Cambuur heeft doelman Ruud Swinkels aangetrokken.
De 26-jarige Swinkels, die een tweejarig contract tekende in Leeuwarden, was afgelopen seizoen derde keeper bij PSV. Daarvoor speelde hij drie jaar bij FC Eindhoven.
WELKOM!
Prima aankoop, laat hem maar lekker het gaan uitvechten met Nienhuis die volgens vi terugkomt!!
Neem aan dat ze Swinkels bekeken hebben. Keepte bij de beloften van psv.
Welkom bij onze mooie club.
Aan de ene kant sneu voor Nienhuis die een uitstekende periode achter zijn rug heeft met een bijna droevig eind.
Maar laat ze het maar lekker uitzoeken, Nienhuis zal ook wel niet (weer) over zich heen laten lopen
welkom bij onze mooie club en lekker de strijd aan met de anders keepers wie het ook maar zijn
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/dubbelslag-op-transfermarkt-voor-kampioen-cambuur
Welkom bij ons mooie club,en laat maar wat zien...Succes
Prima keeper lijkt me. Maakte bij Eindhoven een goede indruk.
Prima keeper, laat hem maar lekker strijden met Nienhuis (als die terug komt)
Welkom, in zijn Eindhoven tijd vond ik het altijd een ballenpakker eerste klas met soms rare uitspattingen. Maarwat heb ik hem soms vervloekt dat hij de meest onmogelijke ballen pakte tegen ons.
Goede aankoop |:)
Mooie aanwinst! Hopen dat hij ons 2 keer de 0 gaat bezorgen tegen DKV en dat Cristovao er dan even 2 per wedstrijd inkegelt! :scc
Zat niet bij de selectie. Geblesseerd of gepasseerd?
Swinkels is een beetje teleurgesteld over het feit dat hij niet onze eerste keeper is geworden. Na het weekend pakken Lodeweges en De Jong (en ik neem aan Grotenhuis) dat verder op. Is verder niet zoveel boeiends.
Citaat van: el haj op augustus 04, 2013, 15:34:42
Swinkels is een beetje teleurgesteld over het feit dat hij niet onze eerste keeper is geworden. Na het weekend pakken Lodeweges en De Jong (en ik neem aan Grotenhuis) dat verder op. Is verder niet zoveel boeiends.
Was 10min na t laatste fluitsignaal al naar huis... las ik via twitter van een cambuursupporter.
Dat is niet een lekkere |:) instelling. Ik snap dat je teleurgesteld bent maar wij hebben dit jaar vechters nodig!
Gelukkig hebben we Zeinstra nog! Swinkels maar op de tribune!
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 04, 2013, 15:36:18
Was 10min na t laatste fluitsignaal al naar huis... las ik via twitter van een cambuursupporter.
Dan is het dus misschien wel iets boeiends. Als dit waar blijkt te zijn getuigt het idd niet van een beste mentaliteit.
Hoorde het op de tribune
de meeste supporters hadden zoiets van donder
nu maar op...
Citaat van: el haj op augustus 04, 2013, 15:34:42
Swinkels is een beetje teleurgesteld over het feit dat hij niet onze eerste keeper is geworden. Na het weekend pakken Lodeweges en De Jong (en ik neem aan Grotenhuis) dat verder op. Is verder niet zoveel boeiends.
Teleurgesteld, prima... Moet hij hard werken om een basisplaats te verdienen.
Citaat van: peter op augustus 04, 2013, 15:40:47
Hoorde het op de tribune
de meeste supporters hadden zoiets van donder
nu maar op...
Eerste gedachte inderdaad... Hoorde eerst dat hij niet op de bank wou zitten, later bleek dat in overleg te zijn gegaan.
Teleurstelling prima, maar dan keihard werken om een basisplaats proberen te veroveren. Loop je weg dan mag je per direct je contract inleveren zonder enige vorm van vergoeding. Werkweigering...
Vond 'em in de voorbereiding ook niet super gemotiveerd, maar dit is geen professionele instelling, hij moet gewoon zeggen "kop ervoor en gaan", kijken of je je kans kan pakken. Dit geeft in ieder geval geen krediet bij de supporters...
Als ie niet teleurgesteld was zou hij geen topsporter zijn, maar als hij geen vechtlust toont zal hij nooit een topper worden...
En wij kunnen dit zeker niet gebruiken, we hebben een vechtmachine nodig. Pas op met die rotte appels!! :zweep
Zo'n mentaliteit kunnen we missen als kiespijn. Hij kan beter proberen op de trainingen het ongelijk van de TS te bewijzen.
http://www.omropfryslan.nl/nijs/de-jong-swinkels-mei-fuort
Rot dan ook maar lekker op, stumper.
DAAAAAAAAAAAAAAAAG!
Waar is dat uitzaai-poppetje als je hem nodig hebt!
Klasse opgepakt door HdJ; Geen Bullshit hier!
Het waren 2 fantastische dagen...
Wat mij betreft hoeft ie dan ook niet weer z'n kop in het stadion te laten zien ;)
Mooi laten gaan en als het hem lukt om ergens anders onderdak te vinden heel veel succes. Ongemotiveerd ergens aanwezig zijn is niet goed, hij heeft een risico genomen en is verkeerd uitgepakt. Tot ziens
Hoppa....wij moeten het dit seizoen met zijn ALLEN doen!
Geen zeuren in deze selectie..
Bovendien lopen er genoeg goede werkloze
keepers rond!
