verdedigend is Bakker veel beter en aanvallend Paco die verdedigend wel wat steekjes laat vallen. Kortom sta je onder druk dan heb je meer aan Bakker, moet je een goal maken dan Paco!
Als je ziet hoeveel energie Bakker in een wedstrijd steekt, en afjaagt en ballen veroverd dan is het meer dan een bruikbare spelen voor Cambuur, lees hier nogal vele negatieve berichten over Bakker dat vind ik niet terecht. :proost
Niks mis mee met bovenstaande.
Balans in elftal beter met loper bakker.met v moorsel meer aanvallend, maar ook meer risico, zeker zonder makrini.
Persoonlijk voorkeur voor bakker
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op februari 26, 2014, 20:21:42
Paco was de held hoor zaterdag, veroorzaakte 2 rode kaarten bij roda en maakte de winnende goal na een goede loopactie.

Vind hem een totaal andere speler dan Bakker, is veel aanvallender ingesteld. Bakker moet het meer van zijn loopvermogen hebben, Paco van zijn spelinzicht, dus dan loop je automatisch ook minder.

In de 1e 2 wedstrijden na de winterstop speelde cambuur heel goed VOETBAL tegen de eagles en huhu met Paco in de basis.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op februari 26, 2014, 20:26:58
Citaat van: De Raaf op februari 25, 2014, 17:47:16
Kijk allemaal nog ff naar doelpunt tegen Roda. Voordat Barto kopduel aangaat, gaat Paco er al overheen. En is ie de situatie voor en ken ie afronden. Voetbalinzicht heet dat. Paco is een topper, Bakker een twijfelaar.


Hest helemaal geliek ouwe daap!!! :proost
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: De Raaf op februari 26, 2014, 20:33:32
Weet ik Wiekstra. Must die even opgeven bij H. Albers; wokavond bij handhaving! Whuuuuuuuuu
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: legeips op februari 27, 2014, 23:38:03
 :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Wist niet dat Paco zoveel familie leden heeft die op dit forum zit...

Ritzmaier speelt beter met Bakker dan van Moorsel... Snap dat nou eens een keer. Die jongen is net als van Brakel en Barto te licht voor de eredivisie..

waarvan akte l0l
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op februari 28, 2014, 09:06:18
Ach ja, heilig overtuigd blijven van je eigen gelijk.... Bakker is bijna altijd een stap te laat ondat hij zoveel draaft. Met Paco veel meer dreiging voorin. Wie dat niet ziet is net zo blind als -4 wiekie en one eyed Dokkie bij elkaar.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: veroen op februari 28, 2014, 10:22:54
Citaat van: legeips op februari 27, 2014, 23:38:03
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Wist niet dat Paco zoveel familie leden heeft die op dit forum zit...

Ritzmaier speelt beter met Bakker dan van Moorsel... Snap dat nou eens een keer. Die jongen is net als van Brakel en Barto te licht voor de eredivisie..

waarvan akte l0l

en ritzmaier is cambuur? Domme gelul wederom van je.
De rest van het elftal speelt beter met van moorsel  :zweep
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: legeips op februari 28, 2014, 12:27:44
Citaat van: veroen op februari 28, 2014, 10:22:54
en ritzmaier is cambuur? Domme gelul wederom van je.
De rest van het elftal speelt beter met van moorsel  :zweep

pak de samenvattingen er maar bij toen je grote vriend van moorsel in het veld stond. Tel nu de aantal keren dat hij iemand heeft gepasseerd. die komt nog een bushok voorbij.

Bakker is misschien wel niet een goede nummer 10 er loopt misschien te veel in jullie heldere kijkers. Maar door zijn loopvermogen ontstaat er meer dynamiek op het middenveld.

ik voel meer mensen met sympathie voor van moorsel, waardoor bakker in een onterechte schaduw staat.

Dat heet trouwens geen gelijk willen hebben, maar rationeel kijken naar het voetbal.


Maar stel van moorsel maar lekker op, dan is het eind van het seizoen niet lekker wokken, maar flink mokken.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op februari 28, 2014, 12:35:28
Citaat van: legeips op februari 28, 2014, 12:27:44
pak de samenvattingen er maar bij toen je grote vriend van moorsel in het veld stond. Tel nu de aantal keren dat hij iemand heeft gepasseerd. die komt nog een bushok voorbij.

Bakker is misschien wel niet een goede nummer 10 er loopt misschien te veel in jullie heldere kijkers. Maar door zijn loopvermogen ontstaat er meer dynamiek op het middenveld.

ik voel meer mensen met sympathie voor van moorsel, waardoor bakker in een onterechte schaduw staat.

Dat heet trouwens geen gelijk willen hebben, maar rationeel kijken naar het voetbal.


Maar stel van moorsel maar lekker op, dan is het eind van het seizoen niet lekker wokken, maar flink mokken.

Ja en samenavttingen geven altijd een volledig beeld en bestaan gelukkig niet uit enkele momentopnames. Prima om je analyses op te baseren dus  :|
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: dizzhead op februari 28, 2014, 12:52:31
(https://lh3.googleusercontent.com/uUg2-4LzQR8B_mGSx9jRrlNHyreL6ZuKO2uzVnYWIDA=w444-h207-p-no)
Links Paco, Rechts Bakker  l0l
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: legeips op februari 28, 2014, 13:10:37
Citaat van: Yellow Army op februari 28, 2014, 12:35:28
Ja en samenavttingen geven altijd een volledig beeld en bestaan gelukkig niet uit enkele momentopnames. Prima om je analyses op te baseren dus  :|

Ik was even vergeten dat een aantal van jullie geen fatsoenlijke baan hebben en die paar keer dat hij in de basis heeft gestaan de volle 90 minuten terug kunnen kijken.

