Welkom! |:)
Succes Diyae :thumbsup
Welkom bij deze mooie club.
https://youtu.be/nkvsh5FkmAA?si=OsKWW-2JR2OwmKwT
Verdedigende versterking voor SC Cambuur: Diyae Jermoumi komt over van Ajax
SC Cambuur heeft een nieuwe rechtsback in huis gehaald. Het gaat om Diyae Jermoumi, die overkomt van Jong Ajax. De 20-jarige verdediger heeft een contract getekend voor ??n seizoen, met een optie voor nog een seizoen.
Jermoumi heeft bijna vijftig wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie achter zijn naam staan voor Jong Ajax en doorliep de jeugdopleiding van eerst Sparta en later Ajax. Hij mag zich daarnaast ook Marokkaans jeugdinternational noemen.
Technisch manager Lars Lambooij over het aantrekken van Jermoumi: ?Dit aantal wedstrijden in de benen op zo?n jonge leeftijd zegt iets over zijn talent en mogelijkheden. Hij heeft een aantal specifieke wapens, waarvan snelheid er ??n is, en is bovendien een op en top professional.?
Welkom en veel succes, Diyae!
Bron: Cambuur.nl
(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2025/07/10A9230-g.jpg)
Welkom |:)
Vandaag al meegetraind? Benieuwd naar de mening van de kritische maar immer realistische kenners hier 8)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 09, 2025, 18:58:31
Welkom |:)
Vandaag al meegetraind? Benieuwd naar de mening van de kritische maar immer realistische kenners hier 8)
Was nog niet aanwezig.
Citaat van: PePe op juli 09, 2025, 19:02:51
Was nog niet aanwezig.
waren wel meer niet aanwezig hoorde ik ,,lieke wel een medisch centrum af en toe
Citaat van: denistel op juli 09, 2025, 20:55:58
waren wel meer niet aanwezig hoorde ,,lieke wel een medisch centrum af en toe
klopt stuk of 4 centrale duo was afwezig onze nieuwe spits en Jansen niet gezien.
Welkom en veel succes
Citaat van: denistel op juli 09, 2025, 20:55:58
waren wel meer niet aanwezig hoorde ik ,,lieke wel een medisch centrum af en toe
Afdeling: revalidatie.
Hoe doen andere clubs dat toch dat daar nooit een speler geblesseerd raakt of rust moet pakken ?
Gewoon iedere wedstrijd en training iedereen fit... 8P
Aangezien het hier toch vaak zwart of wit is ;) : Topper of prutser?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 19, 2025, 22:19:59
Aangezien het hier toch vaak zwart of wit is ;) : Topper of prutser?
Was op de brommer en balvaardigheid in tegestelling bij veel anderen redelijk goed, want kan in de kleine goed uit de voeten , verder kan ik hier nog geen waardeoordeel over geven
Wanneer gaat hij in de basis spelen of is hij nog geblesseerd.
Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2025, 14:49:22
Wanneer gaat hij in de basis spelen of is hij nog geblesseerd.
Nou ben jij hier z?veel op het forum.
Even goed alles lezen dan weet je het
Citaat van: Specuveter op oktober 23, 2025, 14:55:57
Nou ben jij hier z?veel op het forum.
Even goed alles lezen dan weet je het
zoveel ben ik niet op het forum?..
En ik lees ook niet alles Specuveter?. ;)
Blessure dus Marsman en Wiebe zijn de keuzes voor rechtsback nu.
Wel lullig dat ?ie net nu geblesseerd is.
Kunnen wij concluderen dat deze jongen niet goed genoeg is na zijn wissel?
Citaat van: Trainert! op november 15, 2025, 22:10:17
Kunnen wij concluderen dat deze jongen niet goed genoeg is na zijn wissel?
Nee, dat is veel te snel. Heeft ook al bewezen het wel aan te kunnen.