Perfecte toelichting van Henkie! Maar wordt op korte termijn wel een probleem bij blessure van een van de andere keepers. Heb dan wel twijfel over de professionaliteit van Swinkels.
Citaat van: peter op augustus 04, 2013, 16:52:39
Bovendien lopen er genoeg goede werkloze
keepers rond!
Ubbergen is nog vrij heb ik gehoord....
Citaat van: Timmie op augustus 04, 2013, 16:55:33
Ubbergen is nog vrij heb ik gehoord....
Kan leuke dansjes doen, is een gezellige kerel en vraagt vast niet veel: perfecte reservekeeper
Citaat van: brambo3004 op augustus 04, 2013, 16:56:28
Kan leuke dansjes doen, is een gezellige kerel en vraagt vast niet veel: perfecte reservekeeper
Perfecte derde keeper..;-)
Hmmmm...zien jullie Zeinstra als tweede doelman?
ik zou er een andere keeper bijzoeken!
Als ik vd Belt was had ik per direkt het contract ontbonden!! Er is geen club die een transfersom gaat betalen voor een ongemotiveerde speler. Zeker niet in deze tijd.
Mooi inpakken en nooit weer terug komme!! DAAAAG
:0= LEEEO NIENHUIS |:)
Het interview met Henk, hoor je duidelijk dat hij zich in moet houden!
Als je topsport bedrijft weet je dat je op de bank kan belanden!
Tansfersom? Niet eens nodig, gratis af te halen....
We betalen ook geen afkoopsommen voor ontbinding van contracten, dus strik erom en maar richting weet ik veel.
Nogmaals, teleurstelling kan ik me indenken, maar als je niet de moed hebt om je stinkende best te doen en daarmee de plek onder de lat wilt afdwingen ben je niet geschikt als prof..
:zwaai en een slotje zou ik zeggen :devil
Het wordt pas echt een probleem als deze stumper niet erg is voor
1 september! Gewoon contract verscheuren en een nieuwe halen!
Zolang er geen Bokito onze Nienhuis met een karatetrap het veld af veegt vrees ik nergens voor.
Citaat van: drg op augustus 04, 2013, 17:23:03
Zolang er geen Bokito onze Nienhuis met een karatetrap het veld af veegt vrees ik nergens voor.
zoals bij excelsior uit
Joh, was dat bij Excelsior? Ik meende tegen de amateurs van Amelandia 8P
Ach, die Bokito komen we dit seizoen toch niet tegen.
Citaat van: Dokkumer op augustus 04, 2013, 17:27:07
Joh, was dat bij Excelsior? Ik meende tegen de amateurs van Amelandia 8P
Ach, die Bokito komen we dit seizoen toch niet tegen.
die bokito voetbalt anders nu wel bij f, noord
en daar moeten we nog wel tegen!
Tegen die tijd is hij alweer geschorst :rodekaart
Wat een loser deze vent. Gauw opzouten. Met zo'n instelling heb je niets in het betaalde voetbal te zoeken... :zucht
Wegwezen met hem en een ervaren keeper als 2e man halen!
Citaat van: KristCambuur op augustus 04, 2013, 18:26:08
Wegwezen met hem en een ervaren keeper als 2e man halen!
Krijgen wij weer ruimte om een nieuwe keeper aan te trekken ....
Citaat van: SportClubCambuur op augustus 04, 2013, 18:46:32
(...)exact 5 minuten na het eindisignaal alweer in de auto op weg naar huis. Daarbij meteen een aantal die hard supporters en ras vrijwilligers de gek aanstekend(...)
Wat? Vertel...
Wat een stakker juh .Mrgn gelijk contract verscheuren .
Citaat van: Lore op augustus 04, 2013, 18:29:47
Krijgen wij weer ruimte om een nieuwe keeper aan te trekken ....
Zo ist! Oprotten met die loser, nu nog een ervaren 2e keeper! |:)
Issie al fut? :devil
Citaat van: sunderland op augustus 04, 2013, 18:53:04
Wat een stakker juh .Mrgn gelijk contract verscheuren .
Zeker! Maar het mag geen geld kosten en nu kom je in de zieke spelletjes!
Dus Swinkels: niet maar je zaakwaarnemer luisten, als jij hier blijft wordt je dood ongelukkig. Cambuursupporters accepteren dit niet!
Ik snap de teleurstelling, maar hij had het wel beter kunnen opnemen.. maar zoals ze dat zo mooi zeggen, zijn positie is niet meer houdbaar :_schater
Oprotten met die vent, je had hem moeten zien trainen afgelopen week.
Strikje erom en retour Brabant!
God, wat een stumper. Wegwezen met die belg!
Hij heeft er op gegokt 1e keeper te worden bij Cambuur, dat is niet gelukt, bleek waarschijnlijk gister of vandaag. Ik zou misschien hetzelfde gereageerd hebben als hij. Als tweede keeper krijg je natuurlijk niet gauw weer een kans.
Opzouten hier! Hoofdstuk Cambuur voor jou gesloten!!! WIJ ZIJN CAMBUUR CAMBUUR LEEUWARDEN!! :scc
Citaat van: poelie-lwd op augustus 04, 2013, 21:10:13
God, wat een stumper.
Denk er nou om.. Jezus zit in vak 14.. :devil
Ik keur het gedrag van swinkels zeker niet goed, je hebt het maar te accepteren als je 2e keus wordt. Maar ikvindt het ook niet netjes dat henk dit zomaar naar buiten brengt, dit moeten ze intern oplossen. Dit ter bescherming van de speler en het imago van de club, iedereen weet dat scc moeite heeft om spelers te vinden en door dit soort uitlatingen kunnen potentiele spelers zich bedenken om hier te tekenen.
