(https://i.postimg.cc/QdbsPdmX/466462516-970212868476385-3226935950878518685-n.jpg)
https://cambuur.nl/nieuws/dankzij-bijdrage-van-o-a-selectie-en-hoofdsponsor-met-korting-naar-vitesse/
Uitvak moet vol! |:)
Laatste kans om nog eens naar Vitesse te gaan :devil
En door Vitesse staat stijf onderaan deze moet je winnen om aansluiting te houden bij de top.
Hoop dat Nartey erbij is en dat Souren weer terug komt.
Citaat van: Bankzitter op november 08, 2024, 16:12:40
Laatste kans om nog eens naar Vitesse te gaan :devil
zou dat luchtkasteel dan eindelijk ploffen?
Ze kunnen zonder nieuwe eigenaar niet overleven. En hoe vind je een investeerder als je 20 miljoen aan Parry moet afbetalen (en nog meer schuld), verlies draait en ook geen waarde in de selectie hebt? Dan melden zich alleen profiteurs en luchtfietsers. Als er een rijke supporter a la vSeumeren of Boekhorst zou bestaan, dan was die deze zomer wel erin gestapt.
Misschien dat vd Kuit (stadioneigenaar) de zaak overneemt , maar verder zie ik weinig kans voor Vitesse, eerlijk gezegd.
Weer een hele belangrijke wedstrijd, vooral voor de 2e periode. Kom aan.
Citaat van: nee,wel? op november 09, 2024, 14:25:58
zou dat luchtkasteel dan eindelijk ploffen?
nog niet zo lang geleden stonden we ook op ploffen. Nooit vergeten waar wij vandaan komen.
Citaat van: Johan058... op november 09, 2024, 21:54:27
nog niet zo lang geleden stonden we ook op ploffen. Nooit vergeten waar wij vandaan komen.
Eens
Citaat van: Inferno-058 op november 10, 2024, 14:29:58
Eens
Sowieso hebben we als supporters maar beperkt invloed op het beleid. Of dat nu hier is of zoals bij Vitesse. Als ik sommige berichten hier lees qua namen, risico's dan is dat welliht maar goed ook :D
Iemand idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
Zou mooi zijn als daar 1000 lui heen gaan.
Citaat van: Zuid1991 op november 10, 2024, 15:03:45
Iemand idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
Zou mooi zijn als daar 1000 lui heen gaan.
Ik vind een uitverkocht uitvak vrij optimistisch
Vind 600 al een mooi aantal
Citaat van: Zuid1991 op november 10, 2024, 15:03:45
Iemand idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
Zou mooi zijn als daar 1000 lui heen gaan.
Staan inmiddels 450 man op papier staat op Facebook
Citaat van: Specuveter op november 11, 2024, 17:11:51
Staan inmiddels 450 man op papier staat op Facebook
Mooi! Dan zijn we al bijna op de helft!
En inmiddels over de helft!
Ga die dag met mijn zoon naar Arnhem, kunnen de dag mooi afsluiten met een uitwedstrijd. Moet eerst nog 2 uitkaarten scoren.....Hoe kom ik daaraan?
Citaat van: Voorstopper op november 12, 2024, 16:51:31
Ga die dag met mijn zoon naar Arnhem, kunnen de dag mooi afsluiten met een uitwedstrijd. Moet eerst nog 2 uitkaarten scoren.....Hoe kom ik daaraan?
ben ik ook benieuwd naar. Wil wel naar deze wedstrijd, maar niet eerst naar Leeuwarden.
Hoeft ook niet. Omwisselen bij het uitvak.
Citaat van: Voorstopper op november 12, 2024, 16:51:31
Ga die dag met mijn zoon naar Arnhem, kunnen de dag mooi afsluiten met een uitwedstrijd. Moet eerst nog 2 uitkaarten scoren.....Hoe kom ik daaraan?
Uitkaart aanvragen bij oude stadion.
Registreren op cambuurawaydays.nl
Kaartje kopen.
Omwisselen uitvak.
Auto combi maximale auto's bereikt, terwijl een geen maximum bij stond. Wat waren de maximale aantal?
Autocombi staat er bij mij nog tussen.
.
Citaat van: Poetser op november 12, 2024, 20:09:15
Autocombi staat er bij mij nog tussen.
Hij bedoelt dat je je niet meer kan inschrijven met een nieuwe auto
Nog ??n week wachten.
Zitten we er lekker in met Cambuur heb je weer zo'n vreselijk interlandweekend :R
Citaat van: Specuveter op november 13, 2024, 11:10:27
Nog ??n week wachten.
Zitten we er lekker in met Cambuur heb je weer zo'n vreselijk interlandweekend :R
kan Afolabi mooi fit worden :_schater
Citaat van: Voorstopper op november 12, 2024, 16:51:31
Ga die dag met mijn zoon naar Arnhem, kunnen de dag mooi afsluiten met een uitwedstrijd. Moet eerst nog 2 uitkaarten scoren.....Hoe kom ik daaraan?
kun je niet gewoon een account aanmaken op vitesse.nl,zo deed ik dat ook wel eens bij andere clubs dan zocht ik wel vaak een vak aangrenzend aan het uitvak
Lees net dat er 2 bussen extra in verkoop zijn gekomen.
Benieuwd hoeveel er nu op de lijst staan. |:)
Citaat van: Zuid1991 op november 16, 2024, 15:54:03
Lees net dat er 2 bussen extra in verkoop zijn gekomen.
Benieuwd hoeveel er nu op de lijst staan. |:)
Zal rond de 6-700 zijn nu
Citaat van: Yellow Army op november 16, 2024, 16:12:05
Zal rond de 6-700 zijn nu
Heel netjes. De uitsupport is flink verbeterd!
Citaat van: Inferno-058 op november 16, 2024, 16:49:32
Heel netjes. De uitsupport is flink verbeterd!
Als het maar bijna gratis is dan willen ze wel... :zweep
Citaat van: Grijskijkert op november 16, 2024, 18:25:34
Als het maar bijna gratis is dan willen ze wel... :zweep
Autocombi gewone prijs :proost
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 16, 2024, 18:31:26
Autocombi gewone prijs :proost
11,- inclusief toegangskaart vind ik bijna gratis ;)
Citaat van: Grijskijkert op november 16, 2024, 19:26:56
11,- inclusief toegangskaart vind ik bijna gratis ;)
En een auto rijdt op water?
6/700 nu is gewoon heel goed.
Citaat van: Zuid1991 op november 16, 2024, 19:41:40
En een auto rijdt op water?
