Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: richard op juni 13, 2013, 08:50:03

Titel: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: richard op juni 13, 2013, 08:50:03
Volgens cambuur.nl 12.30 thuis!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: veroen op juni 13, 2013, 08:53:52
Mooie eerste pot en gelijk tegen een concurrent!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Unknown op juni 13, 2013, 08:54:20
Dus die eerdere info klopte niet.. is het hele skema er al dan?

Leuke pot om mee te starten  |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Unknown op juni 13, 2013, 08:58:05
ja dus:
http://bin617-02.website-voetbal.nl/sites/voetbal.nl/files/Concept%20programma%20betaald%20voetbal%20seizoen%202013-2014.pdf
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: dit is mien club op juni 13, 2013, 09:06:34
we eindigen met Cambuur Ado hahaha |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: HilversumOnTour op juni 13, 2013, 09:16:23
Schitterende pot om mee te beginnen, zonde dat ik er niet bij kan zijn vanwege vakantie...  :|
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op juni 13, 2013, 09:18:32
heerlijke pot om mee te starten en hopelijk mooi weer ,,gas geven,
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: dit is mien club op juni 13, 2013, 10:48:40
Geen gek begin

Drie punten :0=
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Westerpark op juni 13, 2013, 12:40:21
Perfecte opener.
Waarschijnlijk een concurrent en wellicht te verslaan, bovendien een aansprekende tegenstander en een mooie club.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Len Cantello op juni 13, 2013, 12:44:09
Mooie opening. Zet het bier maar koud!
|:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: John Hiatt op juni 13, 2013, 12:46:35
Net op tijd terug van vakantie!  :hein
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Len Cantello op juni 13, 2013, 12:55:08
Citaat van: John Hiatt op juni 13, 2013, 12:46:35
Net op tijd terug van vakantie!  :hein
Ik ook! Had het angstzweet om de eerste match te missen al in m'n nek staan!
|:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Len Cantello op juni 13, 2013, 12:56:43
O ja. Kan een van de heren moderatoren de koptekst van dit topic ff aanpassen. Nak met hoofdletters en cambuur in kleine letters is natuurlijk de goden verzoeken. SC Cambuur - Nac Breda is een beter kopje.
;)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCC-J op juni 13, 2013, 13:30:49
om 12:30 pffff :(
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Clint op juni 13, 2013, 13:44:22
Tja.....wen er maar aan. Al die verschillende tijden vind ik ook niks. ;(
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 666 op juni 13, 2013, 13:53:09
Citaat van: clint op juni 13, 2013, 13:44:22
Tja.....wen er maar aan. Al die verschillende tijden vind ik ook niks. ;(

Ik zou bijna weer verlangen naar de vrijdagavond.... Bijna.....!  :devil
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: marrumer op juni 13, 2013, 15:14:18
JAAAA! ik ben 2 augustus in de nacht terug van vakantie ik heb dus geluk  ;)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: misideoldskool op juni 13, 2013, 15:57:43
Rond 8 uur half 9 bierontbijtje bij Okke!!Gas op de plank!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op juni 13, 2013, 18:07:47
Citaat van: clint op juni 13, 2013, 13:44:22
Tja.....wen er maar aan. Al die verschillende tijden vind ik ook niks. ;(
thuis makt mie dat weinig,,,maar die KNVB doet roda-cambuur meteen alweer op een vrijdag,,,,die lui kenne dus niet na
denken das de langste reis en die juist op vrijdag sorry maar snap dat niet.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Cambuurlwdfan op juni 14, 2013, 01:56:09
Cambuur - Nac 2-0 |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCCornjum op juni 14, 2013, 02:22:42
Ik heb zo'n idee dat het kassaplein gesloten kan blijven, tenzij er nood tribunes bij komen......
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Lwdscc op juni 15, 2013, 01:24:57
Ard de Graaf ‏@ArddeGraaf 13 juni:
Op zondag 4-8 #CAMNAC met @EricBotteghin?? De Friese derby op 29-9! We gaan los! #eredivisie #cambuur

Eric Botteghin Eric Botteghin ‏@EricBotteghin 9u:
@ArddeGraaf always a good atmosphere there
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: HilversumOnTour op juni 15, 2013, 14:57:23
Citaat van: SCCornjum op juni 14, 2013, 02:22:42
Ik heb zo'n idee dat het kassaplein gesloten kan blijven, tenzij er nood tribunes bij komen......

Midden in de vakantie, en voor velen denk ik?
;(
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Destroyer op juni 15, 2013, 18:07:08
Er zullen velen nog op vakantie zijn maar dat had je vtv ook kunnen bedenken. Jammer voor hun shit happens. Voor de rest heb er zin in en drie punten in de zak  :0= |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Unknown op juni 15, 2013, 18:11:40
Citaat van: Destroyer op juni 15, 2013, 18:07:08
Er zullen velen nog op vakantie zijn maar dat had je vtv ook kunnen bedenken. Jammer voor hun shit happens. Voor de rest heb er zin in en drie punten in de zak  :0= |:)

Sja indd, moet je maar niet je vakantie plannen als het voetballen weer begint  :devil
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Nightmarelwd op juni 16, 2013, 12:41:16
Citaat van: Unknown op juni 15, 2013, 18:11:40
Sja indd, moet je maar niet je vakantie plannen als het voetballen weer begint  :devil

Je moet tussen begin mei en de derde week van juni een vakantie plannen.

Moet de knvb rekening houden met de zomervakantie? Dit is in alle delen van Nederland anders.

http://www.schoolvakanties-nederland.nl/zomervakantie-2013.html
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: nikjeuh op juni 16, 2013, 15:20:02
Citaat van: Destroyer op juni 15, 2013, 18:07:08
Er zullen velen nog op vakantie zijn maar dat had je vtv ook kunnen bedenken. Jammer voor hun shit happens. Voor de rest heb er zin in en drie punten in de zak  :0= |:)
Tsja, ik sta voor de klas, en dan ben je dus gebonden aan de vakanties... Gelukkig heeft regio Noord 5 juli al vakantie, dus dat is gunstig... Maar afgelopen 2 jaren waren we als laatste aan de beurt... Soms is het gewoon niet anders... Of gewoon thuisblijven!  w:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op juni 16, 2013, 16:05:20
Meteen de 3 punten in huis houden en die akelige Lurling de hekken in schoppen :thumbsup |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juni 16, 2013, 17:26:38
Citaat van: Nightmarelwd op juni 16, 2013, 12:41:16
Je moet tussen begin mei en de derde week van juni een vakantie plannen.

Moet de knvb rekening houden met de zomervakantie? Dit is in alle delen van Nederland anders.

http://www.schoolvakanties-nederland.nl/zomervakantie-2013.html
Gewoon de vakantie medio juli in Garderen plannen. Kun je ook het trainingskamp meemaken en oefenwedstrijdjes meepikken.
Twee vliegen in 1 klap :devil
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCCornjum op juni 17, 2013, 14:48:23
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fd3j5vwomefv46c.cloudfront.net%2Fphotos%2Flarge%2F782198157.jpg%3F1371472555&hash=c917118d279f9c274288113e41aec70df4d4f8d9)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 666 op juni 17, 2013, 14:50:49
Citaat van: SCCornjum op juni 17, 2013, 14:48:23
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fd3j5vwomefv46c.cloudfront.net%2Fphotos%2Flarge%2F782198157.jpg%3F1371472555&hash=c917118d279f9c274288113e41aec70df4d4f8d9)

Mooi zo`n vraagteken boven dat EL logo :devil
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCC-J op juni 18, 2013, 09:05:59
Vandaag wordt het definitieve programma bekend gemaakt?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: kgscc op juni 18, 2013, 15:39:44
De KNVB heeft vandaag het concept competitieprogramma voor de Eredivisie 2013/2014 gepubliceerd. Vanmiddag wordt hierover in Zeist vergaderd. Komende woensdag 19 juni wordt het schema met aanvangstijden gepubliceerd.

Morgen dus definitief
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 0517 op juni 18, 2013, 20:06:23
Citaat van: kgscc op juni 18, 2013, 15:39:44
De KNVB heeft vandaag het concept competitieprogramma voor de Eredivisie 2013/2014 gepubliceerd. Vanmiddag wordt hierover in Zeist vergaderd. Komende woensdag 19 juni wordt het schema met aanvangstijden gepubliceerd.

Morgen dus definitief

Nac thuis twee uurtjes later aub!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: CJ058 op juni 19, 2013, 10:14:38
Laat dat definitieve speelschema nu maar komen.. Eerste pot op zondag half 3 lijkt me mooier!  :proost
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 666 op juni 19, 2013, 10:29:25
Citaat van: CJ058 op juni 19, 2013, 10:14:38
Laat dat definitieve speelschema nu maar komen.. Eerste pot op zondag half 3 lijkt me mooier!  :proost

en ook beter ivm amateurvoetbal
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: CJ058 op juni 19, 2013, 10:33:48
Citaat van: 666 op juni 19, 2013, 10:29:25
en ook beter ivm amateurvoetbal
Juist! We wachten het af. KNVB: schiet es op!  :wall
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCCornjum op juni 19, 2013, 11:50:43
Citaat van: 666 op juni 19, 2013, 10:29:25
en ook beter ivm amateurvoetbal

4 augustus amateur voetbal?
Eerste competitie wedstrijd vorig jaar was voor DTD   2 September.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: kgscc op juni 19, 2013, 12:04:40
Eind van deze middag definitieve programma
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: kgscc op juni 19, 2013, 12:08:04
Citaat van: SCCornjum op juni 19, 2013, 11:50:43
4 augustus amateur voetbal?
Eerste competitie wedstrijd vorig jaar was voor DTD   2 September.

Beker wedstrijden beginnen op 24 en 25 augustus voor het amateurvoetbal. Eerste wedstrijden op 7 en 8 september, of 14 en 15 september, hangt van de competitie af.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 666 op juni 19, 2013, 12:12:50
Citaat van: kgscc op juni 19, 2013, 12:08:04
Beker wedstrijden beginnen op 24 en 25 augustus voor het amateurvoetbal. Eerste wedstrijden op 7 en 8 september, of 14 en 15 september, hangt van de competitie af.

Dat is ook zo, maar het feit  blijft dat dit soort tijdstippen op zondag problemen gaat geven voor het amateurvoetbal.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Lwdscc op juni 19, 2013, 12:21:20
Citaat van: kgscc op juni 19, 2013, 12:04:40
Eind van deze middag definitieve programma

''Verwachting rond 17u ''
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: kgscc op juni 19, 2013, 13:02:11
Citaat van: 666 op juni 19, 2013, 12:12:50
Dat is ook zo, maar het feit  blijft dat dit soort tijdstippen op zondag problemen gaat geven voor het amateurvoetbal.
Dat is waar, maar krijg je niet op elk tijdstip zondags problemen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Sakas op juni 20, 2013, 21:55:32
ik ken niet wachten tot het zo ver is!!!!  :0= Cambuur   |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: michello op juni 20, 2013, 22:04:10
Schiet al op laat het maar snel beginnen! Kwam dit filmpje nog tegen laatst.. Hopelijk tegen NAC ook zo'n fan-tas-tische opkomst. Kippenvel..

Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op juni 20, 2013, 22:40:25
Citaat van: michello op juni 20, 2013, 22:04:10
Schiet al op laat het maar snel beginnen! Kwam dit filmpje nog tegen laatst.. Hopelijk tegen NAC ook zo'n fan-tas-tische opkomst. Kippenvel..



geweldig dit
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Galdiano op juni 20, 2013, 22:51:00
Dit was machtig! Ik stond met de grootste vlag voor het uitvak! Eagles he-le-maal gek haha, ze zagen niks! Fantastisch gevoel om vanaf die kant het hele stadion ook los zien gaan.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: MP4L op juni 21, 2013, 10:16:07
Eerlijk... wij hebben echt wel een mooie club.  |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Collingwood op juni 21, 2013, 10:22:31
Citaat van: michello op juni 20, 2013, 22:04:10
Schiet al op laat het maar snel beginnen! Kwam dit filmpje nog tegen laatst.. Hopelijk tegen NAC ook zo'n fan-tas-tische opkomst. Kippenvel..



Geweldig!!

|:)  |:)  |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Sakas op juni 21, 2013, 13:13:52
Citaat van: MP4L op juni 21, 2013, 10:16:07
Eerlijk... wij hebben echt wel een mooie club.  |:)

En dat gaan we dit seizoen is even heel goed laten zien in Nederland!!!
:0= CAMBUUR!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: mario op juni 26, 2013, 18:17:09
Citeer
Anthony Lurling gaat vrijdag onder het mes. De aanvaller van NAC Breda kampt met een hardnekkige blessure bij zijn buikspieren en moet geopereerd worden.

"Een liesbreuk, een sportershernia, ik weet niet wat de exacte benaming is", vertelt Lurling aan NUsport. "Een operatie is volgens de specialist de beste oplossing. Ik lig er daardoor drie tot zes weken uit."
Lurling kampt al sinds 17 maart met de kwetsuur. "De laatste wedstrijden van de competitie waren erg belangrijk dus heb ik met pijnstillers gespeeld. Ik hoopte dat het na de vakantie over zou zijn, maar het is eerder erger geworden, zo voelde ik al bij het lopen voor mezelf."
"In overleg met de medici heb ik gekozen voor een operatie. Ik kon vorig seizoen op de trainingen lang niet alle oefeningen meedoen en om nou dertig wedstrijden met diclofenac (pijnstiller) te spelen is ook niet verstandig."
De spits heeft het voornemen om twee weken voor de seizoensouverture bij Cambuur Leeuwarden weer aan te sluiten bij de groep.
"Maar dat is helemaal afhankelijk van mijn herstel. Hopelijk gaat dat allemaal snel. Ik heb er wel vertrouwen in, ik ben nog jong, hè," aldus de oudste veldvoetballer (36) van de eredivisie met een glimlach.
Door: NUsport/Bart Vlietstra
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op juni 26, 2013, 18:24:15
Citaat van: mario op juni 26, 2013, 18:17:09
bla, lurling, bla

dus...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2013, 18:42:45
Er waarschijnlijk tegen ons niet bij...
Titel: Re: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: mario op juni 26, 2013, 18:49:21
Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2013, 18:42:45
Er waarschijnlijk tegen ons niet bij...

Dacht idd dat de conclusie wel duidelijk was....
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2013, 18:56:20
Ja hoor, als ik die conclusie kan trekken, zou iedereen dat moeten kunnen 8P
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op juni 26, 2013, 19:01:33
hij verwacht 2 weken voor cam-nac er weer bij te zijn
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: brambo3004 op juni 26, 2013, 19:04:41
als ik hem was zou ik niet meedoen op 4 augustus...als er 1 over de boarding gekegeld moet worden ist lurling wel
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op juni 26, 2013, 19:31:29
Citaat van: brambo3004 op juni 26, 2013, 19:04:41
als ik hem was zou ik niet meedoen op 4 mei...als er 1 over de boarding gekegeld moet worden ist lurling wel

op dodenherdenking?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: brambo3004 op juni 26, 2013, 19:37:15
Citaat van: Yellow Army op juni 26, 2013, 19:31:29
op dodenherdenking?

foutje...aangepast ;)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: mario op juni 26, 2013, 22:20:27
'Aansluiten bij de groep' is nog iets anders dan 'wedstrijdfit'
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Cambuurlwdfan op juli 02, 2013, 20:05:47
nog 33 dagen :thumbsup :thumbsup |:) |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Cambuur058 op juli 02, 2013, 20:36:32
Zou toch niet verkeerd zijn als die niet mee doet wat mij betreft.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: vialli op juli 02, 2013, 20:54:05
Laat ze maar komme, we binne nergens bang voor :thumbsup
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: marrumer op juli 02, 2013, 21:15:19
weet iemand de uitslagen van eerdere ontmoetingen tussen cambuur en nac
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: chef-lwd op juli 02, 2013, 21:36:46
Citaat van: marrumer op juli 02, 2013, 21:15:19
weet iemand de uitslagen van eerdere ontmoetingen tussen cambuur en nac

http://www.fcupdate.nl/voetbaluitslagen/201664/eredivisie-sc-cambuur-nac-breda/
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: marrumer op juli 02, 2013, 21:46:33
Citaat van: chef-lwd op juli 02, 2013, 21:36:46
http://www.fcupdate.nl/voetbaluitslagen/201664/eredivisie-sc-cambuur-nac-breda/
ah bedankt
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Cambuur058 op juli 02, 2013, 23:15:54
Citaat van: marrumer op juli 02, 2013, 21:15:19
weet iemand de uitslagen van eerdere ontmoetingen tussen cambuur en nac
geloofst daar in?  :_schater
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: piene hassus op juli 03, 2013, 08:36:02
"Nieuwe ballen nieuwe kansen"
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Lwdscc op juli 03, 2013, 10:29:38
Citaat van: marrumer op juli 02, 2013, 21:15:19
weet iemand de uitslagen van eerdere ontmoetingen tussen cambuur en nac

24-10-1965   NAC   Cambuur   2   -   0   
09-04-1966   Cambuur   NAC   2   -   2   
22-10-1983   Cambuur   NAC   0   -   0   
07-04-1984   NAC   Cambuur   3   -   1   
21-09-1985   Cambuur   NAC   0   -   0   
15-04-1986   NAC   Cambuur   3   -   0   
09-11-1986   NAC   Cambuur   0   -   0   
18-04-1987   Cambuur   NAC   2   -   2   
24-10-1987   NAC   Cambuur   3   -   1   
09-04-1988   Cambuur   NAC   3   -   1   
19-11-1988   NAC   Cambuur   1   -   2   
25-03-1989   Cambuur   NAC   0   -   6   
03-12-1989   NAC   Cambuur   1   -   1   
14-03-1990   Cambuur   NAC   2   -   0   
03-11-1990   NAC   Cambuur   5   -   2   
06-05-1991   Cambuur   NAC   1   -   2   
04-09-1991   Cambuur   NAC   1   -   3   
21-03-1992   NAC   Cambuur   0   -   2   
20-08-1993   Cambuur   NAC   1   -   3   
15-01-1994   NAC   Cambuur   2   -   0   
31-10-1998   Cambuur   NAC   3   -   1   
16-12-1998   NAC   Cambuur   2   -   3   
2002-2003   NAC   Cambuur   3   -   1   (beker)

Totaal onderling resultaat
Club   Tot.   Wi.   Gel.   Ver.   Voor      Tegen
NAC   23   11   6   6   45   -   28
Cambuur   23   6   6   11   28   -   45
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: marrumer op juli 03, 2013, 10:41:18
nog beter  :thumbsup
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: zeewolde op juli 03, 2013, 10:41:59
Die 0-6 :(

Volgens mij binnen 20 minuten al 0-4 en bij rust 0-5 als ik het goed heb. In al die jaren de enige keer dat ik eerder naar huis gegaan ben, wat een afgang toen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juli 03, 2013, 11:32:20
Citaat van: Lwdscc op juli 03, 2013, 10:29:38
24-10-1965   NAC   Cambuur   2   -   0   
09-04-1966   Cambuur   NAC   2   -   2   
22-10-1983   Cambuur   NAC   0   -   0   
07-04-1984   NAC   Cambuur   3   -   1   
21-09-1985   Cambuur   NAC   0   -   0   
15-04-1986   NAC   Cambuur   3   -   0   
09-11-1986   NAC   Cambuur   0   -   0   
18-04-1987   Cambuur   NAC   2   -   2   
24-10-1987   NAC   Cambuur   3   -   1   
09-04-1988   Cambuur   NAC   3   -   1   
19-11-1988   NAC   Cambuur   1   -   2   
25-03-1989   Cambuur   NAC   0   -   6   
03-12-1989   NAC   Cambuur   1   -   1   
14-03-1990   Cambuur   NAC   2   -   0   
03-11-1990   NAC   Cambuur   5   -   2   
06-05-1991   Cambuur   NAC   1   -   2   
04-09-1991   Cambuur   NAC   1   -   3   
21-03-1992   NAC   Cambuur   0   -   2   
20-08-1993   Cambuur   NAC   1   -   3   
15-01-1994   NAC   Cambuur   2   -   0   
31-10-1998   Cambuur   NAC   3   -   1   
16-12-1998   NAC   Cambuur   2   -   3   
2002-2003   NAC   Cambuur   3   -   1   (beker)

Totaal onderling resultaat
Club   Tot.   Wi.   Gel.   Ver.   Voor      Tegen
NAC   23   11   6   6   45   -   28
Cambuur   23   6   6   11   28   -   45

Doen wij ook even aan bronvermelding? :devil
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Lwdscc op juli 03, 2013, 12:42:16
Citaat van: Dokkumer link=topic=278.msg22427#msg22427 date=1 _O_72843940
Doen wij ook even aan bronvermelding? :devil

http://www.cambuur-archief.nl (http://www.cambuur-archief.nl)  _O_ _O_ _O_
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Goudvinger op juli 03, 2013, 14:55:56
Citaat van: Lwdscc op juli 03, 2013, 12:42:16
http://www.cambuur-archief.nl (http://www.cambuur-archief.nl)  _O_ _O_ _O_

Moment hoor, dan pak ik even m'n bril d'r bij  :clint
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juli 03, 2013, 15:38:59
Citaat van: Lwdscc op juli 03, 2013, 12:42:16
http://www.cambuur-archief.nl (http://www.cambuur-archief.nl)  _O_ _O_ _O_
Namens mijn mede bijzienden  _O_
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: moodygrunn op juli 03, 2013, 15:54:54
Citaat van: Dokkumer op juli 03, 2013, 15:38:59
Namens mijn mede bijzienden  _O_

zullen we er maar verzienden van maken?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: weestwel op juli 10, 2013, 04:48:43
Wanneer start de voorverkoop van deze wedstrijd??
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: maikcambuur op juli 10, 2013, 04:58:05
Citaat van: weestwel op juli 10, 2013, 04:48:43
Wanneer start de voorverkoop van deze wedstrijd??

op de onlinekaartverkoop van cambuur staat 15 juli. Ik weet echter niet of dit wel klopt. Omdat er ook bijstaat dat er geen (s)cc card nodig is. Terwijl er toch aangegeven was dat voor eredivisiewedstrijden een clubkaart verplicht was!? Maar ja we zullen wel zien 8P
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: richard op juli 10, 2013, 08:30:01
Citaat van: maikcambuur op juli 10, 2013, 04:58:05
op de onlinekaartverkoop van cambuur staat 15 juli. Ik weet echter niet of dit wel klopt. Omdat er ook bijstaat dat er geen (s)cc card nodig is. Terwijl er toch aangegeven was dat voor eredivisiewedstrijden een clubkaart verplicht was!? Maar ja we zullen wel zien 8P

Niet alle wedstrijden in Eredivisie is clubcard verplicht toch? Dat verschilt per wedstrijd!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op juli 16, 2013, 20:14:09
Gas geven 4 augustus, minimaal een punt pakken!!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: justremco op juli 16, 2013, 20:19:14
Gewoon winnen wiekstra, zo goed is NAC nou ook weer niet! ;)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: poelie-lwd op juli 16, 2013, 20:29:51
3-1 (1-0)

Hemmen
Feldballe
Brands

4 x  geel

:proost
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: marrumer op juli 16, 2013, 20:33:28
het is alweer bijna zo ver  :D
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: el haj op juli 17, 2013, 00:57:00
Sjappies.  :P
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op juli 17, 2013, 01:15:17
Citaat van: el haj op juli 17, 2013, 00:57:00
Sjappies.  :P


Tja, er is een groepje fietsers in Frankrijk die dit 3 weken lang elke dag doen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Westerpark op juli 17, 2013, 20:40:09
Maar.... het is toch een verplichte buscombi?   :devil
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op juli 17, 2013, 22:14:43
Citaat van: Westerpark op juli 17, 2013, 20:40:09
Maar.... het is toch een verplichte buscombi?   :devil

halverwege de afsluitdijk verplicht terug sturen en stadionverbod^^
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Bernardo op juli 18, 2013, 22:08:28
Ze hebben idd verplichte buscombi. Apart dat dan toch mag.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2013, 22:15:31
Citaat van: Bernardo op juli 18, 2013, 22:08:28
Ze hebben idd verplichte buscombi. Apart dat dan toch mag.

Met zijn allen op de fiets naar DKV, het mag!!!! :y :y :y
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: De Jager op juli 20, 2013, 03:08:34
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2013, 22:15:31
Met zijn allen op de fiets naar DKV, het mag!!!! :y :y :y
Top idee, echter 3/4van de forumgangers zal het niet eens redden tot mac donalds goutum.
Hoe mut het met hun dan?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 20, 2013, 09:54:44
Een loopcombi kan ook.
30 km lopen, goed voor je gezondheid  :koffie
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Nightmarelwd op juli 20, 2013, 10:40:39
Citaat van: el haj op juli 17, 2013, 00:57:00
Sjappies.  :P


DTD waren ook een heleboel mensen op de fiets  :P
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Cambuur058 op juli 20, 2013, 10:51:06
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2013, 22:15:31
Met zijn allen op de fiets naar DKV, het mag!!!! :y :y :y
Huren we een paar van die bierfietsen  :y :y
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op juli 20, 2013, 10:55:53
die lui komen de drachtsterbrug niet over ju :proost
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 20, 2013, 13:28:52
Citaat van: denistel op juli 20, 2013, 10:55:53
die lui komen de drachtsterbrug niet over ju :proost

En Hiatt komt dan met een verslag van deze beklimming en een analyse van de dag en een prognose voor de volgende etappe
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op juli 20, 2013, 13:29:03
Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2013, 10:51:06
Huren we een paar van die bierfietsen  :y :y

Wel voor het goede doel he!!! whahaha :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Bernardo op juli 21, 2013, 11:44:31
Nog maar 2 weken!  _O_ :proost :proost
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 21, 2013, 13:41:27
Wow, gaat hard inderdaad.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCCornjum op juli 24, 2013, 11:46:37
Anthony Lurling traint vanaf woensdag weer mee met de NAC-selectie van trainer Nebosja Gudelj • De 36-jarige aanvaller miste vanwege een buikblessure een groot gedeelte van de voorbereiding op het nieuwe seizoen • Lurling onderging in juni een operatie voor de kwetsuur • De voormalige speler van onder meer dkv en Feyenoord hoopt aanstaande zaterdag zijn eerste minuten te maken
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Drumfather SCC op juli 24, 2013, 15:31:28
Het optimisme maar in de ijskast...
Word niks als je de berichten over gisteren hoort  :zucht
Maar we zullen zien!
Ik denk dat we het redden; Om ons publiek  |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op juli 27, 2013, 03:51:51
Gas geven op dat kunstgras, Nac los zand, 2-1 juh |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: speculeter op juli 27, 2013, 09:50:28
Is er ook iemand die de pool op zich neemt?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Galdiano op juli 27, 2013, 10:13:42
Is het niet digitaal te maken op deze site net zoals een aantal jaren terug?
Zou geweldig zijn!  |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Cambuur123 op juli 27, 2013, 10:53:18
We gaan laten zien dat Cambuur bestaat! Ook als we achter staan, koppies omhoog en ons clubke steunen!  :scc
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 27, 2013, 18:29:32
Dat moet je altijd doen, dat is alleen makkelijker gezegt dan gedaan  :X
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 27, 2013, 18:33:33
Citaat van: peter op juli 27, 2013, 09:50:28
Is er ook iemand die de pool op zich neemt?

Ik neem aan dat RonnieTNG dat weer op zich neemt.