Citaat van: Ronald op augustus 04, 2013, 22:52:43
Ik keur het gedrag van swinkels zeker niet goed, je hebt het maar te accepteren als je 2e keus wordt. Maar ikvindt het ook niet netjes dat henk dit zomaar naar buiten brengt, dit moeten ze intern oplossen. Dit ter bescherming van de speler en het imago van de club, iedereen weet dat scc moeite heeft om spelers te vinden en door dit soort uitlatingen kunnen potentiele spelers zich bedenken om hier te tekenen.
Volgens mij heeft Henk dit niet "zomaar" naar buiten gebracht. Dit is al sinds de aanstelling van Nienhuis als eerste keeper bekend en dus sinds die tijd intern gehouden en besproken. In overleg met de TS was besloten om het na dit (voetbal)weekend bekend te maken. Swinkels kan het er niet mee eens zijn, maar vroeg of laat zul je het toch naar buiten moeten brengen om Swinkels weer op de markt te zetten.
Ik vind juist dat het Cambuur siert om in overleg met Swinkels het contract te laten ontbinden wanneer er een ander keeper gevonden wordt. Misschien is het deels eigenbelang, maar ze hadden hem ook gewoon aan zijn contract kunnen houden.
Citaat van: Ronald op augustus 04, 2013, 22:52:43
Ik keur het gedrag van swinkels zeker niet goed, je hebt het maar te accepteren als je 2e keus wordt. Maar ikvindt het ook niet netjes dat henk dit zomaar naar buiten brengt, dit moeten ze intern oplossen. Dit ter bescherming van de speler en het imago van de club, iedereen weet dat scc moeite heeft om spelers te vinden en door dit soort uitlatingen kunnen potentiele spelers zich bedenken om hier te tekenen.
Ik denk dat dit net zo goed spelers kan aantrekken: een TS die snel en consequent handelt en de teamgeest boven alles stelt. De spelers die dit afschrikt, hebben blijkbaar ook iets te vrezen
Nieuw dieptepunt :X
'Hij is een heel goede gast, maar ik ben de betere keeper'
Maandag, 5 augustus 2013 om 00:20
Leonard Nienhuis is voorlopig de eerste keuze tussen de palen bij SC Cambuur-Leeuwarden. Trainer Dwight Lodeweges verkiest de Groninger boven Ruud Swinkels en Harm Zeinstra. Opvallend aan de keuze van Lodeweges is dat hij met Nienhuis voor de jongste, 23 jaar, en minst ervaren keeper kiest.
Swinkels zat zondagmiddag niet op de bank bij het competitieduel tussen Cambuur en NAC Breda (0-0). Hij kon zich namelijk niet vinden in de argumenten van Lodeweges en zodoende was de tribune de beste oplossing. "Leonard is een heel goede gast, maar ik ben de betere keeper", claimt Swinkels in gesprek met BN/DeStem.
Swinkels heeft naar eigen zeggen 'met zijn volle verstand' een tweejarig contract getekend. "Dan loop je niet meteen bij de eerste teleurstelling weg. Dan moet je juist nog harder knokken." Cambuurs assistent-trainer Henk de Jonge gaf zondagmiddag aan dat Swinkels mag vertrekken als de club een andere keeper vindt.
De 1.80 meter lange Swinkels kwam over van PSV, waar hij ook al niet in aanmerking kwam voor speeltijd in het eerste elftal. De Eindhovenaren namen hem in 2012 over van stadsgenoot FC Eindhoven, waar Swinkels daarvoor drie jaar onder de lat stond. Daarvoor was hij actief in het amateurvoetbal.
Bron: VZ
Oprotten met deze loser. Teleurstelling snap ik, maar hij moet niet liggen te janken. Teleurstellingen horen bij het leven. Grow up.
Citaat van: el haj op augustus 05, 2013, 02:37:45
Nieuw dieptepunt :X
'Hij is een heel goede gast, maar ik ben de betere keeper'
Maandag, 5 augustus 2013 om 00:20
Leonard Nienhuis is voorlopig de eerste keuze tussen de palen bij SC Cambuur-Leeuwarden. Trainer Dwight Lodeweges verkiest de Groninger boven Ruud Swinkels en Harm Zeinstra. Opvallend aan de keuze van Lodeweges is dat hij met Nienhuis voor de jongste, 23 jaar, en minst ervaren keeper kiest.
Swinkels zat zondagmiddag niet op de bank bij het competitieduel tussen Cambuur en NAC Breda (0-0). Hij kon zich namelijk niet vinden in de argumenten van Lodeweges en zodoende was de tribune de beste oplossing. "Leonard is een heel goede gast, maar ik ben de betere keeper", claimt Swinkels in gesprek met BN/DeStem.
Swinkels heeft naar eigen zeggen 'met zijn volle verstand' een tweejarig contract getekend. "Dan loop je niet meteen bij de eerste teleurstelling weg. Dan moet je juist nog harder knokken." Cambuurs assistent-trainer Henk de Jonge gaf zondagmiddag aan dat Swinkels mag vertrekken als de club een andere keeper vindt.
De 1.80 meter lange Swinkels kwam over van PSV, waar hij ook al niet in aanmerking kwam voor speeltijd in het eerste elftal. De Eindhovenaren namen hem in 2012 over van stadsgenoot FC Eindhoven, waar Swinkels daarvoor drie jaar onder de lat stond. Daarvoor was hij actief in het amateurvoetbal.