6/700 nu is gewoon heel goed.
Ging het daarover?
Citaat van: Grijskijkert op november 16, 2024, 19:26:56
11,- inclusief toegangskaart vind ik bijna gratis ;)
Is inderdaad erg goedkoop elke keer, goede afspraken met de andere clubs :thumbsup
Zijn de mannen wat fit voor de wedstrijd van a.s. Vrijdag.
Citaat van: Noordcambuur op november 18, 2024, 11:19:10
Zijn de mannen wat fit voor de wedstrijd van a.s. Vrijdag.
Afolabi topfit, kan nu wel 20 minuten! :zweep
De club meld dat we nu op 630 man zitten
Citaat van: Inferno-058 op november 18, 2024, 17:13:53
De club meld dat we nu op 630 man zitten
Best aantal hoor.
Citaat van: Noordcambuur op november 09, 2024, 09:12:44
En door Vitesse staat stijf onderaan deze moet je winnen om aansluiting te houden bij de top.
Hoop dat Nartey erbij is en dat Souren weer terug komt.
en dan komt 'Dokter Cambuur' even langs...
Ik zat er op te wachten dat deze opmerking weer langs kwam.
We zullen nu heus niet iedere week winnen en nog wel eens een zeperd hebben.
Ook als het misgaat gewoon vertrouwen houden.
Citaat van: Bankzitter op november 20, 2024, 13:00:11
Ik zat er op te wachten dat deze opmerking weer langs kwam.
We zullen nu heus niet iedere week winnen en nog wel eens een zeperd hebben.
Ook als het misgaat gewoon vertrouwen houden.
En Emmen zegt dit over zichzelf en die zegt dit over zichzelf... :O :O
Vitesse staat daar door punten aftrek. Spelen soms fris van de lever en soms ook heel matig
Wij oek!!!!
Iemand nog bij de training geweest?
Ik neem aan dat we met zelfde 11 starten als de laatste wedstrijden. (Mits fit)
Citaat van: Specuveter op november 20, 2024, 16:35:02
Iemand nog bij de training geweest?
Ik neem aan dat we met zelfde 11 starten als de laatste wedstrijden. (Mits fit)
verlof dagen weer om 8P
Citaat van: sunderland op november 20, 2024, 14:08:41
Vitesse staat daar door punten aftrek. Spelen soms fris van de lever en soms ook heel matig
6 punten toch? Dan stonden ze 17de!
Citaat van: sunderland op november 20, 2024, 14:08:41
Vitesse staat daar door punten aftrek. Spelen soms fris van de lever en soms ook heel matig
Best wel wisselvallig inderdaad en ook nog puntenaftrek. Hadden zonder puntenaftrek ook wel hoger kunnen staan dan de 17e plek, het zit ze n die zin ook niet mee. Tegen ADO prima pot punt verdiend, tegen TOP Oss hadden ze ook wel kunnen winnen, Dordrecht verliezen ze 2 punten in 90+8. Vitesse is niet zo slecht als ze lijken. Dat neemt niet weg dat je moet kunnen winnen van Vitesse, juist nu. B?ttner en Jonathans lijken niet mee te doen dus dat scheelt ook alweer.
Veel twijfelgevallen bij Vitesse
Vitesse kende twee weken geleden een enorme ziekenboeg: Alexander en Giovanni B?ttner, Miliano Jonathans en Giovanni van Zwam ontbraken tegen ADO Den Haag en Angelos Tsingaras viel uit. Als het tegen zit, ontbreken al deze spelers morgen ook in de thuiswedstrijd tegen Cambuur.
Alexander B?ttner viel uit tegen FC Dordrecht en speelde sindsdien niet meer
Vitesse heeft inmiddels al negen competitiewedstrijden niet meer gewonnen. En de laatste zege in het eigen GelreDome dateert van 28 april. De Arnhemmers staan laatste in de eerste divisie en bovendien dreigt er opnieuw puntenaftrek vanwege de niet op tijd ingeleverde jaarrekening.
https://www.gld.nl/sport/8234761/blessuregolf-bij-vitesse-devils-wacht-topweekend (https://www.gld.nl/sport/8234761/blessuregolf-bij-vitesse-devils-wacht-topweekend)
Winst moet kunnen, maar Cambuur kennende zou dit net zo'n wedstrijd kunnen zijn.....In ieder geval moeten ze Vitesse niet onderschatten
Alexander B?ttner ontbrak een maand bij Vitesse, maar hij traint weer voluit mee. De aanvoerder kan waarschijnlijk morgen zijn rentree maken thuis tegen Cambuur. Zijn neef Giovanni is er niet bij wegens ziekte. Ook Giovanni van Zwam ontbreekt door een blessure, net als Jim Koller. Miliano Jonathans traint wel mee, maar Cambuur komt nog te vroeg voor hem. Angelos Tsingaras viel uit tegen ADO, maar de Griek lijkt fit genoeg.
Gewoon eroverheen klappen met onze spits in vorm.... REMCO BALK!!!!!
Jonathan Ploeg
@JonathanPloeg
?
3 m
Overigens is Afolabi niet inzetbaar. En is Alhaft volgens Henk de Jong nog een klein vraagteken. Verder heeft de trainer een nagenoeg fitte selectie.
Citaat van: Grijskijkert op november 21, 2024, 13:33:31
Jonathan Ploeg
@JonathanPloeg
?
3 m
Overigens is Afolabi niet inzetbaar. En is Alhaft volgens Henk de Jong nog een klein vraagteken. Verder heeft de trainer een nagenoeg fitte selectie.
Rust is ook dodelijk voor die jongen 8P
(weet de reden natuurlijk niet)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 21, 2024, 13:35:33
Rust is ook dodelijk voor die jongen 8P
(weet de reden natuurlijk niet)
Ziek, maar hij vertrekt in de winterstop.. :thumbsup
Hebben we het bonnnetje nog en krijgen wat geld terug?
Of zijn we de centen gewoon kwijt?
Citaat van: Grijskijkert op november 21, 2024, 13:39:15
Ziek, maar hij vertrekt in de winterstop.. :thumbsup
is dit al zeker?
Ben benieuwd wie dan gaat komen....
Meerdink
Of weer een geblesseerde kneus
Citaat van: Grijskijkert op november 21, 2024, 13:39:15
Ziek, maar hij vertrekt in de winterstop.. :thumbsup
ziek , wat denk jezelf
Citaat van: Bankzitter op november 21, 2024, 13:59:33
Hebben we het bonnnetje nog en krijgen wat geld terug?