Ik wil dat ook wel op mij nemen maar, gezien mn reputatie alhier stuit dat vast op weerstand haha.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Unknown op juli 28, 2013, 21:40:40
Nu eindelijk de focus op deze wedstrijd. nog een weekje en we weten ongeveer hoe we er voor staan in de competitie. Worden we weg gespeeld hebben we een probleem, want dit zijn toch de wedstrijden waar we het van moeten hebben.
Thuis, (bijna) volle bak en iedereen er achter verwacht ik toch dat spelers wat extra kunnen geven. Hopelijk wordt het niet het verhaal van afgelopen zaterdag, toen waren we wel beter maar verloren we 2-0.
We zullen het zien, 1 ding weet ik al wel, ik heb er verdomd veel zin in! Knallen zondag! :proost
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op juli 28, 2013, 21:50:09
zelf snel een goal scoren dan krijgt ieder 1 meer vertrouwen om door te gaan,neem aan dat NAC hier luizig
komt counteren.

half 12 lekker de tribune op en met zijn allen er tegen aan
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op juli 28, 2013, 22:04:24
1-1 tegen die palingboeren, daar moeten wij zeker overheen kunnen, gewoon de creatieve opstelling houden en zodra Barto z'n eerste beste kans verprutst omwisselen voor Hemmen  :zweep
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op juli 29, 2013, 09:06:38
de trainert heeft de opstelling al klaar:

http://www.lc.nl/sport/cambuur/article16100953.ece/Lodeweges-heeft-eerste-opstelling-klaar-
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: AL op juli 29, 2013, 10:17:38
Ik gok op deze elf:
Swinkels
Droste, leeuwin, dijkstra en bijker
Makrini, bakker en v moorsel
Schokker, barto en feldballe

Doel, linkscentraal, controlerend middenveld en spits lijken mij de lastigste keuzes. De rest lijkt mij logisch.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op juli 29, 2013, 10:20:40
Citaat van: AL op juli 29, 2013, 10:17:38
Ik gok op deze elf:
Swinkels
Droste, leeuwin, dijkstra en bijker
Makrini, bakker en v moorsel
Schokker, barto en feldballe

Doel, linkscentraal, controlerend middenveld en spits lijken mij de lastigste keuzes. De rest lijkt mij logisch.

Swinkels wordt het niet denk ik zomaar, rest klopt wel aardig hoop ik op
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: mindra op juli 29, 2013, 11:32:48
barto? weten we zeker dat we geen goal maken. hij heeft teveel kansen nodig. En je krijgt dit
seizoen niet veel kansen in een wedstrijd.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op juli 29, 2013, 12:10:22
Nienhuis
Droste, Leeuwin, Dijkstra, Bijker
Makrini, Bakker, v Moorsel
Schokker, Hemmen, Feldballe
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Andre-Lwd op juli 29, 2013, 12:43:02
Citaat van: Timmie op juli 29, 2013, 12:10:22
Nienhuis
Droste, Leeuwin, Dijkstra, Bijker
Makrini, Bakker, v Moorsel
Schokker, Hemmen, Feldballe

Met de spelers die we nu hebben zal ik het ook zo doen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: speculeter op juli 29, 2013, 13:19:26
Deze opstelling lijkt me logisch.
Ben wel benieuwd naar hoe het komt als er deze week
nog twee nieuwe spelers bijkomen.
Of die dan ook meteen in de basis staan.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op juli 29, 2013, 13:23:40
Citaat van: peter op juli 29, 2013, 13:19:26
Deze opstelling lijkt me logisch.
Ben wel benieuwd naar hoe het komt als er deze week
nog twee nieuwe spelers bijkomen.
Of die dan ook meteen in de basis staan.

Hangt er vanaf wie er komen! Als Adje komt, zal Adje op de plek van Feldballe staan..
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: piene hassus op juli 29, 2013, 13:26:26
ik denk Bakker dr uut en vd Laan dr in
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Ronnie tng op juli 29, 2013, 13:37:03
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 27, 2013, 18:33:33
Ik neem aan dat RonnieTNG dat weer op zich neemt.

Ik wil dat ook wel op mij nemen maar, gezien mn reputatie alhier stuit dat vast op weerstand haha.

Ik zelf heb het tegenwoordig nog al druk, waardoor ik het soms gewoon niet aan tijd heb. Misschien dat we dit samen op ons kunnen nemen?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Sonnema op juli 29, 2013, 14:02:08
Citaat van: Timmie op juli 29, 2013, 12:10:22
Nienhuis
Droste, Leeuwin, Dijkstra, Bijker
Makrini, Bakker, v Moorsel
Schokker, Hemmen, Feldballe

Droste eruit Pereira erin. Voor de rest zo laten als deze week ritzmaier erbij komt die op de positie van Bakker.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op juli 29, 2013, 14:05:40
Citaat van: Sonnema op juli 29, 2013, 14:02:08
Droste eruit Pereira erin. Voor de rest zo laten als deze week ritzmaier erbij komt die op de positie van Bakker.

Droste eruit?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juli 29, 2013, 14:12:44
Citaat van: Ronnie tng op juli 29, 2013, 13:37:03
Ik zelf heb het tegenwoordig nog al druk, waardoor ik het soms gewoon niet aan tijd heb. Misschien dat we dit samen op ons kunnen nemen?
Als jullie er in onderling overleg goed uit kunnen komen, vind ik het prima...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Ronnie tng op juli 29, 2013, 14:14:04
Citaat van: Dokkumer op juli 29, 2013, 14:12:44
Als jullie er in onderling overleg goed uit kunnen komen, vind ik het prima...

Nou gelukkig maar  :_schater Misschien dat jij ook nog een rol kan spelen?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: pvanbuijtene op juli 29, 2013, 15:57:29
Is dit al uitverkocht??? :scc
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Sonnema op juli 29, 2013, 16:03:24
Citaat van: Timmie op juli 29, 2013, 14:05:40
Droste eruit?

Ja is die fit dan? En vind persoonlijk Pereira beter en sterker
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 29, 2013, 16:28:41
2-0

Hemmen
Paco

9365 GeelBlauwen
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: zeewolde op juli 29, 2013, 16:41:11
Citaat van: Ronnie tng op juli 29, 2013, 13:37:03
Ik zelf heb het tegenwoordig nog al druk, waardoor ik het soms gewoon niet aan tijd heb. Misschien dat we dit samen op ons kunnen nemen?

Als je maar niet teveel over Feyenoord gaat lullen  :devil
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juli 29, 2013, 17:42:58
Citaat van: Ronnie tng op juli 29, 2013, 14:14:04
Nou gelukkig maar  :_schater Misschien dat jij ook nog een rol kan spelen?
Ik rol wel een eind weg :devil

Als er wat gebeuren moet brullen jullie maar...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: oldehove op juli 29, 2013, 18:07:58
De kaartverkoop zou toch al uitverkocht moeten zijn?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op juli 29, 2013, 18:19:24
Citaat van: oldehove op juli 29, 2013, 18:07:58
De kaartverkoop zou toch al uitverkocht moeten zijn?

Zijn nog veel mensen op vakantie hoor
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 0517 op juli 29, 2013, 20:55:27
4000 CC-houders. Is die pot nu al bijna uitverkocht? Of zijn álle cc's naar Ajaxieden en Feyenoorders gegaan?  :wall
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op juli 29, 2013, 21:00:54
die cc kiezen hun wedstrijden uit en het is nog maar maandag
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op juli 29, 2013, 21:06:05
Citaat van: 0517 op juli 29, 2013, 20:55:27
4000 CC-houders. Is die pot nu al bijna uitverkocht? Of zijn álle cc's naar Ajaxieden en Feyenoorders gegaan?  :wall

Je mag er wel van uitgaan dat er zo'n 3000 gloryhunters bij zitten die alleen de wedstrijden tegen ajax, feijenoord etc bijwonen. Daarnaast zit je nu nog midden in de vakantieperiode. Uitverkocht zal het zondag niet zijn lijkt me.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 0517 op juli 29, 2013, 21:20:19
Citaat van: denistel op juli 29, 2013, 21:00:54
die cc kiezen hun wedstrijden uit en het is nog maar maandag

De wedstrijden. Dan heb je het over wesstrijden als de eerste thuiswedstrijd na dertien jaar in de Ere-divisie? Uitverkopen die handel verdomme. Wij moeten die punten binnenslepen!!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op juli 29, 2013, 21:37:43
Denk dat het wel aardig tegen de 10.000 aanloopt hoor.. wedstrijd op zondag, 7500 seizoenkaarten.. denk zelf tussen de 9000 en 9500
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op juli 29, 2013, 22:53:07
Citaat van: 0517 op juli 29, 2013, 21:20:19
De wedstrijden. Dan heb je het over wesstrijden als de eerste thuiswedstrijd na dertien jaar in de Ere-divisie? Uitverkopen die handel verdomme. Wij moeten die punten binnenslepen!!!

klopt maar wel midden in vakantie en meesten van die 4000 gaan voor ajax psv dkv f noord
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: de Kale op juli 29, 2013, 23:02:50
Zaterdag 3 augustus om 10:30 is de laatste training voor de wedstrijd tegen NAC. Als je even tijd en zin hebt om de spelers en technische staf succes te wensen voor de wedstrijd tegen NAC en het nieuwe seizoen:  :0= KOMEN  :scc
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Andre-Lwd op juli 30, 2013, 09:12:11
Citaat van: Synea op juli 29, 2013, 21:37:43
Denk dat het wel aardig tegen de 10.000 aanloopt hoor.. wedstrijd op zondag, 7500 seizoenkaarten.. denk zelf tussen de 9000 en 9500

Vergeet niet dat er ook seizoenkaarthouders op vakantie zijn he.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op juli 30, 2013, 09:23:58
Citaat van: Synea op juli 29, 2013, 21:37:43
Denk dat het wel aardig tegen de 10.000 aanloopt hoor.. wedstrijd op zondag, 7500 seizoenkaarten.. denk zelf tussen de 9000 en 9500

Dat zou een mooi aantal zijn voor een eerste wedstrijd, maar ik ben bang dat we door de vakantie de 9000 niet gaan halen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op juli 30, 2013, 09:33:20
Vind 't ook mooi hoe dkv ons durft uit te lachen dat het niet vol zal zitten (zo een week voor tijd) tegen NAC.

Dit is dan ook wel echt de wedstrijd waar elke Cambuur supporter al 13 jaar op zit te wachten natuurlijk, ik gok zelf wel op +/- 9000 er zijn immers ook een hoop van die boeren die constant stiekem kijken hoe het hier gaat en zal me niks verbazen als er een zootje ook op de tribunes zitten zondag of dat we een hoop kijkcijfers uit regio akkrum-zuid krijgen.

't zal me eigenlijk worst wezen of 't wel of niet vol zit, die 3 punten blijven gewoon hier en daarna zien we wel weer verder, gegarandeerd dat de westrijden na Roda tot de rand vol zitten.

Met of zonder een vol stadion word het gewoon knallen, en de sfeer die komt er sowieso wel  |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op juli 30, 2013, 13:48:39
Scheidsrechter a.s. zondag is Van Sichem:

http://nos.nl/teletekst/#825_01


Schitterend trouwens die wedstrijdpagina |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op juli 30, 2013, 14:30:36
Citaat van: wiekie1969 op juli 30, 2013, 13:48:39
Scheidsrechter a.s. zondag is Van Sichem:

http://nos.nl/teletekst/#825_01


Schitterend trouwens die wedstrijdpagina |:)

Inderdaad prachtig om te zien!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: John Hiatt op juli 30, 2013, 14:36:43
Geen training vanmiddag.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op juli 30, 2013, 14:37:43
Citaat van: John Hiatt op juli 30, 2013, 14:36:43
Geen training vanmiddag.

Wat is de reden voor deze wijziging? weet je dat ook?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op juli 30, 2013, 14:40:35
Citaat van: Roofvogel op juli 30, 2013, 14:37:43
Wat is de reden voor deze wijziging? weet je dat ook?

Ivm de hamstringbelasting..

Geen flauwe grappen maken met 19% of 21%...;-)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Drumfather SCC op juli 30, 2013, 14:46:10
Sorry, maar ik bekeek die pagina en zag hun spelersrijtje..
Denk niet dat we winnen  :zucht
Gelijk, Hooguit!
Snap niet waar mensen die winstprognoses weghalen
Of zeik ik nu Azijn  :koffie
Heb zeker wel vertrouwen in de ploeg en het veld is ons voordeel
Maar de linie die voor ons moet scoren.. Tja, Dat zie ik niet zitten
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op juli 30, 2013, 14:50:07
Citaat van: Drumfather SCC op juli 30, 2013, 14:46:10
Sorry, maar ik bekeek die pagina en zag hun spelersrijtje..
Denk niet dat we winnen  :zucht
Gelijk, Hooguit!
Snap niet waar mensen die winstprognoses weghalen
Of zeik ik nu Azijn  :koffie
Heb zeker wel vertrouwen in de ploeg en het veld is ons voordeel
Maar de linie die voor ons moet scoren.. Tja, Dat zie ik niet zitten

11 goeie spelers maakt nog niet een goed team
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op juli 30, 2013, 14:50:55
Citaat van: Roofvogel op juli 30, 2013, 14:50:07
11 goeie spelers maakt nog niet een goed team

En elf mindere spelers kan wel een team zijn..;-)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juli 30, 2013, 14:55:26
Citaat van: Drumfather SCC op juli 30, 2013, 14:46:10
Sorry, maar ik bekeek die pagina en zag hun spelersrijtje..
Denk niet dat we winnen  :zucht
Gelijk, Hooguit!
Snap niet waar mensen die winstprognoses weghalen
Of zeik ik nu Azijn  :koffie
Heb zeker wel vertrouwen in de ploeg en het veld is ons voordeel
Maar de linie die voor ons moet scoren.. Tja, Dat zie ik niet zitten

Niet te bang zijn vriend. Met zo'n instelling degraderen we met 6 uit 34...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op juli 30, 2013, 14:57:08
Citaat van: Dokkumer op juli 30, 2013, 14:55:26
Niet te bang zijn vriend. Met zo'n instelling degraderen we met 6 uit 34...

Als die zes punten maar behaald zijn tegen....
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juli 30, 2013, 15:02:58
Citaat van: Timmie op juli 30, 2013, 14:57:08
Als die zes punten maar behaald zijn tegen....
:_schater Duidelijker hoefde echt niet, precies waar ik op doelde :D
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op juli 30, 2013, 15:12:40
Dat er mensen zijn die hier een depressie-aanval krijgen als ze een paar namen lezen...  :rodekaart

Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op juli 30, 2013, 15:17:15
Citaat van: Dokkumer op juli 30, 2013, 15:02:58
:_schater Duidelijker hoefde echt niet, precies waar ik op doelde :D

:proost
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: pvanbuijtene op juli 30, 2013, 15:25:20
Poepon en hadouir vanmorgen geblesseerd geraakt... afwacjten wat de ernst is...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op juli 30, 2013, 15:46:46
Citaat van: pvanbuijtene op juli 30, 2013, 15:25:20
Poepon en hadouir vanmorgen geblesseerd geraakt... afwacjten wat de ernst is...

Komt niet beroerd uit voor ons!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juli 30, 2013, 15:55:26
Lulring is ook nog niet fit.. Ook niet ongunstig.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Nightmarelwd op juli 30, 2013, 17:10:43
Citaat van: pvanbuijtene op juli 30, 2013, 15:25:20
Poepon en hadouir vanmorgen geblesseerd geraakt... afwacjten wat de ernst is...

De training van ons ging niet door,omdat een aantal spelers last hebben van de hamstrings.
Komt door de trainingsinspanningen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Galdiano op juli 30, 2013, 18:17:13
Of het kunstgrasveld.....
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: scc-aaron op juli 30, 2013, 18:24:39
Wanneer en hoe laat is de laatste training voor de topper zondag, ik wil de jongens nog even succes wensen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Galdiano op juli 30, 2013, 18:31:39
Citaat van: scc-aaron op juli 30, 2013, 18:24:39
Wanneer en hoe laat is de laatste training voor de topper zondag, ik wil de jongens nog even succes wensen.

Zaterdag 10:30
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: jamesbond op juli 30, 2013, 18:32:07
Citaat van: scc-aaron op juli 30, 2013, 18:24:39
Wanneer en hoe laat is de laatste training voor de topper zondag, ik wil de jongens nog even succes wensen.
half 11  |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: musicfanfrans op juli 30, 2013, 19:18:00
Als je de stand in de eredivisie bekijkt bij de NOS, staan we nu al boven DKV!!

Genieten! 
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juli 30, 2013, 19:21:17
En het goede nieuws is dat we zondag om 14:20 er nog steeds boven staan..
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: vialli op juli 30, 2013, 19:49:37
1 ding is zeker, het uur U komt steeds dichterbij |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op juli 31, 2013, 09:08:17
Hadouir afwezig bij Nac, goed nieuws!!!

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/pechvogel-hadouir-weken-uit-de-roulatie
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juli 31, 2013, 11:37:09
Citaat van: wiekie1969 op juli 31, 2013, 09:08:17
Hadouir afwezig bij Nac, goed nieuws!!!

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/pechvogel-hadouir-weken-uit-de-roulatie
Was al bekend. Poep-on is ook niet fit en Lulring is een groot vraagteken.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op juli 31, 2013, 12:58:04
Citaat van: Dokkumer op juli 31, 2013, 11:37:09
Lulring



:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Bernardo op juli 31, 2013, 14:27:58
Kan niet meer wachten, was het maar zover!! SCC!! |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Collingwood op juli 31, 2013, 14:34:33
Citaat van: Bernardo op juli 31, 2013, 14:27:58
Kan niet meer wachten, was het maar zover!! SCC!! |:)

x2!! Ben momenteel op vakantie in Griekenland, maar van de hele vakantie kijk ik het meest uit naar zondag, lekker in een kroegje hier voetbal kijken.

Ik verwacht voor zondag geen aanwinsten meer (of ze zullen in ieder geval nog niet spelen), dus ik denk/hoop dat deze jongens het moeten gaan doen:

------------------------Nienhuis------------------------
--Droste------Leeuwin-------Van der Laan----Bijker--
---------------------------------------------------------
-------------El Makrini----------Bakker----------------
--Schokker-----------Van Moorsel-----------Feldballe-
-------------------------Hemmen-----------------------

Plus de twaalfde man natuurlijk.

|:) |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op juli 31, 2013, 14:37:02
Citaat van: Collingwood op juli 31, 2013, 14:34:33
x2!! Ben momenteel op vakantie in Griekenland, maar van de hele vakantie kijk ik het meest uit naar zondag, lekker in een kroegje hier voetbal kijken.

Ik verwacht voor zondag geen aanwinsten meer (of ze zullen in ieder geval nog niet spelen), dus ik denk/hoop dat deze jongens het moeten gaan doen:

------------------------Nienhuis------------------------
--Droste------Leeuwin-------Van der Laan----Bijker--
---------------------------------------------------------
-------------El Makrini----------Bakker----------------
--Schokker-----------Van Moorsel-----------Feldballe-
-------------------------Hemmen-----------------------

Plus de twaalfde man natuurlijk.

|:) |:)

Hoe wil je dat doen dan dat voetbal kijken?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Bernardo op juli 31, 2013, 14:39:44
Om 17.00 eerste aflevering van Cambuur TV op EL/FOX Sports.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: dizzhead op juli 31, 2013, 16:11:28
Bij NAC zijn de kaarten uitverkocht lees ik net op twitter... Vol uitvakje dus  :thumbsup

:0= Cambuur!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Collingwood op juli 31, 2013, 16:13:45
Citaat van: Roofvogel op juli 31, 2013, 14:37:02
Hoe wil je dat doen dan dat voetbal kijken?

In een kroeg met eredivisie live/Fox Sports. Heb er al een paar gevonden die dat hebben.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Drumfather SCC op juli 31, 2013, 16:59:52
Gewoon maar met de opstelling die voor mij in PES op de PS3 werkt spelen  ;)
Bouw altijd zelf Cambuur in PES 11, Ieder jaar een bealig vol werk!

Nienhuis
Droste
Leeuwin
Van der Laan
Pereira
El Makrini
Brands/Schokker op 10 (wissel ik soms)
Van Moorsel
Feldballe
Hemmen
Brands/Schokker op RB (wissel ik soms)

Was het maar een spelletje hahaha!
Ik gok 1-1
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op juli 31, 2013, 17:14:13
 :0=KANTEL-O KOM ER MAAR IN |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op juli 31, 2013, 17:14:57
Citaat van: Collingwood op juli 31, 2013, 16:13:45
In een kroeg met eredivisie live/Fox Sports. Heb er al een paar gevonden die dat hebben.

Dat snap ik maar nog niet iedereen heeft de beelden he. KPN bijvoorbeeld ook niet
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Collingwood op juli 31, 2013, 17:16:18
Citaat van: Roofvogel op juli 31, 2013, 17:14:57
Dat snap ik maar nog niet iedereen heeft de beelden he. KPN bijvoorbeeld ook niet

Daar ben ik me van bewust. Heb bij de bewuste kroegen nagevraagd of ze aankomend weekend de eredivisiewedstrijden kunnen laten zien.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op juli 31, 2013, 17:17:08
Citaat van: Collingwood op juli 31, 2013, 17:16:18
Daar ben ik me van bewust. Heb bij de bewuste kroegen nagevraagd of ze aankomend weekend de eredivisiewedstrijden kunnen laten zien.

Ok nou veel succes dan en geniet maar van het mooie weer en zondag de eerste drie punten
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: moodygrunn op juli 31, 2013, 18:11:15
http://www.vi.nl/nieuws/244567/Hadouir-met-liesblessure-opnieuw-maand-uit-de-roulatie.htm (http://www.vi.nl/nieuws/244567/Hadouir-met-liesblessure-opnieuw-maand-uit-de-roulatie.htm)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: GerardFraneker op juli 31, 2013, 18:49:35
Citaat van: Bernardo op juli 31, 2013, 14:39:44
Om 17.00 eerste aflevering van Cambuur TV op EL/FOX Sports.

Komt er ook nog een herhaling of wordt de aflevering ook online gezet?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Cambuur LWD op juli 31, 2013, 18:58:20
Citaat van: GerardFraneker op juli 31, 2013, 18:49:35
Komt er ook nog een herhaling of wordt de aflevering ook online gezet?

Hier komt de herhaling te staan:
http://foxsports.nl/videos
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op juli 31, 2013, 18:59:36
volle bak las ik net inde mail er zijn nog een paar kaarten te krijgen
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Galdiano op juli 31, 2013, 19:14:27
Citaat van: denistel op juli 31, 2013, 18:59:36
volle bak las ik net inde mail er zijn nog een paar kaarten te krijgen

Typisch cambuur! 3 seizoenen al geprobeerd mijn mail te wijzigen, en nog niet gedaan, stelletje prutsers  :R
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Bernardo op juli 31, 2013, 19:25:36
Aanstaande zondag, 4 augustus om 12:30, trapt SC Cambuur af in de Eredivisie!

Inmiddels zijn er ongeveer 7.200 Seizoenkaarten verkocht en zijn er rond de 4.500 Clubkaarten aangevraagd. Een groot deel van alle aangevraagde Clubkaarten zijn reeds verstuurd. Een aantal moeten er nog verwerkt worden. Hierdoor geldt er voor de wedstrijd tegen NAC nog geen Clubkaart verplichting voor het kopen van losse kaarten, daar waar er vanaf de tweede thuiswedstrijd wel een Clubkaart verplicht is.

Heb je nog geen kaart(en) voor aanstaande zondag, maar wil je toch graag de rentree van SC Cambuur in de Eredivisie niet missen, raden wij je aan er snel bij te zijn om teleurstelling te voorkomen! Er zijn nog maar een paar kaarten beschikbaar, welke hier te bestellen zijn, of te koop zijn bij de administratie van het Cambuurstadion. Wil je je Clubkaart tóch nog upgraden tot een Seizoenkaart, kun je hier een aanvraagformulier downloaden. Deze zijn tevens bij de administratie van het Cambuurstadion af te halen. Er kan echter niet meer voor automatische incasso gekozen worden, doordat de competitie komend weekend al begint.

Laten we er met zijn allen een mooie zondag van maken! Graag tot ziens in het Cambuurstadion!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op juli 31, 2013, 19:52:38
VOL ACHTER ONS TEAM |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Goudvinger op juli 31, 2013, 20:00:06
Citaat van: sunderland op juli 31, 2013, 19:52:38
VOL ACHTER ONS TEAM |:)

HUP NAC!  :X
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Sakas op juli 31, 2013, 20:51:04
Citaat van: Goudvinger op juli 31, 2013, 20:00:06
HUP NAC!  :X

:rodekaart
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sccweestwel op juli 31, 2013, 21:03:30
Ik wil nog een paar kaarten bestellen voor zondag maar de wedstrijd staat er niet meer tussen ?
Is mn vader te laat of ??
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op juli 31, 2013, 21:18:32
Citaat van: sccweestwel op juli 31, 2013, 21:03:30
Ik wil nog een paar kaarten bestellen voor zondag maar de wedstrijd staat er niet meer tussen ?
Is mn vader te laat of ??
mrgn even naar stadion
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: vialli op juli 31, 2013, 21:24:07
Citaat van: sunderland op juli 31, 2013, 19:52:38
VOL ACHTER ONS TEAM |:)

OOK ALS WE IN EEN MINDERE FASE ZITTEN :thumbsup
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Cambuur058 op juli 31, 2013, 21:43:35
Citaat van: sccweestwel op juli 31, 2013, 21:03:30
Ik wil nog een paar kaarten bestellen voor zondag maar de wedstrijd staat er niet meer tussen ?
Is mn vader te laat of ??
waarschijnlijk wel ja, op cambuur.nl stond dat er nog maar enkele kaarten over waren
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Galdiano op juli 31, 2013, 23:39:02
Citaat van: Galdiano op juli 31, 2013, 19:14:27
Typisch cambuur! 3 seizoenen al geprobeerd mijn mail te wijzigen, en nog niet gedaan, stelletje prutsers  :R

Zouden ze meelezen! Krijg hem halverwege de avond binnen!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 01, 2013, 10:32:33
Citaat van: Galdiano op juli 31, 2013, 19:14:27
Typisch cambuur! 3 seizoenen al geprobeerd mijn mail te wijzigen, en nog niet gedaan, stelletje prutsers  :R

Ik heb ook al drie jaar hetzelfde probleem.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Destroyer op augustus 01, 2013, 12:13:40
van de cambuur site, btw de wedstrijd wordt vanavond gespeeld  :devil

01.08.2013 - 12:06

Het is alweer een tijdje geleden dat Cambuur en NAC het tegen elkaar opnamen. In het seizoen 1998/1999 werden de twee laatste onderlinge duels gespeeld. Beide wedstrijden werden door Cambuur gewonnen, maar het totale onderlinge resultaat spreekt in het voordeel van NAC. In 22 competitiewedstrijden won NAC tien keer van Cambuur, werd er zes keer gelijkgespeeld en won Cambuur zesmaal.

Het seizoen 1998/1999
In het laatste seizoen dat SC Cambuur en NAC Breda bij elkaar in de competitie zaten, won de club uit Leeuwarden tweemaal. In dat seizoen handhaafde Cambuur zich in de eredivisie door op een vijftiende plaats te eindigen. De tegenstander van vanavond, NAC, eindigde destijds op de laatste plaats in de eredivisie, wat directe degradatie naar de eerste divisie tot gevolgd had.
In de thuiswedstrijd, die plaatsvond in oktober 1998, won Cambuur met 3-1. De twee grote mannen aan Cambuur-zijde waren Marinus Dijkhuizen en René van Rijswijk, die samen voor de doelpuntenproductie zorgden. Dijkhuizen wist met zijn twee doelpunten de 0-1 achterstand tot een voorsprong om te buigen. Een kwartier voor tijd was het de beurt aan Van Rijswijk, die met een mooie stift de wedstrijd op slot gooide.

