Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Clint op juni 17, 2013, 15:10:10

Titel: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: Clint op juni 17, 2013, 15:10:10
http://www.cambuur.nl/nieuws/nieuwe-supportersvlaggen-sc-cambuur (http://www.cambuur.nl/nieuws/nieuwe-supportersvlaggen-sc-cambuur)

Jawel. Met het originele wapen er weer in. Prachtig.

_O_ _O_
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: Bernardo op juni 17, 2013, 15:27:30
Mooi! :scc
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: SCC-J op juni 17, 2013, 15:36:43
Citaat van: clint op juni 17, 2013, 15:10:10
http://www.cambuur.nl/nieuws/nieuwe-supportersvlaggen-sc-cambuur (http://www.cambuur.nl/nieuws/nieuwe-supportersvlaggen-sc-cambuur)

Jawel. Met het originele wapen er weer in. Prachtig.

_O_ _O_

:y :y :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: denistel op juni 17, 2013, 16:55:49
prachtig maar ff een paar aanschaffen op de open dag
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: Jules058 op juni 17, 2013, 17:46:15
Prachtige vlag, mooi item voor aan de muur! :D
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: Destroyer op juni 17, 2013, 21:16:57
Eindelijk weer items met originele logo, prachtig.  Werd de laatste tijd al aardig ziek van die prut met dat pama logo  :R

Maar mooie vlaggen  |:)
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: Dokkumer op juni 17, 2013, 21:18:49
Even kieke ak bij mien seun nog wat rúmte oppe muur hef.. Mutte se daar oek maar hange :devil

Vlaggen zien er prima uit, vooral het originele WAPEN doet me goed :D
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: Clint op juni 18, 2013, 07:19:36
Citaat van: Destroyer op juni 17, 2013, 21:16:57
met originele logo

Ahum....... WAPEN.

Wij zijn de enige betaald voetbalorganisatie in Nederland die een WAPEN heeft, de rest zijn allemaal logo's.

;)
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: SCC-J op juni 18, 2013, 12:35:29
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuurculture.nl%2Fwordpress%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F06%2FCambuurvlag.jpg&hash=e0b4bb8a1add4747de381137c0ae2b9d61d6d017)  :clint is de kleur blauw niet te licht?
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: Clint op juni 18, 2013, 13:14:29
Als je het vergelijkt met de kleuren van de Leeuwarder stadsvlag is dat zo. Cambuur heeft in 49 jaar in een heleboel verschillende kleuren blauw en geel gespeeld. Deze kleuren blauw en geel zijn daar één van.

Faber Vlaggen wil de verkoopprijs laag houden, zo'n 14,95.
Als ze echt voor de donkere en gele kleur gaan wordt de vlag te duur. Deze worden in zeefdruk gemaakt. Dat heeft te maken met gecoate kleuren, kleurstalen etc.

Als men de specifiekere kleuren zou nemen, wordt het digitale druk maar met een forse kostprijs en verkoopprijs.

Denk maar zo: Zijn misschien niet de echte kleuren uit de Leeuwarder vlag, maar wel kleuren waar Cambuur eens in gespeeld heeft.

Maar het originele wapen er in doet hem alles.
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: Yellow Army op juni 18, 2013, 19:59:57
Citaat van: clint op juni 18, 2013, 13:14:29Maar het originele wapen er in doet hem alles.

ze hebben het begrepen  |:)
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: Kunstgras op juni 19, 2013, 00:05:15
Officiële merchandise verkrijgbaar met ons enige echte wapen!

De BVO heeft gisteren vlaggen gepresenteerd met daarop ons mooie Cambuurwapen. Dit betekent dat na lange tijd weer officiële merchandise te krijgen is voorzien van het historisch correcte wapen. Dit is een stap in de goede richting. Wij van Supportersclub Cambuur Culture zijn hier dan ook erg blij mee.

De vlaggen zijn ontworpen door sponsor Faber Vlaggen, en te verkrijgen via hun website. Daarnaast worden de vlaggen op zaterdag 27 juli op de Open Dag verkocht.

Enige tijd geleden bracht Supportersclub Cambuur Culture vaantjes uit met daarop ons historische wapen. De verkoop daarvan verliep boven verwachting. De vraag naar merchandise met ons echte wapen is groot. Wij gaan er dan ook vanuit dat de verkoop van deze mooie vlaggen een groot succes wordt.

http://cambuurculture.nl/

:scc |:)
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: Clint op juni 19, 2013, 07:27:42
Citaat van: Yellow Army op juni 18, 2013, 19:59:57
ze hebben het begrepen  |:)

Ik denk dat dat meer komt door een bepaald persoon die bij Faber Vlaggen werkt. Een zeer beroemd oud-forumlid hier en al SCC supporter sinds de jaren 70.

Gheghe.
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: Galdiano op juni 19, 2013, 07:39:03
Citaat van: clint op juni 19, 2013, 07:27:42
Ik denk dat dat meer komt door een bepaald persoon die bij Faber Vlaggen werkt. Een zeer beroemd oud-forumlid hier en al SCC supporter sinds de jaren 70.

Gheghe.

Voice toch?  :devil
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: thankyou op juni 19, 2013, 07:40:50
Afgelopen Maandag gelijk besteld  :scc :scc :scc
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: SCCRulez op juni 19, 2013, 11:39:11
Zien er super uit, sterk werk!!  |:)
Titel: Re: Nieuwe Cambuurvlaggen.
Bericht door: Leovardiascc op juni 21, 2013, 20:45:01
Supermooie vlag!