Of zijn we de centen gewoon kwijt?
we zijn de centen kwijt maar ik hoop echt t/m december.
Wordt tijd dat de club eens duidelijk maakt hoe het zit met deze jongen. Wie heeft wie nou voor de gek gehouden?
Citaat van: Noordcambuur op november 21, 2024, 15:20:58
we zijn de centen kwijt maar ik hoop echt t/m december.
ja, ik snap tot december het weggegooid geldt is maar betalen we tot de zomer door?
Citaat van: Bankzitter op november 21, 2024, 15:31:34
ja, ik snap tot december het weggegooid geldt is maar betalen we tot de zomer door?
nee,huur kontrakt wordt opgezegd.
Citaat van: sunderland op november 21, 2024, 15:01:26
ziek , wat denk jezelf
Had zich vanochtend ziek gemeld...
Citaat van: Grijskijkert op november 21, 2024, 15:46:40
Had zich vanochtend ziek gemeld...
weet het niet, hij voelt het waarschijnlijk wel aankomen. Hij leest en hoort ook dingen. Misschien is er ook al met hem gesproken.
Citaat van: sunderland op november 21, 2024, 16:11:30
weet het niet, hij voelt het waarschijnlijk wel aankomen. Hij leest en hoort ook dingen. Misschien is er ook al met hem gesproken.
:y
Ruim 750 man heen
:scc
Grote sneeuw bende rondom Arnhem.
Hoop dat het doorgaat en voor de mensen die gaan....Doe Voorzichtig!!6
Citaat van: Specuveter op november 22, 2024, 10:49:31
Grote sneeuw bende rondom Arnhem.
Hoop dat het doorgaat en voor de mensen die gaan....Doe Voorzichtig!!6
Het dak zit daar dicht, tempratuur is ruim boven 0 en komt volgens buienradar niet meer onder o...
Citaat van: Grijskijkert op november 22, 2024, 11:25:00
Het dak zit daar dicht, tempratuur is ruim boven 0 en komt volgens buienradar niet meer onder o...
Hoe weet jij dat het dak dicht is?
Citaat van: Zuid1991 op november 22, 2024, 11:37:26
Hoe weet jij dat het dak dicht is?
Alles weten maakt niet gelukkig, aagje...
Citaat van: Grijskijkert op november 22, 2024, 12:47:45
Alles weten maakt niet gelukkig, aagje...
Allerlei dingen maar lukraak roepen maakt je een wijsneus, kieker?.
Citaat van: Zuid1991 op november 22, 2024, 12:53:25
Allerlei dingen maar lukraak roepen maakt je een wijsneus, kieker.
O'ja joh? Omdat jij iets niet weet en ik wel maakt mij een wijsneus... je zou bijna gaan denken dat je een hekel aan me hebt..
Citaat van: Grijskijkert op november 22, 2024, 13:05:54
O'ja joh? Omdat jij iets niet weet en ik wel maakt mij een wijsneus... je zou bijna gaan denken dat je een hekel aan me hebt..
Eerst vraag ik je hoe je weet dat het dak dicht is. Daarna zeg je: alles weten maakt niet gelukkig?Daar suggereer je dat je het niet weet imo.
Hele normale vraag van mij toch?
Was gewoon benieuwd. Laten we wel wezen, je hebt wel vaker iets gemeld hier wat niet uitkwam. Daarom wilde ik dat ?checken?.
Bedoel ik niks mis mee.
Fijne wedstried |:)
Citaat van: Zuid1991 op november 22, 2024, 13:21:18
Eerst vraag ik je hoe je weet dat het dak dicht is. Daarna zeg je: alles weten maakt niet gelukkig?Daar suggereer je dat je het niet weet imo.
Hele normale vraag van mij toch?
Was gewoon benieuwd. Laten we wel wezen, je hebt wel vaker iets gemeld hier wat niet uitkwam. Daarom wilde ik dat ?checken?.
Bedoel ik niks mis mee.
Fijne wedstried |:)
Ik zou bijna gaan denken om hier maar niks meer te melden, want heb je het een keer door omstandigheden iets niet goed gemeld dan wordt het je in lengte van dagen aangerekend of voor je voeten gegooid.
Maar op dat dak zit net als op het dak van de arena een regensensor(neerslagsensor) gaat dus automatisch dicht en Vitesse moet zuinig zijn op het veld i.v.m. de financi?le situatie :thumbsup
Citaat van: Grijskijkert op november 22, 2024, 13:33:04
Ik zou bijna gaan denken om hier maar niks meer te melden, want heb je het een keer door omstandigheden iets niet goed gemeld dan wordt het je in lengte van dagen aangerekend of voor je voeten gegooid.
Maar op dat dak zit net als op het dak van de arena een regensensor(neerslagsensor) gaat dus automatisch dicht en Vitesse moet zuinig zijn op het veld i.v.m. de financi?le situatie :thumbsup
Dat veld mag wel wat regen hebben hoor, dat ding rollen ze toch naar buiten.
Citaat van: zeewolde op november 21, 2024, 14:53:27
is dit al zeker?
Ben benieuwd wie dan gaat komen....
Meerdink
Of weer een geblesseerde kneus
Meerdink is belangrijk voor AZ als invaller en heeft afgelopen weken paar belangrijke goals gemaakt. Die gaan ze niet verhuren aan een KKD club
(https://pbs.twimg.com/media/GdAF6vLWsAES3OK?format=jpg&name=medium)Su maar beginne vanavond denk ik..
Citaat van: Grijskijkert op november 22, 2024, 17:26:09
(https://pbs.twimg.com/media/GdAF6vLWsAES3OK?format=jpg&name=medium)Su maar beginne vanavond denk ik..
(https://pbs.twimg.com/media/GdAcsaoWUAAQ0eB?format=jpg&name=large) Bijna goed 8P
(https://pbs.twimg.com/media/GdAi5AjXAAACstW?format=jpg&name=4096x4096) 8)
Citaat van: Grijskijkert op november 22, 2024, 19:24:04
(https://pbs.twimg.com/media/GdAi5AjXAAACstW?format=jpg&name=4096x4096) 8)
Wat blijft 't ook een ontzettende lelijke zeecontainer.
BALKIE!!!
Wat een heerlijk nonchalant hakje
Lekker man!!!
HOPSA! Alhaft!
:_schater
Wat gebeurt hier!
Mooi snel de tweede erin. Hopelijk Alhaft nu ook over het dooie punt heen.
De 750 zijn goed te horen. Ondanks dat getrommel.