Twee maanden later, in december 1998, moest Cambuur het weer opnemen tegen NAC. Ditmaal in Breda. Eenzelfde scenario als in de thuiswedstrijd leek in de maak, maar dan in het voordeel van NAC. Voor rust hadden de Leeuwarders door doelpunten van Berhalter en Hendriksen een 0-2 voorsprong genomen. Na rust kwam NAC echter knap terug tot 2-2. NAC drong aan een volledige comeback leek in de maak, tot één minuut voor tijd René van Rijswijk Cambuur met een rake kopbal alsnog de drie punten bezorgde.
Spelers en trainers

In de selectie van Cambuur en NAC zitten geen spelers die bij beide clubs hebben gespeeld. In Leeuwarden zal men zich een selectiespeler van NAC, Boldizsar Bodor, wel kunnen herinneren. In het seizoen 2008/2009 scoorde de middenvelder in de laatste play-off wedstrijd tussen Cambuur en Roda JC, vijf minuten voor tijd de 1-1. Roda JC balanceerde op het randje van uitschakeling, maar bleef ten koste van Cambuur in de eredivisie.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 12:16:53
Citaat van: Collingwood op juli 31, 2013, 14:34:33
x2!! Ben momenteel op vakantie in Griekenland, maar van de hele vakantie kijk ik het meest uit naar zondag, lekker in een kroegje hier voetbal kijken.

Ik verwacht voor zondag geen aanwinsten meer (of ze zullen in ieder geval nog niet spelen), dus ik denk/hoop dat deze jongens het moeten gaan doen:

------------------------Nienhuis------------------------
--Droste------Leeuwin-------Van der Laan----Bijker--
---------------------------------------------------------
-------------El Makrini----------Bakker----------------
--Schokker-----------Van Moorsel-----------Feldballe-
-------------------------Hemmen-----------------------

Plus de twaalfde man natuurlijk.

|:) |:)

Van der Laan denk ik niet. Daar voor in de plaats Dijkstra!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: dizzhead op augustus 01, 2013, 12:23:26
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 01, 2013, 10:32:33
Ik heb ook al drie jaar hetzelfde probleem.

Je kan volgens mij via de online kaartverkoop inlog, je profiel wijzigen. Daar staat ook je mailadres; als je die aanpast naar je huidige moet het wel goedkomen...  :proost
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op augustus 01, 2013, 12:24:33
Dijkstra voor vd Laan idd.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 01, 2013, 12:26:01
Ik zie het aan de voorbeschouwing al.. Van Rijswijk maar opnemen in de selectie :devil

Zondag trouwens Cambuurdebuut van Mini Hoolie. Meteen maar een basiscursus Vak13 jennen geven :D
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sccer1986 op augustus 01, 2013, 12:31:54
Vanochtend bij de training geweest en kijkend naar de oefenvorm word dit de opstelling voor zondag:

Nienhuis,Droste,Leeuwin,Vd Laan,Bijker,Dijkstra,Bakker,Van Moorsel,Schokker,Barto en Feldballe.

Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 12:38:31
Citaat van: sccer1986 op augustus 01, 2013, 12:31:54
Vanochtend bij de training geweest en kijkend naar de oefenvorm word dit de opstelling voor zondag:

Nienhuis,Droste,Leeuwin,Vd Laan,Bijker,Dijkstra,Bakker,Van Moorsel,Schokker,Barto en Feldballe.

Dat kan je nu nog niet zeggen, misschien morgen en anders pas zaterdagochtend
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Andre-Lwd op augustus 01, 2013, 12:41:21
Citaat van: sccer1986 op augustus 01, 2013, 12:31:54
Vanochtend bij de training geweest en kijkend naar de oefenvorm word dit de opstelling voor zondag:

Nienhuis,Droste,Leeuwin,Vd Laan,Bijker,Dijkstra,Bakker,Van Moorsel,Schokker,Barto en Feldballe.

Wat mij betreft Dijkstra naast Leeuwin en Makrini erbij op middenveld.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 12:43:01
Citaat van: Andre-Lwd op augustus 01, 2013, 12:41:21
Wat mij betreft Dijkstra naast Leeuwin en Makrini erbij op middenveld.

Vind de opstelling wel oke verder, Makrini is een goeie speler maar pakt nog wel eens te snel een kaart. Dus laten we het zo maar eens proberen, hij kan er altijd nog bij.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCC-J op augustus 01, 2013, 12:48:28
laat makrini dan eerst die kaarten pakken.... kan/moet je hem dan alsnog op de bank/tribune zetten.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op augustus 01, 2013, 12:48:51
Citaat van: Roofvogel op augustus 01, 2013, 12:38:31
Dat kan je nu nog niet zeggen, misschien morgen en anders pas zaterdagochtend

die opstelling zal het wel worden hoor,,mist er nog versterkingen komen
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 12:50:28
Citaat van: denistel op augustus 01, 2013, 12:48:51
die opstelling zal het wel worden hoor,,mist er nog versterkingen komen

Ik hoop het, de opstelling opzich lijkt me wel ok. maar ik dacht ze dat altijd pas de dag voor de wedstrijd bekend gaan maken
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: veroen op augustus 01, 2013, 12:51:09
Citaat van: denistel op augustus 01, 2013, 12:48:51
die opstelling zal het wel worden hoor,,mist er nog versterkingen komen
ben ook bang voor deze opstelling. Met Barto en bakker word je compleet overlopen, 2zwakke gasten in de as
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 12:53:07
Citaat van: veroen op augustus 01, 2013, 12:51:09
ben ook bang voor deze opstelling. Met Barto en bakker word je compleet overlopen, 2zwakke gasten in de as

Ik zou niet weten waarom? Kan die Bakker er  ineens niets meer van ofzo?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Sonnema op augustus 01, 2013, 13:01:11
Kijk ff naar het voetballende aspect van bakker en Barto, de slag wordt bepaald op het middenveld en daar ben je gewoon te zwak en zeker met bakker. Zet van Moorsel nu naast Makrini of Dijkstra en begin met Opie op 10 die heeft inzicht en de steekpass. Met hemmen heb je een fysiek meer sterkere spits dan Barto waardoor je dus makkelijker bij kunt sluiten en je passing naar de buitens kunt krijgen. Hopelijk komt Lukoki er nog bij dan kun je hem gelijk opstellen. Met dit team ga je het zondag zwaar krijgen en geef Pereira maar een kans
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 13:11:39
Citaat van: sccer1986 op augustus 01, 2013, 12:31:54
Vanochtend bij de training geweest en kijkend naar de oefenvorm word dit de opstelling voor zondag:

Nienhuis,Droste,Leeuwin,Vd Laan,Bijker,Dijkstra,Bakker,Van Moorsel,Schokker,Barto en Feldballe.

Tuurlijk niet joh!

Hemmen speelt uiteraard en het lijkt me logisch dat Makrini ook speelt!

En daarbij komt: het pas donderdag!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Bas058 op augustus 01, 2013, 13:12:07
Ik hoop op deze opstelling:

Nienhuis, Droste, Leeuwin, Dijkstra, Bijker, Bakker, Makrini, Van Moorsel, Schokker, Hemmen, Feldballe
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 13:16:21
Citaat van: Bas058 op augustus 01, 2013, 13:12:07
Ik hoop op deze opstelling:

Nienhuis, Droste, Leeuwin, Dijkstra, Bijker, Bakker, Makrini, Van Moorsel, Schokker, Hemmen, Feldballe

Dit zeg ik al tijden! Dit wordt um..
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: richard op augustus 01, 2013, 13:18:58
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2013, 13:16:21
Dit zeg ik al tijden! Dit wordt um..

Streep hemmen en makrini maar weg!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 13:20:01
Citaat van: richard op augustus 01, 2013, 13:18:58
Streep hemmen en makrini maar weg!!

Dat kan je hier wel roepen maar niemand die het aanneemt
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: richard op augustus 01, 2013, 13:29:29
Citaat van: Roofvogel op augustus 01, 2013, 13:20:01
Dat kan je hier wel roepen maar niemand die het aanneemt

Dat moet iedereen zelf weten maar het was vanochtend op training al duidelijk!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 13:31:12
Citaat van: richard op augustus 01, 2013, 13:29:29
Dat moet iedereen zelf weten maar het was vanochtend op training al duidelijk!!

En van wat er dan volgens de training stond vanmorgen wat is daar je mening over?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 13:34:16
Citaat van: richard op augustus 01, 2013, 13:29:29
Dat moet iedereen zelf weten maar het was vanochtend op training al duidelijk!!

Dwight heeft al gezegd tegen jou dat dit de basis wordt dus:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: zeewolde op augustus 01, 2013, 13:36:26
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2013, 13:34:16
Dwight heeft al gezegd tegen jou dat dit de basis wordt dus:)

Lijkt me dat mensen die vaak de training volgen wel patronen zullen zien. terwijl jij roept dit gaat hem worden zonder dit ook maar ergens op te baseren. En natuurlijk kan er nog wat veranderen, maar waarom wil je Richard hierin niet geloven?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: richard op augustus 01, 2013, 13:41:39
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2013, 13:34:16
Dwight heeft al gezegd tegen jou dat dit de basis wordt dus:)

Jij bent echt het simpelste jongetje vd klas, ik volg alles vwb mijn club als ik er tijd voor heb, komende 2 weken ben ik afwezig vanwege vakantie dus hoef je je ook niet druk te maken om mij  :rodekaart
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: richard op augustus 01, 2013, 13:42:45
Citaat van: Roofvogel op augustus 01, 2013, 13:31:12
En van wat er dan volgens de training stond vanmorgen wat is daar je mening over?

Barto zou bij mij nooit spelen maar ja helaas.........misschien gaat ie ons verbazen, makrini is nog lang niet op niveau vanwege ramadan denk ik!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 13:46:42
Citaat van: richard op augustus 01, 2013, 13:42:45
Barto zou bij mij nooit spelen maar ja helaas.........misschien gaat ie ons verbazen, makrini is nog lang niet op niveau vanwege ramadan denk ik!!

Maar beetje vertrouwen of zeg je nee? Hoe lang duurt die Ramadan nog eigenlijk?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 13:47:06
Citaat van: zeewolde op augustus 01, 2013, 13:36:26
Lijkt me dat mensen die vaak de training volgen wel patronen zullen zien. terwijl jij roept dit gaat hem worden zonder dit ook maar ergens op te baseren. En natuurlijk kan er nog wat veranderen, maar waarom wil je Richard hierin niet geloven?

Ik wil best geloven dat ze met dat elftal speelden op de training!
Wat ik niet geloof, is dat dit de basis elf zal worden! Gevoel en wat ik tot op heden heb gezien en gehoord....
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 13:47:21
Citaat van: Roofvogel op augustus 01, 2013, 13:46:42
Maar beetje vertrouwen of zeg je nee? Hoe lang duurt die Ramadan nog eigenlijk?

Nog twee weekjes dacht ik!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 13:49:16
Citaat van: richard op augustus 01, 2013, 13:41:39
Jij bent echt het simpelste jongetje vd klas, ik volg alles vwb mijn club als ik er tijd voor heb, komende 2 weken ben ik afwezig vanwege vakantie dus hoef je je ook niet druk te maken om mij  :rodekaart

Wees maar niet bang dat ik mij druk op jou maak hoor:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: richard op augustus 01, 2013, 13:50:43
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2013, 13:47:06
Ik wil best geloven dat ze met dat elftal speelden op de training!
Wat ik niet geloof, is dat dit de basis elf zal worden! Gevoel en wat ik tot op heden heb gezien en gehoord....

Dan is het mij duidelijk, jij volgt geen trainingen en als er wedstrijden zijn heb jij je ogen dicht!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: richard op augustus 01, 2013, 13:52:51
Citaat van: Roofvogel op augustus 01, 2013, 13:46:42
Maar beetje vertrouwen of zeg je nee? Hoe lang duurt die Ramadan nog eigenlijk?

Ramadan is vandaag afgelopen volgens mij, als de spelers waarmee ze in gesprek zijn of interesse kenbaar is gemaakt bij zaakwaarnemers en dat lukt dan komt het goed nu missen we nog net dat beetje om een leuk seizoen te spelen!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 13:54:36
Citaat van: richard op augustus 01, 2013, 13:52:51
Ramadan is vandaag afgelopen volgens mij, als de spelers waarmee ze in gesprek zijn of interesse kenbaar is gemaakt bij zaakwaarnemers en dat lukt dan komt het goed nu missen we nog net dat beetje om een leuk seizoen te spelen!!

Ok, ik weet dat jij nooit iets teveel zegt maar die mensen waar jij het over hebt zijn dat mensen die kunnen concureren om een basisplaats of zijn dat mensen dat als die komen dan gaat het nivo van de ploeg gelijk een stuk omhoog?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 13:59:00
Citaat van: richard op augustus 01, 2013, 13:50:43
Dan is het mij duidelijk, jij volgt geen trainingen en als er wedstrijden zijn heb jij je ogen dicht!!

Moet heel eerlijk bekennen dat ik niet eens na de wedstrijden ga............

Sjomp!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: richard op augustus 01, 2013, 14:02:18
Citaat van: Roofvogel op augustus 01, 2013, 13:54:36
Ok, ik weet dat jij nooit iets teveel zegt maar die mensen waar jij het over hebt zijn dat mensen die kunnen concureren om een basisplaats of zijn dat mensen dat als die komen dan gaat het nivo van de ploeg gelijk een stuk omhoog?

Pure versterkingen die er gelijk staan!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 14:03:49
Citaat van: richard op augustus 01, 2013, 14:02:18
Pure versterkingen die er gelijk staan!!

Mooi, verwacht je daar nog iets van voor zondag? of is het zo dat het misschien wel rond kan komen maar dan niet zondag al spelen?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 14:04:38
Waarom zijn hier mensen die zeggen dat ze veel weten maar ondertussen helemaal niks zeggen! Doe alsjeblieft niet zo interessant en zeg gewoon niks of zeg het helemaal!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 14:06:05
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2013, 14:04:38
Waarom zijn hier mensen die zeggen dat ze veel weten maar ondertussen helemaal niks zeggen! Doe alsjeblieft niet zo interessant en zeg gewoon niks of zeg het helemaal!

Hou je bek nou eens man ga iets nuttigs doen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 01, 2013, 14:08:59
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2013, 14:04:38
Waarom zijn hier mensen die zeggen dat ze veel weten maar ondertussen helemaal niks zeggen! Doe alsjeblieft niet zo interessant en zeg gewoon niks of zeg het helemaal!
Niet zo aanstellen man...sommige zijn zowat dag en nacht bij de club en hebbe. Hun connecties die ze niet gaan prijsgeven... iedereen wacht met smart op wie er nog komt... iedereen was bang dat t team te zwak is en we alleem maar b spelers halen.. krijge we te horen dat we met goede spelers bezig zijn
. Jank je weer.....
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: richard op augustus 01, 2013, 14:09:11
Citaat van: Roofvogel op augustus 01, 2013, 14:03:49
Mooi, verwacht je daar nog iets van voor zondag? of is het zo dat het misschien wel rond kan komen maar dan niet zondag al spelen?

Misschien die lukoki maar die anderen nog niet denk ik!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 14:15:03
Citaat van: richard op augustus 01, 2013, 14:09:11
Misschien die lukoki maar die anderen nog niet denk ik!!

Ok, zou mooi zijn. Wanneer ga je op vakantie?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: gewoon een fan op augustus 01, 2013, 14:19:53
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2013, 14:04:38
Waarom zijn hier mensen die zeggen dat ze veel weten maar ondertussen helemaal niks zeggen! Doe alsjeblieft niet zo interessant en zeg gewoon niks of zeg het helemaal!
Waarom kun je nou niet iemand op zijn/haar woord geloven, als hij zegt dat het directe versterkingen zijn dan kun je dat wel aannemen  ;)
Nu weet je in ieder geval dat ze met directe versterkingen bezig zijn, dat is al meer dan dat je hiervoor wist.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 14:23:14
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 01, 2013, 14:08:59
Niet zo aanstellen man...sommige zijn zowat dag en nacht bij de club en hebbe. Hun connecties die ze niet gaan prijsgeven... iedereen wacht met smart op wie er nog komt... iedereen was bang dat t team te zwak is en we alleem maar b spelers halen.. krijge we te horen dat we met goede spelers bezig zijn
. Jank je weer.....

Die heb ik ook wel vriend. Maar ik ga niet popi jopi doen!
Ik ga nu ook niet zeggen dat ik al wist dat Nienhuis zou komen, dat Paco zou komen en dat Brands zou komen?!
Ik ga nu ook niet zeggen dat ik weet wie er komen, maar dat ik dat nog niet mag vertellen..
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 14:24:15
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2013, 14:23:14
Die heb ik ook wel vriend. Maar ik ga niet popi jopi doen!
Ik ga nu ook niet zeggen dat ik al wist dat Nienhuis zou komen, dat Paco zou komen en dat Brands zou komen?!
Ik ga nu ook niet zeggen dat ik weet wie er komen, maar dat ik dat nog niet mag vertellen..

Makkelijk lullen he achteraf
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 14:26:37
Citaat van: gewoon een fan op augustus 01, 2013, 14:19:53
Waarom kun je nou niet iemand op zijn/haar woord geloven, als hij zegt dat het directe versterkingen zijn dan kun je dat wel aannemen  ;)
Nu weet je in ieder geval dat ze met directe versterkingen bezig zijn, dat is al meer dan dat je hiervoor wist.

Als ze dat zeggen, geloof ik dat het directe versterkingen zijn hoor. Maar zeg dan gewoon om wie het gaat.
En ik weet zelf wel dat ze bezig zijn hoor..;-)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 14:27:00
Citaat van: Roofvogel op augustus 01, 2013, 14:24:15
Makkelijk lullen he achteraf

Heel erg makkelijk ja! maar ik ga zoiets niet van te voren zeggen..;-)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 01, 2013, 14:38:14
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2013, 14:26:37
Als ze dat zeggen, geloof ik dat het directe versterkingen zijn hoor. Maar zeg dan gewoon om wie het gaat.
En ik weet zelf wel dat ze bezig zijn hoor..;-)

Ja ga zeggen wie het zijn, prijs opdrijven en andere clubs wakker maken. denk na man
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Andre-Lwd op augustus 01, 2013, 14:39:06
Anders wisselen jullie ff msn uit ofzo  :insane
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 14:55:37
Citaat van: Andre-Lwd op augustus 01, 2013, 14:39:06
Anders wisselen jullie ff msn uit ofzo  :insane

Skype nu he..;-)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 01, 2013, 15:26:06
Citaat van: richard op augustus 01, 2013, 13:52:51
Ramadan is vandaag afgelopen volgens mij, als de spelers waarmee ze in gesprek zijn of interesse kenbaar is gemaakt bij zaakwaarnemers en dat lukt dan komt het goed nu missen we nog net dat beetje om een leuk seizoen te spelen!!

Volgende week donderdag/vrijdag is de Ramadan afgelopen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: veroen op augustus 01, 2013, 15:44:47
De opstelling zoals vermeld zal het wrs worden, voor de wedstrijd traint iedere trainer met zijn beoogde basis anders krijg je nooit automatismen..... Barto en bakker komen fysiek tekort! Hemmen is sterk en kan een bal vast houden.
Krijg je lukoki erbij dan een middenveld met paco en mootje afhankelijk van zijn fitheid Door ramadan en oepie op 10!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 01, 2013, 16:35:28
in de erediv zie je weinig clubs met een echte 10 spelen .Immers en De Jong bestrijken gewoon de hele as
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op augustus 01, 2013, 19:38:27
Citaat van: sccweestwel op juli 31, 2013, 21:03:30
Ik wil nog een paar kaarten bestellen voor zondag maar de wedstrijd staat er niet meer tussen ?
Is mn vader te laat of ??

Ik weet nog iemand die nog een kaartje voor zuid heeft die je over kan nemen. PB maar ff als je interesse hebt.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 01, 2013, 20:02:00
Citaat van: sccweestwel op juli 31, 2013, 21:03:30
Ik wil nog een paar kaarten bestellen voor zondag maar de wedstrijd staat er niet meer tussen ?
Is mn vader te laat of ??
Net even gekeken, maar de wedstrijd staat er nog gewoon tussen..

https://sc-cambuur.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=99619 (https://sc-cambuur.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=99619) -mits ingelogd.. Zie je dat er nog kaarten verkocht worden voor Vak 1, 22 en 23.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Sonnema op augustus 01, 2013, 21:43:59
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2013, 14:26:37
Als ze dat zeggen, geloof ik dat het directe versterkingen zijn hoor. Maar zeg dan gewoon om wie het gaat.
En ik weet zelf wel dat ze bezig zijn hoor..;-)

Er zijn sommige mensen die net even wat meer weten dan anderen, omdat ze betere contacten hebben als ze dingen gaan roepen kunnen ze daardoor problemen krijgen. Hij geeft keurig aan dat het daadwerkelijke versterkingen zijn en neem dat ook maar van mij aan. En de opstelling is zondag zonder hemmen en makrini dat was heel duidelijk te zien op de training van vandaag. Rustig afwachten
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: cambuurlegend op augustus 01, 2013, 21:50:53
Droevig een opstelling zonder Hemmen en Makrini , komt vrijwel zeker uit de koker van Henk de Jong.... :wall
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: moodygrunn op augustus 01, 2013, 22:08:12
Citaat van: cambuurlegend op augustus 01, 2013, 21:50:53
Droevig een opstelling zonder Hemmen en Makrini , komt vrijwel zeker uit de koker van Henk de Jong.... :wall

Laatste keer dat die man eindverantwoordelijk was, ging het wel redelijk
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: cambuurlegend op augustus 01, 2013, 22:11:17
Citaat van: moodygrunn op augustus 01, 2013, 22:08:12
Laatste keer dat die man eindverantwoordelijk was, ging het wel redelijk

Met Makrini en Hemmen in de basis ..... Er zijn toch geen mensen die daadwerkelijk geloven dat Dijkstra en Barto net zoveel gaan brengen als deze 2 ?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Galdiano op augustus 01, 2013, 22:26:47
Wie stond aan de basis van ons succes? Juist Barto!

Ook al vind ik Hemmen beter, Cambuur voetbalt makkelijker met Barto op 9!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Sonnema op augustus 01, 2013, 22:31:42
We praten wel over een ander niveau en Barto kan dit niveau helaas niet aan. Is vandaag weer heel duidelijk geworden op de training
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: cambuurlegend op augustus 01, 2013, 22:42:38
Citaat van: Galdiano op augustus 01, 2013, 22:26:47
Wie stond aan de basis van ons succes? Juist Barto!

Ook al vind ik Hemmen beter, Cambuur voetbalt makkelijker met Barto op 9!

Barto aan de basis van ons succes gaat wel heeeeeeeeeel ver hoor !!  :_schater :_schater  De beste jongen heeft 5 aardige wedstrijden gespeeld op een goed moment in de 2 seizoenen dat hij hier actief is. Nog ff en Dijkstra stond ook aan de basis van ons succes...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: cambuurlegend op augustus 01, 2013, 22:44:05
Citaat van: Sonnema op augustus 01, 2013, 22:31:42
We praten wel over een ander niveau en Barto kan dit niveau helaas niet aan. Is vandaag weer heel duidelijk geworden op de training

Maakt niet uit hoe Barto traint , heeft aan de basis gestaan van ons succes lees ik net  8P

Hier is de basis van ons succes : https://vimeo.com/60000079
                                                    http://www.youtube.com/watch?v=wYuujxUUXWU
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op augustus 01, 2013, 22:48:57
Barto is een beste jongen maar hij kan niet meer worden dan die invaller wanneer het Hemmen echt niet meer (alleen) lukt, natuurlijk heeft ie een paar mooie punten gemaakt maar van de 10 kansen die hij krijgt maakt hij er 1 af en Hemmen neemt er gewoon 7 a 8 mee.

Als we meerdere mensen hadden op die positie zou ik zeggen dat we hem aan een Jupiler club verhuren maar dat zit er momenteel niet in.

Tis alleen weer zo dat Barto een van de jongens van Henk is en ik kan me goed voorstellen waarom hij hem meer naar voren wil duwen, hopelijk ziet hij ook alleen op tijd in dat het niet de beste keuze is.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op augustus 02, 2013, 01:00:04
Ik neem aan dat Nac tijdens de voorbereiding bekeken is, dus als Barto in de spits staat dan zal dat wel om taktische redenen wezen want Kwakman is niet 1 vd snelsten achterin bij Nac. Barto is nu eenmaal wat beweeglijker dan Hemmen.........

Dijkstra op het middenveld vind ik ook prima omdat Makrini nog steeds in de ramadan zit.

Vanmorgen bij de training geweest, vind Pereira ook een basis speler ipv Bijker op de linksback.

We zullen het zien zondag, in ieder geval niet verliezen de 1e pot!!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 02, 2013, 09:16:37
Citaat van: Sonnema op augustus 01, 2013, 21:43:59
Er zijn sommige mensen die net even wat meer weten dan anderen, omdat ze betere contacten hebben als ze dingen gaan roepen kunnen ze daardoor problemen krijgen. Hij geeft keurig aan dat het daadwerkelijke versterkingen zijn en neem dat ook maar van mij aan. En de opstelling is zondag zonder hemmen en makrini dat was heel duidelijk te zien op de training van vandaag. Rustig afwachten

Je hebt gelijk wat betreft de spits positie. Mijn excuses.
Vind het niet terecht wat dat betreft. Maar je hebt gewoon gelijk! Sorry..;-)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Bas058 op augustus 02, 2013, 09:58:29
Zal Lukoki gelijk in de basis beginnen? En zo ja, op de plek van Schokker?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Clint op augustus 02, 2013, 09:59:51
Dat denk ik niet. Zal wel bij een invalbeurt eerst blijven.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 02, 2013, 10:18:38
Citaat van: clint op augustus 02, 2013, 09:59:51
Dat denk ik niet. Zal wel bij een invalbeurt eerst blijven.

Denk eerlijk gezegd dat hij wel eens heel snel een basisplek kan hebben..
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: rtscc op augustus 02, 2013, 10:24:45
Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2013, 01:00:04
Ik neem aan dat Nac tijdens de voorbereiding bekeken is, dus als Barto in de spits staat dan zal dat wel om taktische redenen wezen want Kwakman is niet 1 vd snelsten achterin bij Nac. Barto is nu eenmaal wat beweeglijker dan Hemmen.........

Dijkstra op het middenveld vind ik ook prima omdat Makrini nog steeds in de ramadan zit.

Vanmorgen bij de training geweest, vind Pereira ook een basis speler ipv Bijker op de linksback.

We zullen het zien zondag, in ieder geval niet verliezen de 1e pot!!!

Pereira boven bijker ? hou op man,
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op augustus 02, 2013, 10:41:13
Klinkt misschien over de top maar Lukoki zou best in de basis kunnen staan. Alhoewel het ook wel erg handig kan zijn om hem later pas in te brengen wanneer de rest al een uur heen en weer heeft gerennen en hij iedereen van het veld loopt.

We gaan het wel meemaken, ik heb er alle vertrouwen wel in  |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Goudvinger op augustus 02, 2013, 10:44:35
Ik kan het niet onderbouwen, maar NAC gaat zondag keihard over de knie  |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 02, 2013, 10:45:04
Citaat van: drg op augustus 02, 2013, 10:41:13
Klinkt misschien over de top maar Lukoki zou best in de basis kunnen staan. Alhoewel het ook wel erg handig kan zijn om hem later pas in te brengen wanneer de rest al een uur heen en weer heeft gerennen en hij iedereen van het veld loopt.