Maar jullie krijgen je zin.. pacokkio staat waarschijnlijk in de basis, tel dan maar even zijn geslaagde passeerbewegingen en pases. En dan heb ik het niet over die tikjes terug waarop de analyse van dizzhead is gebaseerd.. Want dan scoort zelf de gemiddelde supporter hier in die paar wedstrijden een beter gemiddelde. (zelfs die supporters met een bierbuik)

Nou pacokkio, stel je wens niet teleur zondag.. Want er wordt een hoop van je verwacht, waarvan een aantal ook echt denk dat jij het kunt op dit niveau...
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Collingwood op februari 28, 2014, 13:15:19
Citaat van: legeips op februari 28, 2014, 13:10:37
Ik was even vergeten dat een aantal van jullie geen fatsoenlijke baan hebben en die paar keer dat hij in de basis heeft gestaan de volle 90 minuten terug kunnen kijken.

Maar jullie krijgen je zin.. pacokkio staat waarschijnlijk in de basis, tel dan maar even zijn geslaagde passeerbewegingen en pases. En dan heb ik het niet over die tikjes terug waarop de analyse van dizzhead is gebaseerd.. Want dan scoort zelf de gemiddelde supporter hier in die paar wedstrijden een beter gemiddelde. (zelfs die supporters met een bierbuik)

Nou pacokkio, stel je wens niet teleur zondag.. Want er wordt een hoop van je verwacht, waarvan een aantal ook echt denk dat jij het kunt op dit niveau...

Naar mijn weten is Bakker de koning van het tikje breed en terug.
Desalniettemin maakt het me niet veel uit wie van de twee in de basis staat. Paco is een betere voetballer, maar ik denk dat Bakker nog wel eens beter in dit systeem zou kunnen passen, aangezien we eigenlijk zonder 10 spelen.
Titel: Paco Van Moorsel
Bericht door: Len Cantello op februari 28, 2014, 13:24:52
Bakker of vMoorsel, het zal wel. Respectloos is het wel om onze beste middenvelder de titel 'pacokkio'


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Galdiano op februari 28, 2014, 13:25:18
Als ik de opstelling van Taurus mag geloven staat Ritzmaiercebtraal.
Ben bang dat hij het niet kan belopen!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Collingwood op februari 28, 2014, 13:31:43
Citaat van: Galdiano op februari 28, 2014, 13:25:18
Als ik de opstelling van Taurus mag geloven staat Ritzmaiercebtraal.
Ben bang dat hij het niet kan belopen!

Denk (en hoop) eerder:

Ritzmaier                        Van Moorsel
                   El Makrini

Is offensief, maar dat mag ook wel, want Grunn gaat spelen met Hiraiej en Kieftenbeld!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: legeips op februari 28, 2014, 13:41:58
Citaat van: Len Cantello op februari 28, 2014, 13:24:52
Bakker of vMoorsel, het zal wel. Respectloos is het wel om onze beste middenvelder de titel 'pacokkio'


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Hoe er met Bakker wordt omgegaan door veel van jullie is pas respectloos. Ik kietel gewoon een aantal paco lief hebbers zoals jou. :thumbsup
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: zeewolde op februari 28, 2014, 13:49:26
Bakker en van Moorsel kunnen me allebei niet bekoren. Als je zoals wij met echte buitens werkt dan zijn die er voor de assists en moet een goeie aanvallende middenvelder scoren. Bakker en van Moorsel nu samen 3 goals, is veel te weinig. Zie daar volgend jaar graag een Fledderus of de Leeuw lopen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: dizzhead op februari 28, 2014, 14:23:34
 l0l

Citaat van: legeips op februari 28, 2014, 13:10:37
En dan heb ik het niet over die tikjes terug waarop de analyse van dizzhead is gebaseerd.


(https://lh6.googleusercontent.com/-mAQ9WlP_hwg/UxCL-ld0JRI/AAAAAAAAAWk/kZzIoMCY5Ic/w447-h289-no/bakutr.jpg)Bakker tegen Utrecht


(https://lh5.googleusercontent.com/-D1fE4KKqxJk/UxCL9UyTE1I/AAAAAAAAAWc/F7ybudNdL5g/w463-h299-no/bakpsv.jpg)Bakker tegen PSV


(https://lh5.googleusercontent.com/-2EDFaZJbIws/UxCL9RoYR_I/AAAAAAAAAWU/VswlLeXGHmc/w463-h290-no/pachee.jpg)Van Moorsel tegen DKV




(https://lh6.googleusercontent.com/-tBwp2jIy2O4/UxCL91Qy7xI/AAAAAAAAAWY/LjRAGF1Vh_w/w446-h300-no/pacnec.jpg)van Moorsel tegen NEC





Titel: Paco Van Moorsel
Bericht door: Len Cantello op februari 28, 2014, 14:28:39
En kom d'r maar in, Spiegel!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: veroen op februari 28, 2014, 15:29:44
Citaat van: Len Cantello op februari 28, 2014, 14:28:39
En kom d'r maar in, Spiegel!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

vind het wel flauw dat iedereen nou spiegel pest omdat hij geen verstand van voetbal heeft, dat heb je nou eenmaal of niet zo blijkt maar weer  :_spank :_spank :zweep 8P
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: HilversumOnTour op februari 28, 2014, 15:48:20
Citaat van: Len Cantello op februari 28, 2014, 14:28:39
En kom d'r maar in, Spiegel!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

LESROOM NAV OCAP  |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: S(CC)upporter op februari 28, 2014, 16:52:48
Ik zie ook liever Bakker, al doet Paco het de laatste wedstrijden vrij goed in de invalbeurten. 8)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Bernardo op februari 28, 2014, 16:54:17
Laat het maar zien!! Ik heb er vertrouwen in! :thumbsup |:) |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: legeips op februari 28, 2014, 17:49:14
Citaat van: veroen op februari 28, 2014, 15:29:44
vind het wel flauw dat iedereen nou spiegel pest omdat hij geen verstand van voetbal heeft, dat heb je nou eenmaal of niet zo blijkt maar weer  :_spank :_spank :zweep 8P

:_schater :_schater
lachen hier zeg...