Citaat van: Bankzitter op november 22, 2024, 20:17:33
Mooi snel de tweede erin. Hopelijk Alhaft nu ook over het dooie punt heen.
Moet niet altijd zelf willen afronden!!
Paal en lat voor Vitesse. Het zit wat dat betreft vooralsnog niet tegen.
Citaat van: papier op november 22, 2024, 20:33:33
Paal en lat voor Vitesse. Het zit wat dat betreft vooralsnog niet tegen.
Is onkunde...
Goede ingreep V Mullem
Normaal moet het van links komen, nu speelt de rechterkant prima.
Nartey goed en Alhaft prima.
Prachtig Poll!!!
Citaat van: Cambuur Groningen op november 22, 2024, 20:36:50
Prachtig Poll!!!
Normaal denk ik bij dat soort schoten met je verkeerde been van 'doe nou niet', maar heel mooi dit.
Heerlijke goal van Poll. Met rechts :_schater
De drie punten mogen we wel bijschrijven nu.
Citaat van: KlinkHamer op november 22, 2024, 20:36:33
Normaal moet het van links komen, nu speelt de rechterkant prima.
Nartey goed en Alhaft prima.
Extra aandacht voor Pauwels, dan moet de rechterkant het doen. Goed dat ze het oppakken.
Citaat van: papier op november 22, 2024, 20:36:09
Goede ingreep V Mullem
Speelt sowieso zn beste helft van het seizoen tot nu toe vind ik. Doet eigenlijk alles goed.
Was er wel een, speelde de bal en werd aangeraakt
Wow wat een goal?
Heerlijk dit.
Vooral na die niet gegeven penalty(s), zeer verdiend dit. Maar Vitesse speelt ook wel alsof ze al in de zondag zitten.
Wat gebeurd hier !!!!
Diemers nooit weer opstellen |:)
Citaat van: fred op november 22, 2024, 20:43:09
Wat gebeurd hier !!!!
Diemers nooit weer opstellen |:)
Souren prima met Kieftenbelt naast hem
Word wel wat moe van die commentator over hoe onverdiend die voorsprong wel niet is :R
Die commentator is een jankstraal, dan had het 2-6 moeten staan nou
Citaat van: fred op november 22, 2024, 20:43:09
Wat gebeurd hier !!!!
Diemers nooit weer opstellen |:)
:_schater
Wat een weelde!!
Nu niet verslappen, en de 0 houden!!
Jammer dat de concurrenten allemaal op ruime voorsprong staan
Dat middenveld van Vitesse loop je zo doorheen. Precies wat vd Wey in de podcast vooraf voorspelde. En dan is het een speeltuin voor de aanvallers. Dus gewoon heel terecht, deze tussenstand.
VMullem prima vandaag en ook goed te zien dat Souren aardig speelt in plaats van Diemers.
Citaat van: fred op november 22, 2024, 20:43:09
Wat gebeurd hier !!!!
Diemers nooit weer opstellen |:)
zal wel grappig bedoeld zijn, maar is veruit onze beste speler.
Dat Henk deze rust maar z'n bek houd. Vorige keer was 't niks na de rust :_schater
Citaat van: zeewolde op november 22, 2024, 20:51:59
zal wel grappig bedoeld zijn, maar is veruit onze beste speler.
Uiteraard.
Citaat van: Trainert! op november 22, 2024, 20:49:38
Wat een weelde!!
Nu niet verslappen, en de 0 houden!!
Jammer dat de concurrenten allemaal op ruime voorsprong staan
Inderdaad nu niet verslappen. Gewoon zo doorgaan. Dan vliegen er nog wel een paar in...
Citaat van: drg op november 22, 2024, 20:43:02
Heerlijk dit.
Vooral na die niet gegeven penalty(s), zeer verdiend dit. Maar Vitesse speelt ook wel alsof ze al in de zondag zitten.
volgens mij alleen die van Balk echt penalty
wat een commentator. Vitesse had moeten voor staan, ha ha. Hij had in 1 ding wel gelijk. Cambuur heeft de minst gepasseerde doelman van de KKD. En dan ook nog de minst gepasseerde achterhoede. Mooi dat we dat beide hebben. _O_
Heerlijk dit!
De goals worden steeds mooier dus ben benieuwd naar de 2e helft haha.
Citaat van: zeewolde op november 22, 2024, 20:51:59
zal wel grappig bedoeld zijn, maar is veruit onze beste speler.
Dat is Pauwels met afstand hoor.
Citaat van: drg op november 22, 2024, 20:46:24
Word wel wat moe van die commentator over hoe onverdiend die voorsprong wel niet is :R
Onverdiend voor niet. 4-0 is niet helemaal naar verhouding
Citaat van: Beul B op november 22, 2024, 20:54:52
wat een commentator. Vitesse had moeten voor staan, ha ha. Hij had in 1 ding wel gelijk. Cambuur heeft de minst gepasseerde doelman van de KKD. En dan ook nog de minst gepasseerde achterhoede. Mooi dat we dat beide hebben. _O_
Is reiziger niet de minstgepasseerde 8)
Scheidsrechter lijkt medelijden te hebben met Vitesse
Citaat van: papier op november 22, 2024, 21:10:35
Scheidsrechter lijkt medelijden te hebben met Vitesse
De commentator ook. Scheids had geel moeten geven bij die duidelijke overtreding, en de commentator gaat ons meteen ff vertellen dat het niet zo netjes was van Pauwels om een gele kaart te eisen bij deze stand.
Wat een sneuneus achter de microfoon :R
Keepertje weer onopvallend goed. Die anticipeert zo goed dat hij echt grote kansen voor is.
Niet normaal goed !
Wat een luxe
Als zelfs R?lke al begint te juichen :_schater :_schater
Dat dwingen we zelf ook wel af.
Achterin blijven ze ook scherp, knap hoor.
Lekkere serie zo _O_
Zijn er de laatste tijd nog wat interviewtjes gegeven door Ype eigenlijk? Of tweetjes gezien van BvdB?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2024, 21:47:57
Lekkere serie zo _O_
Zijn er de laatste tijd nog wat interviewtjes gegeven door Ype eigenlijk? Of tweetjes gezien van BvdB?
Als je nou een goede journalist bent, dan bel je nu eens even met die mannen inderdaad :_schater :thumbsup
R?lke is er blij mee.
Leuk voor die gozer.
Goed doorgezet door de Leeuw. Hij baalde daarna wel dat hij ?m niet maakte haha.