We gaan het wel meemaken, ik heb er alle vertrouwen wel in  |:)

Precies. Zal snel een plek hebben in de basiself ten koste van Feldballe.
Zondag nog even op de bank en als die gasten er door heen zitten hem erin:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 02, 2013, 10:47:15
Citaat van: Timmie op augustus 02, 2013, 10:45:04
Precies. Zal snel een plek hebben in de basiself ten koste van Feldballe.
Zondag nog even op de bank en als die gasten er door heen zitten hem erin:)

Lukoki speelt op rechts, Feldballe op links kerel
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 02, 2013, 10:48:39
Citaat van: Roofvogel op augustus 02, 2013, 10:47:15
Lukoki speelt op rechts, Feldballe op links kerel

Gaat Lukoki lekker op rechts..;-)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Andre-Lwd op augustus 02, 2013, 10:53:01
Citaat van: rtscc op augustus 02, 2013, 10:24:45
Pereira boven bijker ? hou op man,
Ik zou het ook zo doen hoor, vind Bijker de laatste 2 wedstrijden tegenvallen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Goudvinger op augustus 02, 2013, 10:55:51
Citaat van: rtscc op augustus 02, 2013, 10:24:45
Pereira boven bijker ? hou op man,

Dit is toch niet zo gek gedacht? We moeten niet doen alsof Bijker de reïncarnatie van Jezus Christus is.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2013, 11:05:37
Mooie discussie... Bijna altijd werd de eigen jeugd afgebrand en nu wordt Bijker opgehemeld.. Ik ben wel van mening dat Perreira er meteen staat en Bijker nog wat moet groeien. Maar Bijker komt er zeker wel!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: AL op augustus 02, 2013, 11:08:54
Bijker of Pereira? Duidelijk Bijker!!!
Blijft veel rustiger aan de bal en die jongen is gewoon een van de beste spelers.
Pereira wordt gewoon een (goede)  vervanger van Droste of Bijker.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op augustus 02, 2013, 11:27:41
Wat een ongekende luxe. Kunnen kiezen tussen Bijker-Perreira, Schokker-Lukoki, Paco-Schokker en misschien stiekem ook nog wel Adje-Feldballe en dan hebben we Brands, v Brakel, Makrini nog op de bank en dan heb ik Ritzmaier nog niet eens meegerekend  |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 02, 2013, 11:30:32
Citaat van: Yellow Army op augustus 02, 2013, 11:27:41
Wat een ongekende luxe. Kunnen kiezen tussen Bijker-Perreira, Schokker-Lukoki, Paco-Schokker en misschien stiekem ook nog wel Adje-Feldballe en dan hebben we Brands, v Brakel, Makrini nog op de bank en dan heb ik Ritzmaier nog niet eens meegerekend  |:)

Vergeet Nienhuis/Swinkels niet..;-)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 02, 2013, 11:31:49
Citaat van: Timmie op augustus 02, 2013, 11:30:32
Vergeet Nienhuis/Swinkels niet..;-)

Dat is geen keuze meer, die keuze is gelukkig gemaakt
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: veroen op augustus 02, 2013, 11:32:26
Citaat van: Galdiano op augustus 01, 2013, 22:26:47
Wie stond aan de basis van ons succes? Juist Barto!

Ook al vind ik Hemmen beter, Cambuur voetbalt makkelijker met Barto op 9!
toevallig een zonnesteek opgelopen of zeg je dit eerlijk met je volle verstand?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 02, 2013, 11:39:34
Citaat van: veroen op augustus 02, 2013, 11:32:26
toevallig een zonnesteek opgelopen of zeg je dit eerlijk met je volle verstand?

Wat is er dan? met Barto heb je gewoon meer voetbal in de ploeg, met Hemmen krijg je toch steeds vrij snel de lange bal. qua afmaken zie ik liever Hemmen en qua voetbal liever Barto
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 02, 2013, 11:43:01
Citaat van: Roofvogel op augustus 02, 2013, 11:31:49
Dat is geen keuze meer, die keuze is gelukkig gemaakt

Wat ik bedoel, is dat er een goede keeper op de bank zit..
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Bas058 op augustus 02, 2013, 11:46:16
Citaat van: Roofvogel op augustus 02, 2013, 11:39:34
Wat is er dan? met Barto heb je gewoon meer voetbal in de ploeg, met Hemmen krijg je toch steeds vrij snel de lange bal. qua afmaken zie ik liever Hemmen en qua voetbal liever Barto

Met Lukoki op de buiten moet Hemmen er naast staan als afmaker. Barto zijn rendement is veel te laag dus benut je Lukoki zijn snelheid niet..
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Roofvogel op augustus 02, 2013, 11:54:01
Zojuist op twitter gelezen dat Lukoki op de bank begint zondag.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: KristCambuur op augustus 02, 2013, 12:05:06
 :0= 3 PUNTEN!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: speculeter op augustus 02, 2013, 12:13:11
Verdomd veel zin in! |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 02, 2013, 12:22:23
Citaat van: peter op augustus 02, 2013, 12:13:11
Verdomd veel zin in! |:)

Zenuwachtig:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: veroen op augustus 02, 2013, 12:28:51
Citaat van: Roofvogel op augustus 02, 2013, 11:39:34
Wat is er dan? met Barto heb je gewoon meer voetbal in de ploeg, met Hemmen krijg je toch steeds vrij snel de lange bal. qua afmaken zie ik liever Hemmen en qua voetbal liever Barto
Barto mist de simpelste kansen, heeft totaal geen goede balaanname althans niet voor dit niveau rn daarnaast word ie constant fysiek afgetroefd dus die komt überhaupt niet aan voetballen toe. Hemmen is ballasten en geeft het middenveld kans om bij te sluiten en als je met feldballe en lukoki gaat spelen krijg je voorzetten van de zijkant dus heb je Hemmen ook nodig.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op augustus 02, 2013, 12:54:24
gaat er om dat ze hemmen te makkelijk vinden die moet een tandje bij zetten en daar is ie ook al mee bezig,

kan natuurlijk niet anders dan dat lukoki uit tegen roda zeker inde basis begint.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: AL op augustus 02, 2013, 12:58:25
Citaat van: veroen op augustus 02, 2013, 12:28:51
Barto mist de simpelste kansen, heeft totaal geen goede balaanname althans niet voor dit niveau rn daarnaast word ie constant fysiek afgetroefd dus die komt überhaupt niet aan voetballen toe. Hemmen is ballasten en geeft het middenveld kans om bij te sluiten en als je met feldballe en lukoki gaat spelen krijg je voorzetten van de zijkant dus heb je Hemmen ook nodig.

Hemmen balvast? Vind ik totaal niet. Wil altijd de actie maken, ook al staat er een man in zijn rug. Verder verliest hij bijna elk kopduel.
Beide spitsen hebben op mij een matige indruk gemaakt tijdens de voorbereiding, maar Hemmen leek niet vooruit te branden.
Daar zal hij echt aan moeten werken. Barto is conditioneel veel sterker en met hem is het collectief beter.
Maar Barto is geen killer, wat Hemmen wel weer is.
Blijft ons zwakste positie!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 0517 op augustus 02, 2013, 14:53:36
Starten met Barto in de spits in de Ere-divise....   ;( ;( ;(
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op augustus 02, 2013, 14:56:59
Citaat van: AL op augustus 02, 2013, 12:58:25
Hemmen balvast? Vind ik totaal niet.

...

Was je er vorig seizoen wel bij?   :|
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: AL op augustus 02, 2013, 15:03:47
Citaat van: drg op augustus 02, 2013, 14:56:59
...

Was je er vorig seizoen wel bij?   :|

Jazeker!
Met balvast bedoel ik een spits als Dijkhuizen, maar ook bijvoorbeeld Kolder is hier een mooi voorbeeld van.
Die kunnen een bal goed afschermen en wachten op aansluiting, of kaatsten de bal in 1x terug.
Ondanks dat Hemmen fysiek sterk is, zie ik hem dit niet of veels te weinig doen.
Hemmen krijgt de bal en ondanks een man in de rug probeert hij zich toch om te draaien en een actie te maken.
Als hij in die situaties simpel kaatst of de bal afschermt wordt hij veel effectiever (voor de ploeg).
Overigens is Barto ook niet balvast, maar die zie ik tenminste nog (soms) goed kaatsen.

Heb het in het begin van het seizoen al gezegd dat Hemmen echt een tandje bij moet schakelen om baisspeler te worden en werd toen voor gek verklaard.
Je zou je ook kunnen afvragen waarom de TS met Barto begint.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: piene hassus op augustus 02, 2013, 15:07:28
Hemmen is un slecht anspeulpunt, staat tefaak butenspel, Barto is beter inne kombinatie
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op augustus 02, 2013, 15:10:31
Citaat van: AL op augustus 02, 2013, 15:03:47
Jazeker!
Met balvast bedoel ik een spits als Dijkhuizen, maar ook bijvoorbeeld Kolder is hier een mooi voorbeeld van.
Die kunnen een bal goed afschermen en wachten op aansluiting, of kaatsten de bal in 1x terug.
Ondanks dat Hemmen fysiek sterk is, zie ik hem dit niet of veels te weinig doen.
Hemmen krijgt de bal en ondanks een man in de rug probeert hij zich toch om te draaien en een actie te maken.
Als hij in die situaties simpel kaatst of de bal afschermt wordt hij veel effectiever (voor de ploeg).
Overigens is Barto ook niet balvast, maar die zie ik tenminste nog (soms) goed kaatsen.

Heb het in het begin van het seizoen al gezegd dat Hemmen echt een tandje bij moet schakelen om baisspeler te worden en werd toen voor gek verklaard.
Je zou je ook kunnen afvragen waarom de TS met Barto begint.

Nou ik weet hiet niet hoor, maar ik heb weinig spelers de bal van Hemmen af zien pakken, en in de laatste wedstrijden kwam hij de bal zelf ook halen.

Dan bedoel je denk ik meer iemand zoals de Vries was, bal vasthouden totdat iemand kwam om 'm over te nemen of zelf draaien en knallen, Hemmen is eerder het type dat met bewegingen de tegenstander op het verkeerde been zet maar ook goed kijkt wanneer er een gaatje vrij komt.

Barto heeft die inzicht heel slecht, staat wel minder vaak buitenspel, maar vind qua kracht en balvast Hemmen toch wel met kop en schouders boven Barto staan.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 0517 op augustus 02, 2013, 15:14:45
Citaat van: piene hassus op augustus 02, 2013, 15:07:28
Hemmen is un slecht anspeulpunt, staat tefaak butenspel, Barto is beter inne kombinatie

Barto is ds ook geen spits en zodoende is Hemmen onze enige keus!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: AL op augustus 02, 2013, 15:17:25
Citaat van: 0517 op augustus 02, 2013, 15:14:45
Barto is ds ook geen spits en zodoende is Hemmen onze enige keus!

Daar denkt de TS anders heel anders over!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 0517 op augustus 02, 2013, 16:02:34
Hoe staat het met de verkoop van deze match? Neem aan datcmet het uitverkochte uitvak, vele seizoenkaarthouders en geopende kassa's zondag onze eerste volle bak wordt!?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: punkman op augustus 02, 2013, 16:06:34
Citaat van: 0517 op augustus 02, 2013, 16:02:34
Hoe staat het met de verkoop van deze match? Neem aan datcmet het uitverkochte uitvak, vele seizoenkaarthouders en geopende kassa's zondag onze eerste volle bak wordt!?

Volgens de pagina van NAC komen er maar 260 mee vanuit Breda...
Oh, en 2 fietsers.
Dus nhalen we uitverkocht niet ...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Andre-Lwd op augustus 02, 2013, 16:09:46
Citaat van: 0517 op augustus 02, 2013, 16:02:34
Hoe staat het met de verkoop van deze match? Neem aan datcmet het uitverkochte uitvak, vele seizoenkaarthouders en geopende kassa's zondag onze eerste volle bak wordt!?

Vakantie he, dus er zullen ook seizoenskaarthouders niet aanwezig zijn, zullen misschien wel veel worden doorgegeven maar toch.

Denk rond de 8500 en 9000
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: piene hassus op augustus 02, 2013, 16:33:58
mooi toch
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 02, 2013, 17:24:18
Citaat van: AL op augustus 02, 2013, 15:17:25
Daar denkt de TS anders heel anders over!!

Barto heeft veel kansen nodig, maar wat dacht je van Hemmen de laatste 20 minuten tegen Excelsior: drie grote kansen gemist! Als Adje niet scoort en een of andere blinde Rotterdammer kegelt de bal in de kruising, is hij de gebeten hond. (maar is niet gebeurt: :schaal :schaal :schaal :schaal

Barto prikt zijn eerste kansje tegen de Graafschap er scherp in en maakt daarna in de laatste minuut zijn eerdere fouten goed! Dit was de belangrijkste pot van de laatste 7 wedstrijden.

Barto Hattrick zondag!!! (uit 12 kansen _O_ _O_ _O_)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sccer1986 op augustus 02, 2013, 17:33:50
Morgen met zn allen naar de laatste training voor de wedstrijd van zondag.
Laat de nieuwe spelers weten hoe het hier leeft,wij zijn cambuur, cambuur leeuwarden! Tot morgen 10:30.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCCornjum op augustus 02, 2013, 18:07:01
Citaat van: sccer1986 op augustus 02, 2013, 17:33:50
Morgen met zn allen naar de laatste training voor de wedstrijd van zondag.
Laat de nieuwe spelers weten hoe het hier leeft,wij zijn cambuur, cambuur leeuwarden! Tot morgen 10:30.

Is deze training om 10:30 of net als vandaag eerder?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sccer1986 op augustus 02, 2013, 20:11:38
Ja half 11
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCCornjum op augustus 02, 2013, 20:42:53
Citaat van: sccer1986 op augustus 02, 2013, 20:11:38
Ja half 11

Wat is je bron?
Vandaag is de training ook eerder begonnen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2013, 20:45:26
Het weerbericht voor morgen  :wall
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: gewoon een fan op augustus 02, 2013, 20:45:59
Citaat van: SCCornjum op augustus 02, 2013, 20:42:53
Wat is je bron?
Vandaag is de training ook eerder begonnen.
Het moet niet gekker worden, je moet nu ook al een bron vermelden als je de trainingstijden door geeft  :insane
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 0517 op augustus 02, 2013, 21:20:27
Citaat van: Andre-Lwd op augustus 02, 2013, 16:09:46
Vakantie he, dus er zullen ook seizoenskaarthouders niet aanwezig zijn, zullen misschien wel veel worden doorgegeven maar toch.

Denk rond de 8500 en 9000

Kunnen toch de 9500 zo maar aantikken. Noord is (in de online verkoop) uitverkocht...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op augustus 02, 2013, 21:29:46
Citaat van: 0517 op augustus 02, 2013, 21:20:27
Kunnen toch de 9500 zo maar aantikken. Noord is (in de online verkoop) uitverkocht...

Denk dat je wat te optimistisch bent. 8500 lijkt me realistischer. Maar goed, we zullen zien.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2013, 21:33:14
In de online verkoop waren alleen nog maar kaarten voor vak 1, 22 en 23 te koop. Nu weet ik dat niet alles in de online verkoop komt, maar dit stemt wel hoopvol...

7200 sk's, die normaal gesproken wel meegerekend worden in de toeschouwersaantallen, plus de losse verkoop. 9000 moet mogelijk zijn.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: poelie-lwd op augustus 02, 2013, 21:34:41
Citaat van: Goudvinger op augustus 02, 2013, 10:55:51
Dit is toch niet zo gek gedacht? We moeten niet doen alsof Bijker de reïncarnatie van Jezus Christus is.

Onmogelijk.

Dat is Clint.  :clint
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2013, 21:35:44
Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2013, 21:34:41
Onmogelijk.

Dat is Clint.  :clint

Onjuist!

:clint is de oervader, grootvader en vader van de here Jezus
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: punkman op augustus 02, 2013, 21:39:00
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2013, 21:35:44
Onjuist!

:clint is de oervader, grootvader en vader van de here Jezus

Moet ik mijn lijstje alweer aanpassen...
Dus Clint is oervader, Sandor is god, Dokkumer is jezus en Henk de Jong is petrus.
Is mijn lijstje nu weer juist ?  :devil

Mis ik er nog een paar ...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2013, 21:41:27
Citaat van: punkman op augustus 02, 2013, 21:39:00
Moet ik mijn lijstje alweer aanpassen...
Dus Clint is oervader, Sandor is god, Dokkumer is jezus en Henk de Jong is petrus.
Is mijn lijstje nu weer juist ?  :devil

Mis ik er nog een paar ...
Ik denk altijd dat ik Jezus ben, dus die functie is feitelijk vacant...
Nog een paar discipelen.. Grootenhuis, vd Belt, Jan Bruin, de 12e man...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: punkman op augustus 02, 2013, 21:42:29
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2013, 21:41:27
Ik denk altijd dat ik Jezus ben, dus die functie is feitelijk vacant...
Nog een paar discipelen.. Grootenhuis, vd Belt, Jan Bruin, de 12e man...
Abma ? Grim ?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2013, 21:45:24
Kist er hast wel een biebelboek over skrieve...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: punkman op augustus 02, 2013, 21:49:41
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2013, 21:45:24
Kist er hast wel een biebelboek over skrieve...

En dan die 10 plagen naar dkv.
Binne al 2 of 3 plagen weest nu, nu de rest nog ! :devil



Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2013, 22:01:05
Citaat van: punkman op augustus 02, 2013, 21:49:41
En dan die 10 plagen naar dkv.
Binne al 2 of 3 plagen weest nu, nu de rest nog ! :devil
Die Veenstra gold al voor 4...

Afkoopsom Veenstra 375K
Operationeel verlies 4M
Transfergelden pleite 23M

Soap in dkv ONBETAALBAAR!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCCornjum op augustus 02, 2013, 22:19:19
Citaat van: gewoon een fan op augustus 02, 2013, 20:45:59
Het moet niet gekker worden, je moet nu ook al een bron vermelden als je de trainingstijden door geeft  :insane

Vraag ik jouw wat.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2013, 22:49:50
Citaat van: SCCornjum op augustus 02, 2013, 22:19:19
Vraag ik jouw wat.
Doe even normaal juh, leg een ijskoude fles bier in je nek.. Koel je wat af :devil

Je had toch zelf ook wel na kunnen gaan waarom er vandaag eerder getraind werd? Gezien de voorspellingen voor morgen kun je er op rekenen dat ze weer op de normale tijd trainen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2013, 23:15:04
Onze rollende eeh razende reporter HA van de HaH meldt dat hij niks vernomen heeft van een aangepaste trainingstijd, dus 10:30 blijft staan...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op augustus 03, 2013, 03:32:49
Kan iemand mij ook vertellen waarom Lukoki op de bank begint zondag??? :( :( :(

Meerwaarde die jongen dus vanaf het begin in de basis.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 03, 2013, 06:12:59
Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2013, 03:32:49
Kan iemand mij ook vertellen waarom Lukoki op de bank begint zondag??? :( :( :(

Meerwaarde die jongen dus vanaf het begin in de basis.
Ja schandalig, hij heeft de hele voorbereiding ook al meegedaan en kent exact het systeem wat we spelen inclusief alle variaties. Ook kent hij alle spelers inclusief vriendinnen en eventuele kinderen al...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCCornjum op augustus 03, 2013, 06:31:21
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2013, 22:49:50
Doe even normaal juh, leg een ijskoude fles bier in je nek.. Koel je wat af :devil
Niet alle berichten die hier getypt worden zijn even betrouwbaar, vandaar de vraag.
Zeker dit seizoen wil je niks missen.

excuus aan de supporters die zich aan mijn vraag gestoord  hebben.


Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 03, 2013, 06:37:57
Ik stoor me er niet aan hoor... Moest alleen even "ingrijpen" :koffie

Training nog steeds om 10:30, heeft HdJ gisteren ook nog aangegeven.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCCornjum op augustus 03, 2013, 07:04:09
Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2013, 06:37:57
Ik stoor me er niet aan hoor... Moest alleen even "ingrijpen" :koffie

Training nog steeds om 10:30, heeft HdJ gisteren ook nog aangegeven.

OK smakelijk  :koffie
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: SCCornjum op augustus 03, 2013, 07:07:50
Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2013, 03:32:49
Kan iemand mij ook vertellen waarom Lukoki op de bank begint zondag??? :( :( :(

Meerwaarde die jongen dus vanaf het begin in de basis.

Zit op de bank niet op de tribune Wiekie , dus wie weet.....
Tot zondag, vergeet je je bel niet  8P
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: poelie-lwd op augustus 03, 2013, 10:19:52
Citaat van: punkman op augustus 02, 2013, 21:39:00
Moet ik mijn lijstje alweer aanpassen...
Dus Clint is oervader, Sandor is god, Dokkumer is jezus en Henk de Jong is petrus.
Is mijn lijstje nu weer juist ?  :devil

Mis ik er nog een paar ...

:y

Orakel

;)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 03, 2013, 11:25:15
Citaat van: poelie-lwd op augustus 03, 2013, 10:19:52
:y

Orakel

;)

Sorry Len Cantello


































































:devil
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Lore op augustus 03, 2013, 13:34:00
Heren,

Ik zit in Italië en kan dus niet naar NAC. Kan ik deze wedstrijd gewoon kopen bij Fox? Werkt dat in het buitenland?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Ruppppert op augustus 03, 2013, 13:40:29
Citaat van: Lore op augustus 03, 2013, 13:34:00
Heren,

Ik zit in Italië en kan dus niet naar NAC. Kan ik deze wedstrijd gewoon kopen bij Fox? Werkt dat in het buitenland?
ja via het internet kest hem kijken
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Lore op augustus 03, 2013, 13:42:53
Citaat van: Ruppppert op augustus 03, 2013, 13:40:29
ja via het internet kest hem kijken

:devil
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: michello op augustus 03, 2013, 13:46:10
Opstelling NAC:

Ten Rouwelaar; De Roover, Drost, Kwakman, Van der Weg; Suk, Gilissen, Buijs; Hooi, Schalk, Sarpong.

Erop klappen. Hoeven we niet bang voor te zijn..

Eindelijk gaat het beginnen morgen.
:0= SCC  SCC
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Ticketmaster op augustus 03, 2013, 14:16:22
Morgen vanaf half 11 is een speciale 'Bestelde Seizoenkaarten afhaal kassa' op het kassaplein ingericht.
Deze bevind zich in het hokje van de verkoop tickets west en staat duidelijk aangegeven.

Tevens nog voor alle tribunes kaarten in de verkoop, al is het voor noord - zuid en oost nog een handje vol.
Voor west is geen probleem.

Half 11 gaat het kassaplein open en start de verkoop!

Niels
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 03, 2013, 14:33:13
Top Niels, zal de post even in Nieuws zetten.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:59
Derksen heeft ons ook op winst  |:)
Ik zeg 1-1 maar met een heksenketel word het 2-1  :proost
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Unknown op augustus 03, 2013, 14:35:57
Welke 11 spelen er bij ons? Ik ving vanmorgen op dat makrini niet speelt? Maar een middenveld met dijksta bakker en van moorsel?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Sonnema op augustus 03, 2013, 14:44:18
              Nienhuis,
Droste-Leeuwin-Vd Laan-Bijker

Dijkstra-Bakker-Van Moorsel,

Schokker-Barto -Feldballe.


Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: veroen op augustus 03, 2013, 15:01:56
Hoop zo dat bakker het een beetje trekt tegen sterke kerels buijs en suk....
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: piene hassus op augustus 03, 2013, 15:26:27
wetstryden bekeken hewwende fyn ik Bakker de swakste skakel
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 03, 2013, 15:29:41
Citaat van: piene hassus op augustus 03, 2013, 15:26:27
wetstryden bekeken hewwende fyn ik Bakker de swakste skakel

kan Makrini niet een deel van de wedstrijd spelen?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Unknown op augustus 03, 2013, 15:36:13
Wat is eigenlijk de reden dat makrini niet speelt?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 03, 2013, 15:39:54
Citaat van: Unknown op augustus 03, 2013, 15:36:13
Wat is eigenlijk de reden dat makrini niet speelt?

Ramadan
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: brambo3004 op augustus 03, 2013, 16:29:12
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 03, 2013, 15:39:54
Ramadan

Ik heb er nog niemand over gehoord, maar het is toch belachelijk dat een topsporter meedoet aan die ramadan. Hij wordt betaald door de club, hij is nu ongetwijfeld hopeloos uit vorm en het kost nog weken voor hij weer de oude is. Als hij de ramadan belangrijker vindt dan Cambuur, mag hij wat mij betreft zn salaris terugsturen naar de club.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: moodygrunn op augustus 03, 2013, 16:38:24
Citaat van: brambo3004 op augustus 03, 2013, 16:29:12
Ik heb er nog niemand over gehoord, maar het is toch belachelijk dat een topsporter meedoet aan die ramadan. Hij wordt betaald door de club, hij is nu ongetwijfeld hopeloos uit vorm en het kost nog weken voor hij weer de oude is. Als hij de ramadan belangrijker vindt dan Cambuur, mag hij wat mij betreft zn salaris terugsturen naar de club.

Het heeft ook een voordeel: Je zal Makrini niet 3x per week dronken in de lampen van de mammeloe of de ouwe stoep zien hangen (in tegenstelling tot sommige andere (ex-)voetballers)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: brambo3004 op augustus 03, 2013, 16:50:20
Citaat van: moodygrunn op augustus 03, 2013, 16:38:24
Het heeft ook een voordeel: Je zal Makrini niet 3x per week dronken in de lampen van de mammeloe of de ouwe stoep zien hangen (in tegenstelling tot sommige andere (ex-)voetballers)

Ja, voor de rest is een modelprof. Over zn inzet in het veld heb ik het ook niet. Maar dat Ramadan-gebeuren hoort niet in topsport.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: piene hassus op augustus 03, 2013, 17:00:10
Krek as niet foeballe op sondag
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 03, 2013, 17:03:45
Citaat van: Sonnema op augustus 03, 2013, 14:44:18
              Nienhuis,
Droste-Leeuwin-Vd Laan-Bijker

Dijkstra-Bakker-Van Moorsel,

Schokker-Barto -Feldballe.
Heb te weinig wedstr en trainingen gezien om te oordelen .Weet dat Hemmen vorig seiz ook een slechte voorbereiding had maar in de eerste wedstr na 2 min al een bal in het netje had liggen .Barto is verl seiz goed geeindigd en heeft mij zeer verrast dus ja zeg het maar
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Goudvinger op augustus 03, 2013, 17:08:12
Citaat van: brambo3004 op augustus 03, 2013, 16:50:20
Ja, voor de rest is een modelprof. Over zn inzet in het veld heb ik het ook niet. Maar dat Ramadan-gebeuren hoort niet in topsport.

Sinds wanneer is levensovertuiging ondergeschikt aan 'top'sport? Je kan iemand toch niet verbieden om deel te nemen aan de Ramadan? Dit neigt naar een bord onzin met een vleugje bullshit. Als iemand mee wil doen aan de Ramadan, dan kan ik daar niets anders dan respect voor opbrengen. Je weet dat je er mee te maken krijgt als je spelers met een islamitische achtergrond contracteert.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Bascambuur op augustus 03, 2013, 17:18:03
Citaat van: Goudvinger op augustus 03, 2013, 17:08:12
Sinds wanneer is levensovertuiging ondergeschikt aan 'top'sport? Je kan iemand toch niet verbieden om deel te nemen aan de Ramadan? Dit neigt naar een bord onzin met een vleugje bullshit. Als iemand mee wil doen aan de Ramadan, dan kan ik daar niets anders dan respect voor opbrengen. Je weet dat je er mee te maken krijgt als je spelers met een islamitische achtergrond contracteert.
Religie bedoel je? Dat is geen vleugje hoor, maar een complete bak vol.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: brambo3004 op augustus 03, 2013, 17:20:15
Citaat van: Goudvinger op augustus 03, 2013, 17:08:12
Sinds wanneer is levensovertuiging ondergeschikt aan 'top'sport? Je kan iemand toch niet verbieden om deel te nemen aan de Ramadan? Dit neigt naar een bord onzin met een vleugje bullshit. Als iemand mee wil doen aan de Ramadan, dan kan ik daar niets anders dan respect voor opbrengen. Je weet dat je er mee te maken krijgt als je spelers met een islamitische achtergrond contracteert.