Bron: VZ
:R :R :R :R :R :R
Nienhuis |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Citaat van: el haj op augustus 05, 2013, 02:37:45
Nieuw dieptepunt :X
'Hij is een heel goede gast, maar ik ben de betere keeper'
Maandag, 5 augustus 2013 om 00:20
Leonard Nienhuis is voorlopig de eerste keuze tussen de palen bij SC Cambuur-Leeuwarden. Trainer Dwight Lodeweges verkiest de Groninger boven Ruud Swinkels en Harm Zeinstra. Opvallend aan de keuze van Lodeweges is dat hij met Nienhuis voor de jongste, 23 jaar, en minst ervaren keeper kiest.
Swinkels zat zondagmiddag niet op de bank bij het competitieduel tussen Cambuur en NAC Breda (0-0). Hij kon zich namelijk niet vinden in de argumenten van Lodeweges en zodoende was de tribune de beste oplossing. "Leonard is een heel goede gast, maar ik ben de betere keeper", claimt Swinkels in gesprek met BN/DeStem.
Swinkels heeft naar eigen zeggen 'met zijn volle verstand' een tweejarig contract getekend. "Dan loop je niet meteen bij de eerste teleurstelling weg. Dan moet je juist nog harder knokken." Cambuurs assistent-trainer Henk de Jonge gaf zondagmiddag aan dat Swinkels mag vertrekken als de club een andere keeper vindt.
De 1.80 meter lange Swinkels kwam over van PSV, waar hij ook al niet in aanmerking kwam voor speeltijd in het eerste elftal. De Eindhovenaren namen hem in 2012 over van stadsgenoot FC Eindhoven, waar Swinkels daarvoor drie jaar onder de lat stond. Daarvoor was hij actief in het amateurvoetbal.
Bron: VZ
BN/de Stem? Blijf even in het verleden hangen! Goed, als je dat dan toch doet, doe het dan goed en ga terug naar de amateurs!
Citaat van: el haj op augustus 05, 2013, 02:37:45
Nieuw dieptepunt :X
'Hij is een heel goede gast, maar ik ben de betere keeper'
Maandag, 5 augustus 2013 om 00:20
Leonard Nienhuis is voorlopig de eerste keuze tussen de palen bij SC Cambuur-Leeuwarden. Trainer Dwight Lodeweges verkiest de Groninger boven Ruud Swinkels en Harm Zeinstra. Opvallend aan de keuze van Lodeweges is dat hij met Nienhuis voor de jongste, 23 jaar, en minst ervaren keeper kiest.
Swinkels zat zondagmiddag niet op de bank bij het competitieduel tussen Cambuur en NAC Breda (0-0). Hij kon zich namelijk niet vinden in de argumenten van Lodeweges en zodoende was de tribune de beste oplossing. "Leonard is een heel goede gast, maar ik ben de betere keeper", claimt Swinkels in gesprek met BN/DeStem.
Swinkels heeft naar eigen zeggen 'met zijn volle verstand' een tweejarig contract getekend. "Dan loop je niet meteen bij de eerste teleurstelling weg. Dan moet je juist nog harder knokken." Cambuurs assistent-trainer Henk de Jonge gaf zondagmiddag aan dat Swinkels mag vertrekken als de club een andere keeper vindt.
De 1.80 meter lange Swinkels kwam over van PSV, waar hij ook al niet in aanmerking kwam voor speeltijd in het eerste elftal. De Eindhovenaren namen hem in 2012 over van stadsgenoot FC Eindhoven, waar Swinkels daarvoor drie jaar onder de lat stond. Daarvoor was hij actief in het amateurvoetbal.
Bron: VZ
Ik las het net ook. Wat een lijpo eerste klas zeg!
NIENHUUUUUIS! NIENHUUUUIS!
Triest
Citaat van: el haj op augustus 05, 2013, 02:37:45
Nieuw dieptepunt :X
'Hij is een heel goede gast, maar ik ben de betere keeper'
Maandag, 5 augustus 2013 om 00:20
Leonard Nienhuis is voorlopig de eerste keuze tussen de palen bij SC Cambuur-Leeuwarden. Trainer Dwight Lodeweges verkiest de Groninger boven Ruud Swinkels en Harm Zeinstra. Opvallend aan de keuze van Lodeweges is dat hij met Nienhuis voor de jongste, 23 jaar, en minst ervaren keeper kiest.
Swinkels zat zondagmiddag niet op de bank bij het competitieduel tussen Cambuur en NAC Breda (0-0). Hij kon zich namelijk niet vinden in de argumenten van Lodeweges en zodoende was de tribune de beste oplossing. "Leonard is een heel goede gast, maar ik ben de betere keeper", claimt Swinkels in gesprek met BN/DeStem.
Swinkels heeft naar eigen zeggen 'met zijn volle verstand' een tweejarig contract getekend. "Dan loop je niet meteen bij de eerste teleurstelling weg. Dan moet je juist nog harder knokken." Cambuurs assistent-trainer Henk de Jonge gaf zondagmiddag aan dat Swinkels mag vertrekken als de club een andere keeper vindt.
De 1.80 meter lange Swinkels kwam over van PSV, waar hij ook al niet in aanmerking kwam voor speeltijd in het eerste elftal. De Eindhovenaren namen hem in 2012 over van stadsgenoot FC Eindhoven, waar Swinkels daarvoor drie jaar onder de lat stond. Daarvoor was hij actief in het amateurvoetbal.