Hopelijk een paar goaltjes overgelaten voor dinsdag. Komaaaan |:)
Zonder Diemers draait het als een tierelier.
De serie is begonnen met Diemers.
Maar Souren deed het prima als vervanger.
Ploegen om ons heen ook mooi puntverlies; ADO, Den Bosch, Helmond Sport, Dordrecht. Allen verloren of gelijk (ADO).
en het interview van de verslaggever na afloop met de vitesse speler. Rust stand onterecht zegt die beste man. Wat een grapjas. De nieuwe Andre van Duin is geboren.
Heerlijk 0-6! Vervelend dat gezever van die verslaggever over die statistiek. Gemakshalve de bekerwinst vorig jaar niet noemen!
super overwinning. niet verwacht, wel gehoopt. ik heb alleen even gemist waarom diemers er niet was
Citaat van: V-man op november 22, 2024, 22:08:35
Heerlijk 0-6! Vervelend dat gezever van die verslaggever over die statistiek. Gemakshalve de bekerwinst vorig jaar niet noemen!
Dat was thuis, niet uit
Citaat van: Trainert! op november 22, 2024, 22:19:26
super overwinning. niet verwacht, wel gehoopt. ik heb alleen even gemist waarom diemers er niet was
Hij was ziek
Citaat van: Stiens op november 22, 2024, 22:01:16
Ploegen om ons heen ook mooi puntverlies; ADO, Den Bosch, Helmond Sport, Dordrecht. Allen verloren of gelijk (ADO).
Eerst maar eens afstand nemen van de teams onder ons en comfortabel op NC staan.
Dan kunnen we altijd nog kijken wat er nog meer mogelijk is.
Net thuis, zat op de thuistribune aangezien het voor mij om de hoek is.
Wat een geweldige pot voetbal. Vitesse was ook wel dramatisch maar Cambuur speelde echt super.
En uitvak was echt heerlijk de hele wedstrijd. Mensen om mij heen keken alleen maar met verbazing hoe Cambuur de Arnhemmers wegtikte.
Lekker mannen, alles ligt nu open. Tot de winterstop nog een goede serie neerzetten en je doet gewoon mee om de promotieplekken!!
_O_
Citaat van: Beul B op november 22, 2024, 22:08:19
en het interview van de verslaggever na afloop met de vitesse speler. Rust stand onterecht zegt die beste man. Wat een grapjas. De nieuwe Andre van Duin is geboren.
. 0-4 was ook we onterecht in mijn ogen. 2-4 beter denk ik
Citaat van: hobbes op november 22, 2024, 22:19:46
Dat was thuis, niet uit
Ja das duidelijk maar hij had het vd volledigheid wel even kunnen noemen lijkt mij.
Citaat van: papier op november 22, 2024, 22:25:22
. 0-4 was ook we onterecht in mijn ogen. 2-4 beter denk ik
we hadden een strafschop moeten hebben.
We staan er mooi bij in tweede periode
En slechts 4 puntjes achter op nummer twee
Het "settelt" zich nu mooi bovenin
Excelsior Volendam en De Graafschap toch wel beste ploegen tot nu toe, naast ons natuurlijk
Citaat van: Noordcambuur op november 22, 2024, 22:32:41
we hadden een strafschop moeten hebben.
Klopt hoor maar 4 doelpunten verschil, zo groot was het verschil op het veld ook weer niet. Wat niet wegneemt dat we verdiend voor stonden en hebben gewonnen.
Mooi moment, Souren of Kieftenbelt continu vrij. Die rechtsbuiten moest inzakken op 1 van die 2. Poll ging op dat moment ernaast spelen en stond vrij als een vogel en maakte binnen 2 minuten de 0-3 ! Fantastisch. Tactisch dikke prima. Pauwels fenomeen!
Middenveld met Souren, Kieftenbeld en Nartey magnifique. _O_
Zo slim spelend, tempo draaien en druk zetten op juiste momenten. Inzakken en rond tikken op de juiste momenten en daarna toeslaan. 2de helft gewoon controlend uitgespeeld zonder dat het energie kost.
Diemers totaal niet gemist wat een luxe.
Ik zou het voorlopig mooi zo laten staan. |:) :thumbsup
Heerlijk boys. 0-6 wat een weelde
Citaat van: Specuveter op november 22, 2024, 22:35:31
We staan er mooi bij in tweede periode
En slechts 4 puntjes achter op nummer twee
Het "settelt" zich nu mooi bovenin
Excelsior Volendam en De Graafschap toch wel beste ploegen tot nu toe, naast ons natuurlijk
Dan blijft dat verlies tegen Volendam in de mist toch wel heel zuur. Zo'n puntje kan aan het eind van het seizoen allesbepalend zijn.
Tuurlijk niet, Diemers hoort basis.
Speelt hij een keer wat minder kun je m wisselen in de rust misschien.
Niet teveel gaan rommelen nu.
Laat mijn Henk maar geworden... |:)
Waar zijn de wegwezen met Henkies ineens gebleven trouwens :_schater
Henk out (hahahahahahaha)
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2024, 22:46:21
Tuurlijk niet, Diemers hoort basis.
Speelt hij een keer wat minder kun je m wisselen in de rust misschien.
Niet teveel gaan rommelen nu.
Laat mijn Henk maar geworden... |:)
Waar zijn de wegwezen met Henkies ineens gebleven trouwens :_schater
Niet mee eens. Heeft Diemers zoveel laten zien? De eerste wedstrijd uitstekend, maar daarna echt wel een jas uitgedaan naar mijn mening.
Corners en vrije trappen die nergens komen, speelt vaak wel naar juiste kleur in passing maar neemt veel te weinig risico in passing en loopt veel te veel met de bal. Hij moet veel makkelijker gaan voetballen.
Nu draait alles om alle 11 ipv alle ballen op Diemers.
En daarmee zeg ik echt niet dat het een slechte speler is, maar zoveel beter dan de rest? Je mag met zijn ervaring gewoon simpelweg meer verwachten.
Citaat van: Galdiano op november 22, 2024, 22:55:41
Niet mee eens. Heeft Diemers zoveel laten zien? De eerste wedstrijd uitstekend, maar daarna echt wel een jas uitgedaan naar mijn mening.
Corners en vrije trappen die nergens komen, speelt vaak wel naar juiste kleur in passing maar neemt veel te weinig risico in passing en loopt veel te veel met de bal. Hij moet veel makkelijker gaan voetballen.
Nu draait alles om alle 11 ipv alle ballen op Diemers.
