Ik wil iedereen op dit forum fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2026 wensen.
En we hopen op een geweldig sportief en een promotie naar de ED. :thumbsup
Voor jou ook Noordcambuur. Ik ben wel eens kritisch op je bijdragen hier, maar in de basis ven jij een een hele beste vent.
Citaat van: Eewal op december 24, 2025, 15:24:14
Voor jou ook Noordcambuur. Ik ben wel eens kritisch op je bijdragen hier, maar in de basis ven jij een een hele beste vent.
ik begin van jou te houden Eewal :D
Bromance l0l
Fijne feestdagen mensen |:)
Mooie feestdagen en een gezond en fantastisch scc jaar!
Fijne feestdagen :koffie
Fijne Feestdagen |:)
Vanuit hier ook fijne feestdagen! :scc
Fijne feestdagen
Fijne jaarwisseling
Fijne dagen iedereen, en een sportief en gezond 2026 toegewenst :proost
Het zelfde! En een sportief en gezond 2026 |:)
Een fijne promotie 2026 toegewenst!