Bron: VZ
Zou dit niet einde carriere zijn? Welke club zou nu zeggen: yes die speler moeten we hebben, die hebben we nodig in het team??? Je moet wel heeeel grote keepersproblemen hebben om dit aan te durven. Alleen al voor de andere keepers zou het aantrekken van zo'n speler dodelijk zijn. Geen onderlinge concurrentie meer.
Miskien was het eerste bericht van gister nog even wat ongenuanceerd of voorbarig. Vanochtend toch een ander toantsie van Swinkels:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/swinkels-dan-moet-je-juist-nog-harder-knokken (http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/swinkels-dan-moet-je-juist-nog-harder-knokken)
Als ie zichzelf zoveel beter vind dan moet ie dat ook laten zien, niet gezien, kans verspeeld.
Verklaart nog niet waarom meneer vroegtijdig de banken verlaat :rodekaart
Tuurlijk, onprofessioneel natuurlijk dat ie er gister niet bij was! Hij zal even deur het stof mutte en as een idioat aan de bak mutte om inderdaad te laten sien dat 'ie beter is. Mar ok dat 'ie er met sien eerste reactie naast zit.
Citaat van: papagaaiensoep op augustus 05, 2013, 10:31:46
Miskien was het eerste bericht van gister nog even wat ongenuanceerd of voorbarig. Vanochtend toch een ander toantsie van Swinkels:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/swinkels-dan-moet-je-juist-nog-harder-knokken (http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/swinkels-dan-moet-je-juist-nog-harder-knokken)
En nou langzaam de keutel weer terugtrekken zeker.. Gewoon wegwezen!! Ga maar lekker naar willem 2..
:0= Nienhuus gekkehuus!!!
|:)
swinkels trainde gewoon mee en fanatiek
Hahahahaha beter dan Nienhuis? Rot toch op, als Nienhuis vorig jaar niet had gekeept waren we niet kampioen geworden! Deze meneer Swinkels heeft bij SCC nog niks gepresteerd!
Citaat van: denistel op augustus 05, 2013, 12:23:51
swinkels trainde gewoon mee en fanatiek
Zal wel op zijn gedrag aangesproken zijn...
Swinkels wilde gewoon koste wat kost 1ste keeper worden bij onze mooie club. Dat het dan uiteindelijk niet lukt is natuurlijk een bittere pil voor hem. Z'n reactie kan ik me dan ook enigszins wel voorstellen. Of het handig is om uit te spreken dat je jezelf de beste keeper vind is een tweede..
Maargoed, iedereen maakt fouten en van Swinkels was het niet zo handig om op deze manier te reageren. Wanneer hij er vanaf vandaag weer voor 200% tegen aangaat en de concurrentie wil aangaan met Nienhuis dan levert dit hele akkefietje uiteindelijk alleen maar winnaars op i.p.v. verliezers.
|:) |:) |:)
Een verliezer is er al en dat is Swinkels....
Denk niet dat de meeste supporters dit vergeten.
Mooi andere keeper halen!
wat een rare reacties......
is dit nou zo erg?
hij wil graag keepen voor zn geld en niet de Bogarde uithangen,bankhangen kunnen wij allemaal wel.
als hij hier niet eerste keeper kan worden (en terecht) dan mag hij toch zeker ergens anders wel een kans krijgen?
Citaat van: okkele op augustus 05, 2013, 13:53:25
wat een rare reacties......
is dit nou zo erg?
hij wil graag keepen voor zn geld en niet de Bogarde uithangen,bankhangen kunnen wij allemaal wel.
als hij hier niet eerste keeper kan worden (en terecht) dan mag hij toch zeker ergens anders wel een kans krijgen?
Tuurlijk mag ie ergens anders een nieuwe kans krijgen, graag zelfs. :devil
Het gaat er ook meer om dat ie hem 5 minuten na de wedstrijd smeerde. Dat kun je niet maken hoe teleurgesteld je ook bent. Je bent een groep en daarin hoor je je als een prof te gedragen, ondanks de teleurstelling. Je doet het samen als gehele groep.
En nou juist dat....met de gehele groep. ...
trekt meneer zich van terug.
WEGWEZEN.
Citaat van: okkele op augustus 05, 2013, 13:53:25
wat een rare reacties......
is dit nou zo erg?
hij wil graag keepen voor zn geld en niet de Bogarde uithangen,bankhangen kunnen wij allemaal wel.
als hij hier niet eerste keeper kan worden (en terecht) dan mag hij toch zeker ergens anders wel een kans krijgen?
Natuurlijk wil hij keepen, maar dan ben ik van mening dat hij wel zo volwassen moet zijn om op de bank plaats te nemen en niet weigeren.
Citaat van: peter op augustus 05, 2013, 13:39:52
Een verliezer is er al en dat is Swinkels....
Denk niet dat de meeste supporters dit vergeten.
Mooi andere keeper halen!
nou ik denk dat hij van zijn zaakwaarnemer de opdracht heeft gekregen om zich positief in tezetten .Kan cambuur hem daarom niet wegsturen ,het spel begint
Gerard Bos @GerardBos 16m
Over Swinkels: #Cambuur zal contract niet verscheuren. Hij mag t inleveren als hij wil. Aan hem om zich professioneel te gedragen #afwachten
Is deze man nog steeds 2e keeper of inmiddels al 3e keeper?
Citaat van: moodygrunn op augustus 07, 2013, 14:23:26
Is deze man nog steeds 2e keeper of inmiddels al 3e keeper?
Maar lekker achteraan sluiten in de hierarchie. Bij voorkeur lekker afscheid van nemen. En anders maar mooi de tribune warm houden en op de training ballen rapen.