Excuus dat mijn reactie net zo traag is als de handelings snelheid van paco. Maar als ik het allemaal goed begrijp, dan is het maken van mooie graphics bepalend of je verstand hebt van voetbal of het analyseren van de effectiviteit van een speler. Nee, ik ben zwaar overtuigd. :_schater

Voor de personen die niks te doen hebben, lees mijn berichten van begin van het seizoen. Tot nu toe heb ik meer gelijk gekregen dan je lief is. Noem het arrogantie of gebrek aan zelfkennis, ik blijf bij mijn mening dat Ritzmaier veel beter speelt met bakker, dan met van moorsel.

We hebben een ploeg die het beste rendeert vanuit een collectief, vandaar mijn visie.

waarvan akte...


Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: dizzhead op februari 28, 2014, 18:00:46
Laat duidelijk zijn dat ik het niet post omdat ik het eens ben met de paco liefhebber, evenals bakker. In paco zit mijn inziens wel meer potentieel. De stats zoek ik er enkel bij als ik het gevoel heb dat er argumenten worden gebruikt die niet onderbouwd (kunnen) worden... Overigens gebruik ik squawka.com hiervoor, voor de liefhebbers van statistieken.  :proost
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: runner 1 op februari 28, 2014, 18:21:12
Moet zeggen die legeips  heeft er wel kijk op eindelijk 1 met een uitgesproken mening, ik ben het helemaal met hem eens
ik hoop dan ook dat  Van Moorsel  niet in de basis begint .
Waarvan akte.....
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op februari 28, 2014, 18:21:50
Citaat van: legeips op februari 28, 2014, 17:49:14
:_schater :_schater
lachen hier zeg...

Excuus dat mijn reactie net zo traag is als de handelings snelheid van paco. Maar als ik het allemaal goed begrijp, dan is het maken van mooie graphics bepalend of je verstand hebt van voetbal of het analyseren van de effectiviteit van een speler. Nee, ik ben zwaar overtuigd. :_schater

Voor de personen die niks te doen hebben, lees mijn berichten van begin van het seizoen. Tot nu toe heb ik meer gelijk gekregen dan je lief is. Noem het arrogantie of gebrek aan zelfkennis, ik blijf bij mijn mening dat Ritzmaier veel beter speelt met bakker, dan met van moorsel.

We hebben een ploeg die het beste rendeert vanuit een collectief, vandaar mijn visie.

waarvan akte...

Een spiegel met gebrek aan zelfkennis. Moet niet gekker worden  :_schater
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Galdiano op februari 28, 2014, 18:24:26
Pff ik weet dat dit een forum is, maar deze discussie  :zucht

Van Moorsel gewoon in de basis!  l8l

Hij knalt er gewoon 2 in zondag!  |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Tukker op februari 28, 2014, 18:45:23
Citaat van: legeips op februari 28, 2014, 17:49:14
:_schater :_schater
lachen hier zeg...

Excuus dat mijn reactie net zo traag is als de handelings snelheid van paco. Maar als ik het allemaal goed begrijp, dan is het maken van mooie graphics bepalend of je verstand hebt van voetbal of het analyseren van de effectiviteit van een speler. Nee, ik ben zwaar overtuigd. :_schater

Voor de personen die niks te doen hebben, lees mijn berichten van begin van het seizoen. Tot nu toe heb ik meer gelijk gekregen dan je lief is. Noem het arrogantie of gebrek aan zelfkennis, ik blijf bij mijn mening dat Ritzmaier veel beter speelt met bakker, dan met van moorsel.

We hebben een ploeg die het beste rendeert vanuit een collectief, vandaar mijn visie.

waarvan akte...
Het kon wel eens een loodzware wedstrijd gaan worden tegen Groningen. Dan zie ik liever iemand in de basis die 100% fit is dan iemand die 90% fit is. Wellicht heb je gelijk dat Ritzmaier beter rendeert naast Bakker. Maar het gaat zoals je zelf al zegt om het collectief en niet alleen om Ritzmaier, al hoe belangrijk hij ook inmiddels voor Cambuur geworden is.

Paco is tegen Roda in de laatste 10 minuten bij alle beslissende momenten betrokken geweest. Geeft wel aan dat ie scherp is.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: De Raaf op februari 28, 2014, 18:51:17
Ach, met Arts is ook gebleken wie er gelijk hadden. Bende van 4 was er al heel vroeg bij. En ook in dit geval zal men hun ongelijk wel niet toegeven. Maakt geen ruk uit.  :0=Paco  |:) |:) |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Cambuur058 op februari 28, 2014, 20:59:25
Citaat van: runner 1 op februari 28, 2014, 18:21:12
Moet zeggen die legeips  heeft er wel kijk op eindelijk 1 met een uitgesproken mening, ik ben het helemaal met hem eens
ik hoop dan ook dat  Van Moorsel  niet in de basis begint .
Waarvan akte.....
omdat meneer 'waarvan akte' gebruikte ben jij gelijk verliefd? hou toch op man
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: legeips op februari 28, 2014, 22:53:31
Wees maar kalm heren... Paco mag starten aangezien Bakker licht geblesseerd is. Begrijpelijke keuze!

Geniet ervan zondag.. Op naar de 3 punten met of zonder bakker of van Moorsel.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: SCCRulez op maart 01, 2014, 23:29:02
Zal dus op zeker Paco zijn, prachtkans om werkgever wat te laten zien. Niet te gebrand zijn hierop, dan krijgen we Lukoki-Ajax tafereel
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: YellowBlue op maart 02, 2014, 09:30:06
Citaat van: SCCRulez op maart 01, 2014, 23:29:02
Zal dus op zeker Paco zijn, prachtkans om werkgever wat te laten zien. Niet te gebrand zijn hierop, dan krijgen we Lukoki-Ajax tafereel

Ja of Ritzmaier -PSV
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: 666 op maart 02, 2014, 09:45:32
Citaat van: YellowBlue op maart 02, 2014, 09:30:06
Ja of Ritzmaier -PSV

Of Manu - Feyenoord  :D
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: speculeter op maart 02, 2014, 13:26:11
Maar een doelpunt tegen je oude club paco!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: legeips op maart 02, 2014, 17:08:32
Nee.. Nu zag ik waarom van Moorsel veel beter is dan bakker.. En het gekke is, eigenlijk vond ik hem niet heel anders voetballen dan die keren ervoor.