En daarmee zeg ik echt niet dat het een slechte speler is, maar zoveel beter dan de rest? Je mag met zijn ervaring gewoon simpelweg meer verwachten.
Dit ben ik met je eens: het draait nu om alle 11, ipv om Diemers.
Niet dat ik Diemers slecht vind hoor. Dit nog eens proberen!!
het weekend ken eigenlijk niet beter beginne :proost |:)
Citaat van: PePe op november 22, 2024, 21:57:33
Zonder Diemers draait het als een tierelier.
Wat een onzin. M?t Diemers ook. Vitesse was gewoon heel zwak.
Citaat van: Galdiano op november 22, 2024, 22:40:29
Middenveld met Souren, Kieftenbeld en Nartey magnifique. _O_
Zo slim spelend, tempo draaien en druk zetten op juiste momenten. Inzakken en rond tikken op de juiste momenten en daarna toeslaan. 2de helft gewoon controlend uitgespeeld zonder dat het energie kost.
Diemers totaal niet gemist wat een luxe.
Ik zou het voorlopig mooi zo laten staan. |:) :thumbsup
Diemers is de beste middenvelder die we hebben man.
Citaat van: Galdiano op november 22, 2024, 22:55:41
Niet mee eens. Heeft Diemers zoveel laten zien? De eerste wedstrijd uitstekend, maar daarna echt wel een jas uitgedaan naar mijn mening.
Corners en vrije trappen die nergens komen, speelt vaak wel naar juiste kleur in passing maar neemt veel te weinig risico in passing en loopt veel te veel met de bal. Hij moet veel makkelijker gaan voetballen.
Nu draait alles om alle 11 ipv alle ballen op Diemers.
En daarmee zeg ik echt niet dat het een slechte speler is, maar zoveel beter dan de rest? Je mag met zijn ervaring gewoon simpelweg meer verwachten.
Ik ben het daar echt niet mee eens. Hij heeft zich juist wat moeten opofferen voor het team door meer naar achteren spelen, omdat we anders niet konden opbouwen want elke speler was te schijterig om dat te doen. Daarom kreeg hij zoveel de bal. Verder is hij altijd aanspeelbaar, draait hij makkelijk weg bij tegenstander en speelt hij volgens mij juist wel erg vaak vooruit. Die corners en vrije trappen liggen ook lang niet alleen aan hem, maar ook aan het gebrek aan koppers (we hebben eigenlijk alleen Nieling met lengte) en geluk, want we waren best vaak dicht bij een goal. Verder denk ik dat ook wel gezegd mag worden dat deze wedstrijd ook tegen een heel zwak Vitesse was, waar het hele middenveld constant open lag.
Diemers is voor ons echt zeker buitencategorie en denk dat het met hem ook steeds beter zal gaan als het team beter gaat lopen en hij hoger op het veld bepalender kan worden.
Vitesse zal dan wel slecht zijn geweest, Vd Brom noemt SCC de beste tegenstander van dit seizoen tot nu toe :thumbsup
Citaat van: Galdiano op november 22, 2024, 22:55:41
Niet mee eens. Heeft Diemers zoveel laten zien? De eerste wedstrijd uitstekend, maar daarna echt wel een jas uitgedaan naar mijn mening.
Corners en vrije trappen die nergens komen, speelt vaak wel naar juiste kleur in passing maar neemt veel te weinig risico in passing en loopt veel te veel met de bal. Hij moet veel makkelijker gaan voetballen.
Nu draait alles om alle 11 ipv alle ballen op Diemers.
En daarmee zeg ik echt niet dat het een slechte speler is, maar zoveel beter dan de rest? Je mag met zijn ervaring gewoon simpelweg meer verwachten.
Dan weet ik echt niet waar je kijkt. Slimme speler, brengt rust in het elftal, past altijd naar de goeie kleur, heeft al bijna 50 overtredingen mee gekregen, meerdere keren in elftal van de week. Omdat het niet liep is hij echter naar achteren gezet op het middenveld, als hij op zijn favoriete plek staat, gaat hij ongetwijfeld goals en assists maken.
Spelers beginnen weer in zichzelf en het team te geloven, nu vasthouden dit. Deze overwinning (zonder Diemers) is heel erg belangrijk voor het zelfvertrouwen.
Citaat van: YellowBlue op november 23, 2024, 00:31:07
Diemers is de beste middenvelder die we hebben man.
moeten we het over Diemers hebben. Ken mij niks schelen wie spelen als we maar winnen. Vandaag was iedereen heel goed. Middenveld was geweldig maar wat kregen we onvoorstelbaar veel ruimte op het middenveld
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2024, 22:46:21
Tuurlijk niet, Diemers hoort basis.
Speelt hij een keer wat minder kun je m wisselen in de rust misschien.
Niet teveel gaan rommelen nu.
Laat mijn Henk maar geworden... |:)
Waar zijn de wegwezen met Henkies ineens gebleven trouwens :_schater
en waar zijn de pro Ultees
Diemers staat bij de TS en ook bij het team echt niet ter discussie. Dat middenveld van Vitesse leek ook gewoon nergens op.
Maar prima dat Souren nu zijn draai begint te vinden. Natuurlijk ook een uitstekende speler.
Ons middenveld is wel top KKD en Jansen en Pauwels ook.
Geweldige overwinning gisteravond. Tegen een onthutsend zwak Vitesse. Dat dan weer wel. We zitten in een flow. Alles zit nu mee. In de winterstop een spits erbij en we doen mee voor promotie. Kom aan.
Citaat van: Galdiano op november 22, 2024, 22:40:29
Middenveld met Souren, Kieftenbeld en Nartey magnifique. _O_
Zo slim spelend, tempo draaien en druk zetten op juiste momenten. Inzakken en rond tikken op de juiste momenten en daarna toeslaan. 2de helft gewoon controlend uitgespeeld zonder dat het energie kost.
Diemers totaal niet gemist wat een luxe.
Ik zou het voorlopig mooi zo laten staan. |:) :thumbsup
Tegen Vitesse heb je Diemers niet nodig. Wel tegen Excelsior, De Graafschap, Volendam en Emmen.
Citaat van: wiekie1969 op november 23, 2024, 08:01:13
Geweldige overwinning gisteravond. Tegen een onthutsend zwak Vitesse. Dat dan weer wel. We zitten in een flow. Alles zit nu mee. In de winterstop een spits erbij en we doen mee voor promotie. Kom aan.
dat praat krijg je nu. Van Vitesse was zo zwak, nou ik kan je vertellen dat wij bij vlagen fenomenaal waren. Je kunt niet zomaar O-6 winnen. Waren ook nog wel 20 hele goede aanvallen bij. ( niet op Wiekie gericht maar algemeen)
Citaat van: drg op november 22, 2024, 20:46:24
Word wel wat moe van die commentator over hoe onverdiend die voorsprong wel niet is :R
Dat was het ook, die lui schoten op de paal. In augustus en september vlogen die ballen erin. We zitten in de flow.
