Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Destroyer op juni 15, 2013, 18:10:29

Titel: open dag 2013
Bericht door: Destroyer op juni 15, 2013, 18:10:29
Al iets bekend over een programma en activiteiten? kon nog niks vinden.
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: drg op juni 19, 2013, 16:31:57
Geen wedstrijd en 'tzelfde elftal wordt weer gepresenteerd   :_schater kinderdagje
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: De Raaf op juni 19, 2013, 16:49:41
Lekker suipe en allemaal geel/blauw om die heen  |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: Clint op juni 19, 2013, 19:27:07
 _O_
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: Destroyer op juni 22, 2013, 21:45:08
Citaat van: drg op juni 19, 2013, 16:31:57
Geen wedstrijd en 'tzelfde elftal wordt weer gepresenteerd   :_schater kinderdagje
l8l
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: denistel op juni 22, 2013, 22:51:33
duurt oek nog meer dan een maand voor dat het is ,,,gewoon lekker gezellig in het stadion weze even een mooie vlag kopen wat
biertjes ff wat slap ouwe hoeren met mede supporters lekker toch
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: poelie-lwd op juni 22, 2013, 23:01:41
Kortom, hetzelfde wat we altijd doen op wedstrijddagen........

Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: vialli op juni 22, 2013, 23:05:57
Citaat van: drg op juni 19, 2013, 16:31:57
Geen wedstrijd en 'tzelfde elftal wordt weer gepresenteerd   :_schater kinderdagje

Ze wete wat ze an elkaar heffe en gaan d'r voor om zich te handhaven en dus is
ut eerder un voordeel dan un nadeel. De basis is er en de aanvulling komt er an
voor de extra die we straks noodig binne :proost
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: SCCornjum op juli 15, 2013, 19:32:00
En de muziek is van........
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_oOQM0uYctM (https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_oOQM0uYctM)
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: punkman op juli 15, 2013, 19:43:45
Citaat van: SCCornjum op juli 15, 2013, 19:32:00
En de muziek is van........
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_oOQM0uYctM (https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_oOQM0uYctM)

Top Act !

Zijn daar ook cd's van ?
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: PeterTa op juli 19, 2013, 20:23:21
Inmiddels nog maar een week te gaan, iemand enig idee van het programma van de dag? Hoe laat begint die wedstrijd tegen Elazığspor?  |:)
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: zandokan op juli 19, 2013, 20:52:37

http://www.cambuur.nl/nieuws/programma-open-dag-sc-cambuur
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: zandokan op juli 19, 2013, 20:57:03

http://www.liwwadders.nl/programma-open-dag-sc-cambuur/

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: Westerpark op juli 24, 2013, 00:16:38
De Turken winnen vandaag met 1-4 bij FC Volendam.
Voor wat het waard is..
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: denistel op juli 24, 2013, 08:40:50
wordt een leuke pot denk ik
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: piene hassus op juli 24, 2013, 14:26:17
Skeenbeskermers en enkelbandages maar om doen
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: John Hiatt op juli 28, 2013, 10:51:55
Hulde aan organisatie!  |:)
Titel: Re: open dag 2013
Bericht door: Andre-Lwd op juli 28, 2013, 11:02:26
Ja goed geregeld, ook leuk de kids corner op het kassaplein.