KKD (betaaldvoetbal) kan niet zonder VAR. Weer krijgt ADO den Haag hulp van de KNVB. Scheidsrechter Lindhout helpt ADO den Haag aan 3 punten, in de wedstrijd tegen Dordrecht. Een grote schande door het niet correct fluiten. (Lindhout kan niet zonder de VAR) Enkele clubs in de top van de KKD competitie worden hierdoor gedupeerd.
Als we vorige week VAR hadden, had Balk zijn 2e geel gekregen.
Dan hij afgelopen vrijdag niet mee mogen doen en niet de 2-1 binnen geschoten.
Tsja...
Als ik sommige beslissingen zie van de Var ben ik eigenlijk nog blij dat we KKD spelen.
Zal blij zijn dat we op een gegeven moment weer eredivisie spelen maar dan na een doelpunt weer 3 minuten wachten totdat de Var alles heeft bekeken zit ik niet op te wachten
En wie zegt dat alles goed beoordeeld wordt d.m.v. een VAR. Ik kom nog steeds momenten tegen dat de VAR niet ingrijpt terwijl dat wel moet. En dan 5 minuten later wel ingrijpen voor iets waar eigenlijk niks aan de hand is (waarop je minuten lang op moet wachten)... Willekeur.
Nu het in de KKD zo spannend is (omdat het zo dicht bij elkaar staat) zou er eigenlijk een VAR moeten zijn.
Citaat van: PePe op april 02, 2025, 13:33:28
Nu het in de KKD zo spannend is (omdat het zo dicht bij elkaar staat) zou er eigenlijk een VAR moeten zijn.
Het is of het hele seizoen of niet. Het mag niet uitmaken of het spannend is of niet, de punten in het begin van het seizoen zijn net zo duur.
Dit doen ze bij knvb beker ook hoor.
Eerste paar ronde geen VAR
Citaat van: Noordcambuur op april 02, 2025, 17:05:45
Dit doen ze bij knvb beker ook hoor.
Eerste paar ronde geen VAR
Verschil is natuurlijk dat daar de kaarten elke rond opnieuw geschut worden. Stel dat wij in het begin van de competitie genaaid worden en er is geen var, terwijl Den Haag gered wordt door de Var aan het einde van de competitie. Dat zou niet kunnen
Is de VAR bij de play-off's aanwezig?