Citaat van: wiekie1969 op november 23, 2024, 08:04:08
Tegen Vitesse heb je Diemers niet nodig. Wel tegen Excelsior, De Graafschap, Volendam en Emmen.
Zo ist. Vitesse miste ook nog een paar belangrijke spelers dacht ik. Tel daarbij de druk op en het gedoe binnen de club en ze zakten volledig door het ijs.
Citaat van: sunderland op november 23, 2024, 08:15:27
dat praat krijg je nu. Van Vitesse was zo zwak, nou ik kan je vertellen dat wij bij vlagen fenomenaal waren. Je kunt niet zomaar O-6 winnen. Waren ook nog wel 20 hele goede aanvallen bij. ( niet op Wiekie gericht maar algemeen)
Hest geliek. Dit was met afstand de beste wedstrijd van het seizoen. Deze lijn moet je nu doortrekken. Dan sta je bij de eerste 4 in de winterstop. Komen nog mooie wedstrijden aan onder meer tegen De Graafschap en Ado en voor de beker tegen Rkc. In deze vorm pakken we dat Rkc ook. Kom aan gvd.
Citaat van: De Gast op november 23, 2024, 08:24:19
Zo ist. Vitesse miste ook nog een paar belangrijke spelers dacht ik. Tel daarbij de druk op en het gedoe binnen de club en ze zakten volledig door het ijs.
Dat hele stadion was stil na de voetbalshow van Cambuur. Wat hef ik genoten. Heerlijk. En wat een geweldig uitvak. Wat hewwe die mensen een topavond gehad. Fantastisch.
van Mullem speelde gisteren verdedigend goed maar zou toch voor een ervaren rechter cv gaan. Passing is slecht en vertraagd het spel. Nog een spits erbij en je speelt zeker om promotie. Plus als je voor deze twee posities spelers haalt wordt je in de breedte ook sterker. En Poll hoefde gisteren verdedigend weinig te doen maar wat een inzet. Meer dat dit kunnen Balk en hij niet doen. Het aantal goals voor was ook nog wel iets waaraan het schortte maar volgens mij is dat ook geen probleem meer. Toch al een paar wedstrijden met drie goals of meer. En ja het is mijn held: Henk de Jong. Wat ben ik blij dat het net op tijd is gaan draaien. Je moet toch niet denken aan allemaal passanten. Dit is de enigste die hier al jaren is, en als het aan hem ligt, zal blijven!
Dit elftal kan wel heel ver komen mits je blessurevrij blijft. Maar we hewwe weer wat van onze trots terug in elk geval |:)
Ik hoor net dat dokter Cambuur ook eindelijk met pensioen is |:)
Dit was typisch zo'n wedstrijd na een break waarin een zepert op de loer lag, maar eigenlijk vanaf de eerste minuut controle.
Citaat van: wiekie1969 op november 23, 2024, 08:04:08
Tegen Vitesse heb je Diemers niet nodig. Wel tegen Excelsior, De Graafschap, Volendam en Emmen.
We gaan het meemaken! |:)
Laten we vooral even van het moment genieten, het voetbal is goed resultaten zijn top echt geweldig.
Nog niet zolang geleden (na Emmen thuis) vreesde ik wederom voor een verloren en lang seizoen. Toen echt niet verwacht dat ze het zo zouden omdraaien |:).
De eerste helft tegen J PSV was ook eeg goed, alleen hadden we toen pech met afmaken en nu wat mazzel.
En paal en lat komt ook omdat Jansen de goal zo klein maakt.
Citaat van: James op november 23, 2024, 08:28:59
van Mullem speelde gisteren verdedigend goed maar zou toch voor een ervaren rechter cv gaan. Passing is slecht en vertraagd het spel. Nog een spits erbij en je speelt zeker om promotie. Plus als je voor deze twee posities spelers haalt wordt je in de breedte ook sterker. En Poll hoefde gisteren verdedigend weinig te doen maar wat een inzet. Meer dat dit kunnen Balk en hij niet doen. Het aantal goals voor was ook nog wel iets waaraan het schortte maar volgens mij is dat ook geen probleem meer. Toch al een paar wedstrijden met drie goals of meer. En ja het is mijn held: Henk de Jong. Wat ben ik blij dat het net op tijd is gaan draaien. Je moet toch niet denken aan allemaal passanten. Dit is de enigste die hier al jaren is, en als het aan hem ligt, zal blijven!
Van Mullem speelde gisteren niet alleen verdedigend, maar ook aanvallend heel goed (de laatste paar wedstrijden trouwens al). Bijna alle ballen die hij vooruit kon spelen, speelde hij goed en strak naar voren. Ik heb echt het idee dat een paar opzichtige foute passes het beeld bij hem wat hebben verpest voor velen hier. En dat lag volgens mij niet alleen aan hem, maar ook aan het vrijlopen van het hele team.
Je hebt nu met Van Mullem en Nieling echt een heel goed centrum staan voor KKD begrippen dat niet voor niets al 8x de nul heeft gehouden (ook geholpen door een fantastische Jansen en Kieftenbeld natuurlijk).
Citaat van: R058 op november 23, 2024, 10:33:17
Van Mullem speelde gisteren niet alleen verdedigend, maar ook aanvallend heel goed (de laatste paar wedstrijden trouwens al). Bijna alle ballen die hij vooruit kon spelen, speelde hij goed en strak naar voren. Ik heb echt het idee dat een paar opzichtige foute passes het beeld bij hem wat hebben verpest voor velen hier. En dat lag volgens mij niet alleen aan hem, maar ook aan het vrijlopen van het hele team.
Je hebt nu met Van Mullem en Nieling echt een heel goed centrum staan voor KKD begrippen dat niet voor niets al 8x de nul heeft gehouden.
En de keeper natuurlijk.
Wat is die jongen goed.
Citaat van: Poetser op november 23, 2024, 10:34:44
En de keeper natuurlijk.
Wat is die jongen goed.
Zeker. Ik denk dat we echt flink gaan cashen met een Pauwels, Nieling en Jansen. Ben bang voor deze zomer al.