Ik wil em ook niet de ramadan verbieden, maar als hij Cambuur niet kan geven waar hij voor is aangenomen, moet hij ook niet het salaris willen vangen. Maar je hebt gelijk dat zoiets bepalend kan zijn voor de keuze van een club om een moslim-speler te halen. Net zoals het ook een grote rol speelt als een speler meedoet aan de Afrika Cup en de club daardoor weinig aan die speler heeft voor een lange tijd. Makrini/Cambuur heeft mazzel dat de ramadan grotendeels in de voorbereiding valt en niet midden in het seizoen, zoals een paar jaar geleden het geval was.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op augustus 03, 2013, 17:22:08
Citaat van: Goudvinger op augustus 03, 2013, 17:08:12
Sinds wanneer is levensovertuiging ondergeschikt aan 'top'sport? Je kan iemand toch niet verbieden om deel te nemen aan de Ramadan? Dit neigt naar een bord onzin met een vleugje bullshit. Als iemand mee wil doen aan de Ramadan, dan kan ik daar niets anders dan respect voor opbrengen. Je weet dat je er mee te maken krijgt als je spelers met een islamitische achtergrond contracteert.

Ik denk dat het eerder te maken heeft met het feit dat hij betaald wordt om te werken en dat hij nu niet 'kan' werken door de ramadan, sorry hoor maar daar hoef ik bij mijn werkgever niet over te beginnen als ik moslim was. Dit is geen basisschool waar ze eerder weg mogen of niet op hoeven komen te dagen.

Geloofsovertuiging hoor je thuis te laten en niet mee te nemen naar je werk (reden dat ik ook nooit op CDA of CU zal stemmen).
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Supersub op augustus 03, 2013, 17:29:56
Grote onzin. Makrini speelt niet omdat de trainers andere keuzes maken. Makrini speelt altijd ook tijdens de ramadan. Als je hem nu spreekt dan is hij teleurgesteld dat hij niet speelt. Niks met ramadan te maken. Alle voorgaande seizoenen was de ramadan in augustus en ook toen speelde hij. dus ik betwijfel het zwaar of het door de ramadan komt.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: brambo3004 op augustus 03, 2013, 17:31:53
Prima, dan neem ik dat van jou aan, maar iemand in de ramadan kan niet de vorm hebben van iemand die daar niet aan doet. Voorgaande seizoenen was hij dan nog steeds de beste op zijn positie.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: oldehove op augustus 03, 2013, 17:46:59
http://www.youtube.com/watch?v=TrXiXjBktTE


NAC fietsers vertrekken bij NAC museum naar Cambuur

Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Unknown op augustus 03, 2013, 17:48:22
Citaat van: Supersub op augustus 03, 2013, 17:29:56
Grote onzin. Makrini speelt niet omdat de trainers andere keuzes maken. Makrini speelt altijd ook tijdens de ramadan. Als je hem nu spreekt dan is hij teleurgesteld dat hij niet speelt. Niks met ramadan te maken. Alle voorgaande seizoenen was de ramadan in augustus en ook toen speelde hij. dus ik betwijfel het zwaar of het door de ramadan komt.

Heb te weinig van de voorbereiding gezien om te kunnen oordelen, maar volgens de ts is Dijkstra momenteel dus beter?
Nou ja wel zullen zien of de ramadan te maken heeft, als hij volgende week weer speelt lijkt het er wel op.
Makrini zag ik op voorhand als 1 van onze spelers die de eredivisie wel aan zou kunnen..en nu speelt ie niet.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 03, 2013, 18:09:41
Citaat van: oldehove op augustus 03, 2013, 17:46:59
http://www.youtube.com/watch?v=TrXiXjBktTE


NAC fietsers vertrekken bij NAC museum naar Cambuur
Waar geven we hun de mokers van '92 retour? :devil
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Supersub op augustus 03, 2013, 18:14:13
Citaat van: Unknown op augustus 03, 2013, 17:48:22
Heb te weinig van de voorbereiding gezien om te kunnen oordelen, maar volgens de ts is Dijkstra momenteel dus beter?
Nou ja wel zullen zien of de ramadan te maken heeft, als hij volgende week weer speelt lijkt het er wel op.
Makrini zag ik op voorhand als 1 van onze spelers die de eredivisie wel aan zou kunnen..en nu speelt ie niet.

ik zou zeggen schiet hem morgen na de wedstrijd even aan om het zeker te weten. Ik vind het ook gek dat onze beste speler van het seizoen nu ineens niet speelt. Morgen maar gaan kijken hoe het ons vergaat en of we de punten hier houden. Want het is mogelijk!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: piene hassus op augustus 03, 2013, 18:50:28
bitsje meer fertrouwen inne TS tone! miskien taktiese redenen
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op augustus 03, 2013, 19:33:06
het zou fantastisch zijn als Cambuur meteen 3 punten binnenhaalt.
Dan ben je meteen van die "0" af.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Lore op augustus 03, 2013, 20:07:03
Citaat van: brambo3004 op augustus 03, 2013, 17:20:15
Ik wil em ook niet de ramadan verbieden, maar als hij Cambuur niet kan geven waar hij voor is aangenomen, moet hij ook niet het salaris willen vangen. Maar je hebt gelijk dat zoiets bepalend kan zijn voor de keuze van een club om een moslim-speler te halen. Net zoals het ook een grote rol speelt als een speler meedoet aan de Afrika Cup en de club daardoor weinig aan die speler heeft voor een lange tijd. Makrini/Cambuur heeft mazzel dat de ramadan grotendeels in de voorbereiding valt en niet midden in het seizoen, zoals een paar jaar geleden het geval was.

Dan zou je eigenlijk boos moeten zijn op de club, want welke werknemer gaat nu zeggen dat hij iets niet wil verdienen?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: brambo3004 op augustus 03, 2013, 20:44:43
Citaat van: Lore op augustus 03, 2013, 20:07:03
Dan zou je eigenlijk boos moeten zijn op de club, want welke werknemer gaat nu zeggen dat hij iets niet wil verdienen?

Ach boos is een groot woord. Ik vind het raar dat dit soort dingen nog kunnen in deze tijd. Dr staat wel het één en ander op het spel.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: poelie-lwd op augustus 03, 2013, 21:04:30
Citaat van: michello op augustus 03, 2013, 13:46:10
Opstelling NAC:

Ten Rouwelaar; De Roover, Drost, Kwakman, Van der Weg; Suk, Gilissen, Buijs; Hooi, Schalk, Sarpong.

Erop klappen. Hoeven we niet bang voor te zijn..

Eindelijk gaat het beginnen morgen.
:0= SCC  SCC

Tja, ik wordt hier echt niet warm of koud van. Zaak is om Hooi en Sarpong te elimineren. Met Droste en Bijker is dat prima op te lossen. Schalk is beweeglijk maar veel te licht voor eredivisiebegrippen. Joey Suk is de diepgaande middenvelder maar zeer beperkt qua techniek en het kiezen van het juiste moment om diep te gaan. Centraal achterin en op de linksback liggen onze kansen. Kwakman en Drost zijn statisch en niet echt kopsterk, hier moet Barto en evt Hemmen van kunnen profiteren. Van der Weg vind ik helemaal een pannekoek. Als Schokker hem de eerste helft kan doldraaien is het daarna aan Lukoki om de genadeklap(pen) toe te brengen.

Ik heb er alle vertrouwen in!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 03, 2013, 21:19:36
Hest dit in dien slaap allemaal doordacht? Salt sien dat juist vd weg heel goed is  :proost
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op augustus 03, 2013, 21:29:44
ik hoorde dat el makrini tijdens de ramadan beperkt wel eet en drinkt ivm de training en je later dat soort dingen in kunt halen.

denk dat de ts gewoon de keuze maakt voor Dijkstra op het middenveld omdat hij fysiek sterker is en een goede lange bal
heeft iets wat el makrini niet heeft.el makrini is dan weel wat pittiger in de duels en iets sneller.dijkstra vond ik vooral in
de wedstrijd tegen sparta erg sterk.
we hebben iedr1 nodig want Dijkstra speelt geen 90 minuten en dan makrini er mooi in en ook lukoki en hemmen zullen
er vast in komen.

trouwens de uren aant aftellen richting half 1 morgen na 13 jaar weer ere div voetbal in Leeuwarden ole
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 03, 2013, 21:32:14
dat van Dijkstra had ik hier ook al vermeld .Vond Makrini vooral aan de bal niet sterk .Dijkstra juist wel
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op augustus 03, 2013, 21:46:17
Citaat van: sunderland op augustus 03, 2013, 17:03:45
Heb te weinig wedstr en trainingen gezien om te oordelen .Weet dat Hemmen vorig seiz ook een slechte voorbereiding had maar in de eerste wedstr na 2 min al een bal in het netje had liggen .Barto is verl seiz goed geeindigd en heeft mij zeer verrast dus ja zeg het maar

doen ze gewoon om hemmen te prikkelen en die pakt dat goed op
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 04, 2013, 00:02:12
 :0= matchday!!!! Eredivisie oleeee
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: jamesbond op augustus 04, 2013, 00:05:42
it's fucking matchday :proost  |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 666 op augustus 04, 2013, 00:15:18
Wedstrijddag  |:)

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar hier zit iemand al aan een vroege  :ams ontbijt...  :insane
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 04, 2013, 00:18:14
Het moet nog ff wennen, maar MATCHDAY idd |:) |:)

Gvd de wekker zetten voor een wedstrijd van SCC... Is dat ff vreemd :insane
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: oldehove op augustus 04, 2013, 00:21:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 04, 2013, 00:18:14


Gvd de wekker zetten voor een wedstrijd van SCC... Is dat ff vreemd :insane

Is wel even wennen!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Viper op augustus 04, 2013, 00:34:56
 :0= YES! It's fucking matchday!
Titel: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 04, 2013, 05:28:18
Begreep dat Mercurius door Eredivisie rechten geen verslag meer mag doen, of ben ik verkeerd geïnformeerd?

Ik moet vandaag ook missen, dus lees graag de mogelijkheden hoe ik de match online kan volgen (naast Twitter)

Forza Cambuur!!! En de groeten uit Sri Lanka :)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op augustus 04, 2013, 05:57:49
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 04, 2013, 05:28:18
Begreep dat Mercurius door Eredivisie rechten geen verslag meer mag doen, of ben ik verkeerd geïnformeerd?

Ik moet vandaag ook missen, dus lees graag de mogelijkheden hoe ik de match online kan volgen (naast Twitter)

Forza Cambuur!!! En de groeten uit Sri Lanka :)

via omroep friesland radio wel
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op augustus 04, 2013, 05:58:22
MATCHDAY GAS GEVEN EN OPVRETE DAT NAC,,,,SCC SCC
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 04, 2013, 05:58:28
Omroep friesland doet ook radio verslag van de wedstrijd via de radio, en dus ook via web radio via de website :proost |:) |:) |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Len Cantello op augustus 04, 2013, 07:28:14
Matchday....

:0= WIJ WINNEN!!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: poelie-lwd op augustus 04, 2013, 07:33:28
Citaat van: sunderland op augustus 03, 2013, 21:19:36
Hest dit in dien slaap allemaal doordacht? Salt sien dat juist vd weg heel goed is  :proost

Ja vast.

:proost
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op augustus 04, 2013, 08:05:31
Godverdomme ben nog nooit su vroeg wakker weest op zondag  :insane
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 04, 2013, 08:09:28
Citaat van: drg op augustus 03, 2013, 17:22:08
Ik denk dat het eerder te maken heeft met het feit dat hij betaald wordt om te werken en dat hij nu niet 'kan' werken door de ramadan, sorry hoor maar daar hoef ik bij mijn werkgever niet over te beginnen als ik moslim was. Dit is geen basisschool waar ze eerder weg mogen of niet op hoeven komen te dagen.

Geloofsovertuiging hoor je thuis te laten en niet mee te nemen naar je werk (reden dat ik ook nooit op CDA of CU zal stemmen).

Men weet wanneer men een moslim in dienst neemt hij deelneemt aan de ramadan, dat hij minder inzetbaar is.  Op de meeste werkplekken wordt hier rekening mee gehouden.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 04, 2013, 08:15:31
Citaat van: drg op augustus 04, 2013, 08:05:31
Godverdomme ben nog nooit su vroeg wakker weest op zondag  :insane

Ik was half 6 al klaar wakker :wall

Maar nog ffies en dan gaan we  :0= voor |:) |:) |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op augustus 04, 2013, 08:22:27
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 04, 2013, 08:09:28
Men weet wanneer men een moslim in dienst neemt hij deelneemt aan de ramadan, dat hij minder inzetbaar is.  Op de meeste werkplekken wordt hier rekening mee gehouden.

Maar ik vind dat een regeling die er niet zou moeten zijn, ik heb niks tegen moslims maar zoiets als onderdeel van je geloof wat een redelijk groot deel van het jaar in beslag neemt vind ik niet iets realistisch om als werkgever rekening meet houden, mensen kiezen immers zelf of ze ergens in geloven en aan de ramadan meedoen en dit is geen islamitisch land, zij zouden rekening moeten houden met onze cultuur, en minder andersom.

Maar zoals ik begreep had dat geen invloed op de keuze van de TS dus dit kan achterwege blijven.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 04, 2013, 09:01:20
Citaat van: drg op augustus 04, 2013, 08:22:27
Maar ik vind dat een regeling die er niet zou moeten zijn, ik heb niks tegen moslims maar zoiets als onderdeel van je geloof wat een redelijk groot deel van het jaar in beslag neemt vind ik niet iets realistisch om als werkgever rekening meet houden, mensen kiezen immers zelf of ze ergens in geloven en aan de ramadan meedoen en dit is geen islamitisch land, zij zouden rekening moeten houden met onze cultuur, en minder andersom.

Maar zoals ik begreep had dat geen invloed op de keuze van de TS dus dit kan achterwege blijven.

Klopt en politiek op de vroege morgen is mijn ding ook niet  :proost
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2013, 09:54:09
het word een zeer lastige wedstr
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op augustus 04, 2013, 09:55:36
voor nac wel ja
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: AL op augustus 04, 2013, 09:59:05
Citaat van: sunderland op augustus 04, 2013, 09:54:09
het word een zeer lastige wedstr

Wedstrijden als deze moet je eigenlijk winnen. Nac is geen hoogvlieger.
Gisteren nec gezien en dat is echt een degradatiekandidaat.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 04, 2013, 10:18:46
Citaat van: AL op augustus 04, 2013, 09:59:05
Wedstrijden als deze moet je eigenlijk winnen. Nac is geen hoogvlieger.
Gisteren nec gezien en dat is echt een degradatiekandidaat.
1zwaluw....
Pas over maandjw of 2 weet je wie er degradatiekandidaat zijn
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: gobo op augustus 04, 2013, 10:20:40
Citaat van: sunderland op augustus 04, 2013, 09:54:09
het word een zeer lastige wedstr

Ach, dat is al jaren elke wedstrijd, dus wat dat betreft veranderd er niet zoveel.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 11:07:15
Ik wens iedereen hierbij een zeer gelukkig en voorspoedig nieuw seizoen :y

Ik ben echt bloedzenuwachtig :y
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Supersub op augustus 04, 2013, 11:22:47
5 bussen met Nac supporters in aantocht! Wat zullen zij een zware terugreis hebben!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: John Hiatt op augustus 04, 2013, 11:33:05
Barto in de spits, Hemmen op de bank. Onbegrijpelijk!
Makrini op de bank, dat snap ik weer wel.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: papier op augustus 04, 2013, 12:04:18
Uitverkocht? Helaas niet aanwezig ivm vakantie maar gekeken wordt er wel
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Lore op augustus 04, 2013, 12:40:10
Citaat van: papier op augustus 04, 2013, 12:04:18
Uitverkocht? Helaas niet aanwezig ivm vakantie maar gekeken wordt er wel

Hey papier? Hoe zie jij het san want ik krijg het niet voor elkaar?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Tanjajeah op augustus 04, 2013, 13:32:31
Na 45 minuten NAC kun je stellen dat het Cambuur het in de 1e helft ontbreekt aan stootkracht. Tot de 16 voetballen we aardig mee, maar daar stokt het dan ook. Eerste doelpoging (dus nog niet eens een kans) is een schot van Dijkstra die driehuizen over gaat. Hopelijk zorgt Lukoki voor meer dreiging.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Lore op augustus 04, 2013, 13:33:34
Citaat van: Tanjajeah op augustus 04, 2013, 13:32:31
Na 45 minuten NAC kun je stellen dat het Cambuur het in de 1e helft ontbreekt aan stootkracht. Tot de 16 voetballen we aardig mee, maar daar stokt het dan ook. Eerste doelpoging (dus nog niet eens een kans) is een schot van Dijkstra die driehuizen over gaat. Hopelijk zorgt Lukoki voor meer dreiging.

Eigenlijk was dit wat ook al bleek uit de voorbereiding! Hopen op de tweede helft!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 13:34:10
Citaat van: Lore op augustus 04, 2013, 12:40:10
Hey papier? Hoe zie jij het san want ik krijg het niet voor elkaar?

Ik heb je in een persoonlijk bericht een stream gestuurd die werkt, succes
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Tanjajeah op augustus 04, 2013, 14:35:10
Her eerste punt is binnen, 1e helft onwennig en vlak. 2e helft al een stuk beter. De beweegredenen om Barto in de spits te zetten (meer voetbal?)in plaats van Hemmen snap ik niet. Hij was met afstand de slechtste man van het veld. Met Hemmen heb je power, een aanspeelpunt, iemand die een bal vasthoudt. Barto heeft geen van die 3 eigenschappen. Ook toen hij een linie terugzakte, toen Hemmen erin kwam, leed hij veel balverlies. Terwijl Hemmen juist een goede indruk maakte in die laatste 20 minuten.

Verdedigend zat het goed in mekaar. NAC heeft 2 goede kansen gehad, Schalk in de eerste en Hooi in de tweede helft. Nee, het 'probleem' ligt voorin. In de eerste helft maar 1 doelpoging, in de 45e minuut van Dijkstra notabene. Scoren lijkt dus een probleem te zijn. Ik zou om te beginnen Barto vervangen door Hemmen, scheelt al een slok op een borrel. En Lukoki is een grootste aanwinst, das duidelijk. Verder vielen positief op: Leeuwin (ervaren en solide) en Schokker. Ook Makrini viel goed in!

Al met al; genoeg verbeterpunten nog, maar het eerste punt is er. Een aanvallende versterking zou echter geen overbodige luxe zijn!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: FrancoLWD op augustus 04, 2013, 14:36:43
Wat een geweldig ventsje die Lukoki, die wil hier nooit meer fut
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2013, 14:37:50
Citaat van: Tanjajeah op augustus 04, 2013, 14:35:10
Her eerste punt is binnen, 1e helft onwennig en vlak. 2e helft al een stuk beter. De beweegredenen om Barto in de spits te zetten (meer voetbal?)in plaats van Hemmen snap ik niet. Hij was met afstand de slechtste man van het veld. Met Hemmen heb je power, een aanspeelpunt, iemand die een bal vasthoudt. Barto heeft geen van die 3 eigenschappen. Ook toen hij een linie terugzakte, toen Hemmen erin kwam, leed hij veel balverlies. Terwijl Hemmen juist een goede indruk maakte in die laatste 20 minuten.

Verdedigend zat het goed in mekaar. NAC heeft 2 goede kansen gehad, Schalk in de eerste en Hooi in de tweede helft. Nee, het 'probleem' ligt voorin. In de eerste helft maar 1 doelpoging, in de 45e minuut van Dijkstra notabene. Scoren lijkt dus een probleem te zijn. Ik zou om te beginnen Barto vervangen door Hemmen, scheelt al een slok op een borrel. En Lukoki is een grootste aanwinst, das duidelijk. Verder vielen positief op: Leeuwin (ervaren en solide) en Schokker. Ook Makrini viel goed in!

Al met al; genoeg verbeterpunten nog, maar het eerste punt is er. Een aanvallende versterking zou echter geen overbodige luxe zijn!

Hemmen was goed , maar te makkelijk om Barto de slechtste te noemen. Vond dat hij het bes aardig deed. Vond Droste, Feldballe en Schokker ook niet echt overtuigen. Voor mij was motm Nienhuis, vooral bij de 1 tegen 1 met Hooi.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Jules058 op augustus 04, 2013, 14:43:57
Ik kon de wedstrijd helaas niet zien, kan niet wachten tot studiovoetbal begint!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2013, 14:44:38
Citaat van: zeewolde op augustus 04, 2013, 14:37:50
Hemmen was goed , maar te makkelijk om Barto de slechtste te noemen. Vond dat hij het bes aardig deed. Vond Droste, Feldballe en Schokker ook niet echt overtuigen. Voor mij was motm Nienhuis, vooral bij de 1 tegen 1 met Hooi.

Man, Barto was echt een drama. Volgens mij heeft Hemmen in zijn invalbeurt maar ballen gekaatst/vastgehouden dan Barto in de hele wedstrijd. Ik hoop echt dat tegen Roda Hemmen er gewoon in staat. Nienhuis maakte inderdaad een zeer betrouwbare indruk, uitstekende keeper voor ons!

Ik vond verder dat we aardig voetbalden, maar net als in de voorbereiding werden er te weinig kansen gecreeerd. In de tweede helft waren we met Lukoki en later Hemmen wel iets gevaarlijker, dus als iedereen na een paar wedstrijden een beetje op stoom is gekomen gaat dat vast wel goed komen. En nog hopen op Adje, die staat er vandaag niet in bij Vitesse (of is hij nog geblesseerd?).

De verdediging was zeer solide! Eigenlijk alle vier een prima wedstrijd. Als die andere centrale verdediger er van de week ook nog bijkomt hebben we gewoon een goede achterste linie.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Jules058 op augustus 04, 2013, 14:48:12
Het is jammer dat cambuur niet gewonnen heeft, Anderzijds is het wel een concurrent die niet uit loopt. Ik heb de wedstrijd niet gezien maar ben trots op ons eerste punt.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op augustus 04, 2013, 14:54:23
Citaat van: zeewolde op augustus 04, 2013, 14:37:50
Hemmen was goed , maar te makkelijk om Barto de slechtste te noemen. Vond dat hij het bes aardig deed. Vond Droste, Feldballe en Schokker ook niet echt overtuigen. Voor mij was motm Nienhuis, vooral bij de 1 tegen 1 met Hooi.

Welke wedstrijd heb jij gekeken? Barto best aardig? In de spits speelde hij matig, op de 10 werkelijk dramatisch. Voor mij onbegrijpelijk waarom oepie niet op 10 wordt gezet en barto op rb na de wissel van van moorsel
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: kgscc op augustus 04, 2013, 14:55:37
Voetbalzone.nl

Eredivisieavontuur SC Cambuur begint met remise
Zondag, 4 augustus 2013 om 14:22
/
SC Cambuur-Leeuwarden is het avontuur op het hoogste niveau gestart met een remise. NAC Breda werd in een middelmatige ontmoeting van het scoren afgehouden, terwijl de thuisploeg ook zelf het net niet wist te vinden: 0-0. Daarmee blijven de Friezen drie Eredivisiduels op rij zonder nederlaag; voor de club dertien jaar geleden via de nacompetitie degradeerde, werden de laatste twee duels winnend afgesloten.
Voor het eerst sinds 14 augustus 2000 mocht Cambuur zijn opwachting maken in de Eredivisie en dat ging de promovendus afhankelijk goed af. De bedrijvige Alex Schalk was namens de bezoekers uit Breda weliswaar de eerste die gevaar stichtte, maar na die vroege poging van de NAC-aanvaller greep de thuisploeg voorzichtig het initiatief. Het overwicht leverde echter weinig op en na zeventien minuten waren het de meer ervaren gasten die de enige échte kans van de eerste helft creëerden. Elson Hooi vond met een prima voorzet Schalk, die van dichtbij hard op de lat kopte. Eredivisie-debutant Joey Suk mikte de rebound vervolgens hard over.
Die opleving deed echter niks af aan de bedenkelijke amusementswaarde. De thuisploeg ontbrak het aan klasse en vernuft om de opponent het vuur aan de schenen te leggen, terwijl NAC zonder Anthony Lurling voorin ook moeite had om het verschil te maken. De routinier begon op de bank vanwege zijn hekel aan het spelen op kunstgras. Op slag van rust poogde Mart Dijkstra namens de thuisploeg toch nog iets te proberen, maar het schot van afstand van de aanvoerder verdween, symptomatisch, hoog over het doel van Jelle ten Rouwelaar.
/
Na de pauze gooide met name de thuisploeg iets van de schroom van zich af, waarmee het duel zich ontwikkelde tot een boeiender schouwspel. Het leidde echter ook tot meer ruimte achterin bij de ploeg van Dwight Lodeweges, die dat na acht minuten spelen in de tweede helft bijna moest bekopen met een tegentreffer. Hooi ontsnapte aan de aandacht van zijn bewakers en kon alleen af op doelman Leonard Nienhuis, die echter uitstekende zijn doel verkleinde en de aanvaller naar de buitenkant dwong. Daarmee was de kans verkeken.
Cultheld Oebele Schokker liet zich vervolgens gelden aan de andere kant van het veld. Na een uitstekende actie en dito voorzet vond hij bijna Martijn Barto, die echter net niet bij de bal kon. Enkele minuten later viel een verdwaalde voorzet van zijn voet bijna binnen. NAC, waar Lurling inmiddels binnen de lijnen stond en daarmee zijn tweehonderdste optreden voor de club mocht afvinken, stelde daar in het restant van de wedstrijd weinig tegenover. Cambuur was daarentegen nog wel een paar keer dreigend, met name via invaller Jody Lukoki. Lucas Bijker en Michiel Hemmen konden het prima voorbereidende werk van de Ajax-huurling echter geen passend vervolg geven. In de slotfase maakte Ten Rouwelaar ook nog een schot van Schokker onschadelijk, waardoor de 0-0 ongewijzigd bleef.

Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2013, 15:03:56
Citaat van: Yellow Army op augustus 04, 2013, 14:54:23
Welke wedstrijd heb jij gekeken? Barto best aardig? In de spits speelde hij matig, op de 10 werkelijk dramatisch. Voor mij onbegrijpelijk waarom oepie niet op 10 wordt gezet en barto op rb na de wissel van van moorsel

Dus al die veel te diepe ballen van Schokker vond je wel goed?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op augustus 04, 2013, 15:10:53
Citaat van: zeewolde op augustus 04, 2013, 15:03:56
Dus al die veel te diepe ballen van Schokker vond je wel goed?

Daarom oepie dus ook op de 10, daar rendeert hij in mijn ogen veel beter en barto met zijn loopvermogen op de rechterflank.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 04, 2013, 15:17:10
Spannende wedstrijd zeg... mo mag er van mij inblijven net zoals hemmen... as de spelers lm hemmem heen iets dichter bij hem gaan staan heb je er veel rendement van.. barto hard gewerkt maar kwam erg tekort.. die makrini lkkr 1 x raken .. motm voor mij leeuwin. Wat een rust en degelijkheid!
Qua voetba/strijd/passiel meer verdient , qua kansen absoluut niet.