Maar ik zal dat wel wederom niet goed hebben gezien.

Ben wel blij met het puntje, want wat was dit een hartkloppingen pot.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: gewoon een fan op maart 02, 2014, 17:45:35
Ik vond Paco helemaal niet zo slecht spelen  :?
Hij heeft veel meer dreiging naar voren dan Bakker mijns inziens.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: legeips op maart 02, 2014, 17:52:24
Citaat van: gewoon een fan op maart 02, 2014, 17:45:35
Ik vond Paco helemaal niet zo slecht spelen  :?
Hij heeft veel meer dreiging naar voren dan Bakker mijns inziens.


Hahaha en we zijn weer terug bij af...  :_schater

Ga deze discussie ook niet meer verder aan, ik geloof het allemaal wel. Laten we het houden op smaak verschil. :thumbsup
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op maart 02, 2014, 21:01:34
Citaat van: legeips op maart 02, 2014, 17:52:24

Hahaha en we zijn weer terug bij af...  :_schater

Ga deze discussie ook niet meer verder aan, ik geloof het allemaal wel. Laten we het houden op smaak verschil. :thumbsup
ja idd want jij snapt er toch niks van
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Josli op maart 02, 2014, 21:37:54
Citaat van: sunderland op maart 02, 2014, 21:01:34
ja idd want jij snapt er toch niks van

Heb vandaag specifiek op van Moorsel gelet. Bijzonder matig. Dreiging naar voren? Helemaal niet. Veeel te statisch. En hij loopt ook nog eens regelmatig Ritzmaier zijn ruimtes dicht. Zal heus een goeie voetballer zijn. Maar heb toch liever Bakker. Helemaal in dit soort wedsrijden.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: DayDreamer op maart 03, 2014, 09:06:20
Vond het helemaal niks hoor, Bakker trouwens ook niet.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op maart 03, 2014, 09:11:34
Citaat van: Josli op maart 02, 2014, 21:37:54
Heb vandaag specifiek op van Moorsel gelet. Bijzonder matig. Dreiging naar voren? Helemaal niet. Veeel te statisch. En hij loopt ook nog eens regelmatig Ritzmaier zijn ruimtes dicht. Zal heus een goeie voetballer zijn. Maar heb toch liever Bakker. Helemaal in dit soort wedsrijden.
Bakker in dit soort wedstr ,waar gevochten moet worden waar je steeds de duels moet aangaan waar je kopduels moet winnen .Ja echt iets voor bakker . :zucht
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: drg op maart 03, 2014, 09:11:46
Ik vind het knap dat men definitieve conclusies kan trekken op basis van een wedstrijd op zo'n toendra... Niemand kan fatsoenlijk een bal laten rollen laat staan een goede voorzet geven als dat ding constant opstuitert
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op maart 03, 2014, 09:12:31
Zeg niet dat moorsel goed speelde
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op maart 03, 2014, 09:16:01
Citaat van: drg op maart 03, 2014, 09:11:46
Ik vind het knap dat men definitieve conclusies kan trekken op basis van een wedstrijd op zo'n toendra... Niemand kan fatsoenlijk een bal laten rollen laat staan een goede voorzet geven als dat ding constant opstuitert
komt omdat wij laatst met feiten kwamen .Nu willen sommigen hun gelijk halen .Bakker is ook prima maar moorsel is beter tussen de linies .Gister was er geen voetbal mogelijk .Net als barto kun je niemand beoordelen op deze wedstr op basis van het voetbal .
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op maart 03, 2014, 12:18:09
Citaat van: legeips op maart 02, 2014, 17:52:24

Hahaha en we zijn weer terug bij af...  :_schater

Ga deze discussie ook niet meer verder aan, ik geloof het allemaal wel. Laten we het houden op smaak verschil. :thumbsup


Kom je wel eens bij een training? Kennelijk niet...... :O
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 03, 2014, 17:40:03
Citaat van: DayDreamer op maart 03, 2014, 09:06:20
Vond het helemaal niks hoor, Bakker trouwens ook niet.
Bakker was idd helemaal niks gister :insane
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op maart 03, 2014, 17:44:21
Bakker niks? Die man was FOUTLOOS gisteren |:)





























:devil
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Yellow Army op maart 03, 2014, 18:16:13
Citaat van: Dokkumer op maart 03, 2014, 17:44:21
Bakker niks? Die man was FOUTLOOS gisteren |:)





























:devil

Mwoah, vond hem wel wat afwezig  :insane
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: gewoon een fan op maart 03, 2014, 20:15:17
Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2014, 18:16:13
Mwoah, vond hem wel wat afwezig  :insane
Ik vond Bakker gisteren een beetje onzichtbaar spelen  8P
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: runner 1 op maart 03, 2014, 20:18:28
Hij kreeg een 5 voor z n matig optreden ,een erg beperkte voetballer is het . Waarvan .........
Titel: Paco Van Moorsel
Bericht door: Len Cantello op maart 03, 2014, 20:21:27
Support your local team........


