Al iets bekend over een programma en activiteiten? kon nog niks vinden.
Geen wedstrijd en 'tzelfde elftal wordt weer gepresenteerd :_schater kinderdagje
Lekker suipe en allemaal geel/blauw om die heen |:) |:) |:) |:) |:) |:)
_O_
Citaat van: drg op juni 19, 2013, 16:31:57
Geen wedstrijd en 'tzelfde elftal wordt weer gepresenteerd :_schater kinderdagje
l8l
duurt oek nog meer dan een maand voor dat het is ,,,gewoon lekker gezellig in het stadion weze even een mooie vlag kopen wat
biertjes ff wat slap ouwe hoeren met mede supporters lekker toch
Kortom, hetzelfde wat we altijd doen op wedstrijddagen........
Citaat van: drg op juni 19, 2013, 16:31:57
Geen wedstrijd en 'tzelfde elftal wordt weer gepresenteerd :_schater kinderdagje
Ze wete wat ze an elkaar heffe en gaan d'r voor om zich te handhaven en dus is
ut eerder un voordeel dan un nadeel. De basis is er en de aanvulling komt er an
voor de extra die we straks noodig binne :proost
En de muziek is van........
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_oOQM0uYctM (https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_oOQM0uYctM)
Citaat van: SCCornjum op juli 15, 2013, 19:32:00
En de muziek is van........
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_oOQM0uYctM (https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_oOQM0uYctM)
Top Act !
Zijn daar ook cd's van ?
Inmiddels nog maar een week te gaan, iemand enig idee van het programma van de dag? Hoe laat begint die wedstrijd tegen Elazığspor? |:)
http://www.cambuur.nl/nieuws/programma-open-dag-sc-cambuur
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
http://www.liwwadders.nl/programma-open-dag-sc-cambuur/
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
De Turken winnen vandaag met 1-4 bij FC Volendam.
Voor wat het waard is..
wordt een leuke pot denk ik
Skeenbeskermers en enkelbandages maar om doen
Hulde aan organisatie! |:)
Ja goed geregeld, ook leuk de kids corner op het kassaplein.