Ismael Baouf is wereldkampioen geworden met Marokko O20!
Super om zo?n speler in onze club te hebben. Wat denken jullie ervan om bij de eerste thuiswedstrijd even stil te staan bij deze prestatie? Misschien met een spandoek etc.
Ismael gaat ons dit seizoen sowieso nog helpen in de strijd om promotie, en wie weet levert hij later ook nog een mooi bedrag op bij een transfer!