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op maart 03, 2014, 22:02:19
Citaat van: runner 1 op maart 03, 2014, 20:18:28
Hij kreeg een 5 voor z n matig optreden ,een erg beperkte voetballer is het . Waarvan .........
Zoals gisteren al aangegeven... Welke stylist kan wél goed uit de voeten in een varkenspoel?
Laten we wel wezen, ook een speler als Messi zou hier niet goed op kunnen spelen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: SCCRulez op maart 03, 2014, 22:28:27
Citaat van: sunderland op maart 03, 2014, 09:16:01
komt omdat wij laatst met feiten kwamen .Nu willen sommigen hun gelijk halen .Bakker is ook prima maar moorsel is beter tussen de linies .Gister was er geen voetbal mogelijk .Net als barto kun je niemand beoordelen op deze wedstr op basis van het voetbal .
Geheel mee eens! Had met voetbal helemaal niks meer te maken daar, wat een drama. Wat de cijfers ook zeggen tav eerdere wedstrijden, ik heb er alle vertrouwen in dat TS goed weet in te schatten welke speler voor welke wedstrijd meer geschikt is.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: De Raaf op maart 15, 2014, 01:54:14
Was niet best geef ik toe, maar wat rot dat: 3 punten  :thumbsup
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: carlo de leeuw op april 12, 2014, 23:35:31
speelde uitstekend
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op april 13, 2014, 07:59:42
Nog even met hem gepraat bij het Hertje na afloop. Wil heel graag blijven en voelde zijn benen niet meer na de 4-3. Het publiek gaf mij vleugels zei hij, geweldig!!!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: gewoon een fan op april 13, 2014, 08:31:05
Dit was de beste wedstrijd van Paco  _O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: speculeter op april 13, 2014, 10:02:26
Geweldige pot gespeeld.
Zo slim tussen de ruimtes spelend.
En heel veel verdedigend werk opgeknapt.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Bernardo op april 13, 2014, 10:14:45
Voor mij MOTM, wat een geweldige wedstrijd heeft hij gespeeld!  _O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: AL op april 13, 2014, 10:18:12
Eigenlijk vond ik paco motm.
speelde uitstekend!!
alleen minder opvallend dan barto en lukoki(de andere uitblinkers).
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Delamere op april 13, 2014, 10:38:00
Godver, wat speelde deze jongen goed gisteravond. Inderdaad was verkiezing motm terecht geweest. Als je hem binnenboord kan houden, dan altijd doen!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2014, 12:53:07
Citaat van: AL op april 13, 2014, 10:18:12
Eigenlijk vond ik paco motm.
speelde uitstekend!!
alleen minder opvallend dan barto en lukoki(de andere uitblinkers).

Ik ook. Hij kon altijd al goed voeballe, maar aan het begin van het seisoen speelde hij als een suurtsje. Gisteren als een bikkel, leek El Makrini wel
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op april 13, 2014, 13:20:26
Wat speelde deze jongen een fantastische wedstr .
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2014, 22:13:19
Echt prachtig passje op Barto in de val bij die 3-3 (en ook echt prachtig om al die doelpunten vanuit alle hoeken te zien op FOX :y)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: EastSide058 op april 13, 2014, 22:21:50
Ik vind hem in vorm beter dan een Ritzmaier die hopeloos uitvorm is, daarom maar in de basis beginnen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Cambuur058 op april 14, 2014, 16:15:23
nog maar een jaartje hier dan?
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Collingwood op april 14, 2014, 16:17:29
Citaat van: Cambuur058 op april 14, 2014, 16:15:23
nog maar een jaartje hier dan?

Misschien is Groningen wel bereid hem transfervrij aan ons over te doen? Zij hebben genoeg spelers voor Paco's positie, en ik denk dat er niet veel ploegen zullen zijn die een transfersom voor hem willen betalen. Een beetje een Nienhuis-scenario, dus. Of eventueel in een deal met Bakker betrekken.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Bernardo op april 14, 2014, 16:30:16
Wat mij betreft behouden, gewoon een goede voetballer!  :proost
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: speculeter op april 14, 2014, 17:08:54
Ms wel beetje zelfde verhaal als Lukoki.
Geef iemand vertrouwen en zie wat er gebeurd!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: SCCRulez op april 14, 2014, 17:47:16
Een van zijn sterkste wedstrijden in cambuurdienst. Zie hem liever blijven dan aantal van de bankzitters. Ik denk dat hij meer kan brengen dan hij dit seizoen heeft kunnen doen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 15, 2014, 11:29:41
Geweldige speler dit, hopen dat hij blijft!

PACO VAN MOORSEL!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sccvl op april 17, 2014, 20:10:04
Citaat van: Timmie op april 15, 2014, 11:29:41
Geweldige speler dit, hopen dat hij blijft!

PACO VAN MOORSEL!

Zou absoluut een mooie aanwinst zijn als die definitief overgenomen word, zit veel potentie in.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 18, 2014, 09:42:33
Citaat van: sccvl op april 17, 2014, 20:10:04
Zou absoluut een mooie aanwinst zijn als die definitief overgenomen word, zit veel potentie in.

Ik ben zo'n enorme fan van deze man!
Mooi ook, schreeuw al maanden zijn naam op Zuid.
Niemand die me serieus nam.. Scoort even de winnende tegen Roda en iedereen vindt 'm het mannetje..

Houden deze man!

PACO VAN MOORSEL!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Galdiano op april 18, 2014, 10:02:36
Contract bij Groningen loopt af, en zou wel in Leeuwarden willen blijven :)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: michello op april 18, 2014, 10:17:04
Citaat van: Galdiano op april 18, 2014, 10:02:36
Contract bij Groningen loopt af, en zou wel in Leeuwarden willen blijven :)

Contract loopt niet af volgens FCG:

"Bij SC Cambuur begint Paco van Moorsel, de derde door FC Groningen verhuurde speler, zijn draai steeds beter te vinden; hij lijkt Erik Bakker uit de basis verdreven te hebben. Zijn contract bij FC Groningen loopt nog tot medio 2015. Niet duidelijk is of Cambuur ook komend seizoen van de diensten van Van Moorsel gebruik wil maken"
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 18, 2014, 10:17:59
Citaat van: michello op april 18, 2014, 10:17:04
Contract loopt niet af volgens FCG:

"Bij SC Cambuur begint Paco van Moorsel, de derde door FC Groningen verhuurde speler, zijn draai steeds beter te vinden; hij lijkt Erik Bakker uit de basis verdreven te hebben. Zijn contract bij FC Groningen loopt nog tot medio 2015. Niet duidelijk is of Cambuur ook komend seizoen van de diensten van Van Moorsel gebruik wil maken"

Klopt, heeft nog een jaartje.. Ruilen met Bakker joh!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op april 18, 2014, 11:56:01
Het is niet alleen het goaltje tegen Roda.. Ook de manier waarop hij bepaalde dingen "uitlokt". Beide rode kaarten en tegen NEC de rode kaart voor Koolwijk. Toch slimmigheidjes die bij anderen ontbreekt.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 18, 2014, 12:02:07
Citaat van: Dokkumer op april 18, 2014, 11:56:01
Het is niet alleen het goaltje tegen Roda.. Ook de manier waarop hij bepaalde dingen "uitlokt". Beide rode kaarten en tegen NEC de rode kaart voor Koolwijk. Toch slimmigheidjes die bij anderen ontbreekt.