Bedankt voor de heerlijke sfeer ook!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: De Gast op augustus 04, 2013, 15:20:40
Heerlijke voetbalmiddag. We hadden de pot kunnen pakken maar te weinig stootkracht voorin.. maar misschien ook wel van het midden uit te weinig ondersteuning. Er moet toch ook iemand vandaar gevaarlijk kunnen worden.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2013, 15:22:28
Citaat van: Yellow Army op augustus 04, 2013, 15:10:53
Daarom oepie dus ook op de 10, daar rendeert hij in mijn ogen veel beter en barto met zijn loopvermogen op de rechterflank.

ok zo had ik het niet begrepen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 04, 2013, 15:26:24
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2013, 14:44:38
En nog hopen op Adje, die staat er vandaag niet in bij Vitesse (of is hij nog geblesseerd?).

Hij is inderdaad nog geblesseerd evenals Kakuta maar denk niet dat hij nog komt want de flanken spelen wel goed! Een killer in de spits hebben we nodig want man man die Barto zeg  :zucht
Hemmen er maar weer in net als El Makrini, Dat brengt een hoop meer rust en voetbal in de ploeg! Achterste linie was prima  :thumbsup Weinig weggegeven maar het ontbreekt aan durf en schietkracht

Tot aan de 16 was het goed maar dan weer dat balletje terug in plaats van uithalen... Ik dacht dat Dwight ons wat anders had beloofd? Veel uitglijders ook in het begin en ik vreesde dat de pijp al leeg was naar 20 minuten maar dat viel mee! Hier moet wel aan gewerkt worden wat Dijkstra en Droste hadden al kramp..

De sfeer was fantastisch en wat een geweldig mantsje is die Lukoki  |:) Ik zie het wel zitten hoor als Ritzmaier er nog bij komt net als de verdediger! Bij Adje heb ik me al neer gelegd!

Kippenvel bij de opkomst en 0.0 is een goed resultaat! We staan 8e! Hahaha! Hele wedstrijd vol zenuwen!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Cambuur058 op augustus 04, 2013, 15:26:40
Feldballe niet overtuigend??? vond het zéer jammer dat hij gewisseld werd
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 04, 2013, 15:27:12
Twee puntjes... Iets hogere handelingssnelheid en meer scorend vermogen. Kunnen we dat voor elkaar krijgen dan blijven we fluitend in de Eredivisie. Veel mogelijkheden smoren in de kiem omdat er nét niet snel genoeg geageerd wordt.

Verder passie, strijd en de durf om te voetballen :thumbsup! En de twaalfde man ook een dikke prima!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 04, 2013, 15:29:03
Feldballe speelde prima, Goede aannames maar soms ongelukkig door te snel willen
Speelt wel erg goed met 1 balcontact
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 15:33:22
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 04, 2013, 15:29:03
Feldballe speelde prima, Goede aannames maar soms ongelukkig door te snel willen
Speelt wel erg goed met 1 balcontact

Vond hem wat angstig spelen, veel meer durf bij Lukoki en ook Oebele (en dan kan het ook eens mis gaan...)

Geweldige sfeer (alleen na de kansen van NAK in de 1ste helft leek het stadion wat stil te vallen). Ik heb genoten van de 2de helft, bedankt vanuit Slowakije _O_ _O_
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: oldehove op augustus 04, 2013, 15:35:01
Volgensmij dacht iedereen dat NAK 0-1 voor stond toen hun scoorden (werd wel afgekeurd)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 15:36:53
Citaat van: Dokkumer op augustus 04, 2013, 15:27:12
Twee puntjes...

En de twaalfde man ook een dikke prima!


1 punt toch, of extra punt voor 12de man?? 8P
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2013, 15:46:51
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 15:36:53

1 punt toch, of extra punt voor 12de man?? 8P

Hij bedoelde 2 punten van aandacht.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2013, 15:47:41
CiteerPunt met passie voor Cambuur
Van onze Telesportredactie



LEEUWARDEN -
In een zonnig en kolkend stadion heeft SC Cambuur zijn rentree in de eredivisie luister bijgezet met een punt. De Leeuwarders wisten zich gesteund door het fanatieke thuispubliek goed staande te houden tegen NAC Breda: 0-0.




Het spel golfde in het Cambuurstadion negentig minuten lang op en neer en was ondanks het ontbreken van echte kansen bij vlagen best aantrekkelijk.

Elson Hooi was namens NAC het dichtst bij een doelpunt. In zijn poging om Cambuur-doelman Leonard Nienhuis aan het begin van de tweede helft voorbij te spelen, faalde de buitenspeler echter opzichtig.

Namens de thuisploeg nam Lucas Bijker de beste kans voor zijn rekening. De verdediger schoot na een voorzet van debutant Jody Lukoki rakelings naast.

Lukoki

De Cambuur-fans gaven diezelfde Lukoki, gehuurd van Ajax, een waar heldenwelkom. De naam van de aanvaller, die op de bank begon, werd de gehele wedstrijd gescandeerd. Toen de vliegensvlugge buitenspeler na rust binnen de lijnen kwam, werden al zijn balcontacten luid bejubeld.

Met zijn dribbels was Lukoki, die tot man van de wedstrijd werd gekozen, ook een van de gevaarlijkste spelers aan Cambuur-kant. Al kon ook hij niet voorkomen dat de brilstand tot het laatste fluitsignaal op het scorebord bleef staan.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Len Cantello op augustus 04, 2013, 15:47:51
Leeuwin was voor mij de MOTM, samen met Dijkstra (wat is die jongen vooruitgegaan, zeg). Lukoki (op West noemen ze 'm al liefkozend Loeki) ook een dikke prima. Iedereen was wat mij betreft wel lekker bezig, al vrees ik dat Bakker, Oep en Barto snel hun basisplaatsen kwijt zullen zijn.... Ben tevreden met het punt.

Sfeer was over het algemeen goed, maar nog lang niet zo als het moet (2 x 45 min vol gas).

Vrijdag zijn de vlaaivretende moffen aan de beurt.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 04, 2013, 15:50:11
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 15:33:22
Vond hem wat angstig spelen, veel meer durf bij Lukoki en ook Oebele (en dan kan het ook eens mis gaan...)

Geweldige sfeer (alleen na de kansen van NAK in de 1ste helft leek het stadion wat stil te vallen). Ik heb genoten van de 2de helft, bedankt vanuit Slowakije _O_ _O_

Was denk ik geïmponeerd Kuzma! Net als wij allemaal denk ik; Ut is even wennen die ED hahaha |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 04, 2013, 15:52:32
Citaat van: zeewolde op augustus 04, 2013, 15:46:51
Hij bedoelde 2 punten van aandacht.

:y
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: speculeter op augustus 04, 2013, 15:54:10
Zulke wedstrijden als vandaag zullen we meer zien.
keeper:prima
achterhoede, ook prima.
op middenveld vond ik van moorsel tegenvallen
het lijkt alsof het een tandje te snel gaat
voor hem.
feldballe voorin viel me zeker niet tegen.
erg snel ook.
samen met lukoki hebben we nu 2 zeer snelle
vleugelspitsen, iets waar we in de uitwedstrijden nog
veel plezier van kunnen beleven.
al met al zeer volwassenen gevoetbald.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 04, 2013, 15:55:13
Met Hemmen erbij ging het een stuk beter. Snap echt niet wat Barto in de punt deed vandaag.
Zal volgende week wel weer gewoon daar staan...

Wil verder niet lullig doen, maar GAE speelt Utrecht helemaal weg..!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Len Cantello op augustus 04, 2013, 15:58:26
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/scheerenveen/21784216/__Friese_derby_met_rood_omcirkeld__.html
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 04, 2013, 15:58:40
Op dit moment schat ik Utrecht ook niet bepaald hoog in... Zegt me nog vrij weinig over de sterkte van de Eagles.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 16:00:27
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 04, 2013, 15:50:11
Was denk ik geïmponeerd Kuzma! Net als wij allemaal denk ik; Ut is even wennen die ED hahaha |:)

En we gaan er nu heel snel aan wennen. Al drie wedstrijden op rij ongeslagen in de ere!!! las ik! Nieuw record?? :_schater
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2013, 16:01:02
Citaat van: Timmie op augustus 04, 2013, 15:55:13
Met Hemmen erbij ging het een stuk beter. Snap echt niet wat Barto in de punt deed vandaag.
Zal volgende week wel weer gewoon daar staan...

Wil verder niet lullig doen, maar GAE speelt Utrecht helemaal weg..!

Het staat toch maar 1-1
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 04, 2013, 16:01:55
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 16:00:27
En we gaan er nu heel snel aan wennen. Al drie wedstrijden op rij ongeslagen in de ere!!! las ik! Nieuw record?? :_schater
Bijna :devil
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 04, 2013, 16:04:22
Lolbroek die Dwight  8P

Ook zijn collega-trainer van het gepromoveerde SC Cambuur keek voldaan terug op de seizoensopening van zijn elftal. 'Mooie ervaring, volle bak en iedereen was enthousiast', zegt Lodeweges na afloop. 'Normaal ben ik nooit blij met een punt, maar ik kijk toch tevreden terug.'

'We hebben ons heel goed herpakt in de tweede helft en zelfs het heft in handen genomen. Dit geeft een goed gevoel en de spelers het besef dat ze dit niveau aankunnen', legt de ervaren coach uit. Met name Ajax-huurling Jody Lukoki liet zich gelden in het Cambuurstadion. 'Als je ziet wat Jody kan betekenen, dan moet je blij zijn met zo'n speler.'

'We hebben nog twee extra spelers nodig. Het liefst Messi natuurlijk. Nee, als wij er nog een paar bij hebben is dat goed voor de keuzes die je kan maken. Verder ben ik dik tevreden met de selectie die er nu staat', besluit Lodeweges.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 04, 2013, 16:09:57
Citaat van: zeewolde op augustus 04, 2013, 16:01:02
Het staat toch maar 1-1

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat ze Utrecht wegspelen..
Schepers er nu in. Zou wat zijn als....
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: PeterTa op augustus 04, 2013, 16:12:59
Het zal wel aan mij liggen maar ik ben toch nog niet overtuigd van die Feldballe, kwam er paar keer door maar dat was het dan wel... Verder toch een aardige wedstrijd gezien maar moet echt meer dreiging naar voren komen en meer effectiviteit..
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 04, 2013, 16:14:35
Citaat van: PeterTa op augustus 04, 2013, 16:12:59
Het zal wel aan mij liggen maar ik ben toch nog niet overtuigd van die Feldballe, kwam er paar keer door maar dat was het dan wel... Verder toch een aardige wedstrijd gezien maar moet echt meer dreiging naar voren komen en meer effectiviteit..

Ben je niet de enige hoor.. In Kerkrade Jody er maar in..;-)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Unknown op augustus 04, 2013, 16:21:53
Voortaan gewoon met makrini, hemmen en lukoki in de basis, ging stuk beter 2de helft.
Ik hoopte natuurlijk op 3 punten, maar 1 punt is ook niet erg, vooral als je ziet hoe weinig we creëren.
Wat ik van de neutrale supporters heb begrepen was er niet veel aan en ontbrak het bij beide teams aan creativiteit.

Was echt heerlijk weer eens op zondag een eredivisie pot te zien, heerlijk in de zon, jammer dat het doelpuntloos was.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Len Cantello op augustus 04, 2013, 16:23:05
Citaat van: Unknown op augustus 04, 2013, 16:21:53
neutrale supporters
Bestaan die echt?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Unknown op augustus 04, 2013, 16:25:04
Citaat van: Len Cantello op augustus 04, 2013, 16:23:05
Bestaan die echt?

Lol  :proost

Correctie: neutrale kijker.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Unknown op augustus 04, 2013, 16:29:25
Kwakman:competitievervalsing




NAC Breda-verdediger Kees Kwakman was na afloop van het eredivisieduel met SC Cambuur in Leeuwarden (0-0) niet te spreken over het kunstgras van de Friese club. "Je reinste competitievervalsing", aldus de verdediger van NAC.

"Dramatisch op met 26 graden op zo'n droog veld te voetballen", vervolgt Kwakman. "Dat was een nadeel voor ons. De bal stuiterde iedere kant op. Het was verschrikkelijk voetballen. Net zo nadelig als duels in de voorbereiding tegen amateurclubs met veel te hoog gras. De statistieken wijzen uit dat clubs met kunstgras thuis veel punten pakken. We hebben er de afgelopen week niet op getraind. Dan krijg je weer zo'n overgang."

"Wen er maar aan"
Trainer Dwight Lodeweges van Cambuur hoorde de klacht van Kwakman met verbazing aan. "Echt waar?" aldus Lodeweges. "Onze jongens vonden het gras in de voorbereiding juist heel goed. Voor kunstgras is het perfect. Nu was het nog heet, maar zeker als het wat koeler en natter wordt, hebben we een goed veld. Ook PEC en Heracles hebben kunstgras, dus wen er maar aan, zou ik zeggen."

bron:nos
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 04, 2013, 16:31:10
Citaat van: Unknown op augustus 04, 2013, 16:29:25
Kwakman:competitievervalsing




NAC Breda-verdediger Kees Kwakman was na afloop van het eredivisieduel met SC Cambuur in Leeuwarden (0-0) niet te spreken over het kunstgras van de Friese club. "Je reinste competitievervalsing", aldus de verdediger van NAC.

"Dramatisch op met 26 graden op zo'n droog veld te voetballen", vervolgt Kwakman. "Dat was een nadeel voor ons. De bal stuiterde iedere kant op. Het was verschrikkelijk voetballen. Net zo nadelig als duels in de voorbereiding tegen amateurclubs met veel te hoog gras. De statistieken wijzen uit dat clubs met kunstgras thuis veel punten pakken. We hebben er de afgelopen week niet op getraind. Dan krijg je weer zo'n overgang."

"Wen er maar aan"
Trainer Dwight Lodeweges van Cambuur hoorde de klacht van Kwakman met verbazing aan. "Echt waar?" aldus Lodeweges. "Onze jongens vonden het gras in de voorbereiding juist heel goed. Voor kunstgras is het perfect. Nu was het nog heet, maar zeker als het wat koeler en natter wordt, hebben we een goed veld. Ook PEC en Heracles hebben kunstgras, dus wen er maar aan, zou ik zeggen."

bron:nos

Dat weet je van te voren toch?! Ga dan gewoon op kunstgras trainen de laatste paar dagen voor de wedstrijd!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Len Cantello op augustus 04, 2013, 16:35:10
Bij Kwakmannetje zitten de frustraties van het gemiste kampioenschap van z'n inteeltdorp zo te lezen nog steeds heel  hoog.....
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 16:43:05
Citaat van: Unknown op augustus 04, 2013, 16:29:25
Kwakman:competitievervalsing



Net zo nadelig als duels in de voorbereiding tegen amateurclubs met veel te hoog gras. De statistieken wijzen uit dat clubs met kunstgras thuis veel punten pakken. We hebben er de afgelopen week niet op getraind.

Ik vraag me af wat de amateurclub is! Zonder te trainen op kunstgras: ik zou als directeur van NAK de TS een boete geven! Ik neem aan dat onze jongen bij een uitwedstrijd op gras toch ook gewoon op gras trainen. _O_
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 04, 2013, 16:49:29
Heerlijk die reactie van Dwight  |:)
Jahaaaaaaaaa Keesje;  :_spank
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: brambo3004 op augustus 04, 2013, 16:52:33
Keesje leverde nogal wat ballen bij ons in, misschien moet Keesje zich daar even druk over gaan maken
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: cambuurlegend op augustus 04, 2013, 17:02:41
Citaat van: Len Cantello op augustus 04, 2013, 15:47:51
Leeuwin was voor mij de MOTM, samen met Dijkstra (wat is die jongen vooruitgegaan, zeg).

Serieus Dijkstra ? Die heeft bij mij nu wel voldoende aangetoond dat hij dynamiek tekort komt voor een positie op het middenveld , heeft simpelweg geen lichaam voor topvoetbal is ook standaard op na 60 minuten. Zet dat eens af tegen Makrini !! Wat een power , wat een drive kan ik echt van genieten , die doet alles op 110% ook tijdens de Ramadan mochten daar nog mensen aan twijfelen. Lukoki heerlijk onbevangen , wat zou het mooi zijn als je Adje en Lukoki op kan stellen , met daartussen vanzelfsprekend Hemmen die net als Makrini het ongelijk van de TS heeft duidelijk gemaakt.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 04, 2013, 17:04:02
Citaat van: cambuurlegend op augustus 04, 2013, 17:02:41
Serieus Dijkstra ? Die heeft bij mij nu wel voldoende aangetoond dat hij dynamiek tekort komt voor een positie op het middenveld , heeft simpelweg geen lichaam voor topvoetbal is ook standaard op na 60 minuten. Zet dat eens af tegen Makrini !! Wat een power , wat een drive kan ik echt van genieten , die doet alles op 110% ook tijdens de Ramadan mochten daar nog mensen aan twijfelen. Lukoki heerlijk onbevangen , wat zou het mooi zijn als je Adje en Lukoki op kan stellen , met daartussen vanzelfsprekend Hemmen die net als Makrini het ongelijk van de TS heeft duidelijk gemaakt.

Dijkstra vond ik niet slecht hoor.

Leeuwin was eigenlijk wel MOTM! Maar ja, iedereen stemt natuurlijk op een aanvallende impuls, Jody dus..

Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: mario op augustus 04, 2013, 17:07:43
Mooie Tweets over de geweldige sfeer bij Cambuur uit heel NL. It is good tot be back :-) .
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Unknown op augustus 04, 2013, 17:12:12
Citaat van: Timmie op augustus 04, 2013, 17:04:02
Dijkstra vond ik niet slecht hoor.

Leeuwin was eigenlijk wel MOTM! Maar ja, iedereen stemt natuurlijk op een aanvallende impuls, Jody dus..

Leeuwin was indd goed, maar Bijker viel me achterin nog meer op. Speelde echt heel sterk.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: thankyou op augustus 04, 2013, 17:12:45
          Lukoki                 Hemmen                    Schokker


         Bakker                  Makrini                     Van moorsel

      Bijker                                                                        Droste
                         
                         V/D Laan              Leeuwin   
 
                                      NIENHUIS










-- Dit zijn mijn 10 spelers en 1 keeper die ik zou laten spelen zoals de selectie er nu voor staat ( Mits Bakker weer op zijn niveau komt)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: camsterdambuurinsneek op augustus 04, 2013, 17:16:50
Ik zat, op zuid, naast een neutraal iemand die diep in de 2e helft zei: "wat fijn dat die nr.12 erin is, kan er eindelijk aangesloten worden".

Cambuur heel weinig afgedwongen uiteindelijk, de sfeer maakte alles goed!!

Vond de verdediging olv Leeuwin vrij rustig, op paar momenten na maar die heb je altijd. Eerlijk=eerlijk, NAC viel ook heel erg tegen! Bijker speelde, na onwennige start, errug goed!

Op middenveld vond ik Dijkstra erg rustig(en daarom oogt het minder dynamisch) en controlerend spelen met drang en overzicht naar voren. Passjes kwamen niet allemaal aan, maar hij ziet het wel. Dat El Makrini veel dynamischer is bleek bij de invalbeurt. Juiste naast elkaar zouden ze zeer aanvullend en een sterk duo kunnen zijn. Tegenvallend wel de kramp van Dijkstra....AUW!

Bakker en vooral van Moorsel zwaar tegenvallend. Ben heel bang, want NAC was dramatisch, dat ze het niveau met moeite gaan halen. En dat zal dan laat in het seizoen zijn.

Voorin was Oepie geweldig, verrijking voor de eredivisie. Met name begin 2e helft liet ie zien hoe goed ie is. Kwam toen ook wat meer op de 10 uit. Is daar beter dan V.Moorsel, zou ik zeggen.
Barto, laat maar.... ;(
Hemmen, heerlijk aanspeelpunt en sprak steeds ook slim af met lukoki. Die bij doeltrappen cambuur door hemmen gesommeerd werd in z'n rug te staan. Als Lukoki daar slim mee leert omgaan.... Kan een sensationeel duo worden!

Met name op middenveld mag er creativiteit bij. Of dat nou Oepie is of een aanwinst.
En achterin een extra ervaren verdediger is ook prima. NAC was nu erg slecht maar dit komen we niet elke week tegen.

Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op augustus 04, 2013, 17:29:19
Ik denk dat je gewoon moet concluderen dat dit niet de plek voor bakker is. Die moet meer een aanvallende rol krijgen.

Paco vind ik na eerste wedstrijden in de voorbereiding telkens meer tegenvallen. Hij komt in mijn ogen vooral snelheid/vlugheid te kort. Kwam vandaag ook vaak net een stapje te kort
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Bernardo op augustus 04, 2013, 17:32:58
Punt met passie voor Cambuur
In een zonnig en kolkend stadion heeft SC Cambuur zijn rentree in de eredivisie luister bijgezet met een punt.

Telegraaf

_O_
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 04, 2013, 17:37:59
Citaat van: mario op augustus 04, 2013, 17:07:43
Mooie Tweets over de geweldige sfeer bij Cambuur uit heel NL. It is good tot be back :-) .

Plaats es wat quotes? :proost
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: KristCambuur op augustus 04, 2013, 17:38:17
Opzich tevreden met een punt maar als we iets zorgvuldiger hadden gespeeld had er meer in gezeten. En oja, wat is Lukoki toch genieten!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Galdiano op augustus 04, 2013, 17:38:25
Vond Bakker niet eens zo slecht spelen! Liep paar keer goed de ruimtes in, en draaide paar keer goed weg bij zijn tegenstander! Paco is 1 en al voetbal en is 1 van de betere voetballers in de selectie!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2013, 17:53:11
Ik zou tegen Roda graag de volgende opstelling zien:

---------------------------Nienhuis-----------------------------
-Droste--------Leeuwin-------------Van der Laan------Bijker-
-----------------------------------------------------------------
-----------El Makrini----------------------Dijkstra--------------
-Lukoki--------------------Schokker------------------Feldballe-
----------------------------Hemmen-----------------------------

Twee snelle vleugelflitsers, Oepie die ze kan bedienen, Dijkstra in plaats van Bakker om wat meer vuil werk voor Oepie op te knappen en Hemmen om de voorzetten af te werken.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: scclwd op augustus 04, 2013, 17:53:58
Citaat van: mario op augustus 04, 2013, 17:07:43
Mooie Tweets over de geweldige sfeer bij Cambuur uit heel NL. It is good tot be back :-) .

|:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: scclwd op augustus 04, 2013, 17:55:18
Blij met een punt! Tweede helft geeft hoop.
Titel: Re: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: mario op augustus 04, 2013, 18:06:46
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 04, 2013, 17:37:59
Plaats es wat quotes? :proost

@VoetbalTweetts: De fans fan Cambuur zijn echt geweldig.
Capaciteit van 10.250 toeschouwers, maar een geweldige sfeer! #CamNac

@markvanrijswijk: Matig duel, geweldige sfeer. Voor Cambuur - NAC geen 140 tekens nodig...

@Egelmeer: Wat is De Gelredome sfeerloos als je zojuist Cambuur - NAC hebt zitten kijken... #vither #camnac

@nielsengelmoer: De engels aandoende sfeer in het stadion in de engels aandoende volkswijk zal nog de grootste aanwinst voor de eredivisie zijn. #Cambuur

@Michel__VB: Met een fanatiek cambuur-publiek en 600 Eagles-fans in utrecht kun je stellen dat er twee leuke clubs zijn bijgekomen!

Etc.....
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Viper op augustus 04, 2013, 18:07:07
Matig duel, geweldige sfeer. Voor Cambuur - NAC geen 140 tekens nodig...

En ik denken dat Friese supporters louter kunnen klappen. Wat een sfeer! Welkom in de @eredivisie, Cambuur! #camnac

De engels aandoende sfeer in het stadion in de engels aandoende volkswijk zal nog de grootste aanwinst voor de eredivisie zijn.

Wat is De Gelredome sfeerloos als je zojuist Cambuur - NAC hebt zitten kijken...

Enige mooie aan promotie van de egels en cambuur is dat er wel twee fanatieke supporters groepen bij zijn gekomen

De fans fan Cambuur zijn echt geweldig.
Capaciteit van 10.250 toeschouwers, maar een geweldige sfeer!

Mooie pot, mooi weer en top sfeer bij cambuur!

dat cambuur publiek brengt me toch een partij sfeer in die wedstrijd

Prachtige sfeer van de cambuur fans

als het aan de sfeer ligt dan wint cambuur

Leipe sfeer bij Cambuur

Gekke mensen bij Cambuur man shit.. wat een sfeer
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 04, 2013, 18:10:03
 |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op augustus 04, 2013, 18:13:16
Citaat van: zeewolde op augustus 04, 2013, 14:37:50
Hemmen was goed , maar te makkelijk om Barto de slechtste te noemen. Vond dat hij het bes aardig deed. Vond Droste, Feldballe en Schokker ook niet echt overtuigen. Voor mij was motm Nienhuis, vooral bij de 1 tegen 1 met Hooi.

droste stond zijn mannetje hoor,feldballe en schokker vond ik voetbballend juist wel goed
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op augustus 04, 2013, 18:25:43
Citaat van: Unknown op augustus 04, 2013, 16:29:25
Kwakman:competitievervalsing




NAC Breda-verdediger Kees Kwakman was na afloop van het eredivisieduel met SC Cambuur in Leeuwarden (0-0) niet te spreken over het kunstgras van de Friese club. "Je reinste competitievervalsing", aldus de verdediger van NAC.

"Dramatisch op met 26 graden op zo'n droog veld te voetballen", vervolgt Kwakman. "Dat was een nadeel voor ons. De bal stuiterde iedere kant op. Het was verschrikkelijk voetballen. Net zo nadelig als duels in de voorbereiding tegen amateurclubs met veel te hoog gras. De statistieken wijzen uit dat clubs met kunstgras thuis veel punten pakken. We hebben er de afgelopen week niet op getraind. Dan krijg je weer zo'n overgang."

"Wen er maar aan"
Trainer Dwight Lodeweges van Cambuur hoorde de klacht van Kwakman met verbazing aan. "Echt waar?" aldus Lodeweges. "Onze jongens vonden het gras in de voorbereiding juist heel goed. Voor kunstgras is het perfect. Nu was het nog heet, maar zeker als het wat koeler en natter wordt, hebben we een goed veld. Ook PEC en Heracles hebben kunstgras, dus wen er maar aan, zou ik zeggen."

bron:nos

wat een stumper ju die trage slak
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 18:26:53
Citaat van: denistel op augustus 04, 2013, 18:13:16
droste stond zijn mannetje hoor,feldballe en schokker vond ik voetbballend juist wel goed

En Oebele gaat nog veel beter worden, lijkt me mooi Oebele en Loeki aan de zijkanten en geregeld wisselen van plaats!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Galdiano op augustus 04, 2013, 18:29:35
Citaat van: denistel op augustus 04, 2013, 18:25:43
wat een stumper ju die trage slak

Die viel echt door de mand! Prutser!!  :_schater
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: scclwd op augustus 04, 2013, 18:29:43
Citaat van: denistel op augustus 04, 2013, 18:25:43
wat een stumper ju die trage slak

:_schater
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op augustus 04, 2013, 18:30:01
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2013, 17:53:11
Ik zou tegen Roda graag de volgende opstelling zien:

---------------------------Nienhuis-----------------------------
-Droste--------Leeuwin-------------Van der Laan------Bijker-
-----------------------------------------------------------------
-----------El Makrini----------------------Dijkstra--------------
-Lukoki--------------------Schokker------------------Feldballe-
----------------------------Hemmen-----------------------------

Twee snelle vleugelflitsers, Oepie die ze kan bedienen, Dijkstra in plaats van Bakker om wat meer vuil werk voor Oepie op te knappen en Hemmen om de voorzetten af te werken.

ben het er mee eens
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: scclwd op augustus 04, 2013, 18:30:40
Citaat van: Viper op augustus 04, 2013, 18:07:07
Matig duel, geweldige sfeer. Voor Cambuur - NAC geen 140 tekens nodig...

