Cambuur Online

Algemene Discussie => Overig Voetbal => Topic gestart door: PePe op maart 31, 2025, 12:54:19

Titel: VAR
Bericht door: PePe op maart 31, 2025, 12:54:19
KKD (betaaldvoetbal) kan niet zonder VAR. Weer krijgt ADO den Haag hulp van de KNVB. Scheidsrechter Lindhout helpt ADO den Haag aan 3 punten, in de wedstrijd tegen Dordrecht. Een grote schande door het niet correct fluiten. (Lindhout kan niet zonder de VAR) Enkele clubs in de top van de KKD competitie worden hierdoor gedupeerd.
Titel: Re: VAR
Bericht door: Poetser op maart 31, 2025, 13:21:55
Als we vorige week VAR hadden, had Balk zijn 2e geel gekregen.

Dan hij afgelopen vrijdag niet mee mogen doen en niet de 2-1 binnen geschoten.
Titel: Re: VAR
Bericht door: Specuveter op maart 31, 2025, 14:40:33
Tsja...
Als ik sommige beslissingen zie van de Var ben ik eigenlijk nog blij dat we KKD spelen.
Zal blij zijn dat we op een gegeven moment weer eredivisie spelen maar dan na een doelpunt weer 3 minuten wachten totdat de Var alles heeft bekeken zit ik niet op te wachten
Titel: Re: VAR
Bericht door: Inferno-058 op maart 31, 2025, 18:58:23
En wie zegt dat alles goed beoordeeld wordt d.m.v. een VAR. Ik kom nog steeds momenten tegen dat de VAR niet ingrijpt terwijl dat wel moet. En dan 5 minuten later wel ingrijpen voor iets waar eigenlijk niks aan de hand is (waarop je minuten lang op moet wachten)... Willekeur.
Titel: Re: VAR
Bericht door: PePe op april 02, 2025, 13:33:28
Nu het in de KKD zo spannend is (omdat het zo dicht bij elkaar staat) zou er eigenlijk een VAR moeten zijn.
Titel: Re: VAR
Bericht door: hobbes op april 02, 2025, 14:38:51
Citaat van: PePe op april 02, 2025, 13:33:28
Nu het in de KKD zo spannend is (omdat het zo dicht bij elkaar staat) zou er eigenlijk een VAR moeten zijn.

Het is of het hele seizoen of niet. Het mag niet uitmaken of het spannend is of niet, de punten in het begin van het seizoen zijn net zo duur.
Titel: Re: VAR
Bericht door: Noordcambuur op april 02, 2025, 17:05:45
Dit doen ze bij knvb beker ook hoor.
Eerste paar ronde geen VAR
Titel: Re: VAR
Bericht door: Lore op april 02, 2025, 20:47:53
Citaat van: Noordcambuur op april 02, 2025, 17:05:45
Dit doen ze bij knvb beker ook hoor.
Eerste paar ronde geen VAR

Verschil is natuurlijk dat daar de kaarten elke rond opnieuw geschut worden. Stel dat wij in het begin van de competitie genaaid worden en er is geen var, terwijl Den Haag gered wordt door de Var aan het einde van de competitie. Dat zou niet kunnen
Titel: Re: VAR
Bericht door: PePe op april 06, 2025, 20:35:50
Is de VAR bij de play-off's aanwezig?
Titel: Re: VAR
Bericht door: Bernardo op april 06, 2025, 21:18:07
Citaat van: PePe op april 06, 2025, 20:35:50
Is de VAR bij de play-off's aanwezig?

Ja