Helemaal mee eens. Goal was een voorbeeld he.. Want niet iedereen ziet de andere dingen die hij doet..;-)

Verder staat hij altijd vrij. Altijd de vrije man. Heeft een prachtige (steek)pass in de benen. Schitterende voetballer!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: AL op april 18, 2014, 12:12:20
Citaat van: Timmie op april 18, 2014, 12:02:07
Helemaal mee eens. Goal was een voorbeeld he.. Want niet iedereen ziet de andere dingen die hij doet..;-)

Verder staat hij altijd vrij. Altijd de vrije man. Heeft een prachtige (steek)pass in de benen. Schitterende voetballer!

Goede voetballer, maar over het hele seizoen heeft hij in mijn ogen te weinig gebracht.
Toch zou ik hem graag houden, maar ruilen met Bakker zou je echt niet moeten doen.
Als Bakker toch verkast naar Groningen, dan de Leeuw proberen te betrekken!!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 18, 2014, 12:28:40
Citaat van: AL op april 18, 2014, 12:12:20
Goede voetballer, maar over het hele seizoen heeft hij in mijn ogen te weinig gebracht.
Toch zou ik hem graag houden, maar ruilen met Bakker zou je echt niet moeten doen.
Als Bakker toch verkast naar Groningen, dan de Leeuw proberen te betrekken!!

Weet je wat het ook is?!

Paco is een speler die het spelletje heel goed ziet en kan spelen.
Wat jammer is, is dat niet alle medespelers om hem heen dit zien.
Dit houdt dan automatisch in dat als Paco een loopactie maakt en de bal wil of iemand in de ruimte komt, dat medespelers dit niet zien..

Andersom ook, als hij de bal heeft en een steekpass wil geven, dat een medespeler dit niet snapt/ziet.
Als hij dan toch die steekpass geeft maar komt niet aan oid, dan lijkt dit heel knullig van hem..

Zet eens een camera 90 minuten op hem, dan zul je zien dat hij geniaal is!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: speculeter op april 18, 2014, 12:32:50
Citaat van: Timmie op april 18, 2014, 12:28:40
Weet je wat het ook is?!

Paco is een speler die het spelletje heel goed ziet en kan spelen.
Wat jammer is, is dat niet alle medespelers om hem heen dit zien.
Dit houdt dan automatisch in dat als Paco een loopactie maakt en de bal wil of iemand in de ruimte komt, dat medespelers dit niet zien..

Andersom ook, als hij de bal heeft en een steekpass wil geven, dat een medespeler dit niet snapt/ziet.
Als hij dan toch die steekpass geeft maar komt niet aan oid, dan lijkt dit heel knullig van hem..

Zet eens een camera 90 minuten op hem, dan zul je zien dat hij geniaal is!
Benjij zijn broer of zo?.....
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: dizzhead op april 18, 2014, 12:48:52
Citaat van: speculeter op april 18, 2014, 12:32:50
Ben jij zijn broer of zo?......

Geniaal vind ik wat ver gaan, maar ik kan mij verder wel in zijn analyse vinden. Vond het in zijn tijd bij Den Bosch altijd al een interessante speler voor ons.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Dokkumer op april 20, 2014, 10:30:02
Geniaal vind ik ook wat overtrokken, verder kan ik me prima vinden in je analyse.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Bernardo op april 20, 2014, 11:14:07
Citaat van: AL op april 18, 2014, 12:12:20
Goede voetballer, maar over het hele seizoen heeft hij in mijn ogen te weinig gebracht.
Toch zou ik hem graag houden, maar ruilen met Bakker zou je echt niet moeten doen.
Als Bakker toch verkast naar Groningen, dan de Leeuw proberen te betrekken!!

Vind persoonlijk ook dat hij te weinig kansen heeft gehad van de TS! En dan bedoel ik helemaal voor de winterstop! Bakker mocht toen veel te lang blijven staan!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 21, 2014, 08:59:10
Naja, misschien ook wel wat overtrokken.  Zat even in een enthousiaste bui;)

Wat is geniaal?! Messi/Ronaldo/Zlatan zijn geniaal!
Paco is op Cambuur niveau geniaal..

Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 21, 2014, 09:00:00
Citaat van: Bernardo op april 20, 2014, 11:14:07
Vind persoonlijk ook dat hij te weinig kansen heeft gehad van de TS! En dan bedoel ik helemaal voor de winterstop! Bakker mocht toen veel te lang blijven staan!

Amper een kans gehad inderdaad. Dan is het ook lastig om je te profileren.
Heeft het goed opgepakt en hoort in de basis thuis!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: legeips op april 21, 2014, 09:14:48
absoluut geen basis speler voor de eredivisie...
Leuk voor de breedte, maar hier winnen we de oorlog niet mee.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 21, 2014, 09:17:14
Citaat van: legeips op april 21, 2014, 09:14:48
absoluut geen basis speler voor de eredivisie...
Leuk voor de breedte, maar hier winnen we de oorlog niet mee.