Citaat van: sunderland op november 23, 2024, 01:42:51
en waar zijn de pro Ultees
pro is overdreven.
maar iedereen hier weet donders goed dat bv een ultee allang de stad was uitgejaagd na zo`n lange kutfase.
Citaat van: R058 op november 23, 2024, 10:36:23
Zeker. Ik denk dat we echt flink gaan cashen met een Pauwels, Nieling en Jansen. Ben bang voor deze zomer al.
dat is maar net welk beleid uitgestippeld is.
om de euro`s hoeven we het niet te doen,allang zwarte cijfers.
persoonlijk zou ik een eindelijk draaiende selectie niet gaan veranderen voor wat winst.
Citaat van: wiekie1969 op november 23, 2024, 08:27:46
En wat een geweldig uitvak. Wat hewwe die mensen een topavond gehad. Fantastisch.
Citaat van: R058 op november 23, 2024, 10:36:23
Zeker. Ik denk dat we echt flink gaan cashen met een Pauwels, Nieling en Jansen. Ben bang voor deze zomer al.
misschien al in de winterstop maar vergeet Mercera niet.
En als Balk zo doorgaat zijn we die ook kwijt.
Citaat van: okkele op november 23, 2024, 10:59:15
pro is overdreven.
maar iedereen hier weet donders goed dat bv een ultee allang de stad was uitgejaagd na zo`n lange kutfase.
Toen Ultee het overnam en bij de 1e wedstrijd tegen Volendam na 30 min twee spelers wisselde om een punt te maken wist je al genoeg.
Het zou gek zijn als je Henk de stad uit jaagt want die heeft al lang en breed bewezen voor Cambuur een goede trainer te zijn.
Citaat van: Bankzitter op november 23, 2024, 10:05:00
De eerste helft tegen J PSV was ook eeg goed, alleen hadden we toen pech met afmaken en nu wat mazzel.
En paal en lat komt ook omdat Jansen de goal zo klein maakt.
Ja 1e helft tegen Jong PSV was super. Niet dat doelloos rondspelen waardoor je optisch goed lijkt maar volop geloof en daar ook naar spelen. Als Cambuur dit de komende twee wedstrijden nog een keer laat zien dan geloof ik wel dat het lek boven is. Dan nog twee versterkingen en je bent in de breedte ook goed bezet en kun je volgens mij vol voor promotie spelen.
Citaat van: James op november 23, 2024, 15:01:27
Toen Ultee het overnam en bij de 1e wedstrijd tegen Volendam na 30 min twee spelers wisselde om een punt te maken wist je al genoeg.
Dat heeft Henk ook zovaak gehad. Dat ultee bij sommigen niet populair is ok. Maar om de degradatie toen die tijd op hem te schuiven slaat nergens op. :_schater
Citaat van: Johan058... op november 23, 2024, 16:13:37
Dat heeft Henk ook zovaak gehad. Dat ultee bij sommigen niet populair is ok. Maar om de degradatie toen die tijd op hem te schuiven slaat nergens op. :_schater
Alsjeblieft zeg Ultee is samen met Maas misschien wel de slechtste trainer die ik hier ooit gezien heb :rodekaart
Citaat van: wiekie1969 op november 23, 2024, 08:27:46
Dat hele stadion was stil na de voetbalshow van Cambuur. Wat hef ik genoten. Heerlijk. En wat een geweldig uitvak. Wat hewwe die mensen een topavond gehad. Fantastisch.
was daar en dit deze staat in de top 5 . Was machtig mooi , ook na de tijd in die tussen ruimte.
Citaat van: R058 op november 23, 2024, 10:33:17
Van Mullem speelde gisteren niet alleen verdedigend, maar ook aanvallend heel goed (de laatste paar wedstrijden trouwens al). Bijna alle ballen die hij vooruit kon spelen, speelde hij goed en strak naar voren. Ik heb echt het idee dat een paar opzichtige foute passes het beeld bij hem wat hebben verpest voor velen hier. En dat lag volgens mij niet alleen aan hem, maar ook aan het vrijlopen van het hele team.
Je hebt nu met Van Mullem en Nieling echt een heel goed centrum staan voor KKD begrippen dat niet voor niets al 8x de nul heeft gehouden (ook geholpen door een fantastische Jansen en Kieftenbeld natuurlijk).
gisteren speelde hij ook paar x bal tussen de linies. Hij deed het gisteren uitstekend. Kritiek als het slecht is maar ook als het goed is benoemen. Minpunt is dat hij soms de bal niet van de grond krijgt als hij onder druk moet wegrammen.
Citaat van: James op november 23, 2024, 15:01:27
Toen Ultee het overnam en bij de 1e wedstrijd tegen Volendam na 30 min twee spelers wisselde om een punt te maken wist je al genoeg.
Het zou gek zijn als je Henk de stad uit jaagt want die heeft al lang en breed bewezen voor Cambuur een goede trainer te zijn.
en de 2 besten van de eerste seizoen helft op de wissel zette! En nu er over ophouden :devil
Citaat van: oost op november 23, 2024, 16:21:02
Alsjeblieft zeg Ultee is samen met Maas misschien wel de slechtste trainer die ik hier ooit gezien heb :rodekaart
Rob Mc Donald.....
Citaat van: Galdiano op november 23, 2024, 20:05:59
Roy Wesselink
die had ook wel echt spelersmateriaal.
Citaat van: anderszchristian op november 23, 2024, 23:24:31
Dick de Boer
was heel verzorgd en goed voetbal onder Dick de Boer . Was totaal geen kwaliteit
Citaat van: anderszchristian op november 23, 2024, 23:24:31
Dick de Boer
Een man die Cambuur redelijk liet voetballen met een zeer slechte selectie. Met een betere selectie hadden we veel hoger gestaan. Aan Dick de Boer lag het niet.
de Boer zeker een goede trainer we scoorden heel weinig toen
voetbal was best goed,Wesseling had andere kwaliteiten in het
voetbal en heeft zich prima opgewerkt.
nog aant nagenieten van vrijdag hoor 0-6 nog niet vaak
gebeurd in mijn 56 jaar bij de club en een prachtig uitvak
en op andere tribunes ook nog aardig wat cambuur aanhangers.
dinsdag weer knallen zou ik zeggen.fijne zondag |:) :proost
John van den Brom vandaag in dagblad De Gelderlander:,,Ik ben uiteraard boos over datgene wat ik zie. En het resultaat. Maar ik ben bovenal teleurgesteld in spelers. Dat we het zover laten komen. Cambuur is echt goed. Die club gaat bovenin spelen.''