En ik denken dat Friese supporters louter kunnen klappen. Wat een sfeer! Welkom in de @eredivisie, Cambuur! #camnac

De engels aandoende sfeer in het stadion in de engels aandoende volkswijk zal nog de grootste aanwinst voor de eredivisie zijn.

Wat is De Gelredome sfeerloos als je zojuist Cambuur - NAC hebt zitten kijken...

Enige mooie aan promotie van de egels en cambuur is dat er wel twee fanatieke supporters groepen bij zijn gekomen

De fans fan Cambuur zijn echt geweldig.
Capaciteit van 10.250 toeschouwers, maar een geweldige sfeer!

Mooie pot, mooi weer en top sfeer bij cambuur!

dat cambuur publiek brengt me toch een partij sfeer in die wedstrijd

Prachtige sfeer van de cambuur fans

als het aan de sfeer ligt dan wint cambuur

Leipe sfeer bij Cambuur

Gekke mensen bij Cambuur man shit.. wat een sfeer

Fantastisch!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2013, 18:31:32
Citaat van: denistel op augustus 04, 2013, 18:13:16
droste stond zijn mannetje hoor,feldballe en schokker vond ik voetbballend juist wel goed
als je schokker niet goed vond heb je stront in de ogen gehad .Ongelovelijk
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op augustus 04, 2013, 18:32:58
gewoon een mooi puntje ,,vond vooral bijker erg goed was voor mij man off the match.,,hulde aan de ploeg ts en het publiek
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2013, 18:34:34
Bijker een vette voldoende .Dijkstra ook prima gespeeld .Vond feldballe erg tegenvallen .Barto daaaag
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2013, 18:35:25
Citaat van: denistel op augustus 04, 2013, 18:32:58
gewoon een mooi puntje ,,vond vooral bijker erg goed was voor mij man off the match.,,hulde aan de ploeg ts en het publiek
voor mij ook samen met oebele
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2013, 18:37:18
En dat gelul steeds over dat vuile werk opknappen voor oebele .Hij heeft vandaag niet 1 x verzaakt .Constant in beweging en ook verdedigend goed meegedaan .NAC hun aanvallen gingen de eerste helft steeds over hun rechterkant
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: gewoon een fan op augustus 04, 2013, 18:39:39
Citaat van: sunderland op augustus 04, 2013, 18:37:18
En dat gelul steeds over dat vuile werk opknappen voor oebele .Hij heeft vandaag niet 1 x verzaakt .Constant in beweging en ook verdedigend goed meegedaan .NAC hun aanvallen gingen de eerste helft steeds over hun rechterkant
Dat viel mij ook op, hij leek wel fitter dan ooit  :thumbsup
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2013, 18:39:46
Citaat van: Tanjajeah op augustus 04, 2013, 14:35:10
Her eerste punt is binnen, 1e helft onwennig en vlak. 2e helft al een stuk beter. De beweegredenen om Barto in de spits te zetten (meer voetbal?)in plaats van Hemmen snap ik niet. Hij was met afstand de slechtste man van het veld. Met Hemmen heb je power, een aanspeelpunt, iemand die een bal vasthoudt. Barto heeft geen van die 3 eigenschappen. Ook toen hij een linie terugzakte, toen Hemmen erin kwam, leed hij veel balverlies. Terwijl Hemmen juist een goede indruk maakte in die laatste 20 minuten.

Verdedigend zat het goed in mekaar. NAC heeft 2 goede kansen gehad, Schalk in de eerste en Hooi in de tweede helft. Nee, het 'probleem' ligt voorin. In de eerste helft maar 1 doelpoging, in de 45e minuut van Dijkstra notabene. Scoren lijkt dus een probleem te zijn. Ik zou om te beginnen Barto vervangen door Hemmen, scheelt al een slok op een borrel. En Lukoki is een grootste aanwinst, das duidelijk. Verder vielen positief op: Leeuwin (ervaren en solide) en Schokker. Ook Makrini viel goed in!

Al met al; genoeg verbeterpunten nog, maar het eerste punt is er. Een aanvallende versterking zou echter geen overbodige luxe zijn!
EENS
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 04, 2013, 18:51:06
Citaat van: thankyou op augustus 04, 2013, 17:12:45
          Lukoki                 Hemmen                    Schokker


         Bakker                  Makrini                     Van moorsel

      Bijker                                                                        Droste
                         
                         V/D Laan              Leeuwin   
 
                                      NIENHUIS










-- Dit zijn mijn 10 spelers en 1 keeper die ik zou laten spelen zoals de selectie er nu voor staat ( Mits Bakker weer op zijn niveau komt)

RT
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 04, 2013, 19:44:39
Allereerst erg blij met een punt, daarmee laten we toch al weer 4 clubs achter ons!

Nienhuis is de juiste keuze in mijn ogen, verdedigend vond ik bijker goed, Leeuwin belangrijk..

Middenveld zit volgens mij het probleem.. Al zou een versterking in de aanval ook niet misstaan.. Er is geen creativiteit op het middenveld en daardoor wordt (wie er dan ook staat) de aanval niet bediend. Het huidige middenveld is met name op vechtvoetbal ingesteld maar in de ere divisie moet de beslissende pass daar gegeven worden. Die beslissende heb ik niet gezien vandaag enkel bij NAC in de naam van hooi die dankzij de goede inzet van Nienhuis werd gepareerd..

Ik weet dat ik misschien te veel Fan van adje ben, maar afgelopen seizoen was hij ook de schakel die het middenveld en aanval liet werken.. Maar ik heb ook goede hoop op ritzmeijer. Liefste beide!!!!

Voor de centrale verdediging heb je nog 1 nodig. want als Leeuwin weg zou vallen, heb je groot probleem...

Sfeer heerlijk!!! Machtig om te zien hoe de mensen op twitter er op reageren!!!!

Soms denk ik wel dat we wat minder anti liedjes zouden moeten zingen... alles wordt nu zo bloot gelegd in de media.. (met uitzondering van dkv natuurlijk;) )

Op naar vrijdag!!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 04, 2013, 19:47:24
En natuurlijk lukokie, dat gaat een mooi koppel vormen met hemmen...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: el haj op augustus 04, 2013, 19:58:27
http://www.youtube.com/watch?v=uYqNjmpcwW4

Wat een gast.  :X
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: marrumer op augustus 04, 2013, 20:15:30
Citaat van: el haj op augustus 04, 2013, 19:58:27
http://www.youtube.com/watch?v=uYqNjmpcwW4

Wat een gast.  :X
hij is gewoon boos omdat ze geen 3 punten hebben gepakt
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op augustus 04, 2013, 20:16:34
Op wat afstandschoten na, niet een fatsoenlijke aanval of kans van cambuur gezien. Iedereen is blij met een puntje dus ik oek.

Maar als je gelijk met Hemmen en Lukoki was begonnen dan had je deze wedstrijd geheid gewonnen.

Barto wat een drama vandaag, werkt hard maar wat komt deze man tekort zeg, sjonge jonge jonge.

Lukoki en Leeuwin staken er ver bovenuit vandaag.

Snapte de wissel Makrini voor Van Moorsel ook niet helemaal. Puntje was kennelijk  heilig bij de ts. Nogmaals, met iets meer lef hadden we gewonnen.

Volgende week naar Roda, ben benieuwd!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 04, 2013, 20:17:26
Citaat van: el haj op augustus 04, 2013, 19:58:27
http://www.youtube.com/watch?v=uYqNjmpcwW4

Wat een gast.  :X

Wat een domme sukkel zeg:) Prachtig om te zien!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op augustus 04, 2013, 20:24:11
Citaat van: Tanjajeah op augustus 04, 2013, 14:35:10
Her eerste punt is binnen, 1e helft onwennig en vlak. 2e helft al een stuk beter. De beweegredenen om Barto in de spits te zetten (meer voetbal?)in plaats van Hemmen snap ik niet. Hij was met afstand de slechtste man van het veld. Met Hemmen heb je power, een aanspeelpunt, iemand die een bal vasthoudt. Barto heeft geen van die 3 eigenschappen. Ook toen hij een linie terugzakte, toen Hemmen erin kwam, leed hij veel balverlies. Terwijl Hemmen juist een goede indruk maakte in die laatste 20 minuten.

Verdedigend zat het goed in mekaar. NAC heeft 2 goede kansen gehad, Schalk in de eerste en Hooi in de tweede helft. Nee, het 'probleem' ligt voorin. In de eerste helft maar 1 doelpoging, in de 45e minuut van Dijkstra notabene. Scoren lijkt dus een probleem te zijn. Ik zou om te beginnen Barto vervangen door Hemmen, scheelt al een slok op een borrel. En Lukoki is een grootste aanwinst, das duidelijk. Verder vielen positief op: Leeuwin (ervaren en solide) en Schokker. Ook Makrini viel goed in!

Al met al; genoeg verbeterpunten nog, maar het eerste punt is er. Een aanvallende versterking zou echter geen overbodige luxe zijn!


AMEN _O_
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: AL op augustus 04, 2013, 20:24:55
1e punt is binnen, maar eigenlijk moet je dit soort wedstrijden winnen.
Keeper + verdediging goed tot prima!
Middenveld veel vechtlust, maar ik mis daar een man die het spel verdeelt en een steekpass kan geven. Met name v Moorsel zakte mijn inziens door het ijs. Bakker onzichtbaar, maar niet zwak. Dijkstra vond ik echt niet slecht hoor (wat ik hier teruglees).
Voorin geen diepgang en totaal geen stootkracht. Oebele prima voetballer, maar moet centraler spelen (ipv v Moorsel bijv).
Barto erg matig, maar kreeg ook hele beroerde ballen. Feldballe moet veel beter kunnen, oogt nog lang niet fit (kon soms amper op zijn benen blijven staan).
Lukoki is geweldig, maar dat wisten we al. Zie hem overigens liever op rechts. Goede invalbeurt van Makrini en Hemmen.
Sfeer na een aarzelend begin dikke prima.

Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2013, 20:26:20
Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2013, 20:16:34
Op wat afstandschoten na, niet een fatsoenlijke aanval of kans van cambuur gezien. Iedereen is blij met een puntje dus ik oek.

Maar als je gelijk met Hemmen en Lukoki was begonnen dan had je deze wedstrijd geheid gewonnen.

Barto wat een drama vandaag, werkt hard maar wat komt deze man tekort zeg, sjonge jonge jonge.

Lukoki en Leeuwin staken er ver bovenuit vandaag.

Snapte de wissel Makrini voor Van Moorsel ook niet helemaal. Puntje was kennelijk  heilig bij de ts. Nogmaals, met iets meer lef hadden we gewonnen.

Volgende week naar Roda, ben benieuwd!
van Moorsel werd overlopen door Buis en Gilissen  dus logisch .En ik vind dat er wel lef was door de wissels Hemmen voor Dijkstra.Barto vond ik erg slecht wat ik hem niet kwalijk neem omdat hij niet beter kan .
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 04, 2013, 20:28:50
Citaat van: sunderland op augustus 04, 2013, 20:26:20
Barto vond ik erg slecht wat ik hem niet kwalijk neem omdat hij niet beter kan .

_O_   Hij werkt als een gek maar kwam er vandaag niet aan te pas... trainen en beter wurden :0=
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2013, 20:29:32
Ik had geen idee voor de wedstr of wij voetballend mee konden .Dat viel mij ook erg mee .Ik zag net Egels ook voetballen en die kunnen zeker ook mee .Word een loodzwaar seiz maar dat wisten we al
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2013, 20:30:46
Waarom word een handsbal bij dkv wel op de stip gelegd en hier niet .De bal had anders wel voor de goal gekomen
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op augustus 04, 2013, 20:42:21
Mooi man, dat gezeur van NAC over het veld, ze lopen er zowat om te janken dat ze 2 punten hebben laten liggen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Cambuur LWD op augustus 04, 2013, 21:29:40
Fotoverslag van een supporter van NAC

http://www.f7breda.nl./index.php?pid=fotosnac&seizoen=20132014&dir=413
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op augustus 04, 2013, 21:34:59
Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2013, 20:16:34
Op wat afstandschoten na, niet een fatsoenlijke aanval of kans van cambuur gezien. Iedereen is blij met een puntje dus ik oek.

Maar als je gelijk met Hemmen en Lukoki was begonnen dan had je deze wedstrijd geheid gewonnen.

Barto wat een drama vandaag, werkt hard maar wat komt deze man tekort zeg, sjonge jonge jonge.

Lukoki en Leeuwin staken er ver bovenuit vandaag.

Snapte de wissel Makrini voor Van Moorsel ook niet helemaal. Puntje was kennelijk  heilig bij de ts. Nogmaals, met iets meer lef hadden we gewonnen.

Volgende week naar Roda, ben benieuwd!

Makrini ging naast dijkstra spelen bakker schoof door naar de 10. Feitelijk dus niks verandert.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op augustus 04, 2013, 21:36:46
Citaat van: sunderland op augustus 04, 2013, 20:26:20
van Moorsel werd overlopen door Buis en Gilissen  dus logisch .En ik vind dat er wel lef was door de wissels Hemmen voor Dijkstra.Barto vond ik erg slecht wat ik hem niet kwalijk neem omdat hij niet beter kan .

Barto schoof terug naar de 10 en bakker ging naast makrini spelen. Feitelijk dus niks verandert.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op augustus 04, 2013, 21:38:03
Beter opletten luitjes  ;)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: CambuurAmersfoort op augustus 04, 2013, 21:39:12
De wedstrijd viel mij niet tegen. Ik heb in gedeeltes van de wedstrijd erg veel passie en strijd gezien en daar moeten wij het toch van gaan hebben dit jaar. Oebele speelde sterk, net zoals de invalbeurt van Lukoki. Er is alleen nog werk aan de winkel om de passes van de zijkanten ook daadwerkelijk als bruikbare voorzetten neer te leggen. En de corners zijn toch wel matig. Behoorlijk wat corners gehad, maar weinig tot geen echt gevaar.

En ja de sfeer...we kunnen altijd wel zeuren wat beter kan enz. maar ik heb genoten van een prachtig noord en eindelijk weer is een uitvak waar meer dan 3 ventjes en een zeug instaan. Ik geef toe het wordt een zwaar jaar, maar als we zulke wedstrijdjes in het vervolg af en toe naar onze hand kunnen zetten in Lwd en in uitwedstrijden soms een puntje meepakken dan ben ik van mening dat 16/17 een realistisch doel is(en stiekem hopen op meer). Ik hoop dat Roda en Groningen samen in ieder geval 3 puntjes opleveren en hopen op meer.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dreet op augustus 04, 2013, 22:18:06
Ze waren veul te timide man! Ze hadden gewoon veul meer lef tone mutten! Dat NAC was toch niks! Om Fritz Korbach te citeren: ze hadden de zakken aardappels van hun skouders gooie mutten!
Titel: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Batsum op augustus 04, 2013, 23:15:01
1e punt is binnen. Het glas is halfvol. Ik heb een team naar vermogen zien voetballen. Met de versterkingen die nog komen en het publiek als 12e man. Moet lijfsbehoud mogelijk zijn. Meer mogen we niet verwachten. Respect voor de inzet van de spelers vandaag.
Titel: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Batsum op augustus 04, 2013, 23:25:05
   -
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 23:30:00
Citaat van: Batsum op augustus 04, 2013, 23:25:05
   -

Dat is geen eerste punt, dat is een streepje! 8P
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 05, 2013, 00:53:59
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 04, 2013, 21:39:12
En de corners zijn toch wel matig.

MATIG?? Gvd al jaren hopeloos slecht!!

Vanuit stilstand een bal niet fatsoenlijk voor de goal kunnen krijgen... ik vind het om te janken.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op augustus 05, 2013, 05:58:41
Citaat van: denistel op augustus 04, 2013, 18:32:58
gewoon een mooi puntje ,,vond vooral bijker erg goed was voor mij man off the match.,,hulde aan de ploeg ts en het publiek


Bijker was alleen de 2e helft goed, al het gevaar van nac kwam in de 1e helft vanaf de rechterkant met name de voorzetten. Hulde aan de ts??? Alles vanaf het middenveld ging terug......
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op augustus 05, 2013, 06:05:18
Citaat van: Dreet op augustus 04, 2013, 22:18:06
Ze waren veul te timide man! Ze hadden gewoon veul meer lef tone mutten! Dat NAC was toch niks! Om Fritz Korbach te citeren: ze hadden de zakken aardappels van hun skouders gooie mutten!


_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: wiekie1969 op augustus 05, 2013, 06:07:06
Citaat van: Yellow Army op augustus 04, 2013, 21:36:46
Barto schoof terug naar de 10 en bakker ging naast makrini spelen. Feitelijk dus niks verandert.


Barto had in de rust al gewisseld moeten worden.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Yellow Army op augustus 05, 2013, 08:37:27
Citaat van: wiekie1969 op augustus 05, 2013, 06:07:06

Barto had in de rust al gewisseld moeten worden.

Barto had nooit opgesteld moeten worden...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Zwolsecambuurfan op augustus 05, 2013, 09:36:03
Ik heb gisteren ook genoten. Heerlijke sfeertje, heerlijk weertje.

Overzicht:

Nienhuis: begon onzeker, maar pakte het goed op. Prima keeper.

Droste: nog erg onzeker aan de bal.

Van der Laan: wat een heerlijke buffel! Leuke speler.

Leeuwin: zorgt voor veel rust. Oogt solide. Prima versterking.

Bijker: geweldige wedstrijd. Hij is jong, maar staat nu al als een huis.

Dijkstra: aanvoeder? Zou ik niet doen. Zwak optreden.

Van Moorsel: onopvallend. Werd vaak overgeslagen. Het voetbal druipt er wel vanaf.

Bakker: onzichtbaar.

Schokker: prima gespeeld, moet nog wel werken aan zijn handelingssnelheid.

Barto: komt tekort. Zwakke aanname, geen vechter, nerveus aan de bal...

Feldballe: Je ziet dat hij goed kan voetballen, maar hij komt conditie tekort. Komt er wel.


Invallers:

Makrini: veel beter alternatief dan Dijkstra. Solide. Heeft overzicht/ inzicht

Lukoki: geweldige speler. Hoop dat hij ook kan scoren.

Hemmen: echte spits. Houdt bal vast en scoorde ook nog bijna uit de draai.



Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 05, 2013, 09:48:47
Citaat van: Zwolsecambuurfan op augustus 05, 2013, 09:36:03
Ik heb gisteren ook genoten. Heerlijke sfeertje, heerlijk weertje.

Overzicht:

Nienhuis: begon onzeker, maar pakte het goed op. Prima keeper.

Droste: nog erg onzeker aan de bal.

Van der Laan: wat een heerlijke buffel! Leuke speler.

Leeuwin: zorgt voor veel rust. Oogt solide. Prima versterking.

Bijker: geweldige wedstrijd. Hij is jong, maar staat nu al als een huis.

Dijkstra: aanvoeder? Zou ik niet doen. Zwak optreden.

Van Moorsel: onopvallend. Werd vaak overgeslagen. Het voetbal druipt er wel vanaf.

Bakker: onzichtbaar.

Schokker: prima gespeeld, moet nog wel werken aan zijn handelingssnelheid.

Barto: komt tekort. Zwakke aanname, geen vechter, nerveus aan de bal...

Feldballe: Je ziet dat hij goed kan voetballen, maar hij komt conditie tekort. Komt er wel.


Invallers:

Makrini: veel beter alternatief dan Dijkstra. Solide. Heeft overzicht/ inzicht

Lukoki: geweldige speler. Hoop dat hij ook kan scoren.

Hemmen: echte spits. Houdt bal vast en scoorde ook nog bijna uit de draai.





Dijkstra:
Speelde prima wedstrijd!

Barto:
Wel een harde werker!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: papagaaiensoep op augustus 05, 2013, 10:28:47
Velen koestere het punt, en ast naar de kansen van NAC siest must der ok blij met weze. Aan de andere kant: NAC wordt ok rechterrijtje, deze wedstriiden must eigenlijk winne. SCC mut de punten absoluut in het begin van de competitie hale (en returns natuurlijk), aan het einde is het loodzwaar.

Even boven alles: laat het sinds gistermiddag duudelijk weze dat Hemmen, El M. en Lukoki gewoon vanaf minuut 1 spele mutte.

- support van de tribune, vooral in het begin PIEKEVEL! En godver wat hak der ook zin aan ....
- Nienhuus, Leeuwin, van der Laan en Droste solide. Woutje is nooit de beste voetballer weest, moest in begin in JL ok wat wenne maar kwam later steeds meer met op. Hopelijk in ED ok sun ontwikkeling. Leeuwin even een een of twee wat 'bijna Frank de Boertjes', maar prima aanwinst
- Bijkerinho: as die su deurgaat dan wurdt die eind dit seizoen verkocht. Alsof 'ie er al jaren had staan!
- Dijkstra: bin er niet van overtuigd. Paar leuke momenten, maar volgens mij te weinig bepalend en te weinig stofzuigend
- Bakker: vaak seit hier - veel loopvermogen, nog weinig rendement
- van Moorsel: te weinig in het spel. Prima voetballer, kwam der gister echter niet aan te pas
- Feldballe: leuk, maar Lokoki is natuurlijk veel beter
- Barto: 'aandoenlijk' zei mien broer en su ist. Doet sien stinkende best maar op dit niveau komst der der niet met
- Oepie: hield zich prima staande! Mooi late staan.

Kest zegge: se mutte der vanaf begin staan maar het zal toch ok wat aftaste weze hoe te spelen. NAC bv. wachtte mooi af en sloeg dan toe. Dus nog een paar wedstriiden wenne, paar versterkingen derbij en dan hest een hele leuke ploeg die meer punten mut kenne pakke. Jammer derom dat NAC en Roda al aan het begin op het programma staan.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: WouterZz op augustus 05, 2013, 10:33:06
Cambuur opgelucht na goede rentree eredivisie

LEEUWARDEN – Een volle bak, een punt, veel sfeer en geen wanklanken. Cambuur heeft de vuurdoop tegen NAC Breda prima overleefd

Na de 0-0 tegen NAC was Cambuur-directeur Gerald van den Belt zichtbaar opgelucht. Tussen het kampioenschap in de eerste divisie en de rentree in de eredivisie zaten drie maanden, een periode waarin de club bergen moest verzetten.
,,Ik heb nog nooit zo'n hectische en intensieve zomer meegemaakt'', sprak Van den Belt. ,,De periode bij Zwolle toen we van het oude naar het nieuwe stadion gingen was ook bijzonder, maar minder hectisch. In de eredivisie moet je alles met een factor 50 vermenigvuldigen.''
De directeur erkende ruiterlijk dat hij zich zorgen heeft gemaakt. ,,Neem alleen al deze perskamer. Die was vorige week nog helemaal kaal. Maar dat is ook Leeuwarden: de volgende dag is er al weer heel veel gedaan. Ik was ook bang dat niet alle toeschouwers (9085 in totaal, red.) al op hun plek zouden zitten bij het begin van de wedstrijd, maar toen de spelers het veld opkwamen, stond er gelukkig nog maar een klein groepje voor de poorten.''
Organisatorisch klopte het dus aardig, terwijl Cambuur met de 0-0 sportief ook overeind bleef. De waarde van het punt is nog niet helemaal duidelijk. Het schonk de spelers weliswaar zelfvertrouwen, maar gaf niet aan waar de ploeg nu staat. Van den Belt: ,,Als NAC over tien wedstrijden laatste staat met een punt, dan kijk je toch anders naar deze wedstrijd.''
Ook trainer Dwight Lodeweges liet zich niet verleiden tot vroege conclusies. ,,We zijn net begonnen.'' Wel was zijn ploeg in de eerste twintig minuten en in de tweede helft de bovenliggende partij, maar daar stond tegenover dat NAC twee keer dicht bij een doelpunt was.
De eerste keer was in de zeventiende minuut toen Alex Schalk de bal knalhard tegen de lat kopte. De rebound was aan Joey Suk niet besteed. In die fase ging Cambuur steeds verder achteruit voetballen en speelde daarmee de bepaald niet groots acterende Brabanders in de kaart.
Na rust zette de ploeg de gasten eerder vast en kwam daardoor eenvoudig onder de druk uit. Toch kreeg juist denummer13 van vorig seizoen nog een ultieme scoringsmogelijkheid. Na een steekpass van Tim Gilissen stond Elson Hooi opeens vrij voor Leonard Nienhuis. De aanvaller had zeeën van tijd om af te werken, maar de Cambuur-doelman bleef knap wachten en greep adequaat in toen Hooi eindelijk schoot.
Cambuur zette daar eigenlijk alleen dreiging tegenover. Die bleef in de eerste helft beperkt tot een stuk of wat hoekschoppen en een paar voorzetjes van Oliver Feldballe. Na rust, toen de Deen had plaatsgemaakt voor de Leeuwarder hoop Jody Lukoki, werd het drukker voor het doel van de Jouster goalie Jelle ten Rouwelaar.
Zo werd een voorzet van Oebele Schokker ternauwernood voor de voeten van Martijn Barto weggetikt, dwong Schokker diezelfde Ten Rouwelaar tot een redding na een schot vanaf de achterlijn en schoot Lucas Bijker op assist van Lukoki rakelings voorlangs. Het zou voor de linksback de bekroning zijn geweest voor een uitstekende tweede helft waarin hij zich revancheerde voor een mindere eerste.
Die had zichtbaar te maken met plankenkoorts, een probleem waar meer spelers mee kampten. Toch konden de Leeuwarders terugkijken op een keurige competitiestart, die volgens Dwight Lodeweges naar meer smaakte.
De coach had naderhand een dubbel gevoel. ,,Ik had vandaag graag willen winnen, maar dat lukte niet. En als je kijkt naar de kansen van NAC, dan mag je spreken van een terechte uitslag. Maar ik vind dat we in de eerste fase voor rust en in de tweede helft heel aardig hebben gevoetbald.''
Alleen in het tweede deel van de eerste helftwas Cambuur de controle kwijt. Sepp de Roover ging een paar keer over Feldballe heen en dat kwam de Deen - die aanvallend wel aardige dingen liet zien - op een wissel te staan. Lukoki toonde met een balletje achter het standbeen langs meteen zijn creativiteit en ook op snelheid bleek hij niet te kloppen.
,,Ik vind dat wissels iets extra's moeten brengen'', sprak Lodeweges. ,,In de voorbereiding miste ik dat wel eens, maar Jody en ook Michiel (Hemmen, red.) en Mo (El Makrini) zijn heel goed ingevallen. We kregen weer grip op de wedstrijd, zonder dat we veel kansen kregen. Maar we hebben een goede teamprestatie geleverd en zijn geweldig gesteund door het publiek. Hartstikke mooi.''

LC
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: papagaaiensoep op augustus 05, 2013, 10:50:18
thanks WouterZz!

Ja dat verdedigend verzaken van Feldballe zag ik ok, dat ken dus echt niet. Standaardsituaties en met name de eerste 3, 4 corners echt ruk inbracht. Der must echt wat meer met doen want et binne gratis voorzetten. Wat ik verder ok winst vond is dat Cambuur niet compleet inkakte. Tot het einde bleef er druk en dreiging en waren we de bovenliggende partij. Da's bemoedigend, de hele bende kakte niet in.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Stiens op augustus 05, 2013, 10:54:02
Eredivisie in 'Engels' Leeuwarden: "Cambuur hot"

SC Cambuur kijkt met een prima gevoel terug op de eerste wedstrijd op het hoogste niveau. In de Eredivisie-opening tegen NAC Breda hield de Friese thuisclub in een kolkend Leeuwarden prima stand: 0-0.

