Cambuur Online

Algemene Discussie => Overig Voetbal => Topic gestart door: upweer op april 20, 2025, 22:06:16

Titel: 30 jaar verslag van Cambuur.
Bericht door: upweer op april 20, 2025, 22:06:16
 :camigo
Titel: Re: 30 jaar verslag van Cambuur.
Bericht door: upweer op april 21, 2025, 07:49:02
Geert van Tuinen :scc

Geert doet al 30 jaar verslag van Cambuur ? dertig jaar vol passie, emotie en onvervalste clubliefde achter de microfoon.

Aanstaande vrijdag, tijdens de wedstrijd tegen Vitesse, doet hij voor het laatst verslag van onze club.

Daarom de oproep: klap massaal in de 30e minuut van de wedstrijd voor Geert!
Een warm en welverdiend applaus vanaf alle tribunes, als dank voor drie decennia aan onvergetelijke radiomomenten.

Geert = Cambuur. Laat hem dat voelen! :0=

Titel: Re: 30 jaar verslag van Cambuur.
Bericht door: Arno A op april 21, 2025, 08:38:03
 :thumbsup  mooie actie. zal ??n van de laatste iconen zijn die stopt ( als fuotbalferslachjouwer dan) na Eelke, Sippie, Klaas e.v.a. Tige dank Geart foar alles!  _O_ _O_ _O_
Titel: Re: 30 jaar verslag van Cambuur.
Bericht door: Vlampiep op april 21, 2025, 09:07:32
Mooie en gepaste actie voor Geert die in de afgelopen 30 jaar tot het meubilair van onze club is gaan behoren. _O_
Titel: Re: 30 jaar verslag van Cambuur.
Bericht door: upweer op april 21, 2025, 10:00:04
Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 09:07:32
Mooie en gepaste actie voor Geert die in de afgelopen 30 jaar tot het meubilair van onze club is gaan behoren. _O_

Hoop wel dat hier wat aandacht aan word gegeven.
Titel: Re: 30 jaar verslag van Cambuur.
Bericht door: Poetser op april 21, 2025, 10:43:41
Nou.. zo'n leuke vent is het niet hoor.

2 gezichten.
Titel: Re: 30 jaar verslag van Cambuur.
Bericht door: Vlampiep op april 21, 2025, 13:44:36
Citaat van: Poetser op april 21, 2025, 10:43:41
Nou.. zo'n leuke vent is het niet hoor.
2 gezichten.
In iedergeval waar het om gaat, is hij in zijn verslaggeving meer dan prima en een genot om naar te luisteren.
Het 2e gezicht is voor mij niet relevant.
Titel: Re: 30 jaar verslag van Cambuur.
Bericht door: Specuveter op april 21, 2025, 14:05:40
Citaat van: Poetser op april 21, 2025, 10:43:41
Nou.. zo'n leuke vent is het niet hoor.

2 gezichten.
nou hoe je het ook wend of keert deze man verdient wel een applaus toch
Titel: Re: 30 jaar verslag van Cambuur.
Bericht door: fred op april 21, 2025, 17:27:01
Ik vind het maar een onruststoker. Berichten in het nieuws brengen zonder het eerst te verifi?ren.
Rare onderbuikgevoelens....


Hij heeft zelfs aangegeven het liefst als laatste geen thuiswedstrijd te willen doen, bang voor dit soort acties. Ik respecteer dat van harte.