Citaat van: SportClubCambuur op augustus 07, 2013, 14:40:36
Maar lekker achteraan sluiten in de hierarchie. Bij voorkeur lekker afscheid van nemen. En anders maar mooi de tribune warm houden en op de training ballen rapen.
Ik zou er ook het liefst afscheid van nemen, maar probleem is dat je dan weer op zoek moet naar een nieuwe 2e/3e keeper. Eerste 3 a 4 weken eerst maar even op de tribune plaatsnemen in verband met het onprofessionele gedrag wat deze man ten toon gespreid heeft.
Citaat van: Bernardo op augustus 06, 2013, 13:13:14
Gerard Bos @GerardBos 16m
Over Swinkels: #Cambuur zal contract niet verscheuren. Hij mag t inleveren als hij wil. Aan hem om zich professioneel te gedragen #afwachten
En terecht...... Als Cambuur wil verscheuren dan zal het die clown financieel moeten compenseren.
Citaat van: Lore op augustus 07, 2013, 15:03:58
En terecht...... Als Cambuur wil verscheuren dan zal het die clown financieel moeten compenseren.
Waarom? wel eens van werkweigering gehoord?
Citaat van: Roofvogel op augustus 07, 2013, 15:09:43
Waarom? wel eens van werkweigering gehoord?
Hij weigert toch geen werk?!
Citaat van: Timmie op augustus 07, 2013, 15:10:15
Hij weigert toch geen werk?!
Hij heeft op de training vorige week nou niet echt voluit meegedaan heb ik wel gehoord en hij had ook geen zin om op de bank te zitten zondag.
Citaat van: Roofvogel op augustus 07, 2013, 15:11:43
Hij heeft op de training vorige week nou niet echt voluit meegedaan heb ik wel gehoord en hij had ook geen zin om op de bank te zitten zondag.
Niet voluit werken, is dat ook werkweigering?
Citaat van: Timmie op augustus 07, 2013, 15:22:49
Niet voluit werken, is dat ook werkweigering?
Jij moet ook je best doen op je werk neem ik aan anders word je er ook op aan gesproken en dan nog het feit dat ie op zondag niet op de bank wou plaatsnemen terwijl hij wel betaald wordt
Citaat van: Roofvogel op augustus 07, 2013, 15:30:23
Jij moet ook je best doen op je werk neem ik aan anders word je er ook op aan gesproken en dan nog het feit dat ie op zondag niet op de bank wou plaatsnemen terwijl hij wel betaald wordt
Uiteraard. Helemaal mee eens..
Weet alleen niet of dat onder werkweigering valt..;-)
Citaat van: Roofvogel op augustus 07, 2013, 15:30:23
Jij moet ook je best doen op je werk neem ik aan anders word je er ook op aan gesproken en dan nog het feit dat ie op zondag niet op de bank wou plaatsnemen terwijl hij wel betaald wordt
Ze hebben in overleg besloten om niet op de bank te gaan zitten, is dus heel wat anders.
Citaat van: Bernardo op augustus 07, 2013, 15:33:55
Ze hebben in overleg besloten om niet op de bank te gaan zitten, is dus heel wat anders.
Omdat meneer het niet handelen kon dat Leo eerste keerper werd, dat weet je als je een aan seizoen begint dat de kans er is dat je tweede word dan moet je je als een prof gedragen en op de bank gaan zitten. Dit mannetje dacht ik kom van psv dus ik maak het wel even. hebben helemaal niets aan deze man.
Citaat van: sunderland op augustus 05, 2013, 17:08:14
nou ik denk dat hij van zijn zaakwaarnemer de opdracht heeft gekregen om zich positief in tezetten .Kan cambuur hem daarom niet wegsturen ,het spel begint
spel
cambuur kan hem niks maken zolang hij geen gekke dingen doet
Citaat van: sunderland op augustus 07, 2013, 15:48:35
cambuur kan hem niks maken zolang hij geen gekke dingen doet
Jammer genoeg niet nee, we hadden deze kabouter nooit moeten halen achteraf gezien maar ja dat weet je ook niet van te voren
Hef nog wel un plekje foor um... Inne tún :devil
Kin alleen sien transfersom niet ophoeste :(
Die gloeilamphuurling kan blijkbaar slecht tegen zn verlies.
Gauw exit zou ik zeggen !
Het is (helaas) geen huurling :zucht Heeft gewoon een contract bij SCC ;)
Ruud Swinkels' dagen bij Cambuur lijken geteld. De keeper kon het niet kon verkroppen dat Leonard Nienhuis voorlopig de voorkeur krijgt en was in de dagen na die beslissing van Lodeweges vooral erg chagrijnig; zijn houding op de trainingen was zelfs zo negatief dat de Cambuurtrainer zich liet ontvallen ,,iets dergelijks niet eerder in zijn carrière te hebben meegemaakt."
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 08, 2013, 13:36:22
Ruud Swinkels' dagen bij Cambuur lijken geteld. De keeper kon het niet kon verkroppen dat Leonard Nienhuis voorlopig de voorkeur krijgt en was in de dagen na die beslissing van Lodeweges vooral erg chagrijnig; zijn houding op de trainingen was zelfs zo negatief dat de Cambuurtrainer zich liet ontvallen ,,iets dergelijks niet eerder in zijn carrière te hebben meegemaakt."
Jezus wat een draak! Waar stond dit?
istie nog niet weg? :_spank
Schop hem weg man!
Citaat van: clint op augustus 08, 2013, 14:06:16
HAH.