Dit bedoel ik.. Ik ken je niet of wat dan ook, maar mensen die dit zeggen zien de dingen niet die ik hierboven heb genoemd.
Jij kijkt, aanname hoor, voetbal voor het voetbal en kijkt niet naar andere dingen. Hoe spelers staan en lopen etc.
Als je daar niet op let, dan mis je een heleboel!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op april 21, 2014, 14:11:05
Citaat van: Timmie op april 21, 2014, 09:17:14
Dit bedoel ik.. Ik ken je niet of wat dan ook, maar mensen die dit zeggen zien de dingen niet die ik hierboven heb genoemd.
Jij kijkt, aanname hoor, voetbal voor het voetbal en kijkt niet naar andere dingen. Hoe spelers staan en lopen etc.
Als je daar niet op let, dan mis je een heleboel!
nou jongen deze legeips mist sowieso een heleboel .Hij verkondigd hier vaak een heleboel onzin .Paco heeft zijn draai hier idd gevonden ,ik zou hem nog 1 seiz houden .En daarbij komt dat hij nooit zanikte toen hij steeds op de bank zat ,dat hield hij intern
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op april 21, 2014, 14:13:02
En ik denk dat hij ook graag wil blijven .Hij heeft zware jaren gehad en begint op te bloeien .Als Henk hem vertrouwen geeft hebben we hele goede derbij
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: poelie-lwd op april 21, 2014, 14:23:12
Henk gaat met de punt naar voren spelen schat ik in. Dan heb je spelers als Paco nodig.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: EastSide058 op april 21, 2014, 14:25:30
Citaat van: legeips op april 21, 2014, 09:14:48
absoluut geen basis speler voor de eredivisie...
Leuk voor de breedte, maar hier winnen we de oorlog niet mee.
Volgens mij heb jij alleen maar samenvattingen gekeken dit jaar  :wall
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: legeips op april 21, 2014, 21:41:07
Prima jongens... dan houden we hem toch.. lekker flink wat dynamiek op dat middenveld.  :_schater Ik mis bij hem creativiteit, daarnaast heb ik heb vaak genoeg de hele wedstrijd zien rond huppelen en zijn "geweldige" loop bewegingen gezien, nou ik blijf bij mijn standpunt, maar we praten begin 2015 wel weer.

Want als de TS op dezelfde manier kijkt als de liefhebbers hier, dan krijgen we een te fragiel middenveld met weinig impuls tot aanvallen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Eewal op april 21, 2014, 21:46:42
Citaat van: legeips op april 21, 2014, 21:41:07
Prima jongens... dan houden we hem toch.. lekker flink wat dynamiek op dat middenveld.  :_schater Ik mis bij hem creativiteit, daarnaast heb ik heb vaak genoeg de hele wedstrijd zien rond huppelen en zijn "geweldige" loop bewegingen gezien, nou ik blijf bij mijn standpunt, maar we praten begin 2015 wel weer.

Want als de TS op dezelfde manier kijkt als de liefhebbers hier, dan krijgen we een te fragiel middenveld met weinig impuls tot aanvallen.

ok, tot in 2015!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: legeips op april 21, 2014, 21:53:07
Citaat van: Timmie op april 18, 2014, 12:28:40
Weet je wat het ook is?!

Paco is een speler die het spelletje heel goed ziet en kan spelen.
Wat jammer is, is dat niet alle medespelers om hem heen dit zien.
Dit houdt dan automatisch in dat als Paco een loopactie maakt en de bal wil of iemand in de ruimte komt, dat medespelers dit niet zien..

Andersom ook, als hij de bal heeft en een steekpass wil geven, dat een medespeler dit niet snapt/ziet.
Als hij dan toch die steekpass geeft maar komt niet aan oid, dan lijkt dit heel knullig van hem..

Zet eens een camera 90 minuten op hem, dan zul je zien dat hij geniaal is!

Lees net pas dit bericht.. Maar wist niet dat de broer van Paco, Timmie heet. :_schater

Ik ben misschien geen liefhebber van de speler Paco, maar jij slaat helemaal door in de andere kant. Spelers die zijn geniale ideeën niet door hebben of zien :_schater

Echt check eerst maar eens hoeveel  steek ballen hij echt geeft of hoe vaak hij een speler passeert, om ruimte te creëren voor de voorhoede. Nee, jij plaatst hem op een voetstuk, waar hij echt niet thuis hoort. Want een geniale middenvelder is hij echt niet.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: de Schoot op april 22, 2014, 11:00:10
Persoonlijk vind ik 'm te slap in de persoonlijke duels.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 22, 2014, 12:28:55
Citaat van: legeips op april 21, 2014, 21:53:07
Lees net pas dit bericht.. Maar wist niet dat de broer van Paco, Timmie heet. :_schater

Ik ben misschien geen liefhebber van de speler Paco, maar jij slaat helemaal door in de andere kant. Spelers die zijn geniale ideeën niet door hebben of zien :_schater

Echt check eerst maar eens hoeveel  steek ballen hij echt geeft of hoe vaak hij een speler passeert, om ruimte te creëren voor de voorhoede. Nee, jij plaatst hem op een voetstuk, waar hij echt niet thuis hoort. Want een geniale middenvelder is hij echt niet.

Zal ik even checken, ok? Hoi!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 22, 2014, 12:29:25
Citaat van: legeips op april 21, 2014, 21:41:07
Prima jongens... dan houden we hem toch.. lekker flink wat dynamiek op dat middenveld.  :_schater Ik mis bij hem creativiteit, daarnaast heb ik heb vaak genoeg de hele wedstrijd zien rond huppelen en zijn "geweldige" loop bewegingen gezien, nou ik blijf bij mijn standpunt, maar we praten begin 2015 wel weer.

Want als de TS op dezelfde manier kijkt als de liefhebbers hier, dan krijgen we een te fragiel middenveld met weinig impuls tot aanvallen.


Yoooo, zien we je dan weer! Beste maar weer!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Harry L. op april 22, 2014, 17:57:10
Citaat van: legeips op april 21, 2014, 09:14:48
absoluut geen basis speler voor de eredivisie...
Leuk voor de breedte, maar hier winnen we de oorlog niet mee.

Eens, leuk voor op de bank. Verder niet. Daar komt nog bij dat ik van een 10 verwacht dat hij ook de nodige goals maakt, dat kan onze vriend paco niet. Ik zeg de Leeuw halen.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 22, 2014, 18:02:30
Citaat van: Harry L. op april 22, 2014, 17:57:10
Eens, leuk voor op de bank. Verder niet. Daar komt nog bij dat ik van een 10 verwacht dat hij ook de nodige goals maakt, dat kan onze vriend paco niet. Ik zeg de Leeuw halen.