Trainer Dwight Lodeweges was in alle opzichten een tevreden man na het gelijkspel tegen de Bredanaars. "Het eerste punt is binnen. Het spel, deze start; het geeft ons een goed gevoel", zegt Lodeweges in gesprek met het Friesch Dagblad. Daarmee sloeg Lodeweges de plank raak. Niet alleen was hetgeen Cambuur op het veld liet zien een dikke voldoende waard, ook de sfeer op de tribunes bleek een aanwinst voor de Eredivisie.

"Cambuur is hot", stelt assistent-trainer Henk de Jong in de krant. "Hier hebben de mensen op gewacht, Eredivisie." Lodeweges vult zijn rechterhand aan: "Hopelijk hebben zij genoten. Wij in ieder geval wel van het publiek." Het gepakte punt leidde tot tevredenheid in Friesland, maar ergens voelde Lodeweges dat er misschien wel meer in had gezeten voor zijn ploeg.

"We hadden natuurlijk graag gewonnen, speelden ook goed in de tweede helft. Maar het is een terechte uitslag als je kijkt naar de kansen die NAC heeft gehad. We raakten voor de pauze de greep op de wedstrijd kwijt. We liepen wat teveel naar achteren. In de tweede helft hebben we ons keurig herpakt, ook dankzij de goed ingevallen wisselspelers", aldus de hoofdtrainer van de Friezen in de krant.

Bron: Voetbalprimeur.nl
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: veroen op augustus 05, 2013, 12:11:11
Over het algemeen een goede binnenkomst in de eredivisie. Matig nac had eigenlijk zonder punten naar huis gemoeten!
Deze wedstrijd heeft wel weer duidelijk gemaakt wat de meeste trouwe volgers allang wisten. Hemmen voor Barto, Makrini in de basis, lukoki basis en bakker richting de bank.
Verdediging stond goed, leeuwin in de duels erg sterk, gaan we nog hoop plezier aan beleven. Bijker vooral een erg sterke tweede helft gespeeld, had een goede klik met lukoki.

Vrijdag wat mij betreft:
Nienhuis, droste/pereira, leeuwin, vdlaan, bijker
Makrini, schokker, moorsel
Lukoki, Hemmen, feldballe.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: gobo op augustus 05, 2013, 12:20:33
 zo 04 aug 2013, 14:21   
Punt met passie voor Cambuur
Van onze Telesportredactie
LEEUWARDEN -

In een zonnig en kolkend stadion heeft SC Cambuur zijn rentree in de eredivisie luister bijgezet met een punt. De Leeuwarders wisten zich gesteund door het fanatieke thuispubliek goed staande te houden tegen NAC Breda: 0-0.

Mail dit artikel.Mail
Print dit artikel.Print
Meld je aan voor de nieuwsbrief.  Telesport Nieuwsbrief
Cambuur-coach Dwight Lodeweges (r) Foto: Novum

Telesport
Proefabonnement,
10 weken € 30,-!

Het spel golfde in het Cambuurstadion negentig minuten lang op en neer en was ondanks het ontbreken van echte kansen bij vlagen best aantrekkelijk.

Elson Hooi was namens NAC het dichtst bij een doelpunt. In zijn poging om Cambuur-doelman Leonard Nienhuis aan het begin van de tweede helft voorbij te spelen, faalde de buitenspeler echter opzichtig.

Namens de thuisploeg nam Lucas Bijker de beste kans voor zijn rekening. De verdediger schoot na een voorzet van debutant Jody Lukoki rakelings naast.
Lukoki

De Cambuur-fans gaven diezelfde Lukoki, gehuurd van Ajax, een waar heldenwelkom. De naam van de aanvaller, die op de bank begon, werd de gehele wedstrijd gescandeerd. Toen de vliegensvlugge buitenspeler na rust binnen de lijnen kwam, werden al zijn balcontacten luid bejubeld.

Met zijn dribbels was Lukoki, die tot man van de wedstrijd werd gekozen, ook een van de gevaarlijkste spelers aan Cambuur-kant. Al kon ook hij niet voorkomen dat de brilstand tot het laatste fluitsignaal op het scorebord bleef staan
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: renaldo op augustus 05, 2013, 12:23:34
Laat de ts nienhuis of leeuwin maar aanvoerder maken! Dijkstra heeft het te druk om zich op dit niveau staande te houden, en dan werkt de band alleen maar averechts!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: denistel op augustus 05, 2013, 12:44:13
Citaat van: veroen op augustus 05, 2013, 12:11:11
Over het algemeen een goede binnenkomst in de eredivisie. Matig nac had eigenlijk zonder punten naar huis gemoeten!
Deze wedstrijd heeft wel weer duidelijk gemaakt wat de meeste trouwe volgers allang wisten. Hemmen voor Barto, Makrini in de basis, lukoki basis en bakker richting de bank.
Verdediging stond goed, leeuwin in de duels erg sterk, gaan we nog hoop plezier aan beleven. Bijker vooral een erg sterke tweede helft gespeeld, had een goede klik met lukoki.

Vrijdag wat mij betreft:
Nienhuis, droste/pereira, leeuwin, vdlaan, bijker
Makrini, schokker, moorsel
Lukoki, Hemmen, feldballe.

schokker en v moorsel 2 aanvallende middenvelders dat ken niet dat wordt je overlopen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: KristCambuur op augustus 05, 2013, 12:49:14
Citaat van: renaldo op augustus 05, 2013, 12:23:34
Laat de ts nienhuis of leeuwin maar aanvoerder maken! Dijkstra heeft het te druk om zich op dit niveau staande te houden, en dan werkt de band alleen maar averechts!
Inderdaad! Nienhuis lijkt mij een goede aanvoerder!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: veroen op augustus 05, 2013, 13:44:48
Citaat van: denistel op augustus 05, 2013, 12:44:13
schokker en v moorsel 2 aanvallende middenvelders dat ken niet dat wordt je overlopen.
ik heb toch het idee dat paco ook goed iets meer controlerend kan spelen met het spel iets meer voor hem. Oepie meer de man van de steekbal en paco heeft het loopvermogen om erover heen te gaan, beetje zoals Willem janssen ook speelt.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Cambuur058 op augustus 05, 2013, 14:00:33
DODE SPELMOMENTEN!!!!!!!
als je ziet hoeveel corners en vrije trappen dicht bij de 16 verprutst werden...
dat soort dingen kunnen zo belangrijk zijn, zorgt (mits goed genomen) altijd voor gevaar en onrust voor de goal van de tegenstander en kan er dan zo in vliegen
Bakker nam corners eerste helft, nou dat was al helemaal een drama en Oebele daarna maar dat was ook niet echt geweldig
Oepie heeft de techniek wel maar in het moderne voetbal lijkt het net of ze die dode momenten zo snel mogelijk willen nemen, ga gewoon rustig achter die bal staan, even kijken, en met een lekkere trap m rond de 6 meter gooien, dan is er altijd nog kans op een blundertje van de keeper of dat leeuwin, barto( :_schater) of een verdediger van de tegenstander er tegen aan loopt
zelfde geld voor vrije trappen

vind het ook beetje jammer dat vrije trappen die redelijk dicht bij 16 lagen snel kort getikt werden en dan gelijk ik weer terug, dan is toch die hele kans verkeken?? zonde
gooi zo'n bal gewoon lekker voor de pot, ik weet dat de ts liever MOOI wil voetballen en het lijkt misschien voetballend wat minder maar is wel een stuk gevaarlijker etc en ook leuk voor het publiek

voor de rest was ik aardig tevreden, volgende wedstrijd maar met hemmen ipv barto starten en dan maken we wel een kansje tegen roda, al ben ik wel tevreden met een punt
leeuwin gekke terugspeelballetjes maar rest goed, paco en bakker onzichtbaar maar misschien kan de nieuwe aankoop (ritzmaier?) bakker vervangen, paco kan wel voetballen
en lukoki misschien ook basis al is hij érg sterk tegen een moegestreden team, hoeft alleen t balletje naar voren te tikken en er achter aan te sprinten en hij is er al langs
vond jammer dat feldballe gewisselt werd, maar snap t wel want aanvallend was hij redelijk gevaarlijk (niet zo gevaarlijk als lukoki) maar verdedigend deed hij zijn werk echt niet

:0= knallen tegen roda!!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: De Gast op augustus 05, 2013, 14:47:10
Ik ga er vanuit dat Hemmen start vrijdag maar als hij uitvalt hebben we een groot probleem. Ik mag hopen dat er nog een scorende middenvelder bij komt die eventueel in de spits uit de voeten kan.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 666 op augustus 05, 2013, 14:53:44
Wat ik leuk vond aan deze wedstrijd is dat er weer (aardig wat) uitsupportertjes aanwezig zijn. komt de sfeer alleen maar ten goede.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op augustus 05, 2013, 15:00:30
Nog mooier was toen ze dachten toen er gescoord was  :_schater
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Timmie op augustus 05, 2013, 15:21:02
Citaat van: drg op augustus 05, 2013, 15:00:30
Nog mooier was toen ze dachten toen er gescoord was  :_schater

Bleven maar doorjuichen!Haha!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 05, 2013, 15:25:33
Citaat van: Timmie op augustus 05, 2013, 15:21:02
Bleven maar doorjuichen!Haha!
:0=SUKKELTJEEEEES
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: renaldo op augustus 05, 2013, 16:07:17
Wen er maar aan dat er veel uitsupporters aanwezig zullen zijn, dit is eredivisie!!  |:) |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op augustus 05, 2013, 16:10:53
behalve die 't dichtstbij wonen  :_schater
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Stiens op augustus 05, 2013, 16:35:48
Mart, Bart en 'Oepie' tegen het soepie
Met in de basis drie jongens die in 2011 nog samen bij Harkemase Boys voetbalden, pakte SC Cambuur gisteren het eerste punt in het derde Eredivisie-avontuur in de geschiedenis van de club. NAC Breda werd in eigen huis op een gelijkspel (0-0) gehouden.

Afwezig
Na een afwezigheid van ruim dertien jaar speelde SC Cambuur gisteren eindelijk weer eens betaald voetbal op het hoogste niveau. Drie maanden geleden was het een gigantisch feest in Leeuwarden toen de Friese ploeg verrassend de titel pakte op de laatste speeldag in de Jupiler League. In het programmaboekje van gisteren stond beschreven dat de hossende mensenmassa die dag in mei op het Oldehoofsterkerkhof zo groot was, dat de 'Skeve toren' er bijna van omviel.

Eindsprint
Cambuur had afgelopen seizoen in de Eerste divisie dankzij een geweldige eindsprint (zeven gewonnen duels op rij) de titel voor de neus van FC Volendam weggesnoept. 'Het andere Oranje' verloor op de laatste speeldag bij Excelsior, waarna het feest in de Friese hoofdstad kon losbarsten. Promotie naar de Eredivisie kwam niet zonder gevolgen. Het stadion moest worden aangepast, er kwam een splinternieuw kunstgrasveld en de spelersgroep moest worden versterkt.

Begroting
Maar het mocht eigenlijk allemaal niets kosten, want geld was er niet bij de club die de begroting met heel veel moeite twee miljoen euro wist op te krikken naar een nog steeds schamele 5,5 miljoen euro. Gelukkig heeft de Friese club een neus voor koopjes. Niet voor niks is het Cambuur Stadion de enige voetbalarena in de wereld waarbinnen een vestiging van zowel de Aldi, de Action als de Zeeman te vinden is.

Voorbeeld
Een goed voorbeeld van het zuinige beleid zijn de drie spelers die de afgelopen jaren van de lokale amateurclub Harkemase Boys gehaald werden: aanvoerder Mart Dijkstra, Martijn Barto en de man met de mooiste voetbalnaam in de Eredivisie: Oebele Schokker. Drie jaar geleden voetbalden de drie nog samen in Harkema en gisteren maakten zij hun debuut in de Eredivisie. ,,Tsja, dat is wel heel speciaal", glundert Oebele Schokker, na afloop van het nieuwe hoogtepunt in zijn voetbalcarrière. ,,Dat Eredivisie-debuut heb ik nu en dat pakt niemand me ooit nog af. In de voorbereiding hebben Mart, Barto en ik het daar natuurlijk wel over gehad. Drie, vier jaar geleden speelden we nog tegen amateurs en nu op het hoogste niveau. Dat is echt uniek."

Leeftijd
Vooral omdat Schokker met zijn 28 jaar al een beetje op leeftijd is voor een profvoetballer. ,,Ja, inderdaad, ik had nooit durven dromen dat ik op mijn 28e nog mijn debuut in de Eredivisie zou maken en tegen alle grote Nederlandse clubs zou mogen spelen. Waar ik voor Harkemase Boys speelde? Dit wordt mijn tweede seizoen bij Cambuur, daarvoor speelde ik vijf jaar voor Harkemase Boys en drie jaar voor Joure en daarvoor in de jeugd bij Cambuur, dus ik heb wel een verleden bij de club."

Oepie
Zijn medespelers en eigenlijk iedereen bij de Friese club noemt hem 'Oepie'. ,,Ach ja dat is een bijnaam. Meer spelers hebben dat. Sommige noemen Martijn Barto 'Bart' of 'Tinus', maar ik noem hem gewoon Barto. Ik ben niet zo van de bijnamen." Schokker is voor de media uit de Randstad natuurlijk dé belichaming van Friesland bij dit Cambuur. Alleen al vanwege die prachtige naam: Oebele. Hij werd geboren in Katlijk, of Ketlik, zoals de Friezen het noemen. Een dorp met precies 634 inwoners. ,,Of ik nu de held van mijn geboortedorp ben?", herhaalt Schokker de vraag. ,,Nee, dat denk ik niet. Voor Ketlik zit ik bij de verkeerde club. Bijna iedereen in het dorp heeft een seizoenkaart van Heerenveen."

Favoriet
Spelend met nummer 14 is Schokker duidelijk ook de grote favoriet bij de Cambuur-fans. Al bij zijn eerste balcontact beginnen de fanatieke supporters te zingen. 'Oeh ah Oebele, say oeh ah Oebele!' Ook de twee verslaggevers van Omroep Fryslân beginnen op de perstribune spontaan een octaaf hoger te praten als de rechtsbuiten aan de bal komt.

Positie
Bij Cambuur speelt Schokker als rechtsbuiten en dat is niet de positie waar hij voetbalde toen hij bij de Harkemase Boys furore maakte. ,,Nee, daar speelde ik achter de spits en dat liep als een trein toen." Dat kan je wel zeggen, want in die periode maakte 'Oepie' in 18 wedstrijden maar liefst 21 doelpunten voor de club uit Harkema. Vorig seizoen maakte hij er in de Eerste divisie als rechtsbuiten 'slechts' vijf in 32 duels. ,,Ik moet deze positie op mijn eigen manier goed zien in te vullen."

Tevreden
De eerste Eredivisie-wedstrijd van 'de drie van Harkema' en hun ploeggenoten zal worden herinnerd vanwege de terugkeer van Cambuur op het hoogste niveau, maar zeker niet vanwege het vertoonde spel. Cambuur en NAC waren gisteren al snel tevreden met een punt en deden verder weinig moeite om de eerste overwinning binnen te slepen. Zo werd Cambuur-invaller Jody Lukoki, die op het laatste moment werd gehuurd van Ajax, zomaar gekozen tot 'Man of the match' na twee geslaagde rushes langs Sepp De Roover. Maar dat doet er allemaal niet toe, want Cambuur is terug en dat is mooi voor Friesland en mooi voor de Eredivisie.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: sunderland op augustus 05, 2013, 17:00:58
Citaat van: wiekie1969 op augustus 05, 2013, 05:58:41

Bijker was alleen de 2e helft goed, al het gevaar van nac kwam in de 1e helft vanaf de rechterkant met name de voorzetten. Hulde aan de ts??? Alles vanaf het middenveld ging terug......
kom op wiekie .Feldballe liet de rover steeds lopen he .Moeilijk kiezen he 1 tegen 2
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Ruppppert op augustus 06, 2013, 13:15:37
het iemand deze wedstrijd ek helemaal opgenomen ? liekt me mooi om nog eens terug te zien
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 06, 2013, 15:29:24
Bedankt voor alle mooie verslagen!!! WouterZZ bedankt, gr uit Oostenrijk
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 06, 2013, 17:00:27
Citaat van: Ruppppert op augustus 06, 2013, 13:15:37
het iemand deze wedstrijd ek helemaal opgenomen ? liekt me mooi om nog eens terug te zien

Ja alleen zul je langs moeten komen om het te zien staat op kastje van xs4all!!! Heb trouwens ook alle beelden van 2 uur voor de wedstrijd tot de wedstrijd zelf
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 06, 2013, 17:01:35
Moet zeggen na het zien van de wedstrijd op de tv het gevoel iets anders was als toen ik het stadion uit liep 8P
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 06, 2013, 17:18:33
Jij ook al? Ik begin een steeds beroerder gevoel te krijgen van deze wedstrijd... Typisch 0-0 duel, matig niveau en een echt degradatieduel.. Vooral het totale gebrek aan stootkracht voorin :'(
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 06, 2013, 18:23:57
Ja het is een goed behaald punt, maar na het zien van de beelden en de gedachten dat dit een directe concurrent was, maar op het middenveld was er te weinig om voor een fatsoenlijke aanval te zorgen, het werd beter nadat lukoki de ruimtes in liep en makrini er bij.

Ik denk zelf dat het niet eens zo zeer aan de aanval ligt, maar meer het bedienen van de aanvallers.. want ik heb geen enkele aanval gezien eerste helft, het was meer op enthousiasme en inzet maar daar ga je het niet mee redden het hele seizoen...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 06, 2013, 18:27:46
Ik heb het idee dat het middenveld op zich wel voldoende is, zag je de tweede helft ook wel.. Maar als die bal eens in de 16 van de tegenstander komt is er niet een killer...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: punkman op augustus 06, 2013, 18:32:12
Na 60 minuten pas de eerste echte kans (schot van Dijkstra niet meegerekend) was het echt te pover.
Werd inderdaad beter toen Ludoki, El Makrini en Hemmen erin kwamen.
Met mazzel pak je de winst nog met dat schot van Blijker of die kans van Bartho.
Maar vond hun 2 kansen groter.
Al met al te weinig.
En bijna vergeten de kans die Hemmen bijna kreeg.
Zullen toch denk ik met Ludoki, Hemmen en Makrini moeten beginnen.
Toen werd het een stuk(je) beter.

Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 06, 2013, 18:34:04
Ja het is inderdaad net hoe je er tegen aan kijkt.. Ik denk middenveld omdat de aanvallen die er waren uit een omschakeling kwamen waardoor de aanvallers van eigen helft afkwamen. Het bal bezit was op zijn hoogst 60% maar gemiddeld 50%-50%. Controle op het middenveld zoals in de jupiler league, maar geen beslissende pass of echt druk kunnen zetten.. 

Maar aan de andere kant, we hadden veel corners en daar kwam ook geen gevaar uit. Dus je komt ook aanvallend wat tekort.

Al ben ik benieuwd als dit team met de versterkingen wat op elkaar ingespeeld is, hoe het er dan uit ziet. Verdedigend vond ik het solide nu de rest |:) |:) |:)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: piene hassus op augustus 06, 2013, 18:35:34
Middenfeld speult anfallend niet goed, gien splijtende pass waar Barto op kan lope en gien steekbal foor Hemmen, dus toch Schokker op 10?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Galdiano op augustus 06, 2013, 18:43:59
Citaat van: piene hassus op augustus 06, 2013, 18:35:34
Middenfeld speult anfallend niet goed, gien splijtende pass waar Barto op kan lope en gien steekbal foor Hemmen, dus toch Schokker op 10?

Met dijkstra in de basis weet je zeker dat er geen bal naar voren word gespeeld! Van Moorsel gewoon vlak achter Hemmen!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Sonnema op augustus 06, 2013, 18:51:44
Van Moorsel moet het spel voor hem hebben dus laat hem maar controlerend spelen. Opie heeft wel het overzicht en de steekpass. Barto moet slimmer worden en meer zijn lichaam gebruiken om het moment dat hij een duel aan gaat. Anders is het vaak balverlies.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Collingwood op augustus 06, 2013, 19:00:18
Denk er aan dat het in principe alleen nog maar beter kan worden:

- Voor veel van onze jongens was dit de eerste wedstrijd in de eredivisie. Ze waren dus wat onwennig, en dat was vooral in de eerste helft duidelijk te zien, de tweede helft was al veel beter!
- We speelden niet in de sterkste opstelling in mijn ogen (met Lukoki, El Makrini en Hemmen op de bank).
- Het team is nog niet compleet, Jaliens, Ritzmaier en misschien nog wel iemand anders gaan er nog bij komen.
- Het team moet nog meer op elkaar ingespeeld raken, en De Jong en Lodeweges moeten hier en daar nog wat aan sleutelen.

Het bovenstaande in ogenschouw genomen vond ik de prestatie tegen NAC zo slecht nog niet, en heb ik veel hoop dat het dit seizoen goed zal komen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 06, 2013, 20:29:12
 _O_
Citaat van: Collingwood op augustus 06, 2013, 19:00:18
Denk er aan dat het in principe alleen nog maar beter kan worden:

- Voor veel van onze jongens was dit de eerste wedstrijd in de eredivisie. Ze waren dus wat onwennig, en dat was vooral in de eerste helft duidelijk te zien, de tweede helft was al veel beter!
- We speelden niet in de sterkste opstelling in mijn ogen (met Lukoki, El Makrini en Hemmen op de bank).
- Het team is nog niet compleet, Jaliens, Ritzmaier en misschien nog wel iemand anders gaan er nog bij komen.
- Het team moet nog meer op elkaar ingespeeld raken, en De Jong en Lodeweges moeten hier en daar nog wat aan sleutelen.

Het bovenstaande in ogenschouw genomen vond ik de prestatie tegen NAC zo slecht nog niet, en heb ik veel hoop dat het dit seizoen goed zal komen.

_O_
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op augustus 06, 2013, 23:19:59
Citaat van: Dokkumer op augustus 06, 2013, 17:18:33
Jij ook al? Ik begin een steeds beroerder gevoel te krijgen van deze wedstrijd... Typisch 0-0 duel, matig niveau en een echt degradatieduel.. Vooral het totale gebrek aan stootkracht voorin :'(

Ach meid, hest slachtoffer hulp al belt?  :zweep
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 07, 2013, 18:30:17
Citaat van: drg op augustus 06, 2013, 23:19:59
Ach meid, hest slachtoffer hulp al belt?  :zweep

Ja, helaas konden ze me niet helpen. Ze hebben ook verzocht om nooit weer te komen...  l0l
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 07, 2013, 18:44:03
http://www.vi.nl/radio/supporters-cambuur-rijden-om-om-heerenveen-te-mijden.htm (http://www.vi.nl/radio/supporters-cambuur-rijden-om-om-heerenveen-te-mijden.htm)
Mooi stukje
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 07, 2013, 18:53:01
inderdaad mooi verhaal... Maar dkv is dat niet dertig km verderop?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Treb op augustus 07, 2013, 19:19:22
Ja leuk hoor allemaal, fantastische sfeer. Allemaal veren in de kont, helemaal in de belangstelling en vrijdag een leeg uitvak..  :_schater
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Eewal op augustus 07, 2013, 19:36:55
Citaat van: Treb op augustus 07, 2013, 19:19:22
Ja leuk hoor allemaal, fantastische sfeer. Allemaal veren in de kont, helemaal in de belangstelling en vrijdag een leeg uitvak..  :_schater
:R
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: drg op augustus 07, 2013, 19:46:41
Als der straks supporters van andere clubs zijn die ons daar op gaan beoordelen mogen ze per direct een enkeltje naar dichtstbijzijnde gesticht aanschaffen.

Zelfs bij dkv moeten ze weten dat geen hond op een vrijdag middag 330 kilometer gaat rijden  :R
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 07, 2013, 20:00:48
Citaat van: Treb op augustus 07, 2013, 19:19:22
Ja leuk hoor allemaal, fantastische sfeer. Allemaal veren in de kont, helemaal in de belangstelling en vrijdag een leeg uitvak..  :_schater

Er zijn mensen die werken. Net vakantie hebben gehad en dus geen vrije uren op kunnen nemen.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Bernardo op augustus 07, 2013, 20:07:07
Citaat van: Treb op augustus 07, 2013, 19:19:22
Ja leuk hoor allemaal, fantastische sfeer. Allemaal veren in de kont, helemaal in de belangstelling en vrijdag een leeg uitvak..  :_schater

Ga jezelf wel?

Gewoon belachelijk dat deze wedstrijd op een vrijdag is gezet, zaterdag of zondag was ik die kant wel even opgegaan!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Treb op augustus 07, 2013, 20:20:01
Ach, we konden ook een vol uitvak mee naar Eagles een paar jaar terug op een vrijdagavond. Excelsior ook een vol uitvak plus honderden op de andere tribunes op een vrijdagavond. Ook 2 en een half uur rijden.

En nu opeens gaat er niemand want het is zo ver weg dit en dat..  l8l

Maar ik zal wel tegen zere scheentjes aanschoppen nu..
We hebben een fantastisch publiek, maar dan vooral thuis. Uit laten we het nog wel eens afweten behalve als er wat te halen valt. Dat is gewoon de realiteit.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 07, 2013, 20:23:39
Nuance is jou vreemd in deze...
Deventer is ook net zover als Kerkrade... Excelsior ging om de titel

En om even te vergelijken Gunnn en jarrefean komen daar zeker wel altijd met 300 man op vrijdag?

Je bent zelf wel met alle 28 anderen in het uitvak te bewonderen?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 07, 2013, 20:27:47
Ja ik ga zelf ook niet, maar goed. toen het er met roda toen om ging was het ook lang niet vol..

Ik heb zelf het geld niet om deze rit te maken, vele anderen hebben dit probleem ook.. Ik maak de keuze om naar zwolle eagles en psv te gaan..

Wel jammer dat er niet veel heen gaan, maar begrijpelijk toch?
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 07, 2013, 20:31:21
en dkv natuurlijk.. |:) |:) |:) :zweep
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Dokkumer op augustus 07, 2013, 20:34:23
En Grunnnnnnn dan? :P
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Len Cantello op augustus 07, 2013, 20:38:53
Ik hoop alle uitwedstrijden dit seizoen mee te pakken. Maar kijk vooral uit naar Go Ahead-uit, NAC-uit, Ado-uit en Feyenoord-uit.
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Synea op augustus 07, 2013, 20:40:59
Citaat van: Dokkumer op augustus 07, 2013, 20:34:23
En Grunnnnnnn dan? :P

Dit was chronologische volgorde van komende weken het leek me zo doelloos om de rest van van het seizoen op te noemen :y :_schater
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 07, 2013, 20:45:08
http://www.indehekken.net/news/actueel/uitsupporters-ranglijst-2013/ (http://www.indehekken.net/news/actueel/uitsupporters-ranglijst-2013/)
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: 0517 op augustus 07, 2013, 22:02:34
Wij zijn er niet bij ivm vakantie(s). Ga verder wel proberen de meeste wedstrijden mee tapkken. In ieder geval de auto-combi wedstrijden en aantrekkelijke bucomgi matches als Grunn, huhu, eagles, utrecht etc...
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Cambuur123 op augustus 07, 2013, 22:44:47
No money voor deze wedstrijd  :|
Ik probeer dit seizoen wel naar Zwolle Deventer Amsterdam Rotterdam Groningen en Heerenveen te gaan... Dan moéten die uitvaltjes wel vol hoor!
Titel: Re: 4 augustus cambuur - NAC
Bericht door: Jules058 op augustus 08, 2013, 00:04:23
Mooi radio item op vi radio.sportverslaggever dennis van bergen spreekt over wat een mooie sfeer er in het stadion heerst, de cultuur en de haat jegens akrum sud.

Zeker een aanrader om ff te luisteren duurt ongeveer 5min.