Ongelofelijk! En frustrerend, want je kan niets doen!
Citaat van: Stiens op augustus 08, 2013, 08:57:30
Het is (helaas) geen huurling :zucht Heeft gewoon een contract bij SCC ;)
Nee ?
Hij wordt toch gehuurd van PSV ?
Citaat van: Lore op augustus 08, 2013, 14:28:07
Ongelofelijk! En frustrerend, want je kan niets doen!
Laat ze eerst maar eens beginnen met het schrappen van de training voor Swinkels. Iedere seconde aandacht die aan hem besteed wordt is er een te veel. Maak er dan maar een Winston Bogarde van gedurende 2 jaar. En dan wachten tot hij zelf zn contract inlevert.
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 08, 2013, 17:50:25
Nee ?
Hij wordt toch gehuurd van PSV ?
Nope, heeft in juni een contract voor 2 seizoenen getekend
:0=
IS HET AL 2015 :devil
Om ook even terug te komen op de HAH wat Hilversum hier postte... Had dat niet betrekking op vorige week? Ik meende namelijk dat Swinkels deze week toch weer de boel opgepakt heeft en weer "actief meedeed"..
Citaat van: Dokkumer op augustus 08, 2013, 18:08:29
Om ook even terug te komen op de HAH wat Hilversum hier postte... Had dat niet betrekking op vorige week? Ik meende namelijk dat Swinkels deze week toch weer de boel opgepakt heeft en weer "actief meedeed"..
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/28124/cambuuropstelling-lukoki-en-el-makrini-verdringen-schokker-en-van-moorsel/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=cambuuropstelling-lukoki-en-el-makrini-verdringen-schokker-en-van-moorsel (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/28124/cambuuropstelling-lukoki-en-el-makrini-verdringen-schokker-en-van-moorsel/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=cambuuropstelling-lukoki-en-el-makrini-verdringen-schokker-en-van-moorsel)
Is een artikel van 4 uur geleden (d.d 08-08-2013)
Dat artikel had ik wel gelezen, ik doelde op het "gebeuren", dat vond vorige week al plaats.
Citaat van: Dokkumer op augustus 08, 2013, 18:13:26
Dat artikel had ik wel gelezen, ik doelde op het "gebeuren", dat vond vorige week al plaats.
De eerste dagen erna heeft hij zich blijkbaar nog wel goed ingezet, maar het restant van de week was de instelling blijkbaar dramatisch...
Na de beslissing van Lodeweges om Nienhuis eerste keeper te maken is het volgens mij misgegaan...
Ach mooi afscheid nemen van Ruud S. en dan snel op zoek naar een keeper die zich wel in zijn rol kan schikken.
Als het nou een veel betere keeper was als Nienhuis.. Jammer dat hij zich zo gekrenkt opstelt, zwaktebod. Hoop dat hij zich herpakt en zich gaat inzetten voor de club en anders snel lozen
Via Gerard Bos op twitter:
Swinkels opnieuw op de tribune....
Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2013, 17:56:18
Laat ze eerst maar eens beginnen met het schrappen van de training voor Swinkels. Iedere seconde aandacht die aan hem besteed wordt is er een te veel. Maak er dan maar een Winston Bogarde van gedurende 2 jaar. En dan wachten tot hij zelf zn contract inlevert.
Daar is zeker iets voor te zeggen, maar je blijft de verliezer want je hebt niet de keeper die je nodig hebt!
Citaat van: punkman op augustus 08, 2013, 18:47:55
Via Gerard Bos op twitter:
Swinkels opnieuw op de tribune....
Ongelofelijk!
Vind deze man toch even iets te duur voor op de tribune.
Zou ook wel zo'n baan willen
Als ik het goed begrijp wil hij zijn contract niet verscheuren maar ook niet echt deelnemen aan de ploeg.... :R
Citaat van: punkman op augustus 08, 2013, 21:17:54
Vind deze man toch even iets te duur voor op de tribune.
Zou ook wel zo'n baan willen
Als ik het goed begrijp wil hij zijn contract niet verscheuren maar ook niet echt deelnemen aan de ploeg.... :R
Ik denk dat hij dat laatste niet aangeef, want dan is het werkweigering en man je daar juridisch wek iets mee. Hij zal zich ongemotiveerd opstellen en daardoor door de trainers naar de tribune worden gestuurd!
Dit soort berichten worden ongetwijfeld bij andere clubs ook wel gehoord, deze man komt vermoedelijk nergens meer aan de bak.... lekker dan.... :_spank
Citaat van: PeterTa op augustus 08, 2013, 22:11:31
Dit soort berichten worden ongetwijfeld bij andere clubs ook wel gehoord, deze man komt vermoedelijk nergens meer aan de bak.... lekker dan.... :_spank
Ongekend dat hij dat zelf ook niet inziet. :zucht
trainde toch volop mee van wat ik er van heb gezien
Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2013, 18:14:58
De eerste dagen erna heeft hij zich blijkbaar nog wel goed ingezet, maar het restant van de week was de instelling blijkbaar dramatisch...
maandag gewoon getraind dinsdag was er geen eens training en gister en vandaag trainde ie toch ook gewoon mee
Wist Ruud niet dat dit kon gebeuren, dat ie niet eerste keeper werd?
Dat weet je toch!! Ruud moet zorgen dat ie beter wordt!!
Trainen, trainen en nog es trainen Ruud.
Citaat van: PePe op augustus 09, 2013, 12:51:37
Wist Ruud niet dat dit kon gebeuren, dat ie niet eerste keeper werd?