Heb ik nieuws voor je, ondanks hij goed bevriend is met onze spits Hemmen, hij komt niet!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Harry L. op april 22, 2014, 18:06:11
Citaat van: Timmie op april 22, 2014, 18:02:30
Heb ik nieuws voor je, ondanks hij goed bevriend is met onze spits Hemmen, hij komt niet!

Jammer, dat zou de perfecte tien zijn. Hoe kom jij aan die info? Een telfoontje gehad van een vriend bij fcg. Wat is er nog meer voor nieuws ........
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 22, 2014, 18:09:27
Citaat van: Harry L. op april 22, 2014, 18:06:11
Jammer, dat zou de perfecte tien zijn. Hoe kom jij aan die info? Een telfoontje gehad van een vriend bij fcg. Wat is er nog meer voor nieuws ........

Zou inderdaad mooi zijn als hij zou komen. Al vind ik, en vrijwel iedereen bij de FC, niet dat hij een '10' is.
Meer een 9,5..

Tja, zal m'n CV er eens bij pakken..;-)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Harry L. op april 22, 2014, 18:14:19
Citaat van: Timmie op april 22, 2014, 18:09:27
Zou inderdaad mooi zijn als hij zou komen. Al vind ik, en vrijwel iedereen bij de FC, niet dat hij een '10' is.
Meer een 9,5..

Tja, zal m'n CV er eens bij pakken..;-)

Die v/d Looi heeft al moeite om de namen binnen zijn selectie te onthouden. Die gebruit hem helemaal verkeerd. Als je met de punt naar voren speelt is de Leeuw de ideale 10 die er zeker 8-10 voor je maakt
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Timmie op april 22, 2014, 18:16:54
Citaat van: Harry L. op april 22, 2014, 18:14:19
Die v/d Looi heeft al moeite om de namen binnen zijn selectie te onthouden. Die gebruit hem helemaal verkeerd. Als je met de punt naar voren speelt is de Leeuw de ideale 10 die er zeker 8-10 voor je maakt

Maakt zeker zijn doelpuntjes wel.
Maar ja, je hebt Chery ook nog he..
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: de Schoot op juli 20, 2014, 17:12:49
Waarschijnlijk voor een jaar verhuurd aan Sparta.
Dat lijkt mij nou ook niet echt een vooruitgang...
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: AL op juli 20, 2014, 17:16:50
Citaat van: de Schoot op juli 20, 2014, 17:12:49
Waarschijnlijk voor een jaar verhuurd aan Sparta.
Dat lijkt mij nou ook niet echt een vooruitgang...

Denk dat Sparta een leuk team krijgt en mee gaat doen voor kampioenschap.
Paco vind ik zelf niet goed genoeg voor de basis bij ons.
Voor hem denk ik een leuke club.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: EastSide058 op juli 20, 2014, 20:17:50
had hem voor de breedte hier graag gewild. Hij kon nog veel stappen maken.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: 666 op juli 20, 2014, 20:25:28
Ik vond paco echt wel goed spelen de 2e seizoenshelft..  Lekker tussen de linies en met strijd. Hij is zelfs belangrijk geweest..  Ik zeg gewoon naar Cambuur gaan.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: sunderland op juli 20, 2014, 22:37:46
Citaat van: 666 op juli 20, 2014, 20:25:28
Ik vond paco echt wel goed spelen de 2e seizoenshelft..  Lekker tussen de linies en met strijd. Hij is zelfs belangrijk geweest..  Ik zeg gewoon naar Cambuur gaan.
vind ik ook maar het is duidelijk dat hij niet meer komt ..Hij heeft na de winterstop hele goede wedstrgespeeld tegen dkv rkc roda goahead vitesse . Verdomme vind het echt jammer of er moet nog wat in de hoge hoed zitten wat beter is . Ook heb ik het idee nu dat met het lange verhaal vd laan de samenwerking ook wat uit de lucht is .Ik heb verl zomer een tijdje met hans nijland gesproken en die wist mij te vertellen dat paco en die andere jongens hier voor een appel en een ei speelden wb huur . Nu is cambuur dat niet geweest met vd laan
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: HilversumOnTour op juli 21, 2014, 11:06:13
Succes daar, Paco!  |:)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: papagaaiensoep op juli 21, 2014, 17:51:49
Mocht 'em altijd graag zien, mooie sierlijke voetballer. MEGAbelangrijke goal in de slotminuten tegen RKC, stadion ontplofte toen man!
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Montana op juli 21, 2014, 17:54:51
Tegen Roda ;)
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: drg op juli 21, 2014, 17:58:30
Ja die tegen Roda, die zal ik voorlopig niet meer vergeten  _O_ wat een bevrijding was dat zeg
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: papagaaiensoep op juli 21, 2014, 18:27:51
Oeps sjezus ja uiteraard Roda hehe thanks  _O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Collingwood op juli 26, 2014, 09:46:06
Paco naar NEC.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Marc S op juli 26, 2014, 09:51:35
Succes Paco bij NEC, dat je er maar veel in mag trappen tegen weer Roda  :_schater
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: 666 op juli 26, 2014, 10:02:00
Toch jammer dat hij niet meer bij ons speelt.
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: 0517 op juli 26, 2014, 10:06:32
Citaat van: 666 op juli 26, 2014, 10:02:00
Toch jammer dat hij niet meer bij ons speelt.

Degelijke speler (voor de breedte), maar had de basis niet naar een hoger plan gebracht...
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Casuals-lwd op juli 26, 2014, 14:27:22
NEC is een goede club voor Paco  :thumbsup al had ik m voor de breedte graag bij ons gezien
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: wiekie1969 op juli 26, 2014, 21:16:45
succes jongen, heb van je genoten na de winterstop :thumbsup _O_
Titel: Re: Paco Van Moorsel
Bericht door: Sakas op juli 26, 2014, 23:17:55
 :0= slotje!!!!!!!

Is geen speler meer van ons CAMBUUR net als een aantal andere topics!