Dat weet je toch!! Ruud moet zorgen dat ie beter wordt!!
Trainen, trainen en nog es trainen Ruud.
Het schept natuurlijk wel verwachtingen als je het shirt met rugnummer 1 krijgt. Meestal is dit voorbehouden aan de eerste keeper
Citaat van: moodygrunn op augustus 09, 2013, 12:58:35
Het schept natuurlijk wel verwachtingen als je het shirt met rugnummer 1 krijgt. Meestal is dit voorbehouden aan de eerste keeper
Theoretisch was ie dat ook... (Als eerste aangetrokken)
Citaat van: moodygrunn op augustus 09, 2013, 12:58:35
Het schept natuurlijk wel verwachtingen als je het shirt met rugnummer 1 krijgt. Meestal is dit voorbehouden aan de eerste keeper
Nienhuis hield ´gewoon´ zijn nummer van afgelopen jaar.
Al was ie rugnummer 0, zegt niets als ie net zo laag scoort als z'n nummer :zweep
En weg Was ie.
Ruud Swinkels en SC Cambuur zijn per direct uit elkaar. Het contract van de 26-jarige doelman is vandaag ontbonden en hij mag uitkijken naar een nieuwe club.
Swinkels (26) kwam afgelopen zomer over van PSV, waar hij achter Boy Waterman en Przemyslaw Tyton derde keeper was. Daarvoor verdedigde hij drie seizoenen lang het doel van FC Eindhoven.
|:) |:) |:) |:) |:)
staat oek mooi op sien CV. wat een figuur..
Als 3e keeper mooi Sander Schaafsma van FVC 1 halen. Prima keeper, leeuwarder jongen met enorm veel talent.
Een keeper zonder ruggengraat, zonder ballen en zonder zelfkritiek, dat kan ook nooit wat zijn.
Goed gedaan van Cambuur, korte metten met deze slapjanus gemaakt.
wat doet die ubbergen?? aan spelen hoeft hij toch niet toe te komen maar is wel goed voor de sfeer in de groep.
Wat doet Ubbergen tegenwoordig?
Geen Ubbergen. ...
Hoppa! Top nieuws dit! Nu een ervaren keeper of Rodney halen! :)
hewwe we nix aan spelers met sun instelling.
Rodney welkom terug zou ik zeggen :scc
Gewoon Rodney halen, het gaat inmiddels toch om de 3de keeper en die kerel gooit altijd een beste sfeer in de ploeg :proost
Opgerot staat netjes!
Overigens hoop ik niet dat hij nog 2 jaarsalarissen meekrijgt, want met zo'n kutinstelling verdien je niet eens een Soos uitkering :R
Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2013, 16:07:53
Opgerot staat netjes!
Overigens hoop ik niet dat hij nog 2 jaarsalarissen meekrijgt, want met zo'n kutinstelling verdien je niet eens een Soos uitkering :R
Haha, dan had hij gewoon z'n contract moeten uitdienen, hoor! 8)
Kan naar oud spelers :proost :_schater
Waarom een derde doelman huren/contracteren? Indien 1 van beide keepers geblesseerd raakt, kun je altijd nog een talentvolle a1 keeper erbij halen. Ik zie liever een extra veldspeler.
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 12, 2013, 16:34:12
Kan naar oud spelers :proost :_schater
Nee, geen aandacht meer aan besteden.. Binnenkort komt hier een hangslot op :P
Op Twitter is te lezen dat Swinkels morgen aansluit bij Stillem II en daar de concurrentie aangaat met oud Cambuur doelman David Meul. Hoe betrouwbaar deze bron is weet ik niet.
Zou zomaar kunnen met willem 2 .Hij zal vast wat achter de hand hebben .Deze walg moet nog veel leren in het leven .
Wat mij betreft gaat hij in de Antarctische competitie spelen, zolang hij maar nooit weer een stap in ons stadion zet...
Citaat van: Stiens op augustus 12, 2013, 16:49:44
Op Twitter is te lezen dat Swinkels morgen aansluit bij Stillem II en daar de concurrentie aangaat met oud Cambuur doelman David Meul. Hoe betrouwbaar deze bron is weet ik niet.
Ik zie deze dappere dodo niet zijn contract opzeggen, zonder iets achter de hand te hebben. Zal dus vast al wat hebben. Hoop alleen dat Meul hem daar gewoon uit de basis houdt!
Zal dan we de belofte hebben gekregen dat hij speelt. Lijkt me niet dat hij daar wel tweede doelman wil zijn
Citaat van: kgscc op augustus 12, 2013, 20:07:51
Zal dan we de belofte hebben gekregen dat hij speelt. Lijkt me niet dat hij daar wel tweede doelman wil zijn
Of een Ezel als Swinkels stoot zich zelfs twee keer aan dezelfde steen
Laat maar weze, Tilburg is waarschijnlijk lekker dicht bij hûs voor dizze droplul....
Citaat van: PeterTa op augustus 12, 2013, 21:45:23
Laat maar weze, Tilburg is waarschijnlijk lekker dicht bij hûs voor dizze droplul....
Heimwee ? oh . . . nee toch?
Stef de Bont @stefdebont_vi 6m
Geen verrassing: Ruud Swinkels die gister zijn contract liet ontbinden bij #cambuur, duikt meteen op bij #willemii. Op amateurbasis.
Wordt hij derde keeper, wat een promotie en dan ook nog in de JL
En ook nog op amateurbasis...
Elk woord wat nog over deze amateur gesproken wordt is er 1 teveel...
:0=SLOTJE :devil